Als je vanaf het begin uitgesloten wordt en van alles en nog wat beschuldigd wordt kun je op het moment wellicht geen probleem zien met een voorstel, als je later er over nadenkt mag/kan je van mening veranderen. Je hebt tenslotte geen akkoord gegeven.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Frank en Lottie zijn de meelopers van Gregor en zijn wimpertrutje.![]()
Lottie en Frank zeiden eerst dat het hen niet uitmaakte als anderen later aan het werk waren. Puntje bij paaltje gaven ze geen duimpje.
Lottie is nu ook minder aardig voor de anderen merk ik wel. Gooi er maar een b.b.-tje tegenaan dat maakt het weer positief. Gelukkig hebben die anderen het plan een eigen b.b.-tje te gaan doen. Als er gedonder in de tent is komt dat alleen maar door die eyelinertrut.![]()
Plus dat ze daar denk ik nooit akkoord voor krijgen, het is niet alleen voor hun maar ook voor de buren dat er na 10 uur geen geluid meer gemaakt mag worden. En idd het is een spel, redt je het niet dikke pech maar voor de ander een voordeel.quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:05 schreef Indigoblauw het volgende:
[..]
Als je vanaf het begin uitgesloten wordt en van alles en nog wat beschuldigd wordt kun je op het moment wellicht geen probleem zien met een voorstel, als je later er over nadenkt mag/kan je van mening veranderen. Je hebt tenslotte geen akkoord gegeven.
Waarom zou je je concurrent zijn zin geven, zeker omdat je weet dat als t andersom was je uitgelachen zou worden.
Onzin, stemmingmakerijquote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:38 schreef pmponer het volgende:
[..]
100 procent dat ze dat wist, maar ze is van het type '"Pik in 't is lente"
Als niemand wat zegt gewoon toe eigenen, en als iemand wat zegt dan de vermoorde onschuld spelen.
Dat met die pallets gaat op dezelfde manier. (Ik denk ook dat Mono dat prima aanvoelt).
Zou even terugkijken naar de stapels gipsplaten bij onze Menno, waarbij hij ook nog zei dat t wel veel was en als er iets van een ander bij zat degene pech hadquote:Op woensdag 3 juni 2026 08:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O, zouden die de 20 gipsplaten van het bloemenstel hebben ´geleend´?
Zoiets kan ik mij ook nog herinneren, ja, Menno heeft het af en toe achter de ellebogen. En Jacky loopt continu bevestiging te vragen, best irritant. Daarom ben ik voor Kim en Jim, Beige en Boring..quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:18 schreef Indigoblauw het volgende:
[..]
Zou even terugkijken naar de stapels gipsplaten bij onze Menno, waarbij hij ook nog zei dat t wel veel was en als er iets van een ander bij zat degene pech had
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |