Ja ik wil Daan !! Morgen of overmorgen pas.quote:Op dinsdag 14 april 2026 20:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wanneer is de volgende beoordeling? De vorige is toch twee week terug?
quote:Op dinsdag 14 april 2026 20:44 schreef Firuze60 het volgende:
Kind werd wakker van duiven gekoer, jemigdepemig.
Duurt langquote:Op dinsdag 14 april 2026 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik wil Daan !! Morgen of overmorgen pas.
Ik heb er juist hele goede jeugdherinneringen aan, mijn opa en oma hadden een duif in een kooitje (iets minder leuk, maar goed, die mocht er af en toe uit en ging dan bovenop het hoofd van mijn oma zitten..quote:Op dinsdag 14 april 2026 20:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]dat probleem had ik als kind ook. Duiven kunnen een pokkeherrie maken
(en ja, mijn moeder maakte het balkon wel schoon)
[..]
Duurt lang
Oh dat snap ik welquote:Op dinsdag 14 april 2026 20:48 schreef Firuze60 het volgende:
Ik heb
[..]
Ik heb er juist hele goede jeugdherinneringen aan, mijn opa en oma hadden een duif in een kooitje (iets minder leuk, maar goed, die mocht er af en toe uit en ging dan bovenop het hoofd van mijn oma zitten..)
Vliegende ratten-poepquote:Op dinsdag 14 april 2026 20:51 schreef Soury het volgende:
Ik zou toch een mondkapje opdoen met die vogelpoep
Wil je lekker in Het Blok bouwequote:Op dinsdag 14 april 2026 20:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh dit gedicht is zeer pijnlijk... cringe, plaatsvervangende schaamte etc
Slecht voor je longen.quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2026 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind Frank leuk, hij heeft zo'n ondeugend hoofd.
Ik vind hem een Igor hoofd hebben, duurde ook even tot het tot me doordrong dat Gregor een ander wasquote:Op dinsdag 14 april 2026 20:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]heerlijk dat cynisme!
![]()
(toch?)
Zinnig? Gisteren een wasbak aansluiten en stofzuigen bij iemand waar ik me afvroeg of wel minima was. Nu iemand met jicht(zeker erg) maar balkon schoonmaken en leegmaken en pinnen schroeven lijkt niet heel uitdagend.quote:Op dinsdag 14 april 2026 20:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die klusbus vind ik trouwens leuker dan zoals twee jaar terug van die wedstrijdjes waar ze lelijke dingen moesten maken of hamertje tik
Dit is echt zinnig en eerlijk
Neequote:Op dinsdag 14 april 2026 20:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]heerlijk dat cynisme!
![]()
(toch?)
Frank-enstein?quote:Op dinsdag 14 april 2026 20:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind hem een Igor hoofd hebben, duurde ook even tot het tot me doordrong dat Gregor een ander was
Naja... beter dan hamerje tik of een lelijke kast die in het huis moest staan...quote:Op dinsdag 14 april 2026 20:56 schreef JJ76 het volgende:
Zi
[..]
Zinnig? Gisteren een wasbak aansluiten en stofzuigen bij iemand waar ik me afvroeg of wel minima was. Nu iemand met jicht(zeker erg) maar balkon schoonmakencem leegmaken en pinnen schroeven lijkt niet heel uitdagend.
Ja ik zou er op kunnen vallen.quote:
Eensquote:Op dinsdag 14 april 2026 20:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja... beter dan hamerje tik of een lelijke kast die in het huis moest staan...
Alleen ze hadden idd wel kritischer mogen zijn over wie ze helpen...
Die vrouw mag ik niet zo... ze doet vaak vals vind ik...quote:Op dinsdag 14 april 2026 20:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik heb die Jacky al meerdere keren afgesnauwd.. Menno moet alles naar boven sjouwen, mevrouw de Diva staat boven uit haar neus te eten en zeikt alleen maar over een kleurtje...
Vervolgens zegt ze ook nog dat Menno eruit ziet als iemand van 80 terwijl hij doodmoe is van het sjouwen van de zware tegels.
Allemaal onder het mom van een grapje, maar feit is dat ze niet eens aanbiedt om te helpen. En nu moet Menno de afgekeurde tegels weer naar beneden sjouwen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |