👀quote:Op maandag 6 april 2026 07:22 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dan zou het al iemand moeten zijn die net zo in het leven staat; gierig, overal tegenaan schoppen. En geen man.
Denk niet dat Judith er na al die jaren alleen aan moet beginnen😉word niemand blij vanquote:
In elk geval tijdens de poly. JvP was mee om hem te halen.quote:Op maandag 6 april 2026 08:20 schreef Henrike het volgende:
[..]
Er stond laatst wel een sportauto op een foto voor het huis, dus kan idd die van Tim zijn.
Die grote bmw kocht ze tijdens of net voor de poly weet ik nog.
Ik opende net een bericht waar 86 reacties onder stonden en dat bleken er nog 10 te zijn?? Krijgen ze zoveel haat? Sinds wanneer nemen mensen die moeite?quote:Op maandag 6 april 2026 08:23 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Sofie, tekstjes maken als je een drankje op hebt kun je beter niet meer doen. Swifferen in de reacties helpt dan namelijk niet zoveel.
Als je je socials serieus neemt zul je er toch echt wat meer aandacht aan moeten geven. Gelukkig ben je eigen baas🙈
En de persoonlijke zakdoek, waar zij haar tranen aan kan drogenquote:Op maandag 6 april 2026 09:30 schreef Shuri het volgende:
Ik begrijp die Tim niet. Hij was zijn baan al kwijt, na amper 8 dagen als trainer in België, en lijkt nu de persoonlijke assistent en animator van MCW te zijn. Zo komt zijn carrière nooit meer van de grond natuurlijk. Hij had gelijk werk moeten maken om weer als trainer elders aan de bak te gaan.
Daarnaast lijkt hij amper zijn eigen kinderen te zien. Dus hij heeft geen werk (al is hij wellicht in dienst bij MCW), zorgt niet voor eigen woonruimte om in alle rust zijn eigen kinderen te ontvangen en een band mee op te bouwen, werkt niet aan zijn voetbalcarrière.
Ja, ik zou ook huilen als ik Tim was. En nog harder als ik zijn familie was. Wat doet die man, joh? Als MCW echt van hem zou houden, zou ze hem weer het veld opschoppen, en naar zijn kinderen. Maar die houdt vooral van zichzelf.
Tis toch te gek voor woorden.
Niemand zegt toch dat ze geen relatie kan krijgen? Meer dat we het ons niet kunnen voorstellen, Judith met een relatiequote:Op maandag 6 april 2026 09:25 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Wat een onzin. Natuurlijk zou Judith een relatie kunnen krijgen met een man of vrouw. Ik heb geen idee van haar voorkeur, maar het is nogal raar om te stellen dat iemand geen relatie zou kunnen hebben of krijgen. Wat jeo ok van iemand vindt.
Alles kan...quote:Op maandag 6 april 2026 09:25 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Wat een onzin. Natuurlijk zou Judith een relatie kunnen krijgen met een man of vrouw. Ik heb geen idee van haar voorkeur, maar het is nogal raar om te stellen dat iemand geen relatie zou kunnen hebben of krijgen. Wat jeo ok van iemand vindt.
Hij was ook nog naar de kerk hè, en hij heeft met zijn vader een tijd buiten gespeeld.quote:Op maandag 6 april 2026 09:31 schreef opwegnaar het volgende:
Dus Flipje vreet eerst 15 mini hamburgertjesweg, dan ineens weer MEGA oorpijn, HAP, om vervolgens met een koptelefoon op, op de bank te chillen...u-hu..🤔🤥🤥🤥
Kind heeft ook geen oorontsteking maar uiteraard een FIKSE oorontsteking...
Laatst zag ik veel reacties maar het bleken er maar een paar te zijn. Erbij stond: op FB x reacties.quote:Op maandag 6 april 2026 09:26 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Ik opende net een bericht waar 86 reacties onder stonden en dat bleken er nog 10 te zijn?? Krijgen ze zoveel haat? Sinds wanneer nemen mensen die moeite?
Gelukkig stond Winston gisteren niet voor de deur danquote:Op maandag 6 april 2026 09:34 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith heeft ook alweer dagen dezelfde trui aan, en haar haren mag ze ook weer weleens wassen
BINGO!! 🫠quote:Op zondag 5 april 2026 16:52 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Ach, en ook weer iemand benauwd daar in huis, ik denk vanavond nog even naar de HAP/SEH of kinderarts aan de lijn.
Dat joepie stukje weet ik eigenlijk niet. Willen die kinderen echt graag thuis blijven? Die van mij willen vooral lekker naar school.quote:Op maandag 6 april 2026 09:40 schreef Henrike het volgende:
[..]
Hij was ook nog naar de kerk hè, en hij heeft met zijn vader een tijd buiten gespeeld.
Toen gegeten en toen ineens moest hij naar de hap. Zo ziek dat hij met iPad en dekentje incl koptelefoin( ff googlen hoe verstandig dat is bij een fikse oorontsteking)op de bank mocht.
Joepieee denkt Flip morgen extra dagje thuis
Terwijl ze dacht dat ze een kans maakte met haar lot met nr 25quote:Op maandag 6 april 2026 10:02 schreef roosszz het volgende:
[..]
Gelukkig stond Winston gisteren niet voor de deur dan
Wel met een plottwist, het was voor de anderquote:
Hahaha ja er moet wel iets van een verrassings element nog in haar verhaal zitten toch?! Het benauwde kind kon ook nog lekker scheuren met een karretje in de appie 🤔🤡quote:Op maandag 6 april 2026 10:07 schreef LeSage het volgende:
[..]
Wel met een plottwist, het was voor de ander
Volgens DBM drinken ze allebei nooit alcoholquote:Op maandag 6 april 2026 10:09 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik vind het ook apart/ raar dat het altijd mama is die naar de hap gaat. Papa gaat nooit! Misschien dat hij toevallig een keer wat heeft gedronken zodat jij niet mag rijden, maar dit os elke x zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |