Tja als je de regio niet uit wil is IJmuiden nog enigszins betaalbaar. In Haarlem kost een bouwval in een rijtje al 7 ton en Velserbroek is ook niet meer zo betaalbaar. En haar hele sociale leven is in IJmuiden natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 april 2026 15:20 schreef Roesssst het volgende:
Ik kwam vandaag langs het huis van Janneke. Best wel een mooi ruim huis. Al zou ik met de tijd nog wel de gevel laten reinigen.
Maar IJmuiden moet toch maar net je smaak zijn en dan zeg ik het nog heel aardig.
Nou dat vind ik dus ook.. Bovendien vind ik haar zo manipulatief door de afspraak voor de banden nu te plannen en S mee te nemen voor benodigdheden voor hun uitstapje. Precies op het moment dat oma haar verjaardag viert.quote:Op zaterdag 4 april 2026 16:06 schreef Harper het volgende:
Maarten is ook een dweil hoor. Heb je acht kinderen, ga je met slechts twee naar de verjaardag van je moeder.
En ik weet dat Saar, Suus en Guus pubers zijn die niet gedwongen kunnen worden maar een keer per jaar mag je best wat moeite voor de enige oma in je leven doen.
Anne laat zo graag blijken dat iedereen in het gezin ontzettend dol op elkaar is maar de naastenliefde houdt daar duidelijk op bij het eigen gezin.
Eens. Alsof AM niet even een badjas voor Suus kan kopen. Bovendien kun je die ook gewoon huren bij de sauna.quote:Op zaterdag 4 april 2026 16:16 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Nou dat vind ik dus ook.. Bovendien vind ik haar zo manipulatief door de afspraak voor de banden nu te plannen en S mee te nemen voor benodigdheden voor hun uitstapje. Precies op het moment dat oma haar verjaardag viert.
Je denkt toch niet dat ze nog een kind wil?quote:Op zaterdag 4 april 2026 16:18 schreef Die_van_verderop het volgende:
Ben ik de enige die het suggestief vond dat ze het boek wat ze aan het lezen is zo prominent liet zien? “Vrouw 35+ kinderwens”. (AM)
En ze gaat met Saar (of was het Suus?) naar de sauna en die neemt tekenspullen mee? En niet fijn voor haar dochter dat ze 1 op 1 tijd heeft, nee, AM is blij dat ze 1 op 1 tijd heeft. Als het maar om Annemarietje gaat hè.
Ik verdacht AM juist van de menopauze met haar stemmingsschommelingen en jeugdstruggles. Ik wilde haar juist een oestrogeenpleister adviseren. (Hielp hier enorm. Excuus voor de how can i make this about me of de tmi 😁 )quote:Op zaterdag 4 april 2026 16:18 schreef Die_van_verderop het volgende:
Ben ik de enige die het suggestief vond dat ze het boek wat ze aan het lezen is zo prominent liet zien? “Vrouw 35+ kinderwens”. (AM)
En ze gaat met Saar (of was het Suus?) naar de sauna en die neemt tekenspullen mee? En niet fijn voor haar dochter dat ze 1 op 1 tijd heeft, nee, AM is blij dat ze 1 op 1 tijd heeft. Als het maar om Annemarietje gaat hè.
Zeker niet, maar ik denk wel dat ze het boek liet zien in de hoop dat ze er reacties op gaat krijgen. Wij zien dat ze geen voldoening meer haalt uit haar jonge kinderen, maar volgens mij zien de volgmoekes dat anders?quote:Op zaterdag 4 april 2026 16:21 schreef Harper het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ze nog een kind wil?
En Suus nam de tekenspullen mee uit de winkel (ze kocht ze), niet persé mee naar de sauna. Denk ik.
Misschien begreep ik het verkeerd?quote:Op zaterdag 4 april 2026 16:28 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Zeker niet, maar ik denk wel dat ze het boek liet zien in de hoop dat ze er reacties op gaat krijgen. Wij zien dat ze geen voldoening meer haalt uit haar jonge kinderen, maar volgens mij zien de volgmoekes dat anders?
Oh, ik had begrepen dat AM 2 boeken meeneemt naar de sauna en Suus de tekenspullen.
Eerste wat ik dacht hoe! Heb geen kleine kinderen meer, maar had altijd alles in flessen netjes op het aanrecht.quote:Op zaterdag 4 april 2026 16:36 schreef Jippiejappie het volgende:
Waarom kan je kind uberhaupt bij een fles zonnebloemolie?!
Sanneke haar gezicht ziet er echt zo ontzettend slecht en sorry onsmakelijk uit, als je daar tegenover zit aan de eettafel.
Nee zo begreep ik het ook, alleen heb ik de sauna niet geoord!quote:
Twijfel zie hem bijna nooit en zijn vriendin ook niet.quote:Op zaterdag 4 april 2026 15:51 schreef Earring het volgende:
[..]
Iedere zondag toch als ALLE kinderen thuis komen?
Ik wilde exact dezelfde twee dingen schrijven.quote:Op zaterdag 4 april 2026 16:36 schreef Jippiejappie het volgende:
Waarom kan je kind uberhaupt bij een fles zonnebloemolie?!
Sanneke haar gezicht ziet er echt zo ontzettend slecht en sorry onsmakelijk uit, als je daar tegenover zit aan de eettafel.
Maar dan heeft ze geen excuus om niks te doen. Kind als excuus gebruiken bevalt haar prima.quote:Op zaterdag 4 april 2026 16:40 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Eerste wat ik dacht hoe! Heb geen kleine kinderen meer, maar had altijd alles in flessen netjes op het aanrecht.
Je kan hem boven gewoon even in zijn bedje zetten, en daar beginnen met uitpakken, of zelfs het traphekje dicht doen! en een doos hoog zetten bijv op de commode en rond dwarrelen
Ik hoop dat ze vanuit de organisatie gezegd hebben dat ze beter thuis kan blijven. Iemand die eigenlijk niet kan rijden ( zoals AM) wordt toch een blok aan het been van de rest, dat kun je als organisator niet maken.quote:Op zaterdag 4 april 2026 15:27 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik denk als je t niet gewend bent dat dat terrein best uitdagend kan zijn en AM zit alles behalve ontspannen op de motor, dus dat wordt spierpijn. Daar kan dat theekransje bootcampen niet tegenop.
Exact, voor je broers en zussen moet je alles doen, afspreken, beste vrienden zijn, elkaar helpen e.d. Buiten het gezin houdt het meteen op. Het blijft een vreemd gezin.quote:Op zaterdag 4 april 2026 16:06 schreef Harper het volgende:
Maarten is ook een dweil hoor. Heb je acht kinderen, ga je met slechts twee naar de verjaardag van je moeder.
En ik weet dat Saar, Suus en Guus pubers zijn die niet gedwongen kunnen worden maar een keer per jaar mag je best wat moeite voor de enige oma in je leven doen.
Anne laat zo graag blijken dat iedereen in het gezin ontzettend dol op elkaar is maar de naastenliefde houdt daar duidelijk op bij het eigen gezin.
Ik vraag me af of het beter gaat. Ze is nergens alleen. Neemt puberdochter mee de stad en en fiets daarna linea recta door naar werkrestaurant van schoonzoon Rens. Die vrouw is een afhankelijke angsthaas, nu sterk uitvergroot door "incident" op haar verjaardag.quote:Op zaterdag 4 april 2026 16:54 schreef miep123456 het volgende:
Hoeveel tijd brengen AM en Maarten nog samen door?
Gelukkig gaat het met AM nu weer beter, dat ze nu op pad gaat.
Ik hoop echt dat Maarten eens goed met zijn vuist op tafel slaat want AM is echt heel vaak op pad.
Verbaasd me ook dat ze niet meer workshops volgt op de motor(cross)
Ja die hoef je niet te volgen voor kleding inspiratie 😖 Wat zij toch vaak aan heeft..quote:Op zaterdag 4 april 2026 14:52 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Toen ik snel door de stories van Milou ging dacht ik even dat ze een bubbeltjes plastic broek aan had 🤣
Straks vast weer een voorspelbare post dat zij het zo doen en dat dat oké is.quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:05 schreef Tarantelle het volgende:
Als mijn man iets zou plannen met twee kinderen op een dag dat mijn moeder jarig is of ik gepland heb daarheen te gaan dan zou ik even not amused zijn. En ik heb ook niet de indruk dat ze vaak bij Maartens moeder komen, afgezien van haar verjaardag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |