abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 april 2026 @ 09:38:49 #126
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220570800
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 07:02 schreef NedKelly het volgende:
De marathon kwam er gisteren vlak langs. Ik zag op de beelden van TV Rijnmond (voor de amateurs) de onderkant van die grote borden aan de gevel. Ben benieuwd of we komende weken nog iets gaan zien erover.
Ja ik zat ook al te kijken naar of ik er iets van kon zien...
Dus dan is het kennelijk nog steeds niet af....
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220570915
quote:
2s.gif Op maandag 13 april 2026 09:38 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ja ik zat ook al te kijken naar of ik er iets van kon zien...
Dus dan is het kennelijk nog steeds niet af....
Dat hoeft niet persé, het bord kan er ook nog ter promotie hangen. Zag alleen de onderkant van het ijzeren raamwerk met daarboven nog wat stukken been.
Mijn vader wil er graag gaan kijken (komt uit Crooswijk), dus wellicht komend weekend even kijken.
  maandag 13 april 2026 @ 11:26:42 #128
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220571812
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 09:50 schreef NedKelly het volgende:

[..]
Dat hoeft niet persé, het bord kan er ook nog ter promotie hangen. Zag alleen de onderkant van het ijzeren raamwerk met daarboven nog wat stukken been.
Mijn vader wil er graag gaan kijken (komt uit Crooswijk), dus wellicht komend weekend even kijken.
Hij heeft zeker Bep nog gekend? ;)
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220572414
quote:
2s.gif Op maandag 13 april 2026 11:26 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Hij heeft zeker Bep nog gekend? ;)
Hij is opgegroeid in een huis tegenover die van de moeder van Bep. Daar heeft ie wel wat verhalen over. :D
(mijn vader is 81)
  maandag 13 april 2026 @ 13:43:32 #130
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220572796
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 12:45 schreef NedKelly het volgende:

[..]
Hij is opgegroeid in een huis tegenover die van de moeder van Bep. Daar heeft ie wel wat verhalen over. :D
(mijn vader is 81)
Zie je wel! *O* :blauwoog:
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220576138
Moet wel lachen om Lotti, die draagt een trui van haar muurtje.. :D
pi_220576178
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 20:34 schreef Firuze60 het volgende:
Moet wel lachen om Lotti, die draagt een trui van haar muurtje.. :D
Camouflage, zag alleen haar hoofd :D
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 13 april 2026 @ 20:57:07 #133
136 V.
Like tears in rain...
pi_220576275
Die fucking Bianca zit al-leen maar in dat hoekje. Al weken.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220576292
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 20:57 schreef V. het volgende:
Die fucking Bianca zit al-leen maar in dat hoekje. Al weken.
Nou, die sik van haar doet ook niks.
  maandag 13 april 2026 @ 21:01:14 #135
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220576295
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 20:57 schreef V. het volgende:
Die fucking Bianca zit al-leen maar in dat hoekje. Al weken.
Ik dacht dat ze nu de slaapkamer moesten afmaken? Maar ze doen nog nix. Een beetje op due ipad tikken.

Sonja en Hendrik die een crematie missen…. Idk apart keuze. Had Sonja niet alleen kunnen gaan? Die doet ook niet veel meer dan trappen lopen.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_220576310
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 20:57 schreef V. het volgende:
Die fucking Bianca zit al-leen maar in dat hoekje. Al weken.
Ze kan ook niks, ze wacht totdat ze de planten op hun plek kan zetten (als die dan niet het loodje hebben gelegd)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220576322
Te ranzig voor woorden, een beautycase formaat hutkoffer en je gezicht afvegen met een wegwerpwashandje.
pi_220576367
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 07:02 schreef NedKelly het volgende:
Het is jammer dat het niet net als bij de Australische versie het niet vooral over het klussen zelf gaat, maar vooral om de dingen erom heen. Ook al zouden het dan saaie stellen zijn, als ze excelleren in het verbouwen is dat ook tof om naar te kijken. Het gaat nu veel te weinig over het klussen zelf, veel te weinig in beeld.

De marathon kwam er gisteren vlak langs. Ik zag op de beelden van TV Rijnmond (voor de amateurs) de onderkant van die grote borden aan de gevel. Ben benieuwd of we komende weken nog iets gaan zien erover.
Mee eens, heb ook de Australische versie geprobeerd, maar daar kon ik toch niet inkomen. Alleen superklussers hoef ik niet te zien, dan kun je ook youtube aanzetten, maar wel weer iets meer dan dit. Bijv hoe hebben ze die deurpost weer op maat gemaakt zonder al teveel schade aan het stucwerk, dat soort dingen.
  maandag 13 april 2026 @ 21:22:37 #139
136 V.
Like tears in rain...
pi_220576407
Het kan natuurlijk ook gewoon dat Lottie gewoon niet helemaal goed is.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220576416
Onze hippies beginnen me een beetje tegen te staan en kan niet uitleggen waardoor
pi_220576420
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 21:22 schreef V. het volgende:
Het kan natuurlijk ook gewoon dat Lottie gewoon niet helemaal goed is.
Nou, cursusje klink in een deur zetten had ze wel moeten doen.
pi_220576423
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 21:22 schreef V. het volgende:
Het kan natuurlijk ook gewoon dat Lottie gewoon niet helemaal goed is.
"Van Lottie getikt" was toch het spreekwoord? ;)
pi_220576424
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 21:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Onze hippies beginnen me een beetje tegen te staan en kan niet uitleggen waardoor
Ik wel, veel te veel camera-geil.
  maandag 13 april 2026 @ 21:26:02 #144
136 V.
Like tears in rain...
pi_220576428
Je kunt ook allebei goed doen en wel 6000 euro winnen.

Kwestie vsn perspectief.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220576436
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 21:25 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik wel, veel te tv-geil.
Het "wij zijn zooooo alternatief en uniek" begint me tegen te staan
pi_220576460
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 21:26 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Het "wij zijn zooooo alternatief en uniek" begint me tegen te staan
Ik erger me er vooral aan dat ze (zo te zien) geen zak doen. Ze kunnen toch als een speer met de slaapkamer aan de gang. Ik zie ze alleen maar lullen en make-up doen.
Beter nog ruim die zooi op en ga wat wandjes plaatsen in de woonkamer, heb je daar een voorsprong.

[ Bericht 7% gewijzigd door Soury op 13-04-2026 21:39:08 ]
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220576577
Leuk wielrenfietsje hebben de minima waar geklust moet wordenaan de muur hangen.
pi_220576582
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 21:30 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik erger me er vooral aan dat ze (zo te zien) geen zak doen. Ze kunnen toch als een speer met de slaapkamer aan de gang. Ik zie ze alleen maar lullen en make-up doen.
Beter nog ruim die zooi op en ga wat wandjes plaatsen in de woonkamer, heb je daar een voorsprong.
Ze maken er gewoon een dikke troep van, tenenkrommend en ze beginnen er zelf uit te zien als te vies om aan te pakken, die zelfgebreide mutsen en sjaals moeten wel een uur in de wind stinken. Lekker alternatief en creatief doen, joh. Gotsamme.
  dinsdag 14 april 2026 @ 00:06:58 #149
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220577007
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 21:26 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Het "wij zijn zooooo alternatief en uniek" begint me tegen te staan
En daardoor zijn ze eigenlijk asociaal, want ze hebben ook schijt aan anderen. In die zin zijn ze dan weer niet zo sociaal...
Bovendien: geen verantwoordelijkheid nemen en heel erg met zichzelf bezig zijn...
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  dinsdag 14 april 2026 @ 00:09:18 #150
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220577011
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 21:50 schreef JJ76 het volgende:
Leuk wielrenfietsje hebben de minima waar geklust moet wordenaan de muur hangen.
Ja dat vond ik echt heel erg storend... zogenaamd helpt Het Blok de arme medemens in Crooswijk, maar dit was iemand met een koopwoning die zelf te lui is (en teveel vrouw :{ ) om zelf eens aan de slag te gaan

Het erge is: er zijn in Crooswijk zoveel mensen die wel echt heel hard klushulp nodig hebben. Waarom pikt die luie koopwoningeigenaar hun klusjes in? :(
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')