Nee joh, uiterlijke verzorging doen ze niet aan bij de Geertsen.quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:23 schreef Snaky het volgende:
Guus zou een goede krullenkapper moeten hebben. Het oogt nu zo zwaar.
Staat mij bij dat ze kasten bij Ikea hebben gekocht. Dat moeten deze dan wel zijn. Die heeft Dion met een vriendin opgehaald. Ik weet nog dat ik verbaasd was dat die kasten op de dag van de verhuizing nog niet in elkaar gezet waren terwijl ze een week of twee daarvoor al opgehaald zijn.quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:13 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Omdat ze die nog hadden/gratis hebben gekregen?
Ik snap wel dat ze niet alles nieuw kopen en een kastenwand is flink aan de prijs.
En ik zag de loopband ook nog ingeklapt tegen de muur staan!
Dus nog niet verkocht gekregen op marktplaats en misschien gaat ze Dion hem ooit nog gebruiken.
Jaaaa dat was echt een grote geweest voor hier op FOK! Was er in ‘haar’ tijd al een topic over haar eigenlijk? Kyra haar acties heb ik ook ‘gemist’….. Op zich jammer dat Marylin niet meer actief is, echt wel benieuwd wat er van ‘zo één’ terecht is gekomen..quote:Op zaterdag 4 april 2026 11:25 schreef proud_mami het volgende:
Dank voor alle Marlyn verhalen 😂
Jammer dat ik alles heb gemist though want ik ben echt een sensatiebak 🤭
Op een ander forum, waar veel van ons vandaan komen, ging het vaak over Marilyn.quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:42 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Jaaaa dat was echt een grote geweest voor hier op FOK! Was er in ‘haar’ tijd al een topic over haar eigenlijk? Kyra haar acties heb ik ook ‘gemist’….. Op zich jammer dat Marylin niet meer actief is, echt wel benieuwd wat er van ‘zo één’ terecht is gekomen..
Stel je voor, AM is je schoonmoeder. Mij niet gezien hoorquote:Op zaterdag 4 april 2026 15:22 schreef Beppie12345 het volgende:
Zie Sam en zijn vriendin heel weinig bij AM.
Dat is toch pas vanaf april? Dat is nog maar een paar dagen dus dat duurt nog ff voordat je het resultaat ziet 😉quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Komt door al dat gezonde eten denk ik
Mij niet bellen. Ik zou er niet graag/ veel op bezoek komen ivm alles online gooien. Ik zou het van mn partnerook niet snappen dat hij dit allemaal nog goedkeurt op die leeftijd.quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:50 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Stel je voor, AM is je schoonmoeder. Mij niet gezien hoor
De chips en schattige toetjes zijn natuurlijk gemaakt van broccoli.quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:52 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Dat is toch pas vanaf april? Dat is nog maar een paar dagen dus dat duurt nog ff voordat je het resultaat ziet 😉
Je bent me net voor.quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:04 schreef Mallorcameisje het volgende:
Noooooo de story van Sanneke 😭😭 Ze heeft de dweil dus binnen, en wie is er mee aan het dweilen?? Zooooo triest daar!!!
Ook de “heb je dat daar al weggehaald” vanuit dr luie reet op de bank met een dekentje. Pffquote:Op zaterdag 4 april 2026 19:04 schreef Mallorcameisje het volgende:
Noooooo de story van Sanneke 😭😭 Ze heeft de dweil dus binnen, en wie is er mee aan het dweilen?? Zooooo triest daar!!!
Zeker 😆quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:59 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
De chips en schattige toetjes zijn natuurlijk gemaakt van broccoli.
Snap ik. Het is ook wel een fantastisch ding hoor. Hoewel ik die met 2 losse compartimenten heb. Misschien word ik nog enthousiaster wanneer mijn man ermee dweilt.quote:
* Dion is fan. Zij is fan dat ze het hem laat doen. Echt man man man... wat een treurnis dit mens.quote:
Ik sluit het eigenlijk niet uit...quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:09 schreef Jippiejappie het volgende:
Nog ff en Dion moet haar reet ook afvegen 🤭
Heeft ze van AM geleerd.quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:40 schreef WinnieWana het volgende:
Lekker ook je vieze dweilwater in de wasbak weggooien.
Ik dacht al dat ik iets bekends zag bij dat TT filmpje wat van de week voorbij kwam.quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:09 schreef Jippiejappie het volgende:
Nog ff en Dion moet haar reet ook afvegen 🤭
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |