abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220522048





quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 20:28 schreef Firuze60 het volgende:
In Het Blok 2026 doen dit keer 7 koppels mee, 1 koppel meer dan tijdens het vorige seizoen. De deelnemers van het nieuwe seizoen van Het Blok zijn inmiddels bekend. We stellen ze hieronder aan je voor:

Bianca en Silvio
Bianca en Silvio kennen elkaar al 57 jaar. Ooit waren ze buren en toen ze elkaar later weer tegenkwamen, sprong de vonk over. Ze geven elkaar ruimte, maar weten altijd wat ze aan elkaar hebben. Ze vormen een hecht team en geloven dat het door hun sterke band tussen hen gewoon goed blijft gaan.

Frank en Lotty
Frank is monteur bij totaalinstallateur De Vreeden en gespecialiseerd in regeltechnische bekabeling. Lotty is het creatieve brein achter Wolfs Woonstudio in Hengelo. Ze ontwerpt persoonlijke interieurs voor particulieren en bedrijven. Met haar ervaring en frisse blik weet ze in het programma ongetwijfeld verrassende oplossingen te bedenken.

Gregor en Steffie
Steffie is eigenaar van circus Bolalou. Ze begon het circus samen met haar vorige partner, maar runt het nu samen met Gregor. Samen reizen ze met hun gezin en het circus door het land.Ze bedenken steeds creatieve manieren om het circus draaiend te houden, zoals nieuwe acts, optredens in verzorgingstehuizen en tentverhuur.

Hendrik en Sonja
Hendrik en Sonja hebben in oktober 2023 een camper gekocht om te genieten van hun pensioen. Ze trekken er graag op uit, ontdekken nieuwe plekken en fietsen ook regelmatig. Samen genieten ze van het avontuur en van hun vrije tijd.

Jacky en Menno
Jacky en Menno zijn beiden sterk betrokken bij hun omgeving. Jacky heeft recent in Indonesië een halve marathon gelopen om kinderen en gezinnen te helpen aan een betere toekomst. Tijdens de reis bezocht ze ook verschillende projecten, zoals een waterput in Timor en initiatieven om gezinnen te ondersteunen. Menno vindt zijn plek binnen de christelijke gemeenschap, waar hij als spreker en actief lid met aandacht en warmte bijdraagt aan het kerkelijke werk.

Jim en Kimberley
Jim is travel content creator en blogt over unieke treinreizen en verre bestemmingen. Kimberly is online marketeer en deelt met Homefreak.nl haar passie voor interieur en styling. Samen wonen ze in Drunen met hun kinderen Jake en Jackie en zijn ze volop bezig om van hun huis een droompaleis te maken.

Marloes en Patrick
Marloes en Patrick zijn de https://www.nlziet.nl/nl/(...)-Het-Blok-2026-1.jpg eigenaren van restaurant Katz in Ruurlo. Patrick staat als chef in de open keuken, terwijl Marloes als gastvrouw de gasten verwelkomt en zorgt dat iedereen zich thuis voelt. Samen zetten ze zich elke dag in om een warm, gastvrij en duurzaam restaurant te creëren, met mooie regionale en biologische producten die terugkomen in de wisselende menukaart, afgestemd op de seizoenen.


[ Bericht 1% gewijzigd door Firuze60 op 07-04-2026 22:33:14 ]
pi_220522050
Wat zijn vintage kleurtjes?
pi_220522074
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 21:54 schreef Firuze60 het volgende:
Wat zijn vintage kleurtjes?
Vale en slordige geverfd
pi_220522085
Oh, zie net dat ik stellen door elkaar haal (goh, ze lijken op elkaar), maar het bed van Marloes heb ik.
pi_220522147
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 21:58 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Vale en slordige geverfd
Haha, het werd gezegd door Daan(?) over dat stukje behang in oker of zoiets. Kweenie of deze formule die de programmamakers nu bedacht hebben zo leuk is. Vond het al met al een saaie bedoening. Wel tof dat er een stel was die de winst van het klussen in het buurthuis aan het buurthuis gaf.

En ongelooflijke kleine slaapkamertjes op die zolderverdiepingen, je stoot je kop als je naar bed gaat.
pi_220524530
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 21:59 schreef Firuze60 het volgende:
Oh, zie net dat ik stellen door elkaar haal (goh, ze lijken op elkaar), maar het bed van Marloes heb ik.
Daar heb ik ook steeds last van. Herken de mensen nog steeds niet en moet nog erg wennen. Dat bed van Marloes vond ik heel erg leuk. ^O^
Het bed wat die timmerman had gemaakt was erg mooi maar zou ik nooit voor een koophuis maken. Is niet een, twee, drie weer te verwijderen als je het niet mooi vind. :N
pi_220528703
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 12:23 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Daar heb ik ook steeds last van. Herken de mensen nog steeds niet en moet nog erg wennen. Dat bed van Marloes vond ik heel erg leuk. ^O^
Het bed wat die timmerman had gemaakt was erg mooi maar zou ik nooit voor een koophuis maken. Is niet een, twee, drie weer te verwijderen als je het niet mooi vind. :N
Ik zou sowieso geen huis kopen inclusief meubilair (heel toevallig wel ooit gedaan na een scheiding, wel zonder bed, maar zelfs inclusief pannen en bestek.. :D ) maar in principe koop je een huis toch kaal?
  dinsdag 7 april 2026 @ 19:53:48 #8
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220528715
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 12:23 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Daar heb ik ook steeds last van. Herken de mensen nog steeds niet en moet nog erg wennen. Dat bed van Marloes vond ik heel erg leuk. ^O^
Het bed wat die timmerman had gemaakt was erg mooi maar zou ik nooit voor een koophuis maken. Is niet een, twee, drie weer te verwijderen als je het niet mooi vind. :N
Hoe stak dat nou in elkaar, dat zwevende bed?
pi_220528904
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:53 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Hoe stak dat nou in elkaar, dat zwevende bed?
Wat ik zag is gewoon wat klosjes hout in het midden onder het bed.
  dinsdag 7 april 2026 @ 20:23:53 #10
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220529034
Staan Marloes en Patrick nou nog steeds niet bij de foto's in de OP :?
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  dinsdag 7 april 2026 @ 20:26:15 #11
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220529054
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 21:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die Heiko... lekker een zonnestraaltje in het blok...
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 21:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Knipperlicht tijdens het vrijen _O- lach me rot
Niemand had het door, maar toen Daan die opmerking over het knipperlicht maakte, keek hij hoopvol naar Heiko of hij die grap leuk vond. En toen Heiko niet reageerde mopperde Daan zachtjes... "Oh, niet herkenbaar?"

Ik lag dubbel! _O-
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220529068
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 april 2026 20:26 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
[..]
Niemand had het door, maar toen Daan die opmerking over het knipperlicht maakte, keek hij hoopvol naar Heiko of hij die grap leuk vond. En toen Heiko niet reageerde mopperde Daan zachtjes... "Oh, niet herkenbaar?"

Ik lag dubbel! _O-
Totaal gemist.. _O-
pi_220529082
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 april 2026 20:26 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
[..]
Niemand had het door, maar toen Daan die opmerking over het knipperlicht maakte, keek hij hoopvol naar Heiko of hij die grap leuk vond. En toen Heiko niet reageerde mopperde Daan zachtjes... "Oh, niet herkenbaar?"

Ik lag dubbel! _O-
Jep... dat was een mooi stukje televisie
pi_220529128
Lekker veel dramatique vanavond *O*
pi_220529143
Goor zeg, ik had het geen dag volgehouden in dat fietsenhok, laat staan een nacht.. _O-
pi_220529154
Goedkoop is duurkoop.. _O_ _O- _O- _O-
  dinsdag 7 april 2026 @ 20:38:55 #17
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220529155
je kunt prima zonder pook rijden hoor!
ah... de onderkant zit ook los...
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  dinsdag 7 april 2026 @ 20:40:31 #18
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220529169
Gaat Steffi het nu ook oplossen??
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220529177
Zulke extreme trappen hebben ze niet eerder gehad zeg :o
  dinsdag 7 april 2026 @ 20:45:47 #20
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220529197
Er zitten daar in de buurt allemaal garages..... zelfs een automaterialenwinkel... loop er effe heen dan
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  dinsdag 7 april 2026 @ 20:46:03 #21
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220529199
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 20:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zulke extreme trappen hebben ze niet eerder gehad zeg :o
trappen?
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220529204
Die lui die met hun eigen bus rijden is dat het zelfde stel die het doordrukte om een auto te kopen?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 7 april 2026 @ 20:47:51 #23
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220529212
wat een k*twijf die Steffi zeg! :(
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  dinsdag 7 april 2026 @ 20:48:02 #24
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220529213
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 20:46 schreef Soury het volgende:
Die lui die met hun eigen bus rijden is dat het zelfde stel die het doordrukte om een auto te kopen?
:Y Dat zijn Steffi en Gregor
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220529227
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 april 2026 20:48 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
:Y
Het lef _O- Waarschijnlijk ook dezelfde die een schuur met spullen aan huis had (een verkapte bouwmarkt)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220529229
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 april 2026 20:48 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
:Y Dat zijn Steffi en Gregor
Ja en dat dat gekochte wrak hun niks boeit, niet verantwoordelijk.
pi_220529233
Wow Steffie die hardste aandrong op auto kopen..... asowijf
  dinsdag 7 april 2026 @ 20:54:33 #28
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220529263
Ik moet wel eerlijk zeggen... met zo'n Marloes als Grote Leider zou ik denk ik ook niet het fietsenhok gaan opruimen... Die Menno is een schijnheilige L*l maar als Marloes het ook niet goed regelt zou ik ook niet spontaan superenthousiast zijn...
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  dinsdag 7 april 2026 @ 20:55:50 #29
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220529274
Ik vind het zo jammer dat het dit jaar alweer niet duidelijk is wat de regels zijn als het gaat om hulp van familie en vrienden.... :{
(of heb ik iets gemist?)
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220529278
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 april 2026 20:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik moet wel eerlijk zeggen... met zo'n Marloes als Grote Leider zou ik denk ik ook niet het fietsenhok gaan opruimen... Die Menno is een schijnheilige L*l maar als Marloes het ook niet goed regelt zou ik ook niet spontaan superenthousiast zijn...
Kan ze nog steeds niet uit elkaar houden, is Marloes die met die woonwinkel?
pi_220529287
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 april 2026 20:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vind het zo jammer dat het dit jaar alweer niet duidelijk is wat de regels zijn als het gaat om hulp van familie en vrienden.... :{
(of heb ik iets gemist?)
Regels in het blok? _O-
pi_220529326
Ze mogen niet hun eigen auto gebruiken, maar de auto van de vader en moeder mag wel? Beetje raar
pi_220529331
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:03 schreef KapiteinChris het volgende:
Ze mogen niet hun eigen auto gebruiken, maar de auto van de vader en moeder mag wel? Beetje raar
Zelfs schoonmoeders worden er bij gehaald.. :D
pi_220529336
Dus eigen auto mag niet, maar auto van familie wel. Dat is toch wel heel erg makkelijk om creatief mee om te gaan. Stomme regel.
  dinsdag 7 april 2026 @ 21:06:04 #35
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220529339
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:03 schreef KapiteinChris het volgende:
Ze mogen niet hun eigen auto gebruiken, maar de auto van de vader en moeder mag wel? Beetje raar
Lijkt mij niet. Maar we hebben nu toch allemaal gezien dat ze een hele aanhanger vol hebben achter die Dodge? Wat valt er te ontkennen?

Irritant mens
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_220529345
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:04 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Zelfs schoonmoeders worden er bij gehaald.. :D
Beetje raar verhaal ook, waarom de spullen in een auto om de hoek proppen en niet gewoon bij het blok pleuren.
pi_220529350
En op de een of andere manier is de auto van Bianca beschadigd? Met boem is ho? Supervaag allemaal.
pi_220529389
Tenenkrommend, die Gamma (Praxis) spotjes met deelnemers.
  dinsdag 7 april 2026 @ 21:14:35 #39
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220529401
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:06 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Lijkt mij niet. Maar we hebben nu toch allemaal gezien dat ze een hele aanhanger vol hebben achter die Dodge? Wat valt er te ontkennen?

Irritant mens
Snap ik ook niet... de uitleg van Steffi kon ik niet helemaal volgen...
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  dinsdag 7 april 2026 @ 21:14:57 #40
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220529406
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:12 schreef Firuze60 het volgende:
Tenenkrommend, die Gamma (Praxis) spotjes met deelnemers.
Karwei ;)
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220529424
Snap die situatie ook niet helemaal want Steffie blijft zeggen dat ze het direct hadden moeten zeggen terwijl Jim er blijkbaar direct iets over had gezegd en het antwoord was "boem is ho". Dat kan zowel een grapje als een schuldbekentenis zijn maar je kan daarna niet meer roepen dat ze direct iets hadden moeten zeggen.

Die auto kopen was sowieso een slecht plan. Beter ieder voor zich huren dan kan je allemaal tegelijk weg want dat is altijd gezeik. En meer bouwmaterialen bestellen+bezorgen, dat deze ze vorig seizoen wel beter.
Dat familie mag rijden slaat al helemaal nergens op.
  dinsdag 7 april 2026 @ 21:17:11 #42
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220529425
Ik vond het trouwens een enorme naaistreek dat niemand Kimberley bijviel... :(
Zonder Steffi en Gregor zaten ze mee te praten met Kimberly en waren ze het helemaal met haar eens en tijdens het groepsgesprek deden ze hun bek mond niet open :X

En dan die Bianca, die Steffi gaat knuffelen terwijl ze naar buiten lopen om naar de schade aan hun auto te kijken.. gadverdamme! :( }:|

Dit dus: Sonja, Hendrik en Menno vinden het schofterig wat Steffi en Gregor gedaan hebben... :P



[ Bericht 8% gewijzigd door RobertoCarlos op 07-04-2026 21:38:02 ]
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220529430
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:14 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Snap ik ook niet... de uitleg van Steffi kon ik niet helemaal volgen...
De bumper is waarschijnlijk hoger dan de schade, maar volgens mij zat ze er met een aanhanger tegenaan.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220529433
Ik ben de draad echt volkomen kwijt.
  dinsdag 7 april 2026 @ 21:18:52 #45
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220529435
O ja, en aan het einde van het laatste deel staat Steffi tegen Bianca te zeggen dat ze ervan houdt als mensen eerlijk zijn en dingen in haar gezicht zegt en Kimberly al de hele tijd zo'n kreng was... Maar dat zegt ze zonder dat Kimberly erbij is...die wie roddelt er nou? 8)7 }:|
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  dinsdag 7 april 2026 @ 21:19:42 #46
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220529443
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:17 schreef Soury het volgende:

[..]
De bumper is waarschijnlijk hoger dan de schade, maar volgens mij zat ze er met een aanhanger tegenaan.
Dat zou kunnen...
Ik snapte dat andere niet met de auto vd familie van Steffi..
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220529447
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:19 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Dat zou kunnen...
Ik snapte dat andere niet met de auto vd familie van Steffi..
Oh ik ook niet :P
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 7 april 2026 @ 21:20:13 #48
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220529448
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:18 schreef Firuze60 het volgende:
Ik ben de draad echt volkomen kwijt.
Morgen terugkijken en als je vragen hebt... dan zijn wij er voor je! ;)
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  dinsdag 7 april 2026 @ 21:26:01 #49
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220529470
wat een rare regel... nou hebben de winnaars van de slaapkamer gewoon veel meer kans dan de anderen om nog een keer te winnen?!
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  dinsdag 7 april 2026 @ 21:29:10 #50
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220529492
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:20 schreef Soury het volgende:

[..]
Oh ik ook niet :P
Maar ben je wel een beetje trankilo dan?
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220529505
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:29 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Maar ben je wel een beetje trankilo dan?
Meh :wtf:
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220529540
'Opzouten, weejewel.' Aldus 'bezopen' Silvio. Nah, sneu. En Ray met zijn 'dit is niet recht'. Het kijken wordt er niet leuker op zo. Prima als je een stel klussers ziet klunsen, maar dit is idioot.
.
pi_220529577
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:35 schreef Firuze60 het volgende:
'Opzouten, weejewel.' Aldus 'bezopen' Silvio. Nah, sneu. En Ray met zijn 'dit is niet recht'. Het kijken wordt er niet leuker op zo. Prima als je een stel klussers ziet klunsen, maar dit is idioot.
.
Nou denk dat Ray heel wat rondjes maakt daar. En wat hij al zegt je hebt een groot probleem als je muren niet recht zijn zeker in de badkamer.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 7 april 2026 @ 21:45:03 #54
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220529631
Ik heb de uitleg van Steffie en Gregor nog even opgezocht in de opname, letterlijk is dat:

quote:
"Steffi is met de moeder van Gregor op pad geweest.. Steffi was een uur te laat en toen hebben Steffi en Gregor die spullen uit de moeder haar auto gehaald en in dat busje, wat op de hoek van de straat stond, gegooid en het zo gelaten. En toen hebben Steffi en Gregor een dag erna, of een paar dagen later, hebben ze al die troep eruit gehaald.
Maar alle spullen die in de auto van Steffi zaten, kwamen uit de auto van de moeder van Gregor"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  dinsdag 7 april 2026 @ 21:48:15 #55
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220529655
Die Lotty is trouwens ook een beetje van Lotti getikt als ze denkt dat ze het met wat eten en drinken gezellig kan maken... :wtf:
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  dinsdag 7 april 2026 @ 21:49:53 #56
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220529664
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 20:56 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Kan ze nog steeds niet uit elkaar houden, is Marloes die met die woonwinkel?
Kijk even in de OP naar de foto's, zij is degene waarvan jij nog even een foto gaat toevoegen ;) })
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220529764
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:49 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Kijk even in de OP naar de foto's, zij is degene waarvan jij nog even een foto gaat toevoegen ;) })
Oeps, even opzoeken.
pi_220529908
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:49 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Kijk even in de OP naar de foto's, zij is degene waarvan jij nog even een foto gaat toevoegen ;) })
Deze oma heeft een link toegevoegd, helpt niet.
  dinsdag 7 april 2026 @ 22:20:24 #59
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220529928
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 22:17 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Deze oma heeft een link toegevoegd, helpt niet.


Even deze vetgedrukte tekst in de OP zetten bij de andere koppels:

"[mg]https://www.nlziet.nl/nl/(...)-Het-Blok-2026-1.jpg[/mg]"

Dus al het vetgedrukte toevoegen aan de OP en dan alleen nog de tekst die tussen haakjes staat 'img' van maken (dus een i voor de mg zetten)

En dan kun je daaronder zelf hun namen schrijven

Dat je oma bent vind ik geen excuus hoor. Ik bedoel als je ziet wat Sonja en haar Rolkoffer allemaal voor elkaar krijgen! ;)

[ Bericht 15% gewijzigd door RobertoCarlos op 07-04-2026 22:25:26 ]
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220530039
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 april 2026 22:20 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Even deze vetgedrukte tekst in de OP zetten bij de andere koppels:

"[mg]https://www.nlziet.nl/nl/(...)-Het-Blok-2026-1.jpg[/mg]"

Dus al het vetgedrukte toevoegen aan de OP en dan alleen nog de tekst die tussen haakjes staat 'img' van maken (dus een i voor de mg zetten)

En dan kun je daaronder zelf hun namen schrijven

Dat je oma bent vind ik geen excuus hoor. Ik bedoel als je ziet wat Sonja en haar Rolkoffer allemaal voor elkaar krijgen! ;)
Krijg ze na tig pogingen niet in dat blokje van die andere zes, nu moeten ze wel gaan winnen.. _O-
  dinsdag 7 april 2026 @ 22:46:49 #61
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220530126
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 22:34 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Krijg ze na tig pogingen niet in dat blokje van die andere zes, nu moeten ze wel gaan winnen.. _O-
Nou prima toch? :D Ze staan er in ieder geval bij! ^O^ En je weet nu wie Marloes is! :s)
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220530382
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 april 2026 20:26 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
[..]
Niemand had het door, maar toen Daan die opmerking over het knipperlicht maakte, keek hij hoopvol naar Heiko of hij die grap leuk vond. En toen Heiko niet reageerde mopperde Daan zachtjes... "Oh, niet herkenbaar?"

Ik lag dubbel! _O-
Ja heel grappig was dat!
pi_220532151
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 april 2026 20:23 schreef RobertoCarlos het volgende:
Staan Marloes en Patrick nou nog steeds niet bij de foto's in de OP :?
Die miste ik inderdaad ook al. :{
pi_220532202
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 april 2026 20:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
Gaat Steffi het nu ook oplossen??
Steffi gaat niks oplossen hoor, die heeft er alleen voor gezorgd dat de groep een autootje heeft. En zélf een bus huren of familieauto´s gebruiken kan allemaal. Is er maar 1 iemand die hier iets van zegt? En laten ze diegene lekker hangen, wat een waardeloze groep zeg! Steffi kwam toch die avond ook uitgebreid met een grote familieauto met aanhanger vol gekochte spullen aanrijden? En dat moet iedereen dus maar goed vinden? Nee, die Steffi en haar man vallen mij zwaar tegen. :r
pi_220535726
Die Steffie is heel mondig (dominant) en praat zonder emoties en neemt overal afstand van.

Daarom 'gelooft' iedereen haar maar, omdat men met emoties wel begrip heeft voor haar verhaal.

Maar, zoals iemand hier boven uittypte, is haar verhaal echt nog steeds onduidelijk of wat ze deden nu dus wel of niet mag. Het slaat nergens op wat ze zei.

Ook erg triest dat niemand Kimberly bij viel.

Ik vind het geen prettige personen. Komen totaal niet sociaal over. Types gaslichting.

[ Bericht 1% gewijzigd door Dazalbest1 op 08-04-2026 19:01:39 ]
pi_220535924
Ben nog steeds fan van Steffie
Auto was een voorstel, iedereen ging mee dus niet zeiken
Ze zoeken de randjes op vind ik geen probleem
pi_220536520
Dat was jagermeister wat in die fles zat. Gatver die zal wel een gore kater hebben van dat bocht.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220536877
Wel aardig van Steffi & co dat ze even die hippies hielpen met de vloer. Ik dacht trouwens dat ze zowat alles zelf mogen doen, maar leidingen en elektra nu ineens niet meer?
pi_220536892
Dochter van Steffie Jacky heeft zelfde bekkie, pfff die namen
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220537017
Wat een cliffhanger!!!
Ik ga zo vooruit kijken en niks hier daarover posten, no worries
pi_220537041
Hoe vaak er wel niet gezegd wordt "het komt goed" m.a.w. het is een onoverzichtelijke puinzooi
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220537057
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 21:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat een cliffhanger!!!
Ik ga zo vooruit kijken en niks hier daarover posten, no worries
Ahh moeten de hippies eruit -O- Was zo nieuwsgierig naar het eindresultaat.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220537544
quote:
9s.gif Op woensdag 8 april 2026 21:37 schreef Soury het volgende:

[..]
Ahh moeten de hippies eruit -O- Was zo nieuwsgierig naar het eindresultaat.
Echt? Nou dan moet je lang wachten ze maken niets af. Liggen hele oplevering achter. En zelfs een muur sauzen kost eeuwigheid. Heb je zijn huis gezien?
pi_220537654
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 22:29 schreef JJ76 het volgende:

[..]
Echt? Nou dan moet je lang wachten ze maken niets af. Liggen hele oplevering achter. En zelfs een muur sauzen kost eeuwigheid. Heb je zijn huis gezien?
Ja ik weet het maar was gewoon benieuwd naar die kasten en planten en kleuren en en en .......... ;(
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220538159
Teruggekeken en mijn belangrijkste conclusies zijn:

1) de vrouwen in Het Blok doen niks, kunnen niks, willen wel profiteren maar zijn nergens goed voor

2) de mascara van Steffi heeft ze geleend van haar circusclown

3) ik kan het zelfmedelijden en gejammer van Flower & (no)Power (Slower & Slower?) niet meer aan

4) Ray is een Athlete die niet eens zonder hijgen en puffen de trap op komt })
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220539405
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:34 schreef Soury het volgende:
Dat was jagermeister wat in die fles zat. Gatver die zal wel een gore kater hebben van dat bocht.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220542227
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:46 schreef Chea49 het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze lagen de hele ochtend ook nog te pitten na die borrel.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220543553
Iedereen klaar voor dramatique?
pi_220543660
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 20:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Iedereen klaar voor dramatique?
Het is ook wel een hopeloos geval die twee.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 9 april 2026 @ 20:45:52 #80
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220543668
Hoezo tijdelijk? Laat die mensen gewoon naar huis gaan.
Bianca doet sowieso niets en Silvo is volgens mij een en al stress.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_220543702
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 20:45 schreef TaMieke het volgende:
Hoezo tijdelijk? Laat die mensen gewoon naar huis gaan.
Bianca doet sowieso niets en Silvo is volgens mij een en al stress.
Denk dat dat teveel gedoe is
al vermoed ik dat ze na deze actie binnen de kortste keren weer de mis ingaan -O-
pi_220543718
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 20:45 schreef TaMieke het volgende:
Hoezo tijdelijk? Laat die mensen gewoon naar huis gaan.
Bianca doet sowieso niets en Silvo is volgens mij een en al stress.
Dat, maar dan moeten ze wel ineens een vervangend koppel op de kop tikken....

Ik vraag me trouwens af of dit wel eerlijk is tegenover de anderen.. Ik bedoel, Flower & noPower kunnen straks fris aan de 3e kamer beginnen en de anderen niet...
(ok, ze verkloten het toch wel, maar het gaat even om het principe..)
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220543720
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 20:45 schreef TaMieke het volgende:
Hoezo tijdelijk? Laat die mensen gewoon naar huis gaan.
Bianca doet sowieso niets en Silvo is volgens mij een en al stress.
Ze komen er wel makkelijk vanaf zo.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220543728
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 20:52 schreef Soury het volgende:

[..]
Ze komen er wel makkelijk vanaf zo.
Ja, best wel. Maar goed, alles wordt bijgetrokken en ze krijgen opnieuw een kans (om wat te doen, want winnen gaan ze sowieso niet).
pi_220543730
Ik vind die Jacky ook wel erg zeiken hoor, over de kleur van die tegels... Je kunt toch gewoon kijken of de naam van de tegels die je hebt besteld overeenkomt met wat je bezorgd hebt gekregen?

En ja, dan kan het voorkomen dat je verkeerd hebt besteld omdat de kleur in de winkel anders is dan je dacht... maar dat ik dan jouw eigen schuld en niet van de Praxis/Karwei
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220543732
quote:
2s.gif Op donderdag 9 april 2026 20:52 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Dat, maar dan moeten ze wel ineens een vervangend koppel op de kop tikken....

Ik vraag me trouwens af of dit wel eerlijk is tegenover de anderen.. Ik bedoel, Flower & noPower kunnen straks fris aan de 3e kamer beginnen en de anderen niet...
(ok, ze verkloten het toch wel, maar het gaat even om het principe..)
Daar heb je wel gelijk in, in de eerlijkheid

En ik vermoed dat ze wel een paar reservekoppels hebben? Alleen deze twee zijn zo spraakmakend...
pi_220543749
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 20:55 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Daar heb je wel gelijk in, in de eerlijkheid

En ik vermoed dat ze wel een paar reservekoppels hebben? Alleen deze twee zijn zo spraakmakend...
Ja dat is waar... op wie moeten we dan gaan bitchen/ om gaan lachen? ;) })
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220543770
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 20:55 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Daar heb je wel gelijk in, in de eerlijkheid

En ik vermoed dat ze wel een paar reservekoppels hebben? Alleen deze twee zijn zo spraakmakend...
Denk jij dat? Nu nog een ander koppel erbij zetten, terwijl we deze koppels al niet uit elkaar kunnen houden. Nee, dat geloof ik niet, haha.

Hooguit dat de hippies worden ontslagen en de rest hun huis mag opknappen.
  donderdag 9 april 2026 @ 21:03:35 #89
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220543812
quote:
2s.gif Op donderdag 9 april 2026 20:52 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Dat, maar dan moeten ze wel ineens een vervangend koppel op de kop tikken....

Ik vraag me trouwens af of dit wel eerlijk is tegenover de anderen.. Ik bedoel, Flower & noPower kunnen straks fris aan de 3e kamer beginnen en de anderen niet...
(ok, ze verkloten het toch wel, maar het gaat even om het principe..)
Volgens mij is er nog een 8ste appartement waar niwmand aan werkt. Vervangend koppel lijkt me niet nodig.

En zo fris zullen ze niet zijn… of ja, denk niet dat ze daardoor ineens super werk op gaan leveren.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_220543903
Beetje schijnheilig hoor, dat alle koppels nou ineens langs gaan bij F&P om te zeggen dat ze het heeeel erg vinden dat F&P uit de wedstrijd zijn gehaald.... :N
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220543911
Hoorde ik nou dat Flower & Power nu Ray moeten gaan betalen voor het werk om het af te maken??
Dan blijft er niks over van het budget....
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220543920
quote:
2s.gif Op donderdag 9 april 2026 21:15 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hoorde ik nou dat Flower & Power nu Ray moeten gaan betalen voor het werk om het af te maken??
Dan blijft er niks over van het budget....
Kasten in de verkoop *)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220543923
quote:
10s.gif Op donderdag 9 april 2026 21:16 schreef Soury het volgende:

[..]
Kasten in de verkoop *)
Ja! En al die planten! })
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220543935
quote:
2s.gif Op donderdag 9 april 2026 21:15 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hoorde ik nou dat Flower & Power nu Ray moeten gaan betalen voor het werk om het af te maken??
Dan blijft er niks over van het budget....
Onderaan staan.
pi_220543963
Er zal vast nog een reservekoppel onder de sneltoets zitten maar ik denk dat vooral het storten van de badkamervloer een rede is om in te grijpen. Dat krijgt een reservekoppel ook niet zo snel voor elkaar dus moet Ray het oplossen.
pi_220543983
Tja met een bouwvallig ' krakersappartement' in het gebouw zakt de waarde van de andere appartementen ook. Maar ze komen er makkelijk mee weg en gaan vaat klagen over de kosten of iets.
pi_220543998
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 21:24 schreef Elleska het volgende:
Er zal vast nog een reservekoppel onder de sneltoets zitten maar ik denk dat vooral het storten van de badkamervloer een rede is om in te grijpen. Dat krijgt een reservekoppel ook niet zo snel voor elkaar dus moet Ray het oplossen.
Dat en dat kost enorm veel geld. Deze serie geeft nog veel duidelijker aan hoe de hanen staan bij dit soort tv-projecten. Het vorige project is een fiasco geworden voor de investeerders. Weet bijna zeker dat ze die appartementen ver onder de kostprijs hebben verkocht. Nu zit Ray er bovenop en ook die andere gabber, naam kwijt, zoals bijv dat Menno niet zelf leidingen mag aanleggen, maar dat het door het hele pand hetzelfde moet zijn.
  donderdag 9 april 2026 @ 21:30:32 #98
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220544007
Zouden Silvo en Bianca zich al gedouched hebben? Waarom gaat zij met die bloemen slapen?
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_220544040
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 21:30 schreef TaMieke het volgende:
Zouden Silvo en Bianca zich al gedouched hebben? Waarom gaat zij met die bloemen slapen?
Te moe om wat ook nog op te brengen, Silvio bekende zelfs dat ie voor het eerst zijn schoenen uit had gedaan.. :r

Zag later wel Bianca met een make-up koffer van olifantformaat op schoot zitten.. _O-
  donderdag 9 april 2026 @ 21:36:56 #100
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220544052
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 21:24 schreef Elleska het volgende:
Er zal vast nog een reservekoppel onder de sneltoets zitten maar ik denk dat vooral het storten van de badkamervloer een rede is om in te grijpen. Dat krijgt een reservekoppel ook niet zo snel voor elkaar dus moet Ray het oplossen.
Ok, maar dan nog hadden ze F&P aan de slaapkamer door kunnen laten werken. Dus de zorgen over de gezondheid van F&P is ook een reden om nu in te grijpen..
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  donderdag 9 april 2026 @ 21:39:52 #101
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220544065
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 21:27 schreef JJ76 het volgende:
Tja met een bouwvallig ' krakersappartement' in het gebouw zakt de waarde van de andere appartementen ook. Maar ze komen er makkelijk mee weg en gaan vaat klagen over de kosten of iets.
Of alles weg-relativeren.. "ach ja, het is maar een wedstrijd' of "gelukkig hebben we elkaar nog' of 'je gezondheid is het belangrijkste'

Of ze gaan de anderen ophemelen: "nou wat knap hoor wat die Steffie en Gregor voor elkaar hebben gekregen', "nou, dat zouden wij nooit hebben kunnen doen'...'nou het is ze gegund'
:X }:|
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  donderdag 9 april 2026 @ 21:41:07 #102
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220544074
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 21:30 schreef TaMieke het volgende:
Zouden Silvo en Bianca zich al gedouched hebben? Waarom gaat zij met die bloemen slapen?
Ik wil dat niet voor mij zien... }:|
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  donderdag 9 april 2026 @ 21:41:58 #103
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220544082
Het gaat trouwens fout met de vloer van de badkamer van Frank... die is echt niet recht en het verloop van het water naar het doucheputje is niet goed. Voorspelling! :D
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  donderdag 9 april 2026 @ 21:43:36 #104
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220544095
Wat Frank trouwens zei over het profiel van die zwaluwstaart klopt trouwens ook niet. Het heeft die ribbeltjes omdat die metalen plaat dan sterker is en niet vanwege het storten vh beton. Ik weet niet veel van klussen maar dit weet ik wel..

Die Frank lult nogal regelmatig uit zijn nek...
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  donderdag 9 april 2026 @ 21:44:26 #105
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220544102
En nou jullie weer ;)
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220544121
quote:
2s.gif Op donderdag 9 april 2026 21:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
En nou jullie weer ;)
Komt goed :+
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220544141
Piepkleine dure hokjes worden het. Kunnen hooguit wat expats in. Met een flinke conditie.. _O-
  donderdag 9 april 2026 @ 21:57:49 #108
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220544191
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 21:50 schreef Firuze60 het volgende:
Piepkleine dure hokjes worden het. Kunnen hooguit wat expats in. Met een flinke conditie.. _O-
En luidruchtig binnen de woning ook volgens mij.. met die dunne tussenwandjes...
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220544298
Het Blok 2026 – Week 3: Kluscuratele en het klusbus-conflict

Het moet gezegd: bij het derde seizoen van de revival vallen een aantal puzzelstukken eindelijk op hun plek. Dennis, die vorige seizoenen angstvallig de bouwplaats leek te vermijden als hij (eens per week) in contact kwam met de kluskoppels alsof de pest en cholera er heerste, staat nu notabene vóór het pand om de koppels uit te horen over hoe zwaar ze het hebben. Want ja, ieder koppel had vooraf niet verwacht dat het toch zó zwáár zou worden. En ook een pluspunt: de jurering door het duo Heiko en Daan, waarbij kritiek en humor hand in hand gaan. Het enige rare hieraan is dat het kluskoppel wat op dat moment beoordeeld wordt dat niet meekrijgt en het achteraf aan de anderen moet vragen wat er eigenlijk gezegd is. Hoe moet je dan weten wat je goed of fout doet, waar je op moet letten in het vervolg?

Kluscuratele is wat mij betreft al het woord van 2026. Na ons twee seizoenen te hebben geërgerd aan de laksheid waarop het programma omging met falende kluskoppels zijn ze ditmaal hands-on bij het kleurrijke duo Flower en Power(less) om hun oneindige gestuntel een halt toe te roepen. Eerlijk gezegd heeft het nog lang geduurd. Ze dromen een eind weg terwijl de slaapkamer nog altijd niet klaar is, lopen mijlenver achter de feiten aan bij de badkamer en hebben al ruim 40% van hun bouwbudget uitgegeven aan een half tuincentrum en meubels zonder doel. Alles gaat mis en ze staan erbij te kijken of ze water zien branden als Ray hen uitlegt wat er moet gebeuren. Hun uitleg? “Bouwtechnische kennis hebben we geen van beiden.” MAAR WAT DOE JE DAN IN HET BLOK?! Ik ga ook niet in een autogarage werken als ik niet weet wat ik moet doen?! Wat dat betreft zou het voor zowel het klunzige kluskoppel als de kijker een zegen zijn als de curatele wordt omgezet in een verbanning. Dan kan Flower zonder problemen elke ochtend eerst een uur met haar make-up koffer in de weer gaan en Power(less) een powernap van 478 uur doen.

Die kluscuratele voor Flower en Power(less) valt bij andere koppels ook rauw op hun dak. De nuchtere tukkers Marloes en Patrick schitteren ook door onkunde, achterstand en weinig gebrek aan zelfinzicht dat dit niet hun ding is. Dat ik ze in week 1 tot mogelijke stille winnaars van deze editie kon kronen zit mij nog altijd niet lekker. Stil? Ja. Winnaars? Hell no. Maar ook bij dit koppel ligt het aan alles behalve hunzelf. Het materiaal is niet goed, de klusjesmannen te inhalig of te lui, maar zelf een spijker in een muur slaan is eigenlijk al teveel gevraagd.

Ook Schone Sonja en Brave Hendrik mogen wat mij betreft onder verscherpt toezicht worden geplaatst door de wedstrijdleiding. Staat hun appartement in de steigers en is er voortgang waarneembaar? Ja. Is dat hun verdienste? Nee. Alles komt op conto van klusjesman Theo die zich drie slagen in de rondte werkt terwijl de pensionado’s… iets doen? Zo buigt Schone Sonja zich zuchtend en steunend (as usual) over de groeiende stapel bonnetjes en bewijst Brave Hendrik dat hij werkelijk niks kan als hij bouwstof gaat stofzuigen en dat drie meter verderop weer op de grond uitstrooit. Nu snap ik meteen waarom Schone Sonja zo’n schoonmaakfetisj heeft…

We zijn nog amper één oplevering ver of de klusbus begeeft het al. Wat een briljant idee van Steffie toch, om dat aftandse ding te kopen _O- En dan komen de andere kluskoppels tot het besef dat Steffie en Gregor hun persoonlijke bus gebruiken om hun materiaal te vervoeren, wat tegen de regels is. De koppen worden bij elkaar gestoken en Kimberly (van het duo Beige en Boring, waar verder geen zinnig woord over te zeggen valt) wordt naar voren geschoven om Sluwe Steffie het vuur aan de schenen te leggen… en haar volledig te laten ploeteren als onze geoefende spreekstalmeesteres zich niet laat doen. Ergens in een hoekje murmelen Flower en Power(less) dat het wel gezellig moet blijven, maar verder zijn het krekels die we horen. Mogelijk gemaakte schade aan de auto van het hippiekoppel wordt ook gecounterd door Gregor en de klusbus wordt provisorisch gerepareerd, waarmee het conflict in de kiem is gesmoord. Totdat de productie de nodige boetes op de mat krijgt, want oepsie: de klusbus is niet geschikt voor de milieuzone van de Gemeente Rotterdam :D

Gelukkig is er in het klusbusdrama geen olie op het vuur gegooid, want Tante Til kan niet tegen spanningen binnen de groep (hoewel haar schelle stemgeluid en oneindig enthousiasme niet bepaald ontspannend is) en wil vooral gezelligheid. Haar spontane drankavondje zorgt er echter haast voor dat Power(less) in een coma belandt en zodoende nog verder achter raakt op zijn schema (of wat daarvoor moest doorgaan). Verder flirt Tante Til zich suf met de “knappe” verkoper van de aftandse klusbus en vindt ze vegende mannen heel sexy, terwijl Onkel X het allemaal laat passeren en stug doorgaat aan het in orde brengen van de badkamerruimte.

En dan hebben we nog Moppenflopper Menno. Wat is die man toch blij met zichzelf en zijn ‘gevoel’ voor ‘humor’. Twee jaar geleden hadden we René en Jessica, en hoewel die wat stug waren aan het begin kwamen zij los en bleek vooral hij een enorme droogstoppel te zijn. Het verschil? René stond er vervolgens niet bij met een triomfantelijke grijns omdat hij weet dat hij een komische opmerking maakte. Moppenflopper daarentegen roept na de zoveelste flauwe opmerking nog net niet in de camera “JAAAA-HAAAA, WAT EEN GRAP HÈ!?”. Als opzichter Heiko hem aanspreekt op het gebruik van onjuiste materialen hoor je de Moppenflopper nog net niet tandenknarsen van frustratie, want hoe dúrft iemand hem terecht te wijzen. Zijn eega Jacky lijkt chronisch vermoeid en afgestompt te zijn, wat ik wel kan begrijpen als je al ruim 25 jaar samenleeft met iemand die denkt dat de evenaar door zijn gat loopt. Zelfs haar reacties op zijn ‘grappen’ verraden dat ze die in de afgelopen tweeëneenhalve decennia al iets te vaak heeft gehoord.

Verder mag Ray zijn handen uit zijn steekzakken halen en laten wapperen om de wanprestaties van Flower en Power(less) in orde te brengen, weet zijn Mini-figure nog altijd niet waar die zijn handen moet laten, zijn de heitjes voor een karweitjes ineens weer afwezig, enne… kan iemand mij vertellen wat nou die hele heisa was dat dat tochtige fietsenhok leeg moest onder leiding van Tante Til? Want volgens mij slaat iedereen hun bouwmateriaal nog altijd in het eigen appartement op… :?
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_220544408
Hij is weer geweldig! @PeterKelder Hardop gelachen!
pi_220546673
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 21:29 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat en dat kost enorm veel geld. Deze serie geeft nog veel duidelijker aan hoe de hanen staan bij dit soort tv-projecten. Het vorige project is een fiasco geworden voor de investeerders. Weet bijna zeker dat ze die appartementen ver onder de kostprijs hebben verkocht. Nu zit Ray er bovenop en ook die andere gabber, naam kwijt, zoals bijv dat Menno niet zelf leidingen mag aanleggen, maar dat het door het hele pand hetzelfde moet zijn.
Die andere gabber heet Heiko. ;)
Ze hadden sowieso deze bloemenkindjes niet moeten laten meewerken aan dit programma. Zij begon al meteen spullen voor de inrichting aan te schaffen toen er nog gesloopt moest gaan worden en hij doet alles met een slakkengangetje en bekijkt de planning nooit. :|W
  vrijdag 10 april 2026 @ 17:46:07 #112
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220549447
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 22:15 schreef PeterKelder het volgende:
Het Blok 2026 – Week 3: Kluscuratele en het klusbus-conflict

Het moet gezegd: bij het derde seizoen van de revival vallen een aantal puzzelstukken eindelijk op hun plek.
(...)
Alweer een briljante column van Peter Kelder! _O_ _O_ _O- @Jippie

(zelfingenomen... alsof zijn gat door de evenaar loopt _O- _O_ )
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 10 april 2026 @ 17:48:08 #113
485843 crew  Jippie
pi_220549462
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 22:15 schreef PeterKelder het volgende:
Het Blok 2026 – Week 3: Kluscuratele en het klusbus-conflict

Het moet gezegd: bij het derde seizoen van de revival vallen een aantal puzzelstukken eindelijk op hun plek. Dennis, die vorige seizoenen angstvallig de bouwplaats leek te vermijden als hij (eens per week) in contact kwam met de kluskoppels alsof de pest en cholera er heerste, staat nu notabene vóór het pand om de koppels uit te horen over hoe zwaar ze het hebben. Want ja, ieder koppel had vooraf niet verwacht dat het toch zó zwáár zou worden. En ook een pluspunt: de jurering door het duo Heiko en Daan, waarbij kritiek en humor hand in hand gaan. Het enige rare hieraan is dat het kluskoppel wat op dat moment beoordeeld wordt dat niet meekrijgt en het achteraf aan de anderen moet vragen wat er eigenlijk gezegd is. Hoe moet je dan weten wat je goed of fout doet, waar je op moet letten in het vervolg?

Kluscuratele is wat mij betreft al het woord van 2026. Na ons twee seizoenen te hebben geërgerd aan de laksheid waarop het programma omging met falende kluskoppels zijn ze ditmaal hands-on bij het kleurrijke duo Flower en Power(less) om hun oneindige gestuntel een halt toe te roepen. Eerlijk gezegd heeft het nog lang geduurd. Ze dromen een eind weg terwijl de slaapkamer nog altijd niet klaar is, lopen mijlenver achter de feiten aan bij de badkamer en hebben al ruim 40% van hun bouwbudget uitgegeven aan een half tuincentrum en meubels zonder doel. Alles gaat mis en ze staan erbij te kijken of ze water zien branden als Ray hen uitlegt wat er moet gebeuren. Hun uitleg? “Bouwtechnische kennis hebben we geen van beiden.” MAAR WAT DOE JE DAN IN HET BLOK?! Ik ga ook niet in een autogarage werken als ik niet weet wat ik moet doen?! Wat dat betreft zou het voor zowel het klunzige kluskoppel als de kijker een zegen zijn als de curatele wordt omgezet in een verbanning. Dan kan Flower zonder problemen elke ochtend eerst een uur met haar make-up koffer in de weer gaan en Power(less) een powernap van 478 uur doen.

Die kluscuratele voor Flower en Power(less) valt bij andere koppels ook rauw op hun dak. De nuchtere tukkers Marloes en Patrick schitteren ook door onkunde, achterstand en weinig gebrek aan zelfinzicht dat dit niet hun ding is. Dat ik ze in week 1 tot mogelijke stille winnaars van deze editie kon kronen zit mij nog altijd niet lekker. Stil? Ja. Winnaars? Hell no. Maar ook bij dit koppel ligt het aan alles behalve hunzelf. Het materiaal is niet goed, de klusjesmannen te inhalig of te lui, maar zelf een spijker in een muur slaan is eigenlijk al teveel gevraagd.

Ook Schone Sonja en Brave Hendrik mogen wat mij betreft onder verscherpt toezicht worden geplaatst door de wedstrijdleiding. Staat hun appartement in de steigers en is er voortgang waarneembaar? Ja. Is dat hun verdienste? Nee. Alles komt op conto van klusjesman Theo die zich drie slagen in de rondte werkt terwijl de pensionado’s… iets doen? Zo buigt Schone Sonja zich zuchtend en steunend (as usual) over de groeiende stapel bonnetjes en bewijst Brave Hendrik dat hij werkelijk niks kan als hij bouwstof gaat stofzuigen en dat drie meter verderop weer op de grond uitstrooit. Nu snap ik meteen waarom Schone Sonja zo’n schoonmaakfetisj heeft…

We zijn nog amper één oplevering ver of de klusbus begeeft het al. Wat een briljant idee van Steffie toch, om dat aftandse ding te kopen _O- En dan komen de andere kluskoppels tot het besef dat Steffie en Gregor hun persoonlijke bus gebruiken om hun materiaal te vervoeren, wat tegen de regels is. De koppen worden bij elkaar gestoken en Kimberly (van het duo Beige en Boring, waar verder geen zinnig woord over te zeggen valt) wordt naar voren geschoven om Sluwe Steffie het vuur aan de schenen te leggen… en haar volledig te laten ploeteren als onze geoefende spreekstalmeesteres zich niet laat doen. Ergens in een hoekje murmelen Flower en Power(less) dat het wel gezellig moet blijven, maar verder zijn het krekels die we horen. Mogelijk gemaakte schade aan de auto van het hippiekoppel wordt ook gecounterd door Gregor en de klusbus wordt provisorisch gerepareerd, waarmee het conflict in de kiem is gesmoord. Totdat de productie de nodige boetes op de mat krijgt, want oepsie: de klusbus is niet geschikt voor de milieuzone van de Gemeente Rotterdam :D

Gelukkig is er in het klusbusdrama geen olie op het vuur gegooid, want Tante Til kan niet tegen spanningen binnen de groep (hoewel haar schelle stemgeluid en oneindig enthousiasme niet bepaald ontspannend is) en wil vooral gezelligheid. Haar spontane drankavondje zorgt er echter haast voor dat Power(less) in een coma belandt en zodoende nog verder achter raakt op zijn schema (of wat daarvoor moest doorgaan). Verder flirt Tante Til zich suf met de “knappe” verkoper van de aftandse klusbus en vindt ze vegende mannen heel sexy, terwijl Onkel X het allemaal laat passeren en stug doorgaat aan het in orde brengen van de badkamerruimte.

En dan hebben we nog Moppenflopper Menno. Wat is die man toch blij met zichzelf en zijn ‘gevoel’ voor ‘humor’. Twee jaar geleden hadden we René en Jessica, en hoewel die wat stug waren aan het begin kwamen zij los en bleek vooral hij een enorme droogstoppel te zijn. Het verschil? René stond er vervolgens niet bij met een triomfantelijke grijns omdat hij weet dat hij een komische opmerking maakte. Moppenflopper daarentegen roept na de zoveelste flauwe opmerking nog net niet in de camera “JAAAA-HAAAA, WAT EEN GRAP HÈ!?”. Als opzichter Heiko hem aanspreekt op het gebruik van onjuiste materialen hoor je de Moppenflopper nog net niet tandenknarsen van frustratie, want hoe dúrft iemand hem terecht te wijzen. Zijn eega Jacky lijkt chronisch vermoeid en afgestompt te zijn, wat ik wel kan begrijpen als je al ruim 25 jaar samenleeft met iemand die denkt dat de evenaar door zijn gat loopt. Zelfs haar reacties op zijn ‘grappen’ verraden dat ze die in de afgelopen tweeëneenhalve decennia al iets te vaak heeft gehoord.

Verder mag Ray zijn handen uit zijn steekzakken halen en laten wapperen om de wanprestaties van Flower en Power(less) in orde te brengen, weet zijn Mini-figure nog altijd niet waar die zijn handen moet laten, zijn de heitjes voor een karweitjes ineens weer afwezig, enne… kan iemand mij vertellen wat nou die hele heisa was dat dat tochtige fietsenhok leeg moest onder leiding van Tante Til? Want volgens mij slaat iedereen hun bouwmateriaal nog altijd in het eigen appartement op… :?
Mag hij maandag weer op de Frontpage?
  vrijdag 10 april 2026 @ 18:25:51 #114
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220549755
Ik ben achter met kijken maar zoals iemand al opmerkte: er zitten geen leuke, aparte mensen tussen. Behalve Bianca en Silvio dan. De rest lijkt een beetje op elkaar. Vergeleken met dit jaar was het vorig jaar een disco. Die Marloes en Co hadden toch ook die slaapkamer in elkaar geflanst. Om over de rest nog maar te zwijgen. Behalve Steffi dan.

Ik moet het nog maar zien…
  vrijdag 10 april 2026 @ 18:29:11 #115
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220549771
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 18:25 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik ben achter met kijken maar zoals iemand al opmerkte: er zitten geen leuke, aparte mensen tussen. Behalve Bianca en Silvio dan. De rest lijkt een beetje op elkaar. Vergeleken met dit jaar was het vorig jaar een disco. Die Marloes en Co hadden toch ook die slaapkamer in elkaar geflanst. Om over de rest nog maar te zwijgen. Behalve Steffi dan.

Ik moet het nog maar zien…
En Tante Til dan? :{

Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  vrijdag 10 april 2026 @ 18:30:16 #116
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220549777
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 april 2026 18:29 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
En Tante Til dan? :{

[ afbeelding ]
Ja, zij is altijd vrolijk. Da’s ook een kunst.
pi_220555102
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 22:15 schreef PeterKelder het volgende:
Het Blok 2026 – Week 3: Kluscuratele en het klusbus-conflict

Het moet gezegd: bij het derde seizoen van de revival vallen een aantal puzzelstukken eindelijk op hun plek. Dennis, die vorige seizoenen angstvallig de bouwplaats leek te vermijden als hij (eens per week) in contact kwam met de kluskoppels alsof de pest en cholera er heerste, staat nu notabene vóór het pand om de koppels uit te horen over hoe zwaar ze het hebben. Want ja, ieder koppel had vooraf niet verwacht dat het toch zó zwáár zou worden. En ook een pluspunt: de jurering door het duo Heiko en Daan, waarbij kritiek en humor hand in hand gaan. Het enige rare hieraan is dat het kluskoppel wat op dat moment beoordeeld wordt dat niet meekrijgt en het achteraf aan de anderen moet vragen wat er eigenlijk gezegd is. Hoe moet je dan weten wat je goed of fout doet, waar je op moet letten in het vervolg?

Kluscuratele is wat mij betreft al het woord van 2026. Na ons twee seizoenen te hebben geërgerd aan de laksheid waarop het programma omging met falende kluskoppels zijn ze ditmaal hands-on bij het kleurrijke duo Flower en Power(less) om hun oneindige gestuntel een halt toe te roepen. Eerlijk gezegd heeft het nog lang geduurd. Ze dromen een eind weg terwijl de slaapkamer nog altijd niet klaar is, lopen mijlenver achter de feiten aan bij de badkamer en hebben al ruim 40% van hun bouwbudget uitgegeven aan een half tuincentrum en meubels zonder doel. Alles gaat mis en ze staan erbij te kijken of ze water zien branden als Ray hen uitlegt wat er moet gebeuren. Hun uitleg? “Bouwtechnische kennis hebben we geen van beiden.” MAAR WAT DOE JE DAN IN HET BLOK?! Ik ga ook niet in een autogarage werken als ik niet weet wat ik moet doen?! Wat dat betreft zou het voor zowel het klunzige kluskoppel als de kijker een zegen zijn als de curatele wordt omgezet in een verbanning. Dan kan Flower zonder problemen elke ochtend eerst een uur met haar make-up koffer in de weer gaan en Power(less) een powernap van 478 uur doen.

Die kluscuratele voor Flower en Power(less) valt bij andere koppels ook rauw op hun dak. De nuchtere tukkers Marloes en Patrick schitteren ook door onkunde, achterstand en weinig gebrek aan zelfinzicht dat dit niet hun ding is. Dat ik ze in week 1 tot mogelijke stille winnaars van deze editie kon kronen zit mij nog altijd niet lekker. Stil? Ja. Winnaars? Hell no. Maar ook bij dit koppel ligt het aan alles behalve hunzelf. Het materiaal is niet goed, de klusjesmannen te inhalig of te lui, maar zelf een spijker in een muur slaan is eigenlijk al teveel gevraagd.

Ook Schone Sonja en Brave Hendrik mogen wat mij betreft onder verscherpt toezicht worden geplaatst door de wedstrijdleiding. Staat hun appartement in de steigers en is er voortgang waarneembaar? Ja. Is dat hun verdienste? Nee. Alles komt op conto van klusjesman Theo die zich drie slagen in de rondte werkt terwijl de pensionado’s… iets doen? Zo buigt Schone Sonja zich zuchtend en steunend (as usual) over de groeiende stapel bonnetjes en bewijst Brave Hendrik dat hij werkelijk niks kan als hij bouwstof gaat stofzuigen en dat drie meter verderop weer op de grond uitstrooit. Nu snap ik meteen waarom Schone Sonja zo’n schoonmaakfetisj heeft…

We zijn nog amper één oplevering ver of de klusbus begeeft het al. Wat een briljant idee van Steffie toch, om dat aftandse ding te kopen _O- En dan komen de andere kluskoppels tot het besef dat Steffie en Gregor hun persoonlijke bus gebruiken om hun materiaal te vervoeren, wat tegen de regels is. De koppen worden bij elkaar gestoken en Kimberly (van het duo Beige en Boring, waar verder geen zinnig woord over te zeggen valt) wordt naar voren geschoven om Sluwe Steffie het vuur aan de schenen te leggen… en haar volledig te laten ploeteren als onze geoefende spreekstalmeesteres zich niet laat doen. Ergens in een hoekje murmelen Flower en Power(less) dat het wel gezellig moet blijven, maar verder zijn het krekels die we horen. Mogelijk gemaakte schade aan de auto van het hippiekoppel wordt ook gecounterd door Gregor en de klusbus wordt provisorisch gerepareerd, waarmee het conflict in de kiem is gesmoord. Totdat de productie de nodige boetes op de mat krijgt, want oepsie: de klusbus is niet geschikt voor de milieuzone van de Gemeente Rotterdam :D

Gelukkig is er in het klusbusdrama geen olie op het vuur gegooid, want Tante Til kan niet tegen spanningen binnen de groep (hoewel haar schelle stemgeluid en oneindig enthousiasme niet bepaald ontspannend is) en wil vooral gezelligheid. Haar spontane drankavondje zorgt er echter haast voor dat Power(less) in een coma belandt en zodoende nog verder achter raakt op zijn schema (of wat daarvoor moest doorgaan). Verder flirt Tante Til zich suf met de “knappe” verkoper van de aftandse klusbus en vindt ze vegende mannen heel sexy, terwijl Onkel X het allemaal laat passeren en stug doorgaat aan het in orde brengen van de badkamerruimte.

En dan hebben we nog Moppenflopper Menno. Wat is die man toch blij met zichzelf en zijn ‘gevoel’ voor ‘humor’. Twee jaar geleden hadden we René en Jessica, en hoewel die wat stug waren aan het begin kwamen zij los en bleek vooral hij een enorme droogstoppel te zijn. Het verschil? René stond er vervolgens niet bij met een triomfantelijke grijns omdat hij weet dat hij een komische opmerking maakte. Moppenflopper daarentegen roept na de zoveelste flauwe opmerking nog net niet in de camera “JAAAA-HAAAA, WAT EEN GRAP HÈ!?”. Als opzichter Heiko hem aanspreekt op het gebruik van onjuiste materialen hoor je de Moppenflopper nog net niet tandenknarsen van frustratie, want hoe dúrft iemand hem terecht te wijzen. Zijn eega Jacky lijkt chronisch vermoeid en afgestompt te zijn, wat ik wel kan begrijpen als je al ruim 25 jaar samenleeft met iemand die denkt dat de evenaar door zijn gat loopt. Zelfs haar reacties op zijn ‘grappen’ verraden dat ze die in de afgelopen tweeëneenhalve decennia al iets te vaak heeft gehoord.

Verder mag Ray zijn handen uit zijn steekzakken halen en laten wapperen om de wanprestaties van Flower en Power(less) in orde te brengen, weet zijn Mini-figure nog altijd niet waar die zijn handen moet laten, zijn de heitjes voor een karweitjes ineens weer afwezig, enne… kan iemand mij vertellen wat nou die hele heisa was dat dat tochtige fietsenhok leeg moest onder leiding van Tante Til? Want volgens mij slaat iedereen hun bouwmateriaal nog altijd in het eigen appartement op… :?
Kelder moest leeg omdat al die tentjes er nog stonden neem ik aan.
  zaterdag 11 april 2026 @ 18:29:21 #118
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220557079
Het wordt steeds leuker. ‘Kluscuratele’. Dat is een goeie. De twee hippies zijn uit hun lijden verlost.
pi_220557240
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 18:29 schreef Boca_Raton het volgende:
Het wordt steeds leuker. ‘Kluscuratele’. Dat is een goeie. De twee hippies zijn uit hun lijden verlost.
Zat klinkt alsof ze een spuitje van de dierenarts hebben gehad :+
  zaterdag 11 april 2026 @ 19:40:00 #120
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220557550
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 18:52 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Zat klinkt alsof ze een spuitje van de dierenarts hebben gehad :+
Zo zien ze er wel uit…
  zaterdag 11 april 2026 @ 21:58:41 #121
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220558940
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 april 2026 17:48 schreef Jippie het volgende:

[..]
Mag hij maandag weer op de Frontpage?
@PeterKelder
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220561872
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 april 2026 17:48 schreef Jippie het volgende:

[..]
Mag hij maandag weer op de Frontpage?
Natuurlijk! :D
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_220564818
Vroeger werd je er gewoon uitgegooid en kwam er een reservekoppel in. Dat was een stuk beter geregeld, want ze gaan ondanks de curatele echt niks opleveren zelf.
pi_220564937
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 15:16 schreef GereDathan het volgende:
Vroeger werd je er gewoon uitgegooid en kwam er een reservekoppel in. Dat was een stuk beter geregeld, want ze gaan ondanks de curatele echt niks opleveren zelf.
Ik denk al het zo'n nietszeggend koppel was geweest dat het ook gebeurt was

Zoals Lottie (die man heet toch Frank) die zijn lekker excentriek, maar de rest is één pot nat in mijn beleving
pi_220570294
Het is jammer dat het niet net als bij de Australische versie het niet vooral over het klussen zelf gaat, maar vooral om de dingen erom heen. Ook al zouden het dan saaie stellen zijn, als ze excelleren in het verbouwen is dat ook tof om naar te kijken. Het gaat nu veel te weinig over het klussen zelf, veel te weinig in beeld.

De marathon kwam er gisteren vlak langs. Ik zag op de beelden van TV Rijnmond (voor de amateurs) de onderkant van die grote borden aan de gevel. Ben benieuwd of we komende weken nog iets gaan zien erover.
  maandag 13 april 2026 @ 09:38:49 #126
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220570800
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 07:02 schreef NedKelly het volgende:
De marathon kwam er gisteren vlak langs. Ik zag op de beelden van TV Rijnmond (voor de amateurs) de onderkant van die grote borden aan de gevel. Ben benieuwd of we komende weken nog iets gaan zien erover.
Ja ik zat ook al te kijken naar of ik er iets van kon zien...
Dus dan is het kennelijk nog steeds niet af....
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220570915
quote:
2s.gif Op maandag 13 april 2026 09:38 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ja ik zat ook al te kijken naar of ik er iets van kon zien...
Dus dan is het kennelijk nog steeds niet af....
Dat hoeft niet persé, het bord kan er ook nog ter promotie hangen. Zag alleen de onderkant van het ijzeren raamwerk met daarboven nog wat stukken been.
Mijn vader wil er graag gaan kijken (komt uit Crooswijk), dus wellicht komend weekend even kijken.
  maandag 13 april 2026 @ 11:26:42 #128
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220571812
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 09:50 schreef NedKelly het volgende:

[..]
Dat hoeft niet persé, het bord kan er ook nog ter promotie hangen. Zag alleen de onderkant van het ijzeren raamwerk met daarboven nog wat stukken been.
Mijn vader wil er graag gaan kijken (komt uit Crooswijk), dus wellicht komend weekend even kijken.
Hij heeft zeker Bep nog gekend? ;)
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220572414
quote:
2s.gif Op maandag 13 april 2026 11:26 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Hij heeft zeker Bep nog gekend? ;)
Hij is opgegroeid in een huis tegenover die van de moeder van Bep. Daar heeft ie wel wat verhalen over. :D
(mijn vader is 81)
  maandag 13 april 2026 @ 13:43:32 #130
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220572796
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 12:45 schreef NedKelly het volgende:

[..]
Hij is opgegroeid in een huis tegenover die van de moeder van Bep. Daar heeft ie wel wat verhalen over. :D
(mijn vader is 81)
Zie je wel! *O* :blauwoog:
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220576138
Moet wel lachen om Lotti, die draagt een trui van haar muurtje.. :D
pi_220576178
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 20:34 schreef Firuze60 het volgende:
Moet wel lachen om Lotti, die draagt een trui van haar muurtje.. :D
Camouflage, zag alleen haar hoofd :D
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 13 april 2026 @ 20:57:07 #133
136 V.
Like tears in rain...
pi_220576275
Die fucking Bianca zit al-leen maar in dat hoekje. Al weken.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220576292
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 20:57 schreef V. het volgende:
Die fucking Bianca zit al-leen maar in dat hoekje. Al weken.
Nou, die sik van haar doet ook niks.
  maandag 13 april 2026 @ 21:01:14 #135
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220576295
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 20:57 schreef V. het volgende:
Die fucking Bianca zit al-leen maar in dat hoekje. Al weken.
Ik dacht dat ze nu de slaapkamer moesten afmaken? Maar ze doen nog nix. Een beetje op due ipad tikken.

Sonja en Hendrik die een crematie missen…. Idk apart keuze. Had Sonja niet alleen kunnen gaan? Die doet ook niet veel meer dan trappen lopen.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_220576310
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 20:57 schreef V. het volgende:
Die fucking Bianca zit al-leen maar in dat hoekje. Al weken.
Ze kan ook niks, ze wacht totdat ze de planten op hun plek kan zetten (als die dan niet het loodje hebben gelegd)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220576322
Te ranzig voor woorden, een beautycase formaat hutkoffer en je gezicht afvegen met een wegwerpwashandje.
pi_220576367
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 07:02 schreef NedKelly het volgende:
Het is jammer dat het niet net als bij de Australische versie het niet vooral over het klussen zelf gaat, maar vooral om de dingen erom heen. Ook al zouden het dan saaie stellen zijn, als ze excelleren in het verbouwen is dat ook tof om naar te kijken. Het gaat nu veel te weinig over het klussen zelf, veel te weinig in beeld.

De marathon kwam er gisteren vlak langs. Ik zag op de beelden van TV Rijnmond (voor de amateurs) de onderkant van die grote borden aan de gevel. Ben benieuwd of we komende weken nog iets gaan zien erover.
Mee eens, heb ook de Australische versie geprobeerd, maar daar kon ik toch niet inkomen. Alleen superklussers hoef ik niet te zien, dan kun je ook youtube aanzetten, maar wel weer iets meer dan dit. Bijv hoe hebben ze die deurpost weer op maat gemaakt zonder al teveel schade aan het stucwerk, dat soort dingen.
  maandag 13 april 2026 @ 21:22:37 #139
136 V.
Like tears in rain...
pi_220576407
Het kan natuurlijk ook gewoon dat Lottie gewoon niet helemaal goed is.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220576416
Onze hippies beginnen me een beetje tegen te staan en kan niet uitleggen waardoor
pi_220576420
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 21:22 schreef V. het volgende:
Het kan natuurlijk ook gewoon dat Lottie gewoon niet helemaal goed is.
Nou, cursusje klink in een deur zetten had ze wel moeten doen.
pi_220576423
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 21:22 schreef V. het volgende:
Het kan natuurlijk ook gewoon dat Lottie gewoon niet helemaal goed is.
"Van Lottie getikt" was toch het spreekwoord? ;)
pi_220576424
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 21:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Onze hippies beginnen me een beetje tegen te staan en kan niet uitleggen waardoor
Ik wel, veel te veel camera-geil.
  maandag 13 april 2026 @ 21:26:02 #144
136 V.
Like tears in rain...
pi_220576428
Je kunt ook allebei goed doen en wel 6000 euro winnen.

Kwestie vsn perspectief.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220576436
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 21:25 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik wel, veel te tv-geil.
Het "wij zijn zooooo alternatief en uniek" begint me tegen te staan
pi_220576460
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 21:26 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Het "wij zijn zooooo alternatief en uniek" begint me tegen te staan
Ik erger me er vooral aan dat ze (zo te zien) geen zak doen. Ze kunnen toch als een speer met de slaapkamer aan de gang. Ik zie ze alleen maar lullen en make-up doen.
Beter nog ruim die zooi op en ga wat wandjes plaatsen in de woonkamer, heb je daar een voorsprong.

[ Bericht 7% gewijzigd door Soury op 13-04-2026 21:39:08 ]
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220576577
Leuk wielrenfietsje hebben de minima waar geklust moet wordenaan de muur hangen.
pi_220576582
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 21:30 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik erger me er vooral aan dat ze (zo te zien) geen zak doen. Ze kunnen toch als een speer met de slaapkamer aan de gang. Ik zie ze alleen maar lullen en make-up doen.
Beter nog ruim die zooi op en ga wat wandjes plaatsen in de woonkamer, heb je daar een voorsprong.
Ze maken er gewoon een dikke troep van, tenenkrommend en ze beginnen er zelf uit te zien als te vies om aan te pakken, die zelfgebreide mutsen en sjaals moeten wel een uur in de wind stinken. Lekker alternatief en creatief doen, joh. Gotsamme.
  dinsdag 14 april 2026 @ 00:06:58 #149
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220577007
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 21:26 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Het "wij zijn zooooo alternatief en uniek" begint me tegen te staan
En daardoor zijn ze eigenlijk asociaal, want ze hebben ook schijt aan anderen. In die zin zijn ze dan weer niet zo sociaal...
Bovendien: geen verantwoordelijkheid nemen en heel erg met zichzelf bezig zijn...
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  dinsdag 14 april 2026 @ 00:09:18 #150
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220577011
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 21:50 schreef JJ76 het volgende:
Leuk wielrenfietsje hebben de minima waar geklust moet wordenaan de muur hangen.
Ja dat vond ik echt heel erg storend... zogenaamd helpt Het Blok de arme medemens in Crooswijk, maar dit was iemand met een koopwoning die zelf te lui is (en teveel vrouw :{ ) om zelf eens aan de slag te gaan

Het erge is: er zijn in Crooswijk zoveel mensen die wel echt heel hard klushulp nodig hebben. Waarom pikt die luie koopwoningeigenaar hun klusjes in? :(
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  dinsdag 14 april 2026 @ 00:11:04 #151
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220577014
Ik erger me trouwens ook steeds meer aan Jacky.... alleen maar zeiken en zogenaamd alles (superdoorzichtig) heel slim doen... een beetje opvallende de voegen van de tuin gaan zuigen :? 8)7
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  dinsdag 14 april 2026 @ 00:13:34 #152
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220577018
Nou iets positiefs dan om mijn rant af te sluiten: goed dat Dennis meer in Het Blok is... Hij is niet de beste interviewer, maar er zit daardoor wat meer interactie en menselijkheid in het programma

Alhoewel ik het wel echt een fout van de productie van Het Blok vind dat Sonja en Hendrik niet naar die crematie zijn gegaan. Daar had het tv-programma echt voor moeten gaan liggen of iig een heel serieus gesprek met ze moeten voeren. Elk tv-programma heeft tegenwoordig een medewerker die het welzijn van de kandidaten in de gaten houdt, dus die heeft echt zitten slapen.

(Shit! nou eindig ik toch nog negatief... ;) )
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220577716
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 april 2026 00:09 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ja dat vond ik echt heel erg storend... zogenaamd helpt Het Blok de arme medemens in Crooswijk, maar dit was iemand met een koopwoning die zelf te lui is (en teveel vrouw :{ ) om zelf eens aan de slag te gaan

Het erge is: er zijn in Crooswijk zoveel mensen die wel echt heel hard klushulp nodig hebben. Waarom pikt die luie koopwoningeigenaar hun klusjes in? :(
ja dit is toch bizar? en schaamteloos van die mensen ook.
Want ik ga er zo vanuit dat "het blok" zich gemeld heeft bij een of ander buurthuis of klushulporganisatie met de vraag "kunnen wij wat voor jullie betekenen mbt tot klussen? .

Dan betekent dat dus dat die mensen met een wielrenfiets van 8K aan de muur zulke diensten inschakelen? Dan ben je toch schaamteloos? Dit is voor bijstandsmoeders die zelf de hele week bij de voedselbank helpen en niet de middelen of kunde hebben om een wasbak aan te sluiten.
Wordt echt boos van zulke profiteurs.
pi_220578297
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 april 2026 00:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
Nou iets positiefs dan om mijn rant af te sluiten: goed dat Dennis meer in Het Blok is... Hij is niet de beste interviewer, maar er zit daardoor wat meer interactie en menselijkheid in het programma

Alhoewel ik het wel echt een fout van de productie van Het Blok vind dat Sonja en Hendrik niet naar die crematie zijn gegaan. Daar had het tv-programma echt voor moeten gaan liggen of iig een heel serieus gesprek met ze moeten voeren. Elk tv-programma heeft tegenwoordig een medewerker die het welzijn van de kandidaten in de gaten houdt, dus die heeft echt zitten slapen.

(Shit! nou eindig ik toch nog negatief... ;) )
Ik denk juist dat de beslissing om niet naar de uitvaart te gaan compleet bij Sonja en Hendrik zelf lag. Het gesprekje daarover kwam ook op mij over dat duidelijk te maken zodat het programma niet het gezeik krijgt dat ze op geen enkele manier weg konden.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 14 april 2026 @ 10:42:30 #155
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220578383
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 10:27 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik denk juist dat de beslissing om niet naar de uitvaart te gaan compleet bij Sonja en Hendrik zelf lag. Het gesprekje daarover kwam ook op mij over dat duidelijk te maken zodat het programma niet het gezeik krijgt dat ze op geen enkele manier weg konden.
Op zo'n moment zijn ze logischerwijze niet goed in staat om goed te beslissen.
Want:
1) ze zijn doodmoe door het werken in Het Blok
2) het overlijden van een naaste roept veel emoties op (zag je al aan Brave Hendrik)
3) het dagelijks gefilmd worden is nieuw voor alle kandidaten en dus ook voor S&H en geeft extra druk
4) ze zitten in een doorvecht-modus: 'we moeten en zullen opleveren' -> denken alleen aan korte termijn

Door deze factoren dachten ze niet aan de lange termijn gevolgen van het missen van een crematie voor henzelf, namelijk spijt/ moeilijke rouwverwerking en schuldgevoel (naar zichzelf en naar anderen toe)

Een tv-producent heeft de afstand, rust en ervaring om dit veel beter te overzien.
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220578407
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 april 2026 10:42 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Op zo'n moment zijn ze logischerwijze niet goed in staat om goed te beslissen.
Want:
1) ze zijn doodmoe door het werken in Het Blok
2) het overlijden van een naaste roept veel emoties op (zag je al aan Brave Hendrik)
3) het dagelijks gefilmd worden is nieuw voor alle kandidaten en dus ook voor S&H
4) ze zitten in een doorvecht-modus: 'we moeten en zullen opleveren' -> denken alleen aan korte termijn

Door deze factoren dachten ze niet aan de lange termijn gevolgen van het missen van een crematie voor henzelf, namelijk spijt/ moeilijke rouwverwerking en schuldgevoel (naar zichzelf en naar anderen toe)

Een tv-producent heeft de afstand, rust en ervaring om dit veel beter te overzien.
Ja maar als de regie dat pas achteraf heeft gehoord valt het buiten hun macht. Vandaar dat ik denk dat dit gesprek expres in de uitzending zat.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 14 april 2026 @ 10:49:27 #157
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220578418
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 10:46 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja maar als de regie dat pas achteraf heeft gehoord valt het buiten hun macht. Vandaar dat ik denk dat dit gesprek expres in de uitzending zat.
Ja maar ;) de producent moet vooraf steeds contact hebben met de kandidaten en steeds in de gaten houden of het wel goed met ze gaat. En ervoor zorgen dat S&H dat ook bespreekt met de producent (dus niet de regie).

Kijk, als S&H het gewoon niet gemeld hebben aan de productie (of daarover gelogen hebben bij wijze van) dan houdt het op natuurlijk op, dan kan de producent er idd verder ook niets aan doen..
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220578493
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 april 2026 10:49 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ja maar ;) de producent moet vooraf steeds contact hebben met de kandidaten en steeds in de gaten houden of het wel goed met ze gaat. En ervoor zorgen dat S&H dat ook bespreekt met de producent (dus niet de regie).

Kijk, als S&H het gewoon niet gemeld hebben aan de productie (of daarover gelogen hebben bij wijze van) dan houdt het op natuurlijk op, dan kan de producent er idd verder ook niets aan doen..
Een uitvaart (afhankelijk van wie :P ) gaat natuurlijk altijd voor, een half dagje klussen is dan totaal onbelangrijk. En afscheid nemen kan maar één keer. Ik snap die beslissing ook echt niet.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 14 april 2026 @ 11:12:39 #159
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220578612
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 10:59 schreef Soury het volgende:

[..]
Een uitvaart (afhankelijk van wie :P ) gaat natuurlijk altijd voor, een half dagje klussen is dan totaal onbelangrijk. En afscheid nemen kan maar één keer. Ik snap die beslissing ook echt niet.
Precies daarom, ze begrijpen die beslissing achteraf ook niet leek het wel uit het interviewtje... Maar ook wel logisch gezien de uitzonderlijke omstandigheden waar ze in zaten tijdens de opnames.
Erg verdrietig allemaal dus eigenlijk... ;(
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220579418
Die vrouw had gewoon alleen kunnen gaan naar die uitvaart, was háár familie en zoveel doet ze niet aan het huis.
Moest ook erg lachen om die Delftsblauwe trui van Lottie. En wat was die kerel van haar weer minachtend tegen haar zeg, die hangt me ook de strot uit met zijn ´grappige´ opmerkingen richting Lottie. Volgens mij vond Lottie het ook niet zo leuk dat hij haar steeds zo voor lul zet. :(
En wat een bekeuringen hadden ze opgelopen zeg! :o Zonde van het geld en nergens voor nodig. Die rot auto heeft tot nu toe alleen maar ellende opgeleverd. Anderen gaan nu steeds maar huren, volgens mij met 3 stelletjes en de anderen mogen er geen gebruik van maken want dan wordt het weer teveel geregel qua uitleen. Jammer dat het nu net de jongste en fitste mensen zijn. :?
Sikkemans en breimuts doen inderdaad weinig tot niets. Hij zegt wel dat hij zich schuldig voelt tegenover de anderen dat ze nu hulp hebben gekregen en hij mag van haar niet meer zeggen dat ze er maar mee boffen. Ik vind die 2 steeds vreemder worden. 8)7
pi_220579462
Uit de samenvatting voor de aflevering van a.s. donderdag:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smijt dit duo met vliegend tapijt en al gewoon uit de wedstrijd... :{
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  Moderator dinsdag 14 april 2026 @ 17:08:23 #162
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220580622
Ik ben bij aflevering 4, kom langzamerhand naar jullie toe geslopen :+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  dinsdag 14 april 2026 @ 19:05:05 #163
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220581304
Het meest schokkende vind ik nog wel dat Silvio een binnenvaartschipper is van beroep. Ik heb inmiddels allemaal schrikbeelden ontwikkeld over hoe hij dat schip dan over de Maas bestuurt :X 8)7
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220581400
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 april 2026 19:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het meest schokkende vind ik nog wel dat Silvio een binnenvaartschipper is van beroep. Ik heb inmiddels allemaal schrikbeelden ontwikkeld over hoe hij dat schip dan over de Maas bestuurt :X 8)7


Dit is het enige schip wat Power(less) misschien zonder problemen kan besturen over het water :X
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_220581469
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 12:30 schreef PeterKelder het volgende:
Uit de samenvatting voor de aflevering van a.s. donderdag:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smijt dit duo met vliegend tapijt en al gewoon uit de wedstrijd... :{
Even wachten, hoor, hoe kan het zijn dat jij al tot as donderdag vooruit kunt kijken? Ik kan op kijk.nl net een aflevering vooruit kijken. (zit je stiekem in de redactie? _O- )

[ Bericht 3% gewijzigd door Firuze60 op 14-04-2026 19:45:31 ]
  dinsdag 14 april 2026 @ 19:52:43 #166
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220581731
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 19:17 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Dit is het enige schip wat Power(less) misschien zonder problemen kan besturen over het water :X
Genoeg reddingsboeien iig! :D _O-
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220581989
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 19:27 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Even wachten, hoor, hoe kan het zijn dat jij al tot as donderdag vooruit kunt kijken? Ik kan op kijk.nl net een aflevering vooruit kijken. (zit je stiekem in de redactie? _O- )
Haha nee, dan zou ik niet zo kritisch kunnen zijn :P

Je kan de link naar de aflevering van donderdag al aanklikken op Kijk (https://www.kijk.nl/programmas/het-blok/fV8lV8ly8ly) maar niet bekijken, maar er staat wel een grobale beschrijving van de aflevering te lezen *)
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_220582095
Haha, ok, dan snap ik het.
  dinsdag 14 april 2026 @ 20:27:17 #169
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220582112
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 19:27 schreef Firuze60 het volgende:
Uit de samenvatting voor de aflevering van a.s. donderdag
Er staat toch gewoon boven: "Uit de samenvatting voor de aflevering van a.s. donderdag"?

Lijdt jij nou ook al aan vermoeidheidsverschijnselen? Of moeten we jou ook onder curatele gaan stellen? :wtf: ;)
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220582125
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 april 2026 20:27 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Er staat toch gewoon boven: "Uit de samenvatting voor de aflevering van a.s. donderdag"?

Lijdt jij nou ook al aan vermoeidheidsverschijnselen? Of moeten we jou ook onder curatele gaan stellen? :wtf: ;)
Slecht lezen vermoeidheid en paranoia verschijnselen. O-)
pi_220582187
Gezellig stel die Lottie en Frank

Toch ben ik ze een soort van gaan waarderen
pi_220582191
Sonja: 'koffie met suiker, gatsie.. :D ' (eens trouwens)

Ik vind dat gebekvecht tussen Lotti en haar vent niet leuk.
pi_220582200
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 20:35 schreef Firuze60 het volgende:
Sonja: 'koffie met suiker, gatsie.. :D ' (eens trouwens)

Ik vind dat gebekvecht tussen Lotti en haar vent niet leuk.
Net te fel idd :Y
Niet liefdevol oid
pi_220582209
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 20:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gezellig stel die Lottie en Frank

Toch ben ik ze een soort van gaan waarderen
Ik vind Frank leuk, hij heeft zo'n ondeugend hoofd.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220582237
Duivenpoep is puur gif, mag je wel zo'n wit pak aan.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220582249
Wanneer is de volgende beoordeling? De vorige is toch twee week terug?
pi_220582268
Kind werd wakker van duiven gekoer, jemigdepemig.
pi_220582269
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 20:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wanneer is de volgende beoordeling? De vorige is toch twee week terug?
Ja ik wil Daan !! Morgen of overmorgen pas.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220582284
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 20:44 schreef Firuze60 het volgende:
Kind werd wakker van duiven gekoer, jemigdepemig.
_O- dat probleem had ik als kind ook. Duiven kunnen een pokkeherrie maken
(en ja, mijn moeder maakte het balkon wel schoon)

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 20:44 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja ik wil Daan !! Morgen of overmorgen pas.
Duurt lang -O-
pi_220582294
Die klusbus vind ik trouwens leuker dan zoals twee jaar terug van die wedstrijdjes waar ze lelijke dingen moesten maken of hamertje tik

Dit is echt zinnig en eerlijk
pi_220582303
Oh dit gedicht is zeer pijnlijk... cringe, plaatsvervangende schaamte etc
pi_220582314
Ik heb
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 20:46 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
_O- dat probleem had ik als kind ook. Duiven kunnen een pokkeherrie maken
(en ja, mijn moeder maakte het balkon wel schoon)
[..]
Duurt lang -O-
Ik heb er juist hele goede jeugdherinneringen aan, mijn opa en oma hadden een duif in een kooitje (iets minder leuk, maar goed, die mocht er af en toe uit en ging dan bovenop het hoofd van mijn oma zitten.. :D )
pi_220582325
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 20:48 schreef Firuze60 het volgende:
Ik heb
[..]
Ik heb er juist hele goede jeugdherinneringen aan, mijn opa en oma hadden een duif in een kooitje (iets minder leuk, maar goed, die mocht er af en toe uit en ging dan bovenop het hoofd van mijn oma zitten.. :D )
Oh dat snap ik wel

Bij mij zaten ze buiten op mijn kozijn te vrijen en vechten en krabbelen en koeren... dat was zwaar irritant
pi_220582334
Ik zou toch een mondkapje opdoen met die vogelpoep :X
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220582340
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 20:51 schreef Soury het volgende:
Ik zou toch een mondkapje opdoen met die vogelpoep :X
Vliegende ratten-poep
  dinsdag 14 april 2026 @ 20:52:27 #187
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220582347
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 20:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh dit gedicht is zeer pijnlijk... cringe, plaatsvervangende schaamte etc
Wil je lekker in Het Blok bouwe
dan moet Heiko zijn bek houwe

:{w
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220582357
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 20:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Vliegende ratten-poep
Slecht voor je longen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 14 april 2026 @ 20:54:01 #189
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220582362
quote:
17s.gif Op dinsdag 14 april 2026 20:38 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik vind Frank leuk, hij heeft zo'n ondeugend hoofd.
_O- heerlijk dat cynisme! :D

(toch? :@ )
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220582383
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 april 2026 20:54 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
_O- heerlijk dat cynisme! :D

(toch? :@ )
Ik vind hem een Igor hoofd hebben, duurde ook even tot het tot me doordrong dat Gregor een ander was :@
pi_220582394
Zi
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 20:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die klusbus vind ik trouwens leuker dan zoals twee jaar terug van die wedstrijdjes waar ze lelijke dingen moesten maken of hamertje tik

Dit is echt zinnig en eerlijk
Zinnig? Gisteren een wasbak aansluiten en stofzuigen bij iemand waar ik me afvroeg of wel minima was. Nu iemand met jicht(zeker erg) maar balkon schoonmaken en leegmaken en pinnen schroeven lijkt niet heel uitdagend.
  dinsdag 14 april 2026 @ 20:56:46 #192
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220582395
Ik heb die Jacky al meerdere keren afgesnauwd.. Menno moet alles naar boven sjouwen, mevrouw de Diva staat boven uit haar neus te eten en zeikt alleen maar over een kleurtje...
Vervolgens zegt ze ook nog dat Menno eruit ziet als iemand van 80 terwijl hij doodmoe is van het sjouwen van de zware tegels.
Allemaal onder het mom van een grapje, maar feit is dat ze niet eens aanbiedt om te helpen. En nu moet Menno de afgekeurde tegels weer naar beneden sjouwen... 8)7
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220582399
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 april 2026 20:54 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
_O- heerlijk dat cynisme! :D

(toch? :@ )
Nee }:|
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 14 april 2026 @ 20:57:25 #194
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220582401
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 20:56 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik vind hem een Igor hoofd hebben, duurde ook even tot het tot me doordrong dat Gregor een ander was :@
Frank-enstein? (8>
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  dinsdag 14 april 2026 @ 20:58:03 #195
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220582414
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 20:57 schreef Soury het volgende:

[..]
Nee }:|
OMG dit is serieus :? ;)
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220582417
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 20:56 schreef JJ76 het volgende:
Zi
[..]
Zinnig? Gisteren een wasbak aansluiten en stofzuigen bij iemand waar ik me afvroeg of wel minima was. Nu iemand met jicht(zeker erg) maar balkon schoonmakencem leegmaken en pinnen schroeven lijkt niet heel uitdagend.
Naja... beter dan hamerje tik of een lelijke kast die in het huis moest staan...

Alleen ze hadden idd wel kritischer mogen zijn over wie ze helpen...
pi_220582430
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 april 2026 20:58 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
OMG dit is serieus :? ;)
Ja ik zou er op kunnen vallen. _O-
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220582432
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 20:58 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Naja... beter dan hamerje tik of een lelijke kast die in het huis moest staan...

Alleen ze hadden idd wel kritischer mogen zijn over wie ze helpen...
Eens
pi_220582438
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 april 2026 20:57 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Frank-enstein? (8>
_O- Omg...
pi_220582449
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 april 2026 20:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik heb die Jacky al meerdere keren afgesnauwd.. Menno moet alles naar boven sjouwen, mevrouw de Diva staat boven uit haar neus te eten en zeikt alleen maar over een kleurtje...
Vervolgens zegt ze ook nog dat Menno eruit ziet als iemand van 80 terwijl hij doodmoe is van het sjouwen van de zware tegels.
Allemaal onder het mom van een grapje, maar feit is dat ze niet eens aanbiedt om te helpen. En nu moet Menno de afgekeurde tegels weer naar beneden sjouwen... 8)7
Die vrouw mag ik niet zo... ze doet vaak vals vind ik...
pi_220582461
Ik vind het wel bijzonder vals dat ze eerst zelf vervoer moeten regelen en als dat een regen aan boetes oplevert dat het ineens wel met de klusbus mag...

Zo flauw...
pi_220582475
Andere jaren waren de koppels veel closer... dat vind ik nu wel jammer...
Vriendschappen maken de strijd leuker. Natuurlijk wel wat wrijving, maar niet alleen maar
pi_220582491
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Andere jaren waren de koppels veel closer... dat vind ik nu wel jammer...
Vriendschappen maken de strijd leuker. Natuurlijk wel wat wrijving, maar niet alleen maar
Totaal geen enkele gezelligheid tussen de koppels.
pi_220582497
Oké... die kerstboom, kan

Ken ook iemand die dat elk jaar doet, alleen op die manier... wil ze die boom laten affikken of zo
pi_220582498
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:05 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Totaal geen enkele gezelligheid tussen de koppels.
Juist jij verwoord wat ik bedoel, dat mis ik dus
pi_220582504
Die vrouw... zou zij echt minima zijn?

Anderzijds, officieel ben ik ook minima en ik woon ook in een gezellig, schoon en opgeruimd huis ;)
pi_220582508
Echt..... kroonsteen uit en in schroeven. Totaal niet in verhouding met renoveren van vervallen appartement.
pi_220582516
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:07 schreef JJ76 het volgende:
Echt..... kroonsteen uit en in schroeven. Totaal niet in verhouding met renoveren van vervallen appartement.
Volgens mij hadden ze moeite met genoeg klussen vinden...
pi_220582525
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké... die kerstboom, kan

Ken ook iemand die dat elk jaar doet, alleen op die manier... wil ze die boom laten affikken of zo
Vreselijk waarom?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220582531
quote:
8s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:09 schreef Soury het volgende:

[..]
Vreselijk waarom?
Om anders dan anderen te zijn
pi_220582535
'ik heb twee linkse klauwen.'

Ja, dat zien we.
pi_220582543
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:10 schreef Firuze60 het volgende:
'ik heb twee linkse klauwen.'

Ja, dat zien we.
En dyscalculie

Hoe kan ik ze van tof ineens irritant vinden :o
pi_220582549
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:10 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Om anders dan anderen te zijn
Tja -O-
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220582557
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:11 schreef Soury het volgende:

[..]
Tja -O-
Verder zijn het leuke mensen ;) (die vrienden, of die dame van op televisie dat is weet ik niet :+ )
pi_220582579
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:10 schreef Firuze60 het volgende:
'ik heb twee linkse klauwen.'

Ja, dat zien we.
Ik zie ze nog steeds niks doen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220582590
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:14 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik zie ze nog steeds niks doen.
En ze zeiden dat ze nachten doorgingen...
pi_220582603
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:11 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
En dyscalculie

Hoe kan ik ze van tof ineens irritant vinden :o
_O- Ik had eerst ook wel wat sympathie voor dit stel, hoor, lekker apart. Lekker apart is inmiddels een goor stinkend sloom stel aandachttrekkers geworden, vind haar keuze voor de slaapkamer met de kleuren en de mooie kast wel weer echt mooi.
  dinsdag 14 april 2026 @ 21:16:22 #218
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220582619
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2026 20:56 schreef JJ76 het volgende:
Zi
[..]
Zinnig? Gisteren een wasbak aansluiten en stofzuigen bij iemand waar ik me afvroeg of wel minima was. Nu iemand met jicht(zeker erg) maar balkon schoonmaken en leegmaken en pinnen schroeven lijkt niet heel uitdagend.
Het idee is zinnig, alleen is de uitvoering k*t.

Nu ook met die Joyce die niet eens zelf gaat proberen om haar eigen lampen op te hangen. En die ook geen geld wil uitgeven aan iemand die dat voor haar doet. Het Feminisme is officieel dood

Maar vooral: terwijl ze in een dure nieuwbouw-woning in Nieuw-Crooswijk woont... :X :(
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220582622
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:15 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
_O- Ik had eerst ook wel wat sympathie voor dit stel, hoor, lekker apart. Lekker apart is inmiddels een goor stinkend sloom stel aandachttrekkers geworden, vind haar keuze voor de slaapkamer met de kleuren en de mooie kast wel weer echt mooi.
Ja dat is prachtig, en voor de woonkamer hebben ze sinasappel kissies :D
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220582629
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:15 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
_O- Ik had eerst ook wel wat sympathie voor dit stel, hoor, lekker apart. Lekker apart is inmiddels een goor stinkend sloom stel aandachttrekkers geworden, vind haar keuze voor de slaapkamer met de kleuren en de mooie kast wel weer echt mooi.
:o ja... herkenbaar

Oh... echt? Zie dat het een passende combinatie is... alleen ik vind het er verwaarloosd uitzien en het ziet eruit alsof het er stinkt

(omg... ben wel een kreng vanavond zeg... sorry)
  dinsdag 14 april 2026 @ 21:17:37 #221
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220582630
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:06 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Juist jij verwoord wat ik bedoel, dat mis ik dus
Jullie voelen elkaar wel erg goed aan. Zijn jullie niet een perfect kluskoppel voor volgend jaar?
Dan gaan wij jullie aanmoedigen!
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220582633
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:16 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja dat is prachtig, en voor de woonkamer hebben ze sinasappel kissies :D
_O-
  dinsdag 14 april 2026 @ 21:18:39 #223
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220582648
Ik krijg juist steeds meer respekt voor Silvio en Bianca. Nee echt! ^O^ :Y
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220582659
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:17 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Jullie voelen elkaar wel erg goed aan. Zijn jullie niet een perfect kluskoppel voor volgend jaar?
Dan gaan wij jullie aanmoedigen!
Beste stuurman staan aan wal :+
pi_220582664
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik krijg juist steeds meer respekt voor Silvio en Bianca. Nee echt! ^O^
Wat doen ze dan behalve koffie drinken en met z'n tweetjes berekeningen maken die niet kloppen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220582671
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik krijg juist steeds meer respekt voor Silvio en Bianca. Nee echt! ^O^ :Y
Omdat ze schijt hebben aan het concept van het programme, is ook wel weer wat voor te vinden.. :D
pi_220582691
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:20 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Omdat ze schijt hebben aan het concept van het programme, is ook wel weer wat voor te vinden.. :D
Touché...
pi_220582718
Ze doen dus moeilijk om een zeil op te hangen, terwijl ze het tafeltje ook een paar meter verderop kunnen zetten.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220582735
Ik krijg al bijna een hartaanval bij het kijken naar Hendrik met zijn gezeul.
pi_220582779
Buitensluiten is zo niet oké :N
pi_220582823
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Buitensluiten is zo niet oké :N
Nee, de gezamenlijke app werkt dus niet.
pi_220582892
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:17 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Jullie voelen elkaar wel erg goed aan. Zijn jullie niet een perfect kluskoppel voor volgend jaar?
Dan gaan wij jullie aanmoedigen!
Meedoen? Ben je besodemieterd. Ik delegeer het liefst, wil wel in de jury zitten.. :o
  dinsdag 14 april 2026 @ 21:36:47 #233
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220582900
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:19 schreef Soury het volgende:

[..]
Wat doen ze dan behalve koffie drinken en met z'n tweetjes berekeningen maken die niet kloppen.
Ik vind het gewoon heel erg knap dat ze het zo ver geschopt hebben in het leven, met hun gebrek aan financieel inzicht, gebrek aan planningskwaliteiten, gebrek aan zelfinzicht en met hun gebrek aan volwassen instelling.

Er zijn genoeg mensen die daarmee of in de goot terecht komen of in de schulden! ^O^
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220582923
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:36 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ik vind het gewoon heel erg knap dat ze het zo ver geschopt hebben in het leven, met hun gebrek aan financieel inzicht, gebrek aan planningskwaliteiten, gebrek aan zelfinzicht en met hun gebrek aan volwassen instelling.

Er zijn genoeg mensen die daarmee of in de goot terecht komen of in de schulden! ^O^
Nou sorry, nu moet ik je even terecht wijzen, niet elk 'kluns' koppel is een mislukt koppel. Bovendien dat 'gebrek' wat ze laten zien kan ook bedacht zijn.
  dinsdag 14 april 2026 @ 21:44:38 #235
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220582984
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:25 schreef Firuze60 het volgende:
Ik krijg al bijna een hartaanval bij het kijken naar Hendrik met zijn gezeul.
:Y En ik kreeg bijna een hartaanval toen Steffi even binnen komt stormen bij Gregor terwijl hij bijna zijn vinger eraf zaagt :X }:|
Gregor zou er zomaar ineens van schrikken..


Hier is Gregor lekker veilig aan het werk


En hier stormt Steffi op Gregor af met een vraag over een bestelling... :X
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220583006
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:44 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
:Y En ik kreeg bijna een hartaanval toen Steffi even binnen komt stormen bij Gregor terwijl hij bijna zijn vinger eraf zaagt :X }:|
Gregor zou er zomaar ineens van schrikken..

[ afbeelding ]
Hier is Gregor lekker veilig aan het werk

[ afbeelding ]
En hier stormt Steffi op Gregor af met een vraag over een bestelling... :X
OMG! Zelfs mensen die niks van klussen weten zou het gevaar hiervan toch moeten snappen :o
pi_220583022
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:46 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
OMG! Zelfs mensen die niks van klussen weten zou het gevaar hiervan toch moeten snappen :o
Ik zie dat niet, die vingers zitten toch minstens 3 cm af van de zaag?
  dinsdag 14 april 2026 @ 21:49:31 #238
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220583042
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:38 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nou sorry, nu moet ik je even terecht wijzen, niet elk 'kluns' koppel is een mislukt koppel. Bovendien dat 'gebrek' wat ze laten zien kan ook bedacht zijn.
Ik verbaas me er enorm over dat mensen die zo veel begeleiding nodig hebben, ook in bijv. het zorgen voor hun eigen gezondheid, kennelijk ergens in de maatschappij kunnen functioneren zonder hulp (dat neem ik iig aan)
Het zijn best aardige mensen hoor, maar daar gaat het nu niet om...

En het wordt wel lastig als ik mij van alles wat ik zie in Het Blok moet gaan afvragen of het niet iets 'bedachts' is...dus daar ga ik niet van uit
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  dinsdag 14 april 2026 @ 21:52:02 #239
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220583068
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:47 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik zie dat niet, die vingers zitten toch minstens 3 cm af van de zaag?
Ok, maar zijn hand dan.. die tegel geeft weerstand op zijn hand, dus hij moet wat druk zetten met die zaag. Als die druk aan het einde van de snee ineens wegvalt kan die zaag zomaar doorschieten bijv. Bovendien houdt hij de tegel nogal instabiel vast met zijn linkerhand zo op zijn knie. Die moet je gewoon plat neerleggen op een horizontaal stabiel vlak of zo.

Ik snap wel dat dit gebeurt als je met een deadline en stress enzo zit, maar het is niet best...
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220583070
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:44 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
:Y En ik kreeg bijna een hartaanval toen Steffi even binnen komt stormen bij Gregor terwijl hij bijna zijn vinger eraf zaagt :X }:|
Gregor zou er zomaar ineens van schrikken..

[ afbeelding ]
Hier is Gregor lekker veilig aan het werk

[ afbeelding ]
En hier stormt Steffi op Gregor af met een vraag over een bestelling... :X
Vingers
Been
Doorschieten
...
pi_220583083
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:49 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ik verbaas me er enorm over dat mensen die zo veel begeleiding nodig hebben, ook in bijv. het zorgen voor hun eigen gezondheid, kennelijk ergens in de maatschappij kunnen functioneren zonder hulp (dat neem ik iig aan)
Het zijn best aardige mensen hoor, maar daar gaat het nu niet om...

En het wordt wel lastig als ik mij van alles wat ik zie in Het Blok moet gaan afvragen of het niet iets 'bedachts' is...dus daar ga ik niet van uit
Ok, dat begrijp ik. Maar helemaal niks van klussen weten is het stel niet, alleen ze gaan nu slecht in dit spel omdat ze de tijdsdruk niet aankunnen. Geef ze bij wijze van spreken een half jaar de tijd en dan krijgen ze dat appartement echt wel bewoonbaar.
pi_220583140
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:52 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Vingers
Been
Doorschieten
...
Oh, ik zag dat risico niet, ben nog van de oude stempel dan. Zonder helm op de brommer enso.. _O-
  dinsdag 14 april 2026 @ 22:03:14 #243
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220583170
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:53 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ok, dat begrijp ik. Maar helemaal niks van klussen weten is het stel niet, alleen ze gaan nu slecht in dit spel omdat ze de tijdsdruk niet aankunnen. Geef ze bij wijze van spreken een half jaar de tijd en dan krijgen ze dat appartement echt wel bewoonbaar.
Ik heb het niet over het klussen, ik heb het meer over algemene vaardigheden die de oorzaak zijn van dat het nu mis gaat. Dat is wmb niet alleen tijdsdruk aankunnen of zo, het gaat om al die dingen die hierboven al benoem (en meer..)

Ik betwijfel sterk of ze ook in gewone situaties buiten Het Blok redelijk 'normaal' kunnen functioneren... Maar kennelijk wel dus en ze hebben mekaar dus dat is natuurlijk mooi :s)
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220583192
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 april 2026 22:03 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ik heb het niet over het klussen, ik heb het meer over algemene vaardigheden die de oorzaak zijn van dat het nu mis gaat. Dat is wmb niet alleen tijdsdruk aankunnen of zo, het gaat om al die dingen die hierboven al benoem (en meer..)

Ik betwijfel sterk of ze ook in gewone situaties buiten Het Blok redelijk 'normaal' kunnen functioneren... Maar kennelijk wel dus en ze hebben mekaar dus dat is natuurlijk mooi :s)
Klopt, toch weiger ik hen in een bepaalde hoek te drukken, wat jij nu m.i. doet. Niet normaal.
pi_220583261
Met niet normaal bedoelde ik opvallend, apart, geen beige meuk, geen ja-knikkers. Het liefst nog veel meer van niet 'normale' mensen.
pi_220583281
Nou en dan nog dit even.

Normale mensen kijken niet naar prutprogramma's als Het Blok _O-
pi_220583714
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 22:17 schreef Firuze60 het volgende:
Nou en dan nog dit even.

Normale mensen kijken niet naar prutprogramma's als Het Blok _O-
Pff bla bla bla
  dinsdag 14 april 2026 @ 23:06:34 #248
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220583716
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 22:06 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Klopt, toch weiger ik hen in een bepaalde hoek te drukken, wat jij nu m.i. doet. Niet normaal.
Ik mis even wat je bedoelt, maar goed ik denk dat dat meer perceptie en projectie is dan de werkelijkheid :s)

(wat ben je serieus ineens! :) )


[ Bericht 9% gewijzigd door RobertoCarlos op 14-04-2026 23:16:18 ]
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220583835
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 april 2026 23:06 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ik mis even wat je bedoelt, maar goed ik denk dat dat meer perceptie en projectie is dan de werkelijkheid :s)

(wat ben je serieus ineens! :) )

Nee joh, zo erg is het niet, kreeg ineens jeuk om het woord 'normaal'. :D
pi_220584249
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2026 20:56 schreef JJ76 het volgende:
Zi
[..]
Zinnig? Gisteren een wasbak aansluiten en stofzuigen bij iemand waar ik me afvroeg of wel minima was. Nu iemand met jicht(zeker erg) maar balkon schoonmaken en leegmaken en pinnen schroeven lijkt niet heel uitdagend.
Die nieuwbouw in Nieuw Crooswijk gaat nu een beetje vanaf 6 ton tot 1,5 miljoen. Dus dat zijn zeker geen minima.
Is groot contract met de oude wijk erachter.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 15 april 2026 @ 07:55:03 #251
862 Arcee
Look closer
pi_220584496
Ik vind dit echt een flutseizoen. Geen aansprekende personen, geen klusbazen, geen sfeer en niemand lijkt echt voor de winst te gaan.

Een stofzuigende Hendrik op primetime televisie was wel het dieptepunt.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_220585240
Ze hadden er gewoon nooit bij moeten zeggen dat het voor de minima is maar alleen iets terug doen voor mensen in de buurt. Dat was genoeg geweest. Die hele discussie die nu ontstaat over is hij/zij nu wel/geen minima is zo jammer.
  woensdag 15 april 2026 @ 09:52:21 #253
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220585275
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 09:44 schreef Elleska het volgende:
Ze hadden er gewoon nooit bij moeten zeggen dat het voor de minima is maar alleen iets terug doen voor mensen in de buurt. Dat was genoeg geweest. Die hele discussie die nu ontstaat over is hij/zij nu wel/geen minima is zo jammer.
Dat komt wmb op hetzelfde neer. Minima of niet, het gaat erom dat die klussen gedaan worden voor mensen die echt hulp nodig hebben en dat zelf niet kunnen of niet kunnen betalen. En dat geldt niet voor een luie muts in een koopwoning van tonnen...
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220585462
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 07:55 schreef Arcee het volgende:
Ik vind dit echt een flutseizoen. Geen aansprekende personen, geen klusbazen, geen sfeer en niemand lijkt echt voor de winst te gaan.

Een stofzuigende Hendrik op primetime televisie was wel het dieptepunt.
Al die boomers zijn tenenkrommend dit seizoen, hadden beter 'Het influencers Blok' kunnen doen met paar koppels die elkaar haten
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220585481
quote:
2s.gif Op woensdag 15 april 2026 09:52 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Dat komt wmb op hetzelfde neer. Minima of niet, het gaat erom dat die klussen gedaan worden voor mensen die echt hulp nodig hebben en dat zelf niet kunnen of niet kunnen betalen. En dat geldt niet voor een luie muts in een koopwoning van tonnen...
Dit zijn dus precies de reacties die helemaal nergens op slaan. Je oordeelt op basis van aannames.

Het gaat helemaal niet om het wel of niet kunnen betalen. Mensen zouden elkaar eens wat meer moeten helpen ipv (ver)oordelen.
Zoals die lamp beter ophangen, dat is precies een situatie die mijn buurvrouw een tijdje geleden had. De plafondlamp paste niet door teveel kabels en ze had niet de kennis/gereedschap om dit zelf op te lossen. Daar had niemand uit de buurt mogen helpen want het is een koopwoning en dus ze is een luie muts?? Ik ben blij in een buurt te wonen waar dat soort hulp wel normaal is.

[ Bericht 2% gewijzigd door Elleska op 15-04-2026 10:35:43 ]
  woensdag 15 april 2026 @ 10:41:11 #256
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220585540
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 10:27 schreef Elleska het volgende:

[..]
Dit zijn dus precies de reacties die helemaal nergens op slaan. Je oordeelt op basis van aannames.

Het gaat helemaal niet om het wel of niet kunnen betalen. Mensen zouden elkaar eens wat meer moeten helpen ipv (ver)oordelen.
Zoals die lamp beter ophangen, dat is precies een situatie die mijn buurvrouw een tijdje geleden had. De plafondlamp paste niet door teveel kabels en ze had niet de kennis/gereedschap om dit zelf op te lossen. Daar had niemand uit de buurt mogen helpen want het is een koopwoning en dus ze is een luie muts?? Ik ben blij in een buurt te wonen waar dat soort hulp wel normaal is.
Ik geloof niet dat je helemaal snapt waar dit om gaat....
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220585683
quote:
2s.gif Op woensdag 15 april 2026 10:41 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ik geloof niet dat je helemaal snapt waar dit om gaat....
Ehm... jij reageerde op mij. Misschien moet je even terug lezen waar je op reageert want ik snap heel goed waar ik het over heb.

Ik schreef dat het minimaverhaal beter achterwege kon blijven zodat gaat over hulp bieden aan de buurt. Gewoon de normale burenhulp zonder het financiële oordeel.
Daar reageer jij op met een reactie waarbij je schrijft dat het is voor mensen die het zelf niet kunnen betalen en dat het niet geldt voor iemand in een koopwoning. Als eerste zijn dat aannames want je hebt niet in hun portemonnee kunnen kijken en ten tweede is het alsnog oordeel op basis van financiën.
pi_220586020
Op een of andere manier werken knoopbaard en breimuts op mijn lachspieren. Ergens vind ik ze wel leuk alleen ongeschikt voor een verbouwingsprogramma waar de tijd en kwaliteit erg belangrijk is. Ze blijven wel zichzelf en over smaak kun je natuurlijk twisten want of een kleurrijk huis nu verkoopbaar is of niet, als ze alles beige doen is het ook weer niet goed. Nee, het zijn gewoon hobbyisten en nemen er teveel tijd voor het naar hun eigen zin te maken. Ik denk dat de druk van dit programma hen uiteindelijk de nek om zal gaan draaien.
De sfeer onder alle stellen vind ik doorgaans niet erg prettig en ik denk dat het beter zou zijn geweest als ze zélf hun appartement hadden mogen uitzoeken. Dan hadden die ouwetjes niet gekozen van al die trappen want ik heb wel met hen te doen.
  woensdag 15 april 2026 @ 12:36:01 #259
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220586096
Hoe vinden jullie dat wastafelelement van Steffie? Die boomstam met die oranje tegels?
  woensdag 15 april 2026 @ 12:39:12 #260
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220586106
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 12:18 schreef Chea49 het volgende:
ik denk dat het beter zou zijn geweest als ze zélf hun appartement hadden mogen uitzoeken. Dan hadden die ouwetjes niet gekozen van al die trappen want ik heb wel met hen te doen.
Maar denk je niet dat anderen ook lagere appartementen hadden willen hebben? Hoe zou die verdeling dan moeten gaan? Vorig jaar was het met een jurering over hoe goed de stellen hadden gesloopt...
Ik vind dat best lastig..
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220586385
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 12:18 schreef Chea49 het volgende:
ik denk dat het beter zou zijn geweest als ze zélf hun appartement hadden mogen uitzoeken. Dan hadden die ouwetjes niet gekozen van al die trappen want ik heb wel met hen te doen.
Ja maar ja, waarom doe je als ouwetjes (in dit geval Sonja en Hendrik) mee aan een verbouwingswedstrijd als je daar fysiek en mentaal in feite niet toe in staat bent? Los van welk appartement ze op welke verdieping hadden gehad, daar komt het nodige sjouw- en sleepwerk bij kijken. Begin ik niet eens over dat ze voor letterlijk álles een dure klushulp moeten inschakelen omdat ze zelf nog geen hamer van een schroevendraaier kunnen onderscheiden.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_220587153
Ik heb ook het idee dat er vorige keer echt veel meer zelf werd gedaan door de koppels, zoals tegelzetten bijv.
pi_220587244
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 16:02 schreef Firuze60 het volgende:
Ik heb ook het idee dat er vorige keer echt veel meer zelf werd gedaan door de koppels, zoals tegelzetten bijv.
Ik heb het gevoel erbij dat ze nu strenger zijn
Vorige jaren had je altijd minimaal één koppel dat het huis niet afkreeg. Nu grijpen ze al vroeg in om dat te voorkomen. Misschien omdat vorig jaar zo moeilijk verkocht raakte?
pi_220587318
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 16:19 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik heb het gevoel erbij dat ze nu strenger zijn
Vorige jaren had je altijd minimaal één koppel dat het huis niet afkreeg. Nu grijpen ze al vroeg in om dat te voorkomen. Misschien omdat vorig jaar zo moeilijk verkocht raakte?
Dat vermoed ik ook, hoor. Maakt wel dat het minder leuk wordt zo. Zat Sonja nu te zeuren dat er kaas of iets dergelijks werd gejat?
pi_220587366
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 16:28 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat vermoed ik ook, hoor. Maakt wel dat het minder leuk wordt zo. Zat Sonja nu te zeuren dat er kaas of iets dergelijks werd gejat?
Klopt

En ik wil er nog wat over zeggen, maar weet niet of het vooruit gekeken is, dus dat komt later, voor de zekerheid
pi_220587391
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 16:40 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Klopt

En ik wil er nog wat over zeggen, maar weet niet of het vooruit gekeken is, dus dat komt later, voor de zekerheid
Haha, ja, ik moet ook oppassen, maar zit nu de uitzending van vanavond te kijken en daar komt het niet in voor, dus was het wel van gisteravond. Rare opmerking was dat, zo'n wantrouwen om een stukje kaas.. :D En ook gereedschap wat dan zogenaamd gejat zou kunnen worden, onsympathiek stom mens, die Sonja.
  woensdag 15 april 2026 @ 17:07:14 #267
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220587480
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 16:02 schreef Firuze60 het volgende:
Ik heb ook het idee dat er vorige keer echt veel meer zelf werd gedaan door de koppels, zoals tegelzetten bijv.
Dat is een beetje het dilemma natuurlijk.... je wilt kandidaten die wel iets zelf kunnen maar ook weer niet teveel (zoals vorig jaar met dat stel waarvan ik gelukkig de namen ben vergeten), want dan komen ze niet echt in de klusproblemen.

En toch zijn er ook dit jaar 2 stellen waarvan de man in 'de bouw' werkt: Menno als badkamerspecialist en nog iemand (Gregor?) als installateur... Dus die doen best veel zelf, al zie je dat niet zo in het programma.
Maar inderdaad, over het algemeen gaat het snel met de klusbudgetten...
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220587512
quote:
2s.gif Op woensdag 15 april 2026 17:07 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Dat is een beetje het dilemma natuurlijk.... je wilt kandidaten die wel iets zelf kunnen maar ook weer niet teveel (zoals vorig jaar met dat stel waarvan ik gelukkig de namen ben vergeten), want dan komen ze niet echt in de klusproblemen.

En toch zijn er ook dit jaar 2 stellen waarvan de man in 'de bouw' werkt: Menno als badkamerspecialist en nog iemand (Gregor?) als installateur... Dus die doen best veel zelf, al zie je dat niet zo in het programma.
Maar inderdaad, over het algemeen gaat het snel met de klusbudgetten...
Nou inderdaad, dat stel dikbil & aanhangsel zouden toch samen met slijmjurk & onderkruipsel iets beginnen in Spanje? Had allang een reality serie verwacht van die tv-geilbakken.
  woensdag 15 april 2026 @ 17:32:17 #269
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220587604
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2026 12:36 schreef Boca_Raton het volgende:
Hoe vinden jullie dat wastafelelement van Steffie? Die boomstam met die oranje tegels?
De tegels zijn niet mijn kleur en die stijl vind ik ook echt mooi
De plank/boomstam wel aardig, ik heb zelf ook een volledig eiken badmeubel. Maar ik zou hem dan wat meer afgewerkt willen, deze is een crime om schoon te maken/houden. Verder natuurlijk nog een laag of 3 boot/jacht lak erover.
Drop you like an ill, bad habit
  woensdag 15 april 2026 @ 17:33:26 #270
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220587607
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 16:19 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
. Misschien omdat vorig jaar zo moeilijk verkocht raakte?
Dit was in Grave toch? Is ergens te lezen hoe dat toen is verlopen?
Drop you like an ill, bad habit
  woensdag 15 april 2026 @ 17:35:13 #271
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220587611
quote:
2s.gif Op woensdag 15 april 2026 17:07 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
(zoals vorig jaar met dat stel waarvan ik gelukkig de namen ben vergeten),
Victor en Naomi, graag gedaan :+
Drop you like an ill, bad habit
pi_220587666
quote:
2s.gif Op woensdag 15 april 2026 17:07 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Dat is een beetje het dilemma natuurlijk.... je wilt kandidaten die wel iets zelf kunnen maar ook weer niet teveel (zoals vorig jaar met dat stel waarvan ik gelukkig de namen ben vergeten), want dan komen ze niet echt in de klusproblemen.

En toch zijn er ook dit jaar 2 stellen waarvan de man in 'de bouw' werkt: Menno als badkamerspecialist en nog iemand (Gregor?) als installateur... Dus die doen best veel zelf, al zie je dat niet zo in het programma.
Maar inderdaad, over het algemeen gaat het snel met de klusbudgetten...
Vorig jaar had je ook een badkamerspecialist (Faisel) en die maakte ook een rampgebied van de badkamer en de rest van het huis
pi_220587671
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 17:33 schreef pmponer het volgende:

[..]
Dit was in Grave toch? Is ergens te lezen hoe dat toen is verlopen?
Klopt, met de huidige huizenmarkt zal het inmiddels toch wel verkocht zijn? Anders echt wel zonde :o
  woensdag 15 april 2026 @ 18:00:48 #274
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220587697
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 17:53 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Klopt, met de huidige huizenmarkt zal het inmiddels toch wel verkocht zijn? Anders echt wel zonde :o
Ja ik dacht misschien zijn daar artikelen over. Voglens mij alles verkocht toch, of is dat met de prijzen ook maar een beetje wat de regie bepaald.
Drop you like an ill, bad habit
  woensdag 15 april 2026 @ 18:54:14 #275
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220588042
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 17:35 schreef pmponer het volgende:

[..]
Victor en Naomi, graag gedaan :+
Nou, je wordt bedankt... :+
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  woensdag 15 april 2026 @ 18:54:52 #276
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220588047
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 17:52 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Vorig jaar had je ook een badkamerspecialist (Faisel) en die maakte ook een rampgebied van de badkamer en de rest van het huis
Maar dat komt goed, nee echt! :s)
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220588072
quote:
2s.gif Op woensdag 15 april 2026 18:54 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Maar dat komt goed, nee echt! :s)
Ik denk dat de huizen in Crooswijk beter verkoopkansen heeft dan in zo'n gat als Grave. En dan ook nog een monument, waardoor je het huis als koper ook niet zo maar alles kan aanpassen en dan ook nog zoveel moeten delen met je "pandgenoten"...
  woensdag 15 april 2026 @ 19:27:24 #278
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220588216
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 18:58 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik denk dat de huizen in Crooswijk beter verkoopkansen heeft dan in zo'n gat als Grave. En dan ook nog een monument, waardoor je het huis als koper ook niet zo maar alles kan aanpassen en dan ook nog zoveel moeten delen met je "pandgenoten"...
Ik bedoelde meer dat Faisal, als er iets mis ging, de hele tijd, quasi relaxt, zat te beweren dat het allemaal geen probleem was. En dat het zeker allemaal goed ging komen.
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  woensdag 15 april 2026 @ 20:11:58 #279
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220588635
Ik heb dat seizoen pas geleden (half) gekeken. Net als S8 trouwens.
Wat opvalt is dat je toch ook wel heel veel verkeerde vakmensen over de vloer kunt krijgen.

Dit seizoen kom ik ook nog niet echt in, en die buurt klusjes verschillen qua inspanning nogal van elkaar.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220588859
Visgraat tegels, ik vind het helemaal niks. Kleur is wel mooi. En een lelijk blad wat rare uitstekels heeft waar je je aan gaat stoten.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220588876
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 20:43 schreef Soury het volgende:
Visgraat tegels, ik vind het helemaal niks. Kleur is wel mooi.
Vind de kleur ook wel aardig, smalle visgraattegeltjes niks inderdaad. Moest even lachen om het klusje van Lotty en Frank, heb op de zolder van mijn jaren'60 huis ook nog zo'n half uit de muur hangend oud stopcontact.
pi_220588914
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 20:46 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Vind de kleur ook wel aardig, smalle visgraattegeltjes niks inderdaad. Moest even lachen om het klusje van Lotty en Frank, heb op de zolder van mijn jaren'60 huis ook nog zo'n half uit de muur hangend oud stopcontact.
Dat stel :D En ze was bang dat ze zou worden opgelicht door een elektricien _O-
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220588952
Silvio wordt weer belachelijk gemaakt (zegt ie zelf) omdat hij zich niet houdt aan de bouwafspraken, hoezo dubbele gipsplaten? _O-
pi_220589022
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 21:00 schreef Firuze60 het volgende:
Silvio wordt weer belachelijk gemaakt (zegt ie zelf) omdat hij zich niet houdt aan de bouwafspraken, hoezo dubbele gipsplaten? _O-
Waarom kunnen ze niks doen? Er is toch zat te doen in dat hok.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220589066
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 21:06 schreef Soury het volgende:

[..]
Waarom kunnen ze niks doen? Er is toch zat te doen in dat hok.
En wat was dat met die windvoorspellingen en kite-surfen? Snapte dat even niet, zag die sik niet op een kite direct.
pi_220589107
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 21:10 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
En wat was dat met die windvoorspellingen en kite-surfen? Snapte dat even niet, zag die sik niet op een kite direct.
Ik denk dat hij een dagje wilde surfen ofzo :?
Ik denk dat we de badkamer oplevering maandag pas gaan zien. zucht
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220589142
Silvio: "Ik kan wel heel goed op mijn eigen financieen letten." Ja, op is op.. _O-
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 15 april 2026 @ 21:48:53 #288
862 Arcee
Look closer
pi_220589404
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2026 12:36 schreef Boca_Raton het volgende:
Hoe vinden jullie dat wastafelelement van Steffie? Die boomstam met die oranje tegels?
Aarslelijk.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_220589427
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2026 21:48 schreef Arcee het volgende:

[..]
Aarslelijk.
Ik zou mij vooral storen aan die zogenaamde natuurlijke uitstulpingen van die boomstam, ranzig ook om schoon te maken en je stoot je er aan.
pi_220589432
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2026 21:48 schreef Arcee het volgende:

[..]
Aarslelijk.
Ik ben geen man maar ik vind het een gevaarlijk ding (qua uitstekende delen)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220589471
Ik snap dat gekut met eten ook niet, er zijn prima gezonde magnetron maaltijden. Geen gezeik met pannen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220589493
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 21:57 schreef Soury het volgende:
Ik snap dat gekut met eten ook niet, er zijn prima gezonde magnetron maaltijden. Geen gezeik met pannen.
Ja en dat gezeik over gezond eten.
pi_220589526
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 22:02 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja en dat gezeik over gezond eten.
Dat kan prima met die kant en klaar dingen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 15 april 2026 @ 23:23:11 #294
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220590142
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 20:55 schreef Soury het volgende:

[..]
Dat stel :D En ze was bang dat ze zou worden opgelicht door een elektricien _O-
Dat is helemaal zo gek nog niet, kijk maar eens naar wat uitzendingen van Radar. Beroepsgroepen zoals loodgieters, schoorsteenvegers, etc. zitten tegen georganiseerde criminaliteit aan en het is helemaal niet gek om dan ook voorzichtig te zijn met vreemde elektriciens.
Voorbeeldje: https://radar.avrotros.nl(...)hoorsteenveger-62084

Los daarvan zijn er, zeker in het centrum van Rotterdam, gasten die zich zeker tegenover ouderen, voordoen als pakketbezorger, loodgieter, etc en die vervolgens allemaal spullen uit het huis van die oudere jatten. Ik kan me best voorstellen dat ze daar ook bang voor is.
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  woensdag 15 april 2026 @ 23:24:22 #295
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220590146
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 21:10 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
En wat was dat met die windvoorspellingen en kite-surfen? Snapte dat even niet, zag die sik niet op een kite direct.
Ik ook niet, maar kennelijk doet hij aan kite-surfen (1 meter de lucht in ofzow..) ... met zijn killer body :?
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  woensdag 15 april 2026 @ 23:26:36 #296
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220590149
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 22:07 schreef Soury het volgende:

[..]
Dat kan prima met die kant en klaar dingen.
En zeker als chef-kok moet je iets makkelijks en gezonds in elkaar kunnen zetten lijkt me zo.
Maar ik ben erg benieuwd hoe en waar Patrick chef-kok is... ook dat zie ik nog niet zo voor me...
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  woensdag 15 april 2026 @ 23:27:06 #297
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220590152
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 21:57 schreef Soury het volgende:
Ik snap dat gekut met eten ook niet, er zijn prima gezonde magnetron maaltijden. Geen gezeik met pannen.
Of maak wat soepjes...
Of bereid thuis in de weekenden alvast eten voor ( ik neem aan dat ze in de weekenden naar huis moeten, net als vorig jaar)
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220590153
quote:
2s.gif Op woensdag 15 april 2026 23:23 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Dat is helemaal zo gek nog niet, kijk maar eens naar wat uitzendingen van Radar. Beroepsgroepen zoals loodgieters, schoorsteenvegers, etc. zitten tegen georganiseerde criminaliteit aan en het is helemaal niet gek om dan ook voorzichtig te zijn met vreemde elektriciens.
Voorbeeldje: https://radar.avrotros.nl(...)hoorsteenveger-62084

Los daarvan zijn er, zeker in het centrum van Rotterdam, gasten die zich zeker tegenover ouderen, voordoen als pakketbezorger, loodgieter, etc en die vervolgens allemaal spullen uit het huis van die oudere jatten. Ik kan me best voorstellen dat ze daar ook bang voor is.
OpgeLICHT dat vond ik grappig icm elektricien.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 15 april 2026 @ 23:28:35 #299
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220590156
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 23:27 schreef Soury het volgende:

[..]
OpgeLICHT dat vond ik grappig icm elektricien.
Oooow!! :D Ja inderdaad!_O- _O-

(zit ik een heel verhaal te schrijven :P _O- 8)7 )
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220590157
quote:
2s.gif Op woensdag 15 april 2026 23:28 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Oooow!! :D Ja inderdaad!_O- _O-

(zit ik een heel verhaal te schrijven :P _O- 8)7 )
Ja haha........... :Y)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220590185
quote:
2s.gif Op woensdag 15 april 2026 23:26 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
En zeker als chef-kok moet je iets makkelijks en gezonds in elkaar kunnen zetten lijkt me zo.
Maar ik ben erg benieuwd hoe en waar Patrick chef-kok is... ook dat zie ik nog niet zo voor me...
www.katzruurlo.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')