abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220421015
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 12:58 schreef Clubsoda het volgende:
Heel gemakkelijk in de Ikea, konden nog meer mensen hun kinderhaat op ons botvieren :6

Ik begrijp er.ook echt niets van. Zelfs als je volkomen ongemakkelijk wordt van medische dingen, dan sein je toch even een medewerker in als je toch doorsjokt. :?
WIE DENK JE WEL DAT JE BENT DAT JE OP EEN DOORDEWEEKSE DAG MET EEN :r KIND :r IN DE IKEA LOOPT? GA LEKKER OP ZATERDAG MET DE REST VAN JOUW SOORT }:| }:| }:| :r :r :r :{ :{


Zoiets?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220421022
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 13:00 schreef Vanyel het volgende:

[..]
WIE DENK JE WEL DAT JE BENT DAT JE OP EEN DOORDEWEEKSE DAG MET EEN :r KIND :r IN DE IKEA LOOPT? GA LEKKER OP ZATERDAG MET DE REST VAN JOUW SOORT }:| }:| }:| :r :r :r :{ :{


Zoiets?
En waarom maakt je kind geluid en neemt hij ruimte in in de openbaarheid??! Zoiets denk ik.

Er waren veel ouders met peuters trouwens. En dit olijke boomerpaar *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220421025
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 12:58 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Per se }:|


Stomme IKEAvrouw }:|
Sorry :@
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220421026
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 13:01 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
En waarom maakt je kind geluid en neemt hij ruimte in in de openbaarheid??! Zoiets denk ik.

Er waren veel ouders met peuters trouwens. En dit olijke boomerpaar *O*
Ja richt dat eens fatsoenlijk af ja :{
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220421031
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 12:37 schreef Clubsoda het volgende:
Zo, ik was met de peuter in de Ikea. Hij heeft breath holding spells; als hij hard moet huilen, kan hij soms flauw vallen. Dat wordt steeds minder dus ik ben er wat minder op bedacht. We wandelden door de winkels en hij moest ergens om huilen en *floep* zonder dat ik het aan zag komen, kiept hij om. Tegen de benen van een mevrouw. Dus terwijl ik probeer de situatie in te schatten en hem wil optillen, bied ik direct mijn verontschuldigingen aan en leg kort uit dat hij is flauwgevallen. En wat doet deze nare dame? Die schudt haar benen los uit zijn greep, kijkt op hem neer alsof hij iets vies is en stiefelt verder :r

Gelukkig is niet iedereen gedragsgestoord want er kwamen twee anderen direct vragen of ze iets konden doen en een mevrouw kwam heel lief na een paar minuten nog terug om een karretje te halen.

Je zult maar zo zuur en asociaal in het leven staan zeg. Treurig.
Wat een feeb zeg
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220421055
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 12:55 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Jeetje. Wat ellendig -O-
Hij heeft nergens last van gelukkig. Zijn mondgeur is ook al een paar jaar verdwenen :r Alleen in de portemonnee doet het pijn.

Het is wel bijzonder hoe veel gebitten kunnen verschillen. Ik heb tientallen vullingen, een paar kronen en een brug na een stuk of 10 wortelkanaalbehandelingen. Hij heeft 1 vulling en parodontitis. We hebben wel gemeen dat we een hoop geld kwijt zijn aan de tandartsbranche.
Spoilers!
pi_220421059
Wat een egoistisch mens in Ikea zeg :r
Spoilers!
  Moderator dinsdag 24 maart 2026 @ 13:12:14 #68
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220421082
Huilend kind in de Ikea. Dat is nou hel op de fiets
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator dinsdag 24 maart 2026 @ 13:15:19 #69
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220421099
Dus ook sterkte voor CS, heb je al een kutdag omdat je naar de Ikea moet, heb je dat er ook nog bij.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220421120
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 12:28 schreef Vanyel het volgende:

:Y voor mezelf ook. Maar ik zie aan kind wel hoe een andere mond het echt wel nodig kan hebben. Zelfs toen wij hem nog poetsten had dat kind na een half jaar al gewoon tandsteen en gedoe.

Het is nu verzekerd dus ik heb het weer eens geprobeerd. Lijkt me wel wat voor eens in de 5 à 10 jaar, meer zie ik niet zitten.
Tandsteen, leerde ik, heeft met de samenstelling van je speeksel te maken. Sommige mensen hebben bijna niks en anderen wel veel :)
(zus is tandartsassistente geweest tot haar 74e :D dus ik leerde ook wel veel van haar).

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 24-03-2026 13:23:51 ]
pi_220421126
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 12:37 schreef Clubsoda het volgende:
Zo, ik was met de peuter in de Ikea. Hij heeft breath holding spells; als hij hard moet huilen, kan hij soms flauw vallen. Dat wordt steeds minder dus ik ben er wat minder op bedacht. We wandelden door de winkels en hij moest ergens om huilen en *floep* zonder dat ik het aan zag komen, kiept hij om. Tegen de benen van een mevrouw. Dus terwijl ik probeer de situatie in te schatten en hem wil optillen, bied ik direct mijn verontschuldigingen aan en leg kort uit dat hij is flauwgevallen. En wat doet deze nare dame? Die schudt haar benen los uit zijn greep, kijkt op hem neer alsof hij iets vies is en stiefelt verder :r

Gelukkig is niet iedereen gedragsgestoord want er kwamen twee anderen direct vragen of ze iets konden doen en een mevrouw kwam heel lief na een paar minuten nog terug om een karretje te halen.

Je zult maar zo zuur en asociaal in het leven staan zeg. Treurig.
Ja.
:(
pi_220421148
Intussen heb ik de gehele achterpui (noem je dat zo?) van de tuinkamer gedaan. Al het houtwerk, 2 deuren een groot raam van binnen en van buiten *)

En dat direct na het gymmen *G*
Ook onder het 'dakje' van de ventilatieroosters......... ik geloof niet dat iemand daar ooit was geweest aan de buitenkant _O-

Nu ff zitten voor rug (niet voor conditie O+ ) en dan op fiets wat fruit kopen.

Het stormt hier :o

[ Bericht 9% gewijzigd door Blues op 24-03-2026 13:31:44 ]
pi_220421264
Vóor 10 uur naar ha praktijk gebeld. De assistente overlegt met arts.
Tel.lijn gesloten van 10 - 10:40 uur en van 12 - 13:30 uur.
Nog niet teruggebeld. *O*

De fietspaden in het volgende dorp:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed zo Blues. Heb je meer van die klussen in de planning?
Achterpui is juist.

En wat een nare reactie in de IKEA.
Is kint weer ok? @Clubsoda
pi_220421302
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 13:18 schreef Blues het volgende:

[..]
Ze hebben these days trouwens ook tulpen bij het AvL. Echt bakken vol O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 24 maart 2026 @ 13:51:25 #75
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220421375
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 11:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zou mezelf eens moeten trakteren op een bezoekje aan de mondhygiënist. Ik heb wat plekjes op mijn tanden die er niet zo mooi uitzien maar ik bezuinig het altijd weg.

J geeft zo'n 1000 euro per maand aan de mondhygiënist uit. Die heeft parodontitis.
Daar moet je mee stoppen. Ik had ook parodontitis en mijn mondhyg zei gewoon "mijn werk heeft geen zin zo. Veel te veel bloedingen." Die heeft me doorverwezen naar een parodontoloog (soort turbo-mondhyg *) ) en daar ben ik 3-4 jaar onder behandeling geweest om alles GOED schoongemaakt te krijgen. Ook met flapoperaties waarbij ze dus je tandvlees los snijden om eronder schoon te kunnen maken. En nu is het weer okee en ben ik weer welkom bij mijn eigen mondhyg ^O^

Les van Fles: Laat je doorverwijzen naar een parodontoloog.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220421481
Wat een rare vrouw bij de Ikea, je helpt dan toch even? En als het eng is zeg je iets bemoedigends.

Bbrrrr parodontitis wel een geluk dat hij er geen pijn aan heeft, dat hoor je wel anders.

Fijn dat jullie weer thuis zijn @flipsen Toch maar vaker wat drinken opdringen.

Heb een raar probleem, heb twee hangmanden voor planten buiten. De plastic beschermlaag blijkt poreus te zijn en bij het water geven worden mijn voeten wel nat, maar de planten/aarde niet. Nu maar een oplossing bedenken
We have far more in common than that which devides us..
pi_220421518
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 13:37 schreef AnneX het volgende:
Vóor 10 uur naar ha praktijk gebeld. De assistente overlegt met arts.
Tel.lijn gesloten van 10 - 10:40 uur en van 12 - 13:30 uur.
Nog niet teruggebeld. *O*

De fietspaden in het volgende dorp:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed zo Blues. Heb je meer van die klussen in de planning?
Achterpui is juist.

Ik zag het op fb O+ H. toch?

Gaat het niet goed met je? Hopelijk teruggebeld?

Qua klussen heb ik het (groene :P ) voorbalkonnetje en het 'bord' aan binnenkant van balkonschotje (al die termen _O- ) nog bij de keuken en die deur. Dan nog wat deuren met glas her en der.
Verder niet heel veel grotere poetsklussen, vind het wel fijn om zelf te doen, hoofd schakelt vanzelf uit dan :D
pi_220421523
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 13:41 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ze hebben these days trouwens ook tulpen bij het AvL. Echt bakken vol O+
O+ maar ook meh, controle?
pi_220421621
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 14:16 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik zag het op fb O+ H. toch?

Gaat het niet goed met je? Hopelijk teruggebeld?

Qua klussen heb ik het (groene :P ) voorbalkonnetje en het 'bord' aan binnenkant van balkonschotje (al die termen _O- ) nog bij de keuken en die deur. Dan nog wat deuren met glas her en der.
Verder niet heel veel grotere poetsklussen, vind het wel fijn om zelf te doen, hoofd schakelt vanzelf uit dan :D
Inderdaad. De foto is uit het lokale sufferdje. Zó veel info.

Selluf gebeld.”oh, ben je nog niet gebeld? ik ben je niet vergeten”…
Niet voor mij. Ondanks dat gaan beiden goed.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grote poetsklussen en ook kleine hebben wel wat.
En na klaren van de klus: benen hoog en iets lekkers. w/
pi_220421660
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 14:31 schreef AnneX het volgende:

[..]
Inderdaad. De foto is uit het lokale sufferdje. Zó veel info.

Selluf gebeld.”oh, ben je nog niet gebeld? ik ben je niet vergeten”…
Niet voor mij. Ondanks dat gaan beiden goed.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grote poetsklussen en ook kleine hebben wel wat.
En na klaren van de klus: benen hoog en iets lekkers. w/
Komt voor.
Metastasen poppen helaas op na jaren, ook na de term: u bent 'schoon'. Vonden mijn oncologen altijd een levensgevaarlijke uitspraak en deden dat dan ook nooit.
PTO heb je ook nog: Primaire tumor onbekend. Terwijl je dan dus wel metastasen hebt.
  Moderator dinsdag 24 maart 2026 @ 14:49:03 #81
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220421722
Is zo'n primaire tumor nog aanwezig dan of kan het zien dat een lichaam dat zelf heeft opgeruimd?

Ik denk bij een PTO aan iets anders, power take off, of aftakas in Nederlands. De meestal gele as (als beschermkappen niet gesneuveld zijn) die je tussen trekker en werktuigen ziet.


Oncoloog van m'n ma was ook erg voorzichtig met termen als "schoon" :Y
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220421894
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 14:17 schreef Blues het volgende:

[..]
O+ maar ook meh, controle?
Ja dat en kijken of er toch nog een iets moet hersteld en dat moet dus misschien zie ik ze nog bloeien ook binnenkort.
Wat een geluk weer :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220421908
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 14:39 schreef Blues het volgende:

[..]
Komt voor.
Metastasen poppen helaas op na jaren, ook na de term: u bent 'schoon'. Vonden mijn oncologen altijd een levensgevaarlijke uitspraak en deden dat dan ook nooit.
PTO heb je ook nog: Primaire tumor onbekend. Terwijl je dan dus wel metastasen hebt.
Kunnen ze dan die eerste niet vinden? Automatisch opgelost oid?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220421919
Ik heb geen idee wat voor termen ze bij mij gebruikt hebben eigenlijk. Er zat geen kanker meer in het verwijderde deel. Dat heb ik wel onthouden, maar de precieze formulering is volledig uit mijn hoofd verdwenen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220421922
Kwartet
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220421936
Ik herinner me bij een oom van me dat de botmetastasen zover gevorderd waren dat het geen zin had te zoeken naar de primaire tumor. Hoewel de oorsprong zich, op basis van zijn rookgedrag, eigenlijk ook wel liet raden :{
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220421950
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 15:04 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ja dat en kijken of er toch nog een iets moet hersteld en dat moet dus misschien zie ik ze nog bloeien ook binnenkort.
Wat een geluk weer :D
-O- uitslag controle wel goed?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220421961
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 15:09 schreef Clubsoda het volgende:
Ik herinner me bij een oom van me dat de botmetastasen zover gevorderd waren dat het geen zin had te zoeken naar de primaire tumor. Hoewel de oorsprong zich, op basis van zijn rookgedrag, eigenlijk ook wel liet raden :{
Ja je weet het nooit he. Ik heb ook smerig veel gerookt, toch leek er met mijn longen niet zo veel mis (toen nog, maar dat hou ik graag zo).
Gelukkig heb ik ook nogal veel gedronken, daarvan schijnt de relatie met borstkanker oncomfortabel sterk te zijn :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Vanyel op 24-03-2026 15:30:04 ]
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220421975
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 15:10 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
-O- uitslag controle wel goed?
Ja hoor. Er is bij mij niet zoveel te controleren he, dus ik hecht er niet heel veel waarde aan.
Als er iets mis is merk ik dat waarschijnlijk wel aan hoe ik me voel was de boodschap toen ik klaar was met behandeling. En dan is de kans groot dat de kans erg klein wordt, was de rest van de boodschap.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220422006
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 15:13 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ja hoor. Er is bij mij niet zoveel te controleren he, dus ik hecht er niet heel veel waarde aan.
Als er iets mis is merk ik dat waarschijnlijk wel aan hoe ik me voel was de boodschap toen ik klaar was met behandeling. En dan is de kans groot dat de kans erg klein wordt, was de rest van de boodschap.
VETO
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')