abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221295662
quote:
2s.gif Op zondag 5 juli 2026 20:29 schreef Jippie het volgende:
@:PeterKelder

https://frontpage.fok.nl/(...)rupte-apotheose.html

Het laatste deel (12) van je recensies 'Het Blok 2026' staat op de Frontpage.
Ik wil je heel erg bedanken voor deze bijdragen voor de FP, al zijn ze door verschillende omstandigheden later geplaatst dan mijn bedoeling was.

Ik hou mij aanbevolen voor meer tv-recensies van jouw hand, dus geef me een seintje als je daar akkoord mee bent. Ook 'losse' tv-recensies zijn welkom.

Nogmaals dank _O_
Geen dank! Vind het sowieso leuk om Het Blok samen te vatten, dat die epistels ook nog eens de frontpage mochten bereiken vond ik een reden om nog meer mijn best erop te doen! *)
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_221329541
Nog steeds geen topic Het Blok Australië geopend? Jammer, deze serie is beter dan alle anderen tot nu toe uitgezonden. :Y
  Moderator woensdag 15 juli 2026 @ 10:05:38 #228
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_221340078
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 11:30 schreef Chea49 het volgende:
Nog steeds geen topic Het Blok Australië geopend? Jammer, deze serie is beter dan alle anderen tot nu toe uitgezonden. :Y
Je kunt dat ook zelf doen!

Welk seizoen is het?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_221340491
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 10:05 schreef Meke het volgende:

[..]
Je kunt dat ook zelf doen!

Welk seizoen is het?
Seizoen 21 is al een tijdje bezig, ze zijn nu op de helft van het bouwen.
Ik heb zelf al eens eerder geprobeerd een topic te openen maar dat ging helemaal fout dus laat ik het voortaan aan anderen over. ^O^
pi_221341683
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 10:42 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Seizoen 21 is al een tijdje bezig, ze zijn nu op de helft van het bouwen.
Ik heb zelf al eens eerder geprobeerd een topic te openen maar dat ging helemaal fout dus laat ik het voortaan aan anderen over. ^O^
Het is een leuk seizoen ja!
pi_221351764
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 12:11 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Het is een leuk seizoen ja!
Ik denk dat beide mannen het gaan winnen met als klapstuk hun wijnkelder. *O*
pi_221351931
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2026 11:15 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Ik denk dat beide mannen het gaan winnen met als klapstuk hun wijnkelder. *O*
Dat denk ik ook

En Can en Han... aan de ene kant heb ik medelijden met ze. Al vind ik die dominante (Han geloof ik) super onaardig tegen haar eega. Aan de andere kant maken zij het zichzelf zo moeilijk en alles buiten hun eigen verantwoordelijkheid plaatsen. Sneu, maar zo irritant, maar zoveel onhandigheid (sociaal, technisch, etc)
pi_221352011
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2026 11:22 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat denk ik ook

En Can en Han... aan de ene kant heb ik medelijden met ze. Al vind ik die dominante (Han geloof ik) super onaardig tegen haar eega. Aan de andere kant maken zij het zichzelf zo moeilijk en alles buiten hun eigen verantwoordelijkheid plaatsen. Sneu, maar zo irritant, maar zoveel onhandigheid (sociaal, technisch, etc)
En ze hebben er een handje van om te liegen en dat is de andere kandidaten ook al opgevallen dus zijn ze niet erg populair in de groep. Die Han is inderdaad erg overheersend en niet erg geduldig met haar partner. :{w
En dan dat badhuis dat ze op moeten knappen, Han zou dat wel ff doen en zie het resultaat, lelijker kun je het niet voorstellen. Hoe kun je al die materialen zó combineren. Dat doet een blinde nog beter. _O-
pi_221352096
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2026 11:29 schreef Chea49 het volgende:

[..]
En ze hebben er een handje van om te liegen en dat is de andere kandidaten ook al opgevallen dus zijn ze niet erg populair in de groep. Die Han is inderdaad erg overheersend en niet erg geduldig met haar partner. :{w
En dan dat badhuis dat ze op moeten knappen, Han zou dat wel ff doen en zie het resultaat, lelijker kun je het niet voorstellen. Hoe kun je al die materialen zó combineren. Dat doet een blinde nog beter. _O-
Ja... en na-apen en doen... ze spelen het niet fijn. Begrijp wel waarom ze eruit liggen. Het is wel naar om te zien, maar zo te begrijpen

Ja... ik ben er nog niet uit wat het lelijkste is in hun badhuis _O- dat is over het plafond, of de muren, of de vloer... Denk toch het plafond ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')