abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220421481
Wat een rare vrouw bij de Ikea, je helpt dan toch even? En als het eng is zeg je iets bemoedigends.

Bbrrrr parodontitis wel een geluk dat hij er geen pijn aan heeft, dat hoor je wel anders.

Fijn dat jullie weer thuis zijn @flipsen Toch maar vaker wat drinken opdringen.

Heb een raar probleem, heb twee hangmanden voor planten buiten. De plastic beschermlaag blijkt poreus te zijn en bij het water geven worden mijn voeten wel nat, maar de planten/aarde niet. Nu maar een oplossing bedenken
We have far more in common than that which devides us..
pi_220421518
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 13:37 schreef AnneX het volgende:
Vóor 10 uur naar ha praktijk gebeld. De assistente overlegt met arts.
Tel.lijn gesloten van 10 - 10:40 uur en van 12 - 13:30 uur.
Nog niet teruggebeld. *O*

De fietspaden in het volgende dorp:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed zo Blues. Heb je meer van die klussen in de planning?
Achterpui is juist.

Ik zag het op fb O+ H. toch?

Gaat het niet goed met je? Hopelijk teruggebeld?

Qua klussen heb ik het (groene :P ) voorbalkonnetje en het 'bord' aan binnenkant van balkonschotje (al die termen _O- ) nog bij de keuken en die deur. Dan nog wat deuren met glas her en der.
Verder niet heel veel grotere poetsklussen, vind het wel fijn om zelf te doen, hoofd schakelt vanzelf uit dan :D
pi_220421523
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 13:41 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ze hebben these days trouwens ook tulpen bij het AvL. Echt bakken vol O+
O+ maar ook meh, controle?
pi_220421621
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 14:16 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik zag het op fb O+ H. toch?

Gaat het niet goed met je? Hopelijk teruggebeld?

Qua klussen heb ik het (groene :P ) voorbalkonnetje en het 'bord' aan binnenkant van balkonschotje (al die termen _O- ) nog bij de keuken en die deur. Dan nog wat deuren met glas her en der.
Verder niet heel veel grotere poetsklussen, vind het wel fijn om zelf te doen, hoofd schakelt vanzelf uit dan :D
Inderdaad. De foto is uit het lokale sufferdje. Zó veel info.

Selluf gebeld.”oh, ben je nog niet gebeld? ik ben je niet vergeten”…
Niet voor mij. Ondanks dat gaan beiden goed.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grote poetsklussen en ook kleine hebben wel wat.
En na klaren van de klus: benen hoog en iets lekkers. w/
pi_220421660
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 14:31 schreef AnneX het volgende:

[..]
Inderdaad. De foto is uit het lokale sufferdje. Zó veel info.

Selluf gebeld.”oh, ben je nog niet gebeld? ik ben je niet vergeten”…
Niet voor mij. Ondanks dat gaan beiden goed.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grote poetsklussen en ook kleine hebben wel wat.
En na klaren van de klus: benen hoog en iets lekkers. w/
Komt voor.
Metastasen poppen helaas op na jaren, ook na de term: u bent 'schoon'. Vonden mijn oncologen altijd een levensgevaarlijke uitspraak en deden dat dan ook nooit.
PTO heb je ook nog: Primaire tumor onbekend. Terwijl je dan dus wel metastasen hebt.
  Moderator dinsdag 24 maart 2026 @ 14:49:03 #81
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220421722
Is zo'n primaire tumor nog aanwezig dan of kan het zien dat een lichaam dat zelf heeft opgeruimd?

Ik denk bij een PTO aan iets anders, power take off, of aftakas in Nederlands. De meestal gele as (als beschermkappen niet gesneuveld zijn) die je tussen trekker en werktuigen ziet.


Oncoloog van m'n ma was ook erg voorzichtig met termen als "schoon" :Y
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220421894
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 14:17 schreef Blues het volgende:

[..]
O+ maar ook meh, controle?
Ja dat en kijken of er toch nog een iets moet hersteld en dat moet dus misschien zie ik ze nog bloeien ook binnenkort.
Wat een geluk weer :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220421908
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 14:39 schreef Blues het volgende:

[..]
Komt voor.
Metastasen poppen helaas op na jaren, ook na de term: u bent 'schoon'. Vonden mijn oncologen altijd een levensgevaarlijke uitspraak en deden dat dan ook nooit.
PTO heb je ook nog: Primaire tumor onbekend. Terwijl je dan dus wel metastasen hebt.
Kunnen ze dan die eerste niet vinden? Automatisch opgelost oid?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220421919
Ik heb geen idee wat voor termen ze bij mij gebruikt hebben eigenlijk. Er zat geen kanker meer in het verwijderde deel. Dat heb ik wel onthouden, maar de precieze formulering is volledig uit mijn hoofd verdwenen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220421922
Kwartet
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220421936
Ik herinner me bij een oom van me dat de botmetastasen zover gevorderd waren dat het geen zin had te zoeken naar de primaire tumor. Hoewel de oorsprong zich, op basis van zijn rookgedrag, eigenlijk ook wel liet raden :{
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220421950
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 15:04 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ja dat en kijken of er toch nog een iets moet hersteld en dat moet dus misschien zie ik ze nog bloeien ook binnenkort.
Wat een geluk weer :D
-O- uitslag controle wel goed?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220421961
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 15:09 schreef Clubsoda het volgende:
Ik herinner me bij een oom van me dat de botmetastasen zover gevorderd waren dat het geen zin had te zoeken naar de primaire tumor. Hoewel de oorsprong zich, op basis van zijn rookgedrag, eigenlijk ook wel liet raden :{
Ja je weet het nooit he. Ik heb ook smerig veel gerookt, toch leek er met mijn longen niet zo veel mis (toen nog, maar dat hou ik graag zo).
Gelukkig heb ik ook nogal veel gedronken, daarvan schijnt de relatie met borstkanker oncomfortabel sterk te zijn :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Vanyel op 24-03-2026 15:30:04 ]
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220421975
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 15:10 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
-O- uitslag controle wel goed?
Ja hoor. Er is bij mij niet zoveel te controleren he, dus ik hecht er niet heel veel waarde aan.
Als er iets mis is merk ik dat waarschijnlijk wel aan hoe ik me voel was de boodschap toen ik klaar was met behandeling. En dan is de kans groot dat de kans erg klein wordt, was de rest van de boodschap.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220422006
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 15:13 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ja hoor. Er is bij mij niet zoveel te controleren he, dus ik hecht er niet heel veel waarde aan.
Als er iets mis is merk ik dat waarschijnlijk wel aan hoe ik me voel was de boodschap toen ik klaar was met behandeling. En dan is de kans groot dat de kans erg klein wordt, was de rest van de boodschap.
VETO
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220422012
Ja, kom ik hier mopperen over de dingen des levens, hebben jullie het over Echte Dingen Des Levens. Lekker weer mensen ;(
Spoilers!
  dinsdag 24 maart 2026 @ 15:21:04 #92
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220422018
* flipsen let altijd goed op dat vrouwlief voldoende drinkt, maar vannacht ging ieder slokje er net zo hard weer uit :X

Anyway, voelt zich heel wat beter, maar nog veel :O en :Z
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220422131
Vrouwlief flink in de watten leggen @flipsen Ze zal nu vast ook zelf rekening gaan houden dat ze toch iets meer vocht moet krijgen. Een (waterige) soep ook bij lunch?

Kom maar met het gemopper @Lucky_Strike

Hier echt geen balkonzitweer. Heb de sloffen voor binnen al weer aangetrokken

[ Bericht 11% gewijzigd door Kaatje1 op 24-03-2026 15:36:24 ]
We have far more in common than that which devides us..
pi_220422137
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 15:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja, kom ik hier mopperen over de dingen des levens, hebben jullie het over Echte Dingen Des Levens. Lekker weer mensen ;(
Maar liefje, niets zo fijn als je in de Echte Dingen zit, als horen hoe zwaaaar het leven van een ander is.
Do tell :Y
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220422156
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 15:31 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Maar liefje, niets zo fijn als je in de Echte Dingen zit, als horen hoe zwaaaar het leven van een ander is.
Do tell :Y
:( 4 dagen niet gekakt :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220422194
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 15:34 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
:( 4 dagen niet gekakt :(
Dik?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220422223
Wat rot dat er toch nog iets hersteld moet @Vanyel, en eens met de veto van DP!!

Ik ben ook een tandsteen-persoon. Mijn controles komen neer op liggen, mond open, wordt twee minuten in gekeken en met een 'alles prima, spalkje zit nog goed vast, wel tandsteen. Heb je al afspraak staan bij mondhygiënist? Ja? Top, nou tot over een jaar maar weer dan' mag ik binnen vijf minuten de kamer weer verlaten. Dit jaar zal bij de voor mij gunstigste verzekering ook tandarts erin, dus ik ga dit jaar maar eens twee keer naar de mondhygiënist ipv één keer.

SPOILER: niet quoten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220422235
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 15:41 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dik?
Vol.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220422237
Nou, een cliënt van VWN is zijn pasjeshouder kwijtgeraakt in de bus in Utrecht. Het is gevonden, heeft een registratienummer gekregen en het is doorgezet naar een organisatie die de gevonden voorwerpen beheert en verstuurt, iLost.

ILost heeft client een factuur gestuurd, die is betaald, dat is bevestigd, ze zouden het opsturen met DHL. Dat was op de 13e. Op die dag is er een aanmelding gedaan bij DHL maar sindsdien is het pakketje niet aan DHL overgedragen. DHL zegt dat ik contact op moet nemen met iLost voor een onderzoek, die zeggen dat ik met U-OV contact op moet nemen, die verwijzen me naar iLost en die weer naar U-OV.

:(
Spoilers!
pi_220422248
Wauw @Lucky_Strike wat een gedoe :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')