Willen sowieso 2 rondjes rijden vlak voor het einde.quote:Op zondag 17 mei 2026 13:56 schreef Watmoetjenou het volgende:
Team van Verstappen is officieel toch ook nog niet retired?
quote:Op zondag 17 mei 2026 13:54 schreef Peterselieman het volgende:
Mogelijk komt de Dacia straks weer in actie
Of een kind van Musk met een naam met tekens die niet in UTF-8 voorkomenquote:Op zondag 17 mei 2026 13:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
NEIN NEIN NEIN!!!
Dat is een oud duits spook die rijdt waarvan de naam niet uitgesproken kan worden..
De snelste ronde nog even neerzetten zou wel leuk zijn.quote:Op zondag 17 mei 2026 13:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Willen sowieso 2 rondjes rijden vlak voor het einde.
Gewoon rammen met dat ding.quote:Op zondag 17 mei 2026 13:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De snelste ronde nog even neerzetten zou wel leuk zijn.
quote:Op zondag 17 mei 2026 13:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klopt. Rijden aan het slot nog 2 rondjes voor de plaatjes
quote:Op zondag 17 mei 2026 13:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze hebben nog steeds de hoop dat ze de auto de baan op kunnen krijgen
Mogen ze wel opschieten.quote:Op zondag 17 mei 2026 13:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Willen sowieso 2 rondjes rijden vlak voor het einde.
Sterkte met je jongstequote:Op zondag 17 mei 2026 13:50 schreef ZombieQueen het volgende:
Jammer dat ik zo alsnog de finish ga missen, ik moet met de jongste om half 3 bij de HAP zijn...
Gewoon een keer irl doen. Veel leuker.quote:Op zondag 17 mei 2026 13:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik zou ook wel even in de sim willen springen voor de Nordschleife op ACC. Krijg daar altijd zin in als ik dit kijk. Binnenkort maar weer.
In de weg rijders (vooral Sabine hield er niet van om opzij te gaan)…quote:
In twee auto's waarvan de eerste al in het begin is uitgevallenquote:
Het is niet verstandig om meteen vol te gaan daar. Je zal de eerste niet zijn die daar met zijn neus op de feiten gedrukt wordt…quote:Op zondag 17 mei 2026 14:05 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Zou ik alsnog eerst in de sim springen, duurt wel eventjes voor je dit circuit helemaal kent.
Ik zou dus nooit bij een vreemde instappen op zo'n baanquote:Op zondag 17 mei 2026 14:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
In de weg rijders (vooral Sabine hield er niet van om opzij te gaan)…
Ik weet niet hoe het nu is, maar in de tijd dat ik er vaak was kon je altijd wel met iemand meerijden. Zelf ook geregeld passagiers meegenomen.
Nee, maar er helemaal blind in gaan vind ik ook niet verstandig. Wel handig als je het een beetje kent allemaal.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is niet verstandig om meteen vol te gaan daar. Je zal de eerste niet zijn die daar met zijn neus op de feiten gedrukt wordt…
dat doen er meerquote:
De #75 ja, maar hij rijdt ook nog in de #19quote:Op zondag 17 mei 2026 14:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Schijnbaar. Ik dacht dat z'n auto zwaar beschadigd was.
Je moet natuurlijk wel bij iemand instappen die weet wat hij doet.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:13 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik zou dus nooit bij een vreemde instappen op zo'n baan
Beter de ringtaxi dan je eigen bakkie op zo'n moment.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel bij iemand instappen die weet wat hij doet.
Ik heb trouwens ook de Ringtaxi wel eens in de vangrail zien staan. Olie op de verkeerde plek en je hebt geen schijn van kans.
Beter beide niet, de rekeningen voor reparatie en afslepen zijn niet mals..quote:Op zondag 17 mei 2026 14:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Beter de ringtaxi dan je eigen bakkie op zo'n moment.
Volgens mij doet Coronel mee in elke klasse waar hij mee kan doen, ook als er geen publiciteit isquote:Op zondag 17 mei 2026 14:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Uiteraard. Als er publiciteit is, is hij er bij
Dat was Juncadella, niet Maxquote:Op zondag 17 mei 2026 14:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Iemand al opgemerkt dat Max zijn materiaal weer eens heeft gesloopt?
Ja, eraf tetteren met je eigen auto is niet grappig. Tegenwoordig heeft ook bijna iedere verzekering een uitsluitingsclausule waardoor je onverzekerd bent op de NS.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Beter de ringtaxi dan je eigen bakkie op zo'n moment.
Max heeft het gesloopt, het overleefde gewoon net lang genoeg om z'n stint af te maken.quote:
En terecht. Allemaal van die knuppels die denken dat ze kunnen racen omdat ze een paar keer F1 hebben gezien.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, eraf tetteren met je eigen auto is niet grappig. Tegenwoordig heeft ook bijna iedere verzekering een uitsluitingsclausule waardoor je onverzekerd bent op de NS.
Ik betwijfel het.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:26 schreef Starflyer het volgende:
De #3 zou in ieder geval weer gerepareerd zijn. En de laatste twee ronden weer de baan opgaan.
Die zitten er tussen. Maar er zijn er ook heel veel die gedisciplineerd rijden.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En terecht. Allemaal van die knuppels die denken dat ze kunnen racen omdat ze een paar keer F1 hebben gezien.
Ik niet. Of het moet wel erg slecht weer worden.quote:
of toch wel....quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |