Dat infuus van een paar weken terug heeft in elk geval z’n werk gedaan. De sneltrein dendert voort. Oh nee, sneltrein is OV. Daar doet ze niet aan. De X5 dendert voort, kramp in de rechtervoet en gaan!quote:Op zondag 5 april 2026 22:27 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze vliegt voor iedere scheet naar Spanje, maar eindelijk naar Parijs! Zo'n 5u (?) rijden van haar woonplaats, but she made it! (Heul spontaan)
Die gaan in al hun domheid gewoon die tent openen. Komt er soort van controle dan een gespeelde: oepsie dat wisten we niet we spreken niet zo goed Spaans etc. Wat dat betreft zijn ze ook gewoon vals. Tenminste ik vind Janneke vals uit haar ogen kijken en alles té mooi voorspiegelen. Van de zorgzame moeke uit Tollebeek is het een geldbeluste niets ontziende graaier geworden.quote:Op zondag 5 april 2026 16:38 schreef Tarantelle het volgende:
Ik vraag mij bij de Jelies steeds af hoe ze het gaan doen met certificaten. Wie gaat die halen? Die meiden zijn gewend hard te werken, dus dat zit wel goed, maar het lijkt vooral zoiets dat door va voor hen bedacht is. Hoe leuk is zoiets als het niet je eigen ambitie is?
Ze hoeven niet meer stiekem te foen.quote:Op zondag 5 april 2026 14:57 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik had dit beter niet kunnen weten.
Wat mij in de podcast steeds opvalt is dat ze regelmatig benoemt dat ze eindelijk met Tim kan zijn. Misschien bedoelt ze er verder niks raars mee maar het klinkt alsof Koen een tussenstation is geweest. Onderweg van A naar Beter.
Ik vind Tim dan wel weer een figuur dat naar Justin Bieber luistert 🫣😂quote:Op zondag 5 april 2026 22:14 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze kennen elkaar al 20 jaar, zijn nog steeds niet uitgepraat en nu blijkt muziek ook al jaren een lijntje te zijn. Ze was een jaar of 12/13. Wat zal het qua muziek geweest zijn? Justin Bieber, Britney Spears?
Vraag me af hoe de ex van Tim naar deze vertoning kijkt.
De manische mina’s hebben de swifferknop weer gevonden. Louter reacties waarin ze de hemel in worden geprezen, mogen blijven bestaan. Liefs, ❤quote:Op zondag 5 april 2026 22:38 schreef lila01 het volgende:
[..]
Ze hoeven niet meer stiekem te foen.
In feite geeft ze ermee aan dat het klopt van dat vreemdgaan.
Autofreak hier, het is zelfs een x7 volgens mij😉metquote:Op zondag 5 april 2026 22:32 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat infuus van een paar weken terug heeft in elk geval z’n werk gedaan. De sneltrein dendert voort. Oh nee, sneltrein is OV. Daar doet ze niet aan. De X5 dendert voort, kramp in de rechtervoet en gaan!
En wat zei ik een paar uur geleden, die doet vnv nog even rondje HAP, en ja hoor, na die 15 hamburgers kwam ze 'm de oren uit en had ie zo een pijn dat ze weer naar de hap moest...quote:Op zondag 5 april 2026 22:36 schreef IlseMarije het volgende:
Op threads schrijft DBM dat haar zoon zoooveel eet en zooo mager is. Ik kan me vergissen maar volgens mij zijn beide kinderen van DBM niet mager. Maar alles voor de aandacht he?
En ik vond het echt keurige reacties, lief ook.quote:Op zondag 5 april 2026 22:46 schreef Raradefayee het volgende:
[..]
De manische mina’s hebben de swifferknop weer gevonden. Louter reacties waarin ze de hemel in worden geprezen, mogen blijven bestaan. Liefs, ❤
Vooruitziende blik!quote:Op zondag 5 april 2026 22:53 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
En wat zei ik een paar uur geleden, die doet vnv nog even rondje HAP, en ja hoor, na die 15 hamburgers kwam ze 'm de oren uit en had ie zo een pijn dat ze weer naar de hap moest...
Nou ik schrok ook een beetje van de term verliefdheid. Dat gebruik je toch niet om de band met je kind te omschrijven? Dat vind ik echt raar en ongezond.quote:Op zondag 5 april 2026 22:56 schreef Henrike het volgende:
Judith helpt Bob die de tafel al vol heeft met gevonden eieren nog even mee, laat hem toch eens een keer niet altijd winnen.
En dat stukje over verliefdheid... bizar
quote:met het gevoel heel veel van iemand te houden, altijd bij hem of haar te willen zijn en met hem of haar te willen vrijen
Hij at toch juist nooit iets?quote:Op zondag 5 april 2026 22:36 schreef IlseMarije het volgende:
Op threads schrijft DBM dat haar zoon zoooveel eet en zooo mager is. Ik kan me vergissen maar volgens mij zijn beide kinderen van DBM niet mager. Maar alles voor de aandacht he?
Nee inderdaad en ook hoe zij het omschrijft. Ze had ook kunnen zeggen: Bob is zo blij en gelukkig dat ik meer kan, ik zie het aan hemquote:Op zondag 5 april 2026 23:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou ik schrok ook een beetje van de term verliefdheid. Dat gebruik je toch niet om de band met je kind te omschrijven? Dat vind ik echt raar en ongezond.
Ik vind het ook heel ongezond die moeder-kind relatie daar.quote:Op zondag 5 april 2026 23:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou ik schrok ook een beetje van de term verliefdheid. Dat gebruik je toch niet om de band met je kind te omschrijven? Dat vind ik echt raar en ongezond.
Nou dat, bij heftige oorpijn lagen ze hier dubbel van de pijn huilend op de bank.quote:Op zondag 5 april 2026 23:13 schreef Moppie1982 het volgende:
Zoveel oorpijn maar met een koptelefoon op de bank? Hoe dan?
Ik vind haar kids ook geen magere kinderen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |