Mehquote:Op dinsdag 7 april 2026 21:29 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Maar ben je wel een beetje trankilo dan?
Nou denk dat Ray heel wat rondjes maakt daar. En wat hij al zegt je hebt een groot probleem als je muren niet recht zijn zeker in de badkamer.quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:35 schreef Firuze60 het volgende:
'Opzouten, weejewel.' Aldus 'bezopen' Silvio. Nah, sneu. En Ray met zijn 'dit is niet recht'. Het kijken wordt er niet leuker op zo. Prima als je een stel klussers ziet klunsen, maar dit is idioot.
.
quote:"Steffi is met de moeder van Gregor op pad geweest.. Steffi was een uur te laat en toen hebben Steffi en Gregor die spullen uit de moeder haar auto gehaald en in dat busje, wat op de hoek van de straat stond, gegooid en het zo gelaten. En toen hebben Steffi en Gregor een dag erna, of een paar dagen later, hebben ze al die troep eruit gehaald.
Maar alle spullen die in de auto van Steffi zaten, kwamen uit de auto van de moeder van Gregor"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lo que no se ve es lo que cuenta.
Kijk even in de OP naar de foto's, zij is degene waarvan jij nog even een foto gaat toevoegenquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:56 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Kan ze nog steeds niet uit elkaar houden, is Marloes die met die woonwinkel?
Oeps, even opzoeken.quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:49 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Kijk even in de OP naar de foto's, zij is degene waarvan jij nog even een foto gaat toevoegen![]()
![]()
Deze oma heeft een link toegevoegd, helpt niet.quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:49 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Kijk even in de OP naar de foto's, zij is degene waarvan jij nog even een foto gaat toevoegen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 april 2026 22:17 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Deze oma heeft een link toegevoegd, helpt niet.
Krijg ze na tig pogingen niet in dat blokje van die andere zes, nu moeten ze wel gaan winnen..quote:Op dinsdag 7 april 2026 22:20 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even deze vetgedrukte tekst in de OP zetten bij de andere koppels:
"[mg]https://www.nlziet.nl/nl/(...)-Het-Blok-2026-1.jpg[/mg]"
Dus al het vetgedrukte toevoegen aan de OP en dan alleen nog de tekst die tussen haakjes staat 'img' van maken (dus een i voor de mg zetten)
En dan kun je daaronder zelf hun namen schrijven
Dat je oma bent vind ik geen excuus hoor. Ik bedoel als je ziet wat Sonja en haar Rolkoffer allemaal voor elkaar krijgen!![]()
Nou prima toch?quote:Op dinsdag 7 april 2026 22:34 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Krijg ze na tig pogingen niet in dat blokje van die andere zes, nu moeten ze wel gaan winnen..
Ja heel grappig was dat!quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:26 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
[..]
Niemand had het door, maar toen Daan die opmerking over het knipperlicht maakte, keek hij hoopvol naar Heiko of hij die grap leuk vond. En toen Heiko niet reageerde mopperde Daan zachtjes... "Oh, niet herkenbaar?"
Ik lag dubbel!
Die miste ik inderdaad ook al.quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:23 schreef RobertoCarlos het volgende:
Staan Marloes en Patrick nou nog steeds niet bij de foto's in de OP
Steffi gaat niks oplossen hoor, die heeft er alleen voor gezorgd dat de groep een autootje heeft. En zélf een bus huren of familieauto´s gebruiken kan allemaal. Is er maar 1 iemand die hier iets van zegt? En laten ze diegene lekker hangen, wat een waardeloze groep zeg! Steffi kwam toch die avond ook uitgebreid met een grote familieauto met aanhanger vol gekochte spullen aanrijden? En dat moet iedereen dus maar goed vinden? Nee, die Steffi en haar man vallen mij zwaar tegen.quote:
Ahh moeten de hippies eruitquote:Op woensdag 8 april 2026 21:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat een cliffhanger!!!
Ik ga zo vooruit kijken en niks hier daarover posten, no worries
Echt? Nou dan moet je lang wachten ze maken niets af. Liggen hele oplevering achter. En zelfs een muur sauzen kost eeuwigheid. Heb je zijn huis gezien?quote:Op woensdag 8 april 2026 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahh moeten de hippies eruitWas zo nieuwsgierig naar het eindresultaat.
Ja ik weet het maar was gewoon benieuwd naar die kasten en planten en kleuren en en en ..........quote:Op woensdag 8 april 2026 22:29 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Echt? Nou dan moet je lang wachten ze maken niets af. Liggen hele oplevering achter. En zelfs een muur sauzen kost eeuwigheid. Heb je zijn huis gezien?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |