Op threads eet ie veel, op insta gaat ie dood van de oorpijn.quote:Op zondag 5 april 2026 23:12 schreef Henrike het volgende:
En dan is ze bij de hap geweest, kind heeft oorontsteking blijkbaar.
Zij kan pas dinsdag de kno bellen? Er heeft toch een arts gekeken? Die zal toch wel weten hoe en wat. Denk dat de diagnose meeviel en dat de bezorgde moeder een zwaarder etiketje wil van de kno .
Het kereltje weet volgens mij inmiddels heel goed hoe hij zijn moeder naar de hand kan zetten.
Steeds lekker onder het dekentje op de bank met extra schermtijd... slim( o nee hoogbegaafd)
Maar wie was er dan zo benauwd dat ze niet konden gourmetten? Rennende flap in de supermarkt?
Ik denk dat ze gewoon gebeld heeftquote:Op zondag 5 april 2026 23:17 schreef Lodelie het volgende:
Ik geloof het gewoon niet eens meer dat ze weer bij de hap is geweest.
Hier kom je echt niet zomaar hij de hap en als ze haar naam en dossiers zien, dan weten ze ook wel hoe serieus zij haar moeten nemen.
Hij heeft "zwaardere pijnstilling" gekregen? Bij een ontsteking had hij gewoon antibiotica gekregen.
Mensen zoals zij belasten de zorg enorm en maken de zorg onbetaalbaar!
Ja natuurlijk, een week niet thuisgebleven is een week niet geleefd!quote:Op zondag 5 april 2026 23:20 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon gebeld heeft
Of het oordeel van de hap stond haar niet aan want ze wil dinsdag de kno bellen.
Als dat nodig was geweest had de arts dat wel geregeld.
Nee , zij heeft niet de uitslag die ze wou.
Flip kan dinsdag mooi thuis blijven van school
En flip denkt; mooi kat in t bakkie , die moeder van mij trapt er mooi weer in.quote:Op zondag 5 april 2026 23:21 schreef popje het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, een week niet thuisgebleven is een week niet geleefd!
Geen koptelefoon of oortjes bij een oorontsteking. Dat is echt zo slecht!quote:Op zondag 5 april 2026 23:13 schreef Moppie1982 het volgende:
Zoveel oorpijn maar met een koptelefoon op de bank? Hoe dan?
Ik vind haar kids ook geen magere kinderen hoor
Weet er zelf alles vanquote:Op zondag 5 april 2026 23:17 schreef Henrike het volgende:
[..]
Nou dat, bij heftige oorpijn lagen ze hier dubbel van de pijn huilend op de bank.
Vaak ook met hoge koorts.
🤦♀️quote:Op zondag 5 april 2026 22:43 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik vind Tim dan wel weer een figuur dat naar Justin Bieber luistert 🫣😂
Manische Mina's 😂quote:Op zondag 5 april 2026 22:46 schreef Raradefayee het volgende:
[..]
De manische mina’s hebben de swifferknop weer gevonden. Louter reacties waarin ze de hemel in worden geprezen, mogen blijven bestaan. Liefs, ❤
Ik kan me Judith in een relatie echt niet voorstellen, geen idee waaromquote:Op zondag 5 april 2026 23:17 schreef Nieve het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel ongezond die moeder-kind relatie daar.
Dat zij hem totaal adoreert is al bijzonder, maar dat ze zijn gevoel voor haar ook zo beschrijft is nog veel bijzonderder. Het zou denk ik goed zijn als daar ooit nog een derde persoon in de vorm van een partner bijkomt voor haar waar zij die gevoelens wel op een gepaste manier kan uiten, want B is nu haar hele wereld en ze legt daarmee veel druk op hem.
Ik ook niet. Ze lijkt me ook een erg onaangenaam persoon om mee samen te wonen 🙈.quote:Op maandag 6 april 2026 00:09 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik kan me Judith in een relatie echt niet voorstellen, geen idee waarom
Lachen en huilen tegelijk. Zou mij, als ik haar was, wel helpen in het verwerkingsprocesquote:Op zondag 5 april 2026 22:14 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze kennen elkaar al 20 jaar, zijn nog steeds niet uitgepraat en nu blijkt muziek ook al jaren een lijntje te zijn. Ze was een jaar of 12/13. Wat zal het qua muziek geweest zijn? Justin Bieber, Britney Spears?
Vraag me af hoe de ex van Tim naar deze vertoning kijkt.
Ik zou me echt flink bedonderd voelen door alle uitspraken die MCW doet. Alsof ze elkaar nooit los hebben gelaten. En aan de andere kant zou ik ook heel hard lachen om het puberale gedrag van het volgzame joch.quote:Op maandag 6 april 2026 04:51 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Lachen en huilen tegelijk. Zou mij, als ik haar was, wel helpen in het verwerkingsproces
Dan zou het al iemand moeten zijn die net zo in het leven staat; gierig, overal tegenaan schoppen. En geen man.quote:Op maandag 6 april 2026 00:09 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik kan me Judith in een relatie echt niet voorstellen, geen idee waarom
Als er 7 zitplaatsen zijn vraag ik mij af waarom ze die nooit gebruikt. Ik heb nooit anders gezien dan een kind voorin. Hoe dan ook, er zal een auto bij moeten komen voor Tim en z’n kinderen. Of hij heeft een auto maar zien we die niet.quote:Op zondag 5 april 2026 22:48 schreef Henrike het volgende:
[..]
Autofreak hier, het is zelfs een x7 volgens mij😉met
7 zitplaatsen , dus nu ruimte over
Daarom vinden ze ook dat ze geweldige werkgevers zijn. Hun medewerkers zijn zo blij met ze. Volgens mij verwijderen ze in het echte leven ook iedereen met een andere mening en blijven ook daar alleen de fans over. Deze vrouwen zijn zo ziekelijk vol van zichzelf.quote:Op zondag 5 april 2026 22:46 schreef Raradefayee het volgende:
[..]
De manische mina’s hebben de swifferknop weer gevonden. Louter reacties waarin ze de hemel in worden geprezen, mogen blijven bestaan. Liefs, ❤
Ik vind dat in deze ook vreemd. Ook vanwege de leeftijd trouwens. Onze 2 jarige zoon wilde tot een paar maanden geleden alleen mama, continu bij mij op schoot zitten, kusjes willen en papa mocht niks 😂 daar maakten wij ook grapjes over a la ‘hij denkt dat ik Beyoncé ben’ maar met zon grote knul als Bob mag ik hopen dat die fase voorbij is 😂quote:Op zondag 5 april 2026 23:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou ik schrok ook een beetje van de term verliefdheid. Dat gebruik je toch niet om de band met je kind te omschrijven? Dat vind ik echt raar en ongezond.
Bij de Nagelkerkjes spreekt de 8 jarige zoon nog af om met mama in bad te gaan. Dus zo ongewoon is het bij sommige mensen nietquote:Op maandag 6 april 2026 07:40 schreef Zeeschelp het volgende:
[..]
Ik vind dat in deze ook vreemd. Ook vanwege de leeftijd trouwens. Onze 2 jarige zoon wilde tot een paar maanden geleden alleen mama, continu bij mij op schoot zitten, kusjes willen en papa mocht niks 😂 daar maakten wij ook grapjes over a la ‘hij denkt dat ik Beyoncé ben’ maar met zon grote knul als Bob mag ik hopen dat die fase voorbij is 😂
Ik ook 🫣quote:Op maandag 6 april 2026 00:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ze lijkt me ook een erg onaangenaam persoon om mee samen te wonen 🙈.
En ik vind haar nog sekslozer dan AM
Er stond laatst wel een sportauto op een foto voor het huis, dus kan idd die van Tim zijn.quote:Op maandag 6 april 2026 07:27 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Als er 7 zitplaatsen zijn vraag ik mij af waarom ze die nooit gebruikt. Ik heb nooit anders gezien dan een kind voorin. Hoe dan ook, er zal een auto bij moeten komen voor Tim en z’n kinderen. Of hij heeft een auto maar zien we die niet.
Jammer dat ze die reacties verwijderen, zal ze weer volgers schelen.quote:
Ja dat zal ook wel , te confronterend misschien ook.quote:Op maandag 6 april 2026 08:47 schreef Loveischocolala het volgende:
Maar de waarheid kan hard zijn dan verwijder je het maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |