abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220508939
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 20:26 schreef WinnieWana het volgende:
Judith die wil dat we stemmen op de mooiste kleurplaat.
Moet nu alles een wedstrijd worden?
Te triest gewoon
pi_220508949
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 21:27 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik ben toch benieuwd wat er in de overige 35 reacties stond die Sofie heeft geswifferd. Van 37 naar 2 is toch apart
Die meid heeft het maar druk op kantoor
pi_220508954
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 21:17 schreef Nooomi het volgende:

[..]
Ah gadver hahahaha. Ik wordt al panisch als mijn man een keer melk op doet en dan die doek niet in de was doet, in de avond komt ik thuis, kan ik die gore zure doek in de was doen. 😂😂
Ik vind dat dus ook echt ontzettend smerig. Maar dan vind mijn schoonmoeder mij smerig dat ik mijn doeken uitwas??? :') die dingen zijn daar voor bedoeld maar oke.
pi_220508970
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 20:26 schreef WinnieWana het volgende:
Judith die wil dat we stemmen op de mooiste kleurplaat.
Moet nu alles een wedstrijd worden?
Ik zie haar er voor aan om op te scheppen als haar kleurplaat de mee(n)ste stemmen krijgt 🙈
pi_220508987
Closet van Val ook maar eens een weekendje weg, dat is ook al zolang terug 😎
pi_220508995
En Lotje mag weer dwalen!
Alles mag er weer zijn.
pi_220508999
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 21:34 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik vind dat dus ook echt ontzettend smerig. Maar dan vind mijn schoonmoeder mij smerig dat ik mijn doeken uitwas??? :') die dingen zijn daar voor bedoeld maar oke.
Haha ik vind jou schoonmoeder raar 😂
pi_220509039
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 21:16 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Bijna 4. Dus dan is dit helemaal prima. Misschien zelfs al een beetje aan de late kant.
Oef en dan nog een speen ook dacht jonger was haha
pi_220509048
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 21:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Daar heb je een goed punt, had ik niet aan gedacht.
Er komt dan zo’n laagje op de vloer. Ik weet niet zo goed hoe ik dat moet uitleggen.
pi_220509051
S op threads in een reactie: dunne mensen zijn echt niet grappig

Oké…

Op grond waarvan? Kent zij alle dunne mensen? En vindt ze die allemaal
Niet grappig?
en als dat over dikke mensen wordt gezegd dan is dat haat/discriminatie/ongepast? Of mag je daar ook van alles over zeggen/generaliseren?
pi_220509077
AM weer een nacht weg, ook leuk voor Lot of Jet en zeker Maarten, waarom gaat ze zo vaak weg?
pi_220509081
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 21:45 schreef Loveischocolala het volgende:

[..]
Oef en dan nog een speen ook dacht jonger was haha
Maximaal klein houden. Laatste baby enzo.
pi_220509098
En tim heeft loafers aan hoor
pi_220509100
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 21:46 schreef Huisopdehoek het volgende:

Oké…

Niet grappig?
en als dat over dikke mensen wordt gezegd dan is dat haat/discriminatie/ongepast? Of mag je daar ook van alles over zeggen/generaliseren?
Ik durf met zekerheid te zeggen dat ze mij niet grappig vindt😬
pi_220509143
Heeft AM haar 'date' nou niet gefilmd?!
pi_220509156
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 21:46 schreef Huisopdehoek het volgende:

Oké…

WTF? Zegt ze dat?
Daar word ik een beetje flauw van over stevigere mensen mag niks gezegd worden maar dunne mensen wel ofzo?
Hoe vaak ik niet gehoord heb Jeetje jij hebt echt geen kont? Of Jeetje jij hebt echt spillebenen? Prima hoor maar ik ben gewoon grappig als ik zin heb en als je dit mag zeggen over dunne mensen mag ik dat ook tegen haar zeggen. Oh wacht, haat enzo nee dat mag niet. Boeien sta toch overal al op blok

Niet grappig?
pi_220509167
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 21:38 schreef IlseMarije het volgende:
Closet van Val ook maar eens een weekendje weg, dat is ook al zolang terug 😎
Wat een verschrikkelijke tekst om door te lezen. Daar is geen touw aan vast te knopen voor de nuchtere niet influencer
pi_220509188
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 21:50 schreef miep123456 het volgende:
AM weer een nacht weg, ook leuk voor Lot of Jet en zeker Maarten, waarom gaat ze zo vaak weg?
Geld moet rollen....AM's kant op

#spon
pi_220509226
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 22:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Heeft AM haar 'date' nou niet gefilmd?!
Daar zal ze later nog wel op terugkomen. Wat ze deze week al een paar keer bij stories zegt.
Vertel dan niks denk ik dan
pi_220509235
Sientje met drieling is ook weer gratis een weekend weg
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220509238
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 20:28 schreef poohenzo het volgende:

[..]
Nee ik leg nooit eten in de wasbak maar dweilwater gaat in de wc. Maar ik ben een zeikerd en gebruik ook 3 keukendoekjes per dag ( ochtend middag en avond ) en ik heb verschillende kleuren poetsdoeken 🤣 badkamer heeft andere kleur dan
de keuken en toiletten hebben ook weer andere kleurtjes 😅🤣

Ik snap dat dat voor de meeste mensen overdreven is. Is een erfenis uit de horeca ervaringen vermoed ik 😉
😱 mijn twin! Ok dweilwater gaat in de put in de tuin 👌 maar doekjes zijn we twins!
Laatst lag ineens het verkeerde doekje op mijn aanrecht (sowieso gaan die na gebruik direct de wasmand in 🤢 doekjes op aanrecht jongens 🤢 ik kan dat niet!!!)
Maar gewoon bewijs dat iemand met het verkeerde doekjes iets schoongemaakt had... helemaal in de stress! Bij navraag had 1 van de pubers iets op de vloer gemorst 😩 dus vloer schoongemaakt en daarna doekje op aanrecht 😭
En nee verder geen smetvrees... maar dit soort dingen trek ik slecht 😂 mijn oorzaak is een biologie les waar we doekjes bekeken onder een microscoop nadat we diverse dingen schoon gemaakt hadden ermee 🤢
pi_220509241
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 22:14 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Sientje met drieling is ook weer gratis een weekend weg
Lieke_VM ook
pi_220509243
MCW, JvP en Lotte hebben deze zaterdagavond uitgekozen om een post te plaatsen met een gevoelige tekst.
En puntje bij paaltje gebruiken ze een hoop woorden om niks te zeggen. Ik vind het knap.
pi_220509302
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 22:15 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Lieke_VM ook
Sientje is naar de Zeeuwsekust
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220509314
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 22:15 schreef JaNeeDan het volgende:
MCW, JvP en Lotte hebben deze zaterdagavond uitgekozen om een post te plaatsen met een gevoelige tekst.
En puntje bij paaltje gebruiken ze een hoop woorden om niks te zeggen. Ik vind het knap.
ChatGPT heeft een drukke zaterdagavond
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')