Ik stop er maar mee want geen belangstelling verder van anderen en de foto´s ontbreken. Blijf het zélf wel volgen want loont de moeite, jammer.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 11:30 schreef Chea49 het volgende:
Nog steeds geen topic Het Blok Australië geopend? Jammer, deze serie is beter dan alle anderen tot nu toe uitgezonden.
Hier nog een volgerquote:Op donderdag 30 juli 2026 10:51 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik stop er maar mee want geen belangstelling verder van anderen en de foto´s ontbreken. Blijf het zélf wel volgen want loont de moeite, jammer.
Ook mijn favorieten, gewoon lieve mensen die geen ruzie zoeken en alleen doen waarvoor ze gekomen zijn. Winnen ook best wel veel dus kanshebbers voor de eindzege.quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier nog een volger
Alleen ik ken de namen nogsteeds niet
Al is stelletje met zwangere dame mijn favoriet
Aan de ene kant vind ik die mannen leuk, maar... ik vind dat stel in verwachting leuker. Ze zijn vrolijk, ze zijn positief... Ik mag zequote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:09 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ook mijn favorieten, gewoon lieve mensen die geen ruzie zoeken en alleen doen waarvoor ze gekomen zijn. Winnen ook best wel veel dus kanshebbers voor de eindzege.
Worden zij het niet dan mogen de mannen van mij winnen.![]()
Bewijs maar weer eens aangetoond dat die meiden gewoon liegen. De ´timmerman-aannemer´ had de tekst nog die hij hen stuurde en die was totaal niet agressief. Gelukkig heeft hij hen gezegd niet met hen verder te willen na wat er gebeurd was.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Aan de ene kant vind ik die mannen leuk, maar... ik vind dat stel in verwachting leuker. Ze zijn vrolijk, ze zijn positief... Ik mag ze
De mannen zijn vaak grappig, maar ook heel veel losse flodders en dat is soms vermoeiend. Word een beetje onrustig van hen als ze te vaak in beeld komen
Die beledigde vrouw (over het shoppen, snap trouwens wel dat ze daar pissig over is) en haar man vond ik in het begin leuk. Alleen mensen die altijd roepen dat dingen oneerlijk etc zijn vind ik altijd lastig. Alleen maar negatief
En Han en Can weer met een afwijkend verhaal... over dat appen. Zou persoonlijk niet voor hen willen werken. Snap ook niet waarom Can die toon van Han pikt. Ze is echt heel kattig en bazig (vind ik dan)
Ja! Zo niet slim van Han en Can. Dat gelieg is funest voor hun reputatie... Ook buiten Het Blok. Als je ze hebt gezien heb je toch een zeker wantrouwen, denk ik dan. Misschien til ik er te zwaar aan, maar slim is het niet van henquote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Bewijs maar weer eens aangetoond dat die meiden gewoon liegen. De ´timmerman-aannemer´ had de tekst nog die hij hen stuurde en die was totaal niet agressief. Gelukkig heeft hij hen gezegd niet met hen verder te willen na wat er gebeurd was.![]()
En de beledigde vrouw had de ruzie al bijgelegd dus waarom er over door blijven gaan. Ze helpen nu niemand meer waardoor een ander stel (namen weer vergeten) vast is gelopen omdat ze geen materiaal hadden en ze dit niet konden lenen van dat zeikwijf.
Dat jaloerse mens richt dat huis ook in alsof het voor een bejaarde bestemd is. Alles wat zij doet is ouwelijk en al eerder zei ze bij de kinderkamers dat ze deze inricht zoals ze deze thuis heeft. Dat is natuurlijk niet slim, ze heeft gewoon geen fantasie en houdt geen rekening met de buurt waar ze zitten met die miljoenen huizen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Zo niet slim van Han en Can. Dat gelieg is funest voor hun reputatie... Ook buiten Het Blok. Als je ze hebt gezien heb je toch een zeker wantrouwen, denk ik dan. Misschien til ik er te zwaar aan, maar slim is het niet van hen
En goed dat de Timmermeneer wel liet zien wat er speelde.
Moet je na gaan dat ik Han en Can in de eerste week het leukste vond
Ja... dat niks gunnen komt denk ik ook doordat ze gehoopt, of misschien verwacht, hadden meer succesvol te zijn. Als telkens anderen winnen kan dat best pijnlijk zijn. Alleen die blikken toen die Rooie gewoon had! Als blikken konden doden
Die twee zijn gewoon verzuurt geraakt. In het begin hadden ze humor en waren ze socialer. Nu zijn het twee jaloerse miepen
Ja... al zei een makelaar toch ook dat de markt daar meer gericht was op ouderen? Of heb ik dat verkeerd onthouden? Kan best hoor!quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat jaloerse mens richt dat huis ook in alsof het voor een bejaarde bestemd is. Alles wat zij doet is ouwelijk en al eerder zei ze bij de kinderkamers dat ze deze inricht zoals ze deze thuis heeft. Dat is natuurlijk niet slim, ze heeft gewoon geen fantasie en houdt geen rekening met de buurt waar ze zitten met die miljoenen huizen.
5 Ruimtes bouwen is geen kattenp... dus zullen er wel stelletjes zijn die het niet afkrijgen. En ook weer herrie om een stel dat kennelijk al iets aan de tuin doet, voordek geloof ik, en die 2 zuurpruimen die nooit een opgeleverde kamer wonnen moeten dat weer doorlullen. Als ze zelf niet kunnen winnen dan maar een ander voor lul zetten.Krijg een steeds grotere hekel aan die 2, vooral aan die vrouw.
![]()
Die meiden hebben voor mij nu ook afgedaan en ook ik was fan van hen in het begin.![]()
Ja! De huizen zijn wel van goede kwaliteit als je erin trekt als koperquote:Op maandag 3 augustus 2026 11:54 schreef Chea49 het volgende:
Valt me op dat velen daar die donkerbruine kleur kiezen, vind ik best wel ouwelijk. De wat lichtere kleuren zijn vrolijker en kun je ook goed combineren. Vooral voor een keuken vind ik persoonlijk een wat lichtere kleur beter. Groen met steenrood scoort altijd goed, dat zag je aan de rood-harigen ook, die kregen er de hoogste punten voor.
Verder ben ik ook benieuwd wie deze klus helemaal gaat klaren. Vooralsnog lijkt het erop dat het niemand zal lukken maar je weet maar nooit. Het lijkt allemaal gemakkelijk maar al die regels waar je je aan moet houden m.b.t. het materiaal en hoe je iets plaatst zou mij al nerveus maken.
Mee eens! Bonje sowieso... kijk nu de afelevering terug.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:55 schreef Chea49 het volgende:
Toch iedereen alle ruimtes af alleen vond ik die 10 geven en de hele oplevering laten winnen voor een slordig geverfde ruimte misselijkmakend. Han en Can hebben daar gelijk in en de anderen zijn het met hen eens.
Nu nog even protesteren tegen het deck dat al lag terwijl er nog niet aan gewerkt mocht worden. Dat wordt bonje!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |