Gecondoleerdquote:Op maandag 6 april 2026 21:08 schreef Maremare het volgende:
Pfff al die fluflu's die hun kinderen als volwassenen behandelen. Snap daar niets van. Heel ongezond.
Wij proberen er op het moment alles aan te doen om onze 7-jarige vooral kind te laten zijn nu oma heel plotseling is overleden vorige week. Onbedoeld krijgt hij natuurlijk wel dingen mee, maar wil niet dat hij het gevoel heeft dat hij onze schouder is om op uit te huilen.
Niet lullig bedoelt, maar ik zou dus echt schrikken van haar als ik haar tegen zou komenquote:Op maandag 6 april 2026 19:22 schreef Miepje77 het volgende:
Steeds als ik denk dat het niet erger kan bij Pascalle, schrik ik toch weer als ik een foto van haar zie.
Hij heeft gewonnenquote:Op maandag 6 april 2026 20:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith heeft niks meer over de tenniswedstrijd gezegd, Bob zal wel niet gewonnen hebben 🫣
Volgens mij heb ik haar gespot op de snelweg in de buurt vab Zwolle zag zo'n geel gevaarte en het leek me Amquote:Op maandag 6 april 2026 21:09 schreef proud_mami het volgende:
AM helemaal niks noppes nada gepost vandaag?!??
Hè bah, sterkte voor julliequote:Op maandag 6 april 2026 21:08 schreef Maremare het volgende:
Pfff al die fluflu's die hun kinderen als volwassenen behandelen. Snap daar niets van. Heel ongezond.
Wij proberen er op het moment alles aan te doen om onze 7-jarige vooral kind te laten zijn nu oma heel plotseling is overleden vorige week. Onbedoeld krijgt hij natuurlijk wel dingen mee, maar wil niet dat hij het gevoel heeft dat hij onze schouder is om op uit te huilen.
Naja, als ik vergelijk met mijn kind deze week 🥲 Zou dat best kunnen. Eerst alles onder kotsen, 10 minuten later staan springen, dansen en fietsen. Om vervolgens 4 uur later weer alles onder te kotsen. Mijne heeft dit dus altijd met ziek zijn. 🤪 En zo zijn veel kinderen.quote:Op maandag 6 april 2026 17:59 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Een benauwd kind rennend achter een karretje in de supermarkt, en een kind met oorontsteking en loopoor met een koptelefoon op. Kan gewoon 😭 Én radslagen, salto’s en handstand op de trampoline kan óók prima als je ‘ziek’ bent 🙃
Tja, als zij het op deze manier wil doen, laat haar lekker. Zolang die benzine veilig in die jerrycans blijft heeft niemand er last van toch? We zijn niet allemaal hetzelfde.quote:Op maandag 6 april 2026 22:36 schreef Henrike het volgende:
Als ik dan op zo'n manier naar de Efteling moet...
Bedelen voor goedkope kaarten, maar wel minstens 50 procent korting
Tanken in België en jerrycans vol in de auto stallen
Een hotel boeken maar dan een carpaccio en boterham uit de verpakking eten, Mwah dan laat maar.
Smeer gewoon een zak broodjes voor in de Efteling, ga met je zoon langs een pannenkoekhuis of keertje Mac.
Anders blijf thuis
Nope, niet gezienquote:Op maandag 6 april 2026 22:39 schreef Kaascroissantje het volgende:
Heeft iemand deze dagen de eierschaal van Sanneke gespot? Of ben ik de enige die daar de focus op had en hem niet heeft gevonden?
Had ze een Teletubbie op d’r hoofd?quote:Op maandag 6 april 2026 22:32 schreef Henrike het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik haar gespot op de snelweg in de buurt vab Zwolle zag zo'n geel gevaarte en het leek me Am
In het geval van overgeven vind ik dat niet gek, lucht ook lekker op. Maar een kind wat benauwd is (en zeker een kind van DBM niet) zie ik niet snel rennen. Ik snap niet dat DBM haar duim nog niet leeg gezogen is, alle onzin die zij verkondigt. Leugenaar is ze.quote:Op maandag 6 april 2026 22:37 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Naja, als ik vergelijk met mijn kind deze week 🥲 Zou dat best kunnen. Eerst alles onder kotsen, 10 minuten later staan springen, dansen en fietsen. Om vervolgens 4 uur later weer alles onder te kotsen. Mijne heeft dit dus altijd met ziek zijn. 🤪 En zo zijn veel kinderen.
Edit: ik ga dan ook niet naar de hap
Op een feestdag na de zondag is ze altijd offline volgens mij.quote:Op maandag 6 april 2026 21:09 schreef proud_mami het volgende:
AM helemaal niks noppes nada gepost vandaag?!??
Gelukkig niet nee, moest er niet aan denkenquote:Op maandag 6 april 2026 22:40 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Tja, als zij het op deze manier wil doen, laat haar lekker. Zolang die benzine veilig in die jerrycans blijft heeft niemand er last van toch? We zijn niet allemaal hetzelfde.
Mijn man reed te snel, kon ik niet zien🤣quote:Op maandag 6 april 2026 22:45 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Had ze een Teletubbie op d’r hoofd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |