Ik vond die bar eruit wel sneu, terecht doch sneu (die bar), maar tja... de regels rondom die schuurtjes was wel duidelijk. Echter die mancave (met biljart en dart etc) was ook voor meer dan een uur, dunkt mij. Dat is ook een hangplek (van die chagrijnige vrouw plus man die alles oneerlijk vinden)quote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:33 schreef Chea49 het volgende:
En ook nu weer veel ellende. De een moet al zijn beton in de tuin weghalen omdat het te steil afloopt naar het zwembad toe, kostte het stel 20.000! En een ander moet de wijnkelder wijzigen omdat het op een kroegje lijkt en dat mag niet. Dus alle stoelen en de bar moeten eruit.![]()
En zoals steeds opnieuw weer is Han enorm tegendraads, wil allerlei aanpassingen die veel geld kosten en ook nog eens peperdure dingen. Waarom begrijpt zij toch niet dat ze helemaal geen geld meer hebben? En dan slaat de kou ook nog eens toe en blijft ze het liefst maar in de camper en laat ze Can alles maar opknappen. Bah, saggerijnig mens is dat toch.
O wat sneu dat je t.v. is gesneuveld. Snel een nieuwe aanschaffen anders mis je e.e.a..quote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vond die bar eruit wel sneu, terecht doch sneu (die bar), maar tja... de regels rondom die schuurtjes was wel duidelijk. Echter die mancave (met biljart en dart etc) was ook voor meer dan een uur, dunkt mij. Dat is ook een hangplek (van die chagrijnige vrouw plus man die alles oneerlijk vinden)
Ja...mee eens over Han. Begrijp niet dat Can deze nonsens pikt.
Moet alleen zo even terugkijken, mijn televisie heeft gisteravond de geest gegeven
Han (en Can) zijn niet realistisch iig. Hoop voor ze dat ze met hun persoonlijke financiën niet zo zijnze zullen wel denken; geld moet rollen, rood of niet
Hahaha die komtquote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O wat sneu dat je t.v. is gesneuveld. Snel een nieuwe aanschaffen anders mis je e.e.a..
quote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha die komt
En ik heb gelukkig NLziet, kan het op de laptop kijken. Alleen daar had ik gisteren even geen zin inStraks ga ik kijken
Die van gisteren gezien, die van vandaag aanquote:
Hoop voor Han en Can dat hun relatie op deze manier "normaal" functioneert, want zo kan ik me niet voorstellen dat het goed blijft gaanquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:21 schreef Chea49 het volgende:
Han koos steeds opnieuw weer voor dure dingen terwijl Can daarover zei dat ze het geld daar niet voor hadden. Han echter had daar maling aan en wilde het op háár manier doen. Nu staan ze zóver in het rood en komen ze ook voor de tuinen geld tekort waardoor ze niet alles kunnen doen. Can wordt er nu toch ook hartstikke ziek van en ze hebben steeds vaker ruzie. Ook zijn ze niet, vooral Han, sociaal want voor de speciale viering van de 2 zwangere dames kwamen ze niet opdagen.![]()
Idd, maar misschien zijn het er gewoon teveel, die regels.quote:Verder moest er deze keer weer een schoorsteen gesloopt worden omdat deze té dicht bij het huis kwam en toen opnieuw weer opgebouwd moest worden. Allemaal verloren uren en geld. Dat die bouwers zich niet beter inlezen!
Als je hoort wat alles kost aan spullen voor de tuin dan schrik je wel even hoor. 50.000 Dollar schijnt ook niet genoeg te zijn.
Die jarige blondine is me een figuur, haar man ookquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 10:01 schreef Chea49 het volgende:
Niet iedereen heeft nog geld voor de voortuin. Vooral de jongens hebben tegenslag, hun uitvoerder vraagt ruim 30.000 méér voor bijkomende zaken dan is afgesproken en dat zonder overleg. Heb het gevoel dat die man de boel belazerd want het kwam er maar met horten en stoten uit. Ik zou alles op papier terug willen zien want hier klopt iets niet.![]()
En Han wil weer iets extra´s waar ze het geld niet voor hebben dus die krijgt weer ruzie met Can. Jammer dat Han nooit eens wil luisteren naar Can.![]()
De stellen hebben nu mogen kijken naar de achtertuinen van de anderen. De meesten waren het wel eens met de einduitslag behalve de jarige blondine die een ander nooit de zege gunt.![]()
De roodharige hebben weer gewonnen en dat vindt de blondine niet zo leuk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |