abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220510456
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 23:20 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
De operatie aan zo'n knobbel is best volgens mij. En dan is ze een tijdje aan bed of bank gebonden en komt ze niet aan de 100+ stories per dag. Dus os een operatie geen optie lijkt het wel.
Ik zag alleen maar knobbels 😯
pi_220510464
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 06:34 schreef TantePien1990 het volgende:
Yuk! Die Muizen in AM haar vriezer. Blijkbaar voor Jim die ze ‘s avonds laat nog ophaalt. Hij heeft reptilen staat elke inderdaad bij, maar welke..?
Bah. Sowieso geen enkel gevoel voor dieren bij haar. Zo niet mijn manier. Snap dat reptielen dat eten maar ze vindt het prachtig alleen al voor de reacties.
pi_220510475
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 22:35 schreef Henrike het volgende:

[..]
Wat dat is... die tweeling van hvk deed het vanmorgen ook, vol op camera.
Bijzonder
Hij is 4 bijna 5
Bijna 4, hij gaat nog naar de psz.
pi_220510478
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 06:46 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Bah. Sowieso geen enkel gevoel voor dieren bij haar. Zo niet mijn manier. Snap dat reptielen dat eten maar ze vindt het prachtig alleen al voor de reacties.
Dat vooral.

Net zoals het toneelstukje wat ze nu al sinds haar verjaardag opvoert.
Veel vragen uitlokken en hopelijk zo weer nog meer in the picture te staan.
pi_220510481
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 00:22 schreef Johanna38 het volgende:
Ben benieuwd naar de gevulde eierschaal van Sanneke!!! 🐰
Als ze die maar terug kan vinden tussen alle zooi.
pi_220510494
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 07:07 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Dat vooral.

Net zoals het toneelstukje wat ze nu al sinds haar verjaardag opvoert.
Veel vragen uitlokken en hopelijk zo weer nog meer in the picture te staan.
Ik vind haar echt onsympathiek.
pi_220510510
Ben echt benieuwd wat voor leuke paastradities sanneke uit haar mouw tovert. Ze zit natuurlijk nog erg met wat de mensen van de keet hebben gezegd over de zooi, dus misschien komen die tradities pas volgend jaar.

LotteB heeft weer een adhdpilletje geslikt en een epistel geschreven over niks. Joeri lijkt totaal in dienst te staan van haar, maar ze lijken allebei zo in de knoop te zitten met zichzelf? Meid, misschien is je influencerbestaan wat te leeg en moet je een echte baan zoeken waar je iets kan betekenen voor je medemens in plaats van alleen met jezelf bezig zijn.
Maar ze heeft in ieder geval wel met blote buik kunnen dansen! 🥴
pi_220510520
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 07:33 schreef meesterinbreekster het volgende:
Ben echt benieuwd wat voor leuke paastradities sanneke uit haar mouw tovert. Ze zit natuurlijk nog erg met wat de mensen van de keet hebben gezegd over de zooi, dus misschien komen die tradities pas volgend jaar.

LotteB heeft weer een adhdpilletje geslikt en een epistel geschreven over niks. Joeri lijkt totaal in dienst te staan van haar, maar ze lijken allebei zo in de knoop te zitten met zichzelf? Meid, misschien is je influencerbestaan wat te leeg en moet je een echte baan zoeken waar je iets kan betekenen voor je medemens in plaats van alleen met jezelf bezig zijn.
Maar ze heeft in ieder geval wel met blote buik kunnen dansen! 🥴
Het is natuurlijk ook helemaal niet de bedoeling dat je wordt aangesproken op iets wat je zelf hebt veroorzaakt. Haar autisme brein kan dat niet aan. En dit past precies in haar ‘slachtoffer van het leven’ rol.

Lotte en een echte baan? Het zal je collega zijn. Komt ze niet opdagen omdat ze het even niet voelt. Nee, bedankt.
pi_220510525
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 07:46 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het is natuurlijk ook helemaal niet de bedoeling dat je wordt aangesproken op iets wat je zelf hebt veroorzaakt. Haar autisme brein kan dat niet aan. En dit past precies in haar ‘slachtoffer van het leven’ rol.

Lotte en een echte baan? Het zal je collega zijn. Komt ze niet opdagen omdat ze het even niet voelt. Nee, bedankt.
Ja het is natuurlijk ook de schuld van deze mensen dat ze voor Mijan nog niet de tradities heeft kunnen doen die ze wil doen. Hopelijk wordt regelmatig dweilen met de superdweil wel een mooie traditie in huize sanneke
pi_220510543
MCW
Ik dacht dat ze met de klaver dit weekend naar Spanje gingen? Of zitten ze nu met z’n 2en in het grote prachtige huis met 3 slaapkamers..
ben heel benieuwd of timmie nog een paasdag met z’n eigen kinderen doorbrengt of hij maandag weer de ultieme “bonuspapa” uithangt voor de klaver
pi_220510553
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 08:04 schreef Babbelaertje het volgende:
MCW
Ik dacht dat ze met de klaver dit weekend naar Spanje gingen? Of zitten ze nu met z’n 2en in het grote prachtige huis met 3 slaapkamers..
ben heel benieuwd of timmie nog een paasdag met z’n eigen kinderen doorbrengt of hij maandag weer de ultieme “bonuspapa” uithangt voor de klaver
Ik dacht ook dat ze met de kinderen zouden gaan maar blijkbaar toch niet. Vandaag weer terug denk ik, morgen eieren zoeken met de klaver en wie weet ook met zijn kinderen. Op zich snap ik wel dat zijn kinderen daar (nog) niet logeren. Ik zou daar als moeder niet direct om staan te springen.

Ik vraag me trouwens af wat MCW bedoelt met ‘ons gezin compleet.’ Zou zij het echt zo zien dat zij één gezin zijn? Dat heeft bij ons wel iets langer geduurd. En dan heb ik het niet over maanden maar jaren. En dan heb ik het ook niet over de jaren waarin de kinderen nog klein en puber waren.
pi_220510572
Denk dat de kinderen niet mee zijn vanwege de waterpokken…
pi_220510592
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 01:07 schreef lila01 het volgende:
Die podcast van MCW en Iris levert toch geen moer op?
Het kost alleen maar geld met dat op en neer gereis en verblijf in hotels.
Misschien kan ze een deel van de kosten zakelijk aftrekken.

De nieuwe aflevering is weer een grote Michelle show. Iris wordt constant onderbroken. Michelle denkt de hele tijd te weten wat Iris wil zeggen of wat ze bedoelt en probeert haar verhalen af te maken. Maar ze zit er steeds naar.

En Tim blijkt een hele emotionele jongen te zijn. Tijdens die trip hebben ze allebei vaak moet huilen want eindelijk waren ze samen in Parijs.

Zei ze dit soort dingen ook niet tijdens de poly? Eindelijk samen. Zolang gevochten tegen die gevoelens, blablabla.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220510599
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 21:46 schreef Huisopdehoek het volgende:
S op threads in een reactie: dunne mensen zijn echt niet grappig

Aldus de dikke beroepsjankerd
Go hard or go home
pi_220510612
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 01:06 schreef poohenzo het volgende:

[..]
Misschien dat JoeriedePoerie haar zonnevlecht kan ontknopen zodat ze er weer kan “ zijn”
Dankjewel voor dit 😂😂😂

Mijn keelchakra is weer volledig geopend door het lachen.
pi_220510613
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 00:59 schreef Fietsbel26 het volgende:
MCW;
Prachtige plek daar en oprecht fijn dat ze al de voordelen in kan zien van co-ouderschap.
Handig ook dat haar vriendje wel kinderen heeft maar daar geen co-ouderschap verplichtingen van lijkt te hebben. Dat zou alles nodeloos ingewikkeld maken. Nu kan hij - in haar kielzog - zich makkelijk schikken naar de prioriteiten van háár bestie in Spanje. Zodat zij 2 uurtjes kan werken prietpraat op kan nemen. Voor een online programma. Waarvan het initieel de bedoeling is dat je ernaar luistert ipv kijkt, dus dan maakt het ook geen pepernoot uit of de hoofdpersonen naast elkaar op een zitzak zitten, of niet. En of er 3 vrouw + vriendje als 'personeel' bij zit. Door elkaar praten doen MCW en Iris schijnbaar toch wel.

Wat ik deze week wel opvallend vond; MCW postte een storie van de farm met als tekst erbij 'kan er nog steeds niet aan wennen' (of iets dergelijks, ik weet helaas niet meer precies wat er stond en ik besef me dat de precieze woorden in zo'n geval zeer belangrijk zijn voor een correcte interpretatie). Anyway; ze bedoelde waarschijnlijk "ik moet mezelf soms in mn arm knijpen dat ik hier mag wonen" maar ik las het als "ik kan hier niet aarden" (en moest aan haar wens om in het buitenland te wonen denken en nu met Iris in Spanje - daar waar het voor MCW schijnbaar wél thuiskomen is - misschien wel dé gelegenheid om die wens toch door te drukken. Want "niet tegen te houden". En goed met werken influencen te combineren. En dan gewoon op en neer vliegen voor die paar dagen met de klaver of even een dagje kleren showen voor de webshop. De kinderen van Tim zijn schijnbaar sowieso geen prio, de voetbalzaterdag-alhoewel-het-niet-haar-weekend-is ook niet meer en wie zei iets over haar hechte familie of oude besties?) #speculatievoorhetslapengaan
Ze poste laatst wel een stuk over Spanje.
Het klopt dat ze in de tijd voor de poly al paar keer overwoog om naar Spanje te verhuizen, maar toen kwam de poly.
En ze gaf aan dat het nu niet lukt ivm co ouderschap. Denk dat dit 2 weken geleden was dat ze dat schreef.
Ja dat zou oom wel heel ingewikkeld worden met de kinderen van haar en Koen en de kinderen van Tim.
Aan de andere kant zou het me niet verbazen dat ze het toch doet.
pi_220510618
En die hvk die doet ook werkelijk niks met advies en tips.
Louay slaapt weer ongelooflijk slecht.
Gisteren ( en vrijdag) vertrekt ze al vroeg uit huis en sleept Louay de godganse dag mee.
Gisteren hing hij half uit de bakfiets te slapen.

Dat houdt toch ook geen paard vol laat staan een twee jarige.
En dat die kinderen hyper zijn is toch ook een gevolg van oververmoeidheid.
Maar hè, gelukkig is het weekend
pi_220510647
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 14:54 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Het strookt toch ook niet bij het pillen en gezond eten/leven verhaal, een kibbeling is lekker, een patatje net zo maar als je zo met de gezondheid bezig bent (pillen slikken en promoten in dit geval) ga je toch geen viskraam/snackbar openen? Alles voor het geld zo blijkt maar weer.
Wat er in de Jelies is gevaren is mij een raadsel. Waar is er over van het vrome gezin uit Tollebeek? Alles waar ze daar voor stonden is overboord gegooid.De meiden zo gauw het kan van school. Harrie zal de opvolger van va worden. Toekomst van de kinderen naar de kloten geholpen door het onzalige idee om te emigreren. Janneke zal goed verdienen met de pillen en dat is maar goed ook, anders hadden ze met elkaar aan de grond gezeten.
pi_220510651
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 08:42 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ze poste laatst wel een stuk over Spanje.
Het klopt dat ze in de tijd voor de poly al paar keer overwoog om naar Spanje te verhuizen, maar toen kwam de poly.
En ze gaf aan dat het nu niet lukt ivm co ouderschap. Denk dat dit 2 weken geleden was dat ze dat schreef.
Ja dat zou oom wel heel ingewikkeld worden met de kinderen van haar en Koen en de kinderen van Tim.
Aan de andere kant zou het me niet verbazen dat ze het toch doet.
De vrouw die al jankend afscheid nam van haar ouders wanneer er iemand op vakantie ging? Neemt ze al haar hulpjes mee dan? Die vrouw is totaal niet in staat om alleen voor haar kinderen te zorgen.
pi_220510751
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 22:25 schreef Lodelie het volgende:
Michelle gaat met haar vriendje in de weekenden dat ze de kinderen niet heeft naar Spanje.

Maar wanneer ziet hij dan zijn kinderen? Aangezien zijn planning volledig is afgestemd op de planning van Michelle en haar omgang?
In haar teksje staat vaak daarheen, dat valt me vaak op bij Walk. Zodra iets 2x is gebeurd is het vaak of normaal? Tim die niet meer is wegtw denken uit haar straatbeeld, het clubhuis, haar vrijgezelle tijd, was toch ook een blauwe maandag. Is dat manische waar ik me aan stoor bij haar. Overdrijven kan ze wel. Broer en schoonzus lijken ook eieren voor hun geld te kiezen
pi_220510761
Ik had die zakken met die babymuisjes liever niet gezien. Ze bleef het filmen!
pi_220510762
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 06:34 schreef TantePien1990 het volgende:
Yuk! Die Muizen in AM haar vriezer. Blijkbaar voor Jim die ze ‘s avonds laat nog ophaalt. Hij heeft reptilen staat elke inderdaad bij, maar welke..?
Hij heeft een paar kleine slangen in zn huur kamer. Daar kan hij ze toch ook zelf in de vriezer stoppen?
pi_220510766
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 09:22 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
In haar teksje staat vaak daarheen, dat valt me vaak op bij Walk. Zodra iets 2x is gebeurd is het vaak of normaal? Tim die niet meer is wegtw denken uit haar straatbeeld, het clubhuis, haar vrijgezelle tijd, was toch ook een blauwe maandag. Is dat manische waar ik me aan stoor bij haar. Overdrijven kan ze wel. Broer en schoonzus lijken ook eieren voor hun geld te kiezen
Manisch is het goede woord. Het is alles of niets. En alles draait om haar. Ze lijkt me een energievretend persoon.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220510975
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 08:55 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
Wat er in de Jelies is gevaren is mij een raadsel. Waar is er over van het vrome gezin uit Tollebeek? Alles waar ze daar voor stonden is overboord gegooid.De meiden zo gauw het kan van school. Harrie zal de opvolger van va worden.
Dat was in NL niet anders geweest.
pi_220511049
DBM weer in sad beige! Waarom altijd die kleur? Het doet niks voor haar, beetje meer kleur zou zoveel leuker staan. En dan niet die kleur van die opdrukken op haar tshirt natuurlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')