Mijn partner komt er vandaan. Ik zeg altijd dat ik hem heb gered. ;-)quote:Op zaterdag 4 april 2026 22:40 schreef huisjehier121 het volgende:
[..]
Haha ik kom er vandaan. Helaas onder de rook van Schiphol gaan wonem maar zou zo terug gaan. Partner niet.. Ik rij wekelijks langs hun huis😂😂
Ja die outfits van haar zijn afgrijselijk! Wat ik ook altijd zo idioot vind is haar begroeting op de socials: "hallo lieverds" en afgelopen week zelfs "lieve lieverds". 🤢🤢🤢quote:Op zondag 5 april 2026 09:59 schreef Earring het volgende:
DBM weer in sad beige! Waarom altijd die kleur? Het doet niks voor haar, beetje meer kleur zou zoveel leuker staan. En dan niet die kleur van die opdrukken op haar tshirt natuurlijk
Helaas niet, ik was op zoek naar een wc in het centrum en daar zat een openbaar toilet. Helaas had ik geen muntje van 50 cent bij mij en kwam ik er niet in. Ik heb nog overwogen om bij Janneke aan te bellen, maar dat vond ik toch echt te gek. Jammer dat het restaurant bij de Hema weg is.quote:Op zaterdag 4 april 2026 22:41 schreef huisjehier121 het volgende:
[..]
Wel een gebakje bij Beeksma er tegen over gehaald? Heerlijk!
Doet met denken aan de webshop van Tamara met de brievenbuscadeautjes. Bestaat dat nog?quote:Op zondag 5 april 2026 10:13 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Miniliefde stopt met haar webshop. Ik denk dat het niet zo goed liep. Ze maakte er via haar eigen account ook zelden reclame voor.
Sanneke is een happy, gezonde dikkerd omdat het haar niet lukt om een (niet grappige) dunnerd te zijn.quote:
Hoor je niks meer over. Volgens mij heeft dat nooit gelopen.quote:Op zondag 5 april 2026 10:20 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Doet met denken aan de webshop van Tamara met de brievenbuscadeautjes. Bestaat dat nog?
Of in de hal. Mijn idee. Stond vast niet in de planner.quote:Op zondag 5 april 2026 10:27 schreef Harper het volgende:
[..]
Hoor je niks meer over. Volgens mij heeft dat nooit gelopen.
Vreselijk, de babymuizen bij de Geertsen. Lekker provoceren.
Wat me opviel is dat er in de keuken van alles op de vloer ligt. Dat veeg of zuig je toch even?
Die heeft ie niet gok ik, want hij eet altijd bij z’n mammie 🫠 Dus een koelkast alleen is voldoendequote:Op zondag 5 april 2026 09:24 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Hij heeft een paar kleine slangen in zn huur kamer. Daar kan hij ze toch ook zelf in de vriezer stoppen?
En dat eeuwige ‘goedemoggel’ 😭😭😭 Dat is echt van toen ik een puber was 30 jaar geleden!!! Zij is echt zo blijven hangen in haar kindertijd. En zo voedt ze haar kinderen ook op, als je je 8 jarige zoon hetzelfde blijft geven als je 5 jarige dochter…quote:Op zondag 5 april 2026 10:07 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ja die outfits van haar zijn afgrijselijk! Wat ik ook altijd zo idioot vind is haar begroeting op de socials: "hallo lieverds" en afgelopen week zelfs "lieve lieverds". 🤢🤢🤢
Ik zou er als medepassagier niet van gediend zijn als daar mensen met vlogcameras rondlopen en je ongevraagd jezelf terug ziet op YT. Ze schooit van alles bij elkaar. Ik vraag me af of je deze mensen als reclame uithangbord zou moeten willen als bedrijf. Blijkbaar zijn ze niet zo kieskeurig hierin.quote:Op zondag 5 april 2026 10:45 schreef Lynnyl het volgende:
En Soof hoeft niet bij te komen van de paasdrukte in de winkel, want is alweer actief om het reisbureau waarbij zij de cruise in 2027 gaan maken te promoten. Lijkt me vreselijk als je 25 jaar getrouwd bent, met je hele gezin op reis gaat, en dan een samenwerking hebt waardoor je de hele reis van dag tot dag moet laten zien. O, wacht... dat doen zij dagelijks al en levert nog geld op ook, dan is dit een extraatje...
Inderdaad, en ook alles weer zo strak en die eeuwige sneakersokjes en enkelbroek🙈🫣quote:Op zondag 5 april 2026 09:59 schreef Earring het volgende:
DBM weer in sad beige! Waarom altijd die kleur? Het doet niks voor haar, beetje meer kleur zou zoveel leuker staan. En dan niet die kleur van die opdrukken op haar tshirt natuurlijk
Ik snap het probleem ook nietquote:Op zondag 5 april 2026 11:13 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik begrijp de ophef over die muizen niet zo goed 🙈
Het zijn maar dooie muizen, slangen eten die nou eenmaal. We doen ook niet moeilijk over kipfilets of gehakt in de vriezer toch? 😅
God vergeeft alles in die fucking kerk 😉quote:Op zondag 5 april 2026 11:22 schreef Rimboequeen het volgende:
DBM, ik kan dat gevloek van haar niet rijmen met haar kerkgang vandaag.
AM is afgelopen week alleen maar aan het zorgen om haar algoritme te verbeteren. Provoceren, halve verhalen etc
Er is mij wel eens gezegd dat de kerkgangers juist het hardste vloeken.quote:Op zondag 5 april 2026 11:22 schreef Rimboequeen het volgende:
DBM, ik kan dat gevloek van haar niet rijmen met haar kerkgang vandaag.
AM is afgelopen week alleen maar aan het zorgen om haar algoritme te verbeteren. Provoceren, halve verhalen etc
Ik denk dat het "probleem" zit bij het feit dat de muizen bij AM in de vriezer liggen ipv in zn eigen appartement waar ook zn slangen zijn.quote:
Maar als hij daar geen vriezer heeft en drie zakken muis tegelijk meeneemt, moeten die dan eerst ontdooien voordat ze aan zijn reptielen gevoerd worden? Ik heb echt geen idee, maar wel hoe dode muislucht ruiktquote:Op zondag 5 april 2026 11:56 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ik denk dat het "probleem" zit bij het feit dat de muizen bij AM in de vriezer liggen ipv in zn eigen appartement waar ook zn slangen zijn.
Ik heb vooral het idee dat het bij AM is bezorgd, zoals al zijn pakketten. Dus moet mama er wel even stoer over doen naar de volgers, alles voor de content.quote:Op zondag 5 april 2026 12:02 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Maar als hij daar geen vriezer heeft en drie zakken muis tegelijk meeneemt, moeten die dan eerst ontdooien voordat ze aan zijn reptielen gevoerd worden? Ik heb echt geen idee, maar wel hoe dode muislucht ruikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |