abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220511113
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 22:40 schreef huisjehier121 het volgende:

[..]
Haha ik kom er vandaan. Helaas onder de rook van Schiphol gaan wonem maar zou zo terug gaan. Partner niet.. Ik rij wekelijks langs hun huis😂😂
Mijn partner komt er vandaan. Ik zeg altijd dat ik hem heb gered. ;-)
  zondag 5 april 2026 @ 10:07:22 #252
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220511134
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 09:59 schreef Earring het volgende:
DBM weer in sad beige! Waarom altijd die kleur? Het doet niks voor haar, beetje meer kleur zou zoveel leuker staan. En dan niet die kleur van die opdrukken op haar tshirt natuurlijk
Ja die outfits van haar zijn afgrijselijk! Wat ik ook altijd zo idioot vind is haar begroeting op de socials: "hallo lieverds" en afgelopen week zelfs "lieve lieverds". 🤢🤢🤢
pi_220511178
Miniliefde stopt met haar webshop. Ik denk dat het niet zo goed liep. Ze maakte er via haar eigen account ook zelden reclame voor.
pi_220511186
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 22:41 schreef huisjehier121 het volgende:

[..]
Wel een gebakje bij Beeksma er tegen over gehaald? Heerlijk!
Helaas niet, ik was op zoek naar een wc in het centrum en daar zat een openbaar toilet. Helaas had ik geen muntje van 50 cent bij mij en kwam ik er niet in. Ik heb nog overwogen om bij Janneke aan te bellen, maar dat vond ik toch echt te gek. Jammer dat het restaurant bij de Hema weg is.
pi_220511236
Die outfit van DBM: ik zou wat anders uitgezocht hebben. De kleding los van elkaar kunnen wel, maar samen is het het niet voor haar. De kleuren doen niks voor haar. De top op een donkere broek of de broek met een donkere top: kan allemaal prima!
pi_220511238
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 10:13 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Miniliefde stopt met haar webshop. Ik denk dat het niet zo goed liep. Ze maakte er via haar eigen account ook zelden reclame voor.
Doet met denken aan de webshop van Tamara met de brievenbuscadeautjes. Bestaat dat nog?
pi_220511285
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 08:37 schreef Noek het volgende:

[..]
Aldus de dikke beroepsjankerd
Sanneke is een happy, gezonde dikkerd omdat het haar niet lukt om een (niet grappige) dunnerd te zijn.
pi_220511311
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 10:20 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Doet met denken aan de webshop van Tamara met de brievenbuscadeautjes. Bestaat dat nog?
Hoor je niks meer over. Volgens mij heeft dat nooit gelopen.

Vreselijk, de babymuizen bij de Geertsen. Lekker provoceren. Ik vraag me ook af hoe lang die vissen blijven liggen. Als je er zoveel hebt dan zorg je toch dat ze langzaam opgaan door er regelmatig een paar te eten?
Wat me opviel is dat er in de keuken van alles op de vloer ligt. Dat veeg of zuig je toch even?
pi_220511327
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 10:27 schreef Harper het volgende:

[..]
Hoor je niks meer over. Volgens mij heeft dat nooit gelopen.

Vreselijk, de babymuizen bij de Geertsen. Lekker provoceren.
Wat me opviel is dat er in de keuken van alles op de vloer ligt. Dat veeg of zuig je toch even?
Of in de hal. Mijn idee. Stond vast niet in de planner.

Ik vond het sowieso wat rommelig bij AM vandavond. De tafel nog vol met zooi. Die was nog niet netjes gedekt na het avondeten, voor het ontbijt van vandaag.
pi_220511391
MW: levert die podcast echt zoveel op dat of Iris of Mies daarvoor wekelijks heen en weer vliegen? Of is dat gewoon een smoes om maximaal geen last te hebben van vlieg- en reisschaamte? Iris deed dat sowieso al voor haar Plukjes in Nederland. Maar Mies die normaal al maximaal in tranen was als haar ouders op vakantie gingen, die nog geen dag zonder haar familie (of besties) kon, die haar weekend of niet op het voetbalveld stond voor de jongens, heeft haar clubhuis / honk nu naar Spanje verhuisd omdat Iris daar even druk is met de nieuwe Pluk. Zelfs als haar kinderen waterpokken hebben. Het beeld dat ze probeert te schetsen als kijk mij eens geslaagd zijn als businesswoman met haar bedrijven is zo infantiel. Alleen maar etentjes, wijnglazen, hotels en de 'so in love' foto's laten zien. Behalve drops shooten zie je niets van haar werk. De koffer is nog niet uitgepakt, of de volgende koffer staat alweer klaar. Zo onrustig, bijna manisch. Ik zou haar echt wat meer rust gunnen, lekker wat aanrommelen op de boerderij, ook als er geen kinderen zijn.
pi_220511408
AM: heel even zag je gisteren weer wat van de oude AM toen ze samen met S in de kringloop aan het snuffelen was, en die daar 2 shirtjes uitkoos. Doe dat vaker, dacht ik nog. Maar ze lijkt vooral de negatieve reacties in haar DM uit te willen dagen, anders plaats je geen foto's van die zakken die Jim op kwam halen.
pi_220511421
En Soof hoeft niet bij te komen van de paasdrukte in de winkel, want is alweer actief om het reisbureau waarbij zij de cruise in 2027 gaan maken te promoten. Lijkt me vreselijk als je 25 jaar getrouwd bent, met je hele gezin op reis gaat, en dan een samenwerking hebt waardoor je de hele reis van dag tot dag moet laten zien. O, wacht... dat doen zij dagelijks al en levert nog geld op ook, dan is dit een extraatje...
pi_220511561
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 09:24 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Hij heeft een paar kleine slangen in zn huur kamer. Daar kan hij ze toch ook zelf in de vriezer stoppen?
Die heeft ie niet gok ik, want hij eet altijd bij z’n mammie 🫠 Dus een koelkast alleen is voldoende
pi_220511575
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 10:07 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ja die outfits van haar zijn afgrijselijk! Wat ik ook altijd zo idioot vind is haar begroeting op de socials: "hallo lieverds" en afgelopen week zelfs "lieve lieverds". 🤢🤢🤢
En dat eeuwige ‘goedemoggel’ 😭😭😭 Dat is echt van toen ik een puber was 30 jaar geleden!!! Zij is echt zo blijven hangen in haar kindertijd. En zo voedt ze haar kinderen ook op, als je je 8 jarige zoon hetzelfde blijft geven als je 5 jarige dochter…
pi_220511602
Ik begrijp de ophef over die muizen niet zo goed 🙈
Het zijn maar dooie muizen, slangen eten die nou eenmaal. We doen ook niet moeilijk over kipfilets of gehakt in de vriezer toch? 😅
pi_220511618
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 10:45 schreef Lynnyl het volgende:
En Soof hoeft niet bij te komen van de paasdrukte in de winkel, want is alweer actief om het reisbureau waarbij zij de cruise in 2027 gaan maken te promoten. Lijkt me vreselijk als je 25 jaar getrouwd bent, met je hele gezin op reis gaat, en dan een samenwerking hebt waardoor je de hele reis van dag tot dag moet laten zien. O, wacht... dat doen zij dagelijks al en levert nog geld op ook, dan is dit een extraatje...
Ik zou er als medepassagier niet van gediend zijn als daar mensen met vlogcameras rondlopen en je ongevraagd jezelf terug ziet op YT. Ze schooit van alles bij elkaar. Ik vraag me af of je deze mensen als reclame uithangbord zou moeten willen als bedrijf. Blijkbaar zijn ze niet zo kieskeurig hierin.
pi_220511634
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 09:59 schreef Earring het volgende:
DBM weer in sad beige! Waarom altijd die kleur? Het doet niks voor haar, beetje meer kleur zou zoveel leuker staan. En dan niet die kleur van die opdrukken op haar tshirt natuurlijk
Inderdaad, en ook alles weer zo strak en die eeuwige sneakersokjes en enkelbroek🙈🫣

Op Threads schrijft ze dat ze er zo van baalt dat vriendinnie een eetstoornis/arfid heeft 'want ze kookt de lekkerste maaltijd voor d'r'....euhhh meid, die gerechten zien er altijd zo onsmakelijk uit...

Ook snap DBM niet dat vriendinnie dan wel een bolletje slagroom lekker vindt, ze schrijft dat zijzelf 'daar vandaag te autistisch voor is' 🙄🙄🙄
  zondag 5 april 2026 @ 11:22:30 #268
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220511641
DBM, ik kan dat gevloek van haar niet rijmen met haar kerkgang vandaag.
AM is afgelopen week alleen maar aan het zorgen om haar algoritme te verbeteren. Provoceren, halve verhalen etc
pi_220511642
Ik heb het idee dat MCW haar leven, en in dit geval haar tripje naar Parijs, veel en veel mooier probeert te maken dan het is. Zij denkt zo na over haar woorden dat het mij niet zou verbazen dat ze dingen ter plekke verzint om het mooier, beter, geweldiger te laten lijken.

Het was weer een mooi staaltje ‘stront wie heeft je gescheten.’
Dat stuk over de bus🤮
Wat een poeha en wat hebben beiden een verbeelding zeg.
pi_220511747
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 11:13 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik begrijp de ophef over die muizen niet zo goed 🙈
Het zijn maar dooie muizen, slangen eten die nou eenmaal. We doen ook niet moeilijk over kipfilets of gehakt in de vriezer toch? 😅
Ik snap het probleem ook niet
pi_220511786
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 11:22 schreef Rimboequeen het volgende:
AM is afgelopen week alleen maar aan het zorgen om haar algoritme te verbeteren. Provoceren, halve verhalen etc
God vergeeft alles in die fucking kerk 😉
pi_220511790
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 11:22 schreef Rimboequeen het volgende:
Er is mij wel eens gezegd dat de kerkgangers juist het hardste vloeken.
pi_220511833
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 11:45 schreef Loveischocolala het volgende:

[..]
Ik snap het probleem ook niet
Ik denk dat het "probleem" zit bij het feit dat de muizen bij AM in de vriezer liggen ipv in zn eigen appartement waar ook zn slangen zijn.
pi_220511859
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 11:56 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ik denk dat het "probleem" zit bij het feit dat de muizen bij AM in de vriezer liggen ipv in zn eigen appartement waar ook zn slangen zijn.
Maar als hij daar geen vriezer heeft en drie zakken muis tegelijk meeneemt, moeten die dan eerst ontdooien voordat ze aan zijn reptielen gevoerd worden? Ik heb echt geen idee, maar wel hoe dode muislucht ruikt :r
pi_220511887
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 12:02 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Maar als hij daar geen vriezer heeft en drie zakken muis tegelijk meeneemt, moeten die dan eerst ontdooien voordat ze aan zijn reptielen gevoerd worden? Ik heb echt geen idee, maar wel hoe dode muislucht ruikt :r
Ik heb vooral het idee dat het bij AM is bezorgd, zoals al zijn pakketten. Dus moet mama er wel even stoer over doen naar de volgers, alles voor de content.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')