abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220508273
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 19:40 schreef WinnieWana het volgende:
Lekker ook je vieze dweilwater in de wasbak weggooien. :r
Vind ik ook altijd zo ranzig. Gooi dat hier altijd in het toilet weg. Ook van mijn robot reiniger.
Die hier overigens dagelijks dweilt en niemand loopt hier met schoenen in huis. Dat zie ik bij Sanneke dus wel dus des te ranziger...
pi_220508275
Veegt Rens nu zijn neus aan zijn shirt af?
pi_220508307
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 19:59 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Wat een onaardigheid op de zaterdagavond.

Ik denk dat als je AM echt kent en niet alleen kent van het plaatje van Instagram, dat ze op sommige vlakken wel mee zal vallen. Mijn vriendin zal het niet meer worden, want ik heb geen vrienden die anderen/mij bedreigen en intimideren. Wat je van haar denkt, is wat zij laat zien. Dit is het beeld/karakter dat ze neerzet. Daar zit een deel van zichzelf bij, maar ook deels een plaatje dat verkoopt. Een personage. Uiteindelijk zit er achter haar account ook gewoon een persoon.

Wat anderen van mij vinden, op basis van mijn postings hier, is ook maar een deel wat ik laat zien. Ook achter deze nick zit een persoon.
Deels mee eens.. Maar AM laat heel veel zien, en in dat heel veel zie ik weinigs warms/leuks/liefs. En is dat dan een plaatje wat je neer wil zetten? Alleen maar voor de aandacht of omdat het verkoopt?
Op basis van jouw reacties heb ik geen beeld van jou. Soms vind ik wat van je reacties, maar niet alleen negatief.
pi_220508322
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 20:03 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Vind ik ook altijd zo ranzig. Gooi dat hier altijd in het toilet weg. Ook van mijn robot reiniger.
Die hier overigens dagelijks dweilt en niemand loopt hier met schoenen in huis. Dat zie ik bij Sanneke dus wel dus des te ranziger...
Ik gooi het ook in de wasbak weg 🙈. Die ik dan daarna wel gelijk schoonmaak. Maar leggen jullie dan eten in je wasbak?
pi_220508349
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 19:59 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Wat een onaardigheid op de zaterdagavond.

Ik denk dat als je AM echt kent en niet alleen kent van het plaatje van Instagram, dat ze op sommige vlakken wel mee zal vallen. Mijn vriendin zal het niet meer worden, want ik heb geen vrienden die anderen/mij bedreigen en intimideren. Wat je van haar denkt, is wat zij laat zien. Dit is het beeld/karakter dat ze neerzet. Daar zit een deel van zichzelf bij, maar ook deels een plaatje dat verkoopt. Een personage. Uiteindelijk zit er achter haar account ook gewoon een persoon.

Wat anderen van mij vinden, op basis van mijn postings hier, is ook maar een deel wat ik laat zien. Ook achter deze nick zit een persoon.
Sanneke heeft zelf al meerdere keren laten zien en zelf bevestigd dat ze niks doet. Zij laat dus gewoon zien hoe en wie ze is.
pi_220508352
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 20:08 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Ik gooi het ook in de wasbak weg 🙈. Die ik dan daarna wel gelijk schoonmaak. Maar leggen jullie dan eten in je wasbak?
Ik ook hoor. Gewoon daarna de wasbak schoonmaken. Uiteraard leg ik geen eten in een wasbak, maar dat doet toch niemand mag ik hopen?🤢
pi_220508427
Dat doe je toch in een vergiet 😱 eten! Niet in je wasbak? Ik gooi het altijd in de toilet maar ik heb nog lekker zo een ouderwetse platte dweil met emmer
pi_220508433
Wasbak zou kunnen. Ik doe het niet want hou niet van extra werk. Ik zie Sanneke het daarna alleen niet desinfecteren maar gewoon gelijk de bekers van M erin wassen.

Ik bedoel ze dweilde nooit hun vorige huis en daar leefde geruime tijd een hond, met een kruipende baby.
Wel weer goed voor de weerstand laten we maar zeggen.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_220508478
Judith die wil dat we stemmen op de mooiste kleurplaat.
Moet nu alles een wedstrijd worden?
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_220508500
Ik had dat water zoveel viezer verwacht bij Sanneke. AM doet t wekelijks en dat water is altijd helemaal zwart🤢.
Denk dat Dion best af en toe ff stofzuigt en misschien lopen ze niet met schoenen binnen.
Gore plakvlekken had ze gewoon meteen schoon moeten maken.
pi_220508514
quote:

[..]
Nee ik leg nooit eten in de wasbak maar dweilwater gaat in de wc. Maar ik ben een zeikerd en gebruik ook 3 keukendoekjes per dag ( ochtend middag en avond ) en ik heb verschillende kleuren poetsdoeken 🤣 badkamer heeft andere kleur dan
de keuken en toiletten hebben ook weer andere kleurtjes 😅🤣

Ik snap dat dat voor de meeste mensen overdreven is. Is een erfenis uit de horeca ervaringen vermoed ik 😉
pi_220508546
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 20:28 schreef poohenzo het volgende:

[..]
Nee ik leg nooit eten in de wasbak maar dweilwater gaat in de wc. Maar ik ben een zeikerd en gebruik ook 3 keukendoekjes per dag ( ochtend middag en avond ) en ik heb verschillende kleuren poetsdoeken 🤣 badkamer heeft andere kleur dan

Ik snap dat dat voor de meeste mensen overdreven is. Is een erfenis uit de horeca ervaringen vermoed ik 😉
Hier kan ik zelfs niet tegenop. En dat zegt heel wat🤣
pi_220508559
quote:

[..]

Ik vindt het knap dat je dat kunt, ik ben chaotisch, dus ik hou zoiets een paar dagen vol denk ik, ik heb een jemako doek en ik heb al honderd keer gezegd dat mijn kinderen die niet ergens voor mogen gebruiken , en toch doen ze dat toch 😒 dus dan denk ik dat kleuren helemaal niet gaat werken bij ons 😂
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220508561
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 20:27 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik had dat water zoveel viezer verwacht bij Sanneke. AM doet t wekelijks en dat water is altijd helemaal zwart🤢.
Denk dat Dion best af en toe ff stofzuigt en misschien lopen ze niet met schoenen binnen.
Gore plakvlekken had ze gewoon meteen schoon moeten maken.
Het zou mij niet verbazen dat er nog zoveel stof en resten zaagsel op het laminaat liggen dat het water daardoor zo licht van kleur is. Als daar nog niet eerder gedweild is blijft dat op de vloer liggen, ook met stofzuigen krijg je dat niet allemaal weg.

[ Bericht 0% gewijzigd door JaNeeDan op 04-04-2026 20:51:45 ]
pi_220508594
quote:

[..]

3 per dag? 😳 Al kan ik me dat met je achtergrond voorstellen. Ik durf niet te zeggen hoe vaak ik vervang 🫣. Maar ik gebruik de vaatdoek niet voor etensresten, dan pak ik (heel slecht voor het milieu) een allesreinigerdoekje. Zo vind ik het ook zo smerig als mensen de vaatdoek gebruiken voor de vloer.
pi_220508629
MW

Mies geeft haar kapotte knie even weer een lekkere opdonder met die hoge hakken op Moraira. Maar ja, alles voor het plaatje.

(En er wordt weer flink gezopen gedronken)

[ Bericht 21% gewijzigd door Zomerzonnetjw op 04-04-2026 20:52:09 (Aanvulling ) ]
pi_220508684
Dion heeft 4 dozen naar de opslag gebracht. Wat zal daar allemaal komen te staan? Wel eerlijk dat ze zegt dat een vliering bij hun ook makkelijk wordt volgestouwd. Maar bij een externe opslag zie je niet direct wat je hebt dus weer een reden om te kopen. Win win dus😊
pi_220508708
Mooie middelvinger heeft laurens… hoe oud is hij nu?
pi_220508783
quote:

[..]
Nee daar doe ik geen eten in, maar ik vind het toch een hygiënischer idee om het in de wc te gooien.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220508821
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 21:00 schreef Loveischocolala het volgende:
Mooie middelvinger heeft laurens… hoe oud is hij nu?
Bijna 4. Dus dan is dit helemaal prima. Misschien zelfs al een beetje aan de late kant.
pi_220508828
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 20:57 schreef Lalaland79 het volgende:
Dion heeft 4 dozen naar de opslag gebracht. Wat zal daar allemaal komen te staan? Wel eerlijk dat ze zegt dat een vliering bij hun ook makkelijk wordt volgestouwd. Maar bij een externe opslag zie je niet direct wat je hebt dus weer een reden om te kopen. Win win dus😊
Ik ben vooral verbaasd over het feit dat ze een opslag hebben. Dan heb je gewoon écht teveel zooi.
pi_220508831
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 21:09 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Nee daar doe ik geen eten in, maar ik vind het toch een hygiënischer idee om het in de wc te gooien.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah gadver hahahaha. Ik wordt al panisch als mijn man een keer melk op doet en dan die doek niet in de was doet, in de avond komt ik thuis, kan ik die gore zure doek in de was doen. 😂😂
pi_220508840
Oh ik ben late to the party zie ik.. maar wat erg dat Dion daar staat te dweilen. Eerst de hele dag kunnen opruimen en dan nog aan de bak. Echt schaamteloos.
pi_220508865
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 20:35 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het zou mij niet verbazen dat er nog zoveel stof en resten zaagsel op het laminaat liggen dat het water daardoor zo licht van kleur is. Als daar nog niet eerder gedweild is blijft dat op de vloer liggen, ook met stofzuigen krijg je dat niet allemaal weg.
Daar heb je een goed punt, had ik niet aan gedacht.
pi_220508894
Ik ben toch benieuwd wat er in de overige 35 reacties stond die Sofie heeft geswifferd. Van 37 naar 2 is toch apart
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')