Haar kinderen gingen zelden naar school.quote:Op zaterdag 4 april 2026 10:09 schreef Hannah12345 het volgende:
[..]
Wat ik me herinner:
- Marilyn had een webshop waar ze lijntekeningen verkocht, maar daar was iets mee
- Ze had een soort dropship webshop, bestellingen werden niet altijd geleverd
- Ze zamelde geld in voor stichting vluchteling, volgers konden doneren via tikkies, en dat bedrag bleek nooit overgemaakt te zijn naar de stichting
- Ze had destijds 4 kinderen, allemaal met de letter M, en de oudste (Mila) mocht de naam vd 4e bedenken, dat werd Mia
Voor de rest moet iemand anders even aanvullen 😂
Edit: als je googled op marilynschrijft vind je nog wel wat artikelen van mamaplaats (al gaat dat niet over haar oplichtpraktijken natuurlijk)
Die salade is vast libido verhogend, kun je lekker speciaal van knuffelen 🤮quote:Op zaterdag 4 april 2026 13:15 schreef FluVo67 het volgende:
Sofie Nagelkerke is weer flink bezig Jantje Kaas te promoten. Heb het idee dat het allemaal niet zo lekker loopt. Maar misschien dat de klanten in de rij staan voor de lente kriebels salade. Op de school van de jongsten hadden ze de week van de lente kriebels. En omdat de Nagelkerkjes zelf niet zo creatief zijn in iets nieuws te bedenken lanceren ze de lente kriebels salade. Geen idee wat voor salade het is: krijg je er jeuk van?
Dat is toch niet normaal? Geen van die kinderen heeft toch een normale toekomst in het verschiet?quote:Op zaterdag 4 april 2026 14:03 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Haha ja ze mag lekker in de Urker frietkraam werken als va die kiet verbouwd heeft
Ze weet toch bij het starten van de nieuwe planner wanneer haar schoonmoeder jarig is? Dan weet je toch ook dat er het weekend er voor of er na koffie met gebak is?quote:Op zaterdag 4 april 2026 12:18 schreef miep123456 het volgende:
[..]
AM heeft het druk he, en Maarten vind het oke, schijnbaar.
Tenzij ze voor een park in de buurt reclame moet maken. Dan kan ze ineens wel naar haar schoonmoeder. Iets met prioriteiten.quote:Op zaterdag 4 april 2026 12:06 schreef Snaky het volgende:
Ik vind het echt heel asociaal dat Annemarie niet het fatsoen kan opbrengen om 1x per jaar haar schoonmoeder te bezoeken. Wel jaarlijks een kwijlpost voor de bühne over haar overleden schoonvader maar naar de levende schoonmoeder laat ze stikken. Ik ken gelukkig weinig mensen in het echt die zo in het leven staan.
Dat zeg je goed, weekend ervoor of erna. Dan kan ze dat dus niet inplannen. AM wil het zwart op wit en niet een misschien/ waarschijnlijk. Daat krijgt ze error vanquote:Op zaterdag 4 april 2026 14:09 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ze weet toch bij het starten van de nieuwe planner wanneer haar schoonmoeder jarig is? Dan weet je toch ook dat er het weekend er voor of er na koffie met gebak is?
Yep, het pannenkoekenrestaurant. Mocht oma mee, wandelingetje in het bos. Blijkbaar is die samenwerking gestopt, oma heeft geen functie meer.quote:Op zaterdag 4 april 2026 14:10 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Tenzij ze voor een park in de buurt reclame moet maken. Dan kan ze ineens wel naar haar schoonmoeder. Iets met prioriteiten.
Met lieve vrienden! 😂quote:Op zaterdag 4 april 2026 14:06 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Die salade is vast libido verhogend, kun je lekker speciaal van knuffelen 🤮
Ben vooral benieuwd hoe zij t gaat vinden als haar (toekomstige) schoondochters/zoons nooit langskomen.quote:Op zaterdag 4 april 2026 12:06 schreef Snaky het volgende:
Ik vind het echt heel asociaal dat Annemarie niet het fatsoen kan opbrengen om 1x per jaar haar schoonmoeder te bezoeken. Wel jaarlijks een kwijlpost voor de bühne over haar overleden schoonvader maar naar de levende schoonmoeder laat ze stikken. Ik ken gelukkig weinig mensen in het echt die zo in het leven staan.
Het strookt toch ook niet bij het pillen en gezond eten/leven verhaal, een kibbeling is lekker, een patatje net zo maar als je zo met de gezondheid bezig bent (pillen slikken en promoten in dit geval) ga je toch geen viskraam/snackbar openen? Alles voor het geld zo blijkt maar weer.quote:Op zaterdag 4 april 2026 14:07 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dat is toch niet normaal? Geen van die kinderen heeft toch een normale toekomst in het verschiet?
Hahaha, ik snap je! Vind dit zelf een beetje een pyjamabroek trouwens😂 en ik krijg er error van dat de broek zo scheef isquote:Op zaterdag 4 april 2026 14:52 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Toen ik snel door de stories van Milou ging dacht ik even dat ze een bubbeltjes plastic broek aan had 🤣
En het kabouterpad liepen ze dan altijd. Maar ja, inderdaad geen samenwerking meer, kinderen te oud voor het kabouterpad en dus geen reden voor Annemarie om mee te gaan.quote:Op zaterdag 4 april 2026 14:15 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Yep, het pannenkoekenrestaurant. Mocht oma mee, wandelingetje in het bos. Blijkbaar is die samenwerking gestopt, oma heeft geen functie meer.
Ah joh, ze heeft zoveel kinderen. Er blijven vast wel kinderen en kleinkinderen over die wel langskomen. Met zoveel kinderen kun je de kansen spreiden. Misschien redeneert Annemarie ook wel zo, het is niet zo erg dat ze met haar ouders gebroken heeft, want haar broer en zus lijken nog wel contact te hebben.quote:Op zaterdag 4 april 2026 14:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd hoe zij t gaat vinden als haar (toekomstige) schoondochters/zoons nooit langskomen.
Want bij hun is alles zo kumbaya en iedereen komt er zo graag. Ik zou helemaal zenuwachtig worden van zo'n schoonmoeder en zou er met mijn kinderen niet graag komen (niet dat ik denk dat ze geen lieve oma zou zijn ofzo, maar ik wil mijn kinderen niet online en zeker niet zoals zij dat doet)
Ik denk als je t niet gewend bent dat dat terrein best uitdagend kan zijn en AM zit alles behalve ontspannen op de motor, dus dat wordt spierpijn. Daar kan dat theekransje bootcampen niet tegenop.quote:Op zaterdag 4 april 2026 15:22 schreef Tarantelle het volgende:
Ik vraag mij inderdaad ook wel af of Annemarie nog naar IJsland gaat. Ik had verwacht, zeker omdat ze al zo lang geleden boekten, dat ze echt meer zou gaan crossen/motorrijden. Uiteindelijk maak je best lange dagen op de motor en alhoewel het terrein niet zo lastig lijkt op IJsland, ga je dat wel merken als je te gespannen rijdt, vooral in arm-, hand- en beenspieren (en ik vrees dat 1 keer per week oefeningen doen daar niet zo heel veel aan gaat helpen).
Ik denk dat Jim met Maarten of van zijn motorvrienden gaat. Zo nee, dan hoop ik voor haar dat ze even flink aan de bak gaat, zodat ze ontspannen op de motor kan zitten.
Exact ja, ik heb altijd gemountainbiket en mijn angstgegner waren mul zand en steile afdalingen (nog erger: de combinatie van mul zand in een steile afdaling). Dat zorgde altijd voor enorm veel spierpijn in armen en handen omdat ik zo gespannen was. Vooral onderarmen en handen/vingers. Mijn vriend had dan nergens last van. Bij skiën hebben we het omgekeerde qua spierpijn.quote:Op zaterdag 4 april 2026 15:27 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik denk als je t niet gewend bent dat dat terrein best uitdagend kan zijn en AM zit alles behalve ontspannen op de motor, dus dat wordt spierpijn. Daar kan dat theekransje bootcampen niet tegenop.
Iedere zondag toch als ALLE kinderen thuis komen?quote:Op zaterdag 4 april 2026 15:22 schreef Beppie12345 het volgende:
Zie Sam en zijn vriendin heel weinig bij AM.
Dit snap ik ook niet.quote:Op zaterdag 4 april 2026 14:54 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Het strookt toch ook niet bij het pillen en gezond eten/leven verhaal, een kibbeling is lekker, een patatje net zo maar als je zo met de gezondheid bezig bent (pillen slikken en promoten in dit geval) ga je toch geen viskraam/snackbar openen? Alles voor het geld zo blijkt maar weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |