Ja klopt. Eerst stoorde ik me daaraan bij Iris en nu bij Michelle. Iris komt er nu bijna helemaal niet meer tussen.quote:Op zondag 5 april 2026 19:19 schreef Hyacinth het volgende:
Eerst praatte iris steeds door m heen, nu m door iris. Ze moeten elkaar steeds aftroeven. Vermoeiende, neppe vriendschap.
Haha zij vindt zichzelf zoooo geweldig. En maar toeristen op Curaçao afzeiken, ze is zelf geen haar beter. Klagen over de warmte, klagen over de hoge kosten van boodschappen, zeiken zagen en zeuren.quote:Op zondag 5 april 2026 15:40 schreef Harper het volgende:
Lindaopcuracao zit niet op Curacao maar in Panama. Deelde vooraf de luxe accommodaties waar ze zouden verblijven. De tweede in the middle of nowhere, waar niks te doen is. Ga je daarvoor naar Panama?
Helaas kon ze niet slapen want geen stroom dus geen airco. Je zou bijna medelijden krijgen
Door al die gouden mossels dacht ik even heel ergens anders aan bij “soppen in de B&B van vrienden”, tot ik zag dat het over de Jelies ging 😂.quote:Op zondag 5 april 2026 17:22 schreef Harper het volgende:
[..]
Soppen in de B&B van vrienden is vast ook niet hun eigen ambitie.
Va en moe worden blij van deze toppers, dat is genoeg motivatie kennelijk.
Dat certificaat, geen idee. Het zou me niet verbazen als ze daar geen weet van hebben en zonder dat de tent opstarten.
Dit had ik ook😂😂quote:Op zondag 5 april 2026 20:17 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Door al die gouden mossels dacht ik even heel ergens anders aan bij “soppen in de B&B van vrienden”, tot ik zag dat het over de Jelies ging 😂.
Afgelopen week las ik de post van 27 maart van MCW. Dat een fijn huis leuk is, mooie spullen blij kunnen maken, maar dat allemaal einde van de dag heel betrekkelijk is. Zo makkelijk gezegd als je geld al water uit kan geven, maar zou ze dat ook nog zeggen als ze failliet zou gaan en 3 hoog achter komt te zitten met 4 kinderen zonder Timmie en personeel? Ik denk dat ik het antwoord weet, al gun ik haar ook dat ze er dan echt achter mag komen wat telt in het leven.
En daarna zie je een meisje door de winkel rennen.quote:Op zondag 5 april 2026 17:41 schreef Henrike het volgende:
Ok Dbm
Gisteren erg moe, slaapje in de middag.
Vandaag barstende koppijn maar wel filmpje op de bank
En ja hoor er
Is er weer 1 benauwd...
Benieuwd naar gedag van morgen.
😂quote:Op zondag 5 april 2026 20:17 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Door al die gouden mossels dacht ik even heel ergens anders aan bij “soppen in de B&B van vrienden”, tot ik zag dat het over de Jelies ging 😂.
Afgelopen week las ik de post van 27 maart van MCW. Dat een fijn huis leuk is, mooie spullen blij kunnen maken, maar dat allemaal einde van de dag heel betrekkelijk is. Zo makkelijk gezegd als je geld al water uit kan geven, maar zou ze dat ook nog zeggen als ze failliet zou gaan en 3 hoog achter komt te zitten met 4 kinderen zonder Timmie en personeel? Ik denk dat ik het antwoord weet, al gun ik haar ook dat ze er dan echt achter mag komen wat telt in het leven.
Gewoon pijnlijk hoe de decadentie er vanaf spat, vooral omdat veel van haar trouwe volgers haar volgden vanwege het moederschap (staat nu ergens onderaan het lijstje van Mies) en de combinatie met haar kledingzaak (ook naar de zijlijn). Ook de Walks zijn uit beeld (pa en broertje), terwijl die alles voor haar waren.quote:Op zondag 5 april 2026 20:26 schreef WildeTuinen het volgende:
Wat ik trouwens ook niet begrijp mij Michelle: paar weken geleden was de shit aan bij Jolie noé. Het personeel bood zelfs aan om geen salaris te ontvangen. En nu zit mevrouw weer in een super duur hotel in Parijs, shoot sjaaltjes van Hermes en vliegt wekelijks naar Spanje op en neer.
Zou mij oprecht genaaid voelen als ik 1 van haar medewerkers was die een paar weken geleden nog in de stress zat omdat het financieel allemaal zo moeilijk was.
Ja dat dacht ik ook maar wie was benauwd dan , ik snap er geen sapperdeflap meer vanquote:Op zondag 5 april 2026 20:28 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
En daarna zie je een meisje door de winkel rennen.
Ze zagen de Arc de Triomphe😭quote:Op zondag 5 april 2026 21:41 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Waarom moet Michelle (en Tim kennelijk ook) huilen als Tim haar wakker maakt?
Ik vind het ook om te janken als mijn wekker 's ochtends afgaat, maar dat is vast niet wat ze bedoeld 😂.
De reacties zijn niet per se positief. Er reageren ook mensen dat Michelle niet te verstaan is,maar daar heb ik dan weer geen last van.
Ook op Youtube wordt het de grote Mies show genoemd. Zo gevoelig als zij zichzelf altijd voordeed, dan zou haar dat toch moeten raken, lijkt me. Maar denken dat je wat meer bent dan de pleps, zo graag willen dat mensen naar je opkijken, pochen met je reisjes en je etentjes. Zou dat omzet genereren of haken mensen daardoor juist af, en shoppen ze wel ergens anders online?quote:Op zondag 5 april 2026 21:41 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vind het ook om te janken als mijn wekker 's ochtends afgaat, maar dat is vast niet wat ze bedoeld 😂.
De reacties zijn niet per se positief. Er reageren ook mensen dat Michelle niet te verstaan is,maar daar heb ik dan weer geen last van.
Misschien schieten de tranen haar wel spontaan in de ogen als ze wakker wordt en ze komt erachter dat het geen nachtmerrie is die Tim , maar werkelijkheidquote:Op zondag 5 april 2026 21:41 schreef Dievanhiernaast het volgende:
"Muziek is ‘n soort van lijntje in ons leven. Was het in onze vriendschap, en is het nu we samen zijn nog meer."quote:Op zondag 5 april 2026 21:47 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Misschien schieten de tranen haar wel spontaan in de ogen als ze wakker wordt en ze komt erachter dat het geen nachtmerrie is die Tim , maar werkelijkheid
Ze kennen elkaar al 20 jaar, zijn nog steeds niet uitgepraat en nu blijkt muziek ook al jaren een lijntje te zijn. Ze was een jaar of 12/13. Wat zal het qua muziek geweest zijn? Justin Bieber, Britney Spears?quote:Op zondag 5 april 2026 21:53 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
"Muziek is ‘n soort van lijntje in ons leven. Was het in onze vriendschap, en is het nu we samen zijn nog meer."
Hoe oud was Mies ook al weer toen ze met Koen verkering kreeg? Daarvoor had ze al een muzikaal lijntje met Tim. Ze waren toen toch nog maar net de vriendenboekjes ontgroeid?
🤣quote:Op zondag 5 april 2026 22:12 schreef WildeTuinen het volgende:
Ik moest ook een keer huilen in de auto bij de arc de triomph. Had tegen mijn man gezegd dat ik wilde ruilen voordat we in Parijs waren en ineens waren we daar en moest ik dus dwars door Parijs rijden 😅. Janken, alles. Al die auto's en dat getoeter. Dus wat dat betreft snap ik Mies wel.
Ze vliegt voor iedere scheet naar Spanje, maar eindelijk naar Parijs! Zo'n 5u (?) rijden van haar woonplaats, but she made it! (Heul spontaan)quote:Op zondag 5 april 2026 21:46 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze zagen de Arc de Triomphe😭
En eindelijk was het ze gelukt, met z’n tweetjes in Parijs🥰
😂😂quote:Op zondag 5 april 2026 22:12 schreef WildeTuinen het volgende:
Ik moest ook een keer huilen in de auto bij de arc de triomph. Had tegen mijn man gezegd dat ik wilde ruilen voordat we in Parijs waren en ineens waren we daar en moest ik dus dwars door Parijs rijden 😅. Janken, alles. Al die auto's en dat getoeter. Dus wat dat betreft snap ik Mies wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |