abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220529505
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:29 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Maar ben je wel een beetje trankilo dan?
Meh :wtf:
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220529540
'Opzouten, weejewel.' Aldus 'bezopen' Silvio. Nah, sneu. En Ray met zijn 'dit is niet recht'. Het kijken wordt er niet leuker op zo. Prima als je een stel klussers ziet klunsen, maar dit is idioot.
.
pi_220529577
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:35 schreef Firuze60 het volgende:
'Opzouten, weejewel.' Aldus 'bezopen' Silvio. Nah, sneu. En Ray met zijn 'dit is niet recht'. Het kijken wordt er niet leuker op zo. Prima als je een stel klussers ziet klunsen, maar dit is idioot.
.
Nou denk dat Ray heel wat rondjes maakt daar. En wat hij al zegt je hebt een groot probleem als je muren niet recht zijn zeker in de badkamer.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 7 april 2026 @ 21:45:03 #54
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220529631
Ik heb de uitleg van Steffie en Gregor nog even opgezocht in de opname, letterlijk is dat:

quote:
"Steffi is met de moeder van Gregor op pad geweest.. Steffi was een uur te laat en toen hebben Steffi en Gregor die spullen uit de moeder haar auto gehaald en in dat busje, wat op de hoek van de straat stond, gegooid en het zo gelaten. En toen hebben Steffi en Gregor een dag erna, of een paar dagen later, hebben ze al die troep eruit gehaald.
Maar alle spullen die in de auto van Steffi zaten, kwamen uit de auto van de moeder van Gregor"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lo que no se ve es lo que cuenta.
  dinsdag 7 april 2026 @ 21:48:15 #55
124676 RobertoCarlos
pi_220529655
Die Lotty is trouwens ook een beetje van Lotti getikt als ze denkt dat ze het met wat eten en drinken gezellig kan maken... :wtf:
  dinsdag 7 april 2026 @ 21:49:53 #56
124676 RobertoCarlos
pi_220529664
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 20:56 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Kan ze nog steeds niet uit elkaar houden, is Marloes die met die woonwinkel?
Kijk even in de OP naar de foto's, zij is degene waarvan jij nog even een foto gaat toevoegen ;) })
pi_220529764
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:49 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Kijk even in de OP naar de foto's, zij is degene waarvan jij nog even een foto gaat toevoegen ;) })
Oeps, even opzoeken.
pi_220529908
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:49 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Deze oma heeft een link toegevoegd, helpt niet.
  dinsdag 7 april 2026 @ 22:20:24 #59
124676 RobertoCarlos
pi_220529928
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 22:17 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Deze oma heeft een link toegevoegd, helpt niet.

Even deze vetgedrukte tekst in de OP zetten bij de andere koppels:

"[mg]https://www.nlziet.nl/nl/(...)-Het-Blok-2026-1.jpg[/mg]"

Dus al het vetgedrukte toevoegen aan de OP en dan alleen nog de tekst die tussen haakjes staat 'img' van maken (dus een i voor de mg zetten)

En dan kun je daaronder zelf hun namen schrijven

Dat je oma bent vind ik geen excuus hoor. Ik bedoel als je ziet wat Sonja en haar Rolkoffer allemaal voor elkaar krijgen! ;)

[ Bericht 15% gewijzigd door RobertoCarlos op 07-04-2026 22:25:26 ]
pi_220530039
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 april 2026 22:20 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Even deze vetgedrukte tekst in de OP zetten bij de andere koppels:

"[mg]https://www.nlziet.nl/nl/(...)-Het-Blok-2026-1.jpg[/mg]"

Dus al het vetgedrukte toevoegen aan de OP en dan alleen nog de tekst die tussen haakjes staat 'img' van maken (dus een i voor de mg zetten)

En dan kun je daaronder zelf hun namen schrijven

Dat je oma bent vind ik geen excuus hoor. Ik bedoel als je ziet wat Sonja en haar Rolkoffer allemaal voor elkaar krijgen! ;)
Krijg ze na tig pogingen niet in dat blokje van die andere zes, nu moeten ze wel gaan winnen.. _O-
  dinsdag 7 april 2026 @ 22:46:49 #61
124676 RobertoCarlos
pi_220530126
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 22:34 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Krijg ze na tig pogingen niet in dat blokje van die andere zes, nu moeten ze wel gaan winnen.. _O-
Nou prima toch? :D Ze staan er in ieder geval bij! ^O^ En je weet nu wie Marloes is! :s)
pi_220530382
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 april 2026 20:26 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
[..]
Niemand had het door, maar toen Daan die opmerking over het knipperlicht maakte, keek hij hoopvol naar Heiko of hij die grap leuk vond. En toen Heiko niet reageerde mopperde Daan zachtjes... "Oh, niet herkenbaar?"

Ik lag dubbel! _O-
Ja heel grappig was dat!
pi_220532151
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 april 2026 20:23 schreef RobertoCarlos het volgende:
Staan Marloes en Patrick nou nog steeds niet bij de foto's in de OP :?
Die miste ik inderdaad ook al. :{
pi_220532202
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 april 2026 20:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
Gaat Steffi het nu ook oplossen??
Steffi gaat niks oplossen hoor, die heeft er alleen voor gezorgd dat de groep een autootje heeft. En zélf een bus huren of familieauto´s gebruiken kan allemaal. Is er maar 1 iemand die hier iets van zegt? En laten ze diegene lekker hangen, wat een waardeloze groep zeg! Steffi kwam toch die avond ook uitgebreid met een grote familieauto met aanhanger vol gekochte spullen aanrijden? En dat moet iedereen dus maar goed vinden? Nee, die Steffi en haar man vallen mij zwaar tegen. :r
pi_220535726
Die Steffie is heel mondig (dominant) en praat zonder emoties en neemt overal afstand van.

Daarom 'gelooft' iedereen haar maar, omdat men met emoties wel begrip heeft voor haar verhaal.

Maar, zoals iemand hier boven uittypte, is haar verhaal echt nog steeds onduidelijk of wat ze deden nu dus wel of niet mag. Het slaat nergens op wat ze zei.

Ook erg triest dat niemand Kimberly bij viel.

Ik vind het geen prettige personen. Komen totaal niet sociaal over. Types gaslichting.

[ Bericht 1% gewijzigd door Dazalbest1 op 08-04-2026 19:01:39 ]
pi_220535924
Ben nog steeds fan van Steffie
Auto was een voorstel, iedereen ging mee dus niet zeiken
Ze zoeken de randjes op vind ik geen probleem
pi_220536520
Dat was jagermeister wat in die fles zat. Gatver die zal wel een gore kater hebben van dat bocht.
pi_220536877
Wel aardig van Steffi & co dat ze even die hippies hielpen met de vloer. Ik dacht trouwens dat ze zowat alles zelf mogen doen, maar leidingen en elektra nu ineens niet meer?
pi_220536892
Dochter van Steffie Jacky heeft zelfde bekkie, pfff die namen
pi_220537017
Wat een cliffhanger!!!
Ik ga zo vooruit kijken en niks hier daarover posten, no worries
pi_220537041
Hoe vaak er wel niet gezegd wordt "het komt goed" m.a.w. het is een onoverzichtelijke puinzooi
pi_220537057
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 21:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat een cliffhanger!!!
Ik ga zo vooruit kijken en niks hier daarover posten, no worries
Ahh moeten de hippies eruit -O- Was zo nieuwsgierig naar het eindresultaat.
pi_220537544
quote:
9s.gif Op woensdag 8 april 2026 21:37 schreef Soury het volgende:

[..]
Ahh moeten de hippies eruit -O- Was zo nieuwsgierig naar het eindresultaat.
Echt? Nou dan moet je lang wachten ze maken niets af. Liggen hele oplevering achter. En zelfs een muur sauzen kost eeuwigheid. Heb je zijn huis gezien?
pi_220537654
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 22:29 schreef JJ76 het volgende:

[..]
Echt? Nou dan moet je lang wachten ze maken niets af. Liggen hele oplevering achter. En zelfs een muur sauzen kost eeuwigheid. Heb je zijn huis gezien?
Ja ik weet het maar was gewoon benieuwd naar die kasten en planten en kleuren en en en .......... ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')