abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 maart 2026 @ 19:57:43 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_220415965
.Maar nee :(
En ik weet niet meer hoe ik imgur plaatjes kan
https://imgur.com/hsQZjOo

[ Bericht 15% gewijzigd door uniekhoorn op 23-03-2026 20:04:44 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 23 maart 2026 @ 20:06:56 #2
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220416091
quote:
7s.gif Op maandag 23 maart 2026 18:06 schreef sigme het volgende:

[..]
Wat leuk :Y
Is jazz hip?
Kennelijk, er zaten in ieder geval niet alleen maar ouwetjes. Oh wacht... daar hoor ik zelf intussen ook bij natuurlijk :@
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220416290
quote:
16s.gif Op maandag 23 maart 2026 19:57 schreef uniekhoorn het volgende:
.Maar nee :(
En ik weet niet meer hoe ik imgur plaatjes kan
https://imgur.com/hsQZjOo
UniekiehonT :W

pi_220416382
quote:
16s.gif Op maandag 23 maart 2026 19:57 schreef uniekhoorn het volgende:
.Maar nee :(
En ik weet niet meer hoe ik imgur plaatjes kan
https://imgur.com/hsQZjOo
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220416404
Lente!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 23 maart 2026 @ 20:37:47 #6
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_220416412
2x zelfs >:)

Maar een nieuw pupke moet maar niet al zijn ze wel op op te eten!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 23 maart 2026 @ 20:44:54 #7
63722 z80
I fink you freaky
pi_220416477
Gefeliciteerd Cat.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  maandag 23 maart 2026 @ 20:46:36 #8
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220416500
Chef heeft gister te horen gekregen dat ie een mooitje PuP krijgt voor zn verjaardag..
dus nu is ie de hele dag blij dat ie een PuP krijgt. blij ei :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220416542
quote:
7s.gif Op maandag 23 maart 2026 20:46 schreef Barreltje het volgende:
Chef heeft gister te horen gekregen dat ie een mooitje PuP krijgt voor zn verjaardag..
dus nu is ie de hele dag blij dat ie een PuP krijgt. blij ei :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat leuk!
Wordt pup gebracht of wordt ie gehaald *O*
pi_220416610
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 20:49 schreef Blues het volgende:

[..]
Wat leuk!
Wordt pup gebracht of wordt ie gehaald *O*
Gebracht!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220416619
quote:
80s.gif Op maandag 23 maart 2026 20:57 schreef sigme het volgende:

[..]
Gebracht!
_O_
Spoilers!
pi_220416630

Die van @Barreltje (en/of chef) links, die van mij (en liefste) rechts.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220416644
FOK! adopties zijn de leukste O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220416676
Oh wat leuk @Barreltje en @sigme Zo blijven wij foto’s krijgen van dit mini mooitje
We have far more in common than that which devides us..
pi_220416911
quote:
80s.gif Op maandag 23 maart 2026 20:57 schreef sigme het volgende:

[..]
Gebracht!
_O_
pi_220416914
quote:
17s.gif Op maandag 23 maart 2026 20:59 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Die van @:Barreltje (en/of chef) links, die van mij (en liefste) rechts.
Zwartje & Bruintje O+ O+
  maandag 23 maart 2026 @ 21:42:47 #17
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220416942
om niet in allerlei woke vallen te trappen wordt zwartje hier op Fok! PuP

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
chef maakt al allerlei plannen , en ik vermoed zo dat het ook een beetje een emotional support animal word in de komende periode. het geeft hem redenen om er uit te komen etc..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220417051
Ik refereerde aan de kleur die ik zie, PuP it is!
En dat ze (?) Chefs leven wat kleur mag geven O+
pi_220417171
quote:
7s.gif Op maandag 23 maart 2026 21:42 schreef Barreltje het volgende:
om niet in allerlei woke vallen te trappen wordt zwartje hier op Fok! PuP

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
chef maakt al allerlei plannen , en ik vermoed zo dat het ook een beetje een emotional support animal word in de komende periode. het geeft hem redenen om er uit te komen etc..
Oh wat een leuk verjaardagskado _O_

Helemaal op zijn plek. De PuP. :*

[ Bericht 5% gewijzigd door AnneX op 24-03-2026 05:40:12 ]
pi_220418285
Goedmorgen!
Vandaag is het hier wat grijzer, gister was het zo in de ochtend:
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 24 maart 2026 @ 08:25:59 #21
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220418362
PuP O+
Wat een dotjes!
pi_220418991
Mogge!

Heel goed geslapen en lijf voelt iets minder gesloopt. Dus hopelijk vandaag meer dingen doen dan gisteren.
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 24 maart 2026 @ 10:43:24 #23
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220419807
Pfff, in het ziekenhuis. Mariela voelde zich vannacht niet goed, diarree, na een paar uur ook overgeven en heel zwak. Rond 05:00 de ambulancia gebeld want ze viel flauw... waarschijnlijk uitgedroogd (heeft ze al eens eerder gehad). Sta nu op nieuws te wachten... En wil nog niemand van de familie alarmeren, maar moet toch even mijn verhaal kwijt. Waar zouden we zijn zonder Forum!

En straks natuurlijk downtime, shit
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220419842
@flipsen :* sterkte!
  dinsdag 24 maart 2026 @ 10:52:00 #25
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220419985
Net even snel de verpleegster gesproken, uitgedroogd inderdaad, dus nu aan het infuus en ook iets tegen de misselijkheid. Ik moet hier wachten tot ze wat is opgeknapt en dan mogen we weer naar huis. Pffff...
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220419992
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 10:52 schreef flipsen het volgende:
Net even snel de verpleegster gesproken, uitgedroogd inderdaad, dus nu aan het infuus en ook iets tegen de misselijkheid. Ik moet hier wachten tot ze wat is opgeknapt en dan mogen we weer naar huis. Pffff...
Hopelijk gaat het alleen maar beter en heeft zij geen downtime!

Hoe is de gezondheidszorg daar?
pi_220420024
Sterkte Flipsen en Mariela O+
Spoilers!
pi_220420070
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 10:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sterkte Flipsen en Mariela O+
Hoe is het in huize Lucky :*
pi_220420079
Voorspoedig herstel voor Mariela en Sterkte voor flipsen! 💐
pi_220420116
Sterkte Flipsen :*

Net thuis van mondhygiënist en controle bij de tandarts, weer goed gekeurd *O*
  dinsdag 24 maart 2026 @ 11:08:04 #31
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220420144
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 10:53 schreef Blues het volgende:

[..]
Hopelijk gaat het alleen maar beter en heeft zij geen downtime!

Hoe is de gezondheidszorg daar?
:D

Gezondheidszorg is prima, mits je een particuliere verzekering hebt (hebben we) EN in een grote stad woont met priveklinieken. En dat hebben we niet :P Zelf voor gekozen, dus het is wat het is. Nu in het openbare ziekenhuis van ons dorp, wat voor Argentijnse begrippen prima is gelukkig. Maar een Nederlander wil er niet dood gevonden worden denk ik... nah, deze valt echt mee, ik heb véél erger gezien.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220420235
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 10:59 schreef Blues het volgende:

[..]
Hoe is het in huize Lucky :*
Medium. Kom er nog op terug.
Spoilers!
pi_220420237
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 11:04 schreef Sarabi het volgende:
Sterkte Flipsen :*

Net thuis van mondhygiënist en controle bij de tandarts, weer goed gekeurd *O*
Mooi zo *G*

Ik ga na de vakantie in mei naar onze nieuwe tandarts (oude met pensioen) met een afgebroken tandje die er nu al 2 wk zit en nog wat andere kleine dingetjes.
Maar er moet ook een (dure) intake komen enz enz enz. Daar zie ik erg tegenop, wij hadden zo'n lekkere no nonsens tandarts die alles zelf deed... ik mis m!
pi_220420240
Oh wat een schrik @flipsen sterkte voor jullie beiden
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator dinsdag 24 maart 2026 @ 11:31:14 #35
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220420288
Intake bij tandarts? Dat ziet ie toch bij de eerste controle?

De mijne heeft de pensioengerechtigde leeftijd ook al bereikt maar vind het werk gewoon mooi. Zolang hij het nog kan, gaat ie door. Als hij stopt ga ik wel naar Duitsland, dan zijn de controles en vullingen zoals ik het begrijp.

Kreeg gisteren brief binnen van Duitse zorgverzekeraar dat ik ingeschreven sta daar. En dat ik er alleen in Duitsland gebruik van kan maken, alle andere landen gaan via Nederlandse verzekering.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator dinsdag 24 maart 2026 @ 11:31:59 #36
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220420303
Sterkte @flipsen hoe gaat het inmiddels?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220420354
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 11:31 schreef derLudolf het volgende:
Intake bij tandarts? Dat ziet ie toch bij de eerste controle?

Helaas is de mijne gewoon gestopt en mijn dossier overgedragen op mijn verzoek aan de tandarts hier vlakbij in het dorp.

Ik las dit op hun site. (pffffffff ik wil gewoon check, tandje doen of plan maken, wat tandsteen verwijderen en 2 ooit 'gemaakte' tanden die geen snijtanden zijn wat schoonmaken en wegwezen, ik heb geen tandartsverzekering omdat ik verder nooit wat heb en eens in het jaar/anderhalf jaar ging)

quote:
Het eerste bezoek duur ongeveer een half uur. In dat half uur wordt er veel gedaan. Om niets te vergeten werkt de tandarts met een checklist:

Kennismaking met de tandarts en zonodig ook de preventie-assistente of mondhygiënist
Doornemen van uw persoonlijke gegevens
Bespreken van uw medische en tandheelkundige historie
Het maken van röntgenfoto’s wanneer deze ouder zijn dan gemiddeld 2 jaar. Bij kinderen worden vanaf ca. 6 jaar foto’s gemaakt
Opstellen van een zorgplan
mondonderzoek
gaatjescheck
tandvleescheck
knars/klemcheck
overbelastingcheck
slijtagecheck
keelcheck
Plan van aanpak bespreken met begroting van de kosten (indien het de verwachting is dat de kosten meer dan EUR 250,- bedragen). De begroting wordt meegegeven of nagestuurd.
Eventueel vervolg afspra(a)k(en) maken.

De kosten van de intake zijn afhankelijk van de verrichtingen, welke noodzakelijk zijn op dat moment (wel of geen foto’s e.d.). De tarieven zijn vastgesteld door de Nederlandse Zorgautoriteit:

Aanvullend diagnostisch onderzoek, algemeen:

- Consult ten behoeve van een intake (C001): EUR 50,54

- Maken en/of beoordelen van foto's, kleine röntgenfoto (X10): EUR 18,62

Uitgebreid onderzoek:

- Kaakoverzichtsfoto (X21): EUR 79,79

- Aanvullend medische anamnese na (schriftelijke) routinevragen (C010): EUR 25,27

pi_220420364
Hier de mazzel dat de tandarts zijn praktijk heeft verkocht aan een eenpitter. Dus alles is hetzelfde gebleven behalve de tandarts en de assistente (echtgenote van). Maar locatie is hetzelfde. Op een gegeven moment komt er wel een aanpassing want zijn vrouw heeft in de buurt ook een eigen praktijk en die twee gaan ze samenvoegen op deze locatie (gelukkig, andere locatie is steile berg op fietsen)
We have far more in common than that which devides us..
pi_220420402
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 11:31 schreef derLudolf het volgende:
Intake bij tandarts? Dat ziet ie toch bij de eerste controle?

Ja, dat inderdaad. Als je recente foto's en aantekeningen in het dossier hebt zou dat toch genoeg moeten zijn.

Onze oude tandarts had na het stoppen van de praktijk onze gegevens verkocht aan een grotere praktijk. Daar wilden ze gelijk dure foto's maken en toen ik een klein beetje reageerde op een harde tik tegen mijn kies, moest er direct een wortelkanaalbehandeling in. Ik heb bedankt. De kies is nog in prima staat, nu 15 jaar later.
Spoilers!
  dinsdag 24 maart 2026 @ 11:39:07 #40
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220420439
Ben nu in de zaal met spoedgevallen, altijd interessant. Ze is weer bij en heeft weer praatjes. Nog even wachten tot het infuus leeg is en dan mogen we naar huis. Lekker slapen :O En volgende keer trek ik wel eerder aan de bel, had haar vannacht meerdere malen gevraagd of ik haar naar het ziekenhuis moest brengen, maar dat wilde ze niet (ze had ook wel een punt, je wil hier niet ziek zijn in het ziekenhuis en moeten wachten bij Urgencias tot ze eindelijk eens komen kijken bij je. Nu hadden ze wat meer haast zeg maar :)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220420451
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 11:37 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja, dat inderdaad. Als je recente foto's en aantekeningen in het dossier hebt zou dat toch genoeg moeten zijn.

Onze oude tandarts had na het stoppen van de praktijk onze gegevens verkocht aan een grotere praktijk. Daar wilden ze gelijk dure foto's maken en toen ik een klein beetje reageerde op een harde tik tegen mijn kies, moest er direct een wortelkanaalbehandeling in. Ik heb bedankt. De kies is nog in prima staat, nu 15 jaar later.
Ik ga ook voor de onzin liggen die ik bij die intake las *)
pi_220420613
quote:
80s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 11:39 schreef flipsen het volgende:
Ben nu in de zaal met spoedgevallen, altijd interessant. Ze is weer bij en heeft weer praatjes. Nog even wachten tot het infuus leeg is en dan mogen we naar huis. Lekker slapen :O En volgende keer trek ik wel eerder aan de bel, had haar vannacht meerdere malen gevraagd of ik haar naar het ziekenhuis moest brengen, maar dat wilde ze niet (ze had ook wel een punt, je wil hier niet ziek zijn in het ziekenhuis en moeten wachten bij Urgencias tot ze eindelijk eens komen kijken bij je. Nu hadden ze wat meer haast zeg maar :)
Goed zo. Klinkt al wel beter. Sic.
pi_220420620
Wat Blues noemt, doet de mondhygiëniste 2 x jaar.
En 1 x jaar kijkt de tandarts.
Niet verzekerd, wèl aftrekbaar.
pi_220420653
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 11:49 schreef AnneX het volgende:
Wat Blues noemt, doet de mondhygiëniste 2 x jaar.
En 1 x jaar kijkt de tandarts.
Niet verzekerd, wèl aftrekbaar.
Ja omdat onze oude een zelfklusser was met slechts 1 assistente deed hij alles zelf en ben ik al 22 jaar niet naar een mondhyg geweest. Ik vind dat vreselijk weet ik nog uit mijn tijd in Utrecht waarin dat enorm opkwam en ik het toen al onzin vond.

:+
pi_220420666
Ik zou mezelf eens moeten trakteren op een bezoekje aan de mondhygiënist. Ik heb wat plekjes op mijn tanden die er niet zo mooi uitzien maar ik bezuinig het altijd weg.

J geeft zo'n 1000 euro per jaar aan de mondhygiënist uit. Die heeft parodontitis.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 24-03-2026 17:39:59 ]
Spoilers!
pi_220420682
Ik ga 2x per jaar naar de mondhygiënist omdat ik veel last heb van tandsteen. En 1x per jaar komt de tandarts dan even binnen wandelen om de controle te doen.
Ze maken wel elke 2 jaar foto's, weet niet of dat standaard of geldklopperij is.
Maar ach verder wel tevreden met ze.
  dinsdag 24 maart 2026 @ 12:07:20 #47
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220420715
Zo, weer thuis, nu eerst even bijslapen ^O^
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220420795
quote:
80s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 11:39 schreef flipsen het volgende:
Ben nu in de zaal met spoedgevallen, altijd interessant. Ze is weer bij en heeft weer praatjes. Nog even wachten tot het infuus leeg is en dan mogen we naar huis. Lekker slapen :O En volgende keer trek ik wel eerder aan de bel, had haar vannacht meerdere malen gevraagd of ik haar naar het ziekenhuis moest brengen, maar dat wilde ze niet (ze had ook wel een punt, je wil hier niet ziek zijn in het ziekenhuis en moeten wachten bij Urgencias tot ze eindelijk eens komen kijken bij je. Nu hadden ze wat meer haast zeg maar :)
Maar Flip, geef jij je geliefde nooit iets te drinken dan?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220420807
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 11:55 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja omdat onze oude een zelfklusser was met slechts 1 assistente deed hij alles zelf en ben ik al 22 jaar niet naar een mondhyg geweest. Ik vind dat vreselijk weet ik nog uit mijn tijd in Utrecht waarin dat enorm opkwam en ik het toen al onzin vond.

:+
:Y voor mezelf ook. Maar ik zie aan kind wel hoe een andere mond het echt wel nodig kan hebben. Zelfs toen wij hem nog poetsten had dat kind na een half jaar al gewoon tandsteen en gedoe.

Het is nu verzekerd dus ik heb het weer eens geprobeerd. Lijkt me wel wat voor eens in de 5 à 10 jaar, meer zie ik niet zitten.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator dinsdag 24 maart 2026 @ 12:28:19 #50
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220420808
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 11:37 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja, dat inderdaad. Als je recente foto's en aantekeningen in het dossier hebt zou dat toch genoeg moeten zijn.

Onze oude tandarts had na het stoppen van de praktijk onze gegevens verkocht aan een grotere praktijk. Daar wilden ze gelijk dure foto's maken en toen ik een klein beetje reageerde op een harde tik tegen mijn kies, moest er direct een wortelkanaalbehandeling in. Ik heb bedankt. De kies is nog in prima staat, nu 15 jaar later.
Als mijn tandarts het 34 jaar zonder foto's kan, kan een nieuwe dat ook. Geldklopperij.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator dinsdag 24 maart 2026 @ 12:29:25 #51
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220420815
Wat doet een mondhygiënist dan, daar kom ik nooit.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220420817
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 12:28 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:Y voor mezelf ook. Maar ik zie aan kind wel hoe een andere mond het echt wel nodig kan hebben. Zelfs toen wij hem nog poetsten had dat kind na een half jaar al gewoon tandsteen en gedoe.
Ik krijg ook snel tandsteen. Terwijl ik prima poetst en echt niet debiel veel snoep.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220420820
Sterkte voor flipsen en mevrouw flipsen!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220420850
Zo, ik was met de peuter in de Ikea. Hij heeft breath holding spells; als hij hard moet huilen, kan hij soms flauw vallen. Dat wordt steeds minder dus ik ben er wat minder op bedacht. We wandelden door de winkels en hij moest ergens om huilen en *floep* zonder dat ik het aan zag komen, kiept hij om. Tegen de benen van een mevrouw. Dus terwijl ik probeer de situatie in te schatten en hem wil optillen, bied ik direct mijn verontschuldigingen aan en leg kort uit dat hij is flauwgevallen. En wat doet deze nare dame? Die schudt haar benen los uit zijn greep, kijkt op hem neer alsof hij iets vies is en stiefelt verder :r

Gelukkig is niet iedereen gedragsgestoord want er kwamen twee anderen direct vragen of ze iets konden doen en een mevrouw kwam heel lief na een paar minuten nog terug om een karretje te halen.

Je zult maar zo zuur en asociaal in het leven staan zeg. Treurig.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220420866
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 12:29 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik krijg ook snel tandsteen. Terwijl ik prima poetst en echt niet debiel veel snoep.
Ik ook, niet elke mond/lichaam is hetzelfde.

En waarom de tandarts dat niet zelf doet, geen idee. Mondhygiënist en tandarts is bij ons dezelfde praktijk dus het maakt mij sowieso niet uit wie wat doet :+
pi_220420879
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 12:37 schreef Clubsoda het volgende:
Zo, ik was met de peuter in de Ikea. Hij heeft breath holding spells; als hij hard moet huilen, kan hij soms flauw vallen. Dat wordt steeds minder dus ik ben er wat minder op bedacht. We wandelden door de winkels en hij moest ergens om huilen en *floep* zonder dat ik het aan zag komen, kiept hij om. Tegen de benen van een mevrouw. Dus terwijl ik probeer de situatie in te schatten en hem wil optillen, bied ik direct mijn verontschuldigingen aan en leg kort uit dat hij is flauwgevallen. En wat doet deze nare dame? Die schudt haar benen los uit zijn greep, kijkt op hem neer alsof hij iets vies is en stiefelt verder :r

Gelukkig is niet iedereen gedragsgestoord want er kwamen twee anderen direct vragen of ze iets konden doen en een mevrouw kwam heel lief na een paar minuten nog terug om een karretje te halen.

Je zult maar zo zuur en asociaal in het leven staan zeg. Treurig.
Wat een vreemde en nare reactie -O-

Hoe gaat het nu met peuter?
pi_220420982
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 12:28 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Als mijn tandarts het 34 jaar zonder foto's kan, kan een nieuwe dat ook. Geldklopperij.
Niet perse. Ik bleek een volledig rotte kies te hebben (verouderde vulling). Ik had dat graag eerder geweten want dan was het misschien geen kroon geworden.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220420985
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 11:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zou mezelf eens moeten trakteren op een bezoekje aan de mondhygiënist. Ik heb wat plekjes op mijn tanden die er niet zo mooi uitzien maar ik bezuinig het altijd weg.

J geeft zo'n 1000 euro per maand aan de mondhygiënist uit. Die heeft parodontitis.
Jeetje. Wat ellendig -O-
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220421001
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 12:42 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Wat een vreemde en nare reactie -O-

Hoe gaat het nu met peuter?
Gaat weer goed hoor. Het flauwvallen is even akelig (het duurt altijd even voordat hij bijkomt en dat blijft spannend) maar vooral daarna is lastig want hij voelt zich akelig, is helemaal zweterig en klam en blijft jengelen. Heel gemakkelijk in de Ikea, konden nog meer mensen hun kinderhaat op ons botvieren :6

Ik begrijp er.ook echt niets van. Zelfs als je volkomen ongemakkelijk wordt van medische dingen, dan sein je toch even een medewerker in als je toch doorsjokt. :?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220421002
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 12:55 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Niet perse. Ik bleek een volledig rotte kies te hebben (verouderde vulling). Ik had dat graag eerder geweten want dan was het misschien geen kroon geworden.
Per se }:|


Stomme IKEAvrouw }:|
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220421015
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 12:58 schreef Clubsoda het volgende:
Heel gemakkelijk in de Ikea, konden nog meer mensen hun kinderhaat op ons botvieren :6

Ik begrijp er.ook echt niets van. Zelfs als je volkomen ongemakkelijk wordt van medische dingen, dan sein je toch even een medewerker in als je toch doorsjokt. :?
WIE DENK JE WEL DAT JE BENT DAT JE OP EEN DOORDEWEEKSE DAG MET EEN :r KIND :r IN DE IKEA LOOPT? GA LEKKER OP ZATERDAG MET DE REST VAN JOUW SOORT }:| }:| }:| :r :r :r :{ :{


Zoiets?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220421022
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 13:00 schreef Vanyel het volgende:

[..]
WIE DENK JE WEL DAT JE BENT DAT JE OP EEN DOORDEWEEKSE DAG MET EEN :r KIND :r IN DE IKEA LOOPT? GA LEKKER OP ZATERDAG MET DE REST VAN JOUW SOORT }:| }:| }:| :r :r :r :{ :{


Zoiets?
En waarom maakt je kind geluid en neemt hij ruimte in in de openbaarheid??! Zoiets denk ik.

Er waren veel ouders met peuters trouwens. En dit olijke boomerpaar *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220421025
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 12:58 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Per se }:|


Stomme IKEAvrouw }:|
Sorry :@
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220421026
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 13:01 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
En waarom maakt je kind geluid en neemt hij ruimte in in de openbaarheid??! Zoiets denk ik.

Er waren veel ouders met peuters trouwens. En dit olijke boomerpaar *O*
Ja richt dat eens fatsoenlijk af ja :{
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220421031
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 12:37 schreef Clubsoda het volgende:
Zo, ik was met de peuter in de Ikea. Hij heeft breath holding spells; als hij hard moet huilen, kan hij soms flauw vallen. Dat wordt steeds minder dus ik ben er wat minder op bedacht. We wandelden door de winkels en hij moest ergens om huilen en *floep* zonder dat ik het aan zag komen, kiept hij om. Tegen de benen van een mevrouw. Dus terwijl ik probeer de situatie in te schatten en hem wil optillen, bied ik direct mijn verontschuldigingen aan en leg kort uit dat hij is flauwgevallen. En wat doet deze nare dame? Die schudt haar benen los uit zijn greep, kijkt op hem neer alsof hij iets vies is en stiefelt verder :r

Gelukkig is niet iedereen gedragsgestoord want er kwamen twee anderen direct vragen of ze iets konden doen en een mevrouw kwam heel lief na een paar minuten nog terug om een karretje te halen.

Je zult maar zo zuur en asociaal in het leven staan zeg. Treurig.
Wat een feeb zeg
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220421055
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 12:55 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Jeetje. Wat ellendig -O-
Hij heeft nergens last van gelukkig. Zijn mondgeur is ook al een paar jaar verdwenen :r Alleen in de portemonnee doet het pijn.

Het is wel bijzonder hoe veel gebitten kunnen verschillen. Ik heb tientallen vullingen, een paar kronen en een brug na een stuk of 10 wortelkanaalbehandelingen. Hij heeft 1 vulling en parodontitis. We hebben wel gemeen dat we een hoop geld kwijt zijn aan de tandartsbranche.
Spoilers!
pi_220421059
Wat een egoistisch mens in Ikea zeg :r
Spoilers!
  Moderator dinsdag 24 maart 2026 @ 13:12:14 #68
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220421082
Huilend kind in de Ikea. Dat is nou hel op de fiets
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator dinsdag 24 maart 2026 @ 13:15:19 #69
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220421099
Dus ook sterkte voor CS, heb je al een kutdag omdat je naar de Ikea moet, heb je dat er ook nog bij.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220421120
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 12:28 schreef Vanyel het volgende:

:Y voor mezelf ook. Maar ik zie aan kind wel hoe een andere mond het echt wel nodig kan hebben. Zelfs toen wij hem nog poetsten had dat kind na een half jaar al gewoon tandsteen en gedoe.

Het is nu verzekerd dus ik heb het weer eens geprobeerd. Lijkt me wel wat voor eens in de 5 à 10 jaar, meer zie ik niet zitten.
Tandsteen, leerde ik, heeft met de samenstelling van je speeksel te maken. Sommige mensen hebben bijna niks en anderen wel veel :)
(zus is tandartsassistente geweest tot haar 74e :D dus ik leerde ook wel veel van haar).

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 24-03-2026 13:23:51 ]
pi_220421126
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 12:37 schreef Clubsoda het volgende:
Zo, ik was met de peuter in de Ikea. Hij heeft breath holding spells; als hij hard moet huilen, kan hij soms flauw vallen. Dat wordt steeds minder dus ik ben er wat minder op bedacht. We wandelden door de winkels en hij moest ergens om huilen en *floep* zonder dat ik het aan zag komen, kiept hij om. Tegen de benen van een mevrouw. Dus terwijl ik probeer de situatie in te schatten en hem wil optillen, bied ik direct mijn verontschuldigingen aan en leg kort uit dat hij is flauwgevallen. En wat doet deze nare dame? Die schudt haar benen los uit zijn greep, kijkt op hem neer alsof hij iets vies is en stiefelt verder :r

Gelukkig is niet iedereen gedragsgestoord want er kwamen twee anderen direct vragen of ze iets konden doen en een mevrouw kwam heel lief na een paar minuten nog terug om een karretje te halen.

Je zult maar zo zuur en asociaal in het leven staan zeg. Treurig.
Ja.
:(
pi_220421148
Intussen heb ik de gehele achterpui (noem je dat zo?) van de tuinkamer gedaan. Al het houtwerk, 2 deuren een groot raam van binnen en van buiten *)

En dat direct na het gymmen *G*
Ook onder het 'dakje' van de ventilatieroosters......... ik geloof niet dat iemand daar ooit was geweest aan de buitenkant _O-

Nu ff zitten voor rug (niet voor conditie O+ ) en dan op fiets wat fruit kopen.

Het stormt hier :o

[ Bericht 9% gewijzigd door Blues op 24-03-2026 13:31:44 ]
pi_220421264
Vóor 10 uur naar ha praktijk gebeld. De assistente overlegt met arts.
Tel.lijn gesloten van 10 - 10:40 uur en van 12 - 13:30 uur.
Nog niet teruggebeld. *O*

De fietspaden in het volgende dorp:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed zo Blues. Heb je meer van die klussen in de planning?
Achterpui is juist.

En wat een nare reactie in de IKEA.
Is kint weer ok? @Clubsoda
pi_220421302
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 13:18 schreef Blues het volgende:

[..]
Ze hebben these days trouwens ook tulpen bij het AvL. Echt bakken vol O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 24 maart 2026 @ 13:51:25 #75
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220421375
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 11:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zou mezelf eens moeten trakteren op een bezoekje aan de mondhygiënist. Ik heb wat plekjes op mijn tanden die er niet zo mooi uitzien maar ik bezuinig het altijd weg.

J geeft zo'n 1000 euro per maand aan de mondhygiënist uit. Die heeft parodontitis.
Daar moet je mee stoppen. Ik had ook parodontitis en mijn mondhyg zei gewoon "mijn werk heeft geen zin zo. Veel te veel bloedingen." Die heeft me doorverwezen naar een parodontoloog (soort turbo-mondhyg *) ) en daar ben ik 3-4 jaar onder behandeling geweest om alles GOED schoongemaakt te krijgen. Ook met flapoperaties waarbij ze dus je tandvlees los snijden om eronder schoon te kunnen maken. En nu is het weer okee en ben ik weer welkom bij mijn eigen mondhyg ^O^

Les van Fles: Laat je doorverwijzen naar een parodontoloog.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220421481
Wat een rare vrouw bij de Ikea, je helpt dan toch even? En als het eng is zeg je iets bemoedigends.

Bbrrrr parodontitis wel een geluk dat hij er geen pijn aan heeft, dat hoor je wel anders.

Fijn dat jullie weer thuis zijn @flipsen Toch maar vaker wat drinken opdringen.

Heb een raar probleem, heb twee hangmanden voor planten buiten. De plastic beschermlaag blijkt poreus te zijn en bij het water geven worden mijn voeten wel nat, maar de planten/aarde niet. Nu maar een oplossing bedenken
We have far more in common than that which devides us..
pi_220421518
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 13:37 schreef AnneX het volgende:
Vóor 10 uur naar ha praktijk gebeld. De assistente overlegt met arts.
Tel.lijn gesloten van 10 - 10:40 uur en van 12 - 13:30 uur.
Nog niet teruggebeld. *O*

De fietspaden in het volgende dorp:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed zo Blues. Heb je meer van die klussen in de planning?
Achterpui is juist.

Ik zag het op fb O+ H. toch?

Gaat het niet goed met je? Hopelijk teruggebeld?

Qua klussen heb ik het (groene :P ) voorbalkonnetje en het 'bord' aan binnenkant van balkonschotje (al die termen _O- ) nog bij de keuken en die deur. Dan nog wat deuren met glas her en der.
Verder niet heel veel grotere poetsklussen, vind het wel fijn om zelf te doen, hoofd schakelt vanzelf uit dan :D
pi_220421523
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 13:41 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ze hebben these days trouwens ook tulpen bij het AvL. Echt bakken vol O+
O+ maar ook meh, controle?
pi_220421621
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 14:16 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik zag het op fb O+ H. toch?

Gaat het niet goed met je? Hopelijk teruggebeld?

Qua klussen heb ik het (groene :P ) voorbalkonnetje en het 'bord' aan binnenkant van balkonschotje (al die termen _O- ) nog bij de keuken en die deur. Dan nog wat deuren met glas her en der.
Verder niet heel veel grotere poetsklussen, vind het wel fijn om zelf te doen, hoofd schakelt vanzelf uit dan :D
Inderdaad. De foto is uit het lokale sufferdje. Zó veel info.

Selluf gebeld.”oh, ben je nog niet gebeld? ik ben je niet vergeten”…
Niet voor mij. Ondanks dat gaan beiden goed.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grote poetsklussen en ook kleine hebben wel wat.
En na klaren van de klus: benen hoog en iets lekkers. w/
pi_220421660
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 14:31 schreef AnneX het volgende:

[..]
Inderdaad. De foto is uit het lokale sufferdje. Zó veel info.

Selluf gebeld.”oh, ben je nog niet gebeld? ik ben je niet vergeten”…
Niet voor mij. Ondanks dat gaan beiden goed.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grote poetsklussen en ook kleine hebben wel wat.
En na klaren van de klus: benen hoog en iets lekkers. w/
Komt voor.
Metastasen poppen helaas op na jaren, ook na de term: u bent 'schoon'. Vonden mijn oncologen altijd een levensgevaarlijke uitspraak en deden dat dan ook nooit.
PTO heb je ook nog: Primaire tumor onbekend. Terwijl je dan dus wel metastasen hebt.
  Moderator dinsdag 24 maart 2026 @ 14:49:03 #81
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220421722
Is zo'n primaire tumor nog aanwezig dan of kan het zien dat een lichaam dat zelf heeft opgeruimd?

Ik denk bij een PTO aan iets anders, power take off, of aftakas in Nederlands. De meestal gele as (als beschermkappen niet gesneuveld zijn) die je tussen trekker en werktuigen ziet.


Oncoloog van m'n ma was ook erg voorzichtig met termen als "schoon" :Y
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220421894
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 14:17 schreef Blues het volgende:

[..]
O+ maar ook meh, controle?
Ja dat en kijken of er toch nog een iets moet hersteld en dat moet dus misschien zie ik ze nog bloeien ook binnenkort.
Wat een geluk weer :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220421908
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 14:39 schreef Blues het volgende:

[..]
Komt voor.
Metastasen poppen helaas op na jaren, ook na de term: u bent 'schoon'. Vonden mijn oncologen altijd een levensgevaarlijke uitspraak en deden dat dan ook nooit.
PTO heb je ook nog: Primaire tumor onbekend. Terwijl je dan dus wel metastasen hebt.
Kunnen ze dan die eerste niet vinden? Automatisch opgelost oid?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220421919
Ik heb geen idee wat voor termen ze bij mij gebruikt hebben eigenlijk. Er zat geen kanker meer in het verwijderde deel. Dat heb ik wel onthouden, maar de precieze formulering is volledig uit mijn hoofd verdwenen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220421922
Kwartet
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220421936
Ik herinner me bij een oom van me dat de botmetastasen zover gevorderd waren dat het geen zin had te zoeken naar de primaire tumor. Hoewel de oorsprong zich, op basis van zijn rookgedrag, eigenlijk ook wel liet raden :{
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220421950
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 15:04 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ja dat en kijken of er toch nog een iets moet hersteld en dat moet dus misschien zie ik ze nog bloeien ook binnenkort.
Wat een geluk weer :D
-O- uitslag controle wel goed?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220421961
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 15:09 schreef Clubsoda het volgende:
Ik herinner me bij een oom van me dat de botmetastasen zover gevorderd waren dat het geen zin had te zoeken naar de primaire tumor. Hoewel de oorsprong zich, op basis van zijn rookgedrag, eigenlijk ook wel liet raden :{
Ja je weet het nooit he. Ik heb ook smerig veel gerookt, toch leek er met mijn longen niet zo veel mis (toen nog, maar dat hou ik graag zo).
Gelukkig heb ik ook nogal veel gedronken, daarvan schijnt de relatie met borstkanker oncomfortabel sterk te zijn :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Vanyel op 24-03-2026 15:30:04 ]
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220421975
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 15:10 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
-O- uitslag controle wel goed?
Ja hoor. Er is bij mij niet zoveel te controleren he, dus ik hecht er niet heel veel waarde aan.
Als er iets mis is merk ik dat waarschijnlijk wel aan hoe ik me voel was de boodschap toen ik klaar was met behandeling. En dan is de kans groot dat de kans erg klein wordt, was de rest van de boodschap.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220422006
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 15:13 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ja hoor. Er is bij mij niet zoveel te controleren he, dus ik hecht er niet heel veel waarde aan.
Als er iets mis is merk ik dat waarschijnlijk wel aan hoe ik me voel was de boodschap toen ik klaar was met behandeling. En dan is de kans groot dat de kans erg klein wordt, was de rest van de boodschap.
VETO
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220422012
Ja, kom ik hier mopperen over de dingen des levens, hebben jullie het over Echte Dingen Des Levens. Lekker weer mensen ;(
Spoilers!
  dinsdag 24 maart 2026 @ 15:21:04 #92
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220422018
* flipsen let altijd goed op dat vrouwlief voldoende drinkt, maar vannacht ging ieder slokje er net zo hard weer uit :X

Anyway, voelt zich heel wat beter, maar nog veel :O en :Z
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220422131
Vrouwlief flink in de watten leggen @flipsen Ze zal nu vast ook zelf rekening gaan houden dat ze toch iets meer vocht moet krijgen. Een (waterige) soep ook bij lunch?

Kom maar met het gemopper @Lucky_Strike

Hier echt geen balkonzitweer. Heb de sloffen voor binnen al weer aangetrokken

[ Bericht 11% gewijzigd door Kaatje1 op 24-03-2026 15:36:24 ]
We have far more in common than that which devides us..
pi_220422137
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 15:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja, kom ik hier mopperen over de dingen des levens, hebben jullie het over Echte Dingen Des Levens. Lekker weer mensen ;(
Maar liefje, niets zo fijn als je in de Echte Dingen zit, als horen hoe zwaaaar het leven van een ander is.
Do tell :Y
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220422156
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 15:31 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Maar liefje, niets zo fijn als je in de Echte Dingen zit, als horen hoe zwaaaar het leven van een ander is.
Do tell :Y
:( 4 dagen niet gekakt :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220422194
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 15:34 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
:( 4 dagen niet gekakt :(
Dik?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220422223
Wat rot dat er toch nog iets hersteld moet @Vanyel, en eens met de veto van DP!!

Ik ben ook een tandsteen-persoon. Mijn controles komen neer op liggen, mond open, wordt twee minuten in gekeken en met een 'alles prima, spalkje zit nog goed vast, wel tandsteen. Heb je al afspraak staan bij mondhygiënist? Ja? Top, nou tot over een jaar maar weer dan' mag ik binnen vijf minuten de kamer weer verlaten. Dit jaar zal bij de voor mij gunstigste verzekering ook tandarts erin, dus ik ga dit jaar maar eens twee keer naar de mondhygiënist ipv één keer.

SPOILER: niet quoten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220422235
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 15:41 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dik?
Vol.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220422237
Nou, een cliënt van VWN is zijn pasjeshouder kwijtgeraakt in de bus in Utrecht. Het is gevonden, heeft een registratienummer gekregen en het is doorgezet naar een organisatie die de gevonden voorwerpen beheert en verstuurt, iLost.

ILost heeft client een factuur gestuurd, die is betaald, dat is bevestigd, ze zouden het opsturen met DHL. Dat was op de 13e. Op die dag is er een aanmelding gedaan bij DHL maar sindsdien is het pakketje niet aan DHL overgedragen. DHL zegt dat ik contact op moet nemen met iLost voor een onderzoek, die zeggen dat ik met U-OV contact op moet nemen, die verwijzen me naar iLost en die weer naar U-OV.

:(
Spoilers!
pi_220422248
Wauw @Lucky_Strike wat een gedoe :(
pi_220422252
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 15:47 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat rot dat er toch nog iets hersteld moet @:Vanyel, en eens met de veto van DP!!

Ik ben ook een tandsteen-persoon. Mijn controles komen neer op liggen, mond open, wordt twee minuten in gekeken en met een 'alles prima, spalkje zit nog goed vast, wel tandsteen. Heb je al afspraak staan bij mondhygiënist? Ja? Top, nou tot over een jaar maar weer dan' mag ik binnen vijf minuten de kamer weer verlaten. Dit jaar zal bij de voor mij gunstigste verzekering ook tandarts erin, dus ik ga dit jaar maar eens twee keer naar de mondhygiënist ipv één keer.


Solliciteren kan altijd! En misschien kun je daar ook doen wat je nu doet? Of zit dat niet in het takenpakket?

[ Bericht 29% gewijzigd door Clubsoda op 24-03-2026 16:49:05 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220422260
Wat ik steeds vergeet te vragen @vlindertje89
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220422263
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 15:12 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ja je weet het nooit he. Ik heb ook smerig veel gerookt, toch leek er met mijn longen niet zo veel mis (toen nog, maar dat hou ik graag zo).
Gelukkig heb ik ook nogal veel gedronken, daarvan schijnt de relatie met borstkanker oncomfortabel sterk te zijn :')
Ja, nou, dit was echt decennia kettingzagen, je kon het ook heel duidelijk zien. Dat is bij jou niet :N

Je andere bericht is inderdaad een veto waard.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator dinsdag 24 maart 2026 @ 15:57:42 #104
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220422273
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 15:34 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
:( 4 dagen niet gekakt :(
Net gepoept op het werk _O_
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220422291
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 14:39 schreef Blues het volgende:

[..]
Komt voor.
Metastasen poppen helaas op na jaren, ook na de term: u bent 'schoon'. Vonden mijn oncologen altijd een levensgevaarlijke uitspraak en deden dat dan ook nooit.
PTO heb je ook nog: Primaire tumor onbekend. Terwijl je dan dus wel metastasen hebt.
Dank je voor antwoord. “Schoon” weet ik is een schijn uitspraak.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 24 maart 2026 @ 16:01:19 #106
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220422302
quote:
4s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Daar moet je mee stoppen. Ik had ook parodontitis en mijn mondhyg zei gewoon "mijn werk heeft geen zin zo. Veel te veel bloedingen." Die heeft me doorverwezen naar een parodontoloog (soort turbo-mondhyg *) ) en daar ben ik 3-4 jaar onder behandeling geweest om alles GOED schoongemaakt te krijgen. Ook met flapoperaties waarbij ze dus je tandvlees los snijden om eronder schoon te kunnen maken. En nu is het weer okee en ben ik weer welkom bij mijn eigen mondhyg ^O^

Les van Fles: Laat je doorverwijzen naar een parodontoloog.
oh ja nog even @Lucky_Strike taggen :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220422315
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 15:55 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ja, nou, dit was echt decennia kettingzagen, je kon het ook heel duidelijk zien. Dat is bij jou niet :N

Je andere bericht is inderdaad een veto waard.
Je blijft bezig :D

En tnx, je begrijpt dat ik hier lees dat ik er goed/jong/niet doorrookt uitzie ^O^
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220422342
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 15:53 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Solliciteren kan altijd! En misschien kun je daar ook doen wat je nu doet? Of zit dat niet in het takenpakket?
Wil je quote nog leeghalen in je quote? :)
En ja ze doen dat er in principe wel, ik weet alleen niet of de manier waarop ze begeleiden hetzelfde is, en vooral of je er daardoor meer klinisch inhoudelijke kennis voor moet hebben dan ik heb of niet. En het is andere afdeling, jongere doelgroep, dus ook wel ander soort stage inhoudelijk (mijn oude afdeling daar is het, wat ook extra maakt dat ik het gevoel heb dat ik wel zeker moet weten dat ik wil als ze mij zouden willen ofzo?).

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 15:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat ik steeds vergeet te vragen @:vlindertje89
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220422438
Duidelijk (voorzover ik de organisaties en hun werkwijze begrijp 😉 ik vind het maar veel gedoe)
We have far more in common than that which devides us..
pi_220422443
Onrustig zeg vlindertje. Dat 1-2-3 uni gedoe.

En Vanyel’s bericht is mij niet helemaal duidelijk. U spreekt in raadselen mevrouw. Voor mij dan.

DP als je verstopt bent…je bent op ATL en je eet gezond dan denk ik.
Vezels? Water Drinken? Zegt zij van 2 x dag.
  dinsdag 24 maart 2026 @ 16:27:29 #111
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220422502
ik geef het op met al die werkgevers :P

ik ging net mn echtscheidings akte opvragen.. dan klik je dus op ECHTSCHEIDINGS akte, en dan moet je een overlijdens datum invullen.. ehh.. systeem ?!?!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220422527
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 16:17 schreef AnneX het volgende:
En Vanyel’s bericht is mij niet helemaal duidelijk. U spreekt in raadselen mevrouw. Voor mij dan.

Als mijn kanker terugkomt is de kans groot dat het een vrij rap aflopende zaak is.

De kans dat ie terugkomt is gelukkig een stuk kleiner.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220422539
Edit: ik was zelf scheel :+
pi_220422540
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 16:32 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Als mijn kanker terugkomt is de kans groot dat het een vrij rap aflopende zaak is.

De kans dat ie terugkomt is gelukkig een stuk kleiner.
Duidelijk-er.
pi_220422550
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 16:35 schreef vlindertje89 het volgende:
Edit: ik was zelf scheel :+
}:|
Lege meldingen }:|
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220422568
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 16:35 schreef vlindertje89 het volgende:
Edit: ik was zelf scheel :+
Ja zeg…toen ging ík weer twijfelen. *)
pi_220422575
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 16:37 schreef Vanyel het volgende:

[..]
}:|
Lege meldingen }:|
Haha ik verbeterde je omdat ik groter las ipv kleiner. En toen zag ik dat er kleiner stond :+
pi_220422628
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 16:03 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Je blijft bezig :D

En tnx, je begrijpt dat ik hier lees dat ik er goed/jong/niet doorrookt uitzie ^O^
Ik ga ook maar gewoon stoppen met me excuseren :')

En dat was precies de boodschap ^O^
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220422669
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 16:06 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Wil je quote nog leeghalen in je quote? :)
En ja ze doen dat er in principe wel, ik weet alleen niet of de manier waarop ze begeleiden hetzelfde is, en vooral of je er daardoor meer klinisch inhoudelijke kennis voor moet hebben dan ik heb of niet. En het is andere afdeling, jongere doelgroep, dus ook wel ander soort stage inhoudelijk (mijn oude afdeling daar is het, wat ook extra maakt dat ik het gevoel heb dat ik wel zeker moet weten dat ik wil als ze mij zouden willen ofzo?).
[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja, niet quoten zei je :') sorry.

Ik vind dat je op een bepaald moment best oriënterend kunt solliciteren. Maar ik snap ook wel dat het niet zo voelt.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 24 maart 2026 @ 17:35:26 #120
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220422950
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
oh ja nog even @:lucky_strike taggen :P
Ja, had het wel gelezen. Hier ben ik.

J is wel eens bij een parodontoloog geweest en kwam thuis met een offerte van 2500 euro. De route via de mondhygiënist leek hem beter. Zij is hier ook gespecialiseerd in geloof ik. Ze gaat ook lekker onder het tandvlees enzo. Inmiddels is de grote ellende weg en is het alleen nog 4 keer per jaar onderhoud. Ik probeer wel om hem te laten vragen om dat naar 3 keer te doen maar hij is zo dol op M de mondhygiënist dat ik volgens mij nog een keer ingeruild word voor haar :D
Spoilers!
  Moderator dinsdag 24 maart 2026 @ 17:36:07 #121
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220422954
Kun je met je opleiding wil iets buiten de academische wereld @vlindertje89 waar geen bezuinigingen plaats vinden?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 24 maart 2026 @ 17:39:31 #122
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220422964
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 17:35 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja, had het wel gelezen. Hier ben ik.

J is wel eens bij een parodontoloog geweest en kwam thuis met een offerte van 2500 euro. De route via de mondhygiënist leek hem beter. Zij is hier ook gespecialiseerd in geloof ik. Ze gaat ook lekker onder het tandvlees enzo. Inmiddels is de grote ellende weg en is het alleen nog 4 keer per jaar onderhoud. Ik probeer wel om hem te laten vragen om dat naar 3 keer te doen maar hij is zo dol op M de mondhygiënist dat ik volgens mij nog een keer ingeruild word voor haar :D
:W Halloooooo :P

Nee omdat ik las 1000 euro per maand :X Dat is gewoon uitmelkerij :o
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 24 maart 2026 @ 17:40:25 #123
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220422970
Oh. Per jaar dus _O-
Spoilers!
  dinsdag 24 maart 2026 @ 17:48:20 #124
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220423005
Een vriend van me heeft net zijn gezinshereniging toegewezen gekregen O+ Maar goed ook want zijn vrouw is zwanger.
Spoilers!
  dinsdag 24 maart 2026 @ 17:54:22 #125
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220423050
@sigme, ik denk steeds aan je de laatste tijd. Laatst in Disneyland wegens de hele sauzencollectie aan Amora die op tafel stond, toen ik zuurkool maakte en ik vond ook nog Amora in de aanbieding en met kortingssticker.

Maar deze week extra omdat ik aan Families Like Ours ben begonnen en jij dat hebt aangeraden. Wat een indringende en mooie serie. Ik vind het een naar onderwerp maar ben blij om het te zien :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 24-03-2026 21:15:59 ]
Spoilers!
pi_220423092
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 16:58 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Oh ja, niet quoten zei je :') sorry.

Ik vind dat je op een bepaald moment best oriënterend kunt solliciteren. Maar ik snap ook wel dat het niet zo voelt.
Ja, ik ga het ook maar wel gewoon doen. Gesprekken zijn pas over tijdje, er komt mogelijk ook iets aan bij andere hoorde ik, en hopelijk kan dat gelijktijdig lopen, en zo ja dan kan ik daar natuurlijk ook open over zijn. Wat dat betreft kan het kennen ook juist in mijn voordeel zijn dat ze dan iets meer van je kunnen hebben/accepteren dan als niet.
pi_220423252
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 17:36 schreef derLudolf het volgende:
Kun je met je opleiding wil iets buiten de academische wereld @:vlindertje89 waar geen bezuinigingen plaats vinden?
Dat weet ik niet zo goed. Ik heb na mn PhD dat wel geprobeerd maar van de 28 sollicitaties buiten academie maar 1 keer op gesprek uitgenodigd. Toen voornamelijk op beleidsmedewerker functies gesolliciteerd bij gemeenten en ministeries, en een management traineeship. Maar was ook wel andere tijd, destijds waren er dan 50-100 sollicitanten op een vacature, dus dan snap ik ook dat je eerder gaat voor iemand die al veel ervaring heeft in wat je vraagt. Dus vind moeilijk om realistisch in te schatten. In het klinische veld is nu geen optie, dan zou ik eerst een aantal vakken van moeten volgen (tenzij de vakken geven ook telt voor de benodigde verklaring..) en een klinische stage voor moeten lopen. Dus dat zou eventueel op langere termijn kunnen, maar niet direct. Naast dat ik ook niet zo goed weet of ik het zou willen, en zo ja wat dan, want ik heb echt heel weinig beeld van wat er dan mogelijk zou kunnen passen en is.
pi_220423328
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
:W Halloooooo :P

Nee omdat ik las 1000 euro per maand :X Dat is gewoon uitmelkerij :o
Dat las ik ook _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_220423335
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 17:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Een vriend van me heeft net zijn gezinshereniging toegewezen gekregen O+ Maar goed ook want zijn vrouw is zwanger.
He wat geweldig! Waar kan ze het visum ophalen? Hopelijk niet in Beirut of Teheran.
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 24 maart 2026 @ 18:55:47 #130
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220423407
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 18:49 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
He wat geweldig! Waar kan ze het visum ophalen? Hopelijk niet in Beirut of Teheran.
Beirut inderdaad. Ik wilde vragen of dat problematisch is maar euh, oorlog dus.
Spoilers!
pi_220423439
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 18:55 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Beirut inderdaad. Ik wilde vragen of dat problematisch is maar euh, oorlog dus.
Ja da’s heel problematisch -O- waar zit ze momenteel? In Libanon zeker? GH is gelukkig voor 1-12-25 aangevraagd dus kan VWN helpen, anders had hij het zelf moeten uitzoeken met IND.
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 24 maart 2026 @ 19:13:14 #132
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220423504
Mijn padel-trainer in Mar del Plata was naar Libanon verhuisd om daar les te gaan geven. Blij dat hij net op tijd toch maar terug naar Argentinië is gegaan. Bueno, ik ga maar eens aan het werk, is er een beetje bij ingeschoten. Aan de andere kant, vrije dag hier vandaag. Ivm 50 jaar na de staatsgreep. Zelfs de Chinese supermarktjes waren dicht, dat heb ik nog nooit meegemaakt :D Gelukkig kon ik bij een kiosk nog een paar bouillonblokjes scoren, maar kipfilet en groente, dat wordt morgen pas vrees ik.

@vlindertje89 Wat heb je eigenlijk gestudeerd/PhD? Ben ik wel nieuwsgierig na, ik heb werkelijk waar géén idee :D En als je dat te privé vindt, dan hoef je uiteraard niet te antwoorden, maar vroeg het me af.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  dinsdag 24 maart 2026 @ 19:25:30 #133
63722 z80
I fink you freaky
pi_220423570
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 15:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou, een cliënt van VWN is zijn pasjeshouder kwijtgeraakt in de bus in Utrecht. Het is gevonden, heeft een registratienummer gekregen en het is doorgezet naar een organisatie die de gevonden voorwerpen beheert en verstuurt, iLost.

ILost heeft client een factuur gestuurd, die is betaald, dat is bevestigd, ze zouden het opsturen met DHL. Dat was op de 13e. Op die dag is er een aanmelding gedaan bij DHL maar sindsdien is het pakketje niet aan DHL overgedragen. DHL zegt dat ik contact op moet nemen met iLost voor een onderzoek, die zeggen dat ik met U-OV contact op moet nemen, die verwijzen me naar iLost en die weer naar U-OV.

:(
Dreigen met het doen van aangifte tegen ILost wegens oplichting.
Wel geld vangen maar niet leveren.
DHL kan niets, deze heeft niets ontvangen. U-OV heeft de zaak volgens hun regels afgehandeld en de pasjes aan ILost overhandigt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_220423823
quote:
80s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 19:13 schreef flipsen het volgende:
Mijn padel-trainer in Mar del Plata was naar Libanon verhuisd om daar les te gaan geven. Blij dat hij net op tijd toch maar terug naar Argentinië is gegaan. Bueno, ik ga maar eens aan het werk, is er een beetje bij ingeschoten. Aan de andere kant, vrije dag hier vandaag. Ivm 50 jaar na de staatsgreep. Zelfs de Chinese supermarktjes waren dicht, dat heb ik nog nooit meegemaakt :D Gelukkig kon ik bij een kiosk nog een paar bouillonblokjes scoren, maar kipfilet en groente, dat wordt morgen pas vrees ik.

@:vlindertje89 Wat heb je eigenlijk gestudeerd/PhD? Ben ik wel nieuwsgierig na, ik heb werkelijk waar géén idee :D En als je dat te privé vindt, dan hoef je uiteraard niet te antwoorden, maar vroeg het me af.
De beste studie die er is *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220423946
Absoluut *O*
  dinsdag 24 maart 2026 @ 20:06:29 #136
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220423965
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 19:25 schreef z80 het volgende:

[..]
Dreigen met het doen van aangifte tegen ILost wegens oplichting.
Wel geld vangen maar niet leveren.
DHL kan niets, deze heeft niets ontvangen. U-OV heeft de zaak volgens hun regels afgehandeld en de pasjes aan ILost overhandigt.
Ik weet dat DHL niets kan. Iemand van U-OV is nu wat dieper aan het graven, althans dat zei ze. Ben benieuwd hoe het afloopt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 19:01 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ja da’s heel problematisch -O- waar zit ze momenteel? In Libanon zeker? GH is gelukkig voor 1-12-25 aangevraagd dus kan VWN helpen, anders had hij het zelf moeten uitzoeken met IND.
Ze zit in Syrie bij zijn familie. Ik hoop dat dit niet al te dramatisch verloopt. Hij is nogal opstandig, weigert ook Nederlandse les te doen tot zijn GH is goedgekeurd. Doet wel de rest van zijn inburgering, heeft in het AZC gewerkt, etc.
Spoilers!
pi_220424190
Lastig dit. Nl ambassade is er niet in Syrië, Syriërs komen Turkije echt niet in, dan zal ze naar Amman moeten (prijzig en hele lange wachttijd. Ik weet even niet of Erbil open is (afhankelijk waar ze zit is dat ook een optie) hij zal zich echt even bij “asiel” van VWN moeten melden met dit probleem.
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 24 maart 2026 @ 20:43:19 #138
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220424218
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 20:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Lastig dit. Nl ambassade is er niet in Syrië, Syriërs komen Turkije echt niet in, dan zal ze naar Amman moeten (prijzig en hele lange wachttijd. Ik weet even niet of Erbil open is (afhankelijk waar ze zit is dat ook een optie) hij zal zich echt even bij “asiel” van VWN moeten melden met dit probleem.
Ja, lastig inderdaad. Ik ga morgen bij mijn teamleider navragen naar wie ik hem ook alweer moet sturen. Ik heb echt totaal geen verstand van gezinshereniging.
Spoilers!
pi_220424297
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 20:43 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja, lastig inderdaad. Ik ga morgen bij mijn teamleider navragen naar wie ik hem ook alweer moet sturen. Ik heb echt totaal geen verstand van gezinshereniging.
Ik ook niet veel, maar omdat ik in dezelfde ruimte zit en de brieven verwerk weet ik dat ze binnen 3 maanden zich zou moeten melden bij een ambassade om visum te halen. Is ze alleen of ook nog meer kinderen?
Ik zie dat de ambassade momenteel beperkt open is. Hij moet echt zo snel mogelijk aan het werk want je weet niet hoe dit verder gaat
We have far more in common than that which devides us..
pi_220424349
Ik moet even mijn ei kwijt hoor. Kwoot maar niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 24 maart 2026 @ 21:14:51 #141
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220424368
Sjezus Sigme. Wat naar ;(
Spoilers!
pi_220424383
Sigme ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220424418
Ach sigme ;( :*
  dinsdag 24 maart 2026 @ 21:36:03 #144
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220424439
Bwuh @sigme
Woont ze in de buurt? Kan je haar toevallig tegenkomen?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220424554
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 21:36 schreef Barreltje het volgende:
Bwuh @:sigme
Woont ze in de buurt? Kan je haar toevallig tegenkomen?
Ja. Ik weet ook niet wat ik dan moet. Of zal.

Nou ja, eerst maar eens een nachtje slapen. Afgelopen nacht lag ik er wakker van.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 24 maart 2026 @ 22:06:09 #146
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220424582
Wat naar @sigme

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220424585
@sigme -O- wat een vervelende situatie.
  dinsdag 24 maart 2026 @ 22:07:01 #148
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220424590
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 19:52 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
De beste studie die er is *O*
Toerisme? :P
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220424595
*vangt ei van sigme voorzichtig. En doet een 😘 terug.

Meestal is het andersom als ik zo hoor van een bekende. Hele fb groepen daarover.
pi_220424603
Repetitie was vanavond met de fanfare. De enige.
Veertig mensen in het koor en >40 in het orkest.
Oh Fortuna o.a. 🎶 Het klonk vet en gaaf.
pi_220424613
Ach @sigme wat naar -O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220424726
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 21:09 schreef sigme het volgende:
Ik moet even mijn ei kwijt hoor.


Meh :*
pi_220424741
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 22:06 schreef flipsen het volgende:
Wat naar @:sigme

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je wel zeggen ja :{
Ik weet niet beter in onze fam. vanaf mn 4e ongeveer.
Zo k**t ingrijpend voor alles in je verdere leven.

En mn nichten maar het ideaalbeeld zien: leek hun zo gezellig zo'n groot gezin, eigen zaak enz enz
:% Dat was de buitenkant ja.
pi_220424845
Haha…een nichtje wilde wel met mij van moeder ruilen.
Nou, ik ook wel.😎

#puber
pi_220424853
En code geel morgen…

Maartse buien, die bedui’en dat…😇
  dinsdag 24 maart 2026 @ 23:30:40 #156
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220424876
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 23:18 schreef AnneX het volgende:
En code geel morgen…

Maartse buien, die bedui’en dat…😇
...dat de herfst zijn intrede doet hier :'(
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220424887
Het stormt hier aan de kust O+

Morgen naar het wolwinkeltje voor een nieuw haakproject O+
pi_220424904
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 19:52 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
De beste studie die er is *O*
Heus leuk, maar werd op een gegeven moment ook wel saai vond ik.

Als ik toen had bedacht dat je iets superleuks ook kon doen als werk had ik seksuologie gedaan.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220424908
Sigme -O-
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220425020
Poeh…windkracht 6 is knap onrustig buiten. 😳
pi_220425117
Wind gedraaid en afgenomen.
* slapen gaat
:z
pi_220425224
Goedemorgen! Ik sliep heel behoorlijk :). Wel tweemaal er een klein uurtje uit voor de pups, maar dat is prima.
Nu stormt het hier. Bij jullie ook nog?

Lentefoto van een paar dagen geleden, de bloeiende rode sleedoorn. Ik vind dat ik dat nooit zo mooi op de foto krijg als dat ik het in het echt zie.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220425326
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 23:44 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Heus leuk, maar werd op een gegeven moment ook wel saai vond ik.

Als ik toen had bedacht dat je iets superleuks ook kon doen als werk had ik seksuologie gedaan.
Ja, nou, die studie op zichzelf was wat magertjes natuurlijk, maar het wel het eerste stapje in de tofste baan die ik kan verzinnen O+

Wat naar, sigme :{
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220425329
quote:
80s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 22:07 schreef flipsen het volgende:

[..]
Toerisme? :P
Exact! :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220425382
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 02:00 schreef AnneX het volgende:
Poeh…windkracht 6 is knap onrustig buiten. 😳
Hier waait het ook
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220425399
Hier ook flink wind en ik reed de donkere lucht en regenboog tegemoet op weg naar werk. Goede keuze om de auto te pakken dus. Goedemorgen.

@sigme :*

[ Bericht 0% gewijzigd door Tuindier op 25-03-2026 08:00:00 ]
pi_220425453
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 07:20 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ja, nou, die studie op zichzelf was wat magertjes natuurlijk, maar het wel het eerste stapje in de tofste baan die ik kan verzinnen O+
Ja dat was het voor mij ook (op seksuoloog etc na), maar dat had denk ik minder met de inhoud van de studie te maken en meer met dat het een studie was.

Ach en ws had ik iets klinisch ook hartstikke tof gevonden. Daar had ik op mijn 19e alleen nog niet het geduld voor.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220425543
Waar hebben jullie het (weer) over?

Licht briesje en zonnetje hier :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220425561
Oh ik vond de studie zelf ook echt uitermate interessant. Ik heb ook nog allemaal extra vakken (oke, eentje binnen eigen studie, ook twee bij biomedische wetenschappen en eentje bij pedagogische wetenschappen) en extracurriculair onderzoek gedaan gewoon omdat ik het leuk vond :D . Ik had 3.5 jaar aan punten in 3 jaar gedaan, maar had me prima nog een jaar kunnen vermaken (ik weet ook niet waarom ik dat niet gedaan heb ;( ). Als ik nu dat zou kunnen kiezen dan zou ik ook nog klinische vakken, ontwikkelings en misschien ook wat a&o erbij gedaan hebben. En misschien wat van onderwijskunde ook. Gewoon alle richtingen dus eigenlijk, want sociale en cognitieve heb ik destijds al gedaan ;). Als het niet zo godvergeten duur was om alsnog dingen te doen nu dan zou ik het misschien wel doen, maar instellingscollegegeld is wel een ding..

Hier ook geen storm *O*

[ Bericht 3% gewijzigd door vlindertje89 op 25-03-2026 08:28:12 ]
pi_220425620
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 08:16 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh ik vond de studie zelf ook echt uitermate interessant. Ik heb ook nog allemaal extra vakken (oke, eentje binnen eigen studie, ook twee bij biomedische wetenschappen en eentje bij pedagogische wetenschappen) en extracurriculair onderzoek gedaan gewoon omdat ik het leuk vond :D . Ik had 3.5 jaar aan punten in 3 jaar gedaan, maar had me prima nog een jaar kunnen vermaken (ik weet ook niet waarom ik dat niet gedaan heb ;( ). Als ik nu dat zou kunnen kiezen dan zou ik ook nog klinische vakken, ontwikkelings en misschien ook wat a&o erbij gedaan hebben. En misschien wat van onderwijskunde ook. Gewoon alle richtingen dus eigenlijk, want sociale en cognitieve heb ik destijds al gedaan ;). Als het niet zo godvergeten duur was om alsnog dingen te doen nu dan zou ik het misschien wel doen, maar instellingscollegegeld is wel een ding..

Hier ook geen storm *O*
Ik denk (weet eigenlijk wel zeker) dat de studie heel veel leuker is geworden sinds de bachelor/masterstructuur.

Ik heb echt wel veel gehad aan alle neuro-vakken en ook die zware statistiek heeft me wel wat gebracht. Maar ik geloof niet dat ik me heel breed georiënteerd zou hebben want ik ben nogal specifiek geïnteresseerd. Ik vond de gz-opleiding ook veel te breed, heb dat echt alleen maar gedaan omdat ik verder wilde, maar dat was me ook te klinisch eigenlijk :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220425623
Hier regent het als een dolle :6
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 25 maart 2026 @ 08:37:15 #172
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220425635
Hier regent het en dat komt de ingezaaide tuin heel goed uit ^O^
Spoilers!
pi_220425644
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 08:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier regent het en dat komt de ingezaaide tuin heel goed uit ^O^
Positieve instelling *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 25 maart 2026 @ 08:43:09 #174
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220425655
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 08:39 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Positieve instelling *O*
Het spoeien is echt een bitch in onze situatie dus dit is echt heel prettig.

Morgen mopper ik wel op de regen want dan gaan we naar de Efteling. Maar dat zien we dan wel weer.
Spoilers!
pi_220425671
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 08:16 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh ik vond de studie zelf ook echt uitermate interessant. Ik heb ook nog allemaal extra vakken (oke, eentje binnen eigen studie, ook twee bij biomedische wetenschappen en eentje bij pedagogische wetenschappen) en extracurriculair onderzoek gedaan gewoon omdat ik het leuk vond :D .
Ja ook heus, maar ook soort van eenzijdig dus ik heb er een kopstudie van een andere richting bij gedaan. Toch weten te rekken tot 8 jaar, met maar punten voor 6? jaar oid omdat ik alle keuzevakken bij de ander invulde en het afstudeeronderzoek met relatief kleine aanpassingen voor beide kon inzetten.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220425673
Goedemorgen.
Fijn dat je hebt kunnen slapen @sigme :*

Ik moest door de regen fietsen. Mijn regenjas en regenbroek hebben een paar lekken :X
Nu heb ik een natte rechterschouder en een nat bovenbeen. Ach ja.
pi_220425686
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 08:34 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik denk (weet eigenlijk wel zeker) dat de studie heel veel leuker is geworden sinds de bachelor/masterstructuur.
Ja daar zat ik ruim voor. Toen ik afstudeerde mocht ik wel kiezen welke titel ik wilde voeren (geen), ze staan er allebei op.
quote:
Ik heb echt wel veel gehad aan alle neuro-vakken en ook die zware statistiek heeft me wel wat gebracht.
Dat is van na de bama toch? Zwaardere statistiek heb ik echt bij de andere studie moeten zoeken.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220425904
Mogge!

Toen ik om 6.30 wakker werd omdat Elin eten wilde was het heerlijk zonnig, ik ben weer terug naar bed gegaan en nu is het een sombere natte toestand buiten.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220426003
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 08:50 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ja daar zat ik ruim voor. Toen ik afstudeerde mocht ik wel kiezen welke titel ik wilde voeren (geen), ze staan er allebei op.
[..]
Dat is van na de bama toch? Zwaardere statistiek heb ik echt bij de andere studie moeten zoeken.
Nee hoor. M&S 3, variant neuro/bio. Het gemiddelde was een 4,5 :+ is ook het enige vak geweest wat ik ooit heb moeten herkansen (en toen het jaar erna heb moeten herhalen omdat toch echt te moeilijk was om te doen zonder de colleges te volgen). Maar toegegeven, echt moeilijke analyses met Mplus deed ik pas in mijn PhD.

Ik ben ook (nog net) doctoraal afgestudeerd. Die titel voer ik ook niet :+

[ Bericht 10% gewijzigd door Clubsoda op 25-03-2026 09:44:13 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 25 maart 2026 @ 10:09:38 #180
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220426353
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 09:32 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Nee hoor. M&S 3, variant neuro/bio. Het gemiddelde was een 4,5 :+ is ook het enige vak geweest wat ik ooit heb moeten herkansen (en toen het jaar erna heb moeten herhalen omdat toch echt te moeilijk was om te doen zonder de colleges te volgen). Maar toegegeven, echt moeilijke analyses met Mplus deed ik pas in mijn PhD.

Ik ben ook (nog net) doctoraal afgestudeerd. Die titel voer ik ook niet :+
Mijn vader had de titel S.G.M.V. op zijn visitekaartje :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220426383
Ik ben inderdaad van de bachelor/master, na jullie. Wel M&S 1, 2 en 3 gedaan (bij mij was 3 'context cognitieve', het 'hoofd'studiepad dat ik deed was cognitieve en neurobiologische). Respectievelijk een 9, 9 en 9.5 voor gehaald *) ik vond het erg leuk, statistiek. Ging daarbij over het algemeen ook wel braaf naar de colleges, en we hadden verplichte werkgroepen ook. Inmiddels vind ik statistiek minder leuk :P

Inmiddels heeft het hier ook geregend. Nu rustig op de bank wat administratieve shit wegwerken voor over een uurtje de volgens haarzelf vijfjarige weer hier is (in werkelijkheid wordt ze over drie maanden drie :') )
pi_220426596
quote:
80s.gif Op woensdag 25 maart 2026 10:09 schreef flipsen het volgende:

[..]
Mijn vader had de titel S.G.M.V. op zijn visitekaartje :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwam je vader uit Den Haag?
Is je vrouw hersteld?
“Na iedere plas een glas”Blues ©
pi_220426597
Foutje
pi_220426623
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 09:32 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Nee hoor. M&S 3, variant neuro/bio. Het gemiddelde was een 4,5 :+ is ook het enige vak geweest wat ik ooit heb moeten herkansen
:o
Ik vergat regelmatig tentamens, of wilde er 4 doen maar kwam maar aan 2 of 3 toe. Bepaald geen modelstudent. Met als topper :r filosofie van de sociale wetenschappen :r

Dat deden we uiteindelijk met heel veel mensen uit heel veel jaren in een bezemklas die iedereen haalde :D


Ik geloof niet dat onze M&S een context hadden. Voelde vooral als basis, basis en nog wat basis.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220426685
quote:
80s.gif Op woensdag 25 maart 2026 10:09 schreef flipsen het volgende:

[..]
Mijn vader had de titel S.G.M.V. op zijn visitekaartje :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn vader zei "doctorandus betekent niets anders dan 'hij die nog doctor moet worden' dus daar hoef je niet mee te lopen pochen, dus schrijf maar niet op" :+ dat zegt ook iets over mijn opvoeding, denk ik :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Clubsoda op 25-03-2026 11:26:17 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220426700
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 11:07 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:o
Ik vergat regelmatig tentamens, of wilde er 4 doen maar kwam maar aan 2 of 3 toe. Bepaald geen modelstudent. Met als topper :r filosofie van de sociale wetenschappen :r

Dat deden we uiteindelijk met heel veel mensen uit heel veel jaren in een bezemklas die iedereen haalde :D


Ik geloof niet dat onze M&S een context hadden. Voelde vooral als basis, basis en nog wat basis.
Ik heb ook nooit onvoldoendes gestaan op de middelbare school. Maar zulke strebercijfers als @vlindertje89 haalde ik dan weer niet :D

Ik vond 500 pagina's over multivariate statistiek wel echt een beetje de basis ontstijgen. Maar ik weet niet wat jouw basis is :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220427036
quote:
Toch zegt u: het is code oranje. Het KNMI zegt in zo’n geval: blijf binnen, ga niet de weg op. Wat moeten de lezers doen bij een code oranje van DNB?

‘Ze moeten vooral niet binnenblijven. Het voorjaar komt eraan, en binnenblijven is slecht voor de economie. Voor een operationele schok, de elektriciteit valt uit bijvoorbeeld, zeggen wij: zorg dat je 70 euro cash per volwassene en 30 euro per kind in huis hebt. Zodat je voor 72 uur boodschappen kunt doen.
(komt uit een interview met de president van DNB, Olaf Sleijpen.

Wat ik me steeds afvraag bij het 'cash' in huis hebben wat je overal hoort, als de electra uitvalt kan je toch ook geen boodschappen meer doen? De kassa's doen het dan toch ook niet meer?
Of ben ik nou gek :P
  Moderator woensdag 25 maart 2026 @ 12:00:01 #188
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220427068
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 11:53 schreef Blues het volgende:

[..]
(komt uit een interview met de president van DNB, Olaf Sleijpen.

Wat ik me steeds afvraag bij het 'cash' in huis hebben wat je overal hoort, als de electra uitvalt kan je toch ook geen boodschappen meer doen? De kassa's doen het dan toch ook niet meer?
Of ben ik nou gek :P
Nee, maar als dat maar lang genoeg duurt willen eigenaren daarvan ook graag geld hebben. Dus wordt het handmatig opgeteld. Of kunnen ze een kassa extern van stroom voorzien.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220427198
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 11:53 schreef Blues het volgende:

[..]
(komt uit een interview met de president van DNB, Olaf Sleijpen.

Wat ik me steeds afvraag bij het 'cash' in huis hebben wat je overal hoort, als de electra uitvalt kan je toch ook geen boodschappen meer doen? De kassa's doen het dan toch ook niet meer?
Of ben ik nou gek :P
Hoofdrekenen. 😉

En er waren ooit mechanische kassa’s met een belletje. 😇
En een hendeltje aan de zijkant.

Gister de noodradio weer eens opgeladen op het zonnecelletje. w/
Zet het wel in de agenda voor maandelijkse update.
pi_220427790
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 11:24 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik heb ook nooit onvoldoendes gestaan op de middelbare school. Maar zulke strebercijfers als @:Vlindertje89 haalde ik dan weer niet :D
Ik ben geslaagd met een 4 op mijn eindlijst. De docent en ik lagen elkaar niet zo dus ik had zijn vak al 2 jaar niet gevolgd :X
quote:
Ik vond 500 pagina's over multivariate statistiek wel echt een beetje de basis ontstijgen. Maar ik weet niet wat jouw basis is :+
Kan me niet voorstellen dat dat er bij mij in zat :N
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220427944
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 13:53 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik ben geslaagd met een 4 op mijn eindlijst. De docent en ik lagen elkaar niet zo dus ik had zijn vak al 2 jaar niet gevolgd :X
[..]
Kan me niet voorstellen dat dat er bij mij in zat :N
Als je niet het studiepakd neuro/bio deed, dan niet denk ik nee. De andere studiepaden hadden een beduidend eenvoudiger vak (met een hoger slagingspercentage ook :+ )

[ Bericht 0% gewijzigd door Clubsoda op 25-03-2026 14:24:34 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220427948
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 11:07 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:o
Ik vergat regelmatig tentamens, of wilde er 4 doen maar kwam maar aan 2 of 3 toe. Bepaald geen modelstudent. Met als topper :r filosofie van de sociale wetenschappen :r

Dat deden we uiteindelijk met heel veel mensen uit heel veel jaren in een bezemklas die iedereen haalde :D

Ik geloof niet dat onze M&S een context hadden. Voelde vooral als basis, basis en nog wat basis.
Wij hadden de aangepaste variant Antieke filosofie. Door een docent die volgens mij echt psychopatisch was. Hij gebruikte alleen boeken die hij zelf had geschreven en kregen dus ook alleen daar vragen over. Hij zei dingen als: "Als je een oog in stukje snijdt, krijg je allemaal stukjes oog en geen nieuwe oogjes" en "Iedereen heeft toch wel eens poten bij dieren uitgetrokken?" en die blik erbij in zijn ogen... Rillll :@.

Ik heb ook nog nachtmerries over de definitie van de ziel van Aristoteles. Die moesten we niet alleen uit ons hoofd kennen, maar ook begrijpen :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  Moderator woensdag 25 maart 2026 @ 14:06:13 #193
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220427952
De uitslag is nog geen week bekend. Gaat lekker in Hoogeveen
https://www.rtvdrenthe.nl(...)d-door-interne-ruzie

Het hele idee van voorkeurstemmen is toch dat men juist wil dat die personen het voor het zeggen krijgen...
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 25 maart 2026 @ 14:28:43 #194
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220428067
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 11:02 schreef AnneX het volgende:
Kwam je vader uit Den Haag?
Is je vrouw hersteld?
Nee :?
Weer redelijk op de been, nog wel zwakjes en daar kan ze niet mee omgaan :P
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220428073
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 14:06 schreef derLudolf het volgende:
De uitslag is nog geen week bekend. Gaat lekker in Hoogeveen
https://www.rtvdrenthe.nl(...)d-door-interne-ruzie

Het hele idee van voorkeurstemmen is toch dat men juist wil dat die personen het voor het zeggen krijgen...
In Den Helder loopt t ook al niet soepel
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 25 maart 2026 @ 17:12:42 #196
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220429570
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 14:06 schreef derLudolf het volgende:
De uitslag is nog geen week bekend. Gaat lekker in Hoogeveen
https://www.rtvdrenthe.nl(...)d-door-interne-ruzie

Het hele idee van voorkeurstemmen is toch dat men juist wil dat die personen het voor het zeggen krijgen...
_O-

Spoilers!
  woensdag 25 maart 2026 @ 17:15:08 #197
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220429583
Ik had een interessante dag. Eerst twee afwijzingen op sollicitaties, daarna was ik er bij toen mijn vriend Mohammad een huis toegewezen kreeg en daarna ontving ik een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.

Ik ga trouwens namens VWN mee met het eerste woningbezoek van Mohammad O+
Spoilers!
  woensdag 25 maart 2026 @ 17:17:48 #198
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220429604
En I was today years old toen ik er achter kwam dat alle verschillende schrijfwijzen van Mohammad, Mohammed, Mohamad, Mohamed in het Arabisch niet bestaan. Hoe het in ons alfabet wordt geschreven wordt door een IND medewerker besloten.
Spoilers!
  woensdag 25 maart 2026 @ 17:22:28 #199
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220429656
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 17:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
En I was today years old toen ik er achter kwam dat alle verschillende schrijfwijzen van Mohammad, Mohammed, Mohamad, Mohamed in het Arabisch niet bestaan. Hoe het in ons alfabet wordt geschreven wordt door een IND medewerker besloten.
GC / Dingen die je pas jaaaaaaaren later begrepen hebt! Deel 111
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220429718
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 14:05 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Wij hadden de aangepaste variant Antieke filosofie. Door een docent die volgens mij echt psychopatisch was. Hij gebruikte alleen boeken die hij zelf had geschreven en kregen dus ook alleen daar vragen over. Hij zei dingen als: "Als je een oog in stukje snijdt, krijg je allemaal stukjes oog en geen nieuwe oogjes" en "Iedereen heeft toch wel eens poten bij dieren uitgetrokken?" en die blik erbij in zijn ogen... Rillll :@.
Wtf :o

quote:
Ik heb ook nog nachtmerries over de definitie van de ziel van Aristoteles. Die moesten we niet alleen uit ons hoofd kennen, maar ook begrijpen :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben blij dat ik het niet heb hoeven leren. Snap er nu al geen donder van.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  woensdag 25 maart 2026 @ 17:36:15 #201
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220429754
quote:
Ja nee. Geen zin in racistische opmerkingen. Zou er wel goed passen :Y
Spoilers!
  woensdag 25 maart 2026 @ 17:37:02 #202
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220429759
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 17:31 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Wtf :o
[..]
Ik ben blij dat ik het niet heb hoeven leren. Snap er nu al geen donder van.
Ja dat.
Spoilers!
pi_220429810
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 14:05 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Wij hadden de aangepaste variant Antieke filosofie. Door een docent die volgens mij echt psychopatisch was. Hij gebruikte alleen boeken die hij zelf had geschreven en kregen dus ook alleen daar vragen over. Hij zei dingen als: "Als je een oog in stukje snijdt, krijg je allemaal stukjes oog en geen nieuwe oogjes" en "Iedereen heeft toch wel eens poten bij dieren uitgetrokken?" en die blik erbij in zijn ogen... Rillll :@.

Ik heb ook nog nachtmerries over de definitie van de ziel van Aristoteles. Die moesten we niet alleen uit ons hoofd kennen, maar ook begrijpen :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
Dat ie daarmee wegkwam :%
pi_220429852
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 17:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had een interessante dag. Eerst twee afwijzingen op sollicitaties, daarna was ik er bij toen mijn vriend Mohammad een huis toegewezen kreeg en daarna ontving ik een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.

Ik ga trouwens namens VWN mee met het eerste woningbezoek van Mohammad O+
O+

Suc6 met de sollie! Wil je er iets over kwijt wat voor?

En huh about je schrijfwijze :o
pi_220429854
Mijn uitzicht bij afwassen
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220429893
Is Loon al vertrokken trouwens?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220429934
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 17:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
En I was today years old toen ik er achter kwam dat alle verschillende schrijfwijzen van Mohammad, Mohammed, Mohamad, Mohamed in het Arabisch niet bestaan. Hoe het in ons alfabet wordt geschreven wordt door een IND medewerker besloten.
Ik denk dat dat ap heel lang bestaat. Mijn beide kinderen hebben bijbelse namen maar niet de schrijfwijze zoals gangbaar in Europa, omdat verschillende landen de namen uit het Hebreeuws op een andere manier in h3t Latijnse schrift hebben omgezet.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220429977
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 17:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
En I was today years old toen ik er achter kwam dat alle verschillende schrijfwijzen van Mohammad, Mohammed, Mohamad, Mohamed in het Arabisch niet bestaan. Hoe het in ons alfabet wordt geschreven wordt door een IND medewerker besloten.
Dan vergeet je nog Muhammad Mu/Mo hanad/hannad/hanne/haned
We have far more in common than that which devides us..
pi_220430073
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 18:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is Loon al vertrokken trouwens?
Waar naar toe :o
  woensdag 25 maart 2026 @ 19:02:18 #210
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220430187
quote:
17s.gif Op woensdag 25 maart 2026 17:56 schreef sigme het volgende:
Mijn uitzicht bij afwassen
[ afbeelding ]
Wat is dat toch met imgur, ik wil klikken op de afbeelding om hem groter te zien, maar dan kom ik toch gewoon op imgur.com uit en niet op de jpg :?
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220430221
quote:
80s.gif Op woensdag 25 maart 2026 19:02 schreef flipsen het volgende:

[..]
Wat is dat toch met imgur, ik wil klikken op de afbeelding om hem groter te zien, maar dan kom ik toch gewoon op imgur.com uit en niet op de jpg :?
werk het van deze foto wel?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220430255
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 18:22 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik denk dat dat ap heel lang bestaat. Mijn beide kinderen hebben bijbelse namen maar niet de schrijfwijze zoals gangbaar in Europa, omdat verschillende landen de namen uit het Hebreeuws op een andere manier in h3t Latijnse schrift hebben omgezet.
Of elke paus een handige Nederlandse naam krijgt.

Hier doen ze het ook met internationale koningshuizen. Zoals pedoprins Andrès.
La derecha oprime, la izquierda libera
  woensdag 25 maart 2026 @ 19:11:32 #213
63722 z80
I fink you freaky
pi_220430257
quote:
7s.gif Op woensdag 25 maart 2026 19:07 schreef sigme het volgende:

[..]
werk het van deze foto wel?
[ link | afbeelding ]
Deze wel. Maar het is ook bekend waarom het niet werkt.
In jou link zit een l teveel. Hier gaat een browser niet lekker mee om.
En alleen http://i.imgur.com/8NWhRYm.jpg tussen de blokhaken is voldoende.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 maart 2026 @ 19:25:12 #214
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220430357
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 18:30 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dan vergeet je nog Muhammad Mu/Mo hanad/hannad/hanne/haned
In de namenlijst zag je ook altijd alle variaties terugkomen.
Avond :W
Hele week gewerkt met een snotterkop. Het begon zondag op de tribune... Lijkt nu wel over zn hoogtepunt heen, maar wel vervelend. Had meer nadenkwerk willen doen. Kwam alleen maar toe aan simpel doewerk.

Morgen dag III van de studie.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 25 maart 2026 @ 19:27:10 #215
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220430367
quote:
7s.gif Op woensdag 25 maart 2026 19:07 schreef sigme het volgende:

[..]
werk het van deze foto wel?
[ link | afbeelding ]
Jup ^O^
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220430378
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 18:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is Loon al vertrokken trouwens?
Van Fok?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220430463
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 19:11 schreef z80 het volgende:

[..]
Deze wel. Maar het is ook bekend waarom het niet werkt.
In jou link zit een l teveel. Hier gaat een browser niet lekker mee om.
En alleen http://i.imgur.com/8NWhRYm.jpg tussen de blokhaken is voldoende.
Ik zet die l er met opzet achter, dan schaalt de browser beter. En ik weet dat de foto dan niet eenvoudig vergrootbaar is, maar dat vind ik wel een een voordeel ;). Wie een beetje handig is omzeilt het natuurlijk, door die l weg te halen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220430667
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 19:28 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Van Fok?
Ze is al even niet hier toch?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220430704
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 19:52 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ze is al even niet hier toch?
Vandaag besefte ik dat al.
@Loona Lees je mee? Leef je mee? Werk je veel? Leuk?

Vanmiddag klapte de laptop eruit van de bieb. Collega deed niks anders dan anders.
De boomers hebben het zelfstandig -zonder paniek - opgelost.
En wij konden weer door w/ met innemen en uitlenen.
pi_220430708
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 19:52 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ze is al even niet hier toch?
Ja wel vaker toch?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220431015
quote:
7s.gif Op woensdag 25 maart 2026 19:07 schreef sigme het volgende:

[..]
werk het van deze foto wel?
[ link | afbeelding ]
Vriendinnetje weet mss iemand.......... wordt vervolgd.
pi_220431176
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 20:23 schreef Blues het volgende:

[..]
Vriendinnetje weet mss iemand.......... wordt vervolgd.
Er gaat er al eentje min of meer jouw kant op: naar Scheveningen. Wij noemen die pup de Zeehond.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220431193
Avond :W

Konijn Jura gaat niet lekker deze week :{ , maagdarmstase. Oorzaak onbekend. Dus ze zitten nu samen boven op de slaapkamer, want ze kan haar temp niet goed op peil houden. Pijnstilling en onderhuids vocht net gegeven. Als het morgen nog niet beter gaat moeten ze weer mee naar werk. (Echo of röntgenfoto om de situatie in te schatten). Ik vrees er in dit soort gevallen altijd erg voor, want de resultaten uit het verleden zijn niet heel rooskleurig. Op dat van (inmiddels overleden) Cas na. Dat konijn kraakte aan alle kanten, maar tartte alle wetten.
pi_220431212
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2026 20:44 schreef sigme het volgende:

[..]
Er gaat er al eentje min of meer jouw kant op: naar Scheveningen. Wij noemen die pup de Zeehond.
Dat is wel een fijne plek voor menig hond, lekker rennen op het strand O+
pi_220431215
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2026 20:44 schreef sigme het volgende:


Er gaat er al eentje min of meer jouw kant op: naar Scheveningen. Wij noemen die pup de Zeehond.
:D

Vriendinnetje heeft het over de schzus in Frankrijk :+
Die runnen daar een camping.
pi_220431244
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 20:49 schreef Blues het volgende:

[..]
:D

Vriendinnetje heeft het over de schzus in Frankrijk :+
Die runnen daar een camping.
Oh, pups naar buitenland lopen vertraging op. Mijn contactpersoon in Denemarken attendeerde mij daar op :')

Honden moeten drie weken voordat ze een landsgrens over mogen, ingeënt zijn tegen rabiës. Dat wist ik wel.
Maar pups kan je pas als ze 12 weken oud zijn, inenten tegen rabiës. Dus kunnen ze pas als ze 15 weken oud zijn mee naar Spanje. Of naar Denemarken. Of naar Frankrijk.

Onze plannen om dit voorjaar nog naar Spanje te gaan zijn dan ook in het water gevallen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 25 maart 2026 @ 21:25:56 #227
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220431398
quote:
7s.gif Op woensdag 25 maart 2026 20:47 schreef Candaasje het volgende:
Avond :W

Konijn Jura gaat niet lekker deze week :{ , maagdarmstase. Oorzaak onbekend. Dus ze zitten nu samen boven op de slaapkamer, want ze kan haar temp niet goed op peil houden. Pijnstilling en onderhuids vocht net gegeven. Als het morgen nog niet beter gaat moeten ze weer mee naar werk. (Echo of röntgenfoto om de situatie in te schatten). Ik vrees er in dit soort gevallen altijd erg voor, want de resultaten uit het verleden zijn niet heel rooskleurig. Op dat van (inmiddels overleden) Cas na. Dat konijn kraakte aan alle kanten, maar tartte alle wetten.
Sterkte ;(

Cas was wel een baas ja. Die is volgens mij 15 keer end of life geweest maar deed dan toch een reboot.
Spoilers!
pi_220431556
Ach wat sneu @Candaasje

Da’s wel jammer @sigme Hadden jullie met Mooitje en een minimooitje willen gaan?

Net naar “het verhaal van Nederland-de tweede wereldoorlog” gekeken. Heel beklemmend
We have far more in common than that which devides us..
pi_220432154
Bedenk mij opeens of Lonaa ( en W) aan een nieuwe hond toe is…

Trustuh @ allen Eens kijken of 2 uur niet slapen vanwege stormwind op de gevel van de slaapkamer te compenseren valt.
Einde van de middag was zwaar. :Z
  donderdag 26 maart 2026 @ 00:27:53 #230
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220432290
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2026 20:44 schreef sigme het volgende:

[..]
Er gaat er al eentje min of meer jouw kant op: naar Scheveningen. Wij noemen die pup de Zeehond.
Dat is meer mijn kant op :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 26 maart 2026 @ 01:21:20 #231
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220432379
Sterkte met Jura @Candaasje (ik mis de fingers crossed smiley)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220432947
Keihard geslapen vannacht O+

Efteling *O*
Spoilers!
  donderdag 26 maart 2026 @ 08:56:05 #233
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220433367
Hier ook een goede nacht *O* , fijn die dingen!

Wij vinden de extra 7 extra weken ook heel niet leuk -O- maar we komen iig op bezoek ( hopelijk 2 keer) :+

En hier waait het ook. kantoor ligt pal aan de zee, dus het was even worstelen vanochtend om het gebouw in te komen :B
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220433661
Mogge!

Hier valt iets uit de lucht wat eerder sneeuw is dan regen -O- Hopelijk is dat niet zo in de Efteling voor @Lucky_Strike en @JFlip
In ieder geval geen “met boek op het balkon” dag

Wel lekker geslapen, lijf is weer terug bij normaal slecht ipv extra *O*
We have far more in common than that which devides us..
pi_220434220
Goedemorgen :W

Op de Appie aan het wachten.

Veel plezier in de Efteling Lucky *O* er zijn weer veel nieuwe snacks te vinden.
pi_220434644
Hallo.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_220434783
He hoi @Lonaa :W
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 26 maart 2026 @ 11:30:05 #238
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220434810
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 10:34 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W

Op de Appie aan het wachten.

Veel plezier in de Efteling Lucky *O* er zijn weer veel nieuwe snacks te vinden.
Haal je nou Lucky en Fles door elkaar? :P

Hier ook wel ok geslapen, maar dat doe ik altijd wel. Gisteravond ingevallen bij een partij padel, precies mijn niveau, dat is wel erg lekker spelen. Wel kei kapot. En zometeen de deur uit voor padel-les, damn...
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220434921
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 11:17 schreef Lonaa het volgende:
Hallo.
Zij doet het nog w/ ben je lurker geworden?
Of het is weer aanpoten voor jullie?

@Candaasje Hoe is het met Nijn?

Wèl zon tussen de buien door. En de balkondeur dicht.
Aan de overkant worden de perenbomen bespoten. -O-

Er gingen gister Twee venkels in de risotto.
En van een deel in ….venkelsalade. Simpel met 2 tl suiker en 1 el witte balsamico.
Damn wat is dat een lekkere groente :Y)
pi_220435060
Ik ben al een tijdje voornamelijk lurker. En we waren 2 en halve week op vakantie. :+

Zit maar weinig achter laptop en daar FOK! ik op. Mobiel vind ik echt ruk.
Eigenlijk wil ik ook veel minder schermtijd/sociale media
Sterkheidsbaas van alles.
pi_220435103
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 10:34 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W

Op de Appie aan het wachten.

Veel plezier in de Efteling Lucky *O* er zijn weer veel nieuwe snacks te vinden.
Heb je nog aanraders? We kopen eigenlijk bijna nooit eten maar tips zijn altijd welkom :9
Spoilers!
pi_220435128
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 11:51 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben al een tijdje voornamelijk lurker. En we waren 2 en halve week op vakantie. :+

Zit maar weinig achter laptop en daar FOK! ik op. Mobiel vind ik echt ruk.
Eigenlijk wil ik ook veel minder schermtijd/sociale media
Vakantie w/ Verdiend.

Nou, dan zwaai ik wel regelmatig virtueel naar je.
Succes met minderen van social media. :W
pi_220435389
@Lonaa :W :*

Ik ga zo eerst wat boodschappen doen op de fiets (winterjas maar aan zon en 5 graden brrr) en dan een quiche maken die uit een dorpsblad staat maar hij niet lust.
Ga m toch maken en dan een deel invriezen en een deel gebruiken als Brunch of zo :9
Spinazie geitenkaas noten rode ui en een bodem van zoete aardappels.
Allemaal zo niet zijn smaak _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door Blues op 26-03-2026 15:34:38 ]
pi_220435759
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2026 11:53 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Heb je nog aanraders? We kopen eigenlijk bijna nooit eten maar tips zijn altijd welkom :9
Oe lastig. Wij hebben tot nu toe alleen de loaded fries Spaanse stijl geprobeerd, die was nog niet echt een aanrader :+
  donderdag 26 maart 2026 @ 13:39:01 #245
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_220436016
Ha die Loon!

Sigme hopelijk heb je het een beetje aan de kant kunnen zetten.

Wij gaan een vanavond uit, dat klinkt toch beter dan: we gaan straks weg en dingen doen.
Eerst lekker uit eten en dan naar Tobi Kooiman. Eerst keer cabaret/theater voor mij man :o
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_220436213
Zo, ik sliep uit.

Ongeveer dit indachtig:
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220436370
quote:
7s.gif Op donderdag 26 maart 2026 14:04 schreef sigme het volgende:
Zo, ik sliep uit.

Ongeveer dit indachtig:
[ afbeelding ]
:D

Heelijk!
pi_220436418
@Kaatje1 Gelukkig bestaan er groooote drukknopen om de hoezen dicht te krijgen.
Dat werkt wel makkelijker met naald en draad.
Het was ook even opletten dat de ‘mannetjes’ en ‘vrouwtjes’ correct werden gebruikt! 😉 Dus 1 x de knoop verkeerd om vastgezet.😂
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder natte sneeuw en hagel en zon en blauwe luchten in de polder.
pi_220436493
Hier komt ook vanalles voorbij en het was kkkkkoud op de fiets, maar wel lekker.
Taart staat in de oven. Wat een werk toch altijd ;( rip rug.

Straks een punt proeven :9
pi_220436680
Service van Bol Gisteren stond de Postnl bus voor de deur, reed weg en ik kreeg bericht dat hij me "gemist" had. Zojuist kwam er bericht dat het opgehaald kon worden bij het Postnl punt.
Da's best lastig, pakket is niet zwaar maar wel groot. Contact opgenomen met postnl (sorry sorry we kunnen er niets aan doen) en met bol. Die gaf (bij uitzondering) aan dat ik het pakket daar kan laten liggen en dat ze een nieuw pakket opsturen.
Als het goed is komt er vanavond nog een pakket (1 bestelling, aflevering op 2 dagen????) dat volgens mij nog groter is, hopelijk gaat dat wel goed.

Verder doen de luidsprekers van de laptop het niet meer en na alle mogelijkheden gedaan te hebben heb ik de computermeneer maar gebeld, kan hij het ding ook weer eens een grote beurt geven.

Ben benieuwd @Blues De ingrediënten klinken in ieder geval goed.\

Da's ook een idee @AnneX Ik heb nog heel veel drukknopen uit Oma's naaitafeltje. Dat was het eerste wat mijn nichtje zag afgelopen zondag "ah..I remember this so good, it's Oma's"
We have far more in common than that which devides us..
pi_220437155
Sneeuw :o :(


[ Bericht 66% gewijzigd door Kaatje1 op 26-03-2026 17:01:01 ]
We have far more in common than that which devides us..
pi_220437246
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 16:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Sneeuw :o :(
[ afbeelding ]
Hier was dat hagel.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 26 maart 2026 @ 17:15:31 #253
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220437288
Hier zonnetje en graad of 25 >:)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  donderdag 26 maart 2026 @ 17:39:13 #254
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220437402
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 16:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Sneeuw :o :(
[ afbeelding ]
MOest verboden worden. Ik heb echt grote haat aan dit weer. Zeker nu. Geef mijn voorjaar terug :(
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220437477
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 16:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Sneeuw :o :(
[ afbeelding ]
en

quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2026 17:08 schreef Vanyel het volgende:

[..]
hagel.
Hier.

Buienradar noemde het de wintermix _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220437540
En gloeiende, afgelopen maandag is de ramenwasser geweest, zon schijnt nu naar binnen en hij mag van mij wel terugkomen -O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_220437562
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 18:02 schreef Kaatje1 het volgende:
En gloeiende, afgelopen maandag is de ramenwasser geweest, zon schijnt nu naar binnen en hij mag van mij wel terugkomen -O-
+1 maar dan met auto ;(
Beter hanteerbaar drama.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220437593
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2026 18:04 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
+1 maar dan met auto ;(
Beter hanteerbaar drama.
Ik zie dit gebouw nog niet door een wasstraat gaan _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_220437951
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 18:02 schreef Kaatje1 het volgende:
En gloeiende, afgelopen maandag is de ramenwasser geweest, zon schijnt nu naar binnen en hij mag van mij wel terugkomen -O-
Ik heb dinsdag de tuinkamerramen gedaan binnen/buiten.
Ik stond vanmiddag te NiB-en in de tuinkamer en dacht oeiii hier en daar had wat beter gekund :7
pi_220438080
Oja ramen wassen dat moet ik ook weer eens doen :@

Net naar de kaaswinkel geweest :9 vanalles mogen proeven en 4 kazen uitgekozen voor een kaasplankje. Verder werd een foutje van de vorige keer netjes opgelost door een gratis kaasje.
pi_220439439
Na maanden negeren kocht ik van de week paaseitjes en borg ze op.
Tot ik ze vanavond tegenkwam. RIP 10 paaseitjes cappuccino en caramel.
En MnX kwam thuis met paasbrood en ik ook.

Hello paaskilo’s.
pi_220439519
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2026 18:56 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik heb dinsdag de tuinkamerramen gedaan binnen/buiten.
Ik stond vanmiddag te NiB-en in de tuinkamer en dacht oeiii hier en daar had wat beter gekund :7
Te wat?
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220439539
Gezwommen met maatje.
Nu kan hij écht gaan aftellen voor Doornroosje want dat is over anderhalve week *O*

Inmiddels durft hij ook wat te kwekken tegen de vriendelijke badmeester. Er moest een verjaardagsliedje voor mij komen en hij kon het bijijijijna helemaal zelf vragen.
Maar toen het Lang zal ze leven vervolgens door het hele bad weerklonk was het toch een beetje raar en meezingen was er niet bij _O- Oren onder water was een beter plan.

Dat K3 stom was werd ook nog even gemeld... waarna de meiden keihard door de speakers schalden toen we weggingen _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220439706
Heb jij nog chocolade over van wat je onlangs kocht?😎

Lang zal ze leven🎶 onder water!
pi_220439799
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 21:57 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Te wat?
Nederland in Beweging.
Kwartier gym per dag:

*Opwarmen
*Conditie/Cardio
*Benen
*Met gewichtjes trainen van bovenkant; schouders, armen, buik, rug
*Cooling down

Heerlijk O+
pi_220441016
Wakker worden…de zon schijnt!

Deze week doe ik mijn best om weer eens een actief ochtendroutine op te bouwen.
Het is al 3 van de 5 dagen gelukt. w/
Bijtijds opstaan etc., ontbijt klaarzetten èn vervolgens stoelyoga weer oppakken.
Gelukkig werkt de app. nog na al die maanden. Dus krijg ik ook weer berichtjes hòe góed ik bezig ben. 😉
Het doel is om eind april ook in de sportschool aan de slag te gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door AnneX op 27-03-2026 07:53:58 ]
pi_220441227
Mogguh!

Weekend! Hard aan toe, want het was gisteren hechtisch als de pest. Inclusief een (tot nu toe succesvolle) reanimatie. Zo zelf nog eerst de tweede rabïesvaccinatie halen en een afspraak proberen te regelen bij de garage want de auto doet raar met remmen :X En vanmiddag nog even helpen schilderen.

Konijnen zitten op mijn werk. Jura heeft nog steeds een volle, gevoelige buik (geen gas) en eet nog geen hooi. Verder wel alert, maar toch erg fijn dat ze daar gewoon alle medicatie krijgt en er 24/7 toezicht is. Kon ik vannacht ook weer een beetje bijslapen :O

Vinny zit erbij als steun en toeverlaat. Ze zitten samen echt heel schattig te wezen O+ De oogspecialist heeft gisteren nog wel even gekeken naar een gekke zwarte plek/bult bovenaan zijn al eerder beschadigde (lensluxatie) oog, daarvan wordt ergens deze ochtend nog een echo gemaakt. Kunnen bloedvaten zijn, kan ook een neoplasie zijn..

Dus ik ga ergens deze dagen eens worteltjestaart maken, voor alle moeite die mijn collega’s doen O+
pi_220441448
Mogge!

Had net een koolmeesje op de balkonrand. Hopelijk kwam hij/zij het nestkastje inspecteren voor komende bewoning.

Hopelijk vinden ze snel wat er aan de hand is met Jura en fijn dat Vinny ook even door de wasstraat kan.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220442052
Goedemorgen :W

Vanavond naar een Harry Potter diner samen met mijn moeder, is nog een verjaardagscadeau voor haar.
Heel benieuwd wat ze er van gaat vinden.
pi_220442132
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 08:17 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!

Weekend! Hard aan toe, want het was gisteren hechtisch als de pest. Inclusief een (tot nu toe succesvolle) reanimatie. Zo zelf nog eerst de tweede rabïesvaccinatie halen en een afspraak proberen te regelen bij de garage want de auto doet raar met remmen :X En vanmiddag nog even helpen schilderen.

Konijnen zitten op mijn werk. Jura heeft nog steeds een volle, gevoelige buik (geen gas) en eet nog geen hooi. Verder wel alert, maar toch erg fijn dat ze daar gewoon alle medicatie krijgt en er 24/7 toezicht is. Kon ik vannacht ook weer een beetje bijslapen :O

Vinny zit erbij als steun en toeverlaat. Ze zitten samen echt heel schattig te wezen O+ De oogspecialist heeft gisteren nog wel even gekeken naar een gekke zwarte plek/bult bovenaan zijn al eerder beschadigde (lensluxatie) oog, daarvan wordt ergens deze ochtend nog een echo gemaakt. Kunnen bloedvaten zijn, kan ook een neoplasie zijn..

Dus ik ga ergens deze dagen eens worteltjestaart maken, voor alle moeite die mijn collega’s doen O+
Jura ;(
Vinny O+

Hopelijk zijn ze snel weer thuis.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220442631
Konijnen zet m op ^O^
  vrijdag 27 maart 2026 @ 11:31:33 #272
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220442753
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 11:16 schreef Blues het volgende:
Konijnen zet m op ^O^
Ermmm meestal doen ze het zelf al meer dan goed hoor :o
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220442795
Konijnen *;
pi_220442850
Dank allen!

Vinny heeft een tumor ;( nu lijkt ie er weinig last van te hebben op dit moment, dus we gaan gewoon kijken hoe lang het leven leuk blijft. (Anders zou je moeten proberen het oog te verwijderen, maar dat ga ik hem niet meer aandoen. De kans dat ie de narcose en de periode erna overleeft is al veel kleiner, hij is bijna 11 jaar)

Jura blijft ook een beetje ‘mweuh’. Ze gaan vanmiddag nog wat verder kijken. Ze is nog steeds vooral achterin in de buik pijnlijk, dus blijft in elk geval nog een nachtje voor goede pijnstilling.
pi_220442874
Toch wel handig voor de Nijnen dat je dicht bij het vuur zit, Candaas 😎
  vrijdag 27 maart 2026 @ 11:54:21 #276
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220442946
Ah nee, Vinny ook de pineut ;(
Spoilers!
pi_220442985
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ermmm meestal doen ze het zelf al meer dan goed hoor :o
_O- :P
pi_220443006
;(

Mss al eens verteld, ik had vroeger als kinT een Cavia genaamd mopje.
Grijs wit, erg aanwezig, vooral tijdens het eten :D WIEWIEWIEWIE en dan zeiden we altijd, WE WETEN NIET WIE _O- , die had ook een tumortje bij het oog.

Geopereerd, oogje verwijderd, heeft nog een jaartje of zo geleefd.
En heette voortaan Mopje 1 oog O+
pi_220443031
Uitslaap, rondje laptop, eten koffie gym en dan breng ik g zo naar zijn vrijwilligers werk (en we roepen nu steeds: iemand moet hier werken/geld verdienen *G* ) en rij ik door naar het Landje van Gruijters want kijk eens wat waarneming zegt O+ O+
https://vogelkijkhut.nl/view/385/

#pensionadadagboek
pi_220443042
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 11:42 schreef Candaasje het volgende:
Dank allen!

Vinny heeft een tumor ;( nu lijkt ie er weinig last van te hebben op dit moment, dus we gaan gewoon kijken hoe lang het leven leuk blijft. (Anders zou je moeten proberen het oog te verwijderen, maar dat ga ik hem niet meer aandoen. De kans dat ie de narcose en de periode erna overleeft is al veel kleiner, hij is bijna 11 jaar)

Jura blijft ook een beetje ‘mweuh’. Ze gaan vanmiddag nog wat verder kijken. Ze is nog steeds vooral achterin in de buik pijnlijk, dus blijft in elk geval nog een nachtje voor goede pijnstilling.
-O- sterkte met de nijntjes
pi_220443141
:* @Candaasje wat rot :'( hopelijk blijft hij nog heel lang geen last hebben van de tumor, en knapt andere Nijn ook snel op! Fijn wel dat je ze in elk geval op een plek hebt zitten waar ze alle mogelijke zorg kunnen krijgen.

Ik ben weer thuis, één kat ligt al op schoot, de ander komt zo hoop ik ook. Was weer een heerlijk midweekje weg *O*
pi_220443202
Ach wat sneu voor Vinny.

Computermeneer is geweest. Het grote kruis bij de luidspreker was weg, gisteren tig keer uit en aan gezet en gisteravond was er plots een update die het waarschijnlijk gefixed heeft _O-
Maar hij heeft de laptop ook helemaal nagekeken en het probleem met wachtwoorden (moest ik iedere keer weer opnieuw invullen) opgelost.

Nu maar eens aan het huishouden wel eerst even wat eten want honger. En daarna NiB doen. Dat was gisteren niet zo goed gegaan en voortijdig gestopt. Nu weer met frisse moed.

Op FB kijk ik mee met de reisfoto's van mijn nichtje, zie zo veel van Nederland (en straks nog veel meer landen) vanaf het water. Een cruise is natuurlijk best makkelijk ipv een rondreis waarbij je iedere dag je koffer moet in- en uitpakken en onderweg zie je best veel. Maar je kunt niet zo even uitstappen.
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 27 maart 2026 @ 12:46:50 #284
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220443453
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 08:17 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!

Weekend! Hard aan toe, want het was gisteren hechtisch als de pest. Inclusief een (tot nu toe succesvolle) reanimatie. Zo zelf nog eerst de tweede rabïesvaccinatie halen en een afspraak proberen te regelen bij de garage want de auto doet raar met remmen :X En vanmiddag nog even helpen schilderen.

Konijnen zitten op mijn werk. Jura heeft nog steeds een volle, gevoelige buik (geen gas) en eet nog geen hooi. Verder wel alert, maar toch erg fijn dat ze daar gewoon alle medicatie krijgt en er 24/7 toezicht is. Kon ik vannacht ook weer een beetje bijslapen :O

Vinny zit erbij als steun en toeverlaat. Ze zitten samen echt heel schattig te wezen O+ De oogspecialist heeft gisteren nog wel even gekeken naar een gekke zwarte plek/bult bovenaan zijn al eerder beschadigde (lensluxatie) oog, daarvan wordt ergens deze ochtend nog een echo gemaakt. Kunnen bloedvaten zijn, kan ook een neoplasie zijn..

Dus ik ga ergens deze dagen eens worteltjestaart maken, voor alle moeite die mijn collega’s doen O+
Ai, sterkte ermee! Lijkt me wel een goeie beslissing met Vinny inderdaad. Zo hebben wij met Pincho nooit chemo of andere troep overwogen toen hij de diagnose leukemie kreeg, en die heeft (wel met imunotherapie) nog een paar mooie jaren gehad, zonder problemen.

Enne, problemen met de remmen? Remmen zijn zo overrated... Ik zag gisteren op instagram een filmpje van een oude Ford100 ofzo hier in Argentinië, waarbij iemand op de achterbumper stond om bij een stoplicht eraf te springen en zo proberen de auto af te "remmen" door eraan te hangen :D Only in Argentina...

En ik moest nog even aan deze gouwe ouwe denken:
Komt een konijn bij de bakker, "Heeft u ook worteltjestaart?"
Bakker: "Nee, ik heb geen worteltjestaart..."
Konijn: "Ok, bedankt" en loop weer de winkel uit.
Volgende dag hetzelfde, "Heeft u ook worteltjestaart?", bakker: "Nee, ik heb geen worteltjestaart", konijn: "Ok, bedankt"
En dat gaat zo een hele week door. De bakker is het zat en besluit om dan toch maar een worteltjestaart te bakken. Volgende ochtend komt het konijn weer de bakkerij binnen: "Heeft u ook worteltjestaart?"
Bakker: "JA! Ik heb worteltjestaart!!"
Konijn: "Vies he?"

_O- Was volgens mij de eerste mop die ik kende :D
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  vrijdag 27 maart 2026 @ 12:50:38 #285
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220443494
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 12:40 schreef Blues het volgende:
@:Dr_Flash Artikel over roze Billetjes :9

https://www.volkskrant.nl(...)ljoen-rial~b9051eb7/
Ja nou ja, zoals je al op dat plaatje kunt zien zijn ze in het proces om 4 nullen weg te strepen. Maar daar zijn ze op eoa manier al jaaaren mee bezig. Het lijkt maar niet echt afgerond te worden? :? Het geouwehoer met die cheques is al in 2008 begonnen, en sinds 2019 hebben nieuwe biljetten de denominatie in twee kleuren: de laatste 4 nullen in een andere kleur. En dat heeft deze dus ook weer. Nja, het zal wel :)

quote:
De inflatie in Iran is zo hevig dat het Iraanse regime in november een wet invoerde om vier nullen van zijn bankbiljetten te schrappen. Het briefje van 10 miljoen zal daardoor bijvoorbeeld ergens in de komende vijf jaar veranderen in een briefje van duizend.
Dit is gewoon echt onzin. Dat is al veel langer aan de gang, van voor corona nog.

Deze hadden ze al bijvoorbeeld.


En deze


En deze natuurlijk


De nieuwe munteenheid heet overigens Toman, niet meer Rial.

[ Bericht 14% gewijzigd door Dr_Flash op 27-03-2026 12:56:58 ]
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220443559
Nijntjes -O-

@AnneX ik heb nog hopen chocolade over!
omdat ik vandaag in een stad met een Jamin was. Gekke smaakjes :+
Want ik ging vandaag 'even' mijn nieuwe beeldschermbril ophalen. Wat normaal een treinritje van 15 minuten is werd nu een expeditie van 45 minuten per auto. Vanuit mijn stad was een spoorwegovergang op de hoofdroute tussen de twee steden afgesloten. En de trein reed niet. In de andere stad hadden ze de centrum route dichtgegooid.

Maar ik ga niet 10km omrijden :{w Want ik moest ook nog de spaarkaart volmaken en inleveren bij de boerderijwinkel. Die net voor de afsluiting ligt. Dus diverse gele hesjes legaal gepasseerd in de kruipdoor-sluipdoor voor de locals. Waarbij ik door diverse non-locals achtervolgd werd toen ze erachter kwamen dat zandweggetjes berijdbaar waren.

Boerderijwinkel bereikt. Ik kreeg zelfs een item gratis want ze waren blij met de klandizie. En de eerste asperges van het jaar gescoord :9 Missie geslaagd *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220444377
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ja nou ja, zoals je al op dat plaatje kunt zien zijn ze in het proces om 4 nullen weg te strepen. Maar daar zijn ze op eoa manier al jaaaren mee bezig. Het lijkt maar niet echt afgerond te worden? :? Het geouwehoer met die cheques is al in 2008 begonnen, en sinds 2019 hebben nieuwe biljetten de denominatie in twee kleuren: de laatste 4 nullen in een andere kleur. En dat heeft deze dus ook weer. Nja, het zal wel :)
[..]
Dit is gewoon echt onzin. Dat is al veel langer aan de gang, van voor corona nog.

Deze hadden ze al bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]

En deze
[ afbeelding ]

En deze natuurlijk
[ afbeelding ]

De nieuwe munteenheid heet overigens Toman, niet meer Rial.
^O^
Journalist is niet zo goed op de hoogte :+
pi_220444500
Heerlijk een uurtje gevogeld O+
Blues in F&F / Vrije vogels #10
pi_220445504
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ja nou ja, zoals je al op dat plaatje kunt zien zijn ze in het proces om 4 nullen weg te strepen. Maar daar zijn ze op eoa manier al jaaaren mee bezig. Het lijkt maar niet echt afgerond te worden? :? Het geouwehoer met die cheques is al in 2008 begonnen, en sinds 2019 hebben nieuwe biljetten de denominatie in twee kleuren: de laatste 4 nullen in een andere kleur. En dat heeft deze dus ook weer. Nja, het zal wel :)
[..]
Dit is gewoon echt onzin. Dat is al veel langer aan de gang, van voor corona nog.

Deze hadden ze al bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]

En deze
[ afbeelding ]

En deze natuurlijk
[ afbeelding ]

De nieuwe munteenheid heet overigens Toman, niet meer Rial.
Volgens mij heb ik nog wel ergens een foto van mijzelf dat ik bij een groep wisselmannetjes vandaan kwam en 150 euro gewisseld had voor een paar ton rial, en de bundels biljetten uit elke zak die ik had staken.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_220446085
Ik ging (gelukkig niet alleen) in 2001 een paar US dollars wisselen in Harare Zimbabwe voor ZimDollars. Niet bij een bank maar, en dat kon goed volgens één van onze chauffeurs, in een park.
De wisselaar had een enorme stapel ZimDollars, dat was niet raar (had een groot vak in mijn rugzak voor papiergeld) maar we mochten niet kijken tussen het bovenste en onderste briefje. Toen we wegliepen (holden) werden we door de man achterna gezeten met een mes. Geen fijne ervaring. Daarna toch maar naar een bank gegaan. De stapel geld die we kregen was wel kleiner, maar we konden er wel mee betalen (oa afgezet worden in een hotel)
We have far more in common than that which devides us..
pi_220446753
Er zit geen geluk op mijn pakket. Eerst zegt PostNL dat ze mij niet thuistroffen (zag de auto rijden), zorgt Bol dat het vandaag alsnog komt (omdat het te groot is om op te halen op de fiets), krijg ik net (dikke vloek) bericht van DHL dat ik niet thuis was (ben dus gewoon thuis) en dat ik het bij een DHL automaat kan ophalen. NEE, kan nog steeds niet op fiets meenemen.

Weer een chat met Bol en deze dame kon er niets aan doen. Nu maar boze mail naar Bol en de bezorging naar de automaat aangepast naar aan huis morgen. Ben benieuwd.
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 27 maart 2026 @ 20:00:41 #292
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220446897
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 18:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik ging (gelukkig niet alleen) in 2001 een paar US dollars wisselen in Harare Zimbabwe voor ZimDollars. Niet bij een bank maar, en dat kon goed volgens één van onze chauffeurs, in een park.
De wisselaar had een enorme stapel ZimDollars, dat was niet raar (had een groot vak in mijn rugzak voor papiergeld) maar we mochten niet kijken tussen het bovenste en onderste briefje. Toen we wegliepen (holden) werden we door de man achterna gezeten met een mes. Geen fijne ervaring. Daarna toch maar naar een bank gegaan. De stapel geld die we kregen was wel kleiner, maar we konden er wel mee betalen (oa afgezet worden in een hotel)
Ik stuur mijn klanten naar een betrouwbaar contact om te wisselen. Of beter nig, zij komt langs in het hotel :)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220447017
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 18:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik ging (gelukkig niet alleen) in 2001 een paar US dollars wisselen in Harare Zimbabwe voor ZimDollars. Niet bij een bank maar, en dat kon goed volgens één van onze chauffeurs, in een park.
De wisselaar had een enorme stapel ZimDollars, dat was niet raar (had een groot vak in mijn rugzak voor papiergeld) maar we mochten niet kijken tussen het bovenste en onderste briefje. Toen we wegliepen (holden) werden we door de man achterna gezeten met een mes. Geen fijne ervaring. Daarna toch maar naar een bank gegaan. De stapel geld die we kregen was wel kleiner, maar we konden er wel mee betalen (oa afgezet worden in een hotel)
:o Doodeng!
pi_220447024
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 19:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Er zit geen geluk op mijn pakket. Eerst zegt PostNL dat ze mij niet thuistroffen (zag de auto rijden), zorgt Bol dat het vandaag alsnog komt (omdat het te groot is om op te halen op de fiets), krijg ik net (dikke vloek) bericht van DHL dat ik niet thuis was (ben dus gewoon thuis) en dat ik het bij een DHL automaat kan ophalen. NEE, kan nog steeds niet op fiets meenemen.

Weer een chat met Bol en deze dame kon er niets aan doen. Nu maar boze mail naar Bol en de bezorging naar de automaat aangepast naar aan huis morgen. Ben benieuwd.
Wat een story wordt dit zeg :o
pi_220447106
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 20:00 schreef flipsen het volgende:

[..]
Ik stuur mijn klanten naar een betrouwbaar contact om te wisselen. Of beter nig, zij komt langs in het hotel :)
Dat advies hadden wij ook gehad van de reisbegeleider, maar we zijn hollanders en hadden het dubbele aan zimdollars kunnen krijgen. Eerder ook gekregen van mensen, Engelsen, die alles verkochten om het land uit te komen (wij waren de laatste Nederlandse groep , daarna werd Zimbabwe een paar jaar code rood volgens mij
We have far more in common than that which devides us..
pi_220447133
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 20:19 schreef Blues het volgende:

[..]
:o Doodeng!
:Y Die reis kwam ik in een kano vast te zitten in de Oranje Rivier en we werden pas na 2 uur gered, korte wandelsafari bracht me op 10 meter van een neushoorn en hadden we op een kampeerplaats een black mamba.
Dat was toen best normaal maar nu ik dit typ denk ik “moah, niet ze fijn eigenlijk “
We have far more in common than that which devides us..
pi_220448130
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 20:34 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
:Y Die reis kwam ik in een kano vast te zitten in de Oranje Rivier en we werden pas na 2 uur gered, korte wandelsafari bracht me op 10 meter van een neushoorn en hadden we op een kampeerplaats een black mamba.
Dat was toen best normaal maar nu ik dit typ denk ik “moah, niet ze fijn eigenlijk “
Goeie verhalen als je weer thuis bent! w/
pi_220448331
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 22:07 schreef AnneX het volgende:

[..]
Goeie verhalen als je weer thuis bent! w/
Ik was alleen bang tijdens het vastzitten in de rivier. _O- Thuis, toen ik het aan mensen vertelde bleek dat het allemaal best gevaarlijk was geweest
We have far more in common than that which devides us..
pi_220448595
De mama is ooit achtervolgd door een struisvogel

Zuid Afrika zit vol avontuur
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220448597
Vol
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220448598
Nu
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')