abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220504844
Annemarie natuurlijk niet mee naar de verjaardag van haar schoonmoeder 🙄
pi_220504864
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 10:40 schreef Post-its het volgende:

[..]
Ik kan me herinneren dat ze al schoenen kocht voor M. toen ze zwanger of net bevallen was.
Ja, ik zie op foto's afgelopen halfjaar ook al 3 soorten voorbij komen. En dat mag, maar het komt weer een beetje raar over om nu vragen te stellen. Ach ze heeft vast weer iets bedacht waar geld aan uitgegeven moet worden. Er liggen ook 2 paar dezelfde schoenen op tafel dus ze heeft lekker geshopt, kan ze weer terug, heerlijk leven zo elke dag opnieuw naar de winkels. Ze weet de weg nu, dus die angst is weg. Op dat vlak is ze net een familielid van mij, als ze dan 1x ergens is geweest en het was niet 'eng', dan volgt dat de maanden en jaren erna steeds op herhaling. Als er dan een tegel verlegt is op de route gaat ze niet meer, want error en eng.
pi_220504895
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 11:36 schreef Shuri het volgende:
Annemarie natuurlijk niet mee naar de verjaardag van haar schoonmoeder 🙄
Nee, het idee!
I can't help it, if I'm lucky
pi_220504903
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 10:19 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ze heeft toch ook maanden in dat nieuw gebouwde huis gewoond zonder meubels? Zelfs geen bed alleen een matras dacht ik. Kinderen zaten ook verderop op school en gingen regelmatig niet?
En haar waren toch ook altijd 'alarmerende' dingen met haar kids...ik weet nog een keer, staat mij heel helder bij dat ze schreef 'dat ze het lichaampje van haar dochter op de badkamervloer vond' ...kind was niet goed geworden ofzo...maar het klonk allemaal zeer dramatish...die fluflu's hebben allemaal een beetje hetzelfde patroon allemaal ziek, zwak, misselijk, drama en trauma...
pi_220504936
Ik vind het echt heel asociaal dat Annemarie niet het fatsoen kan opbrengen om 1x per jaar haar schoonmoeder te bezoeken. Wel jaarlijks een kwijlpost voor de bühne over haar overleden schoonvader maar naar de levende schoonmoeder laat ze stikken. Ik ken gelukkig weinig mensen in het echt die zo in het leven staan.
pi_220504980
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 12:06 schreef Snaky het volgende:
Ik vind het echt heel asociaal dat Annemarie niet het fatsoen kan opbrengen om 1x per jaar haar schoonmoeder te bezoeken. Wel jaarlijks een kwijlpost voor de bühne over haar overleden schoonvader maar naar de levende schoonmoeder laat ze stikken. Ik ken gelukkig weinig mensen in het echt die zo in het leven staan.
AM heeft het druk he, en Maarten vind het oke, schijnbaar.
pi_220504987
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 11:27 schreef huisjehier121 het volgende:

[..]
Vergeten we Kyra niet. Die geld inzamelende voor een vriendin die haar auto stuk was.
Hebben mensen ook tikkies voor betaald en we hebben nooit gezien dat de auto is gemaakt.
Dure bolderkar gekregen daarna ook gauw op MP gezet.
Die kan er ook wat van
En Debbie die schooide om geld voor haar broertje
pi_220504991
Maarten mag weer alleen met de kinderen naar zijn moeder. AM heeft volgens mij echt een issue met haar sinds ze op haar post over haar ouders gereageerd had
pi_220504992
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 12:06 schreef Snaky het volgende:
Heel aso idd.
Aan de andere kant denk ik dat de moeder van Maarten haar er ook helemaal niet bij wil hebben. Ik zou zelf ook veel liever een middagje met alleen mijn zoon en kleinkinderen hebben, zonder die sociaal gestoorde mafklapper met haar telefoontje vast gegroeid aan haar hand waar geen zinnig woord uit komt.
pi_220505000
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 11:57 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
En haar waren toch ook altijd 'alarmerende' dingen met haar kids...ik weet nog een keer, staat mij heel helder bij dat ze schreef 'dat ze het lichaampje van haar dochter op de badkamervloer vond' ...kind was niet goed geworden ofzo...maar het klonk allemaal zeer dramatish...die fluflu's hebben allemaal een beetje hetzelfde patroon allemaal ziek, zwak, misselijk, drama en trauma...
En allemaal over de rug van hun kinderen.
pi_220505030
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 12:21 schreef Muisjeruisje het volgende:
Maarten mag weer alleen met de kinderen naar zijn moeder. AM heeft volgens mij echt een issue met haar sinds ze op haar post over haar ouders gereageerd had
Hoe had schoonmoeder gereageerd??
pi_220505052
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 12:34 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Hoe had schoonmoeder gereageerd??
Ik weet de exacte woorden niet meer maar het was iets in de strekking van 'iedereen maakt fouten, je ouders hebben het beste met je voor, praat het uit'
pi_220505055
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 12:18 schreef miep123456 het volgende:

[..]
AM heeft het druk he, en Maarten vind het oke, schijnbaar.
We weten niet wat Maarten echt vindt.
Volgens AM blokkeert ze hem dagen als hij kritiek heeft, zo zal hij het wel snel af hebben geleerd.
pi_220505059
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 12:40 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ik weet de exacte woorden niet meer maar het was iets in de strekking van 'iedereen maakt fouten, je ouders hebben het beste met je voor, praat het uit'
Dat is HAAT!
pi_220505061
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 12:22 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Heel aso idd.
Aan de andere kant denk ik dat de moeder van Maarten haar er ook helemaal niet bij wil hebben. Ik zou zelf ook veel liever een middagje met alleen mijn zoon en kleinkinderen hebben, zonder die sociaal gestoorde mafklapper met haar telefoontje vast gegroeid aan haar hand waar geen zinnig woord uit komt.
Nou, eens. Leuk zo'n pessimistisch mens op visite. Die ook nog enkele vanuit haar eigen perspectief (de camera) naar het leven kan kijken.

Ik geloof niet dat deze vrouw nog normaal kan socializen zonder haar camera en zonder dat het om haar en om haar content draait.

Ik vind haar heel naar. Ook naar haar kinderen toe. In de Hanos ook weer zo kortaf naar die twee meiden. Het draait allemaal om haar.
pi_220505070
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 12:40 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
We weten niet wat Maarten echt vindt.
Volgens AM blokkeert ze hem dagen als hij kritiek heeft, zo zal hij het wel snel af hebben geleerd.
Ach heerlijk, dat kinderlijke gedrag. Altijd je innerlijke kind blijven volgen.

Is die vrouw niet goed ofzo?
pi_220505205
Maar Jim heeft wel een gesponsord kado!
pi_220505216
Sofie Nagelkerke is weer flink bezig Jantje Kaas te promoten. Heb het idee dat het allemaal niet zo lekker loopt. Maar misschien dat de klanten in de rij staan voor de lente kriebels salade. Op de school van de jongsten hadden ze de week van de lente kriebels. En omdat de Nagelkerkjes zelf niet zo creatief zijn in iets nieuws te bedenken lanceren ze de lente kriebels salade. Geen idee wat voor salade het is: krijg je er jeuk van?
pi_220505220
Wat een sekreet is het toch. Niet mee gaan naar de verjaardag van je schoonmoeder. Zoiets doe je gewoon uit fatsoen, maar ook als belangrijke boodschap naar je kinderen toe.
Zoveel disrespect laat zij zien.

Nee, Am gaat met haar volwassen zoon mee om nieuwe banden op zijn motor te laten zetten. En die afspraak heeft ze pas gemaakt, want ze hebben hun ertussen gepast.
pi_220505221
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 12:44 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ach heerlijk, dat kinderlijke gedrag. Altijd je innerlijke kind blijven volgen.

Is die vrouw niet goed ofzo?
Ik zou het oprecht heel erg vinden en trouwens ook heel erg raar als mijn man me zou blokkeren na een meningsverschil of desnoods een ruzie.
We zijn toch geen pubers meer.
Ik weet niet of ik dan verder met hem zou kunnen.
Maar ik twijfel nog of dit niet uit de sterke verhalen duim van AM komt.
Hoe dan ook zet ze hem er weer enorm mee voor lul, waar of niet waar.
pi_220505241
Ik wachten ergens nog op het moment dat Maarten ook niet meer naar de verjaardag van zn moeder 'mag'
pi_220505270
AM wordt door de helft van de tweeling geëscorteerd, want banden op een motor laten zetten is voor niemand boeiend, laat staan voor een 12-jarig dansmeisje. AM durft echt niks alleen.

Motorbanden zijn reteduur, maar gelukkig las ik hier dat ze ws gesponsord zijn. Valt de gierige puzzel van AM ook weer op zijn plek.
pi_220505517
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 12:21 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ja dat is het.

En id binnenkort mag Maarten ook niet meer gaan.

[ Bericht 5% gewijzigd door Beppie12345 op 04-04-2026 13:53:07 (Aanvulling) ]
pi_220505620
Jantine Jelies is 17 geworden. Ze is ook al van school af maar 'ze blijft zich ontwikkelen' aldus moe.
pi_220505638
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 13:59 schreef Snaky het volgende:
Jantine Jelies is 17 geworden. Ze is ook al van school af maar 'ze blijft zich ontwikkelen' aldus moe.
Haha ja ze mag lekker in de Urker frietkraam werken als va die kiet verbouwd heeft
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')