Bovenstaand laatste berichtquote:Op zondag 5 april 2026 14:34 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Of dat gejank dat zij en Tim de arc de thriomphe die opdoemde uit de duisternis. Hier moet toch achter hun rug om satire van worden gemaakt in Uden 🤣
Het kan niet anders dat er achter hun rug om wordt gelachen. Wat een aanstellers.quote:
Het klinkt als een labiel weekendje weg met veel tranen. Misschien werd het gesponsord door Kleenex?quote:Op zondag 5 april 2026 14:34 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Of dat gejank dat zij en Tim de arc de thriomphe die opdoemde uit de duisternis. Hier moet toch achter hun rug om satire van worden gemaakt in Uden 🤣
Ziet er inderdaad leuk uit!quote:Op zondag 5 april 2026 14:41 schreef Lalaland79 het volgende:
Heerlijk die beelden op de camping van Milou. Dat wil ik ook😃
Ik ben zo opgegroeid. En ik vond het als kind heerlijk! Maar zelf kamperen doe ik niet.quote:Op zondag 5 april 2026 14:41 schreef Lalaland79 het volgende:
Heerlijk die beelden op de camping van Milou. Dat wil ik ook😃
Haha ik ook en mn broek volgescheten van walging 🤣quote:Op zondag 5 april 2026 14:49 schreef Weerikier het volgende:
Ik keek net bij Michelle nog een keer naar die post van een paar dagen geleden waarin alle Grote Liefde fotos van de afgelopen 6 maanden van Michelle en Tim werden getoond. Nu zag ik pas dat de laatste slide een filmpje is... Gods kanonne, heeft iemand hier dat filmpje afgekeken? Zoiets post je toch niet als je ouder dan 17 bent? Mijn man zou mij serieus terug fluiten als ik dat soort beelden van hem en mij online zou zetten. En terecht.
Hoe kansloos kan je zijn als stelletje dat je meent dat je zoiets met de wereld moet delen. Dat gekus, die handjes in elkaar, die zogenaamd gelukzalige blikken naar elkaar. Ik geloof dat ik net een beetje heb overgegeven in mn mond.
Ik had dit beter niet kunnen weten.quote:Op zondag 5 april 2026 14:49 schreef Weerikier het volgende:
Ik keek net bij Michelle nog een keer naar die post van een paar dagen geleden waarin alle Grote Liefde fotos van de afgelopen 6 maanden van Michelle en Tim werden getoond. Nu zag ik pas dat de laatste slide een filmpje is... Gods kanonne, heeft iemand hier dat filmpje afgekeken? Zoiets post je toch niet als je ouder dan 17 bent? Mijn man zou mij serieus terug fluiten als ik dat soort beelden van hem en mij online zou zetten. En terecht.
Hoe kansloos kan je zijn als stelletje dat je meent dat je zoiets met de wereld moet delen. Dat gekus, die handjes in elkaar, die zogenaamd gelukzalige blikken naar elkaar. Ik geloof dat ik net een beetje heb overgegeven in mn mond.
Bijzonder toch? Het zou me niets verbazen als de juicekanalen destijds gelijk hadden en Michelle buiten de poly piste.quote:Op zondag 5 april 2026 15:06 schreef Iris2.0 het volgende:
Ik zit voor de podcast. Ze heeft wederom geprobeerdd om niet samen te zijn met Tim. Waar hebben we dit eerder gehoord? #JvP 🫠 Just saying. Deze meid leeft in lalaland
100% anders heb je het er niet zo druk mee dat je "eindelijk" samen kan zijn.quote:Op zondag 5 april 2026 15:16 schreef Cyan het volgende:
[..]
Bijzonder toch? Het zou me niets verbazen als de juicekanalen destijds gelijk hadden en Michelle buiten de poly piste.
Durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb vannacht over Debbie gedroomd. Dat ze was gescheiden omdat Roy klaar met haar was. En toen was ze ineens weer helemaal gezond.quote:Op zondag 5 april 2026 13:33 schreef JaNeeDan het volgende:
Deze dagen denk ik net een beetje meer aan Debbie. Morgen de grote dag/avond: met dochter naar Alex Warren! Hopelijk heeft ze de afgelopen drie maanden geleerd hoe ze weer normaal kan doen en kan ze morgen zonder zonnebril, zonnebloemketting, rolstoel, oordoppen en sociale batterij speldje naar het concert.
Voor haar dochter ook wel fijn om naast een moeder te lopen i.p.v. naast een clown.
Heel raar. Zeg dan gewoon dat hij blij met haar is.quote:Op zondag 5 april 2026 15:33 schreef WildeTuinen het volgende:
Ik vind het voor Judith fantastisch dat ze veel meer met haar kind kan doen sinds ze deze medicatie gebruikt, maar ik krijg echt de rillingen van hoe zij over hun band praat. Nu ook weer. Ze kan mee doen en dan kijkt hij naar haar of hij opnieuw verliefd wordt..... Vind dit echt een beetje raar.
Die juice kanalen hebben dit niet voor niks gedeeld. En dit begon voordat ze volgens mij zelfs überhaupt de boerderij gekocht hadden? Ik vind dat nog steeds eigenlijk niet slim. Proberen alles te redden, terwijl het niet meer te redden valt.quote:Op zondag 5 april 2026 15:16 schreef Cyan het volgende:
[..]
Bijzonder toch? Het zou me niets verbazen als de juicekanalen destijds gelijk hadden en Michelle buiten de poly piste.
Ik vind het knap dat Maen elke voorstelling uitzit. Als ze het in dr kop heeft/ krijgt is het niet de makkelijkstequote:Op zondag 5 april 2026 15:46 schreef Jenn1806 het volgende:
Minibelle gaf laatst toch aan dat het een dure aangelegenheid was om elke voorstelling van Lotus bij te wonen, maar dat ze het ervoor over had. Ze laat nu een gratis ticket zien 😂 Neemt niet weg dat het enorm fijn is voor Lotus dat haar gezin haar support.
Daar ben ik steeds van overtuigd geweest. Die beelden in het stadion? Als ik zo had gestaan met een andere vent had ik niet meer thuis hoeven komen.quote:Op zondag 5 april 2026 15:16 schreef Cyan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |