abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220512961
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220512975
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 14:34 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Of dat gejank dat zij en Tim de arc de thriomphe die opdoemde uit de duisternis. Hier moet toch achter hun rug om satire van worden gemaakt in Uden 🤣
Bovenstaand laatste bericht
pi_220513032
Heerlijk die beelden op de camping van Milou. Dat wil ik ook😃
pi_220513039
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 14:36 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Bovenstaand laatste bericht
Het kan niet anders dat er achter hun rug om wordt gelachen. Wat een aanstellers.

Wat ik mij ook opeens bedacht: ik zie de kinderen van MCW eigenlijk nooit met vriendjes of vriendinnetjes. Behalve dat ene kind met dezelfde naam. En het kan natuurlijk heel goed dat ze die keurig buiten beeld houdt maar het wordt ook nooit benoemd dat ze ergens spelen.
pi_220513069
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 14:34 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Of dat gejank dat zij en Tim de arc de thriomphe die opdoemde uit de duisternis. Hier moet toch achter hun rug om satire van worden gemaakt in Uden 🤣
Het klinkt als een labiel weekendje weg met veel tranen. Misschien werd het gesponsord door Kleenex?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220513093
Ik keek net bij Michelle nog een keer naar die post van een paar dagen geleden waarin alle Grote Liefde fotos van de afgelopen 6 maanden van Michelle en Tim werden getoond. Nu zag ik pas dat de laatste slide een filmpje is... Gods kanonne, heeft iemand hier dat filmpje afgekeken? Zoiets post je toch niet als je ouder dan 17 bent? Mijn man zou mij serieus terug fluiten als ik dat soort beelden van hem en mij online zou zetten. En terecht.
Hoe kansloos kan je zijn als stelletje dat je meent dat je zoiets met de wereld moet delen. Dat gekus, die handjes in elkaar, die zogenaamd gelukzalige blikken naar elkaar. Ik geloof dat ik net een beetje heb overgegeven in mn mond.
pi_220513095
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 14:41 schreef Lalaland79 het volgende:
Ziet er inderdaad leuk uit!
pi_220513116
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 14:41 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik ben zo opgegroeid. En ik vond het als kind heerlijk! Maar zelf kamperen doe ik niet.
pi_220513135
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 14:49 schreef Weerikier het volgende:
Ik keek net bij Michelle nog een keer naar die post van een paar dagen geleden waarin alle Grote Liefde fotos van de afgelopen 6 maanden van Michelle en Tim werden getoond. Nu zag ik pas dat de laatste slide een filmpje is... Gods kanonne, heeft iemand hier dat filmpje afgekeken? Zoiets post je toch niet als je ouder dan 17 bent? Mijn man zou mij serieus terug fluiten als ik dat soort beelden van hem en mij online zou zetten. En terecht.
Hoe kansloos kan je zijn als stelletje dat je meent dat je zoiets met de wereld moet delen. Dat gekus, die handjes in elkaar, die zogenaamd gelukzalige blikken naar elkaar. Ik geloof dat ik net een beetje heb overgegeven in mn mond.
Haha ik ook en mn broek volgescheten van walging 🤣
pi_220513136
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 14:49 schreef Weerikier het volgende:
Ik had dit beter niet kunnen weten.

Wat mij in de podcast steeds opvalt is dat ze regelmatig benoemt dat ze eindelijk met Tim kan zijn. Misschien bedoelt ze er verder niks raars mee maar het klinkt alsof Koen een tussenstation is geweest. Onderweg van A naar Beter.
pi_220513189
Ik zit voor de podcast. Ze heeft wederom geprobeerdd om niet samen te zijn met Tim. Waar hebben we dit eerder gehoord? #JvP 🫠 Just saying. Deze meid leeft in lalaland
pi_220513237
Levenslange slaapproblemen zijn ook ineens opgelost.🫩
pi_220513261
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 15:06 schreef Iris2.0 het volgende:
Ik zit voor de podcast. Ze heeft wederom geprobeerdd om niet samen te zijn met Tim. Waar hebben we dit eerder gehoord? #JvP 🫠 Just saying. Deze meid leeft in lalaland
Bijzonder toch? Het zou me niets verbazen als de juicekanalen destijds gelijk hadden en Michelle buiten de poly piste.
pi_220513390
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 15:16 schreef Cyan het volgende:

[..]
Bijzonder toch? Het zou me niets verbazen als de juicekanalen destijds gelijk hadden en Michelle buiten de poly piste.
100% anders heb je het er niet zo druk mee dat je "eindelijk" samen kan zijn.
pi_220513413
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 13:33 schreef JaNeeDan het volgende:
Deze dagen denk ik net een beetje meer aan Debbie. Morgen de grote dag/avond: met dochter naar Alex Warren! Hopelijk heeft ze de afgelopen drie maanden geleerd hoe ze weer normaal kan doen en kan ze morgen zonder zonnebril, zonnebloemketting, rolstoel, oordoppen en sociale batterij speldje naar het concert.
Voor haar dochter ook wel fijn om naast een moeder te lopen i.p.v. naast een clown.
Durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb vannacht over Debbie gedroomd. Dat ze was gescheiden omdat Roy klaar met haar was. En toen was ze ineens weer helemaal gezond. :') Want anders kreeg Roy sowieso voogdij.

Pasgeleden ook over Sanneke gedroomd. Dat ze online had gezet: Bedankt voor de tikkies, dankzij jullie gulle donaties hebben Dion en ik nog steeds 30.000 op de bank!

( Ik droom veel, en raar. 🫣 )
pi_220513449
Ik vind het voor Judith fantastisch dat ze veel meer met haar kind kan doen sinds ze deze medicatie gebruikt, maar ik krijg echt de rillingen van hoe zij over hun band praat. Nu ook weer. Ze kan mee doen en dan kijkt hij naar haar of hij opnieuw verliefd wordt..... Vind dit echt een beetje raar.
pi_220513512
Nou, dat vind ik ook. Bob die 'opnieuw verliefd op zn moeder wordt'...
pi_220513524
Jeetje Timmie is net zo aandachtsgeil als Michelle op dat filmpje. Aldoor met een scheef oog in de camera loeren hoe het op beeld staat.
pi_220513533
Lindaopcuracao zit niet op Curacao maar in Panama. Deelde vooraf de luxe accommodaties waar ze zouden verblijven. De tweede in the middle of nowhere, waar niks te doen is. Ga je daarvoor naar Panama?
Helaas kon ze niet slapen want geen stroom dus geen airco. Je zou bijna medelijden krijgen ;)
pi_220513537
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 15:33 schreef WildeTuinen het volgende:
Ik vind het voor Judith fantastisch dat ze veel meer met haar kind kan doen sinds ze deze medicatie gebruikt, maar ik krijg echt de rillingen van hoe zij over hun band praat. Nu ook weer. Ze kan mee doen en dan kijkt hij naar haar of hij opnieuw verliefd wordt..... Vind dit echt een beetje raar.
Heel raar. Zeg dan gewoon dat hij blij met haar is.
pi_220513539
quote:

[..]
Die juice kanalen hebben dit niet voor niks gedeeld. En dit begon voordat ze volgens mij zelfs überhaupt de boerderij gekocht hadden? Ik vind dat nog steeds eigenlijk niet slim. Proberen alles te redden, terwijl het niet meer te redden valt.
Die filmpjes die toen gedeeld werden, zijn 100% echt. Want je ziet Michelle en Tim erin.

Het meest voor de hand liggende scenario's kunnen dit zijn:

Óf Michelle ging stiekem toen al met Tim vreemd. Vonden Jacqueline en Koen niet zo tof en toen was het klaar maar moesten ze voor het perfecte instagram leventje doen alsof alles koek en ei was.

Óf Michelle ging met Tim vreemd nadat Jaqueline en Koen dichterbij elkaar kwamen en een beetje los van Michelle kwamen.

Michelle heeft ook zoals we nu echt zien, hele andere interesses gekregen terwijl Jacqueline en Koen juist voor mijn gevoel het liefst lekker thuis zijn en liever een wat simpeler leven hebben. Heeft Michelle ook vaak zat in de podcast gezegd.

Hoe dan ook... We zien inmiddels dat Michelle niet meer de Michelle is van in het begin van haar infuencer bestaan. Dat is jammer, maar iedereen veranderd.

Alleen iets wat Michelle niet moet vergeten is dat ze 4 kinderen heeft waar zij voor verantwoordelijk is. En waar zij goed aan zou hebben gedaan is om ze af te schermen in deze gevoelige tijd en rust te gunnen. Niet elke keer die camera in hun gezicht te duwen en die kinderen indirect te dwingen of alles koek en ei is.

En je ziet overigens ook de afstand van Michelle met haar familie en haar oude vrienden. Normaliter zou ze bepaalde dingen hebben gedeeld die ze niet deelt. Eerst was het haar broertje voor en haar broertje na en dat zie je nu niet meer. Idem met haar vader. Haar moeder blijft wel in de picture maar ik denk dat haar moeder heel erg zachtaardig is en de vrede probeert te bewaren.
pi_220513606
Minibelle gaf laatst toch aan dat het een dure aangelegenheid was om elke voorstelling van Lotus bij te wonen, maar dat ze het ervoor over had. Ze laat nu een gratis ticket zien 😂 Neemt niet weg dat het enorm fijn is voor Lotus dat haar gezin haar support.
pi_220513732
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 15:46 schreef Jenn1806 het volgende:
Minibelle gaf laatst toch aan dat het een dure aangelegenheid was om elke voorstelling van Lotus bij te wonen, maar dat ze het ervoor over had. Ze laat nu een gratis ticket zien 😂 Neemt niet weg dat het enorm fijn is voor Lotus dat haar gezin haar support.
Ik vind het knap dat Maen elke voorstelling uitzit. Als ze het in dr kop heeft/ krijgt is het niet de makkelijkste
pi_220513737
God dbm heeft weer barstende hoofdpijn hoor. Wederhelft is weer naar buiten gevlucht met de kinderen, wat een dweil is zij zeg! Verman je eens, elke dag dat gejank 😣 En vervolgens lekker met de iPad op de bank, lekker voor je barstende hoofdpijn 😏
pi_220513784
quote:

[..]
Daar ben ik steeds van overtuigd geweest. Die beelden in het stadion? Als ik zo had gestaan met een andere vent had ik niet meer thuis hoeven komen.

En vorige week vertelde MCW in de podcast dat het in de poly al niet goed ging voordat ze de boerderij kochten.

1+1=2
pi_220513804
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 16:04 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Daar ben ik steeds van overtuigd geweest. Die beelden in het stadion? Als ik zo had gestaan met een andere vent had ik niet meer thuis hoeven komen.
Nee ik ook niet.... Maar ja wat ze ook zegt in de podcast zo dankbaar dat ze nu samen zijn 😭
pi_220513842
Maar ze heeft nu wel Tim en haar droom boerderij. In eentje had ze die toen niet kunnen kopen.
pi_220513927
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 16:06 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Nee ik ook niet.... Maar ja wat ze ook zegt in de podcast zo dankbaar dat ze nu samen zijn 😭
Zoiets zeggen is KB een trap nageven. Die Tim is ook niet wijs. Wat een schoothondje zoals hij achter haar aan huppelt. Wat dat betreft moet zij, net als Sanneke, ook een gouden mossel hebben. Eerst JvP en nu Tim. En als ze over haar schouder kijkt en iets anders leuks ziet worden ze weer ingeruild. En hoe afhankelijk mensen van haar worden vind ik helemaal triest. Weg eigen leven, onafhankelijkheid. Alles ingeruild voor MCW.
pi_220513960
quote:
Zij wil dat hij verliefd op haar is.
pi_220514237
Zo te zien zit Sanneke ergens anders aan de Paastafel. Zou ze daar dan wel het fatsoen hebben om te helpen of ook vastgeplakt zitten aan een stoel of bank?
pi_220514238
Ik vraag mij bij de Jelies steeds af hoe ze het gaan doen met certificaten. Wie gaat die halen? Die meiden zijn gewend hard te werken, dus dat zit wel goed, maar het lijkt vooral zoiets dat door va voor hen bedacht is. Hoe leuk is zoiets als het niet je eigen ambitie is?
pi_220514354
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 16:38 schreef JaNeeDan het volgende:
Zo te zien zit Sanneke ergens anders aan de Paastafel. Zou ze daar dan wel het fatsoen hebben om te helpen of ook vastgeplakt zitten aan een stoel of bank?
Zou ze de eierschaal mee hebben genomen?
pi_220514355
Ik vind het alleen maar mooi dat DBM naar de kerk is geweest en ten opzichte wat ze normaal draagt vind ik echt dat ze haar best heeft gedaan.

En MCW; Ligt het aan mij of wordt het elke podcast erger? Deze vrouw leeft niet meer in het hier en nu. Ze spreken ook vanuit 'De mensen denken' Ja ik luister podcast omdat ik het vanuit psychologisch perspectief interessant vind. Maar zij denkt echt dat vrouwen willen wat zij heeft......en dat wij willen leven hoe zij leeft.

Ik denk bij alles (insta en podcast) alleen maar: Lieve vrouw, ik ben tien jaar ouder dan jij en ik hoop zo dat je op tijd de juiste mensen om je heen hebt, zodat je zelf echt leert leven en je kinderen vanaf nu een veilige en een social media vrij leven kunt bieden.

Want al die mensen die kijken en luisteren, klikken je daarna weg en leven hun eigen echte leven.Bijna Iedereen ziet inmiddels door dit fake leven heen. Alleen jij niet.

Ik hoop zo dat pa en ma Walk en haar echte vrienden tot haar door kunnen dringen.
pi_220514362
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 15:59 schreef Mallorcameisje het volgende:
God dbm heeft weer barstende hoofdpijn hoor. Wederhelft is weer naar buiten gevlucht met de kinderen, wat een dweil is zij zeg! Verman je eens, elke dag dat gejank 😣 En vervolgens lekker met de iPad op de bank, lekker voor je barstende hoofdpijn 😏
Ach, en ook weer iemand benauwd daar in huis, ik denk vanavond nog even naar de HAP/SEH of kinderarts aan de lijn.
pi_220514378
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 16:50 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Zou ze de eierschaal mee hebben genomen?
Ik zag hem niet staan. Misschien samen met haar make up weggegooid?
pi_220514430
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 16:50 schreef SterreKaatje het volgende:
Ik vind het alleen maar mooi dat DBM naar de kerk is geweest en ten opzichte wat ze normaal draagt vind ik echt dat ze haar best heeft gedaan.

En MCW; Ligt het aan mij of wordt het elke podcast erger? Deze vrouw leeft niet meer in het hier en nu. Ze spreken ook vanuit 'De mensen denken' Ja ik luister podcast omdat ik het vanuit psychologisch perspectief interessant vind. Maar zij denkt echt dat vrouwen willen wat zij heeft......en dat wij willen leven hoe zij leeft.

Ik denk bij alles (insta en podcast) alleen maar: Lieve vrouw, ik ben tien jaar ouder dan jij en ik hoop zo dat je op tijd de juiste mensen om je heen hebt, zodat je zelf echt leert leven en je kinderen vanaf nu een veilige en een social media vrij leven kunt bieden.

Want al die mensen die kijken en luisteren, klikken je daarna weg en leven hun eigen echte leven.Bijna Iedereen ziet inmiddels door dit fake leven heen. Alleen jij niet.

Ik hoop zo dat pa en ma Walk en haar echte vrienden tot haar door kunnen dringen.
Als zij het niet doet vind ik dat KB hiervoor zou moeten zorgen. En dan bedoel ik niet met de schijnveiligheid zoals JvP die toepast.

Verder niks toe te voegen aan wat je schrijft.
Zij denkt echt dat ze het heeft gemaakt nu ze alles, zoals ze het zelf noemt, uitspeelt.
Wacht maar tot het leven haar uitspeelt. Dat wordt meer dan maximaal janken.
pi_220514599
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 16:38 schreef Tarantelle het volgende:
Ik vraag mij bij de Jelies steeds af hoe ze het gaan doen met certificaten. Wie gaat die halen? Die meiden zijn gewend hard te werken, dus dat zit wel goed, maar het lijkt vooral zoiets dat door va voor hen bedacht is. Hoe leuk is zoiets als het niet je eigen ambitie is?
Soppen in de B&B van vrienden is vast ook niet hun eigen ambitie.
Va en moe worden blij van deze toppers, dat is genoeg motivatie kennelijk.
Dat certificaat, geen idee. Het zou me niet verbazen als ze daar geen weet van hebben en zonder dat de tent opstarten.
pi_220514636
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 15:31 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb vannacht over Debbie gedroomd. Dat ze was gescheiden omdat Roy klaar met haar was. En toen was ze ineens weer helemaal gezond. :') Want anders kreeg Roy sowieso voogdij.

Pasgeleden ook over Sanneke gedroomd. Dat ze online had gezet: Bedankt voor de tikkies, dankzij jullie gulle donaties hebben Dion en ik nog steeds 30.000 op de bank!

( Ik droom veel, en raar. 🫣 )
😂
pi_220514638
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 16:16 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Zoiets zeggen is KB een trap nageven. Die Tim is ook niet wijs. Wat een schoothondje zoals hij achter haar aan huppelt. Wat dat betreft moet zij, net als Sanneke, ook een gouden mossel hebben. Eerst JvP en nu Tim. En als ze over haar schouder kijkt en iets anders leuks ziet worden ze weer ingeruild. En hoe afhankelijk mensen van haar worden vind ik helemaal triest. Weg eigen leven, onafhankelijkheid. Alles ingeruild voor MCW.
De gouden mossel van Michelle heeft iig dagelijks meerdere keren open huis, van Sanneke weet ik dat niet 😂
pi_220514648
quote:
Heel vreemd
pi_220514682
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 17:26 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
De gouden mossel van Michelle heeft iig dagelijks meerdere keren open huis, van Sanneke weet ik dat niet 😂
Help, ik ben een beelddenker 🤢
pi_220514727
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 17:26 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik wil dat van niemand weten maar van Sanneke al helemaal niet.
pi_220514754
Ok Dbm
Gisteren erg moe, slaapje in de middag.
Vandaag barstende koppijn maar wel filmpje op de bank
En ja hoor er
Is er weer 1 benauwd...
Benieuwd naar gedag van morgen.
pi_220514957
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 16:38 schreef JaNeeDan het volgende:
En zou zij al die baksels hebben gemaakt, omdat ze overal ‘recept van bladiebla’ bij zet?

Retorische vraag hoor. 😁
pi_220515000
Hoezo opnieuw verliefd ook.
Was Bob al verliefd en toen niet meer?
De adoratie van Judith naar haar zoon, ik weet niet, misschien brengt ze het gewoon een beetje onhandig maar het is echt too much.
We houden allemaal van onze kinderen en zien ze graag successen hebben maar hoe zij het allemaal brengt..
I can't help it, if I'm lucky
pi_220515001
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 18:12 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En zou zij al die baksels hebben gemaakt, omdat ze overal ‘recept van bladiebla’ bij zet?

Retorische vraag hoor. 😁
😉 ik dacht al
pi_220515089
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 16:10 schreef Loveischocolala het volgende:
Maar ze heeft nu wel Tim en haar droom boerderij. In eentje had ze die toen niet kunnen kopen.
Toch jammer als je je droomhuis hebt dat je, elke dag zonder je kinderen, datzelfde droomhuis ontvlucht.
pi_220515111
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 16:50 schreef SterreKaatje het volgende:

Er komen ook steeds meer kritische reacties op de podcast over dat Michelle altijd het hoogste woord heeft en Iris nooit laat uitpraten en ze haar lege leven laat zien maar doet alsof het heel wat is.
pi_220515154
Over de outfit van dbm, dat overslagshirt moet ze gewoon niet doen. Het heeft een te hoog ochtendjasgehalte en ze heeft ‘m een maat of twee te klein, te zien aan de lengtes en ruimte in het shirt. Dit staat voor geen meter zo… 😅
pi_220515234
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 18:12 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

Retorische vraag hoor. 😁
Ze was gisteren wel aan het bakken toen Dion aan het knallen was.
pi_220515322
Eerst praatte iris steeds door m heen, nu m door iris. Ze moeten elkaar steeds aftroeven. Vermoeiende, neppe vriendschap.
pi_220515343
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 19:19 schreef Hyacinth het volgende:
Eerst praatte iris steeds door m heen, nu m door iris. Ze moeten elkaar steeds aftroeven. Vermoeiende, neppe vriendschap.
Ja klopt. Eerst stoorde ik me daaraan bij Iris en nu bij Michelle. Iris komt er nu bijna helemaal niet meer tussen.
pi_220515360
Ik heb de podcast van de dames weer even geluisterd, maar wat is er in hemelsnaam aan de hand met mevrouw Walk?
Ze vindt het belachelijk dat Iris met de bus naar Schiphol moet en van David, ivm de financiën, de bus moet pakken. Quotes als: is dit een grap? Ik heb een mening etc? Daarna vertelde Iris dat ze bij de eerste keer met de bus een incident had. Michelle meteen: werd je herkend?
Echt..... Wat denkt zij wel niet? Dat ze de koningin is of zo?
Daarna een heel verhaal over de onmogelijke liefde tussen Tim en Mies, waarin ze dus weer helemaal niets zegt.
Huilend hand in hand toen ze Parijs in reden want het deed haar denken aan het liedje: looks like we made it.
Hypomaan lijkt ze wel, niet te doen.
Idd ook heel veel door Iris heen kletsen.

[ Bericht 0% gewijzigd door WildeTuinen op 05-04-2026 19:31:46 (Fout in de tekst ) ]
pi_220515575
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 15:40 schreef Harper het volgende:
Lindaopcuracao zit niet op Curacao maar in Panama. Deelde vooraf de luxe accommodaties waar ze zouden verblijven. De tweede in the middle of nowhere, waar niks te doen is. Ga je daarvoor naar Panama?
Helaas kon ze niet slapen want geen stroom dus geen airco. Je zou bijna medelijden krijgen ;)
Haha zij vindt zichzelf zoooo geweldig. En maar toeristen op Curaçao afzeiken, ze is zelf geen haar beter. Klagen over de warmte, klagen over de hoge kosten van boodschappen, zeiken zagen en zeuren.
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_220515601
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 17:22 schreef Harper het volgende:

[..]
Soppen in de B&B van vrienden is vast ook niet hun eigen ambitie.
Va en moe worden blij van deze toppers, dat is genoeg motivatie kennelijk.
Dat certificaat, geen idee. Het zou me niet verbazen als ze daar geen weet van hebben en zonder dat de tent opstarten.
Door al die gouden mossels dacht ik even heel ergens anders aan bij “soppen in de B&B van vrienden”, tot ik zag dat het over de Jelies ging 😂.

Afgelopen week las ik de post van 27 maart van MCW. Dat een fijn huis leuk is, mooie spullen blij kunnen maken, maar dat allemaal einde van de dag heel betrekkelijk is. Zo makkelijk gezegd als je geld al water uit kan geven, maar zou ze dat ook nog zeggen als ze failliet zou gaan en 3 hoog achter komt te zitten met 4 kinderen zonder Timmie en personeel? Ik denk dat ik het antwoord weet, al gun ik haar ook dat ze er dan echt achter mag komen wat telt in het leven.
pi_220515620
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 20:17 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Door al die gouden mossels dacht ik even heel ergens anders aan bij “soppen in de B&B van vrienden”, tot ik zag dat het over de Jelies ging 😂.

Afgelopen week las ik de post van 27 maart van MCW. Dat een fijn huis leuk is, mooie spullen blij kunnen maken, maar dat allemaal einde van de dag heel betrekkelijk is. Zo makkelijk gezegd als je geld al water uit kan geven, maar zou ze dat ook nog zeggen als ze failliet zou gaan en 3 hoog achter komt te zitten met 4 kinderen zonder Timmie en personeel? Ik denk dat ik het antwoord weet, al gun ik haar ook dat ze er dan echt achter mag komen wat telt in het leven.
Dit had ik ook😂😂
pi_220515665
Wat ik trouwens ook niet begrijp mij Michelle: paar weken geleden was de shit aan bij Jolie noé. Het personeel bood zelfs aan om geen salaris te ontvangen. En nu zit mevrouw weer in een super duur hotel in Parijs, shoot sjaaltjes van Hermes en vliegt wekelijks naar Spanje op en neer.
Zou mij oprecht genaaid voelen als ik 1 van haar medewerkers was die een paar weken geleden nog in de stress zat omdat het financieel allemaal zo moeilijk was.
pi_220515673
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 17:41 schreef Henrike het volgende:
Ok Dbm
Gisteren erg moe, slaapje in de middag.
Vandaag barstende koppijn maar wel filmpje op de bank
En ja hoor er
Is er weer 1 benauwd...
Benieuwd naar gedag van morgen.
En daarna zie je een meisje door de winkel rennen.
pi_220515729
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 20:17 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]

😂
pi_220515733
MW

Zo, er staan pittige reacties onder de podcast op Insta. Die zullen ook wel weer geswifferd worden. Vooral richting Mies, dat ze haar familie en echte vriendinnen heeft laten vallen voor dit inhoudsloze bestaan met Tim(samengevat). Het is vooral veel egocentrisch en snobistisch gewauwel in de podcast vinden mensen. Ben het ermee eens dat Michelle totaal onherkenbare is veranderd en niet ten goede.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zomerzonnetjw op 05-04-2026 20:45:23 (Typfout) ]
pi_220515769
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 20:26 schreef WildeTuinen het volgende:
Wat ik trouwens ook niet begrijp mij Michelle: paar weken geleden was de shit aan bij Jolie noé. Het personeel bood zelfs aan om geen salaris te ontvangen. En nu zit mevrouw weer in een super duur hotel in Parijs, shoot sjaaltjes van Hermes en vliegt wekelijks naar Spanje op en neer.
Zou mij oprecht genaaid voelen als ik 1 van haar medewerkers was die een paar weken geleden nog in de stress zat omdat het financieel allemaal zo moeilijk was.
Gewoon pijnlijk hoe de decadentie er vanaf spat, vooral omdat veel van haar trouwe volgers haar volgden vanwege het moederschap (staat nu ergens onderaan het lijstje van Mies) en de combinatie met haar kledingzaak (ook naar de zijlijn). Ook de Walks zijn uit beeld (pa en broertje), terwijl die alles voor haar waren.

(Denk trouwens dat zij het hele reisje, inclusief alles gewoon op de zaak wegschrijft. Maar dan snap ik nog niet hoe je het geld zo tegen de plinten kan laten klotsen.)

[ Bericht 0% gewijzigd door Zomerzonnetjw op 05-04-2026 20:45:51 (Typfout) ]
pi_220515819
MCW: For every high there is a low. Die gaat zichzelf echt gigantisch tegenkomen.
pi_220515904
Oei ik zie nu ook de reacties onder een post op de pagina van de podcast. Het lijkt van dichtbij te komen? Ook wel echt emotionele en inhoudelijke reacties (niet zomaar geblaat)

Maar laten we er nog maar goed naar kijken, want ook die staan er vermoedelijk niet lang.
pi_220516069
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 20:28 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
En daarna zie je een meisje door de winkel rennen.
Ja dat dacht ik ook maar wie was benauwd dan , ik snap er geen sapperdeflap meer van
pi_220516084
MW: ik denk dat ze nooit op haar FB-pagina kijkt, maar dat wat ze mbt de podcast upload op insta rechtstreeks naar haar FB gaat. Daar is ze nog getrouwd met Koen, haar header is nog een foto van jaren terug. Wat een verschil met nu, en niet in haar voordeel!
pi_220516208
Waarom moet Michelle (en Tim kennelijk ook) huilen als Tim haar wakker maakt?

Ik vind het ook om te janken als mijn wekker 's ochtends afgaat, maar dat is vast niet wat ze bedoeld 😂.

De reacties zijn niet per se positief. Er reageren ook mensen dat Michelle niet te verstaan is,maar daar heb ik dan weer geen last van.
pi_220516244
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 21:41 schreef Dievanhiernaast het volgende:

Ik vind het ook om te janken als mijn wekker 's ochtends afgaat, maar dat is vast niet wat ze bedoeld 😂.

De reacties zijn niet per se positief. Er reageren ook mensen dat Michelle niet te verstaan is,maar daar heb ik dan weer geen last van.
Ze zagen de Arc de Triomphe😭
En eindelijk was het ze gelukt, met z’n tweetjes in Parijs🥰
pi_220516249
quote:

Ook op Youtube wordt het de grote Mies show genoemd. Zo gevoelig als zij zichzelf altijd voordeed, dan zou haar dat toch moeten raken, lijkt me. Maar denken dat je wat meer bent dan de pleps, zo graag willen dat mensen naar je opkijken, pochen met je reisjes en je etentjes. Zou dat omzet genereren of haken mensen daardoor juist af, en shoppen ze wel ergens anders online?
pi_220516258
quote:

Misschien schieten de tranen haar wel spontaan in de ogen als ze wakker wordt en ze komt erachter dat het geen nachtmerrie is die Tim , maar werkelijkheid
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220516298
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 21:47 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Misschien schieten de tranen haar wel spontaan in de ogen als ze wakker wordt en ze komt erachter dat het geen nachtmerrie is die Tim , maar werkelijkheid
"Muziek is ‘n soort van lijntje in ons leven. Was het in onze vriendschap, en is het nu we samen zijn nog meer."
Hoe oud was Mies ook al weer toen ze met Koen verkering kreeg? Daarvoor had ze al een muzikaal lijntje met Tim. Ze waren toen toch nog maar net de vriendenboekjes ontgroeid?
pi_220516435
Ik moest ook een keer huilen in de auto bij de arc de triomph. Had tegen mijn man gezegd dat ik wilde ruilen voordat we in Parijs waren en ineens waren we daar en moest ik dus dwars door Parijs rijden 😅. Janken, alles. Al die auto's en dat getoeter. Dus wat dat betreft snap ik Mies wel.
pi_220516450
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 21:53 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
"Muziek is ‘n soort van lijntje in ons leven. Was het in onze vriendschap, en is het nu we samen zijn nog meer."
Hoe oud was Mies ook al weer toen ze met Koen verkering kreeg? Daarvoor had ze al een muzikaal lijntje met Tim. Ze waren toen toch nog maar net de vriendenboekjes ontgroeid?
Ze kennen elkaar al 20 jaar, zijn nog steeds niet uitgepraat en nu blijkt muziek ook al jaren een lijntje te zijn. Ze was een jaar of 12/13. Wat zal het qua muziek geweest zijn? Justin Bieber, Britney Spears?

Vraag me af hoe de ex van Tim naar deze vertoning kijkt.
pi_220516455
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 22:12 schreef WildeTuinen het volgende:
Ik moest ook een keer huilen in de auto bij de arc de triomph. Had tegen mijn man gezegd dat ik wilde ruilen voordat we in Parijs waren en ineens waren we daar en moest ik dus dwars door Parijs rijden 😅. Janken, alles. Al die auto's en dat getoeter. Dus wat dat betreft snap ik Mies wel.
🤣
pi_220516519
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 21:46 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze zagen de Arc de Triomphe😭
En eindelijk was het ze gelukt, met z’n tweetjes in Parijs🥰
Ze vliegt voor iedere scheet naar Spanje, maar eindelijk naar Parijs! Zo'n 5u (?) rijden van haar woonplaats, but she made it! (Heul spontaan)
pi_220516525
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 22:12 schreef WildeTuinen het volgende:
😂😂
Het verkeer werd Tim te veel.

Ze omschrijft t ook als een filmscene, alsof ze helemaal idyllische alleen over de arc de triomph rijden,natte ogen naar elkaar kijkend. I wanna know what love is op de achtergrond, in de achteruitkijkspiegel een trotse Robert ten Brink.

Terwijl het daar nstuurlijk een grote chaos van toeterende auto's is 🙈
pi_220516538
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 22:27 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze vliegt voor iedere scheet naar Spanje, maar eindelijk naar Parijs! Zo'n 5u (?) rijden van haar woonplaats, but she made it! (Heul spontaan)
Dat infuus van een paar weken terug heeft in elk geval z’n werk gedaan. De sneltrein dendert voort. Oh nee, sneltrein is OV. Daar doet ze niet aan. De X5 dendert voort, kramp in de rechtervoet en gaan!
pi_220516554
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 16:38 schreef Tarantelle het volgende:
Die gaan in al hun domheid gewoon die tent openen. Komt er soort van controle dan een gespeelde: oepsie dat wisten we niet we spreken niet zo goed Spaans etc. Wat dat betreft zijn ze ook gewoon vals. Tenminste ik vind Janneke vals uit haar ogen kijken en alles té mooi voorspiegelen. Van de zorgzame moeke uit Tollebeek is het een geldbeluste niets ontziende graaier geworden.
pi_220516555
Op threads schrijft DBM dat haar zoon zoooveel eet en zooo mager is. Ik kan me vergissen maar volgens mij zijn beide kinderen van DBM niet mager. Maar alles voor de aandacht he?
pi_220516563
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 14:57 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik had dit beter niet kunnen weten.

Wat mij in de podcast steeds opvalt is dat ze regelmatig benoemt dat ze eindelijk met Tim kan zijn. Misschien bedoelt ze er verder niks raars mee maar het klinkt alsof Koen een tussenstation is geweest. Onderweg van A naar Beter.
Ze hoeven niet meer stiekem te foen.
In feite geeft ze ermee aan dat het klopt van dat vreemdgaan.
pi_220516578
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 22:14 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze kennen elkaar al 20 jaar, zijn nog steeds niet uitgepraat en nu blijkt muziek ook al jaren een lijntje te zijn. Ze was een jaar of 12/13. Wat zal het qua muziek geweest zijn? Justin Bieber, Britney Spears?

Ik vind Tim dan wel weer een figuur dat naar Justin Bieber luistert 🫣😂
pi_220516603
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 22:38 schreef lila01 het volgende:

[..]
Ze hoeven niet meer stiekem te foen.
In feite geeft ze ermee aan dat het klopt van dat vreemdgaan.
De manische mina’s hebben de swifferknop weer gevonden. Louter reacties waarin ze de hemel in worden geprezen, mogen blijven bestaan. Liefs, ❤
pi_220516616
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 22:32 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat infuus van een paar weken terug heeft in elk geval z’n werk gedaan. De sneltrein dendert voort. Oh nee, sneltrein is OV. Daar doet ze niet aan. De X5 dendert voort, kramp in de rechtervoet en gaan!
Autofreak hier, het is zelfs een x7 volgens mij😉met
7 zitplaatsen , dus nu ruimte over
pi_220516641
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 22:36 schreef IlseMarije het volgende:
Op threads schrijft DBM dat haar zoon zoooveel eet en zooo mager is. Ik kan me vergissen maar volgens mij zijn beide kinderen van DBM niet mager. Maar alles voor de aandacht he?
En wat zei ik een paar uur geleden, die doet vnv nog even rondje HAP, en ja hoor, na die 15 hamburgers kwam ze 'm de oren uit en had ie zo een pijn dat ze weer naar de hap moest...
pi_220516644
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 22:46 schreef Raradefayee het volgende:

[..]
De manische mina’s hebben de swifferknop weer gevonden. Louter reacties waarin ze de hemel in worden geprezen, mogen blijven bestaan. Liefs, ❤
En ik vond het echt keurige reacties, lief ook.
Onnodig om ze te verwijderen
pi_220516651
Judith helpt Bob die de tafel al vol heeft met gevonden eieren nog even mee, laat hem toch eens een keer niet altijd winnen.
En dat stukje over verliefdheid... bizar
pi_220516665
Een feestdag is geen feestdag als je niet naar de hap bent geweest 🥳
Kreeg laatst een herinnering van ons laatste hapbezoek via mijn foto's 😂 5 jaar terug had mijn zoon zijn arm gebroken en toen moest ik foto maken van zijn stoere gips voor oma 👌 dus we zijn al tijdje niet geweest
pi_220516670
Dbm weer bij de HAP geweest 🫣
pi_220516697
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 23:00 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dbm weer bij de HAP geweest 🫣
Knettergek
  zondag 5 april 2026 @ 23:08:43 #89
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_220516699
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 22:53 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
En wat zei ik een paar uur geleden, die doet vnv nog even rondje HAP, en ja hoor, na die 15 hamburgers kwam ze 'm de oren uit en had ie zo een pijn dat ze weer naar de hap moest...
Vooruitziende blik!
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
  Moderator zondag 5 april 2026 @ 23:10:12 #90
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220516705
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 22:56 schreef Henrike het volgende:
Judith helpt Bob die de tafel al vol heeft met gevonden eieren nog even mee, laat hem toch eens een keer niet altijd winnen.
En dat stukje over verliefdheid... bizar
Nou ik schrok ook een beetje van de term verliefdheid. Dat gebruik je toch niet om de band met je kind te omschrijven? Dat vind ik echt raar en ongezond.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  zondag 5 april 2026 @ 23:10:13 #91
3778 popje
pi_220516706
Zij heeft echt een ongezonde manier om haar kinderen voor het minste of geringste 'ziek te verklaren', en als er niks mis is, laat ze wel iets onderzoeken wat potentieel mis zou kunnen zijn...
  Moderator zondag 5 april 2026 @ 23:11:07 #92
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220516709
Volgens het online woordenboek:

quote:
met het gevoel heel veel van iemand te houden, altijd bij hem of haar te willen zijn en met hem of haar te willen vrijen
:r :r :r
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
pi_220516714
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 22:36 schreef IlseMarije het volgende:
Hij at toch juist nooit iets?
Ik kan het niet meer bijhouden bij die vrouw.

En nu weer naar de hap. Voor sterkere pijnstilling hoef je niet naar de hap.
'Hij krijgt steeds buisjes'
'We hebben dit vaker gehad, dst eindigde altijd op de ok'.

Ja voor buisjes moet ie naar de ok. Is vervelend maar t is een ingreep van niks.
pi_220516716
En dan is ze bij de hap geweest, kind heeft oorontsteking blijkbaar.
Zij kan pas dinsdag de kno bellen? Er heeft toch een arts gekeken? Die zal toch wel weten hoe en wat. Denk dat de diagnose meeviel en dat de bezorgde moeder een zwaarder etiketje wil van de kno .
Het kereltje weet volgens mij inmiddels heel goed hoe hij zijn moeder naar de hand kan zetten.
Steeds lekker onder het dekentje op de bank met extra schermtijd... slim( o nee hoogbegaafd)
Maar wie was er dan zo benauwd dat ze niet konden gourmetten? Rennende flap in de supermarkt?
pi_220516724
Zoveel oorpijn maar met een koptelefoon op de bank? Hoe dan?

Ik vind haar kids ook geen magere kinderen hoor
pi_220516735
Deviervankim die 'safety first' schrijft
Een vier (?) jarige op zo'n ding laten rijden is per definitie al niet 'safety first' toch?

Noem mij een negatieve Nelly of een Karen , maar ik begrijp echt niet dat mensen het een goed idee vinden om een jong kind op een motor te laten rijden.
pi_220516736
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 23:10 schreef Meke het volgende:

[..]
Nou ik schrok ook een beetje van de term verliefdheid. Dat gebruik je toch niet om de band met je kind te omschrijven? Dat vind ik echt raar en ongezond.
Nee inderdaad en ook hoe zij het omschrijft. Ze had ook kunnen zeggen: Bob is zo blij en gelukkig dat ik meer kan, ik zie het aan hem
pi_220516738
quote:

[..]
Ik vind het ook heel ongezond die moeder-kind relatie daar.
Dat zij hem totaal adoreert is al bijzonder, maar dat ze zijn gevoel voor haar ook zo beschrijft is nog veel bijzonderder. Het zou denk ik goed zijn als daar ooit nog een derde persoon in de vorm van een partner bijkomt voor haar waar zij die gevoelens wel op een gepaste manier kan uiten, want B is nu haar hele wereld en ze legt daarmee veel druk op hem.
pi_220516740
Ik geloof het gewoon niet eens meer dat ze weer bij de hap is geweest.

Hier kom je echt niet zomaar hij de hap en als ze haar naam en dossiers zien, dan weten ze ook wel hoe serieus zij haar moeten nemen.

Hij heeft "zwaardere pijnstilling" gekregen? Bij een ontsteking had hij gewoon antibiotica gekregen.

