abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 24 maart 2026 @ 12:29:25 #51
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220420815
Wat doet een mondhygiënist dan, daar kom ik nooit.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220420817
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 12:28 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:Y voor mezelf ook. Maar ik zie aan kind wel hoe een andere mond het echt wel nodig kan hebben. Zelfs toen wij hem nog poetsten had dat kind na een half jaar al gewoon tandsteen en gedoe.
Ik krijg ook snel tandsteen. Terwijl ik prima poetst en echt niet debiel veel snoep.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220420820
Sterkte voor flipsen en mevrouw flipsen!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220420850
Zo, ik was met de peuter in de Ikea. Hij heeft breath holding spells; als hij hard moet huilen, kan hij soms flauw vallen. Dat wordt steeds minder dus ik ben er wat minder op bedacht. We wandelden door de winkels en hij moest ergens om huilen en *floep* zonder dat ik het aan zag komen, kiept hij om. Tegen de benen van een mevrouw. Dus terwijl ik probeer de situatie in te schatten en hem wil optillen, bied ik direct mijn verontschuldigingen aan en leg kort uit dat hij is flauwgevallen. En wat doet deze nare dame? Die schudt haar benen los uit zijn greep, kijkt op hem neer alsof hij iets vies is en stiefelt verder :r

Gelukkig is niet iedereen gedragsgestoord want er kwamen twee anderen direct vragen of ze iets konden doen en een mevrouw kwam heel lief na een paar minuten nog terug om een karretje te halen.

Je zult maar zo zuur en asociaal in het leven staan zeg. Treurig.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220420866
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 12:29 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik krijg ook snel tandsteen. Terwijl ik prima poetst en echt niet debiel veel snoep.
Ik ook, niet elke mond/lichaam is hetzelfde.

En waarom de tandarts dat niet zelf doet, geen idee. Mondhygiënist en tandarts is bij ons dezelfde praktijk dus het maakt mij sowieso niet uit wie wat doet :+
pi_220420879
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 12:37 schreef Clubsoda het volgende:
Zo, ik was met de peuter in de Ikea. Hij heeft breath holding spells; als hij hard moet huilen, kan hij soms flauw vallen. Dat wordt steeds minder dus ik ben er wat minder op bedacht. We wandelden door de winkels en hij moest ergens om huilen en *floep* zonder dat ik het aan zag komen, kiept hij om. Tegen de benen van een mevrouw. Dus terwijl ik probeer de situatie in te schatten en hem wil optillen, bied ik direct mijn verontschuldigingen aan en leg kort uit dat hij is flauwgevallen. En wat doet deze nare dame? Die schudt haar benen los uit zijn greep, kijkt op hem neer alsof hij iets vies is en stiefelt verder :r

Gelukkig is niet iedereen gedragsgestoord want er kwamen twee anderen direct vragen of ze iets konden doen en een mevrouw kwam heel lief na een paar minuten nog terug om een karretje te halen.

Je zult maar zo zuur en asociaal in het leven staan zeg. Treurig.
Wat een vreemde en nare reactie -O-

Hoe gaat het nu met peuter?
pi_220420982
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 12:28 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Als mijn tandarts het 34 jaar zonder foto's kan, kan een nieuwe dat ook. Geldklopperij.
Niet perse. Ik bleek een volledig rotte kies te hebben (verouderde vulling). Ik had dat graag eerder geweten want dan was het misschien geen kroon geworden.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220420985
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 11:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zou mezelf eens moeten trakteren op een bezoekje aan de mondhygiënist. Ik heb wat plekjes op mijn tanden die er niet zo mooi uitzien maar ik bezuinig het altijd weg.

J geeft zo'n 1000 euro per maand aan de mondhygiënist uit. Die heeft parodontitis.
Jeetje. Wat ellendig -O-
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220421001
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 12:42 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Wat een vreemde en nare reactie -O-

Hoe gaat het nu met peuter?
Gaat weer goed hoor. Het flauwvallen is even akelig (het duurt altijd even voordat hij bijkomt en dat blijft spannend) maar vooral daarna is lastig want hij voelt zich akelig, is helemaal zweterig en klam en blijft jengelen. Heel gemakkelijk in de Ikea, konden nog meer mensen hun kinderhaat op ons botvieren :6

Ik begrijp er.ook echt niets van. Zelfs als je volkomen ongemakkelijk wordt van medische dingen, dan sein je toch even een medewerker in als je toch doorsjokt. :?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220421002
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 12:55 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Niet perse. Ik bleek een volledig rotte kies te hebben (verouderde vulling). Ik had dat graag eerder geweten want dan was het misschien geen kroon geworden.
Per se }:|


Stomme IKEAvrouw }:|
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220421015
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 12:58 schreef Clubsoda het volgende:
Heel gemakkelijk in de Ikea, konden nog meer mensen hun kinderhaat op ons botvieren :6

Ik begrijp er.ook echt niets van. Zelfs als je volkomen ongemakkelijk wordt van medische dingen, dan sein je toch even een medewerker in als je toch doorsjokt. :?
WIE DENK JE WEL DAT JE BENT DAT JE OP EEN DOORDEWEEKSE DAG MET EEN :r KIND :r IN DE IKEA LOOPT? GA LEKKER OP ZATERDAG MET DE REST VAN JOUW SOORT }:| }:| }:| :r :r :r :{ :{


Zoiets?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220421022
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 13:00 schreef Vanyel het volgende:

[..]
WIE DENK JE WEL DAT JE BENT DAT JE OP EEN DOORDEWEEKSE DAG MET EEN :r KIND :r IN DE IKEA LOOPT? GA LEKKER OP ZATERDAG MET DE REST VAN JOUW SOORT }:| }:| }:| :r :r :r :{ :{


Zoiets?
En waarom maakt je kind geluid en neemt hij ruimte in in de openbaarheid??! Zoiets denk ik.

Er waren veel ouders met peuters trouwens. En dit olijke boomerpaar *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220421025
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 12:58 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Per se }:|


Stomme IKEAvrouw }:|
Sorry :@
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220421026
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 13:01 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
En waarom maakt je kind geluid en neemt hij ruimte in in de openbaarheid??! Zoiets denk ik.

Er waren veel ouders met peuters trouwens. En dit olijke boomerpaar *O*
Ja richt dat eens fatsoenlijk af ja :{
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220421031
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 12:37 schreef Clubsoda het volgende:
Zo, ik was met de peuter in de Ikea. Hij heeft breath holding spells; als hij hard moet huilen, kan hij soms flauw vallen. Dat wordt steeds minder dus ik ben er wat minder op bedacht. We wandelden door de winkels en hij moest ergens om huilen en *floep* zonder dat ik het aan zag komen, kiept hij om. Tegen de benen van een mevrouw. Dus terwijl ik probeer de situatie in te schatten en hem wil optillen, bied ik direct mijn verontschuldigingen aan en leg kort uit dat hij is flauwgevallen. En wat doet deze nare dame? Die schudt haar benen los uit zijn greep, kijkt op hem neer alsof hij iets vies is en stiefelt verder :r

Gelukkig is niet iedereen gedragsgestoord want er kwamen twee anderen direct vragen of ze iets konden doen en een mevrouw kwam heel lief na een paar minuten nog terug om een karretje te halen.

Je zult maar zo zuur en asociaal in het leven staan zeg. Treurig.
Wat een feeb zeg
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220421055
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 12:55 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Jeetje. Wat ellendig -O-
Hij heeft nergens last van gelukkig. Zijn mondgeur is ook al een paar jaar verdwenen :r Alleen in de portemonnee doet het pijn.

Het is wel bijzonder hoe veel gebitten kunnen verschillen. Ik heb tientallen vullingen, een paar kronen en een brug na een stuk of 10 wortelkanaalbehandelingen. Hij heeft 1 vulling en parodontitis. We hebben wel gemeen dat we een hoop geld kwijt zijn aan de tandartsbranche.
Spoilers!
pi_220421059
Wat een egoistisch mens in Ikea zeg :r
Spoilers!
  Moderator dinsdag 24 maart 2026 @ 13:12:14 #68
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220421082
Huilend kind in de Ikea. Dat is nou hel op de fiets
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator dinsdag 24 maart 2026 @ 13:15:19 #69
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220421099
Dus ook sterkte voor CS, heb je al een kutdag omdat je naar de Ikea moet, heb je dat er ook nog bij.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220421120
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 12:28 schreef Vanyel het volgende:

:Y voor mezelf ook. Maar ik zie aan kind wel hoe een andere mond het echt wel nodig kan hebben. Zelfs toen wij hem nog poetsten had dat kind na een half jaar al gewoon tandsteen en gedoe.

Het is nu verzekerd dus ik heb het weer eens geprobeerd. Lijkt me wel wat voor eens in de 5 à 10 jaar, meer zie ik niet zitten.
Tandsteen, leerde ik, heeft met de samenstelling van je speeksel te maken. Sommige mensen hebben bijna niks en anderen wel veel :)
(zus is tandartsassistente geweest tot haar 74e :D dus ik leerde ook wel veel van haar).

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 24-03-2026 13:23:51 ]
pi_220421126
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 12:37 schreef Clubsoda het volgende:
Zo, ik was met de peuter in de Ikea. Hij heeft breath holding spells; als hij hard moet huilen, kan hij soms flauw vallen. Dat wordt steeds minder dus ik ben er wat minder op bedacht. We wandelden door de winkels en hij moest ergens om huilen en *floep* zonder dat ik het aan zag komen, kiept hij om. Tegen de benen van een mevrouw. Dus terwijl ik probeer de situatie in te schatten en hem wil optillen, bied ik direct mijn verontschuldigingen aan en leg kort uit dat hij is flauwgevallen. En wat doet deze nare dame? Die schudt haar benen los uit zijn greep, kijkt op hem neer alsof hij iets vies is en stiefelt verder :r

Gelukkig is niet iedereen gedragsgestoord want er kwamen twee anderen direct vragen of ze iets konden doen en een mevrouw kwam heel lief na een paar minuten nog terug om een karretje te halen.

Je zult maar zo zuur en asociaal in het leven staan zeg. Treurig.
Ja.
:(
pi_220421148
Intussen heb ik de gehele achterpui (noem je dat zo?) van de tuinkamer gedaan. Al het houtwerk, 2 deuren een groot raam van binnen en van buiten *)

En dat direct na het gymmen *G*
Ook onder het 'dakje' van de ventilatieroosters......... ik geloof niet dat iemand daar ooit was geweest aan de buitenkant _O-

Nu ff zitten voor rug (niet voor conditie O+ ) en dan op fiets wat fruit kopen.

Het stormt hier :o

[ Bericht 9% gewijzigd door Blues op 24-03-2026 13:31:44 ]
pi_220421264
Vóor 10 uur naar ha praktijk gebeld. De assistente overlegt met arts.
Tel.lijn gesloten van 10 - 10:40 uur en van 12 - 13:30 uur.
Nog niet teruggebeld. *O*

De fietspaden in het volgende dorp:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed zo Blues. Heb je meer van die klussen in de planning?
Achterpui is juist.

En wat een nare reactie in de IKEA.
Is kint weer ok? @Clubsoda
pi_220421302
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 13:18 schreef Blues het volgende:

[..]
Ze hebben these days trouwens ook tulpen bij het AvL. Echt bakken vol O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 24 maart 2026 @ 13:51:25 #75
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220421375
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 11:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zou mezelf eens moeten trakteren op een bezoekje aan de mondhygiënist. Ik heb wat plekjes op mijn tanden die er niet zo mooi uitzien maar ik bezuinig het altijd weg.

J geeft zo'n 1000 euro per maand aan de mondhygiënist uit. Die heeft parodontitis.
Daar moet je mee stoppen. Ik had ook parodontitis en mijn mondhyg zei gewoon "mijn werk heeft geen zin zo. Veel te veel bloedingen." Die heeft me doorverwezen naar een parodontoloog (soort turbo-mondhyg *) ) en daar ben ik 3-4 jaar onder behandeling geweest om alles GOED schoongemaakt te krijgen. Ook met flapoperaties waarbij ze dus je tandvlees los snijden om eronder schoon te kunnen maken. En nu is het weer okee en ben ik weer welkom bij mijn eigen mondhyg ^O^

Les van Fles: Laat je doorverwijzen naar een parodontoloog.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')