abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 april 2026 @ 21:57:57 #251
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220522073
Gecondoleerd Maremare 😘
pi_220522120
Gecondoleerd en sterkte @Maremare
pi_220522154
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 21:08 schreef Maremare het volgende:
Pfff al die fluflu's die hun kinderen als volwassenen behandelen. Snap daar niets van. Heel ongezond.

Wij proberen er op het moment alles aan te doen om onze 7-jarige vooral kind te laten zijn nu oma heel plotseling is overleden vorige week. Onbedoeld krijgt hij natuurlijk wel dingen mee, maar wil niet dat hij het gevoel heeft dat hij onze schouder is om op uit te huilen.
Gecondoleerd
pi_220522155
Gecondoleerd @Maremare
Koester de herinneringen!
pi_220522158
AM zal wel weer boze DM’s hebben ontvangen. Geen stories op maandag dat kan niet hoor
pi_220522166
Gecondoleerd @Maremare
pi_220522260
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 19:22 schreef Miepje77 het volgende:
Steeds als ik denk dat het niet erger kan bij Pascalle, schrik ik toch weer als ik een foto van haar zie.
Niet lullig bedoelt, maar ik zou dus echt schrikken van haar als ik haar tegen zou komen
pi_220522285
Gecondoleerd 🖤 @Maremare
pi_220522288
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 20:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith heeft niks meer over de tenniswedstrijd gezegd, Bob zal wel niet gewonnen hebben 🫣
Hij heeft gewonnen
pi_220522298
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 21:09 schreef proud_mami het volgende:
AM helemaal niks noppes nada gepost vandaag?!??
Volgens mij heb ik haar gespot op de snelweg in de buurt vab Zwolle zag zo'n geel gevaarte en het leek me Am

[ Bericht 1% gewijzigd door Henrike op 06-04-2026 22:37:20 ]
pi_220522309
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 21:08 schreef Maremare het volgende:
Pfff al die fluflu's die hun kinderen als volwassenen behandelen. Snap daar niets van. Heel ongezond.

Wij proberen er op het moment alles aan te doen om onze 7-jarige vooral kind te laten zijn nu oma heel plotseling is overleden vorige week. Onbedoeld krijgt hij natuurlijk wel dingen mee, maar wil niet dat hij het gevoel heeft dat hij onze schouder is om op uit te huilen.
Hè bah, sterkte voor jullie
pi_220522323
Als ik dan op zo'n manier naar de Efteling moet...
Bedelen voor goedkope kaarten, maar wel minstens 50 procent korting
Tanken in België en jerrycans vol in de auto stallen
Een hotel boeken maar dan een carpaccio en boterham uit de verpakking eten, Mwah dan laat maar.
Smeer gewoon een zak broodjes voor in de Efteling, ga met je zoon langs een pannenkoekhuis of keertje Mac.
Anders blijf thuis
pi_220522327
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 17:59 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Een benauwd kind rennend achter een karretje in de supermarkt, en een kind met oorontsteking en loopoor met een koptelefoon op. Kan gewoon 😭 Én radslagen, salto’s en handstand op de trampoline kan óók prima als je ‘ziek’ bent 🙃
Naja, als ik vergelijk met mijn kind deze week 🥲 Zou dat best kunnen. Eerst alles onder kotsen, 10 minuten later staan springen, dansen en fietsen. Om vervolgens 4 uur later weer alles onder te kotsen. Mijne heeft dit dus altijd met ziek zijn. 🤪 En zo zijn veel kinderen.

Edit: ik ga dan ook niet naar de hap
pi_220522331
MCW;
Dat karaoke zingen in de auto.. Tim lijkt er niet zo van te zijn.
Wel typisch dat zij altijd van die rituelen voor alles lijkt te moeten hebben. Bij JvP was het dat frikandelbroodje (?) wat ze áltijd haalden als ze wekelijks op inkoop gingen (inkopen laat ze btw ook nooit meer zien), naast dat vreselijke handje vasthouden. En nu met Tim ineens dit karaoke zingen. Alsof je niet gewoon naast elkaar in de auto kunt zitten, naar de radio of spotify kunt luisteren, wat kletsen of meezingen als je zin hebt. Het moet altijd gelijk een 'hele happening' zijn.

En dan dat handje, ik zou er zo kriegel van worden. Dat gezweet en ge-aai terwijl je aan het autorijden bent. Fijn voor haar wel dat zij altijd partners had/heeft die dat allemaal ook okay vinden.

Heb gisteren naar aanleiding van jullie posts over de diverse kommentaren op de podcast even naar de podcast op YT gekeken. Alleen wat snippets want 50min trek ik niet. Toevallig had ik precies het stukje met de bus. MCW's reactie was echt bizar. Decadent, het niveau "Openbaar Vervoer" is zij allang en breed ontstegen. Ik was eigenlijk wel aangenaam verrast door Iris in de stukjes die ik zag. Bedacht me daarna ook dat zij zich verder probeert te ontwikkelen als onderneemster en dat haar man schijnbaar een kritisch klankbord voor haar is. MCW teert nu sinds 3 (?) jaar op de webshop met steeds minder inzet (lijkt het) en het exploiteren van de klaver op insta maar dat is het. Echt nieuwe initiatieven heeft ze daarna niet meer ontplooid toch, ik schaar een podcast daar niet onder (of het klappen van de poly).

Nu ik toch aan het typen ben; viel me op YT op dat de 'kijkersaantallen' van de podcast ook geen stijgende lijn laten zien. Het begon hoog, liep daarna snel terug, blijft nu redelijk stabiel met een langzame daling. Alleen een uitschieter over die seks aflevering en over wat qua titel leek te gaan over de poly. Waarschijnlijk sensatiezoekers dus (including me, moet eerlijk zeggen; voor de poly-uit-de-school-klap-aflevering zou ik die 50min wel uitzitten).

[ Bericht 0% gewijzigd door Fietsbel26 op 07-04-2026 07:57:25 ]
pi_220522338
Heeft iemand deze dagen de eierschaal van Sanneke gespot? Of ben ik de enige die daar de focus op had en hem niet heeft gevonden?
pi_220522343
Foutje. Quote ipv edit.
pi_220522347
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 22:36 schreef Henrike het volgende:
Als ik dan op zo'n manier naar de Efteling moet...
Bedelen voor goedkope kaarten, maar wel minstens 50 procent korting
Tanken in België en jerrycans vol in de auto stallen
Een hotel boeken maar dan een carpaccio en boterham uit de verpakking eten, Mwah dan laat maar.
Smeer gewoon een zak broodjes voor in de Efteling, ga met je zoon langs een pannenkoekhuis of keertje Mac.
Anders blijf thuis
Tja, als zij het op deze manier wil doen, laat haar lekker. Zolang die benzine veilig in die jerrycans blijft heeft niemand er last van toch? We zijn niet allemaal hetzelfde.
pi_220522354
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 22:39 schreef Kaascroissantje het volgende:
Heeft iemand deze dagen de eierschaal van Sanneke gespot? Of ben ik de enige die daar de focus op had en hem niet heeft gevonden?
Nope, niet gezien
pi_220522368
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 22:32 schreef Henrike het volgende:

[..]
Volgens mij heb ik haar gespot op de snelweg in de buurt vab Zwolle zag zo'n geel gevaarte en het leek me Am
Had ze een Teletubbie op d’r hoofd?
pi_220522369
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 22:37 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Naja, als ik vergelijk met mijn kind deze week 🥲 Zou dat best kunnen. Eerst alles onder kotsen, 10 minuten later staan springen, dansen en fietsen. Om vervolgens 4 uur later weer alles onder te kotsen. Mijne heeft dit dus altijd met ziek zijn. 🤪 En zo zijn veel kinderen.

Edit: ik ga dan ook niet naar de hap
In het geval van overgeven vind ik dat niet gek, lucht ook lekker op. Maar een kind wat benauwd is (en zeker een kind van DBM niet) zie ik niet snel rennen. Ik snap niet dat DBM haar duim nog niet leeg gezogen is, alle onzin die zij verkondigt. Leugenaar is ze.
pi_220522378
Volgen jullie ook de juice van Yvonne? Vandaag over Jutta en Jake . Het zou me niet verbazen als ze gelijk heeft
pi_220522426
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 21:09 schreef proud_mami het volgende:
AM helemaal niks noppes nada gepost vandaag?!??
Op een feestdag na de zondag is ze altijd offline volgens mij.

Gecondoleerd @Maremare.
pi_220522453
Gecondoleerd @Maremare
🌸
pi_220522459
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 22:40 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Tja, als zij het op deze manier wil doen, laat haar lekker. Zolang die benzine veilig in die jerrycans blijft heeft niemand er last van toch? We zijn niet allemaal hetzelfde.
Gelukkig niet nee, moest er niet aan denken
pi_220522463
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 22:45 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Had ze een Teletubbie op d’r hoofd?
Mijn man reed te snel, kon ik niet zien🤣
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')