AM is heel vaak onduidelijk doordat ze in haar stories van de hak op de tak springt.quote:Op zaterdag 4 april 2026 16:41 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Nee zo begreep ik het ook, alleen heb ik de sauna niet geoord!
Ze eten op de bank, naast elkaar.quote:Op zaterdag 4 april 2026 16:36 schreef Jippiejappie het volgende:
Waarom kan je kind uberhaupt bij een fles zonnebloemolie?!
Sanneke haar gezicht ziet er echt zo ontzettend slecht en sorry onsmakelijk uit, als je daar tegenover zit aan de eettafel.
Zou Dion niet meer aan de eettafel eten?quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:22 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ze eten op de bank, naast elkaar.
Ook al kunnen ze soppen, er zal wel een certificaat voor voedselhygiëne moeten komen.quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:20 schreef Jenn1806 het volgende:
Die kibbeling zaak wordt toch een groot fiasco? Twee meiden van net 17 en net 18, zonder gedegen onderwijs en niet de scherpste messen uit de lade, die het allemaal gaan runnen.. Ze spreken amper Spaans en hebben nul verstand van horeca. Soppen kunnen ze wel dus qua hygiëne zal het wel loslopen. Va weet wel weer iemand bij de gemeente die de vergunningen regelt en dan kunnen ze dezelfde dag nog beginnen, ja ja 😂 Het is allemaal weer in een opwelling bedacht door Johan en de rest van het gezin loopt er maar weer als makke schaapjes achteraan.
Geen idee, ze heeft dat niet meer laten zien, of ik heb het niet meer gezien, laatst filmde ze 2 borden op de salontafel.quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:26 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zou Dion niet meer aan de eettafel eten?
Gezellig tradities creëeren voor Mquote:Op zaterdag 4 april 2026 17:22 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ze eten op de bank, naast elkaar.
Ik vind dat zo raar. Ze wil tradities voor haar kind. Maar gezamenlijk aan tafel eten is blijkbaar niet iets wat ze haar kind wil meegeven.quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:28 schreef papierentas het volgende:
[..]
Geen idee, ze heeft dat niet meer laten zien, of ik heb het niet meer gezien, laatst filmde ze 2 borden op de salontafel.
De winkels waren vast nog open toen dit gebeurde.quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:36 schreef Jippiejappie het volgende:
Maar goed, zonnebloemolie en geen dweil 🤦🏻♀
Ik ben niet negatief over de kinderen, wel over de ouders.quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:37 schreef ikmoetdrieten het volgende:
De kinderen van Jelles mogen volgens mij toch zelf beslissen wat ze willen, ik denk dat als ze in Nederland waren blijven wonen ze ook misschien wel met niveau 1 of 2 van school waren gekomen, er is volgens mij niets mis met geen opleiding en hard werken.
Ik vind en dat is persoonlijk dat er wel een beetje negatief over die meisjes wordt gedaan , ze doen niemand kwaad en werken hard, laat ze
Waarom SCHREEUWT ZE WEER ZO? Pffff. Vermoeiende vrouw hoor, die Sanneke…quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:36 schreef Jippiejappie het volgende:
Maar goed, zonnebloemolie en geen dweil 🤦🏻♀
Ze heeft autisme.quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:43 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Waarom SCHREEUWT ZE WEER ZO? Pffff. Vermoeiende vrouw hoor, die Sanneke…
JA!quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:43 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Waarom SCHREEUWT ZE WEER ZO? Pffff. Vermoeiende vrouw hoor, die Sanneke…
Dit huis begint ook weer een aardige troep te worden. Overal zooi, in de kinderkamer een bak met wasgoed, de eettafel vol troep, de contentkamer wordt nog volgebouwd met kasten. Gelukkig komt er een vakkenkast, is de troep lekker in het zicht. En waarom, echt waarom hebben ze gekozen voor verschillende kasten in één kamer? Error hier.quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:48 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
JA!
En de vloer zal wel (een hele tijd) vet blijven. Kan ze daar weer over klagen.
Ook de flessen wasmiddelen staan op de grond naast de wasmachine. Ik hoop dat ze de deur van de badkamer dicht houden als ze boven zijn.
Als je alles bij elkaar bietst en gratis wilquote:Op zaterdag 4 april 2026 17:53 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dit huis begint ook weer een aardige troep te worden. Overal zooi, in de kinderkamer een bak met wasgoed, de eettafel vol troep, de contentkamer wordt nog volgebouwd met kasten. Gelukkig komt er een vakkenkast, is de troep lekker in het zicht. En waarom, echt waarom hebben ze gekozen voor verschillende kasten in één kamer? Error hier.
Omdat ze die nog hadden/gratis hebben gekregen?quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:53 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dit huis begint ook weer een aardige troep te worden. Overal zooi, in de kinderkamer een bak met wasgoed, de eettafel vol troep, de contentkamer wordt nog volgebouwd met kasten. Gelukkig komt er een vakkenkast, is de troep lekker in het zicht. En waarom, echt waarom hebben ze gekozen voor verschillende kasten in één kamer? Error hier.
Viel mij ook op, dat het nu al overal rommelig isquote:Op zaterdag 4 april 2026 17:53 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Wist ik niet van die certificaten, maar inderdaad veel succes dan.. Die arme kinderen worden gewoon zo gebrainwashed dat ze allemaal met 16 jaar van school gaan. Johan zeikt constant het hele schoolgebeuren af, prent ze in dat ze geen opleiding nodig hebben en voila de volgende zestienjarige geeft er de brui aan. En zeker kun je zonder (vervolg)opleiding en hard werken een heel eind komen maar er lijkt daar nul steun te zijn voor kinderen die wellicht wél wat meer carrière willen maken. Carolien wil graag dierenarts worden en daar wordt door moeders gelijk fel op gereageerd dat ze dan wel laaaaang naar school moet en dat dat heeeeel lastig is in Spanje.quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:41 schreef poohenzo het volgende:
Ik vind het volledig terecht dat er negatief over die meisjes Jelies wordt gedaan. Ze doen eigenlijk net niks , ze poetsen een beetje in die hut in de vallei en bij een BB. Ze hebben niks van opleidingen af maar gaan wel altijd aan de zuip en roken zich te pletter . Ma en Va vinden het allemaal prachtig en dat is pas echt om te janken , ouders hebben die je steunen om je toekomst te vergooien.
In Spanje heb je trouwens wel certificaten nodig om iets met eten te mogen uitbaten . Succes , ben benieuwd wie dat gaat halen daar .
Ze hadden toch kasten bij Ikea gehaald? Die heeft Dion met een vriendin opgehaald. Dan had ik dezelfde kasten gekocht.quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:55 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Als je alles bij elkaar bietst en gratis wil
Komt door al dat gezonde eten denk ikquote:Op zaterdag 4 april 2026 16:43 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik wilde exact dezelfde twee dingen schrijven.
Het lijkt erop dat haar huid steeds slechter wordt. Zo rood en vurig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |