Heerlijke sfeer daar.quote:Op zondag 17 mei 2026 15:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vond t tof.
Snap t wel waarom dit ook zonder Max 250-275.000 man trekt. Is gewoon een reesfeest.
hij was gewoon aanwezig bij alle activiteiten. dus geen chocoladeletters voor in de Tquote:Op zondag 17 mei 2026 15:57 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Is er na zijn uitvalbeurt nog iets van zijne koninklijke hoogheid Max Verstappen vernomen of is meneer direct met het stoom uit de oren huiswaarts gekeerd?
Dit klinkt als een vraag die lekker uitnodigt om eens wat moeite voor in een antwoord te steken.quote:Op zondag 17 mei 2026 15:57 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Is er na zijn uitvalbeurt nog iets van zijne koninklijke hoogheid Max Verstappen vernomen of is meneer direct met het stoom uit de oren huiswaarts gekeerd?
Hoeveel klassen zijn er wel niet? Stuk of 15?quote:Op zondag 17 mei 2026 15:25 schreef heywoodu het volgende:
Op 140 rondjes Nordschleife achterstand van de overall winner, waar je zéker nu nog 24 uur non-stop racen voor nodig zou hebben, je klasse winnen omdat je de enige deelnemer in je klasse bent
Ze hebben amper drie uur geracet en dan kun je je 24-uursbokaaltje ophalen, lekker man.
Waarom zou hij stoom uit de oren hebben? Hij heeft waarschijnlijk meer lol gehad dan in een GP weekend dit seizoen en het is 24 uurs racen. Dan kan dit gebeuren.quote:Op zondag 17 mei 2026 15:57 schreef Lokale_Notabele het volgende:
23. Waarvan 4 met 1 (één) deelnemer.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:01 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hoeveel klassen zijn er wel niet? Stuk of 15?
Gewoon trollgedrag van betreffende user natuurlijk, maar ironisch genoeg werd in het Engelse commentaar dat ik had nog resoluut gesteld dat mensen die dachten dat Verstappen met de staart tussen de benen zou afdruipen er gewoon geen hol van begrijpen.quote:Op zondag 17 mei 2026 15:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij was gewoon aanwezig bij alle activiteiten. dus geen chocoladeletters voor in de T
We weten allemaal dat het een gigantische kleuter is dus zo'n rare vraag is dat niet, dunkt me.quote:Op zondag 17 mei 2026 15:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit klinkt als een vraag die lekker uitnodigt om eens wat moeite voor in een antwoord te steken.
Ja, hij was er gewoon nog.
25quote:Op zondag 17 mei 2026 16:01 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hoeveel klassen zijn er wel niet? Stuk of 15?
klopt.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gewoon trollgedrag van betreffende user natuurlijk, maar ironisch genoeg werd in het Engelse commentaar dat ik had nog resoluut gesteld dat mensen die dachten dat Verstappen met de staart tussen de benen zou afdruipen er gewoon geen hol van begrijpen.
quote:Op zondag 17 mei 2026 16:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
We weten allemaal dat het een gigantische kleuter is dus zo'n rare vraag is dat niet, dunkt me.
Blijkbaar kan ik niet tellenquote:Op zondag 17 mei 2026 16:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Welke nog meer, buiten de 23 in de live timing?
wel grappig dat de pulldown 24 aangeeft, maar als je er 1 uit zet er nog 22 overblijven. Hij telt de all classes ook meequote:Op zondag 17 mei 2026 16:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Welke nog meer, buiten de 23 in de live timing?
Ja, daarom ging ik ze toch maar gewoon zelf tellenquote:Op zondag 17 mei 2026 16:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
wel grappig dat de pulldown 24 aangeeft, maar als je er 1 uit zet er nog 22 overblijven. Hij telt de all classes ook mee
quote:Op zondag 17 mei 2026 15:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij was gewoon aanwezig bij alle activiteiten. dus geen chocoladeletters voor in de T
nee geen tijd voor sjokola nu... bijna etenstijd, anders lust je aan tafel niets meerquote:
Heeft ook met de F1 kalender te maken uiteraard.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:13 schreef Sabata het volgende:
zo dat was het dan weer. Subway broodje achter de kiezen, nu even een half uurtje lopen naar de auto. gelukkig sta ik bij een betonplaten weggetje en niet meer in dat modderbad van vrijdag.
zoals gewoonlijk in het hemelvaartweekend was de 24-uurs race spannend, koud en bij vlagen nat. maar ik moet wel zeggen dat het tribunes nog nooit zo snel vol zijn gelopen als dit jaar. meestal gebeurde dit pas om 14:30 als de gehele grid zich verzamelde. maar dit jaar was het gewoon 4 uur eerder al dringen en zoeken naar vrije stoeltjes. een beetje jammer dat heel veel favorieten er al zo vroeg uitlagen of achterstand opliepen (Grello Porsche, Kondo Ferrari, de lambogreeny). ook zonde natuurlijk dat Max het niet gered heeft, maar het laat zien dat een 24-uursreis zeker geen kinderspel is. Wel mooi voor walkenhorst dat ze met die Aston Martin nog een podium halen en de BMW Touring in de top 5, haha niet gek voor een 1 april grap...
volgend jaar is de 24 uur pas einde mei in het sacramentsdag weekend (tussen 27 en 30 mei), iets grotere kans op beter weer dus. ik ben ook benieuwd of Max het nog een keer gaat proberen en wat vriendjes meeneemt (Kimi, Norris, Nico etc) of dat Ford gaat eisen dat hij alleen mee mag doen als hij het team van Christian Hohenadel inruilt voor HRT Ford.
Geen rees dat weekend in de voorlopige kalender.quote:Op zondag 17 mei 2026 17:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft ook met de F1 kalender te maken uiteraard.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |