abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220582461
Ik vind het wel bijzonder vals dat ze eerst zelf vervoer moeten regelen en als dat een regen aan boetes oplevert dat het ineens wel met de klusbus mag...

Zo flauw...
pi_220582475
Andere jaren waren de koppels veel closer... dat vind ik nu wel jammer...
Vriendschappen maken de strijd leuker. Natuurlijk wel wat wrijving, maar niet alleen maar
pi_220582491
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Andere jaren waren de koppels veel closer... dat vind ik nu wel jammer...
Vriendschappen maken de strijd leuker. Natuurlijk wel wat wrijving, maar niet alleen maar
Totaal geen enkele gezelligheid tussen de koppels.
pi_220582497
Oké... die kerstboom, kan

Ken ook iemand die dat elk jaar doet, alleen op die manier... wil ze die boom laten affikken of zo
pi_220582498
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:05 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Totaal geen enkele gezelligheid tussen de koppels.
Juist jij verwoord wat ik bedoel, dat mis ik dus
pi_220582504
Die vrouw... zou zij echt minima zijn?

Anderzijds, officieel ben ik ook minima en ik woon ook in een gezellig, schoon en opgeruimd huis ;)
pi_220582508
Echt..... kroonsteen uit en in schroeven. Totaal niet in verhouding met renoveren van vervallen appartement.
pi_220582516
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:07 schreef JJ76 het volgende:
Echt..... kroonsteen uit en in schroeven. Totaal niet in verhouding met renoveren van vervallen appartement.
Volgens mij hadden ze moeite met genoeg klussen vinden...
pi_220582525
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké... die kerstboom, kan

Ken ook iemand die dat elk jaar doet, alleen op die manier... wil ze die boom laten affikken of zo
Vreselijk waarom?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220582531
quote:
8s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:09 schreef Soury het volgende:

[..]
Vreselijk waarom?
Om anders dan anderen te zijn
pi_220582535
'ik heb twee linkse klauwen.'

Ja, dat zien we.
pi_220582543
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:10 schreef Firuze60 het volgende:
'ik heb twee linkse klauwen.'

Ja, dat zien we.
En dyscalculie

Hoe kan ik ze van tof ineens irritant vinden :o
pi_220582549
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:10 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Om anders dan anderen te zijn
Tja -O-
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220582557
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:11 schreef Soury het volgende:

[..]
Tja -O-
Verder zijn het leuke mensen ;) (die vrienden, of die dame van op televisie dat is weet ik niet :+ )
pi_220582579
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:10 schreef Firuze60 het volgende:
'ik heb twee linkse klauwen.'

Ja, dat zien we.
Ik zie ze nog steeds niks doen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220582590
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:14 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik zie ze nog steeds niks doen.
En ze zeiden dat ze nachten doorgingen...
pi_220582603
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:11 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
En dyscalculie

Hoe kan ik ze van tof ineens irritant vinden :o
_O- Ik had eerst ook wel wat sympathie voor dit stel, hoor, lekker apart. Lekker apart is inmiddels een goor stinkend sloom stel aandachttrekkers geworden, vind haar keuze voor de slaapkamer met de kleuren en de mooie kast wel weer echt mooi.
  dinsdag 14 april 2026 @ 21:16:22 #218
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220582619
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2026 20:56 schreef JJ76 het volgende:
Zi
[..]
Zinnig? Gisteren een wasbak aansluiten en stofzuigen bij iemand waar ik me afvroeg of wel minima was. Nu iemand met jicht(zeker erg) maar balkon schoonmaken en leegmaken en pinnen schroeven lijkt niet heel uitdagend.
Het idee is zinnig, alleen is de uitvoering k*t.

Nu ook met die Joyce die niet eens zelf gaat proberen om haar eigen lampen op te hangen. En die ook geen geld wil uitgeven aan iemand die dat voor haar doet. Het Feminisme is officieel dood

Maar vooral: terwijl ze in een dure nieuwbouw-woning in Nieuw-Crooswijk woont... :X :(
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220582622
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:15 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
_O- Ik had eerst ook wel wat sympathie voor dit stel, hoor, lekker apart. Lekker apart is inmiddels een goor stinkend sloom stel aandachttrekkers geworden, vind haar keuze voor de slaapkamer met de kleuren en de mooie kast wel weer echt mooi.
Ja dat is prachtig, en voor de woonkamer hebben ze sinasappel kissies :D
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220582629
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:15 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
_O- Ik had eerst ook wel wat sympathie voor dit stel, hoor, lekker apart. Lekker apart is inmiddels een goor stinkend sloom stel aandachttrekkers geworden, vind haar keuze voor de slaapkamer met de kleuren en de mooie kast wel weer echt mooi.
:o ja... herkenbaar

Oh... echt? Zie dat het een passende combinatie is... alleen ik vind het er verwaarloosd uitzien en het ziet eruit alsof het er stinkt

(omg... ben wel een kreng vanavond zeg... sorry)
  dinsdag 14 april 2026 @ 21:17:37 #221
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220582630
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:06 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Juist jij verwoord wat ik bedoel, dat mis ik dus
Jullie voelen elkaar wel erg goed aan. Zijn jullie niet een perfect kluskoppel voor volgend jaar?
Dan gaan wij jullie aanmoedigen!
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220582633
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:16 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja dat is prachtig, en voor de woonkamer hebben ze sinasappel kissies :D
_O-
  dinsdag 14 april 2026 @ 21:18:39 #223
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220582648
Ik krijg juist steeds meer respekt voor Silvio en Bianca. Nee echt! ^O^ :Y
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220582659
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:17 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Jullie voelen elkaar wel erg goed aan. Zijn jullie niet een perfect kluskoppel voor volgend jaar?
Dan gaan wij jullie aanmoedigen!
Beste stuurman staan aan wal :+
pi_220582664
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik krijg juist steeds meer respekt voor Silvio en Bianca. Nee echt! ^O^
Wat doen ze dan behalve koffie drinken en met z'n tweetjes berekeningen maken die niet kloppen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220582671
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik krijg juist steeds meer respekt voor Silvio en Bianca. Nee echt! ^O^ :Y
Omdat ze schijt hebben aan het concept van het programme, is ook wel weer wat voor te vinden.. :D
pi_220582691
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:20 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Omdat ze schijt hebben aan het concept van het programme, is ook wel weer wat voor te vinden.. :D
Touché...
pi_220582718
Ze doen dus moeilijk om een zeil op te hangen, terwijl ze het tafeltje ook een paar meter verderop kunnen zetten.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220582735
Ik krijg al bijna een hartaanval bij het kijken naar Hendrik met zijn gezeul.
pi_220582779
Buitensluiten is zo niet oké :N
pi_220582823
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Buitensluiten is zo niet oké :N
Nee, de gezamenlijke app werkt dus niet.
pi_220582892
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:17 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Jullie voelen elkaar wel erg goed aan. Zijn jullie niet een perfect kluskoppel voor volgend jaar?
Dan gaan wij jullie aanmoedigen!
Meedoen? Ben je besodemieterd. Ik delegeer het liefst, wil wel in de jury zitten.. :o
  dinsdag 14 april 2026 @ 21:36:47 #233
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220582900
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:19 schreef Soury het volgende:

[..]
Wat doen ze dan behalve koffie drinken en met z'n tweetjes berekeningen maken die niet kloppen.
Ik vind het gewoon heel erg knap dat ze het zo ver geschopt hebben in het leven, met hun gebrek aan financieel inzicht, gebrek aan planningskwaliteiten, gebrek aan zelfinzicht en met hun gebrek aan volwassen instelling.

Er zijn genoeg mensen die daarmee of in de goot terecht komen of in de schulden! ^O^
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220582923
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:36 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ik vind het gewoon heel erg knap dat ze het zo ver geschopt hebben in het leven, met hun gebrek aan financieel inzicht, gebrek aan planningskwaliteiten, gebrek aan zelfinzicht en met hun gebrek aan volwassen instelling.

Er zijn genoeg mensen die daarmee of in de goot terecht komen of in de schulden! ^O^
Nou sorry, nu moet ik je even terecht wijzen, niet elk 'kluns' koppel is een mislukt koppel. Bovendien dat 'gebrek' wat ze laten zien kan ook bedacht zijn.
  dinsdag 14 april 2026 @ 21:44:38 #235
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220582984
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:25 schreef Firuze60 het volgende:
Ik krijg al bijna een hartaanval bij het kijken naar Hendrik met zijn gezeul.
:Y En ik kreeg bijna een hartaanval toen Steffi even binnen komt stormen bij Gregor terwijl hij bijna zijn vinger eraf zaagt :X }:|
Gregor zou er zomaar ineens van schrikken..


Hier is Gregor lekker veilig aan het werk


En hier stormt Steffi op Gregor af met een vraag over een bestelling... :X
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220583006
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:44 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
:Y En ik kreeg bijna een hartaanval toen Steffi even binnen komt stormen bij Gregor terwijl hij bijna zijn vinger eraf zaagt :X }:|
Gregor zou er zomaar ineens van schrikken..

[ afbeelding ]
Hier is Gregor lekker veilig aan het werk

[ afbeelding ]
En hier stormt Steffi op Gregor af met een vraag over een bestelling... :X
OMG! Zelfs mensen die niks van klussen weten zou het gevaar hiervan toch moeten snappen :o
pi_220583022
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:46 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
OMG! Zelfs mensen die niks van klussen weten zou het gevaar hiervan toch moeten snappen :o
Ik zie dat niet, die vingers zitten toch minstens 3 cm af van de zaag?
  dinsdag 14 april 2026 @ 21:49:31 #238
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220583042
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:38 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nou sorry, nu moet ik je even terecht wijzen, niet elk 'kluns' koppel is een mislukt koppel. Bovendien dat 'gebrek' wat ze laten zien kan ook bedacht zijn.
Ik verbaas me er enorm over dat mensen die zo veel begeleiding nodig hebben, ook in bijv. het zorgen voor hun eigen gezondheid, kennelijk ergens in de maatschappij kunnen functioneren zonder hulp (dat neem ik iig aan)
Het zijn best aardige mensen hoor, maar daar gaat het nu niet om...

En het wordt wel lastig als ik mij van alles wat ik zie in Het Blok moet gaan afvragen of het niet iets 'bedachts' is...dus daar ga ik niet van uit
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  dinsdag 14 april 2026 @ 21:52:02 #239
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220583068
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:47 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik zie dat niet, die vingers zitten toch minstens 3 cm af van de zaag?
Ok, maar zijn hand dan.. die tegel geeft weerstand op zijn hand, dus hij moet wat druk zetten met die zaag. Als die druk aan het einde van de snee ineens wegvalt kan die zaag zomaar doorschieten bijv. Bovendien houdt hij de tegel nogal instabiel vast met zijn linkerhand zo op zijn knie. Die moet je gewoon plat neerleggen op een horizontaal stabiel vlak of zo.

Ik snap wel dat dit gebeurt als je met een deadline en stress enzo zit, maar het is niet best...
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220583070
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:44 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
:Y En ik kreeg bijna een hartaanval toen Steffi even binnen komt stormen bij Gregor terwijl hij bijna zijn vinger eraf zaagt :X }:|
Gregor zou er zomaar ineens van schrikken..

[ afbeelding ]
Hier is Gregor lekker veilig aan het werk

[ afbeelding ]
En hier stormt Steffi op Gregor af met een vraag over een bestelling... :X
Vingers
Been
Doorschieten
...
pi_220583083
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:49 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ik verbaas me er enorm over dat mensen die zo veel begeleiding nodig hebben, ook in bijv. het zorgen voor hun eigen gezondheid, kennelijk ergens in de maatschappij kunnen functioneren zonder hulp (dat neem ik iig aan)
Het zijn best aardige mensen hoor, maar daar gaat het nu niet om...

En het wordt wel lastig als ik mij van alles wat ik zie in Het Blok moet gaan afvragen of het niet iets 'bedachts' is...dus daar ga ik niet van uit
Ok, dat begrijp ik. Maar helemaal niks van klussen weten is het stel niet, alleen ze gaan nu slecht in dit spel omdat ze de tijdsdruk niet aankunnen. Geef ze bij wijze van spreken een half jaar de tijd en dan krijgen ze dat appartement echt wel bewoonbaar.
pi_220583140
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:52 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Vingers
Been
Doorschieten
...
Oh, ik zag dat risico niet, ben nog van de oude stempel dan. Zonder helm op de brommer enso.. _O-
  dinsdag 14 april 2026 @ 22:03:14 #243
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220583170
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:53 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ok, dat begrijp ik. Maar helemaal niks van klussen weten is het stel niet, alleen ze gaan nu slecht in dit spel omdat ze de tijdsdruk niet aankunnen. Geef ze bij wijze van spreken een half jaar de tijd en dan krijgen ze dat appartement echt wel bewoonbaar.
Ik heb het niet over het klussen, ik heb het meer over algemene vaardigheden die de oorzaak zijn van dat het nu mis gaat. Dat is wmb niet alleen tijdsdruk aankunnen of zo, het gaat om al die dingen die hierboven al benoem (en meer..)

Ik betwijfel sterk of ze ook in gewone situaties buiten Het Blok redelijk 'normaal' kunnen functioneren... Maar kennelijk wel dus en ze hebben mekaar dus dat is natuurlijk mooi :s)
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220583192
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 april 2026 22:03 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ik heb het niet over het klussen, ik heb het meer over algemene vaardigheden die de oorzaak zijn van dat het nu mis gaat. Dat is wmb niet alleen tijdsdruk aankunnen of zo, het gaat om al die dingen die hierboven al benoem (en meer..)

Ik betwijfel sterk of ze ook in gewone situaties buiten Het Blok redelijk 'normaal' kunnen functioneren... Maar kennelijk wel dus en ze hebben mekaar dus dat is natuurlijk mooi :s)
Klopt, toch weiger ik hen in een bepaalde hoek te drukken, wat jij nu m.i. doet. Niet normaal.
pi_220583261
Met niet normaal bedoelde ik opvallend, apart, geen beige meuk, geen ja-knikkers. Het liefst nog veel meer van niet 'normale' mensen.
pi_220583281
Nou en dan nog dit even.

Normale mensen kijken niet naar prutprogramma's als Het Blok _O-
pi_220583714
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 22:17 schreef Firuze60 het volgende:
Nou en dan nog dit even.

Normale mensen kijken niet naar prutprogramma's als Het Blok _O-
Pff bla bla bla
  dinsdag 14 april 2026 @ 23:06:34 #248
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220583716
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 22:06 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Klopt, toch weiger ik hen in een bepaalde hoek te drukken, wat jij nu m.i. doet. Niet normaal.
Ik mis even wat je bedoelt, maar goed ik denk dat dat meer perceptie en projectie is dan de werkelijkheid :s)

(wat ben je serieus ineens! :) )


[ Bericht 9% gewijzigd door RobertoCarlos op 14-04-2026 23:16:18 ]
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220583835
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 april 2026 23:06 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ik mis even wat je bedoelt, maar goed ik denk dat dat meer perceptie en projectie is dan de werkelijkheid :s)

(wat ben je serieus ineens! :) )

Nee joh, zo erg is het niet, kreeg ineens jeuk om het woord 'normaal'. :D
pi_220584249
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2026 20:56 schreef JJ76 het volgende:
Zi
[..]
Zinnig? Gisteren een wasbak aansluiten en stofzuigen bij iemand waar ik me afvroeg of wel minima was. Nu iemand met jicht(zeker erg) maar balkon schoonmaken en leegmaken en pinnen schroeven lijkt niet heel uitdagend.
Die nieuwbouw in Nieuw Crooswijk gaat nu een beetje vanaf 6 ton tot 1,5 miljoen. Dus dat zijn zeker geen minima.
Is groot contract met de oude wijk erachter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')