abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 april 2026 @ 00:11:04 #151
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220577014
Ik erger me trouwens ook steeds meer aan Jacky.... alleen maar zeiken en zogenaamd alles (superdoorzichtig) heel slim doen... een beetje opvallende de voegen van de tuin gaan zuigen :? 8)7
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  dinsdag 14 april 2026 @ 00:13:34 #152
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220577018
Nou iets positiefs dan om mijn rant af te sluiten: goed dat Dennis meer in Het Blok is... Hij is niet de beste interviewer, maar er zit daardoor wat meer interactie en menselijkheid in het programma

Alhoewel ik het wel echt een fout van de productie van Het Blok vind dat Sonja en Hendrik niet naar die crematie zijn gegaan. Daar had het tv-programma echt voor moeten gaan liggen of iig een heel serieus gesprek met ze moeten voeren. Elk tv-programma heeft tegenwoordig een medewerker die het welzijn van de kandidaten in de gaten houdt, dus die heeft echt zitten slapen.

(Shit! nou eindig ik toch nog negatief... ;) )
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220577716
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 april 2026 00:09 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ja dat vond ik echt heel erg storend... zogenaamd helpt Het Blok de arme medemens in Crooswijk, maar dit was iemand met een koopwoning die zelf te lui is (en teveel vrouw :{ ) om zelf eens aan de slag te gaan

Het erge is: er zijn in Crooswijk zoveel mensen die wel echt heel hard klushulp nodig hebben. Waarom pikt die luie koopwoningeigenaar hun klusjes in? :(
ja dit is toch bizar? en schaamteloos van die mensen ook.
Want ik ga er zo vanuit dat "het blok" zich gemeld heeft bij een of ander buurthuis of klushulporganisatie met de vraag "kunnen wij wat voor jullie betekenen mbt tot klussen? .

Dan betekent dat dus dat die mensen met een wielrenfiets van 8K aan de muur zulke diensten inschakelen? Dan ben je toch schaamteloos? Dit is voor bijstandsmoeders die zelf de hele week bij de voedselbank helpen en niet de middelen of kunde hebben om een wasbak aan te sluiten.
Wordt echt boos van zulke profiteurs.
pi_220578297
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 april 2026 00:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
Nou iets positiefs dan om mijn rant af te sluiten: goed dat Dennis meer in Het Blok is... Hij is niet de beste interviewer, maar er zit daardoor wat meer interactie en menselijkheid in het programma

Alhoewel ik het wel echt een fout van de productie van Het Blok vind dat Sonja en Hendrik niet naar die crematie zijn gegaan. Daar had het tv-programma echt voor moeten gaan liggen of iig een heel serieus gesprek met ze moeten voeren. Elk tv-programma heeft tegenwoordig een medewerker die het welzijn van de kandidaten in de gaten houdt, dus die heeft echt zitten slapen.

(Shit! nou eindig ik toch nog negatief... ;) )
Ik denk juist dat de beslissing om niet naar de uitvaart te gaan compleet bij Sonja en Hendrik zelf lag. Het gesprekje daarover kwam ook op mij over dat duidelijk te maken zodat het programma niet het gezeik krijgt dat ze op geen enkele manier weg konden.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 14 april 2026 @ 10:42:30 #155
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220578383
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 10:27 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik denk juist dat de beslissing om niet naar de uitvaart te gaan compleet bij Sonja en Hendrik zelf lag. Het gesprekje daarover kwam ook op mij over dat duidelijk te maken zodat het programma niet het gezeik krijgt dat ze op geen enkele manier weg konden.
Op zo'n moment zijn ze logischerwijze niet goed in staat om goed te beslissen.
Want:
1) ze zijn doodmoe door het werken in Het Blok
2) het overlijden van een naaste roept veel emoties op (zag je al aan Brave Hendrik)
3) het dagelijks gefilmd worden is nieuw voor alle kandidaten en dus ook voor S&H en geeft extra druk
4) ze zitten in een doorvecht-modus: 'we moeten en zullen opleveren' -> denken alleen aan korte termijn

Door deze factoren dachten ze niet aan de lange termijn gevolgen van het missen van een crematie voor henzelf, namelijk spijt/ moeilijke rouwverwerking en schuldgevoel (naar zichzelf en naar anderen toe)

Een tv-producent heeft de afstand, rust en ervaring om dit veel beter te overzien.
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220578407
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 april 2026 10:42 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Op zo'n moment zijn ze logischerwijze niet goed in staat om goed te beslissen.
Want:
1) ze zijn doodmoe door het werken in Het Blok
2) het overlijden van een naaste roept veel emoties op (zag je al aan Brave Hendrik)
3) het dagelijks gefilmd worden is nieuw voor alle kandidaten en dus ook voor S&H
4) ze zitten in een doorvecht-modus: 'we moeten en zullen opleveren' -> denken alleen aan korte termijn

Door deze factoren dachten ze niet aan de lange termijn gevolgen van het missen van een crematie voor henzelf, namelijk spijt/ moeilijke rouwverwerking en schuldgevoel (naar zichzelf en naar anderen toe)

Een tv-producent heeft de afstand, rust en ervaring om dit veel beter te overzien.
Ja maar als de regie dat pas achteraf heeft gehoord valt het buiten hun macht. Vandaar dat ik denk dat dit gesprek expres in de uitzending zat.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 14 april 2026 @ 10:49:27 #157
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220578418
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 10:46 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja maar als de regie dat pas achteraf heeft gehoord valt het buiten hun macht. Vandaar dat ik denk dat dit gesprek expres in de uitzending zat.
Ja maar ;) de producent moet vooraf steeds contact hebben met de kandidaten en steeds in de gaten houden of het wel goed met ze gaat. En ervoor zorgen dat S&H dat ook bespreekt met de producent (dus niet de regie).

Kijk, als S&H het gewoon niet gemeld hebben aan de productie (of daarover gelogen hebben bij wijze van) dan houdt het op natuurlijk op, dan kan de producent er idd verder ook niets aan doen..
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220578493
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 april 2026 10:49 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ja maar ;) de producent moet vooraf steeds contact hebben met de kandidaten en steeds in de gaten houden of het wel goed met ze gaat. En ervoor zorgen dat S&H dat ook bespreekt met de producent (dus niet de regie).

Kijk, als S&H het gewoon niet gemeld hebben aan de productie (of daarover gelogen hebben bij wijze van) dan houdt het op natuurlijk op, dan kan de producent er idd verder ook niets aan doen..
Een uitvaart (afhankelijk van wie :P ) gaat natuurlijk altijd voor, een half dagje klussen is dan totaal onbelangrijk. En afscheid nemen kan maar één keer. Ik snap die beslissing ook echt niet.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 14 april 2026 @ 11:12:39 #159
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220578612
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 10:59 schreef Soury het volgende:

[..]
Een uitvaart (afhankelijk van wie :P ) gaat natuurlijk altijd voor, een half dagje klussen is dan totaal onbelangrijk. En afscheid nemen kan maar één keer. Ik snap die beslissing ook echt niet.
Precies daarom, ze begrijpen die beslissing achteraf ook niet leek het wel uit het interviewtje... Maar ook wel logisch gezien de uitzonderlijke omstandigheden waar ze in zaten tijdens de opnames.
Erg verdrietig allemaal dus eigenlijk... ;(
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220579418
Die vrouw had gewoon alleen kunnen gaan naar die uitvaart, was háár familie en zoveel doet ze niet aan het huis.
Moest ook erg lachen om die Delftsblauwe trui van Lottie. En wat was die kerel van haar weer minachtend tegen haar zeg, die hangt me ook de strot uit met zijn ´grappige´ opmerkingen richting Lottie. Volgens mij vond Lottie het ook niet zo leuk dat hij haar steeds zo voor lul zet. :(
En wat een bekeuringen hadden ze opgelopen zeg! :o Zonde van het geld en nergens voor nodig. Die rot auto heeft tot nu toe alleen maar ellende opgeleverd. Anderen gaan nu steeds maar huren, volgens mij met 3 stelletjes en de anderen mogen er geen gebruik van maken want dan wordt het weer teveel geregel qua uitleen. Jammer dat het nu net de jongste en fitste mensen zijn. :?
Sikkemans en breimuts doen inderdaad weinig tot niets. Hij zegt wel dat hij zich schuldig voelt tegenover de anderen dat ze nu hulp hebben gekregen en hij mag van haar niet meer zeggen dat ze er maar mee boffen. Ik vind die 2 steeds vreemder worden. 8)7
pi_220579462
Uit de samenvatting voor de aflevering van a.s. donderdag:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smijt dit duo met vliegend tapijt en al gewoon uit de wedstrijd... :{
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  Moderator dinsdag 14 april 2026 @ 17:08:23 #162
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220580622
Ik ben bij aflevering 4, kom langzamerhand naar jullie toe geslopen :+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  dinsdag 14 april 2026 @ 19:05:05 #163
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220581304
Het meest schokkende vind ik nog wel dat Silvio een binnenvaartschipper is van beroep. Ik heb inmiddels allemaal schrikbeelden ontwikkeld over hoe hij dat schip dan over de Maas bestuurt :X 8)7
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220581400
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 april 2026 19:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het meest schokkende vind ik nog wel dat Silvio een binnenvaartschipper is van beroep. Ik heb inmiddels allemaal schrikbeelden ontwikkeld over hoe hij dat schip dan over de Maas bestuurt :X 8)7


Dit is het enige schip wat Power(less) misschien zonder problemen kan besturen over het water :X
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_220581469
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 12:30 schreef PeterKelder het volgende:
Uit de samenvatting voor de aflevering van a.s. donderdag:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smijt dit duo met vliegend tapijt en al gewoon uit de wedstrijd... :{
Even wachten, hoor, hoe kan het zijn dat jij al tot as donderdag vooruit kunt kijken? Ik kan op kijk.nl net een aflevering vooruit kijken. (zit je stiekem in de redactie? _O- )

[ Bericht 3% gewijzigd door Firuze60 op 14-04-2026 19:45:31 ]
  dinsdag 14 april 2026 @ 19:52:43 #166
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220581731
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 19:17 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Dit is het enige schip wat Power(less) misschien zonder problemen kan besturen over het water :X
Genoeg reddingsboeien iig! :D _O-
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220581989
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 19:27 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Even wachten, hoor, hoe kan het zijn dat jij al tot as donderdag vooruit kunt kijken? Ik kan op kijk.nl net een aflevering vooruit kijken. (zit je stiekem in de redactie? _O- )
Haha nee, dan zou ik niet zo kritisch kunnen zijn :P

Je kan de link naar de aflevering van donderdag al aanklikken op Kijk (https://www.kijk.nl/programmas/het-blok/fV8lV8ly8ly) maar niet bekijken, maar er staat wel een grobale beschrijving van de aflevering te lezen *)
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_220582095
Haha, ok, dan snap ik het.
  dinsdag 14 april 2026 @ 20:27:17 #169
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220582112
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 19:27 schreef Firuze60 het volgende:
Uit de samenvatting voor de aflevering van a.s. donderdag
Er staat toch gewoon boven: "Uit de samenvatting voor de aflevering van a.s. donderdag"?

Lijdt jij nou ook al aan vermoeidheidsverschijnselen? Of moeten we jou ook onder curatele gaan stellen? :wtf: ;)
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220582125
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 april 2026 20:27 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Er staat toch gewoon boven: "Uit de samenvatting voor de aflevering van a.s. donderdag"?

Lijdt jij nou ook al aan vermoeidheidsverschijnselen? Of moeten we jou ook onder curatele gaan stellen? :wtf: ;)
Slecht lezen vermoeidheid en paranoia verschijnselen. O-)
pi_220582187
Gezellig stel die Lottie en Frank

Toch ben ik ze een soort van gaan waarderen
pi_220582191
Sonja: 'koffie met suiker, gatsie.. :D ' (eens trouwens)

Ik vind dat gebekvecht tussen Lotti en haar vent niet leuk.
pi_220582200
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 20:35 schreef Firuze60 het volgende:
Sonja: 'koffie met suiker, gatsie.. :D ' (eens trouwens)

Ik vind dat gebekvecht tussen Lotti en haar vent niet leuk.
Net te fel idd :Y
Niet liefdevol oid
pi_220582209
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 20:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gezellig stel die Lottie en Frank

Toch ben ik ze een soort van gaan waarderen
Ik vind Frank leuk, hij heeft zo'n ondeugend hoofd.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220582237
Duivenpoep is puur gif, mag je wel zo'n wit pak aan.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220582249
Wanneer is de volgende beoordeling? De vorige is toch twee week terug?
pi_220582268
Kind werd wakker van duiven gekoer, jemigdepemig.
pi_220582269
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 20:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wanneer is de volgende beoordeling? De vorige is toch twee week terug?
Ja ik wil Daan !! Morgen of overmorgen pas.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220582284
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 20:44 schreef Firuze60 het volgende:
Kind werd wakker van duiven gekoer, jemigdepemig.
_O- dat probleem had ik als kind ook. Duiven kunnen een pokkeherrie maken
(en ja, mijn moeder maakte het balkon wel schoon)

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 20:44 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja ik wil Daan !! Morgen of overmorgen pas.
Duurt lang -O-
pi_220582294
Die klusbus vind ik trouwens leuker dan zoals twee jaar terug van die wedstrijdjes waar ze lelijke dingen moesten maken of hamertje tik

Dit is echt zinnig en eerlijk
pi_220582303
Oh dit gedicht is zeer pijnlijk... cringe, plaatsvervangende schaamte etc
pi_220582314
Ik heb
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 20:46 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
_O- dat probleem had ik als kind ook. Duiven kunnen een pokkeherrie maken
(en ja, mijn moeder maakte het balkon wel schoon)
[..]
Duurt lang -O-
Ik heb er juist hele goede jeugdherinneringen aan, mijn opa en oma hadden een duif in een kooitje (iets minder leuk, maar goed, die mocht er af en toe uit en ging dan bovenop het hoofd van mijn oma zitten.. :D )
pi_220582325
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 20:48 schreef Firuze60 het volgende:
Ik heb
[..]
Ik heb er juist hele goede jeugdherinneringen aan, mijn opa en oma hadden een duif in een kooitje (iets minder leuk, maar goed, die mocht er af en toe uit en ging dan bovenop het hoofd van mijn oma zitten.. :D )
Oh dat snap ik wel

Bij mij zaten ze buiten op mijn kozijn te vrijen en vechten en krabbelen en koeren... dat was zwaar irritant
pi_220582334
Ik zou toch een mondkapje opdoen met die vogelpoep :X
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220582340
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 20:51 schreef Soury het volgende:
Ik zou toch een mondkapje opdoen met die vogelpoep :X
Vliegende ratten-poep
  dinsdag 14 april 2026 @ 20:52:27 #187
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220582347
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 20:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh dit gedicht is zeer pijnlijk... cringe, plaatsvervangende schaamte etc
Wil je lekker in Het Blok bouwe
dan moet Heiko zijn bek houwe

:{w
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220582357
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 20:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Vliegende ratten-poep
Slecht voor je longen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 14 april 2026 @ 20:54:01 #189
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220582362
quote:
17s.gif Op dinsdag 14 april 2026 20:38 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik vind Frank leuk, hij heeft zo'n ondeugend hoofd.
_O- heerlijk dat cynisme! :D

(toch? :@ )
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220582383
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 april 2026 20:54 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
_O- heerlijk dat cynisme! :D

(toch? :@ )
Ik vind hem een Igor hoofd hebben, duurde ook even tot het tot me doordrong dat Gregor een ander was :@
pi_220582394
Zi
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 20:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die klusbus vind ik trouwens leuker dan zoals twee jaar terug van die wedstrijdjes waar ze lelijke dingen moesten maken of hamertje tik

Dit is echt zinnig en eerlijk
Zinnig? Gisteren een wasbak aansluiten en stofzuigen bij iemand waar ik me afvroeg of wel minima was. Nu iemand met jicht(zeker erg) maar balkon schoonmaken en leegmaken en pinnen schroeven lijkt niet heel uitdagend.
  dinsdag 14 april 2026 @ 20:56:46 #192
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220582395
Ik heb die Jacky al meerdere keren afgesnauwd.. Menno moet alles naar boven sjouwen, mevrouw de Diva staat boven uit haar neus te eten en zeikt alleen maar over een kleurtje...
Vervolgens zegt ze ook nog dat Menno eruit ziet als iemand van 80 terwijl hij doodmoe is van het sjouwen van de zware tegels.
Allemaal onder het mom van een grapje, maar feit is dat ze niet eens aanbiedt om te helpen. En nu moet Menno de afgekeurde tegels weer naar beneden sjouwen... 8)7
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220582399
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 april 2026 20:54 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
_O- heerlijk dat cynisme! :D

(toch? :@ )
Nee }:|
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 14 april 2026 @ 20:57:25 #194
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220582401
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 20:56 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik vind hem een Igor hoofd hebben, duurde ook even tot het tot me doordrong dat Gregor een ander was :@
Frank-enstein? (8>
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  dinsdag 14 april 2026 @ 20:58:03 #195
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220582414
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 20:57 schreef Soury het volgende:

[..]
Nee }:|
OMG dit is serieus :? ;)
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220582417
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 20:56 schreef JJ76 het volgende:
Zi
[..]
Zinnig? Gisteren een wasbak aansluiten en stofzuigen bij iemand waar ik me afvroeg of wel minima was. Nu iemand met jicht(zeker erg) maar balkon schoonmakencem leegmaken en pinnen schroeven lijkt niet heel uitdagend.
Naja... beter dan hamerje tik of een lelijke kast die in het huis moest staan...

Alleen ze hadden idd wel kritischer mogen zijn over wie ze helpen...
pi_220582430
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 april 2026 20:58 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
OMG dit is serieus :? ;)
Ja ik zou er op kunnen vallen. _O-
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220582432
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 20:58 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Naja... beter dan hamerje tik of een lelijke kast die in het huis moest staan...

Alleen ze hadden idd wel kritischer mogen zijn over wie ze helpen...
Eens
pi_220582438
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 april 2026 20:57 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Frank-enstein? (8>
_O- Omg...
pi_220582449
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 april 2026 20:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik heb die Jacky al meerdere keren afgesnauwd.. Menno moet alles naar boven sjouwen, mevrouw de Diva staat boven uit haar neus te eten en zeikt alleen maar over een kleurtje...
Vervolgens zegt ze ook nog dat Menno eruit ziet als iemand van 80 terwijl hij doodmoe is van het sjouwen van de zware tegels.
Allemaal onder het mom van een grapje, maar feit is dat ze niet eens aanbiedt om te helpen. En nu moet Menno de afgekeurde tegels weer naar beneden sjouwen... 8)7
Die vrouw mag ik niet zo... ze doet vaak vals vind ik...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')