Kan ze nog steeds niet uit elkaar houden, is Marloes die met die woonwinkel?quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik moet wel eerlijk zeggen... met zo'n Marloes als Grote Leider zou ik denk ik ook niet het fietsenhok gaan opruimen... Die Menno is een schijnheilige L*l maar als Marloes het ook niet goed regelt zou ik ook niet spontaan superenthousiast zijn...
Regels in het blok?quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vind het zo jammer dat het dit jaar alweer niet duidelijk is wat de regels zijn als het gaat om hulp van familie en vrienden....![]()
(of heb ik iets gemist?)
Zelfs schoonmoeders worden er bij gehaald..quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:03 schreef KapiteinChris het volgende:
Ze mogen niet hun eigen auto gebruiken, maar de auto van de vader en moeder mag wel? Beetje raar
Lijkt mij niet. Maar we hebben nu toch allemaal gezien dat ze een hele aanhanger vol hebben achter die Dodge? Wat valt er te ontkennen?quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:03 schreef KapiteinChris het volgende:
Ze mogen niet hun eigen auto gebruiken, maar de auto van de vader en moeder mag wel? Beetje raar
Beetje raar verhaal ook, waarom de spullen in een auto om de hoek proppen en niet gewoon bij het blok pleuren.quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:04 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zelfs schoonmoeders worden er bij gehaald..
Snap ik ook niet... de uitleg van Steffi kon ik niet helemaal volgen...quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Lijkt mij niet. Maar we hebben nu toch allemaal gezien dat ze een hele aanhanger vol hebben achter die Dodge? Wat valt er te ontkennen?
Irritant mens
Karweiquote:Op dinsdag 7 april 2026 21:12 schreef Firuze60 het volgende:
Tenenkrommend, die Gamma (Praxis) spotjes met deelnemers.
De bumper is waarschijnlijk hoger dan de schade, maar volgens mij zat ze er met een aanhanger tegenaan.quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:14 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Snap ik ook niet... de uitleg van Steffi kon ik niet helemaal volgen...
Dat zou kunnen...quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
De bumper is waarschijnlijk hoger dan de schade, maar volgens mij zat ze er met een aanhanger tegenaan.
Oh ik ook nietquote:Op dinsdag 7 april 2026 21:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat zou kunnen...
Ik snapte dat andere niet met de auto vd familie van Steffi..
Morgen terugkijken en als je vragen hebt... dan zijn wij er voor je!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |