Haha, tuin? Je bedoelt die parkeerplaats waar je voor 19000 euro een paar vierkante meter grond met straatstenen kunt kopen.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 13:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dus dat kleine hok in de tuin is 20.000 euro in prijs omhoog gegaan?! De tering![]()
![]()
Het staat nog steeds onder bod. Het is het appartement van Heidy en Mark. Daar komt het licht erg mooi binnen; ik had hem zelf ook gekozen.quote:Op maandag 1 september 2025 21:54 schreef zipcon het volgende:
Brugstraat 19 staat volgens Funda "onder bod", het eerste pand van de reeks. Maar hoe vast dat bod is, mss is het eerder om aan te geven dat er toch iets gebeurt.
Dat denk ik niet. Die statussen van Funda zijn wel betrouwbaar. (Soms lopen ze wat achter, maar onzin is het nooit).quote:Op maandag 1 september 2025 21:54 schreef zipcon het volgende:
Brugstraat 19 staat volgens Funda "onder bod", het eerste pand van de reeks. Maar hoe vast dat bod is, mss is het eerder om aan te geven dat er toch iets gebeurt.
Dat het appartement van Moffel en Piertje als eerste onder bod staat zal onze Stuckoning en zijn botox-Barbie niet goed bevallen vrees ik. En wat te denken van Meeloper en Aanhangsel, vissen ze weer achter de eerste plaatsquote:Op dinsdag 2 september 2025 09:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het staat nog steeds onder bod. Het is het appartement van Heidy en Mark. Daar komt het licht erg mooi binnen; ik had hem zelf ook gekozen.
Ja!quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat het appartement van Moffel en Piertje als eerste onder bod staat zal onze Stuckoning en zijn botox-Barbie niet goed bevallen vrees ik. En wat te denken van Meeloper en Aanhangsel, vissen ze weer achter de eerste plaats
Appartement Heidy en Mark schijnt verkocht.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat het appartement van Moffel en Piertje als eerste onder bod staat zal onze Stuckoning en zijn botox-Barbie niet goed bevallen vrees ik. En wat te denken van Meeloper en Aanhangsel, vissen ze weer achter de eerste plaats
https://archive.ph/MIG34quote:Op maandag 8 september 2025 12:18 schreef koemleit het volgende:
[..]
Appartement Heidy en Mark schijnt verkocht.
https://www.gelderlander.(...)t&utm_medium=bluesky
(Ik kan het artikel nog niet lezen, staat er te recent op. Als er iets interessants instaat zal ik het melden).
Ah er staat dus niets in het artikel.quote:
Gelukkig zijn er meerdere wegen naar Rome Gravequote:Op maandag 8 september 2025 12:18 schreef koemleit het volgende:
[..]
Appartement Heidy en Mark schijnt verkocht.
https://www.gelderlander.(...)t&utm_medium=bluesky
(Ik kan het artikel nog niet lezen, staat er te recent op. Als er iets interessants instaat zal ik het melden).
quote:Mark en Heidy verloren in Het Blok, maar verkopen wél als snelste hun monumentale appartement
Ze wonnen Het Blok (Net5) net niet, vonden dat toch wel frappant, maar nu lijkt juist het appartement in Grave van Mark en Heidy uit Nijmegen als eerste verkocht te worden. „Daar zijn we toch wel trots op.”
Het idee achter Het Blok is simpel: zes koppels knappen ieder een woning op, wie de meeste overwaarde creëert wint 100.000 euro. Mark en Heidy* uit Nijmegen speelden dit seizoen mee, werkten tien weken lang hele dagen aan een appartement in Katrien, het oude Sint Catharina Gasthuis in Grave. Ze voelden dat ze echt iets bijzonders hadden gemaakt: royaal balkon, inloopdouche, en een keuken met Quooker en een inductiekookplaat waarin de afzuiging geïntegreerd is.
Toch wonnen ze het programma niet. En, tegenslag, toen de appartementen deze zomer in de verkoop gingen, werden ze al snel weer van Funda gehaald: ze waren namelijk wel klaar voor het tv-programma, maar nog niet voor de verkoop. Ze waren na de werkzaamheden nog niet schoongemaakt en de warmtepompen moesten nog worden geïnstalleerd. Maar nu is er dus goed nieuws.
Onder bod
Want nu de appartementen dan eindelijk te koop staan, lijkt dat van hen als eerste te worden verkocht. Brugstraat 19 in Grave staat voor 400.000 euro te koop en is onder bod. Gezien het verloop van het programma is dat een aangename verrassing, vinden de twee. Ze wonnen het programma niet, al geloofden ze echt dat ze iets bijzonders hadden gemaakt.
„Mark had wel even iets van nanananana”, zegt Heidy. „Al zijn we vooral trots. We hebben het toch keurig afgewerkt, al zeggen we het zelf.”
„Dat we niet wonnen, vonden we wel frappant”, zegt Mark. „Het was natuurlijk gewoon teleurstellend. Maar het is zeker niet zo dat we de anderen het succes misgunnen. We hebben elkaar ook geholpen. Er is geen enkele vorm van jaloezie.”
‘Grave geen Amsterdam’
Eigenlijk is 4 ton best een lage prijs, zegt Mark, als je ziet wat voor appartement je koopt. „Maar dat komt ook omdat Grave geen Amsterdam is”, zegt Heidy. „Hier wonen geen mensen die zich gek laten maken.”
Want behalve de afwerking, vinden ze dat het appartement mooi ligt: het is onderdeel van Katrien, het oude Sint Catharina Gasthuis. Het werd in 1291 gesticht door Jan van Cuijk I en geldt als voorloper van het fenomeen verzorgingshuis. Het huidige gebouw werd in 1835 gebouwd.
„Ons appartement heeft een balkon van 3 bij 6, met uitzicht op een boom. Ik snap het wel”, zegt Heidy. Toch hebben ze er geen moeite mee dat ze nu afstand moeten doen van het appartement waar ze weken aan gewerkt hebben. Mark is klusser en kent dat gevoel. „Het voelde echt even van ons”, zegt Heidy. „Maar dat gevoel is nu wel weg. We zijn vooral trots op de kwaliteit.”
Knap toch wel. Ben benieuwd naar de algemene hal met lift.quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:11 schreef zipcon het volgende:
Ondertussen zijn Brugstraat 17 en 21 ook onder bod. Nog 3 panden te gaan.
Waarom verdenk ik de Victator ervan om zélf een bod te hebben uitgebracht op zijn eigen appartement?quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:11 schreef zipcon het volgende:
Ondertussen zijn Brugstraat 17 en 21 ook onder bod. Nog 3 panden te gaan.
Die hal en die lift staan nergens op de foto…quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:43 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Knap toch wel. Ben benieuwd naar de algemene hal met lift.
Nou ja, ergens wel begrijpelijk, je ziet op Funda bij verkoop van appartementen zelden foto's van gemeenschappelijke ruimtes. Alleen in dit geval was ik wel nieuwsgierig omdat het om een monumentaal pand ging.quote:Op zaterdag 13 september 2025 15:20 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Die hal en die lift staan nergens op de foto…
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |