Ik las het ja, ik snap echt niet wat zij in die Trump supporter zietquote:Op maandag 6 april 2026 22:47 schreef poohenzo het volgende:
Volgen jullie ook de juice van Yvonne? Vandaag over Jutta en Jake . Het zou me niet verbazen als ze gelijk heeft
Van alleen kijken naar dat gefrut aan elkaar krijg ik al de kriebels.quote:Op maandag 6 april 2026 22:38 schreef Fietsbel26 het volgende:
MCW;
Dat karaoke zingen in de auto.. Tim lijkt er niet zo van te zijn.
Wel typisch dat zij altijd van die rituelen voor alles lijkt te moeten hebben. Bij JvP was het dat frikandelbroodje (?) wat ze áltijd haalden als ze wekelijks op inkoop gingen (inkopen laat ze btw ook nooit meer zien), naast dat vreselijke handje vasthouden. En nu met Tim ineens dit karaoke zingen. Alsof je niet gewoon naast elkaar in de auto kunt zitten, naar de radio of spotify kunt luisteren, wat kletsen of meezingen als je zin hebt. Het moet altijd gelijk een 'hele happening' zijn.
En dan dat handje, ik zou er zo kriegel van worden. Dat gezweet en ge-aai terwijl je aan het autorijden bent. Fijn voor haar wel dat zij altijd partners had/heeft die dat allemaal ook okay vinden.
Heb gisteren naar aanleiding van jullie posts over de diverse kommentaren op de podcast even naar de podcast op YT gekeken. Alleen wat snippets want 50min trek ik niet. Toevallig had ik precies het stukje met de bus. MCW's reactie was echt bizar. Decadent, het niveau "Openbaar Vervoer" is zij allang en breed ontstegen. Ik was eigenlijk wel aangenaam verrast door Iris in de stukjes die ik zag. Bedacht me daarna ook dat zij zich verder probeert te ontwikkelen als onderneemster en dat haar man schijnbaar een kritisch klankbord voor haar is. MCW teert nu sinds 3 (?) jaar op de webshop met steeds minder inzet (lijkt het) en het exploiteren van de klaver op insta maar dat is het. Echt nieuwe initiatieven heeft ze daarna niet meer ontplooit toch, ik schaar een podcast daar niet onder (of het klappen van de poly).
Nu ik toch aan het typen ben; viel me op YT op dat de 'kijkersaantallen' van de podcast ook geen stijgende lijn laten zien. Het begon hoog, liep daarna snel terug, blijft nu redelijk stabiel met een langzame daling. Alleen een uitschieter over die seks aflevering en over wat qua titel leek te gaan over de poly. Waarschijnlijk sensatiezoekers dus (including me, moet eerlijk zeggen; voor de poly-uit-de-school-klap-aflevering zou ik die 50min wel uitzitten).
Ging ze ook niet twee dagen naar de sauna? Daar heb je geen telefoon, en sowieso niet zoveel om over te posten denk ikquote:Op maandag 6 april 2026 22:56 schreef Harper het volgende:
[..]
Op een feestdag na de zondag is ze altijd offline volgens mij.
Famequote:Op maandag 6 april 2026 23:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik las het ja, ik snap echt niet wat zij in die Trump supporter ziet
Echt onbegrijpelijk vind ik dat, een dame met zoveel talent, die zichzelf zo verlaagd voor wat famequote:
Je moet wel opletten hè? ;-) ;-)quote:Op maandag 6 april 2026 22:38 schreef Fietsbel26 het volgende:
MCW;
Wel typisch dat zij altijd van die rituelen voor alles lijkt te moeten hebben. Bij JvP was het dat frikandelbroodje (?) wat ze áltijd haalden als ze wekelijks op inkoop gingen (inkopen laat ze btw ook nooit meer zien), naast dat vreselijke handje vasthouden. En nu met Tim ineens dit karaoke zingen. Alsof je niet gewoon naast elkaar in de auto kunt zitten, naar de radio of spotify kunt luisteren, wat kletsen of meezingen als je zin hebt. Het moet altijd gelijk een 'hele happening' zijn.
En dan dat handje, ik zou er zo kriegel van worden. Dat gezweet en ge-aai terwijl je aan het autorijden bent. Fijn voor haar wel dat zij altijd partners had/heeft die dat allemaal ook okay vinden.
Heb gisteren naar aanleiding van jullie posts over de diverse kommentaren op de podcast even naar de podcast op YT gekeken. Alleen wat snippets want 50min trek ik niet. Toevallig had ik precies het stukje met de bus. MCW's reactie was echt bizar. Decadent, het niveau "Openbaar Vervoer" is zij allang en breed ontstegen. Ik was eigenlijk wel aangenaam verrast door Iris in de stukjes die ik zag. Bedacht me daarna ook dat zij zich verder probeert te ontwikkelen als onderneemster en dat haar man schijnbaar een kritisch klankbord voor haar is. MCW teert nu sinds 3 (?) jaar op de webshop met steeds minder inzet (lijkt het) en het exploiteren van de klaver op insta maar dat is het. Echt nieuwe initiatieven heeft ze daarna niet meer ontplooit toch, ik schaar een podcast daar niet onder (of het klappen van de poly).
Nu ik toch aan het typen ben; viel me op YT op dat de 'kijkersaantallen' van de podcast ook geen stijgende lijn laten zien. Het begon hoog, liep daarna snel terug, blijft nu redelijk stabiel met een langzame daling. Alleen een uitschieter over die seks aflevering en over wat qua titel leek te gaan over de poly. Waarschijnlijk sensatiezoekers dus (including me, moet eerlijk zeggen; voor de poly-uit-de-school-klap-aflevering zou ik die 50min wel uitzitten).
Oh ja, die broodjes tuna melt ofzo bij het tankstation. En inderdaad, altijd handjes vasthouden. Ook opvallend dat Tim nu altijd degene is die rijdt en Michelle zit er als de passenger princess naast.quote:Op maandag 6 april 2026 22:38 schreef Fietsbel26 het volgende:
MCW;
Ik vermoed dat het starten van tradities nog een jaar is uitgesteld. De eierschaal is waarschijnlijk nog niet uitgepakt en ze weet niet in welke doos of vuilniszak die zit. En toen ze eindelijk leuke Paas accessoires wilde kopen was het meeste al uitverkocht.quote:Op maandag 6 april 2026 22:39 schreef Kaascroissantje het volgende:
Heeft iemand deze dagen de eierschaal van Sanneke gespot? Of ben ik de enige die daar de focus op had en hem niet heeft gevonden?
Viel mij ook op dat zij nooit meer rijdt terwijl ze voorheen altijd riep “auto’s zijn echt mijn ding ik houd echt van het rijden en rijdt eigenlijk altijd zelf”quote:Op dinsdag 7 april 2026 06:36 schreef Cyan het volgende:
[..]
Oh ja, die broodjes tuna melt ofzo bij het tankstation. En inderdaad, altijd handjes vasthouden. Ook opvallend dat Tim nu altijd degene is die rijdt en Michelle zit er als de passenger princess naast.
Ik heb de indruk dat Michelle niet zoveel tijd en energie meer in die webshop steekt. Er zijn inderdaad geen inkoop stories meer want volgens mij wordt er veel online ingekocht. En van dat enthousiasme dat ze eindelijk weer haar eigen ideeën kon doorvoeren, zie je ook niets terug.
Daarnaast lijkt het alsof Tim altijd mee gaat naar de zaak.
Ik heb het idee dat Iris t.o.v. Michelle veel meer visie en drive heeft in haar ondernemerschap.
Wat betreft die podcast denk ik dat dit geen langdurig project is. Luisteraars beginnen zich steeds meer te storen aan Michelle. Het is denk ik een kwestie van tijd voordat deze vriendschap opdroogt en dus ook die podcast.
Gewoon puberaal, om bij elke verliefdheid te denken dat dit ware liefde is waar niet tegen te vechten valtquote:Op dinsdag 7 april 2026 08:02 schreef Lovelii2026 het volgende:
Michelle die in de podcast zegt zo intens verliefd te zijn en ‘het bestaat dus wel ‘. Ik kan het moeilijk serieus nemen aangezien Koen eerst ook hoteldebotel was eh met jvp was het dat later ook weer
De jongste is vandaag nog thuis want zieke juf, daar gaat haar planning! Die vrouw krijgt klap op klap!quote:Op dinsdag 7 april 2026 07:52 schreef Moppie1982 het volgende:
Gecondoleerd lieve MareMare,
Benieuwd of Am onder haar steen vandaan komt en ons weer moet bijpraten!
Kan ook een publiciteitsstunt zijn net als Rapper Kempie 🤣 ik gok een nieuw boek
Zou Sanneke haar eierschaal gebruikt hebben met Pasen?
Benieuwd wie er bij DBM nu weer ziek is 🤣
Heel veel sterkte!quote:Op maandag 6 april 2026 21:08 schreef Maremare het volgende:
Pfff al die fluflu's die hun kinderen als volwassenen behandelen. Snap daar niets van. Heel ongezond.
Wij proberen er op het moment alles aan te doen om onze 7-jarige vooral kind te laten zijn nu oma heel plotseling is overleden vorige week. Onbedoeld krijgt hij natuurlijk wel dingen mee, maar wil niet dat hij het gevoel heeft dat hij onze schouder is om op uit te huilen.
Ik vind dat zo’n k*t opmerking naar Koen en JVP toe. De zoveelste. Met Tommie is alles beter, lekkerder, intenser. Ofzo.quote:Op dinsdag 7 april 2026 08:02 schreef Lovelii2026 het volgende:
Michelle die in de podcast zegt zo intens verliefd te zijn en ‘het bestaat dus wel ‘. Ik kan het moeilijk serieus nemen aangezien Koen eerst ook hoteldebotel was eh met jvp was het dat later ook weer
Het is vooral kijk mij eens en kijk mij happy de peppie zijn. Geen idee naar wie ze zich wil bewijzen, maar echt gelukkig komt ze op mij niet over.quote:Op dinsdag 7 april 2026 08:27 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik vind dat zo’n k*t opmerking naar Koen en JVP toe. De zoveelste. Met Tommie is alles beter, lekkerder, intenser. Ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |