Aaaaaaaaand it's gone.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:01 schreef Starflyer het volgende:
Jack Aitken pakt de pole voor de Jota Cadillac #38 met 0.005 seconde voorsprong op Dries Vanthoor in de BMW #15. De Cadillac #12 start als derde. Robin Frijns pakt voor de #20 BMW de vijfde startplek.
Yup! Blijkbaar doordat hij de BMWs inhaalde (jump the queue) in de pitstraat.quote:
Sorry! 😢 ik ben niet thuis en moet Le Mans voor het eerst in hele lange tijd missen (misschien red ik laatste 1-2 uur). Ik kon helaas geen OP maken dit jaarquote:Op vrijdag 12 juni 2026 10:28 schreef Nattekat het volgende:
Waar is @:M90 eigenlijk? Ik mis z'n bazen OP
In de Virgoclusterquote:Op vrijdag 12 juni 2026 10:28 schreef Nattekat het volgende:
Waar is @:M90 eigenlijk? Ik mis z'n bazen OP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:33 schreef M90 het volgende:
[..]
Sorry! 😢 ik ben niet thuis en moet Le Mans voor het eerst in hele lange tijd missen (misschien red ik laatste 1-2 uur). Ik kon helaas geen OP maken dit jaarVolgend jaar weer
Veel plezier allemaal, hopelijk nog even tot zondag
Morgenmiddag 16:00 uur tot zondag 16:00 uur.quote:
AI slOPquote:
Linkje in de OP heb ik gefixt. wec plus heeft ook geen live timing.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |