Vind ik ook altijd zo ranzig. Gooi dat hier altijd in het toilet weg. Ook van mijn robot reiniger.quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:40 schreef WinnieWana het volgende:
Lekker ook je vieze dweilwater in de wasbak weggooien.
Deels mee eens.. Maar AM laat heel veel zien, en in dat heel veel zie ik weinigs warms/leuks/liefs. En is dat dan een plaatje wat je neer wil zetten? Alleen maar voor de aandacht of omdat het verkoopt?quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:59 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Wat een onaardigheid op de zaterdagavond.
Ik denk dat als je AM echt kent en niet alleen kent van het plaatje van Instagram, dat ze op sommige vlakken wel mee zal vallen. Mijn vriendin zal het niet meer worden, want ik heb geen vrienden die anderen/mij bedreigen en intimideren. Wat je van haar denkt, is wat zij laat zien. Dit is het beeld/karakter dat ze neerzet. Daar zit een deel van zichzelf bij, maar ook deels een plaatje dat verkoopt. Een personage. Uiteindelijk zit er achter haar account ook gewoon een persoon.
Wat anderen van mij vinden, op basis van mijn postings hier, is ook maar een deel wat ik laat zien. Ook achter deze nick zit een persoon.
Ik gooi het ook in de wasbak weg 🙈. Die ik dan daarna wel gelijk schoonmaak. Maar leggen jullie dan eten in je wasbak?quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:03 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Vind ik ook altijd zo ranzig. Gooi dat hier altijd in het toilet weg. Ook van mijn robot reiniger.
Die hier overigens dagelijks dweilt en niemand loopt hier met schoenen in huis. Dat zie ik bij Sanneke dus wel dus des te ranziger...
Sanneke heeft zelf al meerdere keren laten zien en zelf bevestigd dat ze niks doet. Zij laat dus gewoon zien hoe en wie ze is.quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:59 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Wat een onaardigheid op de zaterdagavond.
Ik denk dat als je AM echt kent en niet alleen kent van het plaatje van Instagram, dat ze op sommige vlakken wel mee zal vallen. Mijn vriendin zal het niet meer worden, want ik heb geen vrienden die anderen/mij bedreigen en intimideren. Wat je van haar denkt, is wat zij laat zien. Dit is het beeld/karakter dat ze neerzet. Daar zit een deel van zichzelf bij, maar ook deels een plaatje dat verkoopt. Een personage. Uiteindelijk zit er achter haar account ook gewoon een persoon.
Wat anderen van mij vinden, op basis van mijn postings hier, is ook maar een deel wat ik laat zien. Ook achter deze nick zit een persoon.
Ik ook hoor. Gewoon daarna de wasbak schoonmaken. Uiteraard leg ik geen eten in een wasbak, maar dat doet toch niemand mag ik hopen?🤢quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:08 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Ik gooi het ook in de wasbak weg 🙈. Die ik dan daarna wel gelijk schoonmaak. Maar leggen jullie dan eten in je wasbak?
Nee ik leg nooit eten in de wasbak maar dweilwater gaat in de wc. Maar ik ben een zeikerd en gebruik ook 3 keukendoekjes per dag ( ochtend middag en avond ) en ik heb verschillende kleuren poetsdoeken 🤣 badkamer heeft andere kleur danquote:Op zaterdag 4 april 2026 20:08 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Ik gooi het ook in de wasbak weg 🙈. Die ik dan daarna wel gelijk schoonmaak. Maar leggen jullie dan eten in je wasbak?
Hier kan ik zelfs niet tegenop. En dat zegt heel wat🤣quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:28 schreef poohenzo het volgende:
[..]
Nee ik leg nooit eten in de wasbak maar dweilwater gaat in de wc. Maar ik ben een zeikerd en gebruik ook 3 keukendoekjes per dag ( ochtend middag en avond ) en ik heb verschillende kleuren poetsdoeken 🤣 badkamer heeft andere kleur dan
de keuken en toiletten hebben ook weer andere kleurtjes 😅🤣
Ik snap dat dat voor de meeste mensen overdreven is. Is een erfenis uit de horeca ervaringen vermoed ik 😉
Ik vindt het knap dat je dat kunt, ik ben chaotisch, dus ik hou zoiets een paar dagen vol denk ik, ik heb een jemako doek en ik heb al honderd keer gezegd dat mijn kinderen die niet ergens voor mogen gebruiken , en toch doen ze dat toch 😒 dus dan denk ik dat kleuren helemaal niet gaat werken bij ons 😂quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:28 schreef poohenzo het volgende:
[..]
Nee ik leg nooit eten in de wasbak maar dweilwater gaat in de wc. Maar ik ben een zeikerd en gebruik ook 3 keukendoekjes per dag ( ochtend middag en avond ) en ik heb verschillende kleuren poetsdoeken 🤣 badkamer heeft andere kleur dan
Ik snap dat dat voor de meeste mensen overdreven is. Is een erfenis uit de horeca ervaringen vermoed ik 😉
Het zou mij niet verbazen dat er nog zoveel stof en resten zaagsel op het laminaat liggen dat het water daardoor zo licht van kleur is. Als daar nog niet eerder gedweild is blijft dat op de vloer liggen, ook met stofzuigen krijg je dat niet allemaal weg.quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:27 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik had dat water zoveel viezer verwacht bij Sanneke. AM doet t wekelijks en dat water is altijd helemaal zwart🤢.
Denk dat Dion best af en toe ff stofzuigt en misschien lopen ze niet met schoenen binnen.
Gore plakvlekken had ze gewoon meteen schoon moeten maken.
3 per dag? 😳 Al kan ik me dat met je achtergrond voorstellen. Ik durf niet te zeggen hoe vaak ik vervang 🫣. Maar ik gebruik de vaatdoek niet voor etensresten, dan pak ik (heel slecht voor het milieu) een allesreinigerdoekje. Zo vind ik het ook zo smerig als mensen de vaatdoek gebruiken voor de vloer.quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:28 schreef poohenzo het volgende:
[..]
Nee daar doe ik geen eten in, maar ik vind het toch een hygiënischer idee om het in de wc te gooien.quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:08 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijna 4. Dus dan is dit helemaal prima. Misschien zelfs al een beetje aan de late kant.quote:Op zaterdag 4 april 2026 21:00 schreef Loveischocolala het volgende:
Mooie middelvinger heeft laurens… hoe oud is hij nu?
Ik ben vooral verbaasd over het feit dat ze een opslag hebben. Dan heb je gewoon écht teveel zooi.quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:57 schreef Lalaland79 het volgende:
Dion heeft 4 dozen naar de opslag gebracht. Wat zal daar allemaal komen te staan? Wel eerlijk dat ze zegt dat een vliering bij hun ook makkelijk wordt volgestouwd. Maar bij een externe opslag zie je niet direct wat je hebt dus weer een reden om te kopen. Win win dus😊
quote:Op zaterdag 4 april 2026 21:09 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Nee daar doe ik geen eten in, maar ik vind het toch een hygiënischer idee om het in de wc te gooien.Ah gadver hahahaha. Ik wordt al panisch als mijn man een keer melk op doet en dan die doek niet in de was doet, in de avond komt ik thuis, kan ik die gore zure doek in de was doen. 😂😂SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb je een goed punt, had ik niet aan gedacht.quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:35 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen dat er nog zoveel stof en resten zaagsel op het laminaat liggen dat het water daardoor zo licht van kleur is. Als daar nog niet eerder gedweild is blijft dat op de vloer liggen, ook met stofzuigen krijg je dat niet allemaal weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |