Bovenstaand laatste berichtquote:Op zondag 5 april 2026 14:34 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Of dat gejank dat zij en Tim de arc de thriomphe die opdoemde uit de duisternis. Hier moet toch achter hun rug om satire van worden gemaakt in Uden 🤣
Het kan niet anders dat er achter hun rug om wordt gelachen. Wat een aanstellers.quote:
Het klinkt als een labiel weekendje weg met veel tranen. Misschien werd het gesponsord door Kleenex?quote:Op zondag 5 april 2026 14:34 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Of dat gejank dat zij en Tim de arc de thriomphe die opdoemde uit de duisternis. Hier moet toch achter hun rug om satire van worden gemaakt in Uden 🤣
Ziet er inderdaad leuk uit!quote:Op zondag 5 april 2026 14:41 schreef Lalaland79 het volgende:
Heerlijk die beelden op de camping van Milou. Dat wil ik ook😃
Ik ben zo opgegroeid. En ik vond het als kind heerlijk! Maar zelf kamperen doe ik niet.quote:Op zondag 5 april 2026 14:41 schreef Lalaland79 het volgende:
Heerlijk die beelden op de camping van Milou. Dat wil ik ook😃
Haha ik ook en mn broek volgescheten van walging 🤣quote:Op zondag 5 april 2026 14:49 schreef Weerikier het volgende:
Ik keek net bij Michelle nog een keer naar die post van een paar dagen geleden waarin alle Grote Liefde fotos van de afgelopen 6 maanden van Michelle en Tim werden getoond. Nu zag ik pas dat de laatste slide een filmpje is... Gods kanonne, heeft iemand hier dat filmpje afgekeken? Zoiets post je toch niet als je ouder dan 17 bent? Mijn man zou mij serieus terug fluiten als ik dat soort beelden van hem en mij online zou zetten. En terecht.
Hoe kansloos kan je zijn als stelletje dat je meent dat je zoiets met de wereld moet delen. Dat gekus, die handjes in elkaar, die zogenaamd gelukzalige blikken naar elkaar. Ik geloof dat ik net een beetje heb overgegeven in mn mond.
Ik had dit beter niet kunnen weten.quote:Op zondag 5 april 2026 14:49 schreef Weerikier het volgende:
Ik keek net bij Michelle nog een keer naar die post van een paar dagen geleden waarin alle Grote Liefde fotos van de afgelopen 6 maanden van Michelle en Tim werden getoond. Nu zag ik pas dat de laatste slide een filmpje is... Gods kanonne, heeft iemand hier dat filmpje afgekeken? Zoiets post je toch niet als je ouder dan 17 bent? Mijn man zou mij serieus terug fluiten als ik dat soort beelden van hem en mij online zou zetten. En terecht.
Hoe kansloos kan je zijn als stelletje dat je meent dat je zoiets met de wereld moet delen. Dat gekus, die handjes in elkaar, die zogenaamd gelukzalige blikken naar elkaar. Ik geloof dat ik net een beetje heb overgegeven in mn mond.
Bijzonder toch? Het zou me niets verbazen als de juicekanalen destijds gelijk hadden en Michelle buiten de poly piste.quote:Op zondag 5 april 2026 15:06 schreef Iris2.0 het volgende:
Ik zit voor de podcast. Ze heeft wederom geprobeerdd om niet samen te zijn met Tim. Waar hebben we dit eerder gehoord? #JvP 🫠 Just saying. Deze meid leeft in lalaland
100% anders heb je het er niet zo druk mee dat je "eindelijk" samen kan zijn.quote:Op zondag 5 april 2026 15:16 schreef Cyan het volgende:
[..]
Bijzonder toch? Het zou me niets verbazen als de juicekanalen destijds gelijk hadden en Michelle buiten de poly piste.
Durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb vannacht over Debbie gedroomd. Dat ze was gescheiden omdat Roy klaar met haar was. En toen was ze ineens weer helemaal gezond.quote:Op zondag 5 april 2026 13:33 schreef JaNeeDan het volgende:
Deze dagen denk ik net een beetje meer aan Debbie. Morgen de grote dag/avond: met dochter naar Alex Warren! Hopelijk heeft ze de afgelopen drie maanden geleerd hoe ze weer normaal kan doen en kan ze morgen zonder zonnebril, zonnebloemketting, rolstoel, oordoppen en sociale batterij speldje naar het concert.
Voor haar dochter ook wel fijn om naast een moeder te lopen i.p.v. naast een clown.
Heel raar. Zeg dan gewoon dat hij blij met haar is.quote:Op zondag 5 april 2026 15:33 schreef WildeTuinen het volgende:
Ik vind het voor Judith fantastisch dat ze veel meer met haar kind kan doen sinds ze deze medicatie gebruikt, maar ik krijg echt de rillingen van hoe zij over hun band praat. Nu ook weer. Ze kan mee doen en dan kijkt hij naar haar of hij opnieuw verliefd wordt..... Vind dit echt een beetje raar.
Die juice kanalen hebben dit niet voor niks gedeeld. En dit begon voordat ze volgens mij zelfs überhaupt de boerderij gekocht hadden? Ik vind dat nog steeds eigenlijk niet slim. Proberen alles te redden, terwijl het niet meer te redden valt.quote:Op zondag 5 april 2026 15:16 schreef Cyan het volgende:
[..]
Bijzonder toch? Het zou me niets verbazen als de juicekanalen destijds gelijk hadden en Michelle buiten de poly piste.
Ik vind het knap dat Maen elke voorstelling uitzit. Als ze het in dr kop heeft/ krijgt is het niet de makkelijkstequote:Op zondag 5 april 2026 15:46 schreef Jenn1806 het volgende:
Minibelle gaf laatst toch aan dat het een dure aangelegenheid was om elke voorstelling van Lotus bij te wonen, maar dat ze het ervoor over had. Ze laat nu een gratis ticket zien 😂 Neemt niet weg dat het enorm fijn is voor Lotus dat haar gezin haar support.
Daar ben ik steeds van overtuigd geweest. Die beelden in het stadion? Als ik zo had gestaan met een andere vent had ik niet meer thuis hoeven komen.quote:Op zondag 5 april 2026 15:16 schreef Cyan het volgende:
[..]
Nee ik ook niet.... Maar ja wat ze ook zegt in de podcast zo dankbaar dat ze nu samen zijn 😭quote:Op zondag 5 april 2026 16:04 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Daar ben ik steeds van overtuigd geweest. Die beelden in het stadion? Als ik zo had gestaan met een andere vent had ik niet meer thuis hoeven komen.
Zoiets zeggen is KB een trap nageven. Die Tim is ook niet wijs. Wat een schoothondje zoals hij achter haar aan huppelt. Wat dat betreft moet zij, net als Sanneke, ook een gouden mossel hebben. Eerst JvP en nu Tim. En als ze over haar schouder kijkt en iets anders leuks ziet worden ze weer ingeruild. En hoe afhankelijk mensen van haar worden vind ik helemaal triest. Weg eigen leven, onafhankelijkheid. Alles ingeruild voor MCW.quote:Op zondag 5 april 2026 16:06 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Nee ik ook niet.... Maar ja wat ze ook zegt in de podcast zo dankbaar dat ze nu samen zijn 😭
Zij wil dat hij verliefd op haar is.quote:Op zondag 5 april 2026 15:33 schreef WildeTuinen het volgende:
Ik vind het voor Judith fantastisch dat ze veel meer met haar kind kan doen sinds ze deze medicatie gebruikt, maar ik krijg echt de rillingen van hoe zij over hun band praat. Nu ook weer. Ze kan mee doen en dan kijkt hij naar haar of hij opnieuw verliefd wordt..... Vind dit echt een beetje raar.
Zou ze de eierschaal mee hebben genomen?quote:Op zondag 5 april 2026 16:38 schreef JaNeeDan het volgende:
Zo te zien zit Sanneke ergens anders aan de Paastafel. Zou ze daar dan wel het fatsoen hebben om te helpen of ook vastgeplakt zitten aan een stoel of bank?
Ach, en ook weer iemand benauwd daar in huis, ik denk vanavond nog even naar de HAP/SEH of kinderarts aan de lijn.quote:Op zondag 5 april 2026 15:59 schreef Mallorcameisje het volgende:
God dbm heeft weer barstende hoofdpijn hoor. Wederhelft is weer naar buiten gevlucht met de kinderen, wat een dweil is zij zeg! Verman je eens, elke dag dat gejank 😣 En vervolgens lekker met de iPad op de bank, lekker voor je barstende hoofdpijn 😏
Ik zag hem niet staan. Misschien samen met haar make up weggegooid?quote:Op zondag 5 april 2026 16:50 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Zou ze de eierschaal mee hebben genomen?
Als zij het niet doet vind ik dat KB hiervoor zou moeten zorgen. En dan bedoel ik niet met de schijnveiligheid zoals JvP die toepast.quote:Op zondag 5 april 2026 16:50 schreef SterreKaatje het volgende:
Ik vind het alleen maar mooi dat DBM naar de kerk is geweest en ten opzichte wat ze normaal draagt vind ik echt dat ze haar best heeft gedaan.
En MCW; Ligt het aan mij of wordt het elke podcast erger? Deze vrouw leeft niet meer in het hier en nu. Ze spreken ook vanuit 'De mensen denken' Ja ik luister podcast omdat ik het vanuit psychologisch perspectief interessant vind. Maar zij denkt echt dat vrouwen willen wat zij heeft......en dat wij willen leven hoe zij leeft.
Ik denk bij alles (insta en podcast) alleen maar: Lieve vrouw, ik ben tien jaar ouder dan jij en ik hoop zo dat je op tijd de juiste mensen om je heen hebt, zodat je zelf echt leert leven en je kinderen vanaf nu een veilige en een social media vrij leven kunt bieden.
Want al die mensen die kijken en luisteren, klikken je daarna weg en leven hun eigen echte leven.Bijna Iedereen ziet inmiddels door dit fake leven heen. Alleen jij niet.
Ik hoop zo dat pa en ma Walk en haar echte vrienden tot haar door kunnen dringen.
Soppen in de B&B van vrienden is vast ook niet hun eigen ambitie.quote:Op zondag 5 april 2026 16:38 schreef Tarantelle het volgende:
Ik vraag mij bij de Jelies steeds af hoe ze het gaan doen met certificaten. Wie gaat die halen? Die meiden zijn gewend hard te werken, dus dat zit wel goed, maar het lijkt vooral zoiets dat door va voor hen bedacht is. Hoe leuk is zoiets als het niet je eigen ambitie is?
😂quote:Op zondag 5 april 2026 15:31 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb vannacht over Debbie gedroomd. Dat ze was gescheiden omdat Roy klaar met haar was. En toen was ze ineens weer helemaal gezond.Want anders kreeg Roy sowieso voogdij.
Pasgeleden ook over Sanneke gedroomd. Dat ze online had gezet: Bedankt voor de tikkies, dankzij jullie gulle donaties hebben Dion en ik nog steeds 30.000 op de bank!
( Ik droom veel, en raar. 🫣 )
De gouden mossel van Michelle heeft iig dagelijks meerdere keren open huis, van Sanneke weet ik dat niet 😂quote:Op zondag 5 april 2026 16:16 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zoiets zeggen is KB een trap nageven. Die Tim is ook niet wijs. Wat een schoothondje zoals hij achter haar aan huppelt. Wat dat betreft moet zij, net als Sanneke, ook een gouden mossel hebben. Eerst JvP en nu Tim. En als ze over haar schouder kijkt en iets anders leuks ziet worden ze weer ingeruild. En hoe afhankelijk mensen van haar worden vind ik helemaal triest. Weg eigen leven, onafhankelijkheid. Alles ingeruild voor MCW.
Heel vreemdquote:Op zondag 5 april 2026 15:33 schreef WildeTuinen het volgende:
Help, ik ben een beelddenker 🤢quote:Op zondag 5 april 2026 17:26 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
De gouden mossel van Michelle heeft iig dagelijks meerdere keren open huis, van Sanneke weet ik dat niet 😂
Ik wil dat van niemand weten maar van Sanneke al helemaal niet.quote:Op zondag 5 april 2026 17:26 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
De gouden mossel van Michelle heeft iig dagelijks meerdere keren open huis, van Sanneke weet ik dat niet 😂
En zou zij al die baksels hebben gemaakt, omdat ze overal ‘recept van bladiebla’ bij zet?quote:Op zondag 5 april 2026 16:38 schreef JaNeeDan het volgende:
Zo te zien zit Sanneke ergens anders aan de Paastafel. Zou ze daar dan wel het fatsoen hebben om te helpen of ook vastgeplakt zitten aan een stoel of bank?
😉 ik dacht alquote:Op zondag 5 april 2026 18:12 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En zou zij al die baksels hebben gemaakt, omdat ze overal ‘recept van bladiebla’ bij zet?
Retorische vraag hoor. 😁
Toch jammer als je je droomhuis hebt dat je, elke dag zonder je kinderen, datzelfde droomhuis ontvlucht.quote:Op zondag 5 april 2026 16:10 schreef Loveischocolala het volgende:
Maar ze heeft nu wel Tim en haar droom boerderij. In eentje had ze die toen niet kunnen kopen.
Er komen ook steeds meer kritische reacties op de podcast over dat Michelle altijd het hoogste woord heeft en Iris nooit laat uitpraten en ze haar lege leven laat zien maar doet alsof het heel wat is.quote:Op zondag 5 april 2026 16:50 schreef SterreKaatje het volgende:
Ik vind het alleen maar mooi dat DBM naar de kerk is geweest en ten opzichte wat ze normaal draagt vind ik echt dat ze haar best heeft gedaan.
En MCW; Ligt het aan mij of wordt het elke podcast erger? Deze vrouw leeft niet meer in het hier en nu. Ze spreken ook vanuit 'De mensen denken' Ja ik luister podcast omdat ik het vanuit psychologisch perspectief interessant vind. Maar zij denkt echt dat vrouwen willen wat zij heeft......en dat wij willen leven hoe zij leeft.
Ik denk bij alles (insta en podcast) alleen maar: Lieve vrouw, ik ben tien jaar ouder dan jij en ik hoop zo dat je op tijd de juiste mensen om je heen hebt, zodat je zelf echt leert leven en je kinderen vanaf nu een veilige en een social media vrij leven kunt bieden.
Want al die mensen die kijken en luisteren, klikken je daarna weg en leven hun eigen echte leven.Bijna Iedereen ziet inmiddels door dit fake leven heen. Alleen jij niet.
Ik hoop zo dat pa en ma Walk en haar echte vrienden tot haar door kunnen dringen.
Ze was gisteren wel aan het bakken toen Dion aan het knallen was.quote:Op zondag 5 april 2026 18:12 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En zou zij al die baksels hebben gemaakt, omdat ze overal ‘recept van bladiebla’ bij zet?
Retorische vraag hoor. 😁
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |