quote:Op zondag 17 mei 2026 16:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
We weten allemaal dat het een gigantische kleuter is dus zo'n rare vraag is dat niet, dunkt me.
Reken maar dat ze er rekening mee gaan houdenquote:Op zondag 17 mei 2026 17:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Geen rees dat weekend in de voorlopige kalender.
Weet je nog vroeger?, A3 uit printen en maar stiften.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 14:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu de TT weer klopt komen ze massaal
De marker of doomquote:Op zaterdag 6 juni 2026 15:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Weet je nog vroeger?, A3 uit printen en maar stiften.
Ook nu hoorquote:Op zaterdag 6 juni 2026 15:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Weet je nog vroeger?, A3 uit printen en maar stiften.
Eurosport/HBO in elk geval.quote:Op donderdag 11 juni 2026 04:22 schreef THEFXR het volgende:
Op welke internationale kanalen wordt dit uitgezonden?
Zag alleen Eurosport. Dus dat wordt op HBO-max kijken, om de 10 minuten 5 minuten reclame op ES trek ik echt niet.quote:
Ik geef m'n geld liever direct aan het WEC als er toch gestreamd moet worden.quote:Op donderdag 11 juni 2026 16:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zag alleen Eurosport. Dus dat wordt op HBO-max kijken, om de 10 minuten 5 minuten reclame op ES trek ik echt niet.
Is dat ook een optiequote:Op donderdag 11 juni 2026 16:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik geef m'n geld liever direct aan het WEC als er toch gestreamd moet worden.
Ow, was alleen voor de quali...quote:Op donderdag 11 juni 2026 16:38 schreef Burner82 het volgende:
Ik heb een beetje gemist; er is een Corvette al ge-DQ'd?
Aaaaaaaaand it's gone.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:01 schreef Starflyer het volgende:
Jack Aitken pakt de pole voor de Jota Cadillac #38 met 0.005 seconde voorsprong op Dries Vanthoor in de BMW #15. De Cadillac #12 start als derde. Robin Frijns pakt voor de #20 BMW de vijfde startplek.
Yup! Blijkbaar doordat hij de BMWs inhaalde (jump the queue) in de pitstraat.quote:
Sorry! 😢 ik ben niet thuis en moet Le Mans voor het eerst in hele lange tijd missen (misschien red ik laatste 1-2 uur). Ik kon helaas geen OP maken dit jaarquote:Op vrijdag 12 juni 2026 10:28 schreef Nattekat het volgende:
Waar is @:M90 eigenlijk? Ik mis z'n bazen OP
In de Virgoclusterquote:Op vrijdag 12 juni 2026 10:28 schreef Nattekat het volgende:
Waar is @:M90 eigenlijk? Ik mis z'n bazen OP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:33 schreef M90 het volgende:
[..]
Sorry! 😢 ik ben niet thuis en moet Le Mans voor het eerst in hele lange tijd missen (misschien red ik laatste 1-2 uur). Ik kon helaas geen OP maken dit jaarVolgend jaar weer
Veel plezier allemaal, hopelijk nog even tot zondag
Morgenmiddag 16:00 uur tot zondag 16:00 uur.quote:
AI slOPquote:
Linkje in de OP heb ik gefixt. wec plus heeft ook geen live timing.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |