Ze hebben eigenlijk de kijkdagen te laat gedaan. Ze hadden dat beter een weekje eerder kunnen doen, en dan bijvoorbeeld de vrijdag van de finale, biedingen tot 12u. Dan had je in ieder geval biedingen gehad. of niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 23:23 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Vorig jaar, en de jaren in het verleden, was het ook niet allemaal verkocht. Daar kan je weinig aan doen, zelfs in de Randstad lukte dat lang niet altijd. Komt voor een groot deel om de beperkte tijd voor verkoop, ze willen de appartementen niet te vlug op Funda zetten. Maar dan is er maar heel weinig tijd tussen oplevering door de opzichter, op Funda en de finale aflevering. En een huis kopen/verkopen doe je niet in 3 dagen, dat kost meestal rond de 6 weken voor het definitief is.
Ik zou het zelf leuker vinden als de appartementen pas ná de finale op Funda komen.
Ik zou dat doen op basis van veel meer factoren. Bijvoorbeeld punten uitdelen gaandeweg de oplevering (is alles af, is alles kwalitatief goed, etc.), elke inhuur van professionals kost je punten (en geld), punten voor dat groene werken. En bij oplevering kan je bijvoorbeeld invoeren dat op tijd opleveren 10 punten oplevert en elke dag te laat een punt minder. Dan geef je koppels ook de kans het af te maken, tegen minder punten. Ben je klaar dan kan je lekker een paar dagen naar huis. En deel punten uit voor corvee: koken een punt en afval ruimen een punt. En ga zo maar door.quote:Op zondag 6 juli 2025 01:08 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
En hoe zou je dan het liefst de winnaar willen bepalen? Zoals gister met taxatiewaardes? Of juryoordeel, of iets anders?
Dat mag ik hopen, het was echt schandalig. Net als dat pestgedrag van die vulgaire wijf met d’r pratende anus en smerige reet. Strijd en concurrentie prima, maar pestgedrag moet je direct de kop indrukken.quote:Op zondag 6 juli 2025 12:32 schreef Boca_Raton het volgende:
Volgend seizoen zullen ze de contracten helemaal herzien. Niemand kon voorzien dat deelnemers konden winnen door het slim te spelen met ‘vrienden’. Ik zie Victor nog enthousiast z’n ‘vriend’ omhelzen, ondertussen beschaamd in de camera kijkend.
Reken maar dat ze op social media afgebrand is.quote:Op zondag 6 juli 2025 12:43 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen, het was echt schandalig. Net als dat pestgedrag van die vulgaire wijf met d’r pratende anus en smerige reet. Strijd en concurrentie prima, maar pestgedrag moet je direct de kop indrukken.
Die Victor zat nog wel iets goeds in, die gaf af en toe wel aan dat hij het niet OK vond wat zijn mormel deed.
Ze heeft haar account dichtgezet zag ik, dat zal wel een reden hebben.quote:Op zondag 6 juli 2025 12:45 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Reken maar dat ze op social media afgebrand is.
Maurits en Anouk zijn een tikkie verslaafd aan Victor en Naomi. Victor lijkt me best nog een toffe peer.quote:Op zondag 6 juli 2025 12:49 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ze heeft haar account dichtgezet zag ik, dat zal wel een reden hebben.
Mautje heeft zich wel “ingekocht” in het bedrijf van Viktor. Had ik dan weer niet verwacht. Dikke reet is zo’n typje wat je gebruikt als het nodig is en daarna de telefoon op stil zet als je overbodig bent geworden.
En dat voor een 'momfluencer'quote:Op zondag 6 juli 2025 12:49 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ze heeft haar account dichtgezet zag ik, dat zal wel een reden hebben.
Nou ja, Akela Noom wil nog wel lekker met Aanhangsel kunnen flikflooien dus accepteert ze Meeloper ook maar. Die is toch niet mans genoeg om zijn eigen mening te vormen dan wel te uiten dus daar walst ze zo overheen.quote:Mautje heeft zich wel “ingekocht” in het bedrijf van Viktor. Had ik dan weer niet verwacht. Dikke reet is zo’n typje wat je gebruikt als het nodig is en daarna de telefoon op stil zet als je overbodig bent geworden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |