abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221040781
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 18:06 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Echt? Haha, ik doe dat met detective-series die een doorlopende lijn hebben in de seizoenen, want ben dan weer vergeten hoe het ook weer zat. Maar het blok opnieuw kijken met andere deelnemers, dan moet je er wel wat voor over hebben. Nuja, ik heb dit seizoen elke aflevering dubbel gekeken, eerst vooruit en dan live, misschien had ik wat gemist ofso, ook best wel raar.. _O-
Ja... echt... gewoon om weer de sfeer te proeven
'k Ben gewoon een beetje raar ;)

Met sommige thrillers doe ik het dan weer niet (meestal), daar zit ik zo weer in
pi_221040788
Vond trouwens over verbouwing series ook 'Een eigen huis' leuk om te volgen.

https://www.kijk.nl/programmas/een-eigen-huis
  zondag 14 juni 2026 @ 19:48:42 #203
136 V.
Like tears in rain...
pi_221042320
Ik kijk dit weekend uitgesteld de afgelopen week terug, maar ik wil wel even deze totale vindicatie memoreren:


In de woorden van De Tukker zelf;

"Twente is mijn thuis. Ik woon in de Achterhoek, maar Twente is mijn thuis".

POH!
Ja inderdaad, V. ja.
pi_221051845
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 16:32 schreef GereDathan het volgende:
Weinig kunnen posten hier omdat we structureel achterliepen, dat is altijd jammer van zoveel afleveringen. Wij halen dat niet.

Maar nu alles achter de rug. Uiteraard met stip de enige echte winnaars. Frank is een heerlijke vent en Lotty een prachtvrouw. Ze hebben het spel goed gespeeld, netjes verbouwd en de rest eigenlijk altijd in hun waarde gelaten.

Wel verrassend dat Menno en Jacky geen 2e waren, hoewel ik het geen heel sympathiek stel vond waren ze wat mij betreft wel goed bezig aan de verbouwing. Menno heeft veel opgelost op een goede manier. Dat je dan moet verliezen van flutmensen Kim en Jim is natuurlijk gewoon sneu, die konden helemaal niks. Gregooooor en Steffie konden zoals altijd enkel maar proberen af te zeiken, sneu stel. Zij zal je directeur maar zijn, dan ga je toch met je clowsneus op met gezwinde spoed op de driewieler op zoek naar iets beters? Ze liegt en bedriegt, bah.

Net als de rest zie ik Dennis ook graag vertrekken, aardige gast maar als presentator waardeloos. Al was hij dit jaar een stuk meer aanwezig, maar dat was ten opzichte van vorig jaar niet lastig met 1 optreden van 3 minuten. En hoop ook dat het aantal afleveringen naar beneden gaat, dit is amper te doen en wordt saai. 5 weken van 3 afleveringen doen wat mij betreft.
Vond Lottie eerst ook erg leuk totdat ze met de verkeerde mensen omging en ze ook een roddel en stiekemerd werd. }:|
pi_221051890
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 16:52 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Vond Lottie eerst ook erg leuk totdat ze met de verkeerde mensen omging en ze ook een roddel en stiekemerd werd. }:|
Ze had op die mensen ook gewoon haar fittie hoor met Greegooooor.
  maandag 15 juni 2026 @ 20:12:28 #206
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221054122
Ik voel wel een leegte zo zonder het blok.
Drop you like an ill, bad habit
pi_221054426
Nu wel naar de Australische kijken :Y
  maandag 15 juni 2026 @ 20:52:42 #208
136 V.
Like tears in rain...
pi_221054623
Mijn god, wij kijken nu de laatste afleverin, maar wat is dat interviewen van die teams door die judolul een partij ongemakkelijk en cringe.

Afgrijselijke tv.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 15 juni 2026 @ 21:18:54 #209
136 V.
Like tears in rain...
pi_221055096
OMGLOLDROPROL

Die mensen die komen kijken... Daar zit een mokkel bij dat echt helemaal wist dat ze op tv zou komen. Helemaal in de bling, kappershoofd, vol in de maquillage, jasje, bloot naveltje...

Wat een aanstelleritis.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_221060096
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 20:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nu wel naar de Australische kijken :Y
Is daar ergens een topic van? Kan het nergens vinden. 1ste Uitzending net geweest en is erg goed. ^O^
pi_221060463
Nu 1e aflevering Australische versie aan het kijken. Wat een verademing!
Zin in! Leuk als er meerdere gaan kijken en we in dit of een nieuw topic verder kunnen.

Volgens mij staat dit seizoen niet op Videoland....

[ Bericht 24% gewijzigd door Dazalbest1 op 16-06-2026 13:28:58 ]
pi_221068307
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 13:14 schreef Dazalbest1 het volgende:
Nu 1e aflevering Australische versie aan het kijken. Wat een verademing!
Zin in! Leuk als er meerdere gaan kijken en we in dit of een nieuw topic verder kunnen.

Volgens mij staat dit seizoen niet op Videoland....
Gelukkig al een 2de meekijker. Is echt de moeite waard omdat het om enorme villa´s gaat en de meeste kandidaten wel wat ervaring hebben met verbouwen maar er alsnog moeite mee hebben omdat ze elke week 1 ruimte af moeten maken. Wel erg veel hulp trouwens. Nu begonnen met de badkamer en diverse kandidaten lopen toch tegen problemen op en moeten klusjes dan weer opnieuw gaan doen. 2 vrienden gaan in het geheim een ondergrondse wijnkelder bouwen van 1 ton in de hoop hiermee te gaan scoren. Enorm risico. *O*
pi_221068308
Dadelijk ga ik aflevering twee kijken. Zulke comforttelevisie
  woensdag 17 juni 2026 @ 11:04:43 #214
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221068335
Welk seizoen is het? Als het gaat om de Australische versie?
Drop you like an ill, bad habit
pi_221068352
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 11:04 schreef pmponer het volgende:
Welk seizoen is het? Als het gaat om de Australische versie?
Ik weet niet welk seizoen, maar ik heb hem nog niet gezien
En idd; Australië
  woensdag 17 juni 2026 @ 17:25:59 #216
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221071164
Waarom praat die presentator aan één stuk door? :{
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 17 juni 2026 @ 19:38:07 #217
862 Arcee
Look closer
pi_221072188
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 20:52 schreef V. het volgende:
die judolul
_O-
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  donderdag 18 juni 2026 @ 07:44:03 #218
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221076911
Nee australie gaat hem voor mij niet worden, wat een geschreeuw en gedoe.
Drop you like an ill, bad habit
pi_221077263
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 07:44 schreef pmponer het volgende:
Nee australie gaat hem voor mij niet worden, wat een geschreeuw en gedoe.
Dat vind ik in dit programma juist zo meevallen. Het is trouwens nu seizoen 21. ;)
  donderdag 18 juni 2026 @ 11:06:50 #220
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221077907
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 09:32 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Dat vind ik in dit programma juist zo meevallen. Het is trouwens nu seizoen 21. ;)
Ik zat het begin van seizoen 16 en 20 te kijken. Ik vond het niet echt wat helaas.
Moet ik op zoek naar wat anders, voor de guilty pleassure
Drop you like an ill, bad habit
pi_221085909
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 11:06 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ik zat het begin van seizoen 16 en 20 te kijken. Ik vond het niet echt wat helaas.
Moet ik op zoek naar wat anders, voor de guilty pleassure
Die programma´s over mensen die gaan emigreren en een B & B of kroeg gaan beginnen in het buitenland misschien een passende vervanging? Ook wel amusant als je ziet dat mensen vaak onvoorbereid die stap gaan zetten omdat ze het te druk vinden worden in Nederland en geen tijd voor elkaar hebben. Ook de bureaucratie in Nederland stoort hen. Blijkt vaak dat ze een ruïne hebben gekocht en de vergunningen op zich laten wachten, soms wel 2 jaar! Ze vaak al door hun spaargeld heen zijn voor ze ook maar 1 steen kunnen slopen. En vervolgens tot in de late uurtjes moeten werken, weliswaar samen maar toch............. _O- Bureaucratie in Nederland, hoezo alleen hier? w/
En als kers op de taart spreken ze de taal vaak niet eens. ^O^

[ Bericht 4% gewijzigd door Chea49 op 19-06-2026 13:07:13 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')