abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 april 2026 @ 21:57:57 #251
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220522073
Gecondoleerd Maremare 😘
pi_220522120
Gecondoleerd en sterkte @Maremare
pi_220522154
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 21:08 schreef Maremare het volgende:
Pfff al die fluflu's die hun kinderen als volwassenen behandelen. Snap daar niets van. Heel ongezond.

Wij proberen er op het moment alles aan te doen om onze 7-jarige vooral kind te laten zijn nu oma heel plotseling is overleden vorige week. Onbedoeld krijgt hij natuurlijk wel dingen mee, maar wil niet dat hij het gevoel heeft dat hij onze schouder is om op uit te huilen.
Gecondoleerd
pi_220522155
Gecondoleerd @Maremare
Koester de herinneringen!
pi_220522158
AM zal wel weer boze DM’s hebben ontvangen. Geen stories op maandag dat kan niet hoor
pi_220522166
Gecondoleerd @Maremare
pi_220522260
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 19:22 schreef Miepje77 het volgende:
Steeds als ik denk dat het niet erger kan bij Pascalle, schrik ik toch weer als ik een foto van haar zie.
Niet lullig bedoelt, maar ik zou dus echt schrikken van haar als ik haar tegen zou komen
pi_220522285
Gecondoleerd 🖤 @Maremare
pi_220522288
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 20:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith heeft niks meer over de tenniswedstrijd gezegd, Bob zal wel niet gewonnen hebben 🫣
Hij heeft gewonnen
pi_220522298
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 21:09 schreef proud_mami het volgende:
AM helemaal niks noppes nada gepost vandaag?!??
Volgens mij heb ik haar gespot op de snelweg in de buurt vab Zwolle zag zo'n geel gevaarte en het leek me Am

[ Bericht 1% gewijzigd door Henrike op 06-04-2026 22:37:20 ]
pi_220522309
quote:
Pfff al die fluflu's die hun kinderen als volwassenen behandelen. Snap daar niets van. Heel ongezond.

Wij proberen er op het moment alles aan te doen om onze 7-jarige vooral kind te laten zijn nu oma heel plotseling is overleden vorige week. Onbedoeld krijgt hij natuurlijk wel dingen mee, maar wil niet dat hij het gevoel heeft dat hij onze schouder is om op uit te huilen.
Hè bah, sterkte voor jullie
pi_220522323
Als ik dan op zo'n manier naar de Efteling moet...
Bedelen voor goedkope kaarten, maar wel minstens 50 procent korting
Tanken in België en jerrycans vol in de auto stallen
Een hotel boeken maar dan een carpaccio en boterham uit de verpakking eten, Mwah dan laat maar.
Smeer gewoon een zak broodjes voor in de Efteling, ga met je zoon langs een pannenkoekhuis of keertje Mac.
Anders blijf thuis
pi_220522327
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 17:59 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Een benauwd kind rennend achter een karretje in de supermarkt, en een kind met oorontsteking en loopoor met een koptelefoon op. Kan gewoon 😭 Én radslagen, salto’s en handstand op de trampoline kan óók prima als je ‘ziek’ bent 🙃
Naja, als ik vergelijk met mijn kind deze week 🥲 Zou dat best kunnen. Eerst alles onder kotsen, 10 minuten later staan springen, dansen en fietsen. Om vervolgens 4 uur later weer alles onder te kotsen. Mijne heeft dit dus altijd met ziek zijn. 🤪 En zo zijn veel kinderen.

Edit: ik ga dan ook niet naar de hap
pi_220522331
MCW;
Dat karaoke zingen in de auto.. Tim lijkt er niet zo van te zijn.
Wel typisch dat zij altijd van die rituelen voor alles lijkt te moeten hebben. Bij JvP was het dat frikandelbroodje (?) wat ze áltijd haalden als ze wekelijks op inkoop gingen (inkopen laat ze btw ook nooit meer zien), naast dat vreselijke handje vasthouden. En nu met Tim ineens dit karaoke zingen. Alsof je niet gewoon naast elkaar in de auto kunt zitten, naar de radio of spotify kunt luisteren, wat kletsen of meezingen als je zin hebt. Het moet altijd gelijk een 'hele happening' zijn.

En dan dat handje, ik zou er zo kriegel van worden. Dat gezweet en ge-aai terwijl je aan het autorijden bent. Fijn voor haar wel dat zij altijd partners had/heeft die dat allemaal ook okay vinden.

Heb gisteren naar aanleiding van jullie posts over de diverse kommentaren op de podcast even naar de podcast op YT gekeken. Alleen wat snippets want 50min trek ik niet. Toevallig had ik precies het stukje met de bus. MCW's reactie was echt bizar. Decadent, het niveau "Openbaar Vervoer" is zij allang en breed ontstegen. Ik was eigenlijk wel aangenaam verrast door Iris in de stukjes die ik zag. Bedacht me daarna ook dat zij zich verder probeert te ontwikkelen als onderneemster en dat haar man schijnbaar een kritisch klankbord voor haar is. MCW teert nu sinds 3 (?) jaar op de webshop met steeds minder inzet (lijkt het) en het exploiteren van de klaver op insta maar dat is het. Echt nieuwe initiatieven heeft ze daarna niet meer ontplooid toch, ik schaar een podcast daar niet onder (of het klappen van de poly).

Nu ik toch aan het typen ben; viel me op YT op dat de 'kijkersaantallen' van de podcast ook geen stijgende lijn laten zien. Het begon hoog, liep daarna snel terug, blijft nu redelijk stabiel met een langzame daling. Alleen een uitschieter over die seks aflevering en over wat qua titel leek te gaan over de poly. Waarschijnlijk sensatiezoekers dus (including me, moet eerlijk zeggen; voor de poly-uit-de-school-klap-aflevering zou ik die 50min wel uitzitten).

[ Bericht 0% gewijzigd door Fietsbel26 op 07-04-2026 07:57:25 ]
pi_220522338
Heeft iemand deze dagen de eierschaal van Sanneke gespot? Of ben ik de enige die daar de focus op had en hem niet heeft gevonden?
pi_220522343
Foutje. Quote ipv edit.
pi_220522347
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 22:36 schreef Henrike het volgende:
Als ik dan op zo'n manier naar de Efteling moet...
Bedelen voor goedkope kaarten, maar wel minstens 50 procent korting
Tanken in België en jerrycans vol in de auto stallen
Een hotel boeken maar dan een carpaccio en boterham uit de verpakking eten, Mwah dan laat maar.
Smeer gewoon een zak broodjes voor in de Efteling, ga met je zoon langs een pannenkoekhuis of keertje Mac.
Anders blijf thuis
Tja, als zij het op deze manier wil doen, laat haar lekker. Zolang die benzine veilig in die jerrycans blijft heeft niemand er last van toch? We zijn niet allemaal hetzelfde.
pi_220522354
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 22:39 schreef Kaascroissantje het volgende:
Heeft iemand deze dagen de eierschaal van Sanneke gespot? Of ben ik de enige die daar de focus op had en hem niet heeft gevonden?
Nope, niet gezien
pi_220522368
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 22:32 schreef Henrike het volgende:

[..]
Volgens mij heb ik haar gespot op de snelweg in de buurt vab Zwolle zag zo'n geel gevaarte en het leek me Am
Had ze een Teletubbie op d’r hoofd?
pi_220522369
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 22:37 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Naja, als ik vergelijk met mijn kind deze week 🥲 Zou dat best kunnen. Eerst alles onder kotsen, 10 minuten later staan springen, dansen en fietsen. Om vervolgens 4 uur later weer alles onder te kotsen. Mijne heeft dit dus altijd met ziek zijn. 🤪 En zo zijn veel kinderen.

Edit: ik ga dan ook niet naar de hap
In het geval van overgeven vind ik dat niet gek, lucht ook lekker op. Maar een kind wat benauwd is (en zeker een kind van DBM niet) zie ik niet snel rennen. Ik snap niet dat DBM haar duim nog niet leeg gezogen is, alle onzin die zij verkondigt. Leugenaar is ze.
pi_220522378
Volgen jullie ook de juice van Yvonne? Vandaag over Jutta en Jake . Het zou me niet verbazen als ze gelijk heeft
pi_220522426
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 21:09 schreef proud_mami het volgende:
AM helemaal niks noppes nada gepost vandaag?!??
Op een feestdag na de zondag is ze altijd offline volgens mij.

Gecondoleerd @Maremare.
pi_220522453
Gecondoleerd @Maremare
🌸
pi_220522459
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 22:40 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Tja, als zij het op deze manier wil doen, laat haar lekker. Zolang die benzine veilig in die jerrycans blijft heeft niemand er last van toch? We zijn niet allemaal hetzelfde.
Gelukkig niet nee, moest er niet aan denken
pi_220522463
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 22:45 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Had ze een Teletubbie op d’r hoofd?
Mijn man reed te snel, kon ik niet zien🤣
pi_220522465
Zou de meegenomen carpaccio wel gekoeld meegenomen zijn?

Ik vraag me oprecht wel af hoeveel Judith bespaart met even omrijden naar Bels om te tanken.
pi_220522474
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 22:47 schreef poohenzo het volgende:
Volgen jullie ook de juice van Yvonne? Vandaag over Jutta en Jake . Het zou me niet verbazen als ze gelijk heeft
Ik las het ja, ik snap echt niet wat zij in die Trump supporter ziet
pi_220522479
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 22:38 schreef Fietsbel26 het volgende:
MCW;
Wel typisch dat zij altijd van die rituelen voor alles lijkt te moeten hebben. Bij JvP was het dat frikandelbroodje (?) wat ze áltijd haalden als ze wekelijks op inkoop gingen (inkopen laat ze btw ook nooit meer zien), naast dat vreselijke handje vasthouden. En nu met Tim ineens dit karaoke zingen. Alsof je niet gewoon naast elkaar in de auto kunt zitten, naar de radio of spotify kunt luisteren, wat kletsen of meezingen als je zin hebt. Het moet altijd gelijk een 'hele happening' zijn.

En dan dat handje, ik zou er zo kriegel van worden. Dat gezweet en ge-aai terwijl je aan het autorijden bent. Fijn voor haar wel dat zij altijd partners had/heeft die dat allemaal ook okay vinden.

Heb gisteren naar aanleiding van jullie posts over de diverse kommentaren op de podcast even naar de podcast op YT gekeken. Alleen wat snippets want 50min trek ik niet. Toevallig had ik precies het stukje met de bus. MCW's reactie was echt bizar. Decadent, het niveau "Openbaar Vervoer" is zij allang en breed ontstegen. Ik was eigenlijk wel aangenaam verrast door Iris in de stukjes die ik zag. Bedacht me daarna ook dat zij zich verder probeert te ontwikkelen als onderneemster en dat haar man schijnbaar een kritisch klankbord voor haar is. MCW teert nu sinds 3 (?) jaar op de webshop met steeds minder inzet (lijkt het) en het exploiteren van de klaver op insta maar dat is het. Echt nieuwe initiatieven heeft ze daarna niet meer ontplooit toch, ik schaar een podcast daar niet onder (of het klappen van de poly).

Nu ik toch aan het typen ben; viel me op YT op dat de 'kijkersaantallen' van de podcast ook geen stijgende lijn laten zien. Het begon hoog, liep daarna snel terug, blijft nu redelijk stabiel met een langzame daling. Alleen een uitschieter over die seks aflevering en over wat qua titel leek te gaan over de poly. Waarschijnlijk sensatiezoekers dus (including me, moet eerlijk zeggen; voor de poly-uit-de-school-klap-aflevering zou ik die 50min wel uitzitten).
Van alleen kijken naar dat gefrut aan elkaar krijg ik al de kriebels.
Mijn man is best aanhankelijk, lang niet zo erg als Michelle (hij moet eens proberen op mijn rug te springen 😂) en daar word ik soms al naar van. Niet van mijn man, maar blijf gewoon ff van me af alsjeblieft🙈
Ik zou er ald gezelschap ook echt ongemakkelijk van worden
  Moderator maandag 6 april 2026 @ 23:09:04 #279
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220522493
Allereerst gecondoleerd @Maremare *;

quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 22:56 schreef Harper het volgende:

[..]
Op een feestdag na de zondag is ze altijd offline volgens mij.

Ging ze ook niet twee dagen naar de sauna? Daar heb je geen telefoon, en sowieso niet zoveel om over te posten denk ik
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  Moderator / Colorchick maandag 6 april 2026 @ 23:12:58 #280
382129 crew  Donna
pi_220522506
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 23:05 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik las het ja, ik snap echt niet wat zij in die Trump supporter ziet
Fame
pi_220522547
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 23:12 schreef Donna het volgende:

[..]
Fame
Echt onbegrijpelijk vind ik dat, een dame met zoveel talent, die zichzelf zo verlaagd voor wat fame
pi_220522565
Thanks lieverds 😘😘😘

Ben even wat MIA dus door al het geregel, maar dat gemekker en gemier van die fluflu's trek ik ook even niet zo lekker.
pi_220522631
Sterkte Maremare, wat verdrietig!
pi_220522648
quote:
MCW;

Heb gisteren naar aanleiding van jullie posts over de diverse kommentaren op de podcast even naar de podcast op YT gekeken. Alleen wat snippets want 50min trek ik niet. Toevallig had ik precies het stukje met de bus. MCW's reactie was echt bizar. Decadent, het niveau "Openbaar Vervoer" is zij allang en breed ontstegen. Ik was eigenlijk wel aangenaam verrast door Iris in de stukjes die ik zag. Bedacht me daarna ook dat zij zich verder probeert te ontwikkelen als onderneemster en dat haar man schijnbaar een kritisch klankbord voor haar is. MCW teert nu sinds 3 (?) jaar op de webshop met steeds minder inzet (lijkt het) en het exploiteren van de klaver op insta maar dat is het. Echt nieuwe initiatieven heeft ze daarna niet meer ontplooit toch, ik schaar een podcast daar niet onder (of het klappen van de poly).

Je moet wel opletten hè? ;-) ;-)
Het waren kaasbroodjes die Michelle en Jacq
bij het tankstation haalden. Gingen ze toen niet wekelijk naar Amsterdam voor de inkoop?
Dat waren best leuke filmpjes. Baby Laurens mee...

Madam Walk vindt het denk ik wel lekker dat iedereen voor haar werkt.
Iris komt inderdaad heel anders over.

[ Bericht 0% gewijzigd door lila01 op 07-04-2026 00:12:37 ]
pi_220522707
Haha iemand heeft het lef om onder de post van Sofie te schrijven: 'pabo? je maakt heel veel taalfouten'.
Meteen een stel domme mutsen die het voor Sofie opnemen.
pi_220522780
Veel sterkte met het verlies, Maremare. Wat kan het leven soms oneerlijk zijn.
pi_220523084
quote:
MCW;

Oh ja, die broodjes tuna melt ofzo bij het tankstation. En inderdaad, altijd handjes vasthouden. Ook opvallend dat Tim nu altijd degene is die rijdt en Michelle zit er als de passenger princess naast.

Ik heb de indruk dat Michelle niet zoveel tijd en energie meer in die webshop steekt. Er zijn inderdaad geen inkoop stories meer want volgens mij wordt er veel online ingekocht. En van dat enthousiasme dat ze eindelijk weer haar eigen ideeën kon doorvoeren, zie je ook niets terug.

Daarnaast lijkt het alsof Tim altijd mee gaat naar de zaak.

Ik heb het idee dat Iris t.o.v. Michelle veel meer visie en drive heeft in haar ondernemerschap.

Wat betreft die podcast denk ik dat dit geen langdurig project is. Luisteraars beginnen zich steeds meer te storen aan Michelle. Het is denk ik een kwestie van tijd voordat deze vriendschap opdroogt en dus ook die podcast.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220523113
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 22:39 schreef Kaascroissantje het volgende:
Ik vermoed dat het starten van tradities nog een jaar is uitgesteld. De eierschaal is waarschijnlijk nog niet uitgepakt en ze weet niet in welke doos of vuilniszak die zit. En toen ze eindelijk leuke Paas accessoires wilde kopen was het meeste al uitverkocht.
pi_220523167
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 06:36 schreef Cyan het volgende:

[..]
Oh ja, die broodjes tuna melt ofzo bij het tankstation. En inderdaad, altijd handjes vasthouden. Ook opvallend dat Tim nu altijd degene is die rijdt en Michelle zit er als de passenger princess naast.

Ik heb de indruk dat Michelle niet zoveel tijd en energie meer in die webshop steekt. Er zijn inderdaad geen inkoop stories meer want volgens mij wordt er veel online ingekocht. En van dat enthousiasme dat ze eindelijk weer haar eigen ideeën kon doorvoeren, zie je ook niets terug.

Daarnaast lijkt het alsof Tim altijd mee gaat naar de zaak.

Ik heb het idee dat Iris t.o.v. Michelle veel meer visie en drive heeft in haar ondernemerschap.

Wat betreft die podcast denk ik dat dit geen langdurig project is. Luisteraars beginnen zich steeds meer te storen aan Michelle. Het is denk ik een kwestie van tijd voordat deze vriendschap opdroogt en dus ook die podcast.
Viel mij ook op dat zij nooit meer rijdt terwijl ze voorheen altijd riep “auto’s zijn echt mijn ding ik houd echt van het rijden en rijdt eigenlijk altijd zelf”

Las ook ergens iets over de opa en oma, vast hetzelfde verhaal als broer walk, de besties, even allemaal een volle agenda die langs elkaar heen lopen
pi_220523211
Gecondoleerd lieve MareMare,

Benieuwd of Am onder haar steen vandaan komt en ons weer moet bijpraten!

Kan ook een publiciteitsstunt zijn net als Rapper Kempie 🤣 ik gok een nieuw boek

Zou Sanneke haar eierschaal gebruikt hebben met Pasen?

Benieuwd wie er bij DBM nu weer ziek is 🤣
pi_220523240
Gecondoleerd @Maremare
pi_220523246
Michelle die in de podcast zegt zo intens verliefd te zijn en ‘het bestaat dus wel ‘. Ik kan het moeilijk serieus nemen aangezien Koen eerst ook hoteldebotel was eh met jvp was het dat later ook weer
pi_220523338
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 08:02 schreef Lovelii2026 het volgende:
Michelle die in de podcast zegt zo intens verliefd te zijn en ‘het bestaat dus wel ‘. Ik kan het moeilijk serieus nemen aangezien Koen eerst ook hoteldebotel was eh met jvp was het dat later ook weer
Gewoon puberaal, om bij elke verliefdheid te denken dat dit ware liefde is waar niet tegen te vechten valt
En de smeulende puinhopen bedekken met nep plaatjes en klatergoud
I can't help it, if I'm lucky
  dinsdag 7 april 2026 @ 08:20:08 #294
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220523339
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 07:52 schreef Moppie1982 het volgende:
Gecondoleerd lieve MareMare,

Benieuwd of Am onder haar steen vandaan komt en ons weer moet bijpraten!

Kan ook een publiciteitsstunt zijn net als Rapper Kempie 🤣 ik gok een nieuw boek

Zou Sanneke haar eierschaal gebruikt hebben met Pasen?

Benieuwd wie er bij DBM nu weer ziek is 🤣
De jongste is vandaag nog thuis want zieke juf, daar gaat haar planning! Die vrouw krijgt klap op klap!
pi_220523351
quote:

Heel veel sterkte!
pi_220523361
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 08:02 schreef Lovelii2026 het volgende:
Ik vind dat zo’n k*t opmerking naar Koen en JVP toe. De zoveelste. Met Tommie is alles beter, lekkerder, intenser. Ofzo.
pi_220523365
Gecondoleerd @Maremare, heel veel sterkte.

Over die gele auto van de Geertsen. Ik was laatst bij een andere supermarkt dan normaal, komt er zo’n geel gevaarte aanrijden. Ook al weet ik dat het niet kan, ik moest eerst aan AM denken met haar gezever “ik wil niet zo’n lelijke auto”, “het is net een dhl.auto” bla bla bla.

Van mij mag ze onder haar steen blijven. En voor S hoop ik dat ze dagje samen niet alsnog volledig uit gaat kauwen.
pi_220523388
Nou AM kletst ons straks weer bij. Ik blijf dat toch bijzonder vinden. Dat je jouw volgers bij moet kletsen.
pi_220523406
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 08:27 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik vind dat zo’n k*t opmerking naar Koen en JVP toe. De zoveelste. Met Tommie is alles beter, lekkerder, intenser. Ofzo.
Het is vooral kijk mij eens en kijk mij happy de peppie zijn. Geen idee naar wie ze zich wil bewijzen, maar echt gelukkig komt ze op mij niet over.
pi_220523423
Maximaal besparen door uit hetzelfde bakje te eten bij Judith.
Hoeveel bespaard ze met de benzine? ¤20?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')