Mensen zoals zij belasten de zorg enorm en maken de zorg onbetaalbaar!
pi_220516741
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 23:13 schreef Moppie1982 het volgende:

Nou dat, bij heftige oorpijn lagen ze hier dubbel van de pijn huilend op de bank.
Vaak ook met hoge koorts.
pi_220516746
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 23:12 schreef Henrike het volgende:
En dan is ze bij de hap geweest, kind heeft oorontsteking blijkbaar.
Zij kan pas dinsdag de kno bellen? Er heeft toch een arts gekeken? Die zal toch wel weten hoe en wat. Denk dat de diagnose meeviel en dat de bezorgde moeder een zwaarder etiketje wil van de kno .
Het kereltje weet volgens mij inmiddels heel goed hoe hij zijn moeder naar de hand kan zetten.
Steeds lekker onder het dekentje op de bank met extra schermtijd... slim( o nee hoogbegaafd)
Maar wie was er dan zo benauwd dat ze niet konden gourmetten? Rennende flap in de supermarkt?
Op threads eet ie veel, op insta gaat ie dood van de oorpijn.
Als mijn zoon zo'n oorpijn heeft dat we naar de hap moeten dan eet ie vrijwel niks.
Er kan misschien wel tegen haar gezegd zijn dat ze na x aantal dagen geen verbetering ze weer contact moest leggen.
pi_220516752
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 23:17 schreef Lodelie het volgende:
Ik geloof het gewoon niet eens meer dat ze weer bij de hap is geweest.

Hier kom je echt niet zomaar hij de hap en als ze haar naam en dossiers zien, dan weten ze ook wel hoe serieus zij haar moeten nemen.

Hij heeft "zwaardere pijnstilling" gekregen? Bij een ontsteking had hij gewoon antibiotica gekregen.

Mensen zoals zij belasten de zorg enorm en maken de zorg onbetaalbaar!
Ik denk dat ze gewoon gebeld heeft
Of het oordeel van de hap stond haar niet aan want ze wil dinsdag de kno bellen.
Als dat nodig was geweest had de arts dat wel geregeld.
Nee , zij heeft niet de uitslag die ze wou.
Flip kan dinsdag mooi thuis blijven van school
  zondag 5 april 2026 @ 23:21:37 #103
3778 popje
pi_220516756
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 23:20 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik denk dat ze gewoon gebeld heeft
Of het oordeel van de hap stond haar niet aan want ze wil dinsdag de kno bellen.
Als dat nodig was geweest had de arts dat wel geregeld.
Nee , zij heeft niet de uitslag die ze wou.
Flip kan dinsdag mooi thuis blijven van school
Ja natuurlijk, een week niet thuisgebleven is een week niet geleefd!
pi_220516769
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 23:21 schreef popje het volgende:

[..]
Ja natuurlijk, een week niet thuisgebleven is een week niet geleefd!
En flip denkt; mooi kat in t bakkie , die moeder van mij trapt er mooi weer in.
Misschien nog ff langs de winkel iets uitzoeken want hij mag weer naar de kno arts
pi_220516773
De vragendokter heeft een online cursus voor ouders/verzorgers over zieke kinderen, is wel wat voor DBM
pi_220516780
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 23:13 schreef Moppie1982 het volgende:

Geen koptelefoon of oortjes bij een oorontsteking. Dat is echt zo slecht!

Het enige dat mijn dochter kreeg van de KNO-arts was een neusspray die je langdurig mocht gebruiken. En oordruppels tegen de ontsteking.
pi_220516791
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 23:17 schreef Henrike het volgende:

[..]
Nou dat, bij heftige oorpijn lagen ze hier dubbel van de pijn huilend op de bank.
Vaak ook met hoge koorts.
Weet er zelf alles van
pi_220516871
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 22:43 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik vind Tim dan wel weer een figuur dat naar Justin Bieber luistert 🫣😂
🤦‍♀️
pi_220516898
quote:

[..]
Manische Mina's 😂

[ Bericht 0% gewijzigd door Zomerzonnetjw op 05-04-2026 23:52:58 (Typfout) ]
pi_220516936
DBM jokt de hele boel bij elkaar
pi_220516949
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 23:17 schreef Nieve het volgende:

[..]
Ik vind het ook heel ongezond die moeder-kind relatie daar.
Dat zij hem totaal adoreert is al bijzonder, maar dat ze zijn gevoel voor haar ook zo beschrijft is nog veel bijzonderder. Het zou denk ik goed zijn als daar ooit nog een derde persoon in de vorm van een partner bijkomt voor haar waar zij die gevoelens wel op een gepaste manier kan uiten, want B is nu haar hele wereld en ze legt daarmee veel druk op hem.
Ik kan me Judith in een relatie echt niet voorstellen, geen idee waarom
pi_220517008
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 00:09 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik ook niet. Ze lijkt me ook een erg onaangenaam persoon om mee samen te wonen 🙈.
En ik vind haar nog sekslozer dan AM
pi_220517253
quote:

[..]

Lachen en huilen tegelijk. Zou mij, als ik haar was, wel helpen in het verwerkingsproces
pi_220517352
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 04:51 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Lachen en huilen tegelijk. Zou mij, als ik haar was, wel helpen in het verwerkingsproces
Ik zou me echt flink bedonderd voelen door alle uitspraken die MCW doet. Alsof ze elkaar nooit los hebben gelaten. En aan de andere kant zou ik ook heel hard lachen om het puberale gedrag van het volgzame joch.
pi_220517355
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 00:09 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dan zou het al iemand moeten zijn die net zo in het leven staat; gierig, overal tegenaan schoppen. En geen man.
pi_220517360
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 22:48 schreef Henrike het volgende:

[..]
Autofreak hier, het is zelfs een x7 volgens mij😉met
7 zitplaatsen , dus nu ruimte over
Als er 7 zitplaatsen zijn vraag ik mij af waarom ze die nooit gebruikt. Ik heb nooit anders gezien dan een kind voorin. Hoe dan ook, er zal een auto bij moeten komen voor Tim en z’n kinderen. Of hij heeft een auto maar zien we die niet.
pi_220517368
quote:

[..]
Daarom vinden ze ook dat ze geweldige werkgevers zijn. Hun medewerkers zijn zo blij met ze. Volgens mij verwijderen ze in het echte leven ook iedereen met een andere mening en blijven ook daar alleen de fans over. Deze vrouwen zijn zo ziekelijk vol van zichzelf.
pi_220517381
quote:

[..]
Ik vind dat in deze ook vreemd. Ook vanwege de leeftijd trouwens. Onze 2 jarige zoon wilde tot een paar maanden geleden alleen mama, continu bij mij op schoot zitten, kusjes willen en papa mocht niks 😂 daar maakten wij ook grapjes over a la ‘hij denkt dat ik Beyoncé ben’ maar met zon grote knul als Bob mag ik hopen dat die fase voorbij is 😂
pi_220517411
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 07:40 schreef Zeeschelp het volgende:

[..]
Ik vind dat in deze ook vreemd. Ook vanwege de leeftijd trouwens. Onze 2 jarige zoon wilde tot een paar maanden geleden alleen mama, continu bij mij op schoot zitten, kusjes willen en papa mocht niks 😂 daar maakten wij ook grapjes over a la ‘hij denkt dat ik Beyoncé ben’ maar met zon grote knul als Bob mag ik hopen dat die fase voorbij is 😂
Bij de Nagelkerkjes spreekt de 8 jarige zoon nog af om met mama in bad te gaan. Dus zo ongewoon is het bij sommige mensen niet :)
pi_220517443
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 00:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik ook niet. Ze lijkt me ook een erg onaangenaam persoon om mee samen te wonen 🙈.
En ik vind haar nog sekslozer dan AM
Ik ook 🫣
pi_220517458
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 07:27 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Als er 7 zitplaatsen zijn vraag ik mij af waarom ze die nooit gebruikt. Ik heb nooit anders gezien dan een kind voorin. Hoe dan ook, er zal een auto bij moeten komen voor Tim en z’n kinderen. Of hij heeft een auto maar zien we die niet.
Er stond laatst wel een sportauto op een foto voor het huis, dus kan idd die van Tim zijn.
Die grote bmw kocht ze tijdens of net voor de poly weet ik nog.
pi_220517470
Sofie, tekstjes maken als je een drankje op hebt kun je beter niet meer doen. Swifferen in de reacties helpt dan namelijk niet zoveel.

Als je je socials serieus neemt zul je er toch echt wat meer aandacht aan moeten geven. Gelukkig ben je eigen baas🙈
pi_220517480
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 23:52 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Manische Mina's 😂
Jammer dat ze die reacties verwijderen, zal ze weer volgers schelen.
Vind de reacties eigenlijk heel oprecht en keurig.
Kan mij voorstellen dat ze echt grove, beledigende reacties verwijderen maar dit was wel erg rigoureus, werd niks verkeerds gezegd.
In mijn woonplaats woont ook een flu flu en daar worden soms echt hatelijke reacties geplaatst onder haar Posts.
Echt kwetsend en gemeen, die worden verwijderd en dat snap ik.
pi_220517526
Maar de waarheid kan hard zijn dan verwijder je het maar
pi_220517539
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 08:47 schreef Loveischocolala het volgende:
Maar de waarheid kan hard zijn dan verwijder je het maar
Ja dat zal ook wel , te confronterend misschien ook.
Het feit dat er zo'n reactie word verwijderd betekent wel dat het iets met ze doet.
pi_220517555
MW vind ik eigenlijk niets meer dan een moderne prostituee, net als de meeste influencers.
Jezelf en de privacy van je gezin verkopen voor geld. Daar zit sws nooit een stabiel persoon achter lijkt me.

Bij haar zie ik steeds meer gelijkenissen met een tante van mij.

Zo'n patroon van aandacht slurpen en weer afstoten als het je niet zint, gevoed door angst voor afwijzing en eenzaamheid, dat doet iets met je omgeving, en zeker met kinderen!
pi_220517558
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 07:22 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dan zou het al iemand moeten zijn die net zo in het leven staat; gierig, overal tegenaan schoppen. En geen man.
👀
pi_220517594
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 08:53 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
👀
Denk niet dat Judith er na al die jaren alleen aan moet beginnen😉word niemand blij van
Zij niet/ hij niet en Bob niet want die is verliefd op zijn moeder en zal geen indringer dulden vrees ik.
Dan had ze eerder iemand moeten leren kennen. Bob is nu zo aan de 1:1 aandacht gewend.
Kan Bob natuurlijk niks aan doen.
pi_220517606
Heeft Judith überhaupt ooit een relatie gehad?
pi_220517610
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 08:20 schreef Henrike het volgende:

[..]
Er stond laatst wel een sportauto op een foto voor het huis, dus kan idd die van Tim zijn.
Die grote bmw kocht ze tijdens of net voor de poly weet ik nog.
In elk geval tijdens de poly. JvP was mee om hem te halen.
pi_220517707
Wat een onzin. Natuurlijk zou Judith een relatie kunnen krijgen met een man of vrouw. Ik heb geen idee van haar voorkeur, maar het is nogal raar om te stellen dat iemand geen relatie zou kunnen hebben of krijgen. Wat jeo ok van iemand vindt.
pi_220517712
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 08:23 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Sofie, tekstjes maken als je een drankje op hebt kun je beter niet meer doen. Swifferen in de reacties helpt dan namelijk niet zoveel.

Als je je socials serieus neemt zul je er toch echt wat meer aandacht aan moeten geven. Gelukkig ben je eigen baas🙈
Ik opende net een bericht waar 86 reacties onder stonden en dat bleken er nog 10 te zijn?? Krijgen ze zoveel haat? Sinds wanneer nemen mensen die moeite?
pi_220517729
Ik begrijp die Tim niet. Hij was zijn baan al kwijt, na amper 8 dagen als trainer in België, en lijkt nu de persoonlijke assistent en animator van MCW te zijn. Zo komt zijn carrière nooit meer van de grond natuurlijk. Hij had gelijk werk moeten maken om weer als trainer elders aan de bak te gaan.

Daarnaast lijkt hij amper zijn eigen kinderen te zien. Dus hij heeft geen werk (al is hij wellicht in dienst bij MCW), zorgt niet voor eigen woonruimte om in alle rust zijn eigen kinderen te ontvangen en een band mee op te bouwen, werkt niet aan zijn voetbalcarrière.

Ja, ik zou ook huilen als ik Tim was. En nog harder als ik zijn familie was. Wat doet die man, joh? Als MCW echt van hem zou houden, zou ze hem weer het veld opschoppen, en naar zijn kinderen. Maar die houdt vooral van zichzelf.

Tis toch te gek voor woorden.
pi_220517732
Dus Flipje vreet eerst 15 mini hamburgertjesweg, dan ineens weer MEGA oorpijn, HAP, om vervolgens met een koptelefoon op, op de bank te chillen...u-hu..🤔🤥🤥🤥

Kind heeft ook geen oorontsteking maar uiteraard een FIKSE oorontsteking...
pi_220517737
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 09:30 schreef Shuri het volgende:
Ik begrijp die Tim niet. Hij was zijn baan al kwijt, na amper 8 dagen als trainer in België, en lijkt nu de persoonlijke assistent en animator van MCW te zijn. Zo komt zijn carrière nooit meer van de grond natuurlijk. Hij had gelijk werk moeten maken om weer als trainer elders aan de bak te gaan.

Daarnaast lijkt hij amper zijn eigen kinderen te zien. Dus hij heeft geen werk (al is hij wellicht in dienst bij MCW), zorgt niet voor eigen woonruimte om in alle rust zijn eigen kinderen te ontvangen en een band mee op te bouwen, werkt niet aan zijn voetbalcarrière.

Ja, ik zou ook huilen als ik Tim was. En nog harder als ik zijn familie was. Wat doet die man, joh? Als MCW echt van hem zou houden, zou ze hem weer het veld opschoppen, en naar zijn kinderen. Maar die houdt vooral van zichzelf.

Tis toch te gek voor woorden.
En de persoonlijke zakdoek, waar zij haar tranen aan kan drogen
pi_220517741
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 09:25 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Wat een onzin. Natuurlijk zou Judith een relatie kunnen krijgen met een man of vrouw. Ik heb geen idee van haar voorkeur, maar het is nogal raar om te stellen dat iemand geen relatie zou kunnen hebben of krijgen. Wat jeo ok van iemand vindt.
Niemand zegt toch dat ze geen relatie kan krijgen? Meer dat we het ons niet kunnen voorstellen, Judith met een relatie
pi_220517743
Judith heeft ook alweer dagen dezelfde trui aan, en haar haren mag ze ook weer weleens wassen
pi_220517769
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 09:25 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Alles kan...
pi_220517786
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 09:31 schreef opwegnaar het volgende:
Dus Flipje vreet eerst 15 mini hamburgertjesweg, dan ineens weer MEGA oorpijn, HAP, om vervolgens met een koptelefoon op, op de bank te chillen...u-hu..🤔🤥🤥🤥

Kind heeft ook geen oorontsteking maar uiteraard een FIKSE oorontsteking...
Hij was ook nog naar de kerk hè, en hij heeft met zijn vader een tijd buiten gespeeld.
Toen gegeten en toen ineens moest hij naar de hap. Zo ziek dat hij met iPad en dekentje incl koptelefoin( ff googlen hoe verstandig dat is bij een fikse oorontsteking)op de bank mocht.
Joepieee denkt Flip morgen extra dagje thuis
pi_220517811
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 09:26 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Ik opende net een bericht waar 86 reacties onder stonden en dat bleken er nog 10 te zijn?? Krijgen ze zoveel haat? Sinds wanneer nemen mensen die moeite?
Laatst zag ik veel reacties maar het bleken er maar een paar te zijn. Erbij stond: op FB x reacties.
Dus ik vermoed dat ze tegenwoordig opgeteld worden?
pi_220517825
Ik volg de moeder niet, maar een kind dat zo vaak aangemeld wordt bij een HAP, krijgt toch op z'n minst een kritische opmerking achter de naam?
Ik vind het ongelooflijk (ergerlijk) wat ik hier lees.
Aandachtsorgel die moeder.

Andere ergernissen: Sien, die moeder van de drieling met haar aaneenlopende reclame voor een gekregen weekendje uit. #ontvolg
  maandag 6 april 2026 @ 10:02:09 #142
405872 roosszz
never give up!
pi_220517878
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 09:34 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith heeft ook alweer dagen dezelfde trui aan, en haar haren mag ze ook weer weleens wassen
Gelukkig stond Winston gisteren niet voor de deur dan
pi_220517891
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 16:52 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Ach, en ook weer iemand benauwd daar in huis, ik denk vanavond nog even naar de HAP/SEH of kinderarts aan de lijn.
BINGO!! 🫠
pi_220517893
Heeft AM nog vrij vandaag ?
pi_220517895
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 09:40 schreef Henrike het volgende:

[..]
Hij was ook nog naar de kerk hè, en hij heeft met zijn vader een tijd buiten gespeeld.
Toen gegeten en toen ineens moest hij naar de hap. Zo ziek dat hij met iPad en dekentje incl koptelefoin( ff googlen hoe verstandig dat is bij een fikse oorontsteking)op de bank mocht.
Joepieee denkt Flip morgen extra dagje thuis
Dat joepie stukje weet ik eigenlijk niet. Willen die kinderen echt graag thuis blijven? Die van mij willen vooral lekker naar school.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220517898
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 10:02 schreef roosszz het volgende:

[..]
Terwijl ze dacht dat ze een kans maakte met haar lot met nr 25
Viel het net in een wijk vlakbij haar
pi_220517900
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 10:05 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
BINGO!! 🫠
Wel met een plottwist, het was voor de ander :+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220517904
Ik vind het ook apart/ raar dat het altijd mama is die naar de hap gaat. Papa gaat nooit! Misschien dat hij toevallig een keer wat heeft gedronken zodat jij niet mag rijden, maar dit os elke x zo.
pi_220517909
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 10:07 schreef LeSage het volgende:

[..]
Wel met een plottwist, het was voor de ander :+
Hahaha ja er moet wel iets van een verrassings element nog in haar verhaal zitten toch?! Het benauwde kind kon ook nog lekker scheuren met een karretje in de appie 🤔🤡
pi_220517957
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 10:09 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik vind het ook apart/ raar dat het altijd mama is die naar de hap gaat. Papa gaat nooit! Misschien dat hij toevallig een keer wat heeft gedronken zodat jij niet mag rijden, maar dit os elke x zo.
Volgens DBM drinken ze allebei nooit alcohol
pi_220517963
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 09:26 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Het hoeft geen haat te zijn. Een hele gewone vraag wordt al niet gewaardeerd en geswifferd. Sofie wil alleen maar reacties als: wat ben jij een hardwerkende vrouw, jullie zijn een leuk gezin etc.
pi_220517992
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 09:46 schreef Harper het volgende:

[..]
Laatst zag ik veel reacties maar het bleken er maar een paar te zijn. Erbij stond: op FB x reacties.
Dus ik vermoed dat ze tegenwoordig opgeteld worden?
Zo te zien wel. Op insta 66 reacties, maar er staan er maar 10. Hetzelfde bericht op fb heeft 56 reacties, en die staan er ook allemaal.
pi_220518015
quote:
Ik kan me zo voorstellen dat DBM het niet toestaat dat haar man naar de hap gaat met de kinderen. Zij is de moederkip die haar kinderen natuurlijk door en door kent, precies weet wat ze nodig hebben, én dit het beste kan uitleggen aan de artsen 🥴.
pi_220518042
quote:
Bij ons was het vooral mijn man die naar de SEH ging. Hij is op dat moment nog rustiger en heeft dan meer geduld, en aangezien je er regelmatig uren zit te wachten werkte dat beter. Als het heel slecht ging gingen we het liefst samen. En dan de dag erna (draaide eigenlijk altijd uit op een opname, wat zal DBM daar jaloers op zijn 🙄) kwam bij hem de stress en emotie eruit en was ik weer steady.
In het geval van DBM denk ik dat zij liever zelf haar verhaal (leugens) ophangt.
pi_220518048
quote:

[..]
Dat joepie stukje weet ik eigenlijk niet. Willen die kinderen echt graag thuis blijven? Die van mij willen vooral lekker naar school.
Nou ik denk dat als een kind zoveel aandacht krijgt, klein word gehouden en met speelgoed uitzoeken word bedolven dat zo'n keteltje daar snel misbruik van maakt.
Weet het uiteraard niet zeker, hier gingen de kinderen ook graag naar school
pi_220518107
Am is idd behoorlijk stil, geen vrolijk Pasen of sub kanaal reclame

Benieuwd of het wel goed met haar gaat!

DBM heb ik soms ook het gevoel dat ze gewoon niet naar de hap gaat hoor! Maar er wat op los verzint! Je kan gewoon mensen die je volgen blokkeren op je verhaal dus wie weet ziet haar man het geen eens
pi_220518149
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 10:36 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Zo te zien wel. Op insta 66 reacties, maar er staan er maar 10. Hetzelfde bericht op fb heeft 56 reacties, en die staan er ook allemaal.
Ah, suf. Ja dat zal het zijn.
pi_220518150
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 10:47 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Bij ons was het vooral mijn man die naar de SEH ging. Hij is op dat moment nog rustiger en heeft dan meer geduld, en aangezien je er regelmatig uren zit te wachten werkte dat beter. Als het heel slecht ging gingen we het liefst samen. En dan de dag erna (draaide eigenlijk altijd uit op een opname, wat zal DBM daar jaloers op zijn 🙄) kwam bij hem de stress en emotie eruit en was ik weer steady.
In het geval van DBM denk ik dat zij liever zelf haar verhaal (leugens) ophangt.
Denk dat haar man steeds te horen krijgt van haar hoe ze hun kinderen van het randje des doods heeft gered... hij is helemaal blij en trots
pi_220518199
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 10:06 schreef poohenzo het volgende:
Heeft AM nog vrij vandaag ?
niets aangekondigd en nu mis ik het bijkletsmoment van maandagochtend. Tijd voor een boze pb 😂
pi_220518211
Ben ik de enige die denkt dat DBM helemaal niet bij de HAP is geweest? Ze zegt ook niet wat ze daar gezegd hebben. Hij druppelt al vijf dagen enz. De verhaallijn gaat me iets te makkelijk.
Wat is daar het dichstbijzijnde ziekenhuis?
pi_220518213
Vetfitmama ook weer in haar onderbroek op Insta. Het wordt steeds bloter. Zou ze bewijsdrang hebben?

[ Bericht 18% gewijzigd door Miepje77 op 06-04-2026 16:01:23 ]
pi_220518218
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 10:02 schreef roosszz het volgende:

[..]
Die had terug gedeinsd denk ik
pi_220518251
quote:

[..]

Er zit 5 jaar verschil tussen hen, toch? Dus ze kent hem vanaf haar 12e. En hij kent haar vanaf zijn 17e.

Dan is 5 jaar best een groot verschil qua interesses en levensstijlen.

Ik vind het zo raar dat ze steeds doet alsof ze een heel verleden samen hebben en ze beste vrienden waren, maar Tim niet echt voorbij kwam in haar content.
pi_220518258
Iemand de "live" van Sanneke gezien vanmorgen?
pi_220518282
Ok volg DBM niet maar als ik het zo lees hier denk ik: waarom zegt haar partner/familie/vrienden niets over haar gedrag? Menig persoon was allang tot de orde geroepen.
pi_220518453
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 11:34 schreef funkyfabulous het volgende:
Ok volg DBM niet maar als ik het zo lees hier denk ik: waarom zegt haar partner/familie/vrienden niets over haar gedrag? Menig persoon was allang tot de orde geroepen.
Heeft iemand haar al verteld dat een koptelefoon oorpijn klachten kan verergeren?
Normaal gelooft ze chat gpt toch ook altijd?
pi_220518456
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 11:21 schreef Miepje77 het volgende:
Vetfitmama ook weer in haar onderbroek op Insta. Het wordt steeds vlotter. Zou ze bewijsdrang hebben?
Wat een sneuneusje is dat! Is haar haar inmiddels weer gezond, of nog steeds een uitgedroogde bos dof touw?

Ze heeft me geblokkeerd nadat ik haar wat kritische vragen stelde. Niet het scherpste mes uit de la die meid.
  maandag 6 april 2026 @ 12:05:43 #168
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_220518474
quote:

[..]
Ja dit. Mijn dochter is helaas veel ziek op het moment. Maar zodra het kan wil ze naar school. Ze mist al zoveel, ook qua hobby enzo.
pi_220518563
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 11:21 schreef SterreKaatje het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat DBM helemaal niet bij de HAP is geweest? Ze zegt ook niet wat ze daar gezegd hebben. Hij druppelt al vijf dagen enz. De verhaallijn gaat me iets te makkelijk.
Wat is daar het dichstbijzijnde ziekenhuis?
Woon vlakbij haar. Ziekenhuis in Sneek gaat ze heen.
pi_220518649
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 11:28 schreef Cyan het volgende:

[..]
Er zit 5 jaar verschil tussen hen, toch? Dus ze kent hem vanaf haar 12e. En hij kent haar vanaf zijn 17e.

Dan is 5 jaar best een groot verschil qua interesses en levensstijlen.

Ik vind het zo raar dat ze steeds doet alsof ze een heel verleden samen hebben en ze beste vrienden waren, maar Tim niet echt voorbij kwam in haar content.
Is hij een jaar of 37? Dat is dan inderdaad een groot leeftijdsverschil als je 12 bent. Waren vast ook bijzondere gesprekken die ze toen voerden.
pi_220518655
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 12:16 schreef Marianka het volgende:

[..]
Woon vlakbij haar. Ziekenhuis in Sneek gaat ze heen.
Ik was laatst op de eerste hulp in Sneek en toen dacht ik, dit is DBM haar geliefde plek. (Voor ons was het een nachtmerrie )
pi_220518738
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 11:30 schreef Lalaland79 het volgende:
Was het vanaf de bank?
pi_220518891
Het is best zorgwekkend dat MCW lijkt te denken dat het normaal is om anderen zo te claimen.
Tuurlijk, daar is de ander zelf ook verantwoordelijk voor, maar toch...
Is zij er eigenlijk weleens voor hen?
Dat vond ik bij haar besties al, MCW was altijd het middelpunt.

Ze lijkt te vergeten dat anderen ook hun eigen zorgen hebben, een eigen familie, eigen interesses etc.
pi_220518994
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 12:02 schreef Henrike het volgende:

[..]
Heeft iemand haar al verteld dat een koptelefoon oorpijn klachten kan verergeren?
Normaal gelooft ze chat gpt toch ook altijd?
De keren dat ik oorontsteking heb gehad deed slikken al enorm pijn, en enig contact in de buurt van mijn oren. Ik moet er niet aan denken dat ik op dat moment een koptelefoon mét geluid op zou moeten hebben..
pi_220519077
En nu is de blije mutti ziek, want ze heeft enorm veel last van 'fatique' (🤔😂) dus ze gaat 'sowieso' ziek worden zegt ze..
pi_220519112
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 13:51 schreef opwegnaar het volgende:
En nu is de blije mutti ziek, want ze heeft enorm veel last van 'fatique' (🤔😂) dus ze gaat 'sowieso' ziek worden zegt ze..
Dag 8 opvolgend dat haar iets mankeert, echt!
Ik zou ook doodmoe worden van het steeds opnieuw wat verzinnen.
Dat die man van haar niet de benen neemt, tsjonge jonge, zo'n jonge blom en dan altijd dat gezeur

[ Bericht 12% gewijzigd door Henrike op 06-04-2026 14:12:29 ]
pi_220519218
Viora heeft eindelijk een robotstofzuiger. Ze heeft de discussie wel/geen robotstofzuiger gewonnen.
Vraag me af of ze die nu ook zou hebben als ze hem zelf had moeten kopen.
pi_220519242
.

[ Bericht 100% gewijzigd door Beertjeteddy op 06-04-2026 16:48:09 (Quote niet gepost) ]
pi_220519255
En Zayn van HVK vond de poppenkast te eng. Dat hadden de meeste forumleden hier ook al kunnen voorspellen. Het is elke keer zo. Doe het dat mannetje gewoon niet aan. Dit is zielig.
pi_220519541
In tegenstelling tot op Threads lijkt DBM op Instagram niet ziek te zijn? Daar heeft ze net nog een rondje van 3 km gelopen? 🙄
  maandag 6 april 2026 @ 15:50:46 #181
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220519553
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 15:47 schreef opwegnaar het volgende:
In tegenstelling tot op Threads lijkt DBM op Instagram niet ziek te zijn? Daar heeft ze net nog een rondje van 3 km gelopen? 🙄
Met beide kinderen!!! Die vrouw is ziek tussen haar oren!!
pi_220519614
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 12:03 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Wat een sneuneusje is dat! Is haar haar inmiddels weer gezond, of nog steeds een uitgedroogde bos dof touw?

Ze heeft me geblokkeerd nadat ik haar wat kritische vragen stelde. Niet het scherpste mes uit de la die meid.
Ik heb geen verstand van haren, maar volgens mij ziet het er wel als een mooie bos uit.
pi_220519638
quote:
Knap dat de zoon weer beter is, met of zonder pijnstillers
pi_220519752
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 21:47 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ik moest hardop lachten 🤣🤣
pi_220519769
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 11:34 schreef funkyfabulous het volgende:
Ik volg haar ook niet, maar kan mij niet indenken dat die vele huisarts en HAP bezoeken waar zijn.
Als iemand zo vaak naar de HAP gaat met zulke bizarre situaties zoals ik hier lees, dan was er al echt wel eens een zorgmelding gedaan.
Ik vind het sowieso apart dat wanneer je je kinderen zoveel thuis houdt, zoals ik hier lees, dat er nog geen hulpverlening betrokken is.
pi_220519783
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 15:50 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Met beide kinderen!!! Die vrouw is ziek tussen haar oren!!
En vanavond met het benauwde kindje naar de HAP. Want ja, 2 feestdagen, 2 HAP-dagen.
pi_220519797
Flip en Flap zijn heel knap! Met zowel een oorontsteking en MEGA veel pijn als MEGA benauwd, gewoon handstand en radslag en salto’s op de trampoline doen. Allright.
  maandag 6 april 2026 @ 16:45:51 #188
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_220519838
quote:
Neeee ze GAAT ziek worden he! Want ze had last van fatigue en kortademigheid.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_220519843
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 11:30 schreef Lalaland79 het volgende:
Nee, waar ging deze over?
pi_220519892
Ben ik de enige die google moest raadplegen wat fatique is of zou dbm dat vanmorgen zelf ook gedaan hebben 🤪
pi_220519898
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 16:58 schreef IlseMarije het volgende:
Ben ik de enige die google moest raadplegen wat fatique is of zou dbm dat vanmorgen zelf ook gedaan hebben 🤪
Ik weet het ook niet
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220519918
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 16:38 schreef Moedervan4kids het volgende:
Flip en Flap zijn heel knap! Met zowel een oorontsteking en MEGA veel pijn als MEGA benauwd, gewoon handstand en radslag en salto’s op de trampoline doen. Allright.
Hoho, een FIKSE oorontsteking!
pi_220519927
Wie volgt hier villa verzetje? Net gescheiden vrouw met 2 piepjonge kinderen die een enorm klushuis heeft aangekocht en dat zelf gaat verbouwen.
Ik vind haar behoorlijk lelijk doen over haar ex. Mogelijk is het natuurlijk een lul van een vent, maar is wel de vader van de kids natuurlijk.....
Ze heeft nu een caravan gekocht omdat haar vloer niet op tijd droog is en was ff vergeten dat die ook niet langdurig op eigen grond mag staan....
pi_220519969
quote:
Met benauwd kind en oorontsteking loopoor Flap, ook nog ff rondje speeltuin
pi_220520012
En Sanneke zit weer op Vinted. Dat huis moet en zal vol!
pi_220520244
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 13:51 schreef opwegnaar het volgende:
Ik wilde deze net zeggen 🥴 Zeg gewoon ik ben moe en benauwd, maar ja das niks nieuws bij haar 😄 Zij is áltijd moe ziek zwak en misselijk!
pi_220520271
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 17:18 schreef Henrike het volgende:

[..]
Met benauwd kind en oorontsteking loopoor Flap, ook nog ff rondje speeltuin
Een benauwd kind rennend achter een karretje in de supermarkt, en een kind met oorontsteking en loopoor met een koptelefoon op. Kan gewoon 😭 Én radslagen, salto’s en handstand op de trampoline kan óók prima als je ‘ziek’ bent 🙃
pi_220520351
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 17:59 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Een benauwd kind rennend achter een karretje in de supermarkt, en een kind met oorontsteking en loopoor met een koptelefoon op. Kan gewoon 😭 Én radslagen, salto’s en handstand op de trampoline kan óók prima als je ‘ziek’ bent 🙃
Wij normale mensen met normale kinderen kunnen dat niet, daar moet je echt speciaal voor zijn 😜
pi_220520379
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 14:42 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het kan niet anders dat er achter hun rug om wordt gelachen. Wat een aanstellers.

Wat ik mij ook opeens bedacht: ik zie de kinderen van MCW eigenlijk nooit met vriendjes of vriendinnetjes. Behalve dat ene kind met dezelfde naam. En het kan natuurlijk heel goed dat ze die keurig buiten beeld houdt maar het wordt ook nooit benoemd dat ze ergens spelen.
Ze moeten zich aanpassen aan hoe Mies het wil. Dus met Mies en Timmie meegesleurd naar restaurants, buitenland etc of de oppas, oma. Geen echt thuisleven waarbij ze lekker hun eigen ding kunnen doen. Daar was die boerderie toch juist voor bedoeld? Maar die mijden ze als de pest. Mies vindt het al lastig met haar eigen kinderen, stel je voor met vriendjes/vriendinnetjes. Dan moet Maud weer ingezet. Met dat ene vriendje werd Maud ook opgeroepen.
pi_220520428
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 13:05 schreef lila01 het volgende:
Het is best zorgwekkend dat MCW lijkt te denken dat het normaal is om anderen zo te claimen.
Tuurlijk, daar is de ander zelf ook verantwoordelijk voor, maar toch...
Is zij er eigenlijk weleens voor hen?
Dat vond ik bij haar besties al, MCW was altijd het middelpunt.

Ze lijkt te vergeten dat anderen ook hun eigen zorgen hebben, een eigen familie, eigen interesses etc.
Ja MCW is er ook voor haar besties hoor, ze zat na de geboorte dagelijks te knuffelen bij haar "nieuwe liefste bestie wat voelde als haar eigen kind". Die bestie kreeg geen moment rust toen.
pi_220520474
MCW heeft zelf geen grenzen dus heeft, in haar hoofd, niemand grenzen.
De enige grenzen die zij kent, zijn die waar je overheen gaat. And it shows
pi_220520566
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 18:14 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Ze moeten zich aanpassen aan hoe Mies het wil. Dus met Mies en Timmie meegesleurd naar restaurants, buitenland etc of de oppas, oma. Geen echt thuisleven waarbij ze lekker hun eigen ding kunnen doen. Daar was die boerderie toch juist voor bedoeld? Maar die mijden ze als de pest. Mies vindt het al lastig met haar eigen kinderen, stel je voor met vriendjes/vriendinnetjes. Dan moet Maud weer ingezet. Met dat ene vriendje werd Maud ook opgeroepen.
Het zijn gewoon kleine grote mensen.
pi_220520708
Sanneke heeft een tuinontwerp gemaakt. Weer een nieuw gelduitgeefproject.

Terwijl ze naar binnen gaat als het warm is, en ook het onkruid weggehaald moet worden. Door Dion, no doubt.
pi_220520742
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 19:12 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke heeft een tuinontwerp gemaakt. Weer een nieuw gelduitgeefproject.

Terwijl ze naar binnen gaat als het warm is, en ook het onkruid weggehaald moet worden. Door Dion, no doubt.
Misschien kan ze een tikkie openen.
pi_220520748
Geen tennissucces voor Bob vandaag?
Wel meegenomen carpaccio en brood voor de 'Ja-dag' morgen.
pi_220520761
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 19:17 schreef Sstt1993 het volgende:
Echt, wat een armoe.
Zit je dan met je meegenomen carpaccio in een hotel. Lekkere ja dag ook.
pi_220520785
Steeds als ik denk dat het niet erger kan bij Pascalle, schrik ik toch weer als ik een foto van haar zie.
pi_220520818
quote:
En alvast getankt in België. Er staan nu dus jerrycans met benzine in haar auto en morgen de hele dag bij de Efteling. Hopelijk wordt het daar morgen minder warm dan hier.
pi_220520849
Triest die tikkies van Sanne tijdens de verhuizing maar wel op vakantie over 4 weken.
pi_220520899
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 19:30 schreef brilduiker1973 het volgende:
Triest die tikkies van Sanne tijdens de verhuizing maar wel op vakantie over 4 weken.
Maar dit was al gepland voordat ze een huis kregen. En deze vakantie hebben ze ontzettend hard nodig. Want het leven valt niet mee.
pi_220520967
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 19:22 schreef Miepje77 het volgende:
Steeds als ik denk dat het niet erger kan bij Pascalle, schrik ik toch weer als ik een foto van haar zie.
Dat ze ook zulke leggings aan doet dat iedereen kan zien hoe mager ze is snap ik niet, dan ben je er toch trots op dat je zo mager bent.
pi_220520970
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 19:30 schreef brilduiker1973 het volgende:
Serieus? Gaat die meid weer op vakantie? 🫣 Ah misschien zit er toch een kern van waarheid in mijn droom.

En die vreetfestijnen bij Sanneke. .. want Pasen is het nieuwe kerst? Nou hier niet hoor. Daarbij slaan in principe de feestdagen niet om " vreten " maar ja. Een dag jezelf niet rond gegeten... is een dag niet geleefd.

( Overigens: ze noemt het zélf vreterijen )
pi_220521026
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 19:42 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Serieus? Gaat die meid weer op vakantie? 🫣 Ah misschien zit er toch een kern van waarheid in mijn droom.
Jaja, naar Landal Rabbit Hill. Ik had er ook bijna die week gezeten daarom weet ik het nog. Ze vroeg toen al tips ook voor de omgeving, niet dat ze iets in de omgeving gaan doen, maar toch. Zal wel weer shoppen en binnen speeltuin worden, verder verwacht ik niks van de veluwe terug te zien bij haar.
pi_220521053
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 18:45 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het zijn gewoon kleine grote mensen.
Ja, zo praat ze er ook over. Ze noemt haar oudste die nog 10 moet worden al een tiener. Hij is natuurlijk ook haar 'soulmate'.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zomerzonnetjw op 06-04-2026 19:48:58 (Spatie) ]
pi_220521107
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 19:48 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Ja, zo praat ze er ook over. Ze noemt haar oudste die nog 10 moet worden al een tiener. Hij is natuurlijk ook haar 'soulmate'.
Vreselijk, kinderen zijn niet gelijk aan ouders. Nooit.
pi_220521141
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 18:20 schreef Hope88 het volgende:

[..]
Ja MCW is er ook voor haar besties hoor, ze zat na de geboorte dagelijks te knuffelen bij haar "nieuwe liefste bestie wat voelde als haar eigen kind". Die bestie kreeg geen moment rust toen.
En broertje en schoonzus die voor een deel eigenhandig een prachtig huis neerzetten, hun bedrijf en gezin draaiden. En opnieuw zwanger zijn. Daar kijkt ze ook niet naar om.
360 graden anders dan hoe het nog maar kortgeleden was. Toen was het Walkies dit, Walkies dat.

Timmie gaat helemaal mee in het 'wij tegen de wereld'. Geen eigen familie, vrienden, werk, hobby's, sport, agenda meer. Volledig ten dienste van Mies. Precies zoals zij het altijd wil.
pi_220521163
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 19:53 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Vreselijk, kinderen zijn niet gelijk aan ouders. Nooit.
Vooral die oudste is in een ouderrol geduwd. Hoop dat ze al sparen voor therapie.
pi_220521320
Sanneke gaat vaker een weekend weg of op vakantie dan de gemiddelde mens.
Helemaal prima, lekker van genieten.

Maar dan kan je het niet maken om om tikkies te vragen, bedelen om samenwerkingen en goedkope meubelen en te klagen dat alles zo duur is!

Zolang jij zo vaak weg kan gaan, iedere dag kan shoppen en luxe toetjes kan kopen, is er geen enkele reden om on tikkies te vragen of überhaupt te klagen over je situatie.
pi_220521326
Is er dan niemand in de omgeving van Michelle die haar een beetje... Ik weet niet. Helpt? Behoedt? Een spreekwoordelijke schop onder haar kont geeft?
pi_220521337
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 19:19 schreef WildeTuinen het volgende:

[..]
Echt, wat een armoe.
Zit je dan met je meegenomen carpaccio in een hotel. Lekkere ja dag ook.
Neem dan in ieder geval een bord mee. Dat eet toch leuker dan uit de verpakking
pi_220521339
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 18:20 schreef Hope88 het volgende:

[..]
Nou, dat was vooral zodat Mies zich even kon opladen aan de 'baby- vitamientjes', want ze was zielig en alleen.
Ik herinner me dat ze haar camera op tafel had gezet om zichzelf met baby te filmen. Ze zat non- stop te kletsen en te plukken aan dat kind.

Inderdaad, heerlijk rustig voor die bestie

Wat was ze trots omdat ze 'tante' werd.
En nu? Baby compleet out if the picture, net als bestie.
pi_220521349
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 20:16 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Is er dan niemand in de omgeving van Michelle die haar een beetje... Ik weet niet. Helpt? Behoedt? Een spreekwoordelijke schop onder haar kont geeft?
Misschien hebben ze dat geprobeerd en zien we daarom haar broer/schoonzus en besties niet meer in beeld?
pi_220521367
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 17:08 schreef WildeTuinen het volgende:
Wie volgt hier villa verzetje? Net gescheiden vrouw met 2 piepjonge kinderen die een enorm klushuis heeft aangekocht en dat zelf gaat verbouwen.
Ik vind haar behoorlijk lelijk doen over haar ex. Mogelijk is het natuurlijk een lul van een vent, maar is wel de vader van de kids natuurlijk.....
Ze heeft nu een caravan gekocht omdat haar vloer niet op tijd droog is en was ff vergeten dat die ook niet langdurig op eigen grond mag staan....
Ik heb haar insta even gescand maar lijkt me wel een portret 🤭
Wel stoer dat ze het zelf gaat verbouwen maar denk dat ze nog ergens wat klusserts vandaan tovert.
pi_220521371
Judith heeft niks meer over de tenniswedstrijd gezegd, Bob zal wel niet gewonnen hebben 🫣
pi_220521381
quote:
Lekker uit de verpakking eten, skere bedoeling daar.
pi_220521392
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 19:25 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En alvast getankt in België. Er staan nu dus jerrycans met benzine in haar auto en morgen de hele dag bij de Efteling. Hopelijk wordt het daar morgen minder warm dan hier.
Bizar gewoon, zou ze daar niet over nagedacht hebben?
pi_220521397
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 20:00 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Vooral die oudste is in een ouderrol geduwd. Hoop dat ze al sparen voor therapie.
Net als Judith met haar zoon.
pi_220521413
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 20:16 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Moet ze wel eerst inzien dat het nodig is.
pi_220521428
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 20:21 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Geld voor veiligheid. Dan stopt het nadenken.
pi_220521568
Ik zat zomaar te denken aan de mensen die je niet meer ziet bij MCW. Die opa en oma, die niet echt de opa en oma zijn zie ik ook nooit meer, of heb ik wat gemist?
pi_220521692
Hahahaha, lekker geloofwaardig. MCW die parfum van het Kruidvat draagt 😂. Is toch zeker veel te min voor haar? Nog even en ze wordt ook ambassadeur van Zeeman (niks mis met zeeman, integendeel, maar denk niet dat prinsesje daar in gaat lopen).
pi_220521708
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 20:52 schreef Die_van_verderop het volgende:
Hahahaha, lekker geloofwaardig. MCW die parfum van het Kruidvat draagt 😂. Is toch zeker veel te min voor haar? Nog even en ze wordt ook ambassadeur van Zeeman (niks mis met zeeman, integendeel, maar denk niet dat prinsesje daar in gaat lopen).
Dacht dat zij parfums droeg waar je een nier voor moet verkopen maar het kan verkeren.
pi_220521711
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 20:37 schreef Wijkje79 het volgende:
Ik zat zomaar te denken aan de mensen die je niet meer ziet bij MCW. Die opa en oma, die niet echt de opa en oma zijn zie ik ook nooit meer, of heb ik wat gemist?
Oh ja! Die waren toch altijd bij belangrijke dingen en blablabla.

Zouden mensen haar hebben laten vallen?
Dan zou ze daar wel meer op gehint hebben lijkt me...
pi_220521716
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 20:54 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dacht dat zij parfums droeg waar je een nier voor moet verkopen maar het kan verkeren.
Misschien probeert ze zich in te leven in het plebs en was dit beter te handelen dan de bus.
pi_220521725
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 20:56 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Misschien probeert ze zich in te leven in het plebs en was dit beter te handelen dan de bus.
😂😂😂
En vervolgens gebruikt ze het als toiletverfrisser.
pi_220521788
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 20:21 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Denk het niet. Lekker in de volle zon. Nu is het nog niet heel warm, maar echt hoe kom je erop. Maar ze heeft in ieder geval lekker bezuinigd. Op de benzine en het eten. Morgen komt er vast een live verslag van alle uitgaven. Beetje hetzelfde liedje als met Winterberg, als het niks mag kosten, blijf dan gewoon thuis.
pi_220521789
quote:

[..]
🤣🤣🤣
pi_220521790
Pfff al die fluflu's die hun kinderen als volwassenen behandelen. Snap daar niets van. Heel ongezond.

Wij proberen er op het moment alles aan te doen om onze 7-jarige vooral kind te laten zijn nu oma heel plotseling is overleden vorige week. Onbedoeld krijgt hij natuurlijk wel dingen mee, maar wil niet dat hij het gevoel heeft dat hij onze schouder is om op uit te huilen.
pi_220521793
AM helemaal niks noppes nada gepost vandaag?!??
pi_220521794
quote:

[..]
😂
pi_220521796
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 21:08 schreef Maremare het volgende:
Pfff al die fluflu's die hun kinderen als volwassenen behandelen. Snap daar niets van. Heel ongezond.

Wij proberen er op het moment alles aan te doen om onze 7-jarige vooral kind te laten zijn nu oma heel plotseling is overleden vorige week. Onbedoeld krijgt hij natuurlijk wel dingen mee, maar wil niet dat hij het gevoel heeft dat hij onze schouder is om op uit te huilen.
Gecondoleerd
pi_220521798
quote:

Ach gecondoleerd 🫂
pi_220521818
quote:

Gecondoleerd🤍🫂
pi_220521905
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 21:09 schreef proud_mami het volgende:
Ik volg die vreselijke vrouw af en toe. Normaliter denk ik wtf weer 100 stories op één dag, en nu dacht ik wtf, geen één story.. wow!
Die broedt duidelijk op iets. Aandacht en content, iets anders kan het niet zijn.
pi_220521915
quote:

Sterkte voor jullie ❤️
pi_220521926
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 20:52 schreef Die_van_verderop het volgende:
Ze had toen ook een samenwerking met (ik meen) ter stal. Ook zo geloofwaardig 🫣
pi_220521935
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 21:25 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Ik volg die vreselijke vrouw af en toe. Normaliter denk ik wtf weer 100 stories op één dag, en nu dacht ik wtf, geen één story.. wow!
Die broedt duidelijk op iets. Aandacht en content, iets anders kan het niet zijn.
Heeft ze een extra 'offline' (m.u.v. de betalende volgers) gedaan omdat het vandaag 'zondag' is?
pi_220521936
quote:

Gecondoleerd ❤️
pi_220521955
quote:

Gecondoleerd en veel sterkte met het verlies van jullie (schoon)moeder en oma. ❤️
pi_220522045
quote:

Gecondoleerd ❤
  maandag 6 april 2026 @ 21:57:57 #251
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220522073
Gecondoleerd Maremare 😘
pi_220522120
Gecondoleerd en sterkte @Maremare
pi_220522154
quote:

Gecondoleerd
pi_220522155
Gecondoleerd @Maremare
Koester de herinneringen!
pi_220522158
AM zal wel weer boze DM’s hebben ontvangen. Geen stories op maandag dat kan niet hoor
pi_220522166
Gecondoleerd @Maremare
pi_220522260
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 19:22 schreef Miepje77 het volgende:
Niet lullig bedoelt, maar ik zou dus echt schrikken van haar als ik haar tegen zou komen
pi_220522285
Gecondoleerd 🖤 @Maremare
pi_220522288
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 20:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith heeft niks meer over de tenniswedstrijd gezegd, Bob zal wel niet gewonnen hebben 🫣
Hij heeft gewonnen
pi_220522298
quote:
Volgens mij heb ik haar gespot op de snelweg in de buurt vab Zwolle zag zo'n geel gevaarte en het leek me Am

[ Bericht 1% gewijzigd door Henrike op 06-04-2026 22:37:20 ]
pi_220522309
quote:

Hè bah, sterkte voor jullie
pi_220522323
Als ik dan op zo'n manier naar de Efteling moet...
Bedelen voor goedkope kaarten, maar wel minstens 50 procent korting
Tanken in België en jerrycans vol in de auto stallen
Een hotel boeken maar dan een carpaccio en boterham uit de verpakking eten, Mwah dan laat maar.
Smeer gewoon een zak broodjes voor in de Efteling, ga met je zoon langs een pannenkoekhuis of keertje Mac.
Anders blijf thuis
pi_220522327
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 17:59 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Naja, als ik vergelijk met mijn kind deze week 🥲 Zou dat best kunnen. Eerst alles onder kotsen, 10 minuten later staan springen, dansen en fietsen. Om vervolgens 4 uur later weer alles onder te kotsen. Mijne heeft dit dus altijd met ziek zijn. 🤪 En zo zijn veel kinderen.

Edit: ik ga dan ook niet naar de hap
pi_220522331
MCW;
Dat karaoke zingen in de auto.. Tim lijkt er niet zo van te zijn.
Wel typisch dat zij altijd van die rituelen voor alles lijkt te moeten hebben. Bij JvP was het dat frikandelbroodje (?) wat ze áltijd haalden als ze wekelijks op inkoop gingen (inkopen laat ze btw ook nooit meer zien), naast dat vreselijke handje vasthouden. En nu met Tim ineens dit karaoke zingen. Alsof je niet gewoon naast elkaar in de auto kunt zitten, naar de radio of spotify kunt luisteren, wat kletsen of meezingen als je zin hebt. Het moet altijd gelijk een 'hele happening' zijn.

En dan dat handje, ik zou er zo kriegel van worden. Dat gezweet en ge-aai terwijl je aan het autorijden bent. Fijn voor haar wel dat zij altijd partners had/heeft die dat allemaal ook okay vinden.

Heb gisteren naar aanleiding van jullie posts over de diverse kommentaren op de podcast even naar de podcast op YT gekeken. Alleen wat snippets want 50min trek ik niet. Toevallig had ik precies het stukje met de bus. MCW's reactie was echt bizar. Decadent, het niveau "Openbaar Vervoer" is zij allang en breed ontstegen. Ik was eigenlijk wel aangenaam verrast door Iris in de stukjes die ik zag. Bedacht me daarna ook dat zij zich verder probeert te ontwikkelen als onderneemster en dat haar man schijnbaar een kritisch klankbord voor haar is. MCW teert nu sinds 3 (?) jaar op de webshop met steeds minder inzet (lijkt het) en het exploiteren van de klaver op insta maar dat is het. Echt nieuwe initiatieven heeft ze daarna niet meer ontplooid toch, ik schaar een podcast daar niet onder (of het klappen van de poly).

Nu ik toch aan het typen ben; viel me op YT op dat de 'kijkersaantallen' van de podcast ook geen stijgende lijn laten zien. Het begon hoog, liep daarna snel terug, blijft nu redelijk stabiel met een langzame daling. Alleen een uitschieter over die seks aflevering en over wat qua titel leek te gaan over de poly. Waarschijnlijk sensatiezoekers dus (including me, moet eerlijk zeggen; voor de poly-uit-de-school-klap-aflevering zou ik die 50min wel uitzitten).

[ Bericht 0% gewijzigd door Fietsbel26 op 07-04-2026 07:57:25 ]
pi_220522338
Heeft iemand deze dagen de eierschaal van Sanneke gespot? Of ben ik de enige die daar de focus op had en hem niet heeft gevonden?
pi_220522343
Foutje. Quote ipv edit.
pi_220522347
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 22:36 schreef Henrike het volgende:
Als ik dan op zo'n manier naar de Efteling moet...
Bedelen voor goedkope kaarten, maar wel minstens 50 procent korting
Tanken in België en jerrycans vol in de auto stallen
Een hotel boeken maar dan een carpaccio en boterham uit de verpakking eten, Mwah dan laat maar.
Smeer gewoon een zak broodjes voor in de Efteling, ga met je zoon langs een pannenkoekhuis of keertje Mac.
Anders blijf thuis
Tja, als zij het op deze manier wil doen, laat haar lekker. Zolang die benzine veilig in die jerrycans blijft heeft niemand er last van toch? We zijn niet allemaal hetzelfde.
pi_220522354
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 22:39 schreef Kaascroissantje het volgende:
Heeft iemand deze dagen de eierschaal van Sanneke gespot? Of ben ik de enige die daar de focus op had en hem niet heeft gevonden?
Nope, niet gezien
pi_220522368
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 22:32 schreef Henrike het volgende:

[..]
Volgens mij heb ik haar gespot op de snelweg in de buurt vab Zwolle zag zo'n geel gevaarte en het leek me Am
Had ze een Teletubbie op d’r hoofd?
pi_220522369
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 22:37 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Naja, als ik vergelijk met mijn kind deze week 🥲 Zou dat best kunnen. Eerst alles onder kotsen, 10 minuten later staan springen, dansen en fietsen. Om vervolgens 4 uur later weer alles onder te kotsen. Mijne heeft dit dus altijd met ziek zijn. 🤪 En zo zijn veel kinderen.

Edit: ik ga dan ook niet naar de hap
In het geval van overgeven vind ik dat niet gek, lucht ook lekker op. Maar een kind wat benauwd is (en zeker een kind van DBM niet) zie ik niet snel rennen. Ik snap niet dat DBM haar duim nog niet leeg gezogen is, alle onzin die zij verkondigt. Leugenaar is ze.
pi_220522378
Volgen jullie ook de juice van Yvonne? Vandaag over Jutta en Jake . Het zou me niet verbazen als ze gelijk heeft
pi_220522426
quote:
Op een feestdag na de zondag is ze altijd offline volgens mij.

Gecondoleerd @Maremare.
pi_220522453
Gecondoleerd @Maremare
🌸
pi_220522459
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 22:40 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Tja, als zij het op deze manier wil doen, laat haar lekker. Zolang die benzine veilig in die jerrycans blijft heeft niemand er last van toch? We zijn niet allemaal hetzelfde.
Gelukkig niet nee, moest er niet aan denken
pi_220522463
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 22:45 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Had ze een Teletubbie op d’r hoofd?
Mijn man reed te snel, kon ik niet zien🤣
pi_220522465
Zou de meegenomen carpaccio wel gekoeld meegenomen zijn?

Ik vraag me oprecht wel af hoeveel Judith bespaart met even omrijden naar Bels om te tanken.
pi_220522474
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 22:47 schreef poohenzo het volgende:
Volgen jullie ook de juice van Yvonne? Vandaag over Jutta en Jake . Het zou me niet verbazen als ze gelijk heeft
Ik las het ja, ik snap echt niet wat zij in die Trump supporter ziet
pi_220522479
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 22:38 schreef Fietsbel26 het volgende:
MCW;
Wel typisch dat zij altijd van die rituelen voor alles lijkt te moeten hebben. Bij JvP was het dat frikandelbroodje (?) wat ze áltijd haalden als ze wekelijks op inkoop gingen (inkopen laat ze btw ook nooit meer zien), naast dat vreselijke handje vasthouden. En nu met Tim ineens dit karaoke zingen. Alsof je niet gewoon naast elkaar in de auto kunt zitten, naar de radio of spotify kunt luisteren, wat kletsen of meezingen als je zin hebt. Het moet altijd gelijk een 'hele happening' zijn.

En dan dat handje, ik zou er zo kriegel van worden. Dat gezweet en ge-aai terwijl je aan het autorijden bent. Fijn voor haar wel dat zij altijd partners had/heeft die dat allemaal ook okay vinden.

Heb gisteren naar aanleiding van jullie posts over de diverse kommentaren op de podcast even naar de podcast op YT gekeken. Alleen wat snippets want 50min trek ik niet. Toevallig had ik precies het stukje met de bus. MCW's reactie was echt bizar. Decadent, het niveau "Openbaar Vervoer" is zij allang en breed ontstegen. Ik was eigenlijk wel aangenaam verrast door Iris in de stukjes die ik zag. Bedacht me daarna ook dat zij zich verder probeert te ontwikkelen als onderneemster en dat haar man schijnbaar een kritisch klankbord voor haar is. MCW teert nu sinds 3 (?) jaar op de webshop met steeds minder inzet (lijkt het) en het exploiteren van de klaver op insta maar dat is het. Echt nieuwe initiatieven heeft ze daarna niet meer ontplooit toch, ik schaar een podcast daar niet onder (of het klappen van de poly).

Nu ik toch aan het typen ben; viel me op YT op dat de 'kijkersaantallen' van de podcast ook geen stijgende lijn laten zien. Het begon hoog, liep daarna snel terug, blijft nu redelijk stabiel met een langzame daling. Alleen een uitschieter over die seks aflevering en over wat qua titel leek te gaan over de poly. Waarschijnlijk sensatiezoekers dus (including me, moet eerlijk zeggen; voor de poly-uit-de-school-klap-aflevering zou ik die 50min wel uitzitten).
Van alleen kijken naar dat gefrut aan elkaar krijg ik al de kriebels.
Mijn man is best aanhankelijk, lang niet zo erg als Michelle (hij moet eens proberen op mijn rug te springen 😂) en daar word ik soms al naar van. Niet van mijn man, maar blijf gewoon ff van me af alsjeblieft🙈
Ik zou er ald gezelschap ook echt ongemakkelijk van worden
  Moderator maandag 6 april 2026 @ 23:09:04 #279
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220522493
Allereerst gecondoleerd @Maremare *;

quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 22:56 schreef Harper het volgende:

[..]
Op een feestdag na de zondag is ze altijd offline volgens mij.

Ging ze ook niet twee dagen naar de sauna? Daar heb je geen telefoon, en sowieso niet zoveel om over te posten denk ik
  Moderator / Colorchick maandag 6 april 2026 @ 23:12:58 #280
382129 crew  Donna
pi_220522506
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 23:05 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik las het ja, ik snap echt niet wat zij in die Trump supporter ziet
Fame
pi_220522547
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 23:12 schreef Donna het volgende:

[..]
Fame
Echt onbegrijpelijk vind ik dat, een dame met zoveel talent, die zichzelf zo verlaagd voor wat fame
pi_220522565
Thanks lieverds 😘😘😘

Ben even wat MIA dus door al het geregel, maar dat gemekker en gemier van die fluflu's trek ik ook even niet zo lekker.
pi_220522631
Sterkte Maremare, wat verdrietig!
pi_220522648
quote:
MCW;

Heb gisteren naar aanleiding van jullie posts over de diverse kommentaren op de podcast even naar de podcast op YT gekeken. Alleen wat snippets want 50min trek ik niet. Toevallig had ik precies het stukje met de bus. MCW's reactie was echt bizar. Decadent, het niveau "Openbaar Vervoer" is zij allang en breed ontstegen. Ik was eigenlijk wel aangenaam verrast door Iris in de stukjes die ik zag. Bedacht me daarna ook dat zij zich verder probeert te ontwikkelen als onderneemster en dat haar man schijnbaar een kritisch klankbord voor haar is. MCW teert nu sinds 3 (?) jaar op de webshop met steeds minder inzet (lijkt het) en het exploiteren van de klaver op insta maar dat is het. Echt nieuwe initiatieven heeft ze daarna niet meer ontplooit toch, ik schaar een podcast daar niet onder (of het klappen van de poly).

Je moet wel opletten hè? ;-) ;-)
Het waren kaasbroodjes die Michelle en Jacq
bij het tankstation haalden. Gingen ze toen niet wekelijk naar Amsterdam voor de inkoop?
Dat waren best leuke filmpjes. Baby Laurens mee...

Madam Walk vindt het denk ik wel lekker dat iedereen voor haar werkt.
Iris komt inderdaad heel anders over.

[ Bericht 0% gewijzigd door lila01 op 07-04-2026 00:12:37 ]
pi_220522707
Haha iemand heeft het lef om onder de post van Sofie te schrijven: 'pabo? je maakt heel veel taalfouten'.
Meteen een stel domme mutsen die het voor Sofie opnemen.
pi_220522780
Veel sterkte met het verlies, Maremare. Wat kan het leven soms oneerlijk zijn.
pi_220523084
quote:
MCW;

Oh ja, die broodjes tuna melt ofzo bij het tankstation. En inderdaad, altijd handjes vasthouden. Ook opvallend dat Tim nu altijd degene is die rijdt en Michelle zit er als de passenger princess naast.

Ik heb de indruk dat Michelle niet zoveel tijd en energie meer in die webshop steekt. Er zijn inderdaad geen inkoop stories meer want volgens mij wordt er veel online ingekocht. En van dat enthousiasme dat ze eindelijk weer haar eigen ideeën kon doorvoeren, zie je ook niets terug.

Daarnaast lijkt het alsof Tim altijd mee gaat naar de zaak.

Ik heb het idee dat Iris t.o.v. Michelle veel meer visie en drive heeft in haar ondernemerschap.

Wat betreft die podcast denk ik dat dit geen langdurig project is. Luisteraars beginnen zich steeds meer te storen aan Michelle. Het is denk ik een kwestie van tijd voordat deze vriendschap opdroogt en dus ook die podcast.
pi_220523113
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 22:39 schreef Kaascroissantje het volgende:
Ik vermoed dat het starten van tradities nog een jaar is uitgesteld. De eierschaal is waarschijnlijk nog niet uitgepakt en ze weet niet in welke doos of vuilniszak die zit. En toen ze eindelijk leuke Paas accessoires wilde kopen was het meeste al uitverkocht.
pi_220523167
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 06:36 schreef Cyan het volgende:

[..]
Oh ja, die broodjes tuna melt ofzo bij het tankstation. En inderdaad, altijd handjes vasthouden. Ook opvallend dat Tim nu altijd degene is die rijdt en Michelle zit er als de passenger princess naast.

Ik heb de indruk dat Michelle niet zoveel tijd en energie meer in die webshop steekt. Er zijn inderdaad geen inkoop stories meer want volgens mij wordt er veel online ingekocht. En van dat enthousiasme dat ze eindelijk weer haar eigen ideeën kon doorvoeren, zie je ook niets terug.

Daarnaast lijkt het alsof Tim altijd mee gaat naar de zaak.

Ik heb het idee dat Iris t.o.v. Michelle veel meer visie en drive heeft in haar ondernemerschap.

Wat betreft die podcast denk ik dat dit geen langdurig project is. Luisteraars beginnen zich steeds meer te storen aan Michelle. Het is denk ik een kwestie van tijd voordat deze vriendschap opdroogt en dus ook die podcast.
Viel mij ook op dat zij nooit meer rijdt terwijl ze voorheen altijd riep “auto’s zijn echt mijn ding ik houd echt van het rijden en rijdt eigenlijk altijd zelf”

Las ook ergens iets over de opa en oma, vast hetzelfde verhaal als broer walk, de besties, even allemaal een volle agenda die langs elkaar heen lopen
pi_220523211
Gecondoleerd lieve MareMare,

Benieuwd of Am onder haar steen vandaan komt en ons weer moet bijpraten!

Kan ook een publiciteitsstunt zijn net als Rapper Kempie 🤣 ik gok een nieuw boek

Zou Sanneke haar eierschaal gebruikt hebben met Pasen?

Benieuwd wie er bij DBM nu weer ziek is 🤣
pi_220523240
Gecondoleerd @Maremare
pi_220523246
Michelle die in de podcast zegt zo intens verliefd te zijn en ‘het bestaat dus wel ‘. Ik kan het moeilijk serieus nemen aangezien Koen eerst ook hoteldebotel was eh met jvp was het dat later ook weer
pi_220523338
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 08:02 schreef Lovelii2026 het volgende:
Michelle die in de podcast zegt zo intens verliefd te zijn en ‘het bestaat dus wel ‘. Ik kan het moeilijk serieus nemen aangezien Koen eerst ook hoteldebotel was eh met jvp was het dat later ook weer
Gewoon puberaal, om bij elke verliefdheid te denken dat dit ware liefde is waar niet tegen te vechten valt
En de smeulende puinhopen bedekken met nep plaatjes en klatergoud
  dinsdag 7 april 2026 @ 08:20:08 #294
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220523339
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 07:52 schreef Moppie1982 het volgende:
Gecondoleerd lieve MareMare,

Benieuwd of Am onder haar steen vandaan komt en ons weer moet bijpraten!

Kan ook een publiciteitsstunt zijn net als Rapper Kempie 🤣 ik gok een nieuw boek

Zou Sanneke haar eierschaal gebruikt hebben met Pasen?

Benieuwd wie er bij DBM nu weer ziek is 🤣
De jongste is vandaag nog thuis want zieke juf, daar gaat haar planning! Die vrouw krijgt klap op klap!
pi_220523351
quote:

Heel veel sterkte!
pi_220523361
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 08:02 schreef Lovelii2026 het volgende:
Ik vind dat zo’n k*t opmerking naar Koen en JVP toe. De zoveelste. Met Tommie is alles beter, lekkerder, intenser. Ofzo.
pi_220523365
Gecondoleerd @Maremare, heel veel sterkte.

Over die gele auto van de Geertsen. Ik was laatst bij een andere supermarkt dan normaal, komt er zo’n geel gevaarte aanrijden. Ook al weet ik dat het niet kan, ik moest eerst aan AM denken met haar gezever “ik wil niet zo’n lelijke auto”, “het is net een dhl.auto” bla bla bla.

Van mij mag ze onder haar steen blijven. En voor S hoop ik dat ze dagje samen niet alsnog volledig uit gaat kauwen.
pi_220523388
Nou AM kletst ons straks weer bij. Ik blijf dat toch bijzonder vinden. Dat je jouw volgers bij moet kletsen.
pi_220523406
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 08:27 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik vind dat zo’n k*t opmerking naar Koen en JVP toe. De zoveelste. Met Tommie is alles beter, lekkerder, intenser. Ofzo.
Het is vooral kijk mij eens en kijk mij happy de peppie zijn. Geen idee naar wie ze zich wil bewijzen, maar echt gelukkig komt ze op mij niet over.
pi_220523423
Maximaal besparen door uit hetzelfde bakje te eten bij Judith.
Hoeveel bespaard ze met de benzine? ¤20?
pi_220523426
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 08:34 schreef ZombieQueen het volgende:
Nou AM kletst ons straks weer bij. Ik blijf dat toch bijzonder vinden. Dat je jouw volgers bij moet kletsen.
Ze heeft geen vriendinnen. Nooit gehad ook. Maar de ( truttige) term " even bijkletsen" kent ze natuurlijk wel en blijkbaar leek met vriendinnen bijkletsen haar geweldig .

Dan moet je toch zelf een fantasiewereld creëren waarin het net lijkt alsof online libelle-vrouwen je vriendinnen zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')