abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220520474
MCW heeft zelf geen grenzen dus heeft, in haar hoofd, niemand grenzen.
De enige grenzen die zij kent, zijn die waar je overheen gaat. And it shows
pi_220520566
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 18:14 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Ze moeten zich aanpassen aan hoe Mies het wil. Dus met Mies en Timmie meegesleurd naar restaurants, buitenland etc of de oppas, oma. Geen echt thuisleven waarbij ze lekker hun eigen ding kunnen doen. Daar was die boerderie toch juist voor bedoeld? Maar die mijden ze als de pest. Mies vindt het al lastig met haar eigen kinderen, stel je voor met vriendjes/vriendinnetjes. Dan moet Maud weer ingezet. Met dat ene vriendje werd Maud ook opgeroepen.
Het zijn gewoon kleine grote mensen.
pi_220520708
Sanneke heeft een tuinontwerp gemaakt. Weer een nieuw gelduitgeefproject.

Terwijl ze naar binnen gaat als het warm is, en ook het onkruid weggehaald moet worden. Door Dion, no doubt.
pi_220520742
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 19:12 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke heeft een tuinontwerp gemaakt. Weer een nieuw gelduitgeefproject.

Terwijl ze naar binnen gaat als het warm is, en ook het onkruid weggehaald moet worden. Door Dion, no doubt.
Misschien kan ze een tikkie openen.
pi_220520748
Geen tennissucces voor Bob vandaag?
Wel meegenomen carpaccio en brood voor de 'Ja-dag' morgen.
pi_220520761
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 19:17 schreef Sstt1993 het volgende:
Echt, wat een armoe.
Zit je dan met je meegenomen carpaccio in een hotel. Lekkere ja dag ook.
pi_220520785
Steeds als ik denk dat het niet erger kan bij Pascalle, schrik ik toch weer als ik een foto van haar zie.
pi_220520818
quote:
En alvast getankt in België. Er staan nu dus jerrycans met benzine in haar auto en morgen de hele dag bij de Efteling. Hopelijk wordt het daar morgen minder warm dan hier.
pi_220520849
Triest die tikkies van Sanne tijdens de verhuizing maar wel op vakantie over 4 weken.
pi_220520899
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 19:30 schreef brilduiker1973 het volgende:
Triest die tikkies van Sanne tijdens de verhuizing maar wel op vakantie over 4 weken.
Maar dit was al gepland voordat ze een huis kregen. En deze vakantie hebben ze ontzettend hard nodig. Want het leven valt niet mee.
pi_220520967
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 19:22 schreef Miepje77 het volgende:
Steeds als ik denk dat het niet erger kan bij Pascalle, schrik ik toch weer als ik een foto van haar zie.
Dat ze ook zulke leggings aan doet dat iedereen kan zien hoe mager ze is snap ik niet, dan ben je er toch trots op dat je zo mager bent.
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220520970
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 19:30 schreef brilduiker1973 het volgende:
Serieus? Gaat die meid weer op vakantie? 🫣 Ah misschien zit er toch een kern van waarheid in mijn droom.

En die vreetfestijnen bij Sanneke. .. want Pasen is het nieuwe kerst? Nou hier niet hoor. Daarbij slaan in principe de feestdagen niet om " vreten " maar ja. Een dag jezelf niet rond gegeten... is een dag niet geleefd.

( Overigens: ze noemt het zélf vreterijen )
pi_220521026
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 19:42 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Serieus? Gaat die meid weer op vakantie? 🫣 Ah misschien zit er toch een kern van waarheid in mijn droom.
Jaja, naar Landal Rabbit Hill. Ik had er ook bijna die week gezeten daarom weet ik het nog. Ze vroeg toen al tips ook voor de omgeving, niet dat ze iets in de omgeving gaan doen, maar toch. Zal wel weer shoppen en binnen speeltuin worden, verder verwacht ik niks van de veluwe terug te zien bij haar.
pi_220521053
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 18:45 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het zijn gewoon kleine grote mensen.
Ja, zo praat ze er ook over. Ze noemt haar oudste die nog 10 moet worden al een tiener. Hij is natuurlijk ook haar 'soulmate'.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zomerzonnetjw op 06-04-2026 19:48:58 (Spatie) ]
pi_220521107
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 19:48 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Ja, zo praat ze er ook over. Ze noemt haar oudste die nog 10 moet worden al een tiener. Hij is natuurlijk ook haar 'soulmate'.
Vreselijk, kinderen zijn niet gelijk aan ouders. Nooit.
pi_220521141
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 18:20 schreef Hope88 het volgende:

[..]
Ja MCW is er ook voor haar besties hoor, ze zat na de geboorte dagelijks te knuffelen bij haar "nieuwe liefste bestie wat voelde als haar eigen kind". Die bestie kreeg geen moment rust toen.
En broertje en schoonzus die voor een deel eigenhandig een prachtig huis neerzetten, hun bedrijf en gezin draaiden. En opnieuw zwanger zijn. Daar kijkt ze ook niet naar om.
360 graden anders dan hoe het nog maar kortgeleden was. Toen was het Walkies dit, Walkies dat.

Timmie gaat helemaal mee in het 'wij tegen de wereld'. Geen eigen familie, vrienden, werk, hobby's, sport, agenda meer. Volledig ten dienste van Mies. Precies zoals zij het altijd wil.
pi_220521163
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 19:53 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Vreselijk, kinderen zijn niet gelijk aan ouders. Nooit.
Vooral die oudste is in een ouderrol geduwd. Hoop dat ze al sparen voor therapie.
pi_220521320
Sanneke gaat vaker een weekend weg of op vakantie dan de gemiddelde mens.
Helemaal prima, lekker van genieten.

Maar dan kan je het niet maken om om tikkies te vragen, bedelen om samenwerkingen en goedkope meubelen en te klagen dat alles zo duur is!

Zolang jij zo vaak weg kan gaan, iedere dag kan shoppen en luxe toetjes kan kopen, is er geen enkele reden om on tikkies te vragen of überhaupt te klagen over je situatie.
pi_220521326
Is er dan niemand in de omgeving van Michelle die haar een beetje... Ik weet niet. Helpt? Behoedt? Een spreekwoordelijke schop onder haar kont geeft?
pi_220521337
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 19:19 schreef WildeTuinen het volgende:

[..]
Echt, wat een armoe.
Zit je dan met je meegenomen carpaccio in een hotel. Lekkere ja dag ook.
Neem dan in ieder geval een bord mee. Dat eet toch leuker dan uit de verpakking
pi_220521339
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 18:20 schreef Hope88 het volgende:

[..]
Ja MCW is er ook voor haar besties hoor, ze zat na de geboorte dagelijks te knuffelen bij haar "nieuwe liefste bestie wat voelde als haar eigen kind". Die bestie kreeg geen moment rust toen.
Nou, dat was vooral zodat Mies zich even kon opladen aan de 'baby- vitamientjes', want ze was zielig en alleen.
Ik herinner me dat ze haar camera op tafel had gezet om zichzelf met baby te filmen. Ze zat non- stop te kletsen en te plukken aan dat kind.

Inderdaad, heerlijk rustig voor die bestie

Wat was ze trots omdat ze 'tante' werd.
En nu? Baby compleet out if the picture, net als bestie.
pi_220521349
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 20:16 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Is er dan niemand in de omgeving van Michelle die haar een beetje... Ik weet niet. Helpt? Behoedt? Een spreekwoordelijke schop onder haar kont geeft?
Misschien hebben ze dat geprobeerd en zien we daarom haar broer/schoonzus en besties niet meer in beeld?
pi_220521367
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 17:08 schreef WildeTuinen het volgende:
Wie volgt hier villa verzetje? Net gescheiden vrouw met 2 piepjonge kinderen die een enorm klushuis heeft aangekocht en dat zelf gaat verbouwen.
Ik vind haar behoorlijk lelijk doen over haar ex. Mogelijk is het natuurlijk een lul van een vent, maar is wel de vader van de kids natuurlijk.....
Ze heeft nu een caravan gekocht omdat haar vloer niet op tijd droog is en was ff vergeten dat die ook niet langdurig op eigen grond mag staan....
Ik heb haar insta even gescand maar lijkt me wel een portret 🤭
Wel stoer dat ze het zelf gaat verbouwen maar denk dat ze nog ergens wat klusserts vandaan tovert.
pi_220521371
Judith heeft niks meer over de tenniswedstrijd gezegd, Bob zal wel niet gewonnen hebben 🫣
pi_220521381
quote:
Lekker uit de verpakking eten, skere bedoeling daar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')