abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221554430
Ik weet dat de tuinen belangrijk zijn om een duur huis te kunnen verkopen, maar ook ik vind de binnenkant interessanter om naar te kijken. Is wat minder grof werk allemaal en bovendien overzichtelijker. Kuilen graven en grint storten is allemaal wat minder om naar te kijken. En ook deze keer wordt er weer e.e.a. gestolen van een ander, nu een paar rotsblokken! Het roodharige stel had deze in bewaring in hun tuin laten storten voor een ander stel en nu gebruikt voor zichzelf. Groot gelijk, had je je spullen eerder moeten ophalen vóórdat de schuttingen er stonden! 8)7
pi_221560593
En ook nu weer veel ellende. De een moet al zijn beton in de tuin weghalen omdat het te steil afloopt naar het zwembad toe, kostte het stel 20.000! En een ander moet de wijnkelder wijzigen omdat het op een kroegje lijkt en dat mag niet. Dus alle stoelen en de bar moeten eruit. :o
En zoals steeds opnieuw weer is Han enorm tegendraads, wil allerlei aanpassingen die veel geld kosten en ook nog eens peperdure dingen. Waarom begrijpt zij toch niet dat ze helemaal geen geld meer hebben? En dan slaat de kou ook nog eens toe en blijft ze het liefst maar in de camper en laat ze Can alles maar opknappen. Bah, saggerijnig mens is dat toch. :(
pi_221560626
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 10:33 schreef Chea49 het volgende:
En ook nu weer veel ellende. De een moet al zijn beton in de tuin weghalen omdat het te steil afloopt naar het zwembad toe, kostte het stel 20.000! En een ander moet de wijnkelder wijzigen omdat het op een kroegje lijkt en dat mag niet. Dus alle stoelen en de bar moeten eruit. :o
En zoals steeds opnieuw weer is Han enorm tegendraads, wil allerlei aanpassingen die veel geld kosten en ook nog eens peperdure dingen. Waarom begrijpt zij toch niet dat ze helemaal geen geld meer hebben? En dan slaat de kou ook nog eens toe en blijft ze het liefst maar in de camper en laat ze Can alles maar opknappen. Bah, saggerijnig mens is dat toch. :(
Ik vond die bar eruit wel sneu, terecht doch sneu (die bar), maar tja... de regels rondom die schuurtjes was wel duidelijk. Echter die mancave (met biljart en dart etc) was ook voor meer dan een uur, dunkt mij. Dat is ook een hangplek (van die chagrijnige vrouw plus man die alles oneerlijk vinden)

Ja...mee eens over Han. Begrijp niet dat Can deze nonsens pikt.

Moet alleen zo even terugkijken, mijn televisie heeft gisteravond de geest gegeven

Han (en Can) zijn niet realistisch iig. Hoop voor ze dat ze met hun persoonlijke financiën niet zo zijn ;) ze zullen wel denken; geld moet rollen, rood of niet ;)
pi_221560655
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 10:40 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik vond die bar eruit wel sneu, terecht doch sneu (die bar), maar tja... de regels rondom die schuurtjes was wel duidelijk. Echter die mancave (met biljart en dart etc) was ook voor meer dan een uur, dunkt mij. Dat is ook een hangplek (van die chagrijnige vrouw plus man die alles oneerlijk vinden)

Ja...mee eens over Han. Begrijp niet dat Can deze nonsens pikt.

Moet alleen zo even terugkijken, mijn televisie heeft gisteravond de geest gegeven

Han (en Can) zijn niet realistisch iig. Hoop voor ze dat ze met hun persoonlijke financiën niet zo zijn ;) ze zullen wel denken; geld moet rollen, rood of niet ;)
O wat sneu dat je t.v. is gesneuveld. Snel een nieuwe aanschaffen anders mis je e.e.a.. ;)
pi_221560659
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 10:46 schreef Chea49 het volgende:

[..]
O wat sneu dat je t.v. is gesneuveld. Snel een nieuwe aanschaffen anders mis je e.e.a.. ;)
Hahaha die komt

En ik heb gelukkig NLziet, kan het op de laptop kijken. Alleen daar had ik gisteren even geen zin in ;) Straks ga ik kijken :Y
pi_221560692
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 10:47 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hahaha die komt

En ik heb gelukkig NLziet, kan het op de laptop kijken. Alleen daar had ik gisteren even geen zin in ;) Straks ga ik kijken :Y
^O^
pi_221565867
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 10:53 schreef Chea49 het volgende:

[..]
^O^
Die van gisteren gezien, die van vandaag aan

Wat een kou daar! Lijkt me ook zwaar met de grond bewerken
Slecht voor het planten van planten ook. Niet ideaal. Maar ja... dat is korte termijn denken

Merk dat Han het bij mij ook echt niet meer goed doen :@ Ergens is ze best wel zielig, maar ja... ze is vaak zo negatief.

Wel jammer dat dit seizoen bijna voorbij is
pi_221568363
Han koos steeds opnieuw weer voor dure dingen terwijl Can daarover zei dat ze het geld daar niet voor hadden. Han echter had daar maling aan en wilde het op háár manier doen. Nu staan ze zóver in het rood en komen ze ook voor de tuinen geld tekort waardoor ze niet alles kunnen doen. Can wordt er nu toch ook hartstikke ziek van en ze hebben steeds vaker ruzie. Ook zijn ze niet, vooral Han, sociaal want voor de speciale viering van de 2 zwangere dames kwamen ze niet opdagen. :(
Verder moest er deze keer weer een schoorsteen gesloopt worden omdat deze té dicht bij het huis kwam en toen opnieuw weer opgebouwd moest worden. Allemaal verloren uren en geld. Dat die bouwers zich niet beter inlezen!
Als je hoort wat alles kost aan spullen voor de tuin dan schrik je wel even hoor. 50.000 Dollar schijnt ook niet genoeg te zijn. :o
pi_221568409
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 10:21 schreef Chea49 het volgende:
Han koos steeds opnieuw weer voor dure dingen terwijl Can daarover zei dat ze het geld daar niet voor hadden. Han echter had daar maling aan en wilde het op háár manier doen. Nu staan ze zóver in het rood en komen ze ook voor de tuinen geld tekort waardoor ze niet alles kunnen doen. Can wordt er nu toch ook hartstikke ziek van en ze hebben steeds vaker ruzie. Ook zijn ze niet, vooral Han, sociaal want voor de speciale viering van de 2 zwangere dames kwamen ze niet opdagen. :(
Hoop voor Han en Can dat hun relatie op deze manier "normaal" functioneert, want zo kan ik me niet voorstellen dat het goed blijft gaan :o
ondanks dat Het Blok daar niet over gaat, vraag ik me dat af

En ja... Han en Can zitten op een eigen eilandje

quote:
Verder moest er deze keer weer een schoorsteen gesloopt worden omdat deze té dicht bij het huis kwam en toen opnieuw weer opgebouwd moest worden. Allemaal verloren uren en geld. Dat die bouwers zich niet beter inlezen!
Als je hoort wat alles kost aan spullen voor de tuin dan schrik je wel even hoor. 50.000 Dollar schijnt ook niet genoeg te zijn. :o
Idd, maar misschien zijn het er gewoon teveel, die regels.

Het zijn ook enorme tuinen. En ze moeten allerlei dure, speciale zaken hebben. Al vind ik al die huizen nogal over de top in grootte. Het lijkt voor mij ook dat ze uit gekkigheid niet weten wat ze moeten doen ermee.
pi_221570034
Inderdaad huizen met diverse ruimtes die dan ingevuld moeten worden. Ze moeten dan ook miljoenen op gaan brengen maar voor onze Nederlandse standaard erg over the top.
pi_221599060
Niet iedereen heeft nog geld voor de voortuin. Vooral de jongens hebben tegenslag, hun uitvoerder vraagt ruim 30.000 méér voor bijkomende zaken dan is afgesproken en dat zonder overleg. Heb het gevoel dat die man de boel belazerd want het kwam er maar met horten en stoten uit. Ik zou alles op papier terug willen zien want hier klopt iets niet. :N
En Han wil weer iets extra´s waar ze het geld niet voor hebben dus die krijgt weer ruzie met Can. Jammer dat Han nooit eens wil luisteren naar Can. :(
De stellen hebben nu mogen kijken naar de achtertuinen van de anderen. De meesten waren het wel eens met de einduitslag behalve de jarige blondine die een ander nooit de zege gunt. :{w
De roodharige hebben weer gewonnen en dat vindt de blondine niet zo leuk. _O-
pi_221599084
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 10:01 schreef Chea49 het volgende:
Niet iedereen heeft nog geld voor de voortuin. Vooral de jongens hebben tegenslag, hun uitvoerder vraagt ruim 30.000 méér voor bijkomende zaken dan is afgesproken en dat zonder overleg. Heb het gevoel dat die man de boel belazerd want het kwam er maar met horten en stoten uit. Ik zou alles op papier terug willen zien want hier klopt iets niet. :N
En Han wil weer iets extra´s waar ze het geld niet voor hebben dus die krijgt weer ruzie met Can. Jammer dat Han nooit eens wil luisteren naar Can. :(
De stellen hebben nu mogen kijken naar de achtertuinen van de anderen. De meesten waren het wel eens met de einduitslag behalve de jarige blondine die een ander nooit de zege gunt. :{w
De roodharige hebben weer gewonnen en dat vindt de blondine niet zo leuk. _O-
Die jarige blondine is me een figuur, haar man ook
Wel sneu dat ze nog helemaal niks gewonnen hebben, maar telkens net-niet. Ook geen grote verliezen, alleen altijd één iemand beter.

Han... Wat moet ik nog over die dame zeggen wat nog niet gezegd is... Alleen haar stem/intonatie... Dreinende kleuter soms. Nooit is iets goed genoeg en alles is oneerlijk. Terwijl ze zelf de boel bedonderen

Hahah ja die roodharige O+ 'k heb een zwak voor haar!

Ja die boys zonder geld. Ben heel erg benieuwd hoe ze het gaan oplossen. Zoals de voorman zegt; huis wordt moeilijker te verkopen zonder voortuin. Denk niet dat het geheel kansloos is (maar misschien is dat meer een idee vanuit de Nederlandse woningmarkt waar men blij is met een huis, ongeacht de voortuin).
Vind het ergens wel sneu voor die boys... Voelt toch als oneerlijk :o
pi_221599090
Oh en die boekwerken met gebreken. Dat is veel intenser van bij de Nederlandse Blok met een paar A4 met klusjes. Dit vond ik wel shocking
pi_221606386
Her en der nog erg veel gebreken maar die huizen moeten miljoenen op gaan brengen en dus wel hélemaal perfect zijn. Regels zijn daar heel erg streng inderdaad. Jongens hebben met die aannemer gesproken en blijkt dat die man alles maar op eigen houtje heeft gedaan, ook die enorme extra kosten. Sommige dingen moesten eerst gekeurd worden maar ook dat heeft hij niet gedaan. Jongens hebben nog steeds vertrouwen in hem maar ik heb dat niet. Ben benieuwd hoe ze de voortuin nu gaan afwerken, ze hebben als de hardste werkers van deze week wél iets van 15 bomen gewonnen en mogen zélf de lengte-hoogte bepalen. *O*
Han en Can weer ruzie want Han wil een stoomcabine hebben voor in de achtertuin terwijl ze nu bezig zijn met de voortuin. Heb respect voor het geduld van Can die steeds weer die zuurpruim moet aanhoren met haar kostbare ideeën. }:|
En die klagende blondine, ach laat ook maar. :{w Deze keer 2 auto?s te winnen waarvan één voor de kandidaten en de ander voor bij de woning. Die blondine heeft al een stacaravan van een half miljoen voor de deur staan, die ze eerder al gewonnen hadden en willen nu ook die te winnen auto op de oprit hebben staan. :(
De roodharigen vind ik persoonlijk de tofste van allemaal. Nooit ruzie en zij nog steeds met alles lopen sjouwen terwijl ze 20 weken zwanger is. ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')