Het zijn gewoon kleine grote mensen.quote:Op maandag 6 april 2026 18:14 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Ze moeten zich aanpassen aan hoe Mies het wil. Dus met Mies en Timmie meegesleurd naar restaurants, buitenland etc of de oppas, oma. Geen echt thuisleven waarbij ze lekker hun eigen ding kunnen doen. Daar was die boerderie toch juist voor bedoeld? Maar die mijden ze als de pest. Mies vindt het al lastig met haar eigen kinderen, stel je voor met vriendjes/vriendinnetjes. Dan moet Maud weer ingezet. Met dat ene vriendje werd Maud ook opgeroepen.
Misschien kan ze een tikkie openen.quote:Op maandag 6 april 2026 19:12 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke heeft een tuinontwerp gemaakt. Weer een nieuw gelduitgeefproject.
Terwijl ze naar binnen gaat als het warm is, en ook het onkruid weggehaald moet worden. Door Dion, no doubt.
Echt, wat een armoe.quote:Op maandag 6 april 2026 19:17 schreef Sstt1993 het volgende:
Geen tennissucces voor Bob vandaag?
Wel meegenomen carpaccio en brood voor de 'Ja-dag' morgen.
En alvast getankt in België. Er staan nu dus jerrycans met benzine in haar auto en morgen de hele dag bij de Efteling. Hopelijk wordt het daar morgen minder warm dan hier.quote:Op maandag 6 april 2026 19:17 schreef Sstt1993 het volgende:
Maar dit was al gepland voordat ze een huis kregen. En deze vakantie hebben ze ontzettend hard nodig. Want het leven valt niet mee.quote:Op maandag 6 april 2026 19:30 schreef brilduiker1973 het volgende:
Triest die tikkies van Sanne tijdens de verhuizing maar wel op vakantie over 4 weken.
Dat ze ook zulke leggings aan doet dat iedereen kan zien hoe mager ze is snap ik niet, dan ben je er toch trots op dat je zo mager bent.quote:Op maandag 6 april 2026 19:22 schreef Miepje77 het volgende:
Steeds als ik denk dat het niet erger kan bij Pascalle, schrik ik toch weer als ik een foto van haar zie.
Serieus? Gaat die meid weer op vakantie? 🫣 Ah misschien zit er toch een kern van waarheid in mijn droom.quote:Op maandag 6 april 2026 19:30 schreef brilduiker1973 het volgende:
Triest die tikkies van Sanne tijdens de verhuizing maar wel op vakantie over 4 weken.
Jaja, naar Landal Rabbit Hill. Ik had er ook bijna die week gezeten daarom weet ik het nog. Ze vroeg toen al tips ook voor de omgeving, niet dat ze iets in de omgeving gaan doen, maar toch. Zal wel weer shoppen en binnen speeltuin worden, verder verwacht ik niks van de veluwe terug te zien bij haar.quote:Op maandag 6 april 2026 19:42 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Serieus? Gaat die meid weer op vakantie? 🫣 Ah misschien zit er toch een kern van waarheid in mijn droom.
Ja, zo praat ze er ook over. Ze noemt haar oudste die nog 10 moet worden al een tiener. Hij is natuurlijk ook haar 'soulmate'.quote:Op maandag 6 april 2026 18:45 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Het zijn gewoon kleine grote mensen.
Vreselijk, kinderen zijn niet gelijk aan ouders. Nooit.quote:Op maandag 6 april 2026 19:48 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Ja, zo praat ze er ook over. Ze noemt haar oudste die nog 10 moet worden al een tiener. Hij is natuurlijk ook haar 'soulmate'.
En broertje en schoonzus die voor een deel eigenhandig een prachtig huis neerzetten, hun bedrijf en gezin draaiden. En opnieuw zwanger zijn. Daar kijkt ze ook niet naar om.quote:Op maandag 6 april 2026 18:20 schreef Hope88 het volgende:
[..]
Ja MCW is er ook voor haar besties hoor, ze zat na de geboorte dagelijks te knuffelen bij haar "nieuwe liefste bestie wat voelde als haar eigen kind". Die bestie kreeg geen moment rust toen.
Vooral die oudste is in een ouderrol geduwd. Hoop dat ze al sparen voor therapie.quote:Op maandag 6 april 2026 19:53 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Vreselijk, kinderen zijn niet gelijk aan ouders. Nooit.
Neem dan in ieder geval een bord mee. Dat eet toch leuker dan uit de verpakkingquote:Op maandag 6 april 2026 19:19 schreef WildeTuinen het volgende:
[..]
Echt, wat een armoe.
Zit je dan met je meegenomen carpaccio in een hotel. Lekkere ja dag ook.
Nou, dat was vooral zodat Mies zich even kon opladen aan de 'baby- vitamientjes', want ze was zielig en alleen.quote:Op maandag 6 april 2026 18:20 schreef Hope88 het volgende:
[..]
Ja MCW is er ook voor haar besties hoor, ze zat na de geboorte dagelijks te knuffelen bij haar "nieuwe liefste bestie wat voelde als haar eigen kind". Die bestie kreeg geen moment rust toen.
Misschien hebben ze dat geprobeerd en zien we daarom haar broer/schoonzus en besties niet meer in beeld?quote:Op maandag 6 april 2026 20:16 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Is er dan niemand in de omgeving van Michelle die haar een beetje... Ik weet niet. Helpt? Behoedt? Een spreekwoordelijke schop onder haar kont geeft?
Ik heb haar insta even gescand maar lijkt me wel een portret 🤭quote:Op maandag 6 april 2026 17:08 schreef WildeTuinen het volgende:
Wie volgt hier villa verzetje? Net gescheiden vrouw met 2 piepjonge kinderen die een enorm klushuis heeft aangekocht en dat zelf gaat verbouwen.
Ik vind haar behoorlijk lelijk doen over haar ex. Mogelijk is het natuurlijk een lul van een vent, maar is wel de vader van de kids natuurlijk.....
Ze heeft nu een caravan gekocht omdat haar vloer niet op tijd droog is en was ff vergeten dat die ook niet langdurig op eigen grond mag staan....
Lekker uit de verpakking eten, skere bedoeling daar.quote:Op maandag 6 april 2026 19:17 schreef Sstt1993 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |