Omdat ze schijt hebben aan het concept van het programme, is ook wel weer wat voor te vinden..quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik krijg juist steeds meer respekt voor Silvio en Bianca. Nee echt!![]()
![]()
Touché...quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:20 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Omdat ze schijt hebben aan het concept van het programme, is ook wel weer wat voor te vinden..
Meedoen? Ben je besodemieterd. Ik delegeer het liefst, wil wel in de jury zitten..quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:17 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Jullie voelen elkaar wel erg goed aan. Zijn jullie niet een perfect kluskoppel voor volgend jaar?
Dan gaan wij jullie aanmoedigen!
Ik vind het gewoon heel erg knap dat ze het zo ver geschopt hebben in het leven, met hun gebrek aan financieel inzicht, gebrek aan planningskwaliteiten, gebrek aan zelfinzicht en met hun gebrek aan volwassen instelling.quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat doen ze dan behalve koffie drinken en met z'n tweetjes berekeningen maken die niet kloppen.
Nou sorry, nu moet ik je even terecht wijzen, niet elk 'kluns' koppel is een mislukt koppel. Bovendien dat 'gebrek' wat ze laten zien kan ook bedacht zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon heel erg knap dat ze het zo ver geschopt hebben in het leven, met hun gebrek aan financieel inzicht, gebrek aan planningskwaliteiten, gebrek aan zelfinzicht en met hun gebrek aan volwassen instelling.
Er zijn genoeg mensen die daarmee of in de goot terecht komen of in de schulden!
quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:25 schreef Firuze60 het volgende:
Ik krijg al bijna een hartaanval bij het kijken naar Hendrik met zijn gezeul.
OMG! Zelfs mensen die niks van klussen weten zou het gevaar hiervan toch moeten snappenquote:Op dinsdag 14 april 2026 21:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]En ik kreeg bijna een hartaanval toen Steffi even binnen komt stormen bij Gregor terwijl hij bijna zijn vinger eraf zaagt
![]()
![]()
Gregor zou er zomaar ineens van schrikken..
[ afbeelding ]
Hier is Gregor lekker veilig aan het werk
[ afbeelding ]
En hier stormt Steffi op Gregor af met een vraag over een bestelling...
Ik zie dat niet, die vingers zitten toch minstens 3 cm af van de zaag?quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
OMG! Zelfs mensen die niks van klussen weten zou het gevaar hiervan toch moeten snappen
Ik verbaas me er enorm over dat mensen die zo veel begeleiding nodig hebben, ook in bijv. het zorgen voor hun eigen gezondheid, kennelijk ergens in de maatschappij kunnen functioneren zonder hulp (dat neem ik iig aan)quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:38 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nou sorry, nu moet ik je even terecht wijzen, niet elk 'kluns' koppel is een mislukt koppel. Bovendien dat 'gebrek' wat ze laten zien kan ook bedacht zijn.
Ok, maar zijn hand dan.. die tegel geeft weerstand op zijn hand, dus hij moet wat druk zetten met die zaag. Als die druk aan het einde van de snee ineens wegvalt kan die zaag zomaar doorschieten bijv. Bovendien houdt hij de tegel nogal instabiel vast met zijn linkerhand zo op zijn knie. Die moet je gewoon plat neerleggen op een horizontaal stabiel vlak of zo.quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:47 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik zie dat niet, die vingers zitten toch minstens 3 cm af van de zaag?
Vingersquote:Op dinsdag 14 april 2026 21:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]En ik kreeg bijna een hartaanval toen Steffi even binnen komt stormen bij Gregor terwijl hij bijna zijn vinger eraf zaagt
![]()
![]()
Gregor zou er zomaar ineens van schrikken..
[ afbeelding ]
Hier is Gregor lekker veilig aan het werk
[ afbeelding ]
En hier stormt Steffi op Gregor af met een vraag over een bestelling...
Ok, dat begrijp ik. Maar helemaal niks van klussen weten is het stel niet, alleen ze gaan nu slecht in dit spel omdat ze de tijdsdruk niet aankunnen. Geef ze bij wijze van spreken een half jaar de tijd en dan krijgen ze dat appartement echt wel bewoonbaar.quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:49 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik verbaas me er enorm over dat mensen die zo veel begeleiding nodig hebben, ook in bijv. het zorgen voor hun eigen gezondheid, kennelijk ergens in de maatschappij kunnen functioneren zonder hulp (dat neem ik iig aan)
Het zijn best aardige mensen hoor, maar daar gaat het nu niet om...
En het wordt wel lastig als ik mij van alles wat ik zie in Het Blok moet gaan afvragen of het niet iets 'bedachts' is...dus daar ga ik niet van uit
Ik heb het niet over het klussen, ik heb het meer over algemene vaardigheden die de oorzaak zijn van dat het nu mis gaat. Dat is wmb niet alleen tijdsdruk aankunnen of zo, het gaat om al die dingen die hierboven al benoem (en meer..)quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:53 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ok, dat begrijp ik. Maar helemaal niks van klussen weten is het stel niet, alleen ze gaan nu slecht in dit spel omdat ze de tijdsdruk niet aankunnen. Geef ze bij wijze van spreken een half jaar de tijd en dan krijgen ze dat appartement echt wel bewoonbaar.
Klopt, toch weiger ik hen in een bepaalde hoek te drukken, wat jij nu m.i. doet. Niet normaal.quote:Op dinsdag 14 april 2026 22:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik heb het niet over het klussen, ik heb het meer over algemene vaardigheden die de oorzaak zijn van dat het nu mis gaat. Dat is wmb niet alleen tijdsdruk aankunnen of zo, het gaat om al die dingen die hierboven al benoem (en meer..)
Ik betwijfel sterk of ze ook in gewone situaties buiten Het Blok redelijk 'normaal' kunnen functioneren... Maar kennelijk wel dus en ze hebben mekaar dus dat is natuurlijk mooi
Pff bla bla blaquote:Op dinsdag 14 april 2026 22:17 schreef Firuze60 het volgende:
Nou en dan nog dit even.
Normale mensen kijken niet naar prutprogramma's als Het Blok![]()
Ik mis even wat je bedoelt, maar goed ik denk dat dat meer perceptie en projectie is dan de werkelijkheidquote:Op dinsdag 14 april 2026 22:06 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Klopt, toch weiger ik hen in een bepaalde hoek te drukken, wat jij nu m.i. doet. Niet normaal.
Nee joh, zo erg is het niet, kreeg ineens jeuk om het woord 'normaal'.quote:Op dinsdag 14 april 2026 23:06 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik mis even wat je bedoelt, maar goed ik denk dat dat meer perceptie en projectie is dan de werkelijkheid
(wat ben je serieus ineens!)
Die nieuwbouw in Nieuw Crooswijk gaat nu een beetje vanaf 6 ton tot 1,5 miljoen. Dus dat zijn zeker geen minima.quote:Op dinsdag 14 april 2026 20:56 schreef JJ76 het volgende:
Zi
[..]
Zinnig? Gisteren een wasbak aansluiten en stofzuigen bij iemand waar ik me afvroeg of wel minima was. Nu iemand met jicht(zeker erg) maar balkon schoonmaken en leegmaken en pinnen schroeven lijkt niet heel uitdagend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |