abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220517963
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 09:26 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Ik opende net een bericht waar 86 reacties onder stonden en dat bleken er nog 10 te zijn?? Krijgen ze zoveel haat? Sinds wanneer nemen mensen die moeite?
Het hoeft geen haat te zijn. Een hele gewone vraag wordt al niet gewaardeerd en geswifferd. Sofie wil alleen maar reacties als: wat ben jij een hardwerkende vrouw, jullie zijn een leuk gezin etc.
pi_220517992
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 09:46 schreef Harper het volgende:

[..]
Laatst zag ik veel reacties maar het bleken er maar een paar te zijn. Erbij stond: op FB x reacties.
Dus ik vermoed dat ze tegenwoordig opgeteld worden?
Zo te zien wel. Op insta 66 reacties, maar er staan er maar 10. Hetzelfde bericht op fb heeft 56 reacties, en die staan er ook allemaal.
pi_220518015
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 10:09 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik vind het ook apart/ raar dat het altijd mama is die naar de hap gaat. Papa gaat nooit! Misschien dat hij toevallig een keer wat heeft gedronken zodat jij niet mag rijden, maar dit os elke x zo.
Ik kan me zo voorstellen dat DBM het niet toestaat dat haar man naar de hap gaat met de kinderen. Zij is de moederkip die haar kinderen natuurlijk door en door kent, precies weet wat ze nodig hebben, én dit het beste kan uitleggen aan de artsen 🥴.
pi_220518042
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 10:09 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik vind het ook apart/ raar dat het altijd mama is die naar de hap gaat. Papa gaat nooit! Misschien dat hij toevallig een keer wat heeft gedronken zodat jij niet mag rijden, maar dit os elke x zo.
Bij ons was het vooral mijn man die naar de SEH ging. Hij is op dat moment nog rustiger en heeft dan meer geduld, en aangezien je er regelmatig uren zit te wachten werkte dat beter. Als het heel slecht ging gingen we het liefst samen. En dan de dag erna (draaide eigenlijk altijd uit op een opname, wat zal DBM daar jaloers op zijn 🙄) kwam bij hem de stress en emotie eruit en was ik weer steady.
In het geval van DBM denk ik dat zij liever zelf haar verhaal (leugens) ophangt.
pi_220518048
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 10:07 schreef LeSage het volgende:

[..]
Dat joepie stukje weet ik eigenlijk niet. Willen die kinderen echt graag thuis blijven? Die van mij willen vooral lekker naar school.
Nou ik denk dat als een kind zoveel aandacht krijgt, klein word gehouden en met speelgoed uitzoeken word bedolven dat zo'n keteltje daar snel misbruik van maakt.
Weet het uiteraard niet zeker, hier gingen de kinderen ook graag naar school
pi_220518107
Am is idd behoorlijk stil, geen vrolijk Pasen of sub kanaal reclame

Benieuwd of het wel goed met haar gaat!

DBM heb ik soms ook het gevoel dat ze gewoon niet naar de hap gaat hoor! Maar er wat op los verzint! Je kan gewoon mensen die je volgen blokkeren op je verhaal dus wie weet ziet haar man het geen eens
pi_220518149
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 10:36 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Zo te zien wel. Op insta 66 reacties, maar er staan er maar 10. Hetzelfde bericht op fb heeft 56 reacties, en die staan er ook allemaal.
Ah, suf. Ja dat zal het zijn.
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_220518150
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 10:47 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Bij ons was het vooral mijn man die naar de SEH ging. Hij is op dat moment nog rustiger en heeft dan meer geduld, en aangezien je er regelmatig uren zit te wachten werkte dat beter. Als het heel slecht ging gingen we het liefst samen. En dan de dag erna (draaide eigenlijk altijd uit op een opname, wat zal DBM daar jaloers op zijn 🙄) kwam bij hem de stress en emotie eruit en was ik weer steady.
In het geval van DBM denk ik dat zij liever zelf haar verhaal (leugens) ophangt.
Denk dat haar man steeds te horen krijgt van haar hoe ze hun kinderen van het randje des doods heeft gered... hij is helemaal blij en trots
pi_220518199
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 10:06 schreef poohenzo het volgende:
Heeft AM nog vrij vandaag ?
niets aangekondigd en nu mis ik het bijkletsmoment van maandagochtend. Tijd voor een boze pb 😂
pi_220518211
Ben ik de enige die denkt dat DBM helemaal niet bij de HAP is geweest? Ze zegt ook niet wat ze daar gezegd hebben. Hij druppelt al vijf dagen enz. De verhaallijn gaat me iets te makkelijk.
Wat is daar het dichstbijzijnde ziekenhuis?
pi_220518213
Vetfitmama ook weer in haar onderbroek op Insta. Het wordt steeds bloter. Zou ze bewijsdrang hebben?

[ Bericht 18% gewijzigd door Miepje77 op 06-04-2026 16:01:23 ]
pi_220518218
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 10:02 schreef roosszz het volgende:

[..]
Gelukkig stond Winston gisteren niet voor de deur dan
Die had terug gedeinsd denk ik
pi_220518251
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 22:14 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze kennen elkaar al 20 jaar, zijn nog steeds niet uitgepraat en nu blijkt muziek ook al jaren een lijntje te zijn. Ze was een jaar of 12/13. Wat zal het qua muziek geweest zijn? Justin Bieber, Britney Spears?

Vraag me af hoe de ex van Tim naar deze vertoning kijkt.
Er zit 5 jaar verschil tussen hen, toch? Dus ze kent hem vanaf haar 12e. En hij kent haar vanaf zijn 17e.

Dan is 5 jaar best een groot verschil qua interesses en levensstijlen.

Ik vind het zo raar dat ze steeds doet alsof ze een heel verleden samen hebben en ze beste vrienden waren, maar Tim niet echt voorbij kwam in haar content.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220518258
Iemand de "live" van Sanneke gezien vanmorgen?
pi_220518282
Ok volg DBM niet maar als ik het zo lees hier denk ik: waarom zegt haar partner/familie/vrienden niets over haar gedrag? Menig persoon was allang tot de orde geroepen.
pi_220518453
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 11:34 schreef funkyfabulous het volgende:
Ok volg DBM niet maar als ik het zo lees hier denk ik: waarom zegt haar partner/familie/vrienden niets over haar gedrag? Menig persoon was allang tot de orde geroepen.
Heeft iemand haar al verteld dat een koptelefoon oorpijn klachten kan verergeren?
Normaal gelooft ze chat gpt toch ook altijd?
pi_220518456
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 11:21 schreef Miepje77 het volgende:
Vetfitmama ook weer in haar onderbroek op Insta. Het wordt steeds vlotter. Zou ze bewijsdrang hebben?
Wat een sneuneusje is dat! Is haar haar inmiddels weer gezond, of nog steeds een uitgedroogde bos dof touw?

Ze heeft me geblokkeerd nadat ik haar wat kritische vragen stelde. Niet het scherpste mes uit de la die meid.
  maandag 6 april 2026 @ 12:05:43 #168
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_220518474
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 10:07 schreef LeSage het volgende:

[..]
Dat joepie stukje weet ik eigenlijk niet. Willen die kinderen echt graag thuis blijven? Die van mij willen vooral lekker naar school.
Ja dit. Mijn dochter is helaas veel ziek op het moment. Maar zodra het kan wil ze naar school. Ze mist al zoveel, ook qua hobby enzo.
pi_220518563
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 11:21 schreef SterreKaatje het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat DBM helemaal niet bij de HAP is geweest? Ze zegt ook niet wat ze daar gezegd hebben. Hij druppelt al vijf dagen enz. De verhaallijn gaat me iets te makkelijk.
Wat is daar het dichstbijzijnde ziekenhuis?
Woon vlakbij haar. Ziekenhuis in Sneek gaat ze heen.
pi_220518649
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 11:28 schreef Cyan het volgende:

[..]
Er zit 5 jaar verschil tussen hen, toch? Dus ze kent hem vanaf haar 12e. En hij kent haar vanaf zijn 17e.

Dan is 5 jaar best een groot verschil qua interesses en levensstijlen.

Ik vind het zo raar dat ze steeds doet alsof ze een heel verleden samen hebben en ze beste vrienden waren, maar Tim niet echt voorbij kwam in haar content.
Is hij een jaar of 37? Dat is dan inderdaad een groot leeftijdsverschil als je 12 bent. Waren vast ook bijzondere gesprekken die ze toen voerden.
pi_220518655
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 12:16 schreef Marianka het volgende:

[..]
Woon vlakbij haar. Ziekenhuis in Sneek gaat ze heen.
Ik was laatst op de eerste hulp in Sneek en toen dacht ik, dit is DBM haar geliefde plek. (Voor ons was het een nachtmerrie )
pi_220518738
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 11:30 schreef Lalaland79 het volgende:
Iemand de "live" van Sanneke gezien vanmorgen?
Was het vanaf de bank?
pi_220518891
Het is best zorgwekkend dat MCW lijkt te denken dat het normaal is om anderen zo te claimen.
Tuurlijk, daar is de ander zelf ook verantwoordelijk voor, maar toch...
Is zij er eigenlijk weleens voor hen?
Dat vond ik bij haar besties al, MCW was altijd het middelpunt.

Ze lijkt te vergeten dat anderen ook hun eigen zorgen hebben, een eigen familie, eigen interesses etc.
pi_220518994
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 12:02 schreef Henrike het volgende:

[..]
Heeft iemand haar al verteld dat een koptelefoon oorpijn klachten kan verergeren?
Normaal gelooft ze chat gpt toch ook altijd?
De keren dat ik oorontsteking heb gehad deed slikken al enorm pijn, en enig contact in de buurt van mijn oren. Ik moet er niet aan denken dat ik op dat moment een koptelefoon mét geluid op zou moeten hebben..
pi_220519077
En nu is de blije mutti ziek, want ze heeft enorm veel last van 'fatique' (🤔😂) dus ze gaat 'sowieso' ziek worden zegt ze..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')