Beter de ringtaxi dan je eigen bakkie op zo'n moment.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel bij iemand instappen die weet wat hij doet.
Ik heb trouwens ook de Ringtaxi wel eens in de vangrail zien staan. Olie op de verkeerde plek en je hebt geen schijn van kans.
Beter beide niet, de rekeningen voor reparatie en afslepen zijn niet mals..quote:Op zondag 17 mei 2026 14:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Beter de ringtaxi dan je eigen bakkie op zo'n moment.
Volgens mij doet Coronel mee in elke klasse waar hij mee kan doen, ook als er geen publiciteit isquote:Op zondag 17 mei 2026 14:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Uiteraard. Als er publiciteit is, is hij er bij
Dat was Juncadella, niet Maxquote:Op zondag 17 mei 2026 14:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Iemand al opgemerkt dat Max zijn materiaal weer eens heeft gesloopt?
Ja, eraf tetteren met je eigen auto is niet grappig. Tegenwoordig heeft ook bijna iedere verzekering een uitsluitingsclausule waardoor je onverzekerd bent op de NS.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Beter de ringtaxi dan je eigen bakkie op zo'n moment.
Max heeft het gesloopt, het overleefde gewoon net lang genoeg om z'n stint af te maken.quote:
En terecht. Allemaal van die knuppels die denken dat ze kunnen racen omdat ze een paar keer F1 hebben gezien.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, eraf tetteren met je eigen auto is niet grappig. Tegenwoordig heeft ook bijna iedere verzekering een uitsluitingsclausule waardoor je onverzekerd bent op de NS.
Ik betwijfel het.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:26 schreef Starflyer het volgende:
De #3 zou in ieder geval weer gerepareerd zijn. En de laatste twee ronden weer de baan opgaan.
Die zitten er tussen. Maar er zijn er ook heel veel die gedisciplineerd rijden.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En terecht. Allemaal van die knuppels die denken dat ze kunnen racen omdat ze een paar keer F1 hebben gezien.
Ik niet. Of het moet wel erg slecht weer worden.quote:
of toch wel....quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |