abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220517555
MW vind ik eigenlijk niets meer dan een moderne prostituee, net als de meeste influencers.
Jezelf en de privacy van je gezin verkopen voor geld. Daar zit sws nooit een stabiel persoon achter lijkt me.

Bij haar zie ik steeds meer gelijkenissen met een tante van mij.

Zo'n patroon van aandacht slurpen en weer afstoten als het je niet zint, gevoed door angst voor afwijzing en eenzaamheid, dat doet iets met je omgeving, en zeker met kinderen!
pi_220517558
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 07:22 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dan zou het al iemand moeten zijn die net zo in het leven staat; gierig, overal tegenaan schoppen. En geen man.
👀
pi_220517594
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 08:53 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
👀
Denk niet dat Judith er na al die jaren alleen aan moet beginnen😉word niemand blij van
Zij niet/ hij niet en Bob niet want die is verliefd op zijn moeder en zal geen indringer dulden vrees ik.
Dan had ze eerder iemand moeten leren kennen. Bob is nu zo aan de 1:1 aandacht gewend.
Kan Bob natuurlijk niks aan doen.
pi_220517606
Heeft Judith überhaupt ooit een relatie gehad?
I can't help it, if I'm lucky
pi_220517610
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 08:20 schreef Henrike het volgende:

[..]
Er stond laatst wel een sportauto op een foto voor het huis, dus kan idd die van Tim zijn.
Die grote bmw kocht ze tijdens of net voor de poly weet ik nog.
In elk geval tijdens de poly. JvP was mee om hem te halen.
pi_220517707
Wat een onzin. Natuurlijk zou Judith een relatie kunnen krijgen met een man of vrouw. Ik heb geen idee van haar voorkeur, maar het is nogal raar om te stellen dat iemand geen relatie zou kunnen hebben of krijgen. Wat jeo ok van iemand vindt.
pi_220517712
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 08:23 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Sofie, tekstjes maken als je een drankje op hebt kun je beter niet meer doen. Swifferen in de reacties helpt dan namelijk niet zoveel.

Als je je socials serieus neemt zul je er toch echt wat meer aandacht aan moeten geven. Gelukkig ben je eigen baas🙈
Ik opende net een bericht waar 86 reacties onder stonden en dat bleken er nog 10 te zijn?? Krijgen ze zoveel haat? Sinds wanneer nemen mensen die moeite?
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_220517729
Ik begrijp die Tim niet. Hij was zijn baan al kwijt, na amper 8 dagen als trainer in België, en lijkt nu de persoonlijke assistent en animator van MCW te zijn. Zo komt zijn carrière nooit meer van de grond natuurlijk. Hij had gelijk werk moeten maken om weer als trainer elders aan de bak te gaan.

Daarnaast lijkt hij amper zijn eigen kinderen te zien. Dus hij heeft geen werk (al is hij wellicht in dienst bij MCW), zorgt niet voor eigen woonruimte om in alle rust zijn eigen kinderen te ontvangen en een band mee op te bouwen, werkt niet aan zijn voetbalcarrière.

Ja, ik zou ook huilen als ik Tim was. En nog harder als ik zijn familie was. Wat doet die man, joh? Als MCW echt van hem zou houden, zou ze hem weer het veld opschoppen, en naar zijn kinderen. Maar die houdt vooral van zichzelf.

Tis toch te gek voor woorden.
pi_220517732
Dus Flipje vreet eerst 15 mini hamburgertjesweg, dan ineens weer MEGA oorpijn, HAP, om vervolgens met een koptelefoon op, op de bank te chillen...u-hu..🤔🤥🤥🤥

Kind heeft ook geen oorontsteking maar uiteraard een FIKSE oorontsteking...
pi_220517737
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 09:30 schreef Shuri het volgende:
Ik begrijp die Tim niet. Hij was zijn baan al kwijt, na amper 8 dagen als trainer in België, en lijkt nu de persoonlijke assistent en animator van MCW te zijn. Zo komt zijn carrière nooit meer van de grond natuurlijk. Hij had gelijk werk moeten maken om weer als trainer elders aan de bak te gaan.

Daarnaast lijkt hij amper zijn eigen kinderen te zien. Dus hij heeft geen werk (al is hij wellicht in dienst bij MCW), zorgt niet voor eigen woonruimte om in alle rust zijn eigen kinderen te ontvangen en een band mee op te bouwen, werkt niet aan zijn voetbalcarrière.

Ja, ik zou ook huilen als ik Tim was. En nog harder als ik zijn familie was. Wat doet die man, joh? Als MCW echt van hem zou houden, zou ze hem weer het veld opschoppen, en naar zijn kinderen. Maar die houdt vooral van zichzelf.

Tis toch te gek voor woorden.
En de persoonlijke zakdoek, waar zij haar tranen aan kan drogen
pi_220517741
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 09:25 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Wat een onzin. Natuurlijk zou Judith een relatie kunnen krijgen met een man of vrouw. Ik heb geen idee van haar voorkeur, maar het is nogal raar om te stellen dat iemand geen relatie zou kunnen hebben of krijgen. Wat jeo ok van iemand vindt.
Niemand zegt toch dat ze geen relatie kan krijgen? Meer dat we het ons niet kunnen voorstellen, Judith met een relatie
pi_220517743
Judith heeft ook alweer dagen dezelfde trui aan, en haar haren mag ze ook weer weleens wassen
pi_220517769
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 09:25 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Alles kan...
pi_220517786
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 09:31 schreef opwegnaar het volgende:
Dus Flipje vreet eerst 15 mini hamburgertjesweg, dan ineens weer MEGA oorpijn, HAP, om vervolgens met een koptelefoon op, op de bank te chillen...u-hu..🤔🤥🤥🤥

Kind heeft ook geen oorontsteking maar uiteraard een FIKSE oorontsteking...
Hij was ook nog naar de kerk hè, en hij heeft met zijn vader een tijd buiten gespeeld.
Toen gegeten en toen ineens moest hij naar de hap. Zo ziek dat hij met iPad en dekentje incl koptelefoin( ff googlen hoe verstandig dat is bij een fikse oorontsteking)op de bank mocht.
Joepieee denkt Flip morgen extra dagje thuis
pi_220517811
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 09:26 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Ik opende net een bericht waar 86 reacties onder stonden en dat bleken er nog 10 te zijn?? Krijgen ze zoveel haat? Sinds wanneer nemen mensen die moeite?
Laatst zag ik veel reacties maar het bleken er maar een paar te zijn. Erbij stond: op FB x reacties.
Dus ik vermoed dat ze tegenwoordig opgeteld worden?
pi_220517825
Ik volg de moeder niet, maar een kind dat zo vaak aangemeld wordt bij een HAP, krijgt toch op z'n minst een kritische opmerking achter de naam?
Ik vind het ongelooflijk (ergerlijk) wat ik hier lees.
Aandachtsorgel die moeder.

Andere ergernissen: Sien, die moeder van de drieling met haar aaneenlopende reclame voor een gekregen weekendje uit. #ontvolg
  maandag 6 april 2026 @ 10:02:09 #142
405872 roosszz
never give up!
pi_220517878
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 09:34 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith heeft ook alweer dagen dezelfde trui aan, en haar haren mag ze ook weer weleens wassen
Gelukkig stond Winston gisteren niet voor de deur dan
pi_220517891
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 16:52 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Ach, en ook weer iemand benauwd daar in huis, ik denk vanavond nog even naar de HAP/SEH of kinderarts aan de lijn.
BINGO!! 🫠
pi_220517893
Heeft AM nog vrij vandaag ?
pi_220517895
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 09:40 schreef Henrike het volgende:

[..]
Hij was ook nog naar de kerk hè, en hij heeft met zijn vader een tijd buiten gespeeld.
Toen gegeten en toen ineens moest hij naar de hap. Zo ziek dat hij met iPad en dekentje incl koptelefoin( ff googlen hoe verstandig dat is bij een fikse oorontsteking)op de bank mocht.
Joepieee denkt Flip morgen extra dagje thuis
Dat joepie stukje weet ik eigenlijk niet. Willen die kinderen echt graag thuis blijven? Die van mij willen vooral lekker naar school.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220517898
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 10:02 schreef roosszz het volgende:

[..]
Gelukkig stond Winston gisteren niet voor de deur dan
Terwijl ze dacht dat ze een kans maakte met haar lot met nr 25
Viel het net in een wijk vlakbij haar
pi_220517900
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 10:05 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
BINGO!! 🫠
Wel met een plottwist, het was voor de ander :+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220517904
Ik vind het ook apart/ raar dat het altijd mama is die naar de hap gaat. Papa gaat nooit! Misschien dat hij toevallig een keer wat heeft gedronken zodat jij niet mag rijden, maar dit os elke x zo.
pi_220517909
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 10:07 schreef LeSage het volgende:

[..]
Wel met een plottwist, het was voor de ander :+
Hahaha ja er moet wel iets van een verrassings element nog in haar verhaal zitten toch?! Het benauwde kind kon ook nog lekker scheuren met een karretje in de appie 🤔🤡
pi_220517957
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 10:09 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik vind het ook apart/ raar dat het altijd mama is die naar de hap gaat. Papa gaat nooit! Misschien dat hij toevallig een keer wat heeft gedronken zodat jij niet mag rijden, maar dit os elke x zo.
Volgens DBM drinken ze allebei nooit alcohol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')