abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220512961
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220512975
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 14:34 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Of dat gejank dat zij en Tim de arc de thriomphe die opdoemde uit de duisternis. Hier moet toch achter hun rug om satire van worden gemaakt in Uden 🤣
Bovenstaand laatste bericht
pi_220513032
Heerlijk die beelden op de camping van Milou. Dat wil ik ook😃
pi_220513039
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 14:36 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Bovenstaand laatste bericht
Het kan niet anders dat er achter hun rug om wordt gelachen. Wat een aanstellers.

Wat ik mij ook opeens bedacht: ik zie de kinderen van MCW eigenlijk nooit met vriendjes of vriendinnetjes. Behalve dat ene kind met dezelfde naam. En het kan natuurlijk heel goed dat ze die keurig buiten beeld houdt maar het wordt ook nooit benoemd dat ze ergens spelen.
pi_220513069
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 14:34 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Of dat gejank dat zij en Tim de arc de thriomphe die opdoemde uit de duisternis. Hier moet toch achter hun rug om satire van worden gemaakt in Uden 🤣
Het klinkt als een labiel weekendje weg met veel tranen. Misschien werd het gesponsord door Kleenex?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220513093
Ik keek net bij Michelle nog een keer naar die post van een paar dagen geleden waarin alle Grote Liefde fotos van de afgelopen 6 maanden van Michelle en Tim werden getoond. Nu zag ik pas dat de laatste slide een filmpje is... Gods kanonne, heeft iemand hier dat filmpje afgekeken? Zoiets post je toch niet als je ouder dan 17 bent? Mijn man zou mij serieus terug fluiten als ik dat soort beelden van hem en mij online zou zetten. En terecht.
Hoe kansloos kan je zijn als stelletje dat je meent dat je zoiets met de wereld moet delen. Dat gekus, die handjes in elkaar, die zogenaamd gelukzalige blikken naar elkaar. Ik geloof dat ik net een beetje heb overgegeven in mn mond.
pi_220513095
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 14:41 schreef Lalaland79 het volgende:
Ziet er inderdaad leuk uit!
pi_220513116
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 14:41 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik ben zo opgegroeid. En ik vond het als kind heerlijk! Maar zelf kamperen doe ik niet.
pi_220513135
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 14:49 schreef Weerikier het volgende:
Ik keek net bij Michelle nog een keer naar die post van een paar dagen geleden waarin alle Grote Liefde fotos van de afgelopen 6 maanden van Michelle en Tim werden getoond. Nu zag ik pas dat de laatste slide een filmpje is... Gods kanonne, heeft iemand hier dat filmpje afgekeken? Zoiets post je toch niet als je ouder dan 17 bent? Mijn man zou mij serieus terug fluiten als ik dat soort beelden van hem en mij online zou zetten. En terecht.
Hoe kansloos kan je zijn als stelletje dat je meent dat je zoiets met de wereld moet delen. Dat gekus, die handjes in elkaar, die zogenaamd gelukzalige blikken naar elkaar. Ik geloof dat ik net een beetje heb overgegeven in mn mond.
Haha ik ook en mn broek volgescheten van walging 🤣
pi_220513136
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 14:49 schreef Weerikier het volgende:
Ik had dit beter niet kunnen weten.

Wat mij in de podcast steeds opvalt is dat ze regelmatig benoemt dat ze eindelijk met Tim kan zijn. Misschien bedoelt ze er verder niks raars mee maar het klinkt alsof Koen een tussenstation is geweest. Onderweg van A naar Beter.
pi_220513189
Ik zit voor de podcast. Ze heeft wederom geprobeerdd om niet samen te zijn met Tim. Waar hebben we dit eerder gehoord? #JvP 🫠 Just saying. Deze meid leeft in lalaland
pi_220513237
Levenslange slaapproblemen zijn ook ineens opgelost.🫩
pi_220513261
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 15:06 schreef Iris2.0 het volgende:
Ik zit voor de podcast. Ze heeft wederom geprobeerdd om niet samen te zijn met Tim. Waar hebben we dit eerder gehoord? #JvP 🫠 Just saying. Deze meid leeft in lalaland
Bijzonder toch? Het zou me niets verbazen als de juicekanalen destijds gelijk hadden en Michelle buiten de poly piste.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220513390
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 15:16 schreef Cyan het volgende:

[..]
Bijzonder toch? Het zou me niets verbazen als de juicekanalen destijds gelijk hadden en Michelle buiten de poly piste.
100% anders heb je het er niet zo druk mee dat je "eindelijk" samen kan zijn.
pi_220513413
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 13:33 schreef JaNeeDan het volgende:
Deze dagen denk ik net een beetje meer aan Debbie. Morgen de grote dag/avond: met dochter naar Alex Warren! Hopelijk heeft ze de afgelopen drie maanden geleerd hoe ze weer normaal kan doen en kan ze morgen zonder zonnebril, zonnebloemketting, rolstoel, oordoppen en sociale batterij speldje naar het concert.
Voor haar dochter ook wel fijn om naast een moeder te lopen i.p.v. naast een clown.
Durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb vannacht over Debbie gedroomd. Dat ze was gescheiden omdat Roy klaar met haar was. En toen was ze ineens weer helemaal gezond. :') Want anders kreeg Roy sowieso voogdij.

Pasgeleden ook over Sanneke gedroomd. Dat ze online had gezet: Bedankt voor de tikkies, dankzij jullie gulle donaties hebben Dion en ik nog steeds 30.000 op de bank!

( Ik droom veel, en raar. 🫣 )
pi_220513449
Ik vind het voor Judith fantastisch dat ze veel meer met haar kind kan doen sinds ze deze medicatie gebruikt, maar ik krijg echt de rillingen van hoe zij over hun band praat. Nu ook weer. Ze kan mee doen en dan kijkt hij naar haar of hij opnieuw verliefd wordt..... Vind dit echt een beetje raar.
pi_220513512
Nou, dat vind ik ook. Bob die 'opnieuw verliefd op zn moeder wordt'...
pi_220513524
Jeetje Timmie is net zo aandachtsgeil als Michelle op dat filmpje. Aldoor met een scheef oog in de camera loeren hoe het op beeld staat.
pi_220513533
Lindaopcuracao zit niet op Curacao maar in Panama. Deelde vooraf de luxe accommodaties waar ze zouden verblijven. De tweede in the middle of nowhere, waar niks te doen is. Ga je daarvoor naar Panama?
Helaas kon ze niet slapen want geen stroom dus geen airco. Je zou bijna medelijden krijgen ;)
pi_220513537
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 15:33 schreef WildeTuinen het volgende:
Ik vind het voor Judith fantastisch dat ze veel meer met haar kind kan doen sinds ze deze medicatie gebruikt, maar ik krijg echt de rillingen van hoe zij over hun band praat. Nu ook weer. Ze kan mee doen en dan kijkt hij naar haar of hij opnieuw verliefd wordt..... Vind dit echt een beetje raar.
Heel raar. Zeg dan gewoon dat hij blij met haar is.
pi_220513539
quote:

[..]
Die juice kanalen hebben dit niet voor niks gedeeld. En dit begon voordat ze volgens mij zelfs überhaupt de boerderij gekocht hadden? Ik vind dat nog steeds eigenlijk niet slim. Proberen alles te redden, terwijl het niet meer te redden valt.
Die filmpjes die toen gedeeld werden, zijn 100% echt. Want je ziet Michelle en Tim erin.

Het meest voor de hand liggende scenario's kunnen dit zijn:

Óf Michelle ging stiekem toen al met Tim vreemd. Vonden Jacqueline en Koen niet zo tof en toen was het klaar maar moesten ze voor het perfecte instagram leventje doen alsof alles koek en ei was.

Óf Michelle ging met Tim vreemd nadat Jaqueline en Koen dichterbij elkaar kwamen en een beetje los van Michelle kwamen.

Michelle heeft ook zoals we nu echt zien, hele andere interesses gekregen terwijl Jacqueline en Koen juist voor mijn gevoel het liefst lekker thuis zijn en liever een wat simpeler leven hebben. Heeft Michelle ook vaak zat in de podcast gezegd.

Hoe dan ook... We zien inmiddels dat Michelle niet meer de Michelle is van in het begin van haar infuencer bestaan. Dat is jammer, maar iedereen veranderd.

Alleen iets wat Michelle niet moet vergeten is dat ze 4 kinderen heeft waar zij voor verantwoordelijk is. En waar zij goed aan zou hebben gedaan is om ze af te schermen in deze gevoelige tijd en rust te gunnen. Niet elke keer die camera in hun gezicht te duwen en die kinderen indirect te dwingen of alles koek en ei is.

En je ziet overigens ook de afstand van Michelle met haar familie en haar oude vrienden. Normaliter zou ze bepaalde dingen hebben gedeeld die ze niet deelt. Eerst was het haar broertje voor en haar broertje na en dat zie je nu niet meer. Idem met haar vader. Haar moeder blijft wel in de picture maar ik denk dat haar moeder heel erg zachtaardig is en de vrede probeert te bewaren.
pi_220513606
Minibelle gaf laatst toch aan dat het een dure aangelegenheid was om elke voorstelling van Lotus bij te wonen, maar dat ze het ervoor over had. Ze laat nu een gratis ticket zien 😂 Neemt niet weg dat het enorm fijn is voor Lotus dat haar gezin haar support.
pi_220513732
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 15:46 schreef Jenn1806 het volgende:
Minibelle gaf laatst toch aan dat het een dure aangelegenheid was om elke voorstelling van Lotus bij te wonen, maar dat ze het ervoor over had. Ze laat nu een gratis ticket zien 😂 Neemt niet weg dat het enorm fijn is voor Lotus dat haar gezin haar support.
Ik vind het knap dat Maen elke voorstelling uitzit. Als ze het in dr kop heeft/ krijgt is het niet de makkelijkste
pi_220513737
God dbm heeft weer barstende hoofdpijn hoor. Wederhelft is weer naar buiten gevlucht met de kinderen, wat een dweil is zij zeg! Verman je eens, elke dag dat gejank 😣 En vervolgens lekker met de iPad op de bank, lekker voor je barstende hoofdpijn 😏
pi_220513784
quote:

[..]
Daar ben ik steeds van overtuigd geweest. Die beelden in het stadion? Als ik zo had gestaan met een andere vent had ik niet meer thuis hoeven komen.

En vorige week vertelde MCW in de podcast dat het in de poly al niet goed ging voordat ze de boerderij kochten.

1+1=2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')