Misschien heeft iemand anders ze gehaald en bij AM gebracht omdat jim niet thuis was? Kan ze moeilijk in een tasje aan de deur hangen ofzo... ze moeten wel bevroren blijven tot het voedertijd isquote:Op zondag 5 april 2026 11:56 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ik denk dat het "probleem" zit bij het feit dat de muizen bij AM in de vriezer liggen ipv in zn eigen appartement waar ook zn slangen zijn.
Vooral broeken in die kleur zijn vreselijk 🫣quote:Op zondag 5 april 2026 09:59 schreef Earring het volgende:
DBM weer in sad beige! Waarom altijd die kleur? Het doet niks voor haar, beetje meer kleur zou zoveel leuker staan. En dan niet die kleur van die opdrukken op haar tshirt natuurlijk
Wij zijn lieve vriendenquote:Op zondag 5 april 2026 10:07 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ja die outfits van haar zijn afgrijselijk! Wat ik ook altijd zo idioot vind is haar begroeting op de socials: "hallo lieverds" en afgelopen week zelfs "lieve lieverds". 🤢🤢🤢
Wat zegt ze?quote:Op zondag 5 april 2026 11:22 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik heb het idee dat MCW haar leven, en in dit geval haar tripje naar Parijs, veel en veel mooier probeert te maken dan het is. Zij denkt zo na over haar woorden dat het mij niet zou verbazen dat ze dingen ter plekke verzint om het mooier, beter, geweldiger te laten lijken.
Het was weer een mooi staaltje ‘stront wie heeft je gescheten.’
Dat stuk over de bus🤮
Wat een poeha en wat hebben beiden een verbeelding zeg.
Iris neemt tegenwoordig de bus vanaf Schiphol naar huis want de taxi kostte maandelijks erg veel geld. Michelle kan het bijna niet geloven. Iris met de bus?! Terwijl ze een Porsche voor de deur heeft staan.quote:
Slim van iris om het zo te doen!quote:Op zondag 5 april 2026 12:54 schreef Cyan het volgende:
[..]
Iris neemt tegenwoordig de bus vanaf Schiphol naar huis want de taxi kostte maandelijks erg veel geld. Michelle kan het bijna niet geloven. Iris met de bus?! Terwijl ze een Porsche voor de deur heeft staan.
Iris gaat tegenwoordig met de bus van Schiphol naar Amsterdam. MCW vindt dat ‘humble.’ Geen idee wat zij zich verbeeldt maar ze voelt zich nogal verheven boven anderen, dat is duidelijk. En Iris had de eerste keer dat ze met de bus ging al ruzie.quote:
Je kon zien dat links achterin iemand de hand op stak toen ze filmend de zaak binnenliep. Bij het proosten was een vrouwenhand met een armband te zien...misschien heeft ze iemand op haar verjaardag getrakteerd of gewoon zo...als excuus zodat ze niet mee naar schoonma hoefde, maar in plaats daarvan "een belangrijke afspraak" op juist die middag had.quote:Op zaterdag 4 april 2026 22:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Heeft AM haar 'date' nou niet gefilmd?!
Slangen als huisdier: gadverdamme.quote:Op zondag 5 april 2026 11:13 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik begrijp de ophef over die muizen niet zo goed 🙈
Het zijn maar dooie muizen, slangen eten die nou eenmaal. We doen ook niet moeilijk over kipfilets of gehakt in de vriezer toch? 😅
De horror 😱 met de bus! Die leven echt in een andere wereldquote:Op zondag 5 april 2026 12:54 schreef Cyan het volgende:
[..]
Iris neemt tegenwoordig de bus vanaf Schiphol naar huis want de taxi kostte maandelijks erg veel geld. Michelle kan het bijna niet geloven. Iris met de bus?! Terwijl ze een Porsche voor de deur heeft staan.
Pfff, vermoeiend die luiquote:Op zondag 5 april 2026 13:07 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Iris gaat tegenwoordig met de bus van Schiphol naar Amsterdam. MCW vindt dat ‘humble.’ Geen idee wat zij zich verbeeldt maar ze voelt zich nogal verheven boven anderen, dat is duidelijk. En Iris had de eerste keer dat ze met de bus ging al ruzie.
En wederom oeverloos gezwets over hoe geweldig ze zijn. De wereld mag dankbaar zijn dat zij bestaan.
Als het in hun leven een keer minder gaat op financieel gebied moeten ze direct aan het zuurstof.quote:Op zondag 5 april 2026 13:21 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
De horror 😱 met de bus! Die leven echt in een andere wereld
Tsja en dan een Porsche rijden maar een taxi te duur vinden, die snap ik nietquote:Op zondag 5 april 2026 12:54 schreef Cyan het volgende:
[..]
Zo overdreven idd. Alsof hij de finale Wimbeldon gaat spelen. Je kan toch 17:00 gourmetten en 18:00 klaar zijn. Maar wonder kind Bob moet zich zeker de hele dag voorbereiden op de super belangrijke competitie wedstrijdjes van de plaatselijke tennisclub van Schubbenkuttenveen.quote:Op zondag 5 april 2026 00:08 schreef Henrike het volgende:
Alsof Bob een tennis prof is. Ze gingen vanavond al gourmetten want Bob heeft maandag een competitie, sorry hoor maar zij heeft echt grootheidswaanzin.
En dat stomme kinderachtige stemmen om wie het mooist kan kleuren, wat kinderachtig
Ik denk dat het voor beide vrouwen heel goed zal zijn dat ze eens normaal gaan doen. Het leven kan nog weleens grote verrassingen voor ze in petto hebben.quote:Op zondag 5 april 2026 13:26 schreef Henrike het volgende:
[..]
Tsja en dan een Porsche rijden maar een taxi te duur vinden, die snap ik niet
En wat is er mis met de bus? Die stopt werkelijk iedere minuut voor Schiphol, makkelijker kan niet. Trein is ook een optie
Met name Michelle want Iris vond het niet erg om met de bus te gaan.quote:Op zondag 5 april 2026 13:21 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
De horror 😱 met de bus! Die leven echt in een andere wereld
Nou, ze stond niet te springen. En direct ruzie in de bus. Dat ligt natuurlijk aan het gewone volk.quote:Op zondag 5 april 2026 13:30 schreef Cyan het volgende:
[..]
Met name Michelle want Iris vond het niet erg om met de bus te gaan.
Voor mensen die zo van spiegels houden, hebben ze een opmerkelijk gebrek aan zelfreflectie.quote:Op zondag 5 april 2026 13:34 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Nou, ze stond niet te springen. En direct ruzie in de bus. Dat ligt natuurlijk aan het gewone volk.
🤣quote:Op zondag 5 april 2026 13:56 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Voor mensen die zo van spiegels houden, hebben ze een opmerkelijk gebrek aan zelfreflectie.
Zou ze daar in een rustruimte op haar matje bij kunnen komen?quote:Op zondag 5 april 2026 13:33 schreef JaNeeDan het volgende:
Deze dagen denk ik net een beetje meer aan Debbie. Morgen de grote dag/avond: met dochter naar Alex Warren! Hopelijk heeft ze de afgelopen drie maanden geleerd hoe ze weer normaal kan doen en kan ze morgen zonder zonnebril, zonnebloemketting, rolstoel, oordoppen en sociale batterij speldje naar het concert.
Voor haar dochter ook wel fijn om naast een moeder te lopen i.p.v. naast een clown.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |