abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220506387
Maarten is ook een dweil hoor. Heb je acht kinderen, ga je met slechts twee naar de verjaardag van je moeder.
En ik weet dat Saar, Suus en Guus pubers zijn die niet gedwongen kunnen worden maar een keer per jaar mag je best wat moeite voor de enige oma in je leven doen.
Anne laat zo graag blijken dat iedereen in het gezin ontzettend dol op elkaar is maar de naastenliefde houdt daar duidelijk op bij het eigen gezin.
pi_220506450
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 15:20 schreef Roesssst het volgende:
Ik kwam vandaag langs het huis van Janneke. Best wel een mooi ruim huis. Al zou ik met de tijd nog wel de gevel laten reinigen.
Maar IJmuiden moet toch maar net je smaak zijn en dan zeg ik het nog heel aardig.
Tja als je de regio niet uit wil is IJmuiden nog enigszins betaalbaar. In Haarlem kost een bouwval in een rijtje al 7 ton en Velserbroek is ook niet meer zo betaalbaar. En haar hele sociale leven is in IJmuiden natuurlijk.
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_220506475
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 16:06 schreef Harper het volgende:
Maarten is ook een dweil hoor. Heb je acht kinderen, ga je met slechts twee naar de verjaardag van je moeder.
En ik weet dat Saar, Suus en Guus pubers zijn die niet gedwongen kunnen worden maar een keer per jaar mag je best wat moeite voor de enige oma in je leven doen.
Anne laat zo graag blijken dat iedereen in het gezin ontzettend dol op elkaar is maar de naastenliefde houdt daar duidelijk op bij het eigen gezin.
Nou dat vind ik dus ook.. Bovendien vind ik haar zo manipulatief door de afspraak voor de banden nu te plannen en S mee te nemen voor benodigdheden voor hun uitstapje. Precies op het moment dat oma haar verjaardag viert.

Hier is het niet eens een vraag, iedereen gaat naar de verjaardag van oma. Tenzij ze echt iets hebben wat niet afgezegd of verzet kan.
pi_220506484
H&H Judith en haar gezin in Boerenbed. Lekker zonder elektriciteit. Een schermloos weekend is leuk maar zo´n oubollige accommodatie is echt niks voor mij. Brrr.
pi_220506486
Ben ik de enige die het suggestief vond dat ze het boek wat ze aan het lezen is zo prominent liet zien? “Vrouw 35+ kinderwens”. (AM)
En ze gaat met Saar (of was het Suus?) naar de sauna en die neemt tekenspullen mee? En niet fijn voor haar dochter dat ze 1 op 1 tijd heeft, nee, AM is blij dat ze 1 op 1 tijd heeft. Als het maar om Annemarietje gaat hè.
pi_220506496
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 16:16 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Nou dat vind ik dus ook.. Bovendien vind ik haar zo manipulatief door de afspraak voor de banden nu te plannen en S mee te nemen voor benodigdheden voor hun uitstapje. Precies op het moment dat oma haar verjaardag viert.
Eens. Alsof AM niet even een badjas voor Suus kan kopen. Bovendien kun je die ook gewoon huren bij de sauna.
Maar nee, AM zorgt wel dat oma niet te belangrijk wordt. Maarten is vast ook weer op tijd voor de borrel terug.
pi_220506509
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 16:18 schreef Die_van_verderop het volgende:
Ben ik de enige die het suggestief vond dat ze het boek wat ze aan het lezen is zo prominent liet zien? “Vrouw 35+ kinderwens”. (AM)
En ze gaat met Saar (of was het Suus?) naar de sauna en die neemt tekenspullen mee? En niet fijn voor haar dochter dat ze 1 op 1 tijd heeft, nee, AM is blij dat ze 1 op 1 tijd heeft. Als het maar om Annemarietje gaat hè.
Je denkt toch niet dat ze nog een kind wil?
En Suus nam de tekenspullen mee uit de winkel (ze kocht ze), niet persé mee naar de sauna. Denk ik.
pi_220506542
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 16:18 schreef Die_van_verderop het volgende:
Ik verdacht AM juist van de menopauze met haar stemmingsschommelingen en jeugdstruggles. Ik wilde haar juist een oestrogeenpleister adviseren. (Hielp hier enorm. Excuus voor de how can i make this about me of de tmi 😁 )
pi_220506544
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 16:21 schreef Harper het volgende:

[..]
Je denkt toch niet dat ze nog een kind wil?
En Suus nam de tekenspullen mee uit de winkel (ze kocht ze), niet persé mee naar de sauna. Denk ik.
Zeker niet, maar ik denk wel dat ze het boek liet zien in de hoop dat ze er reacties op gaat krijgen. Wij zien dat ze geen voldoening meer haalt uit haar jonge kinderen, maar volgens mij zien de volgmoekes dat anders?
Oh, ik had begrepen dat AM 2 boeken meeneemt naar de sauna en Suus de tekenspullen.
pi_220506581
Waarom kan je kind uberhaupt bij een fles zonnebloemolie?!
Sanneke haar gezicht ziet er echt zo ontzettend slecht en sorry onsmakelijk uit, als je daar tegenover zit aan de eettafel.
pi_220506603
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 16:28 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Zeker niet, maar ik denk wel dat ze het boek liet zien in de hoop dat ze er reacties op gaat krijgen. Wij zien dat ze geen voldoening meer haalt uit haar jonge kinderen, maar volgens mij zien de volgmoekes dat anders?
Oh, ik had begrepen dat AM 2 boeken meeneemt naar de sauna en Suus de tekenspullen.
Misschien begreep ik het verkeerd?
pi_220506636
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 16:36 schreef Jippiejappie het volgende:
Sanneke haar gezicht ziet er echt zo ontzettend slecht en sorry onsmakelijk uit, als je daar tegenover zit aan de eettafel.
Eerste wat ik dacht hoe! Heb geen kleine kinderen meer, maar had altijd alles in flessen netjes op het aanrecht.

Je kan hem boven gewoon even in zijn bedje zetten, en daar beginnen met uitpakken, of zelfs het traphekje dicht doen! en een doos hoog zetten bijv op de commode en rond dwarrelen
pi_220506641
Wat een onzin dat AM bij die bandenwissel moest zijn. Alleen even brengen had iedereen gekund. Oh wacht ze moest even reclame maken voor die bike winkel.
pi_220506643
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 16:38 schreef Harper het volgende:

[..]
Misschien begreep ik het verkeerd?
Nee zo begreep ik het ook, alleen heb ik de sauna niet geoord!

Benieuwd met wie ze nu een geheimzinnige afspraak heeft! Maar later meer 🤣🤣
pi_220506649
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 15:51 schreef Earring het volgende:

[..]
Iedere zondag toch als ALLE kinderen thuis komen?
Twijfel zie hem bijna nooit en zijn vriendin ook niet.
pi_220506657
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 16:36 schreef Jippiejappie het volgende:
Ik wilde exact dezelfde twee dingen schrijven.
Het lijkt erop dat haar huid steeds slechter wordt. Zo rood en vurig.
pi_220506684
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 16:40 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Eerste wat ik dacht hoe! Heb geen kleine kinderen meer, maar had altijd alles in flessen netjes op het aanrecht.

Je kan hem boven gewoon even in zijn bedje zetten, en daar beginnen met uitpakken, of zelfs het traphekje dicht doen! en een doos hoog zetten bijv op de commode en rond dwarrelen
Maar dan heeft ze geen excuus om niks te doen. Kind als excuus gebruiken bevalt haar prima.
pi_220506745
Hoeveel tijd brengen AM en Maarten nog samen door?
Gelukkig gaat het met AM nu weer beter, dat ze nu op pad gaat.
Ik hoop echt dat Maarten eens goed met zijn vuist op tafel slaat want AM is echt heel vaak op pad.
Verbaasd me ook dat ze niet meer workshops volgt op de motor(cross)
pi_220506821
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 15:27 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik denk als je t niet gewend bent dat dat terrein best uitdagend kan zijn en AM zit alles behalve ontspannen op de motor, dus dat wordt spierpijn. Daar kan dat theekransje bootcampen niet tegenop.
Ik hoop dat ze vanuit de organisatie gezegd hebben dat ze beter thuis kan blijven. Iemand die eigenlijk niet kan rijden ( zoals AM) wordt toch een blok aan het been van de rest, dat kun je als organisator niet maken.
pi_220506822
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 16:06 schreef Harper het volgende:
Exact, voor je broers en zussen moet je alles doen, afspreken, beste vrienden zijn, elkaar helpen e.d. Buiten het gezin houdt het meteen op. Het blijft een vreemd gezin.
pi_220506846
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 16:54 schreef miep123456 het volgende:
Hoeveel tijd brengen AM en Maarten nog samen door?
Gelukkig gaat het met AM nu weer beter, dat ze nu op pad gaat.
Ik hoop echt dat Maarten eens goed met zijn vuist op tafel slaat want AM is echt heel vaak op pad.
Verbaasd me ook dat ze niet meer workshops volgt op de motor(cross)
Ik vraag me af of het beter gaat. Ze is nergens alleen. Neemt puberdochter mee de stad en en fiets daarna linea recta door naar werkrestaurant van schoonzoon Rens. Die vrouw is een afhankelijke angsthaas, nu sterk uitvergroot door "incident" op haar verjaardag.
pi_220506854
Als mijn man iets zou plannen met twee kinderen op een dag dat mijn moeder jarig is of ik gepland heb daarheen te gaan dan zou ik even not amused zijn. En ik heb ook niet de indruk dat ze vaak bij Maartens moeder komen, afgezien van haar verjaardag.
pi_220506861
quote:
17s.gif Op zaterdag 4 april 2026 14:52 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Toen ik snel door de stories van Milou ging dacht ik even dat ze een bubbeltjes plastic broek aan had 🤣
Ja die hoef je niet te volgen voor kleding inspiratie 😖 Wat zij toch vaak aan heeft..
pi_220506896
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 17:05 schreef Tarantelle het volgende:
Als mijn man iets zou plannen met twee kinderen op een dag dat mijn moeder jarig is of ik gepland heb daarheen te gaan dan zou ik even not amused zijn. En ik heb ook niet de indruk dat ze vaak bij Maartens moeder komen, afgezien van haar verjaardag.
Straks vast weer een voorspelbare post dat zij het zo doen en dat dat oké is.

Nou ja, gelukkig dat zij er oké mee zijn, het is tenslotte hun ( in mijn ogen ontzettend trieste) leven.
pi_220506953
Die kibbeling zaak wordt toch een groot fiasco? Twee meiden van net 17 en net 18, zonder gedegen onderwijs en niet de scherpste messen uit de lade, die het allemaal gaan runnen.. Ze spreken amper Spaans en hebben nul verstand van horeca. Soppen kunnen ze wel dus qua hygiëne zal het wel loslopen. Va weet wel weer iemand bij de gemeente die de vergunningen regelt en dan kunnen ze dezelfde dag nog beginnen, ja ja 😂 Het is allemaal weer in een opwelling bedacht door Johan en de rest van het gezin loopt er maar weer als makke schaapjes achteraan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')