Totaal geen enkele gezelligheid tussen de koppels.quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Andere jaren waren de koppels veel closer... dat vind ik nu wel jammer...
Vriendschappen maken de strijd leuker. Natuurlijk wel wat wrijving, maar niet alleen maar
Juist jij verwoord wat ik bedoel, dat mis ik dusquote:Op dinsdag 14 april 2026 21:05 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Totaal geen enkele gezelligheid tussen de koppels.
Volgens mij hadden ze moeite met genoeg klussen vinden...quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:07 schreef JJ76 het volgende:
Echt..... kroonsteen uit en in schroeven. Totaal niet in verhouding met renoveren van vervallen appartement.
Vreselijk waarom?quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké... die kerstboom, kan
Ken ook iemand die dat elk jaar doet, alleen op die manier... wil ze die boom laten affikken of zo
En dyscalculiequote:Op dinsdag 14 april 2026 21:10 schreef Firuze60 het volgende:
'ik heb twee linkse klauwen.'
Ja, dat zien we.
Tjaquote:Op dinsdag 14 april 2026 21:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Om anders dan anderen te zijn
Verder zijn het leuke mensenquote:
Ik zie ze nog steeds niks doen.quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:10 schreef Firuze60 het volgende:
'ik heb twee linkse klauwen.'
Ja, dat zien we.
quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En dyscalculie
Hoe kan ik ze van tof ineens irritant vinden
Het idee is zinnig, alleen is de uitvoering k*t.quote:Op dinsdag 14 april 2026 20:56 schreef JJ76 het volgende:
Zi
[..]
Zinnig? Gisteren een wasbak aansluiten en stofzuigen bij iemand waar ik me afvroeg of wel minima was. Nu iemand met jicht(zeker erg) maar balkon schoonmaken en leegmaken en pinnen schroeven lijkt niet heel uitdagend.
Ja dat is prachtig, en voor de woonkamer hebben ze sinasappel kissiesquote:Op dinsdag 14 april 2026 21:15 schreef Firuze60 het volgende:
[..]Ik had eerst ook wel wat sympathie voor dit stel, hoor, lekker apart. Lekker apart is inmiddels een goor stinkend sloom stel aandachttrekkers geworden, vind haar keuze voor de slaapkamer met de kleuren en de mooie kast wel weer echt mooi.
quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:15 schreef Firuze60 het volgende:
[..]Ik had eerst ook wel wat sympathie voor dit stel, hoor, lekker apart. Lekker apart is inmiddels een goor stinkend sloom stel aandachttrekkers geworden, vind haar keuze voor de slaapkamer met de kleuren en de mooie kast wel weer echt mooi.
Jullie voelen elkaar wel erg goed aan. Zijn jullie niet een perfect kluskoppel voor volgend jaar?quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Juist jij verwoord wat ik bedoel, dat mis ik dus
quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is prachtig, en voor de woonkamer hebben ze sinasappel kissies
Beste stuurman staan aan walquote:Op dinsdag 14 april 2026 21:17 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Jullie voelen elkaar wel erg goed aan. Zijn jullie niet een perfect kluskoppel voor volgend jaar?
Dan gaan wij jullie aanmoedigen!
Wat doen ze dan behalve koffie drinken en met z'n tweetjes berekeningen maken die niet kloppen.quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik krijg juist steeds meer respekt voor Silvio en Bianca. Nee echt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |