abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220824578
quote:
2s.gif Op zondag 17 mei 2026 15:14 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Zit elkaar net niet in de weg toch?
GP Canada begint stuk later dan normaal, neem aan door Indy ja
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 15:16:08 #202
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220824586
quote:
14s.gif Op zondag 17 mei 2026 15:15 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
De F1 is om 22.00 uur NL tijd, om maar uit de weg te gaan van de Indy500
Echt zo'n zaadtijd ook. Hoop dat het ze veel kijkers gaat kosten.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 17 mei 2026 @ 15:16:19 #203
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_220824589
Canada GP volgende week :+
Moto2 even terugkijken en dan hou ik het voor gezien vandaag
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 15:16:46 #204
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220824594
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 15:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Echt zo'n zaadtijd ook. Hoop dat het ze veel kijkers gaat kosten.
Gelukkig is de maandag er na vrij

Monaco moet gewoon terug in het weekend van de Indy 500
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 15:16:57 #205
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220824600
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 15:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Echt zo'n zaadtijd ook. Hoop dat het ze veel kijkers gaat kosten.
Maandag iedereen vrij, denk dat het wel mee valt
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Admin zondag 17 mei 2026 @ 15:17:26 #206
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220824605
Heel erg tof :Y
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 15:17:28 #207
284411 crew  heywoodu
pi_220824606
quote:
14s.gif Op zondag 17 mei 2026 15:15 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
De F1 is om 22.00 uur NL tijd, om maar uit de weg te gaan van de Indy500
Goddank is het daarna tweede Pinksterdag en dus vrij.
  zondag 17 mei 2026 @ 15:17:39 #208
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220824608
Goed, nu maar eens kijken of 'buiten' nog bestaat :W :W
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 15:18:28 #209
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220824624
quote:
80s.gif Op zondag 17 mei 2026 15:17 schreef Mano_ het volgende:
Goed, nu maar eens kijken of 'buiten' nog bestaat :W :W
verstandig
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 15:19:07 #210
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220824636
quote:
80s.gif Op zondag 17 mei 2026 15:17 schreef Mano_ het volgende:
Goed, nu maar eens kijken of 'buiten' nog bestaat :W :W
Kijkt naar buiten en het regent.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 15:19:27 #211
284411 crew  heywoodu
pi_220824638
quote:
80s.gif Op zondag 17 mei 2026 15:17 schreef Mano_ het volgende:
Goed, nu maar eens kijken of 'buiten' nog bestaat :W :W
Dat zie ik morgen wel, bijna bedtijd.
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 15:19:54 #212
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220824640
De Dacia is gefinisht *O*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220824645
quote:
80s.gif Op zondag 17 mei 2026 15:12 schreef Mano_ het volgende:
Was een heerlijke 24 uur, mede dankzij het fijne volk hier _O_ *O*
Ja! Was erg leuk hier!
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 15:20:23 #214
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220824647
quote:
80s.gif Op zondag 17 mei 2026 15:17 schreef Mano_ het volgende:
Goed, nu maar eens kijken of 'buiten' nog bestaat :W :W
*kijkt naar buiten*
*ziet stortregen*

Ehm, nee.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 15:20:31 #215
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220824650
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 15:19 schreef Nattekat het volgende:
De Dacia is gefinisht *O*
Volgend jaar meedoen? :P
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Admin zondag 17 mei 2026 @ 15:21:43 #216
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220824662
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 15:19 schreef Nattekat het volgende:
De Dacia is gefinisht *O*
Hoeraaaaaaaaa
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 15:22:01 #217
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220824664
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 15:20 schreef Nattekat het volgende:

[..]
*kijkt naar buiten*
*ziet stortregen*

Ehm, nee.
It's all in the name
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 15:22:28 #218
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220824668
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 15:19 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Kijkt naar buiten en het regent.
Zit je op de verkeerde plaats van het land ...
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 15:23:14 #219
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220824672
quote:
11s.gif Op zondag 17 mei 2026 15:22 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Zit je op de verkeerde plaats van het land ...
Nattekat is net langs geweest
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 15:23:22 #220
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220824674
Oh, ik dacht even dat dat walgelijke volkslied gecensureerd werd. Was heel grappig geweest.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 17 mei 2026 @ 15:24:13 #221
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220824686
quote:
14s.gif Op zondag 17 mei 2026 15:13 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Eerst de Indy500 nog
Eerst de kwalificatie vandaag nog
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 15:24:16 #222
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220824688
quote:
10s.gif Op zondag 17 mei 2026 15:23 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Nattekat is net langs geweest


Een spoor van nattigheid tussen ons twee.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 15:25:22 #223
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220824698
quote:
10s.gif Op zondag 17 mei 2026 15:23 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Nattekat is net langs geweest
Daar gaat het dus mis
Altijd onderweg naar het avontuur
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 15:25:32 #224
284411 crew  heywoodu
pi_220824699
Op 140 rondjes Nordschleife achterstand van de overall winner, waar je zéker nu nog 24 uur non-stop racen voor nodig zou hebben, je klasse winnen omdat je de enige deelnemer in je klasse bent _O_

Ze hebben amper drie uur geracet en dan kun je je 24-uursbokaaltje ophalen, lekker man.
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 15:25:51 #225
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220824701
quote:
14s.gif Op zondag 17 mei 2026 15:25 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Daar gaat het dus mis
Zie post #222
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 17 mei 2026 @ 15:26:11 #226
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220824703
Hier in het zonnige zuiden regent het niet *O* Ff lekker stukje toeren B-)
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 15:27:07 #227
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220824711
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 15:25 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Zie post #222
Misschien moet die kat zich wat minder uitschudden
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220824742
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 15:11 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Vond t tof.
Snap t wel waarom dit ook zonder Max 250-275.000 man trekt. Is gewoon een reesfeest.
Heerlijke sfeer daar.
pi_220825037
Is er na zijn uitvalbeurt nog iets van zijne koninklijke hoogheid Max Verstappen vernomen of is meneer direct met het stoom uit de oren huiswaarts gekeerd?
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 15:57:54 #230
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220825051
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 15:57 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Is er na zijn uitvalbeurt nog iets van zijne koninklijke hoogheid Max Verstappen vernomen of is meneer direct met het stoom uit de oren huiswaarts gekeerd?
hij was gewoon aanwezig bij alle activiteiten. dus geen chocoladeletters voor in de T
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 15:58:38 #231
284411 crew  heywoodu
pi_220825054
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 15:57 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Is er na zijn uitvalbeurt nog iets van zijne koninklijke hoogheid Max Verstappen vernomen of is meneer direct met het stoom uit de oren huiswaarts gekeerd?
Dit klinkt als een vraag die lekker uitnodigt om eens wat moeite voor in een antwoord te steken.

Ja, hij was er gewoon nog.
pi_220825082
quote:
10s.gif Op zondag 17 mei 2026 15:25 schreef heywoodu het volgende:
Op 140 rondjes Nordschleife achterstand van de overall winner, waar je zéker nu nog 24 uur non-stop racen voor nodig zou hebben, je klasse winnen omdat je de enige deelnemer in je klasse bent _O_

Ze hebben amper drie uur geracet en dan kun je je 24-uursbokaaltje ophalen, lekker man.
Hoeveel klassen zijn er wel niet? Stuk of 15?
pi_220825097
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 15:57 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Is er na zijn uitvalbeurt nog iets van zijne koninklijke hoogheid Max Verstappen vernomen of is meneer direct met het stoom uit de oren huiswaarts gekeerd?
Waarom zou hij stoom uit de oren hebben? Hij heeft waarschijnlijk meer lol gehad dan in een GP weekend dit seizoen en het is 24 uurs racen. Dan kan dit gebeuren.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 16:04:28 #234
284411 crew  heywoodu
pi_220825113
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 16:01 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Hoeveel klassen zijn er wel niet? Stuk of 15?
23. Waarvan 4 met 1 (één) deelnemer.
pi_220825118
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 15:57 schreef Nizno het volgende:

[..]
hij was gewoon aanwezig bij alle activiteiten. dus geen chocoladeletters voor in de T
Gewoon trollgedrag van betreffende user natuurlijk, maar ironisch genoeg werd in het Engelse commentaar dat ik had nog resoluut gesteld dat mensen die dachten dat Verstappen met de staart tussen de benen zou afdruipen er gewoon geen hol van begrijpen. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_220825121
quote:
14s.gif Op zondag 17 mei 2026 15:58 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dit klinkt als een vraag die lekker uitnodigt om eens wat moeite voor in een antwoord te steken.

Ja, hij was er gewoon nog.
We weten allemaal dat het een gigantische kleuter is dus zo'n rare vraag is dat niet, dunkt me.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  zondag 17 mei 2026 @ 16:06:34 #237
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220825126
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 16:01 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Hoeveel klassen zijn er wel niet? Stuk of 15?
25
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 16:06:38 #238
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220825128
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 16:05 schreef Monolith het volgende:

[..]
Gewoon trollgedrag van betreffende user natuurlijk, maar ironisch genoeg werd in het Engelse commentaar dat ik had nog resoluut gesteld dat mensen die dachten dat Verstappen met de staart tussen de benen zou afdruipen er gewoon geen hol van begrijpen. :P
klopt.

Net als dat er veel mensen waren die dachten dat de 'originele' GT racers het vervelend zouden vinden dat Max mee zouden rijden.
allemaal pestgedrag
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 16:06:45 #239
284411 crew  heywoodu
pi_220825131
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 16:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]
We weten allemaal dat het een gigantische kleuter is dus zo'n rare vraag is dat niet, dunkt me.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 16:07:04 #240
284411 crew  heywoodu
pi_220825136
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 16:06 schreef Starflyer het volgende:

[..]
25
Welke nog meer, buiten de 23 in de live timing? :P
  zondag 17 mei 2026 @ 16:08:18 #241
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220825152
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 16:07 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Welke nog meer, buiten de 23 in de live timing? :P
Blijkbaar kan ik niet tellen :)
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_220825158
quote:
14s.gif Op zondag 17 mei 2026 16:06 schreef heywoodu het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Verkapte doodsbedreiging! :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 16:10:09 #243
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220825178
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 16:07 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Welke nog meer, buiten de 23 in de live timing? :P
wel grappig dat de pulldown 24 aangeeft, maar als je er 1 uit zet er nog 22 overblijven. Hij telt de all classes ook mee
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 16:10:41 #244
284411 crew  heywoodu
pi_220825184
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 16:10 schreef Nizno het volgende:

[..]
wel grappig dat de pulldown 24 aangeeft, maar als je er 1 uit zet er nog 22 overblijven. Hij telt de all classes ook mee
Ja, daarom ging ik ze toch maar gewoon zelf tellen :@

Heb ik ook weer even een paar seconden iets te doen gehad.
pi_220825214
zo dat was het dan weer. Subway broodje achter de kiezen, nu even een half uurtje lopen naar de auto. gelukkig sta ik bij een betonplaten weggetje en niet meer in dat modderbad van vrijdag.

zoals gewoonlijk in het hemelvaartweekend was de 24-uurs race spannend, koud en bij vlagen nat. maar ik moet wel zeggen dat het tribunes nog nooit zo snel vol zijn gelopen als dit jaar. meestal gebeurde dit pas om 14:30 als de gehele grid zich verzamelde. maar dit jaar was het gewoon 4 uur eerder al dringen en zoeken naar vrije stoeltjes. een beetje jammer dat heel veel favorieten er al zo vroeg uitlagen of achterstand opliepen (Grello Porsche, Kondo Ferrari, de lambogreeny). ook zonde natuurlijk dat Max het niet gered heeft, maar het laat zien dat een 24-uursreis zeker geen kinderspel is. Wel mooi voor walkenhorst dat ze met die Aston Martin nog een podium halen en de BMW Touring in de top 5, haha niet gek voor een 1 april grap...

volgend jaar is de 24 uur pas einde mei in het sacramentsdag weekend (tussen 27 en 30 mei), iets grotere kans op beter weer dus. ik ben ook benieuwd of Max het nog een keer gaat proberen en wat vriendjes meeneemt (Kimi, Norris, Nico etc) of dat Ford gaat eisen dat hij alleen mee mag doen als hij het team van Christian Hohenadel inruilt voor HRT Ford.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Admin zondag 17 mei 2026 @ 16:14:15 #246
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220825223
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 15:57 schreef Nizno het volgende:

[..]
hij was gewoon aanwezig bij alle activiteiten. dus geen chocoladeletters voor in de T
:Y)
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 16:15:43 #247
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220825240
quote:
17s.gif Op zondag 17 mei 2026 16:14 schreef yvonne het volgende:

[..]
:Y)
nee geen tijd voor sjokola nu... bijna etenstijd, anders lust je aan tafel niets meer ;)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Admin zondag 17 mei 2026 @ 16:17:23 #248
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220825264
Dit was m`n eerste jaar echt bewust meekijken en het viel niet tegen. Ook al zou Max niet meer meedoen, ik zou toch kijken.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  zondag 17 mei 2026 @ 17:47:28 #249
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220826765
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 16:13 schreef Sabata het volgende:
zo dat was het dan weer. Subway broodje achter de kiezen, nu even een half uurtje lopen naar de auto. gelukkig sta ik bij een betonplaten weggetje en niet meer in dat modderbad van vrijdag.

zoals gewoonlijk in het hemelvaartweekend was de 24-uurs race spannend, koud en bij vlagen nat. maar ik moet wel zeggen dat het tribunes nog nooit zo snel vol zijn gelopen als dit jaar. meestal gebeurde dit pas om 14:30 als de gehele grid zich verzamelde. maar dit jaar was het gewoon 4 uur eerder al dringen en zoeken naar vrije stoeltjes. een beetje jammer dat heel veel favorieten er al zo vroeg uitlagen of achterstand opliepen (Grello Porsche, Kondo Ferrari, de lambogreeny). ook zonde natuurlijk dat Max het niet gered heeft, maar het laat zien dat een 24-uursreis zeker geen kinderspel is. Wel mooi voor walkenhorst dat ze met die Aston Martin nog een podium halen en de BMW Touring in de top 5, haha niet gek voor een 1 april grap...

volgend jaar is de 24 uur pas einde mei in het sacramentsdag weekend (tussen 27 en 30 mei), iets grotere kans op beter weer dus. ik ben ook benieuwd of Max het nog een keer gaat proberen en wat vriendjes meeneemt (Kimi, Norris, Nico etc) of dat Ford gaat eisen dat hij alleen mee mag doen als hij het team van Christian Hohenadel inruilt voor HRT Ford.
Heeft ook met de F1 kalender te maken uiteraard.
  zondag 17 mei 2026 @ 17:57:24 #250
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220826911
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 17:47 schreef Tarado het volgende:

[..]
Heeft ook met de F1 kalender te maken uiteraard.
Geen rees dat weekend in de voorlopige kalender.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 17 mei 2026 @ 18:27:10 #251
511221 Hetekip
Depressief
pi_220827155
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 16:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]
We weten allemaal dat het een gigantische kleuter is dus zo'n rare vraag is dat niet, dunkt me.
_O_ _O-
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 18:46:55 #252
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220827283
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 17:57 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Geen rees dat weekend in de voorlopige kalender.
Reken maar dat ze er rekening mee gaan houden
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 mei 2026 @ 21:41:41 #253
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220835664
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 24 mei 2026 @ 23:32:42 #254
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220881954
-

[ Bericht 50% gewijzigd door HiDiHo op 24-05-2026 23:34:35 ]
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  zaterdag 6 juni 2026 @ 14:07:34 #255
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220971927
Yo, waar is de animo??
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 juni 2026 @ 14:16:12 #256
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220971949
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 14:07 schreef THEFXR het volgende:
Yo, waar is de animo??
Nu de TT weer klopt komen ze massaal
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 6 juni 2026 @ 15:06:57 #257
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220972178
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 14:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Nu de TT weer klopt komen ze massaal
Weet je nog vroeger?, A3 uit printen en maar stiften.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 15:13:26 #258
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220972261
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 15:06 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Weet je nog vroeger?, A3 uit printen en maar stiften.
De marker of doom _O_
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 juni 2026 @ 23:52:42 #259
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220975575
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 15:06 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Weet je nog vroeger?, A3 uit printen en maar stiften.
Ook nu hoor :9
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 10 juni 2026 @ 13:04:00 #260
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_221000790
Maar even de belangrijkste tijden op een rij gezet. Over een uur begint de eerste training.

woensdag 10 juni

14.00 uur vrije training 1
18.45 uur kwalificatie 1 LMP2/LMGT3
19.30 uur kwalificatie 1 Hypercar
22.00 uur vrije training 2

donderdag 11 juni

14.45 uur vrije training 3
20.00 uur Hyperpole 1 LMP2/LMGT3
20.35 uur Hyperpole 2 LMP2/LMGT3
21.05 uur Hyperpole 1 Hypercar
21.40 uur Hyperpole 2 Hypercar
22.05 uur Hyperpole ceremonie
23.00 uur vrije training 4

vrijdag 12 juni

16.00 uur driver parade

zaterdag 13 juni

12.00 uur warm up
15.00 uur openingsceremonie
16.00 uur start 24 uur

zondag 14 juni

16.00 uur finish
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 juni 2026 @ 19:16:37 #261
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221003566
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 10 juni 2026 @ 20:12:41 #262
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_221003999
Die Aston Martin klinkt wel erg lekker
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 10 juni 2026 @ 20:53:25 #263
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_221004258
Het eerste deel van de kwalificatie zit er op.

In de Hypercar zat het dicht op elkaar, met de top 15 binnen 1,7 seconde en was het verrassend Ferdinand Habsburg met de snelste tijd in de Alpine #35, voor de Cadillacs #12 met Louis Deletraz en de #101 met Jordan Taylor achter het stuur.

De BMW #20 met Robin Frijns (bestuurd door René Rast) eindigde als vijfde en de Toyota #7 met Nyck de Vries (met Mike Conway achter het stuur) eindigde als elfde.

De Ferrari's en Peugeots kwamen er niet aan te pas. De #83, de winnaar van vorig jaar, en beide Peugeots wisten zich niet te plaatsen voor de Hyperpole. De beide andere Ferrari's lukte dat wel met de hakken over de sloot als 14de en 15de, nog achter de nieuwkomers van Genesis, die dus wel doorgaan naar de Hyperpole.

In de LMP2 was het Doriane Pin met de snelste tijd in de #30 Duqueine die ze deelt met Richard Verschoor. De tweede tijd was voor de CLX Motorsport #37 met de Mexicaanse tiener Ian Aguilera achter het stuur. Bijoy Garg bracht de Inter Europol #343 als derde naar de Hyperpole. De #9 IDEC Sport met o.a. Job van Uitert werd 9de en de #3 DKR Engineering met Renger van der Zande werd 19de en viel buiten de Hyperpole.

In de LMGT3 was het Peter Dempsey die de snelste tijd neerzette in de #34 Chevrolet, voor Eric Powell in de #77 Ford en Gray Newell in de #23 Aston Martin. De auto's van Nicky Catsburg (#33 Chevrolet) en Lin Hodenius (#79 Mercedes) werden respectievelijk 17de en 18de en redden het niet.

Om 22.00 uur is er weer een training en de Hyperpole sessies zijn morgen vanaf 20.00 uur.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 10 juni 2026 @ 23:43:14 #264
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_221005159
Geen RTL7 dit jaar?
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 11 juni 2026 @ 04:22:33 #265
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221005550
Op welke internationale kanalen wordt dit uitgezonden?
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 11 juni 2026 @ 05:39:01 #266
284411 crew  heywoodu
pi_221005636
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 04:22 schreef THEFXR het volgende:
Op welke internationale kanalen wordt dit uitgezonden?
Eurosport/HBO in elk geval.
  donderdag 11 juni 2026 @ 12:09:01 #267
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221007557
Hoezo competitief. Op een gegeven moment in de kwali zat de hele top 15 binnen een seconde. Over 13km en een rondetijd van 3.24.nogwat.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Admin donderdag 11 juni 2026 @ 14:01:57 #268
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_221008491
Ah, zo even meegluren
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 juni 2026 @ 14:31:12 #269
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221008845
quote:
11s.gif Op woensdag 10 juni 2026 23:43 schreef Peterselieman het volgende:
Geen RTL7 dit jaar?
Oh wat :{

Dit is wel heel erg matig.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221009599
Ik heb een beetje gemist; er is een Corvette al ge-DQ'd?
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_221009603
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 14:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Oh wat :{

Dit is wel heel erg matig.
Zag alleen Eurosport. Dus dat wordt op HBO-max kijken, om de 10 minuten 5 minuten reclame op ES trek ik echt niet.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 juni 2026 @ 16:40:10 #272
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221009607
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 16:39 schreef Burner82 het volgende:

[..]
Zag alleen Eurosport. Dus dat wordt op HBO-max kijken, om de 10 minuten 5 minuten reclame op ES trek ik echt niet.
Ik geef m'n geld liever direct aan het WEC als er toch gestreamd moet worden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221009623
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 16:40 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik geef m'n geld liever direct aan het WEC als er toch gestreamd moet worden.
Is dat ook een optie :o ?
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 juni 2026 @ 16:44:38 #274
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221009631
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 16:42 schreef Burner82 het volgende:

[..]
Is dat ook een optie :o ?
:Y

WEC+. Zit ook in Multiviewer geloof ik.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221009643
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 16:38 schreef Burner82 het volgende:
Ik heb een beetje gemist; er is een Corvette al ge-DQ'd?
Ow, was alleen voor de quali...

"De #34 Racing Team Turkey by TF Sport Corvette Z06 LMGT3.R werd tijdens de kwalificaties voor de 24 uur van Le Mans gediskwalificeerd. Hoewel de wagen de snelste tijd in de LMGT3-klasse had neergezet, werd hij uit de uitslag gehaald. De achterste diffuser bleek niet aan de reglementen te voldoen door overmatige slijtage tijdens de sessie. Hierdoor moet de auto achteraan de grid starten voor de race. De Corvette van Nicky Catsburg en zijn teamgenoten (de #33 TF Sport Corvette, met onder andere Ben Keating) en de twee andere Corvettes (#2 en #13) ontsnapten aan diskwalificatie. De coureurs van de #33 starten vanaf P17, terwijl de #34 na de diskwalificatie vanaf plek 25 moet beginnen."
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  donderdag 11 juni 2026 @ 21:32:50 #276
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_221013246
De beide Toyota's laatste in de eerste Hyperpole sessie :o

De Alpine #35 was het snelst voor de Cadillac #38 en de Genesis #17.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  donderdag 11 juni 2026 @ 22:01:01 #277
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_221013804
Jack Aitken pakt de pole voor de Jota Cadillac #38 met 0.005 seconde voorsprong op Dries Vanthoor in de BMW #15. De Cadillac #12 start als derde. Robin Frijns pakt voor de #20 BMW de vijfde startplek.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  donderdag 11 juni 2026 @ 22:19:27 #278
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_221014184
In de LMP2 is de pole voor de #29 Forestier Racing by Panis met Esteban Masson (die op de radar staat bij Toyota) achter het stuur, voor de #28 IDEC Sport met Job van Uitert en de #24 Nielsen Racing met Jack Doohan. De #30 Duqueine Team met Doriane Pin en Richard Verschoor start van P6

En in de LMGT3 start de #27 Aston Martin van Heart of Racing Team van pole voor de #21 Vista AF Corse Ferrari en de #87 Akkodis ASP Team Lexus.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 juni 2026 @ 22:26:32 #279
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221014341
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2026 22:01 schreef Starflyer het volgende:
Jack Aitken pakt de pole voor de Jota Cadillac #38 met 0.005 seconde voorsprong op Dries Vanthoor in de BMW #15. De Cadillac #12 start als derde. Robin Frijns pakt voor de #20 BMW de vijfde startplek.
Aaaaaaaaand it's gone.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 11 juni 2026 @ 22:32:36 #280
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_221014457
Toch wel dom van Caddy om te vroeg te box uit te rijden :|W
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  donderdag 11 juni 2026 @ 22:32:37 #281
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_221014459
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 22:26 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Aaaaaaaaand it's gone.
Yup! Blijkbaar doordat hij de BMWs inhaalde (jump the queue) in de pitstraat.

Vanthoor dus op pole in de #15 BMW.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 12 juni 2026 @ 10:28:03 #282
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221017683
Waar is @M90 eigenlijk? Ik mis z'n bazen OP :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221022676
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 10:28 schreef Nattekat het volgende:
Waar is @:M90 eigenlijk? Ik mis z'n bazen OP :{
Sorry! 😢 ik ben niet thuis en moet Le Mans voor het eerst in hele lange tijd missen (misschien red ik laatste 1-2 uur). Ik kon helaas geen OP maken dit jaar :( Volgend jaar weer

Veel plezier allemaal, hopelijk nog even tot zondag
  vrijdag 12 juni 2026 @ 22:06:50 #284
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_221023155
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 10:28 schreef Nattekat het volgende:
Waar is @:M90 eigenlijk? Ik mis z'n bazen OP :{
In de Virgocluster
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 12 juni 2026 @ 22:23:39 #285
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221023452
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 21:33 schreef M90 het volgende:

[..]
Sorry! 😢 ik ben niet thuis en moet Le Mans voor het eerst in hele lange tijd missen (misschien red ik laatste 1-2 uur). Ik kon helaas geen OP maken dit jaar :( Volgend jaar weer

Veel plezier allemaal, hopelijk nog even tot zondag
:'(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 12 juni 2026 @ 22:43:12 #286
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221023778
Wanneer is dit?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 12 juni 2026 @ 23:26:40 #287
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_221024292
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Wanneer is dit?
Morgenmiddag 16:00 uur tot zondag 16:00 uur.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 juni 2026 @ 13:40:08 #288
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221028017
Vergeet niet uw eigen afdruk van de spottersguide te regelen!

https://spotters.guide/re(...)_V1.0.1_High-res.pdf
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 juni 2026 @ 13:57:43 #289
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221028135
Zou hem eigenlijk eens op A3 moeten afdrukken, maar daarvoor heb ik meer ruimte op m'n bureau nodig.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 juni 2026 @ 14:09:04 #290
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221028205
Ja, gelijk een AI slop OP gemaakt :Y
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 13 juni 2026 @ 14:34:39 #291
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221028378
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 14:09 schreef Nattekat het volgende:
Ja, gelijk een AI slop OP gemaakt :Y
AI slOP ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 juni 2026 @ 15:08:13 #292
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221028658
Ja, gereed. Met A3 spotters guide :9
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 juni 2026 @ 15:16:46 #293
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221028702
Oh, live timing is verdwenen van z'n oude plek :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 juni 2026 @ 15:25:24 #294
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221028743
Ook gefixt :7
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 13 juni 2026 @ 15:27:44 #295
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_221028754
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 15:25 schreef Nattekat het volgende:
Ook gefixt :7
account via wec plus:?
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 juni 2026 @ 15:29:55 #296
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221028764
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 15:27 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
account via wec plus:?
Linkje in de OP heb ik gefixt. wec plus heeft ook geen live timing.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 juni 2026 @ 15:38:12 #297
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221028850
Even oud topic teruggelezen. Vorig jaar was ik schijnbaar uit eten gegaan en naar de bios. Afhaker :{

Ik zou echt bij god niet meer weten wat dat was _O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 juni 2026 @ 15:42:05 #298
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
  zaterdag 13 juni 2026 @ 15:44:01 #299
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221028882
hai, zo een nieuw topic voor de start.
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 juni 2026 @ 15:45:20 #300
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221028890
En de eerste die opduikt zit niet in de mentionlijst, typisch :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')