Te triest gewoonquote:Op zaterdag 4 april 2026 20:26 schreef WinnieWana het volgende:
Judith die wil dat we stemmen op de mooiste kleurplaat.
Moet nu alles een wedstrijd worden?
Die meid heeft het maar druk op kantoorquote:Op zaterdag 4 april 2026 21:27 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik ben toch benieuwd wat er in de overige 35 reacties stond die Sofie heeft geswifferd. Van 37 naar 2 is toch apart
Ik vind dat dus ook echt ontzettend smerig. Maar dan vind mijn schoonmoeder mij smerig dat ik mijn doeken uitwas???quote:Op zaterdag 4 april 2026 21:17 schreef Nooomi het volgende:
[..]
Ah gadver hahahaha. Ik wordt al panisch als mijn man een keer melk op doet en dan die doek niet in de was doet, in de avond komt ik thuis, kan ik die gore zure doek in de was doen. 😂😂
Ik zie haar er voor aan om op te scheppen als haar kleurplaat de mee(n)ste stemmen krijgt 🙈quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:26 schreef WinnieWana het volgende:
Judith die wil dat we stemmen op de mooiste kleurplaat.
Moet nu alles een wedstrijd worden?
Haha ik vind jou schoonmoeder raar 😂quote:Op zaterdag 4 april 2026 21:34 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ik vind dat dus ook echt ontzettend smerig. Maar dan vind mijn schoonmoeder mij smerig dat ik mijn doeken uitwas???die dingen zijn daar voor bedoeld maar oke.
Oef en dan nog een speen ook dacht jonger was hahaquote:Op zaterdag 4 april 2026 21:16 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Bijna 4. Dus dan is dit helemaal prima. Misschien zelfs al een beetje aan de late kant.
Er komt dan zo’n laagje op de vloer. Ik weet niet zo goed hoe ik dat moet uitleggen.quote:Op zaterdag 4 april 2026 21:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Daar heb je een goed punt, had ik niet aan gedacht.
Maximaal klein houden. Laatste baby enzo.quote:Op zaterdag 4 april 2026 21:45 schreef Loveischocolala het volgende:
[..]
Oef en dan nog een speen ook dacht jonger was haha
Ik durf met zekerheid te zeggen dat ze mij niet grappig vindt😬quote:Op zaterdag 4 april 2026 21:46 schreef Huisopdehoek het volgende:
S op threads in een reactie: dunne mensen zijn echt niet grappig
Oké…
Op grond waarvan? Kent zij alle dunne mensen? En vindt ze die allemaal
Niet grappig?
en als dat over dikke mensen wordt gezegd dan is dat haat/discriminatie/ongepast? Of mag je daar ook van alles over zeggen/generaliseren?
quote:Op zaterdag 4 april 2026 21:46 schreef Huisopdehoek het volgende:
S op threads in een reactie: dunne mensen zijn echt niet grappig
Oké…
WTF? Zegt ze dat?
Daar word ik een beetje flauw van over stevigere mensen mag niks gezegd worden maar dunne mensen wel ofzo?
Hoe vaak ik niet gehoord heb Jeetje jij hebt echt geen kont? Of Jeetje jij hebt echt spillebenen? Prima hoor maar ik ben gewoon grappig als ik zin heb en als je dit mag zeggen over dunne mensen mag ik dat ook tegen haar zeggen. Oh wacht, haat enzo nee dat mag niet. Boeien sta toch overal al op blok
Op grond waarvan? Kent zij alle dunne mensen? En vindt ze die allemaal
Niet grappig?
en als dat over dikke mensen wordt gezegd dan is dat haat/discriminatie/ongepast? Of mag je daar ook van alles over zeggen/generaliseren?
Wat een verschrikkelijke tekst om door te lezen. Daar is geen touw aan vast te knopen voor de nuchtere niet influencerquote:Op zaterdag 4 april 2026 21:38 schreef IlseMarije het volgende:
Closet van Val ook maar eens een weekendje weg, dat is ook al zolang terug 😎
Geld moet rollen....AM's kant opquote:Op zaterdag 4 april 2026 21:50 schreef miep123456 het volgende:
AM weer een nacht weg, ook leuk voor Lot of Jet en zeker Maarten, waarom gaat ze zo vaak weg?
Daar zal ze later nog wel op terugkomen. Wat ze deze week al een paar keer bij stories zegt.quote:Op zaterdag 4 april 2026 22:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Heeft AM haar 'date' nou niet gefilmd?!
😱 mijn twin! Ok dweilwater gaat in de put in de tuin 👌 maar doekjes zijn we twins!quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:28 schreef poohenzo het volgende:
[..]
Nee ik leg nooit eten in de wasbak maar dweilwater gaat in de wc. Maar ik ben een zeikerd en gebruik ook 3 keukendoekjes per dag ( ochtend middag en avond ) en ik heb verschillende kleuren poetsdoeken 🤣 badkamer heeft andere kleur dan
de keuken en toiletten hebben ook weer andere kleurtjes 😅🤣
Ik snap dat dat voor de meeste mensen overdreven is. Is een erfenis uit de horeca ervaringen vermoed ik 😉
Lieke_VM ookquote:Op zaterdag 4 april 2026 22:14 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Sientje met drieling is ook weer gratis een weekend weg
Sientje is naar de Zeeuwsekustquote:
ChatGPT heeft een drukke zaterdagavondquote:Op zaterdag 4 april 2026 22:15 schreef JaNeeDan het volgende:
MCW, JvP en Lotte hebben deze zaterdagavond uitgekozen om een post te plaatsen met een gevoelige tekst.
En puntje bij paaltje gebruiken ze een hoop woorden om niks te zeggen. Ik vind het knap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |