Heb echt het gevoel dat hij zijn kinderen echt weinig ziet.quote:Op zaterdag 4 april 2026 22:25 schreef Lodelie het volgende:
Michelle gaat met haar vriendje in de weekenden dat ze de kinderen niet heeft naar Spanje.
Maar wanneer ziet hij dan zijn kinderen? Aangezien zijn planning volledig is afgestemd op de planning van Michelle en haar omgang?
Wat dat is... die tweeling van hvk deed het vanmorgen ook, vol op camera.quote:Op zaterdag 4 april 2026 21:00 schreef Loveischocolala het volgende:
Mooie middelvinger heeft laurens… hoe oud is hij nu?
Haha ik kom er vandaan. Helaas onder de rook van Schiphol gaan wonem maar zou zo terug gaan. Partner niet.. Ik rij wekelijks langs hun huis😂😂quote:Op zaterdag 4 april 2026 15:20 schreef Roesssst het volgende:
Ik kwam vandaag langs het huis van Janneke. Best wel een mooi ruim huis. Al zou ik met de tijd nog wel de gevel laten reinigen.
Maar IJmuiden moet toch maar net je smaak zijn en dan zeg ik het nog heel aardig.
T is paaszaterdag hè, zweef timequote:Op zaterdag 4 april 2026 22:15 schreef JaNeeDan het volgende:
MCW, JvP en Lotte hebben deze zaterdagavond uitgekozen om een post te plaatsen met een gevoelige tekst.
En puntje bij paaltje gebruiken ze een hoop woorden om niks te zeggen. Ik vind het knap.
Wel een gebakje bij Beeksma er tegen over gehaald? Heerlijk!quote:Op zaterdag 4 april 2026 15:20 schreef Roesssst het volgende:
Ik kwam vandaag langs het huis van Janneke. Best wel een mooi ruim huis. Al zou ik met de tijd nog wel de gevel laten reinigen.
Maar IJmuiden moet toch maar net je smaak zijn en dan zeg ik het nog heel aardig.
En dat wordt opzichtig breeduit gemeten in haar story's. Uiteraard zonder #ad #spon of #gekregen erbij. Ik vind haar steeds nepper en onsympathieker gehaaide tante.quote:Op zaterdag 4 april 2026 22:14 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Sientje met drieling is ook weer gratis een weekend weg
De operatie aan zo'n knobbel is best volgens mij. En dan is ze een tijdje aan bed of bank gebonden en komt ze niet aan de 100+ stories per dag. Dus os een operatie geen optie lijkt het wel.quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:09 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik hoop dat Maarten lekker met zijn moeder en de meiden bij het pannenkoekenhuis zijn gaan eten. In ieder geval heerlijk even zonder camera op hun snufferd. AM weet zich weer prima te onttrekken aan een familie aangelegenheid.
Die story trouwens dat ze haar voeten filmde, die knobbel is echt absurd joh! Bijzonder dat ze daar maar mee blijft rondklossen.
Regelmatig gebak gehaald bij Beeksma, toen ik tijdelijk in IJmuiden woonde.quote:Op zaterdag 4 april 2026 22:41 schreef huisjehier121 het volgende:
[..]
Wel een gebakje bij Beeksma er tegen over gehaald? Heerlijk!
Is hij niet 3, bijna 4?quote:Op zaterdag 4 april 2026 22:35 schreef Henrike het volgende:
[..]
Wat dat is... die tweeling van hvk deed het vanmorgen ook, vol op camera.
Bijzonder
Hij is 4 bijna 5
Hij is van aug 2022 zie ik nuquote:Op zaterdag 4 april 2026 23:42 schreef Raradefayee het volgende:
[..]
Is hij niet 3, bijna 4?
We hebben tenslotte niet al 16 melodramatische posts gehad over mijn forever baby die geen baby meer is, maar mij wel echt de coolest mom in town vindt.
De vaatdoek voor de vloer ??? Doen mensen dat ??? ( ik moet even in een boterhamzakje ademhalen hahaha )quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:41 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
3 per dag? 😳 Al kan ik me dat met je achtergrond voorstellen. Ik durf niet te zeggen hoe vaak ik vervang 🫣. Maar ik gebruik de vaatdoek niet voor etensresten, dan pak ik (heel slecht voor het milieu) een allesreinigerdoekje. Zo vind ik het ook zo smerig als mensen de vaatdoek gebruiken voor de vloer.
Misschien kan ze dan Debbie's bolide lenenquote:Op zaterdag 4 april 2026 23:20 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
De operatie aan zo'n knobbel is best volgens mij. En dan is ze een tijdje aan bed of bank gebonden en komt ze niet aan de 100+ stories per dag. Dus os een operatie geen optie lijkt het wel.
Zou ze gaan zitten mokken als ze zelf niet wint?quote:Op zondag 5 april 2026 00:08 schreef Henrike het volgende:
Alsof Bob een tennis prof is. Ze gingen vanavond al gourmetten want Bob heeft maandag een competitie, sorry hoor maar zij heeft echt grootheidswaanzin.
En dat stomme kinderachtige stemmen om wie het mooist kan kleuren, wat kinderachtig
LotteB met haar "het is stil hier". Ze post gewoon meerdere keren per week, vandaag ook weer een rits aan stories. Hoezo stil?quote:Op zaterdag 4 april 2026 22:15 schreef JaNeeDan het volgende:
MCW, JvP en Lotte hebben deze zaterdagavond uitgekozen om een post te plaatsen met een gevoelige tekst.
En puntje bij paaltje gebruiken ze een hoop woorden om niks te zeggen. Ik vind het knap.
Misschien dat JoeriedePoerie haar zonnevlecht kan ontknopen zodat ze er weer kan “ zijn”quote:Op zondag 5 april 2026 01:00 schreef Hannah12345 het volgende:
[..]
LotteB met haar "het is stil hier". Ze post gewoon meerdere keren per week, vandaag ook weer een rits aan stories. Hoezo stil?
En ze heeft ook binnen no time een doos met (gratis) donald duckjes binnen. Aan de ene kant denk ik, mooi voor haar dochter, en als die boekjes ergens ongebruikt liggen is het fijn om door te geven. Toch staat het me ergens tegen. Misschien omdat ze vraagt om gratis? Terwijl ze meer dan genoeg inkomen heeft met die 100 ads van haar.
Ik vind haar gewoon zo niet-authentiek. Dat gewauwel over dwalen en voelen, het overdreven acteerwerk in stories, haar volgers elke dag doodgooien met ads. Ik heb het idee dat die vrouw geen idee heeft wie ze nou eigenlijk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |