abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220506956
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 16:41 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Nee zo begreep ik het ook, alleen heb ik de sauna niet geoord!
AM is heel vaak onduidelijk doordat ze in haar stories van de hak op de tak springt.
Sauna heeft ze niet genoemd maar er is een badjas voor nodig. Daaruit maakte ik op dat het om het aan-het-begin-van-de-puberteit-gaan-we-met-elk-kind-naar-de-sauna afspraak gaat.
pi_220506957
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 16:36 schreef Jippiejappie het volgende:
Waarom kan je kind uberhaupt bij een fles zonnebloemolie?!
Sanneke haar gezicht ziet er echt zo ontzettend slecht en sorry onsmakelijk uit, als je daar tegenover zit aan de eettafel.
Ze eten op de bank, naast elkaar.
pi_220506992
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 17:22 schreef papierentas het volgende:

[..]
Zou Dion niet meer aan de eettafel eten?
pi_220506993
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 17:20 schreef Jenn1806 het volgende:
Die kibbeling zaak wordt toch een groot fiasco? Twee meiden van net 17 en net 18, zonder gedegen onderwijs en niet de scherpste messen uit de lade, die het allemaal gaan runnen.. Ze spreken amper Spaans en hebben nul verstand van horeca. Soppen kunnen ze wel dus qua hygiëne zal het wel loslopen. Va weet wel weer iemand bij de gemeente die de vergunningen regelt en dan kunnen ze dezelfde dag nog beginnen, ja ja 😂 Het is allemaal weer in een opwelling bedacht door Johan en de rest van het gezin loopt er maar weer als makke schaapjes achteraan.
Ook al kunnen ze soppen, er zal wel een certificaat voor voedselhygiëne moeten komen.

Wat ik bijzonder vond: "We willen zsm open, maar krijgen in april vrienden op bezoek waar we van willen genieten, dus we beginnen per 1 mei".
Gaan ze elke keer als er bezoek komt de zaak dichtgooien?
pi_220507009
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 17:26 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Zou Dion niet meer aan de eettafel eten?
Geen idee, ze heeft dat niet meer laten zien, of ik heb het niet meer gezien, laatst filmde ze 2 borden op de salontafel.
pi_220507010
In de war

[ Bericht 98% gewijzigd door ZombieQueen op 04-04-2026 17:37:29 ]
pi_220507044
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 17:22 schreef papierentas het volgende:

[..]
Gezellig tradities creëeren voor M
pi_220507054
Maar goed, zonnebloemolie en geen dweil 🤦🏻♀
pi_220507065
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 17:28 schreef papierentas het volgende:

[..]
Geen idee, ze heeft dat niet meer laten zien, of ik heb het niet meer gezien, laatst filmde ze 2 borden op de salontafel.
Ik vind dat zo raar. Ze wil tradities voor haar kind. Maar gezamenlijk aan tafel eten is blijkbaar niet iets wat ze haar kind wil meegeven.
pi_220507068
De kinderen van Jelles mogen volgens mij toch zelf beslissen wat ze willen, ik denk dat als ze in Nederland waren blijven wonen ze ook misschien wel met niveau 1 of 2 van school waren gekomen, er is volgens mij niets mis met geen opleiding en hard werken.
Ik vind en dat is persoonlijk dat er wel een beetje negatief over die meisjes wordt gedaan , ze doen niemand kwaad en werken hard, laat ze
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220507072
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 17:36 schreef Jippiejappie het volgende:
De winkels waren vast nog open toen dit gebeurde.
pi_220507093
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 17:37 schreef ikmoetdrieten het volgende:
De kinderen van Jelles mogen volgens mij toch zelf beslissen wat ze willen, ik denk dat als ze in Nederland waren blijven wonen ze ook misschien wel met niveau 1 of 2 van school waren gekomen, er is volgens mij niets mis met geen opleiding en hard werken.
Ik vind en dat is persoonlijk dat er wel een beetje negatief over die meisjes wordt gedaan , ze doen niemand kwaad en werken hard, laat ze
Ik ben niet negatief over de kinderen, wel over de ouders.
Ik vind het niet oké dat de verhuizing naar Spanje het erg moeilijk maakt een vervolgopleiding te doen. De toekomst voor jonge mensen zonder opleiding in Spanje is niet makkelijk.
pi_220507106
Ik vind het volledig terecht dat er negatief over die meisjes Jelies wordt gedaan. Ze doen eigenlijk net niks , ze poetsen een beetje in die hut in de vallei en bij een BB. Ze hebben niks van opleidingen af maar gaan wel altijd aan de zuip en roken zich te pletter . Ma en Va vinden het allemaal prachtig en dat is pas echt om te janken , ouders hebben die je steunen om je toekomst te vergooien.

In Spanje heb je trouwens wel certificaten nodig om iets met eten te mogen uitbaten . Succes , ben benieuwd wie dat gaat halen daar .
pi_220507122
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 17:36 schreef Jippiejappie het volgende:
Waarom SCHREEUWT ZE WEER ZO? Pffff. Vermoeiende vrouw hoor, die Sanneke…
pi_220507138
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 17:43 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ze heeft autisme.
pi_220507155
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 17:43 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
JA!
En de vloer zal wel (een hele tijd) vet blijven. Kan ze daar weer over klagen.

Ook de flessen wasmiddelen staan op de grond naast de wasmachine. Ik hoop dat ze de deur van de badkamer dicht houden als ze boven zijn.
pi_220507179
Zou AM weten dat het op (dagen als) 1e paasdag heel druk is in een sauna?

Of zouden ze gaan floaten zodat ze op tijd weer terug zijn voor de borrel en met iedereen (- Sam en Esmee) te gaan eten?
pi_220507214
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 17:48 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
JA!
En de vloer zal wel (een hele tijd) vet blijven. Kan ze daar weer over klagen.

Ook de flessen wasmiddelen staan op de grond naast de wasmachine. Ik hoop dat ze de deur van de badkamer dicht houden als ze boven zijn.
Dit huis begint ook weer een aardige troep te worden. Overal zooi, in de kinderkamer een bak met wasgoed, de eettafel vol troep, de contentkamer wordt nog volgebouwd met kasten. Gelukkig komt er een vakkenkast, is de troep lekker in het zicht. En waarom, echt waarom hebben ze gekozen voor verschillende kasten in één kamer? Error hier.
pi_220507229
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 17:53 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dit huis begint ook weer een aardige troep te worden. Overal zooi, in de kinderkamer een bak met wasgoed, de eettafel vol troep, de contentkamer wordt nog volgebouwd met kasten. Gelukkig komt er een vakkenkast, is de troep lekker in het zicht. En waarom, echt waarom hebben ze gekozen voor verschillende kasten in één kamer? Error hier.
Als je alles bij elkaar bietst en gratis wil
pi_220507362
quote:

[..]
Omdat ze die nog hadden/gratis hebben gekregen?
Ik snap wel dat ze niet alles nieuw kopen en een kastenwand is flink aan de prijs.

En ik zag de loopband ook nog ingeklapt tegen de muur staan!
Dus nog niet verkocht gekregen op marktplaats en misschien gaat ze Dion hem ooit nog gebruiken.
pi_220507433
Guus zou een goede krullenkapper moeten hebben. Het oogt nu zo zwaar.
pi_220507471
quote:

[..]
Viel mij ook op, dat het nu al overal rommelig is
pi_220507472
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 17:41 schreef poohenzo het volgende:
Ik vind het volledig terecht dat er negatief over die meisjes Jelies wordt gedaan. Ze doen eigenlijk net niks , ze poetsen een beetje in die hut in de vallei en bij een BB. Ze hebben niks van opleidingen af maar gaan wel altijd aan de zuip en roken zich te pletter . Ma en Va vinden het allemaal prachtig en dat is pas echt om te janken , ouders hebben die je steunen om je toekomst te vergooien.

In Spanje heb je trouwens wel certificaten nodig om iets met eten te mogen uitbaten . Succes , ben benieuwd wie dat gaat halen daar .
Wist ik niet van die certificaten, maar inderdaad veel succes dan.. Die arme kinderen worden gewoon zo gebrainwashed dat ze allemaal met 16 jaar van school gaan. Johan zeikt constant het hele schoolgebeuren af, prent ze in dat ze geen opleiding nodig hebben en voila de volgende zestienjarige geeft er de brui aan. En zeker kun je zonder (vervolg)opleiding en hard werken een heel eind komen maar er lijkt daar nul steun te zijn voor kinderen die wellicht wél wat meer carrière willen maken. Carolien wil graag dierenarts worden en daar wordt door moeders gelijk fel op gereageerd dat ze dan wel laaaaang naar school moet en dat dat heeeeel lastig is in Spanje.
pi_220507495
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 17:55 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Als je alles bij elkaar bietst en gratis wil
Ze hadden toch kasten bij Ikea gehaald? Die heeft Dion met een vriendin opgehaald. Dan had ik dezelfde kasten gekocht.
pi_220507501
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 16:43 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik wilde exact dezelfde twee dingen schrijven.
Het lijkt erop dat haar huid steeds slechter wordt. Zo rood en vurig.
Komt door al dat gezonde eten denk ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')