Ja, of het aanrecht van 16 meter.quote:Op zondag 2 november 2025 11:11 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zou het er mee te maken hebben dat ze zo klunzig gewerkt hebben?
Is vanavond niet de eerste aflevering? Ik ga even kijken of er al wat te streamen isquote:Op woensdag 12 november 2025 18:21 schreef Boca_Raton het volgende:
‘Kasteel gekocht, wat nu?’ Heeft iemand daar de eerste aflevering van gezien? Ik vraag me af of het zoiets als Het Blok is.
De trailer vond ik niet spectaculair maar het zou leuk kunnen zijn.quote:Op woensdag 12 november 2025 18:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Er staan al twee afleveringen online
Even kijken
Onder het subforum tv staat er een topic overquote:Op woensdag 12 november 2025 18:34 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
De trailer vond ik niet spectaculair maar het zou leuk kunnen zijn.
Het moet net als in Het Blok huil, krijs, ellende zijn.quote:Op woensdag 12 november 2025 18:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Onder het subforum tv staat er een topic over
Het sfeertje is wel leuk
Ik heb nog geen vijf minuten gezienquote:Op woensdag 12 november 2025 18:37 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het moet net als in Het Blok huil, krijs, ellende zijn.
Dat moeten we hebben. Ik moet nog even een abbo op Videoland nemen.quote:Op woensdag 12 november 2025 18:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb nog geen vijf minuten gezien
En er wordt al drama geshowd voor latere momenten. Alleen in het begin heeft iedereen nog een dun laagje positiviteit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |