abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220515322
Eerst praatte iris steeds door m heen, nu m door iris. Ze moeten elkaar steeds aftroeven. Vermoeiende, neppe vriendschap.
pi_220515343
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 19:19 schreef Hyacinth het volgende:
Eerst praatte iris steeds door m heen, nu m door iris. Ze moeten elkaar steeds aftroeven. Vermoeiende, neppe vriendschap.
Ja klopt. Eerst stoorde ik me daaraan bij Iris en nu bij Michelle. Iris komt er nu bijna helemaal niet meer tussen.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220515360
Ik heb de podcast van de dames weer even geluisterd, maar wat is er in hemelsnaam aan de hand met mevrouw Walk?
Ze vindt het belachelijk dat Iris met de bus naar Schiphol moet en van David, ivm de financiën, de bus moet pakken. Quotes als: is dit een grap? Ik heb een mening etc? Daarna vertelde Iris dat ze bij de eerste keer met de bus een incident had. Michelle meteen: werd je herkend?
Echt..... Wat denkt zij wel niet? Dat ze de koningin is of zo?
Daarna een heel verhaal over de onmogelijke liefde tussen Tim en Mies, waarin ze dus weer helemaal niets zegt.
Huilend hand in hand toen ze Parijs in reden want het deed haar denken aan het liedje: looks like we made it.
Hypomaan lijkt ze wel, niet te doen.
Idd ook heel veel door Iris heen kletsen.

[ Bericht 0% gewijzigd door WildeTuinen op 05-04-2026 19:31:46 (Fout in de tekst ) ]
pi_220515575
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 15:40 schreef Harper het volgende:
Lindaopcuracao zit niet op Curacao maar in Panama. Deelde vooraf de luxe accommodaties waar ze zouden verblijven. De tweede in the middle of nowhere, waar niks te doen is. Ga je daarvoor naar Panama?
Helaas kon ze niet slapen want geen stroom dus geen airco. Je zou bijna medelijden krijgen ;)
Haha zij vindt zichzelf zoooo geweldig. En maar toeristen op Curaçao afzeiken, ze is zelf geen haar beter. Klagen over de warmte, klagen over de hoge kosten van boodschappen, zeiken zagen en zeuren.
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_220515601
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 17:22 schreef Harper het volgende:

[..]
Soppen in de B&B van vrienden is vast ook niet hun eigen ambitie.
Va en moe worden blij van deze toppers, dat is genoeg motivatie kennelijk.
Dat certificaat, geen idee. Het zou me niet verbazen als ze daar geen weet van hebben en zonder dat de tent opstarten.
Door al die gouden mossels dacht ik even heel ergens anders aan bij “soppen in de B&B van vrienden”, tot ik zag dat het over de Jelies ging 😂.

Afgelopen week las ik de post van 27 maart van MCW. Dat een fijn huis leuk is, mooie spullen blij kunnen maken, maar dat allemaal einde van de dag heel betrekkelijk is. Zo makkelijk gezegd als je geld al water uit kan geven, maar zou ze dat ook nog zeggen als ze failliet zou gaan en 3 hoog achter komt te zitten met 4 kinderen zonder Timmie en personeel? Ik denk dat ik het antwoord weet, al gun ik haar ook dat ze er dan echt achter mag komen wat telt in het leven.
pi_220515620
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 20:17 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Door al die gouden mossels dacht ik even heel ergens anders aan bij “soppen in de B&B van vrienden”, tot ik zag dat het over de Jelies ging 😂.

Afgelopen week las ik de post van 27 maart van MCW. Dat een fijn huis leuk is, mooie spullen blij kunnen maken, maar dat allemaal einde van de dag heel betrekkelijk is. Zo makkelijk gezegd als je geld al water uit kan geven, maar zou ze dat ook nog zeggen als ze failliet zou gaan en 3 hoog achter komt te zitten met 4 kinderen zonder Timmie en personeel? Ik denk dat ik het antwoord weet, al gun ik haar ook dat ze er dan echt achter mag komen wat telt in het leven.
Dit had ik ook😂😂
pi_220515665
Wat ik trouwens ook niet begrijp mij Michelle: paar weken geleden was de shit aan bij Jolie noé. Het personeel bood zelfs aan om geen salaris te ontvangen. En nu zit mevrouw weer in een super duur hotel in Parijs, shoot sjaaltjes van Hermes en vliegt wekelijks naar Spanje op en neer.
Zou mij oprecht genaaid voelen als ik 1 van haar medewerkers was die een paar weken geleden nog in de stress zat omdat het financieel allemaal zo moeilijk was.
pi_220515673
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 17:41 schreef Henrike het volgende:
Ok Dbm
Gisteren erg moe, slaapje in de middag.
Vandaag barstende koppijn maar wel filmpje op de bank
En ja hoor er
Is er weer 1 benauwd...
Benieuwd naar gedag van morgen.
En daarna zie je een meisje door de winkel rennen.
pi_220515729
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 20:17 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]

😂
pi_220515733
MW

Zo, er staan pittige reacties onder de podcast op Insta. Die zullen ook wel weer geswifferd worden. Vooral richting Mies, dat ze haar familie en echte vriendinnen heeft laten vallen voor dit inhoudsloze bestaan met Tim(samengevat). Het is vooral veel egocentrisch en snobistisch gewauwel in de podcast vinden mensen. Ben het ermee eens dat Michelle totaal onherkenbare is veranderd en niet ten goede.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zomerzonnetjw op 05-04-2026 20:45:23 (Typfout) ]
pi_220515769
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 20:26 schreef WildeTuinen het volgende:
Wat ik trouwens ook niet begrijp mij Michelle: paar weken geleden was de shit aan bij Jolie noé. Het personeel bood zelfs aan om geen salaris te ontvangen. En nu zit mevrouw weer in een super duur hotel in Parijs, shoot sjaaltjes van Hermes en vliegt wekelijks naar Spanje op en neer.
Zou mij oprecht genaaid voelen als ik 1 van haar medewerkers was die een paar weken geleden nog in de stress zat omdat het financieel allemaal zo moeilijk was.
Gewoon pijnlijk hoe de decadentie er vanaf spat, vooral omdat veel van haar trouwe volgers haar volgden vanwege het moederschap (staat nu ergens onderaan het lijstje van Mies) en de combinatie met haar kledingzaak (ook naar de zijlijn). Ook de Walks zijn uit beeld (pa en broertje), terwijl die alles voor haar waren.

(Denk trouwens dat zij het hele reisje, inclusief alles gewoon op de zaak wegschrijft. Maar dan snap ik nog niet hoe je het geld zo tegen de plinten kan laten klotsen.)

[ Bericht 0% gewijzigd door Zomerzonnetjw op 05-04-2026 20:45:51 (Typfout) ]
pi_220515819
MCW: For every high there is a low. Die gaat zichzelf echt gigantisch tegenkomen.
pi_220515904
Oei ik zie nu ook de reacties onder een post op de pagina van de podcast. Het lijkt van dichtbij te komen? Ook wel echt emotionele en inhoudelijke reacties (niet zomaar geblaat)

Maar laten we er nog maar goed naar kijken, want ook die staan er vermoedelijk niet lang.
pi_220516069
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 20:28 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
En daarna zie je een meisje door de winkel rennen.
Ja dat dacht ik ook maar wie was benauwd dan , ik snap er geen sapperdeflap meer van
pi_220516084
MW: ik denk dat ze nooit op haar FB-pagina kijkt, maar dat wat ze mbt de podcast upload op insta rechtstreeks naar haar FB gaat. Daar is ze nog getrouwd met Koen, haar header is nog een foto van jaren terug. Wat een verschil met nu, en niet in haar voordeel!
pi_220516208
Waarom moet Michelle (en Tim kennelijk ook) huilen als Tim haar wakker maakt?

Ik vind het ook om te janken als mijn wekker 's ochtends afgaat, maar dat is vast niet wat ze bedoeld 😂.

De reacties zijn niet per se positief. Er reageren ook mensen dat Michelle niet te verstaan is,maar daar heb ik dan weer geen last van.
pi_220516244
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 21:41 schreef Dievanhiernaast het volgende:

Ik vind het ook om te janken als mijn wekker 's ochtends afgaat, maar dat is vast niet wat ze bedoeld 😂.

De reacties zijn niet per se positief. Er reageren ook mensen dat Michelle niet te verstaan is,maar daar heb ik dan weer geen last van.
Ze zagen de Arc de Triomphe😭
En eindelijk was het ze gelukt, met z’n tweetjes in Parijs🥰
pi_220516249
quote:

Ook op Youtube wordt het de grote Mies show genoemd. Zo gevoelig als zij zichzelf altijd voordeed, dan zou haar dat toch moeten raken, lijkt me. Maar denken dat je wat meer bent dan de pleps, zo graag willen dat mensen naar je opkijken, pochen met je reisjes en je etentjes. Zou dat omzet genereren of haken mensen daardoor juist af, en shoppen ze wel ergens anders online?
pi_220516258
quote:

Misschien schieten de tranen haar wel spontaan in de ogen als ze wakker wordt en ze komt erachter dat het geen nachtmerrie is die Tim , maar werkelijkheid
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220516298
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 21:47 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Misschien schieten de tranen haar wel spontaan in de ogen als ze wakker wordt en ze komt erachter dat het geen nachtmerrie is die Tim , maar werkelijkheid
"Muziek is ‘n soort van lijntje in ons leven. Was het in onze vriendschap, en is het nu we samen zijn nog meer."
Hoe oud was Mies ook al weer toen ze met Koen verkering kreeg? Daarvoor had ze al een muzikaal lijntje met Tim. Ze waren toen toch nog maar net de vriendenboekjes ontgroeid?
pi_220516435
Ik moest ook een keer huilen in de auto bij de arc de triomph. Had tegen mijn man gezegd dat ik wilde ruilen voordat we in Parijs waren en ineens waren we daar en moest ik dus dwars door Parijs rijden 😅. Janken, alles. Al die auto's en dat getoeter. Dus wat dat betreft snap ik Mies wel.
pi_220516450
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 21:53 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
"Muziek is ‘n soort van lijntje in ons leven. Was het in onze vriendschap, en is het nu we samen zijn nog meer."
Hoe oud was Mies ook al weer toen ze met Koen verkering kreeg? Daarvoor had ze al een muzikaal lijntje met Tim. Ze waren toen toch nog maar net de vriendenboekjes ontgroeid?
Ze kennen elkaar al 20 jaar, zijn nog steeds niet uitgepraat en nu blijkt muziek ook al jaren een lijntje te zijn. Ze was een jaar of 12/13. Wat zal het qua muziek geweest zijn? Justin Bieber, Britney Spears?

Vraag me af hoe de ex van Tim naar deze vertoning kijkt.
pi_220516455
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 22:12 schreef WildeTuinen het volgende:
Ik moest ook een keer huilen in de auto bij de arc de triomph. Had tegen mijn man gezegd dat ik wilde ruilen voordat we in Parijs waren en ineens waren we daar en moest ik dus dwars door Parijs rijden 😅. Janken, alles. Al die auto's en dat getoeter. Dus wat dat betreft snap ik Mies wel.
🤣
pi_220516519
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 21:46 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze zagen de Arc de Triomphe😭
En eindelijk was het ze gelukt, met z’n tweetjes in Parijs🥰
Ze vliegt voor iedere scheet naar Spanje, maar eindelijk naar Parijs! Zo'n 5u (?) rijden van haar woonplaats, but she made it! (Heul spontaan)
pi_220516525
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 22:12 schreef WildeTuinen het volgende:
😂😂
Het verkeer werd Tim te veel.

Ze omschrijft t ook als een filmscene, alsof ze helemaal idyllische alleen over de arc de triomph rijden,natte ogen naar elkaar kijkend. I wanna know what love is op de achtergrond, in de achteruitkijkspiegel een trotse Robert ten Brink.

Terwijl het daar nstuurlijk een grote chaos van toeterende auto's is 🙈
pi_220516538
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 22:27 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze vliegt voor iedere scheet naar Spanje, maar eindelijk naar Parijs! Zo'n 5u (?) rijden van haar woonplaats, but she made it! (Heul spontaan)
Dat infuus van een paar weken terug heeft in elk geval z’n werk gedaan. De sneltrein dendert voort. Oh nee, sneltrein is OV. Daar doet ze niet aan. De X5 dendert voort, kramp in de rechtervoet en gaan!
pi_220516554
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 16:38 schreef Tarantelle het volgende:
Ik vraag mij bij de Jelies steeds af hoe ze het gaan doen met certificaten. Wie gaat die halen? Die meiden zijn gewend hard te werken, dus dat zit wel goed, maar het lijkt vooral zoiets dat door va voor hen bedacht is. Hoe leuk is zoiets als het niet je eigen ambitie is?
Die gaan in al hun domheid gewoon die tent openen. Komt er soort van controle dan een gespeelde: oepsie dat wisten we niet we spreken niet zo goed Spaans etc. Wat dat betreft zijn ze ook gewoon vals. Tenminste ik vind Janneke vals uit haar ogen kijken en alles té mooi voorspiegelen. Van de zorgzame moeke uit Tollebeek is het een geldbeluste niets ontziende graaier geworden.
pi_220516555
Op threads schrijft DBM dat haar zoon zoooveel eet en zooo mager is. Ik kan me vergissen maar volgens mij zijn beide kinderen van DBM niet mager. Maar alles voor de aandacht he?
pi_220516563
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 14:57 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik had dit beter niet kunnen weten.

Wat mij in de podcast steeds opvalt is dat ze regelmatig benoemt dat ze eindelijk met Tim kan zijn. Misschien bedoelt ze er verder niks raars mee maar het klinkt alsof Koen een tussenstation is geweest. Onderweg van A naar Beter.
Ze hoeven niet meer stiekem te foen.
In feite geeft ze ermee aan dat het klopt van dat vreemdgaan.
pi_220516578
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 22:14 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze kennen elkaar al 20 jaar, zijn nog steeds niet uitgepraat en nu blijkt muziek ook al jaren een lijntje te zijn. Ze was een jaar of 12/13. Wat zal het qua muziek geweest zijn? Justin Bieber, Britney Spears?

Vraag me af hoe de ex van Tim naar deze vertoning kijkt.
Ik vind Tim dan wel weer een figuur dat naar Justin Bieber luistert 🫣😂
pi_220516603
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 22:38 schreef lila01 het volgende:

[..]
Ze hoeven niet meer stiekem te foen.
In feite geeft ze ermee aan dat het klopt van dat vreemdgaan.
De manische mina’s hebben de swifferknop weer gevonden. Louter reacties waarin ze de hemel in worden geprezen, mogen blijven bestaan. Liefs, ❤
pi_220516616
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 22:32 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat infuus van een paar weken terug heeft in elk geval z’n werk gedaan. De sneltrein dendert voort. Oh nee, sneltrein is OV. Daar doet ze niet aan. De X5 dendert voort, kramp in de rechtervoet en gaan!
Autofreak hier, het is zelfs een x7 volgens mij😉met
7 zitplaatsen , dus nu ruimte over
pi_220516641
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 22:36 schreef IlseMarije het volgende:
Op threads schrijft DBM dat haar zoon zoooveel eet en zooo mager is. Ik kan me vergissen maar volgens mij zijn beide kinderen van DBM niet mager. Maar alles voor de aandacht he?
En wat zei ik een paar uur geleden, die doet vnv nog even rondje HAP, en ja hoor, na die 15 hamburgers kwam ze 'm de oren uit en had ie zo een pijn dat ze weer naar de hap moest...
pi_220516644
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 22:46 schreef Raradefayee het volgende:

[..]
De manische mina’s hebben de swifferknop weer gevonden. Louter reacties waarin ze de hemel in worden geprezen, mogen blijven bestaan. Liefs, ❤
En ik vond het echt keurige reacties, lief ook.
Onnodig om ze te verwijderen
pi_220516651
Judith helpt Bob die de tafel al vol heeft met gevonden eieren nog even mee, laat hem toch eens een keer niet altijd winnen.
En dat stukje over verliefdheid... bizar
pi_220516665
Een feestdag is geen feestdag als je niet naar de hap bent geweest 🥳
Kreeg laatst een herinnering van ons laatste hapbezoek via mijn foto's 😂 5 jaar terug had mijn zoon zijn arm gebroken en toen moest ik foto maken van zijn stoere gips voor oma 👌 dus we zijn al tijdje niet geweest
pi_220516670
Dbm weer bij de HAP geweest 🫣
pi_220516697
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 23:00 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dbm weer bij de HAP geweest 🫣
Knettergek
  zondag 5 april 2026 @ 23:08:43 #89
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_220516699
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 22:53 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
En wat zei ik een paar uur geleden, die doet vnv nog even rondje HAP, en ja hoor, na die 15 hamburgers kwam ze 'm de oren uit en had ie zo een pijn dat ze weer naar de hap moest...
Vooruitziende blik!
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
  Moderator zondag 5 april 2026 @ 23:10:12 #90
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220516705
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 22:56 schreef Henrike het volgende:
Judith helpt Bob die de tafel al vol heeft met gevonden eieren nog even mee, laat hem toch eens een keer niet altijd winnen.
En dat stukje over verliefdheid... bizar
Nou ik schrok ook een beetje van de term verliefdheid. Dat gebruik je toch niet om de band met je kind te omschrijven? Dat vind ik echt raar en ongezond.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  zondag 5 april 2026 @ 23:10:13 #91
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_220516706
Zij heeft echt een ongezonde manier om haar kinderen voor het minste of geringste 'ziek te verklaren', en als er niks mis is, laat ze wel iets onderzoeken wat potentieel mis zou kunnen zijn...
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
  Moderator zondag 5 april 2026 @ 23:11:07 #92
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220516709
Volgens het online woordenboek:

quote:
met het gevoel heel veel van iemand te houden, altijd bij hem of haar te willen zijn en met hem of haar te willen vrijen
:r :r :r
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_220516714
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 22:36 schreef IlseMarije het volgende:
Hij at toch juist nooit iets?
Ik kan het niet meer bijhouden bij die vrouw.

En nu weer naar de hap. Voor sterkere pijnstilling hoef je niet naar de hap.
'Hij krijgt steeds buisjes'
'We hebben dit vaker gehad, dst eindigde altijd op de ok'.

Ja voor buisjes moet ie naar de ok. Is vervelend maar t is een ingreep van niks.
pi_220516716
En dan is ze bij de hap geweest, kind heeft oorontsteking blijkbaar.
Zij kan pas dinsdag de kno bellen? Er heeft toch een arts gekeken? Die zal toch wel weten hoe en wat. Denk dat de diagnose meeviel en dat de bezorgde moeder een zwaarder etiketje wil van de kno .
Het kereltje weet volgens mij inmiddels heel goed hoe hij zijn moeder naar de hand kan zetten.
Steeds lekker onder het dekentje op de bank met extra schermtijd... slim( o nee hoogbegaafd)
Maar wie was er dan zo benauwd dat ze niet konden gourmetten? Rennende flap in de supermarkt?
pi_220516724
Zoveel oorpijn maar met een koptelefoon op de bank? Hoe dan?

Ik vind haar kids ook geen magere kinderen hoor
pi_220516735
Deviervankim die 'safety first' schrijft
Een vier (?) jarige op zo'n ding laten rijden is per definitie al niet 'safety first' toch?

Noem mij een negatieve Nelly of een Karen , maar ik begrijp echt niet dat mensen het een goed idee vinden om een jong kind op een motor te laten rijden.
pi_220516736
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 23:10 schreef Meke het volgende:

[..]
Nou ik schrok ook een beetje van de term verliefdheid. Dat gebruik je toch niet om de band met je kind te omschrijven? Dat vind ik echt raar en ongezond.
Nee inderdaad en ook hoe zij het omschrijft. Ze had ook kunnen zeggen: Bob is zo blij en gelukkig dat ik meer kan, ik zie het aan hem
pi_220516738
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 23:10 schreef Meke het volgende:

[..]
Ik vind het ook heel ongezond die moeder-kind relatie daar.
Dat zij hem totaal adoreert is al bijzonder, maar dat ze zijn gevoel voor haar ook zo beschrijft is nog veel bijzonderder. Het zou denk ik goed zijn als daar ooit nog een derde persoon in de vorm van een partner bijkomt voor haar waar zij die gevoelens wel op een gepaste manier kan uiten, want B is nu haar hele wereld en ze legt daarmee veel druk op hem.
pi_220516740
Ik geloof het gewoon niet eens meer dat ze weer bij de hap is geweest.

Hier kom je echt niet zomaar hij de hap en als ze haar naam en dossiers zien, dan weten ze ook wel hoe serieus zij haar moeten nemen.

Hij heeft "zwaardere pijnstilling" gekregen? Bij een ontsteking had hij gewoon antibiotica gekregen.

Mensen zoals zij belasten de zorg enorm en maken de zorg onbetaalbaar!
pi_220516741
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 23:13 schreef Moppie1982 het volgende:
Zoveel oorpijn maar met een koptelefoon op de bank? Hoe dan?

Ik vind haar kids ook geen magere kinderen hoor
Nou dat, bij heftige oorpijn lagen ze hier dubbel van de pijn huilend op de bank.
Vaak ook met hoge koorts.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')