abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 maart 2026 @ 19:57:43 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_220415965
.Maar nee :(
En ik weet niet meer hoe ik imgur plaatjes kan
https://imgur.com/hsQZjOo

[ Bericht 15% gewijzigd door uniekhoorn op 23-03-2026 20:04:44 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 23 maart 2026 @ 20:06:56 #2
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220416091
quote:
7s.gif Op maandag 23 maart 2026 18:06 schreef sigme het volgende:

[..]
Wat leuk :Y
Is jazz hip?
Kennelijk, er zaten in ieder geval niet alleen maar ouwetjes. Oh wacht... daar hoor ik zelf intussen ook bij natuurlijk :@
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220416290
quote:
16s.gif Op maandag 23 maart 2026 19:57 schreef uniekhoorn het volgende:
.Maar nee :(
En ik weet niet meer hoe ik imgur plaatjes kan
https://imgur.com/hsQZjOo
UniekiehonT :W

pi_220416382
quote:
16s.gif Op maandag 23 maart 2026 19:57 schreef uniekhoorn het volgende:
.Maar nee :(
En ik weet niet meer hoe ik imgur plaatjes kan
https://imgur.com/hsQZjOo
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220416404
Lente!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 23 maart 2026 @ 20:37:47 #6
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_220416412
2x zelfs >:)

Maar een nieuw pupke moet maar niet al zijn ze wel op op te eten!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 23 maart 2026 @ 20:44:54 #7
63722 z80
I fink you freaky
pi_220416477
Gefeliciteerd Cat.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  maandag 23 maart 2026 @ 20:46:36 #8
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220416500
Chef heeft gister te horen gekregen dat ie een mooitje PuP krijgt voor zn verjaardag..
dus nu is ie de hele dag blij dat ie een PuP krijgt. blij ei :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220416542
quote:
7s.gif Op maandag 23 maart 2026 20:46 schreef Barreltje het volgende:
Chef heeft gister te horen gekregen dat ie een mooitje PuP krijgt voor zn verjaardag..
dus nu is ie de hele dag blij dat ie een PuP krijgt. blij ei :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat leuk!
Wordt pup gebracht of wordt ie gehaald *O*
pi_220416610
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 20:49 schreef Blues het volgende:

[..]
Wat leuk!
Wordt pup gebracht of wordt ie gehaald *O*
Gebracht!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220416619
quote:
80s.gif Op maandag 23 maart 2026 20:57 schreef sigme het volgende:

[..]
Gebracht!
_O_
Spoilers!
pi_220416630

Die van @Barreltje (en/of chef) links, die van mij (en liefste) rechts.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220416644
FOK! adopties zijn de leukste O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220416676
Oh wat leuk @Barreltje en @sigme Zo blijven wij foto’s krijgen van dit mini mooitje
We have far more in common than that which devides us..
pi_220416911
quote:
80s.gif Op maandag 23 maart 2026 20:57 schreef sigme het volgende:

[..]
Gebracht!
_O_
pi_220416914
quote:
17s.gif Op maandag 23 maart 2026 20:59 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Die van @:Barreltje (en/of chef) links, die van mij (en liefste) rechts.
Zwartje & Bruintje O+ O+
  maandag 23 maart 2026 @ 21:42:47 #17
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220416942
om niet in allerlei woke vallen te trappen wordt zwartje hier op Fok! PuP

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
chef maakt al allerlei plannen , en ik vermoed zo dat het ook een beetje een emotional support animal word in de komende periode. het geeft hem redenen om er uit te komen etc..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220417051
Ik refereerde aan de kleur die ik zie, PuP it is!
En dat ze (?) Chefs leven wat kleur mag geven O+
pi_220417171
quote:
7s.gif Op maandag 23 maart 2026 21:42 schreef Barreltje het volgende:
om niet in allerlei woke vallen te trappen wordt zwartje hier op Fok! PuP

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
chef maakt al allerlei plannen , en ik vermoed zo dat het ook een beetje een emotional support animal word in de komende periode. het geeft hem redenen om er uit te komen etc..
Oh wat een leuk verjaardagskado _O_

Helemaal op zijn plek. De PuP. :*

[ Bericht 5% gewijzigd door AnneX op 24-03-2026 05:40:12 ]
pi_220418285
Goedmorgen!
Vandaag is het hier wat grijzer, gister was het zo in de ochtend:
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 24 maart 2026 @ 08:25:59 #21
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220418362
PuP O+
Wat een dotjes!
pi_220418991
Mogge!

Heel goed geslapen en lijf voelt iets minder gesloopt. Dus hopelijk vandaag meer dingen doen dan gisteren.
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 24 maart 2026 @ 10:43:24 #23
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220419807
Pfff, in het ziekenhuis. Mariela voelde zich vannacht niet goed, diarree, na een paar uur ook overgeven en heel zwak. Rond 05:00 de ambulancia gebeld want ze viel flauw... waarschijnlijk uitgedroogd (heeft ze al eens eerder gehad). Sta nu op nieuws te wachten... En wil nog niemand van de familie alarmeren, maar moet toch even mijn verhaal kwijt. Waar zouden we zijn zonder Forum!

En straks natuurlijk downtime, shit
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220419842
@flipsen :* sterkte!
  dinsdag 24 maart 2026 @ 10:52:00 #25
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220419985
Net even snel de verpleegster gesproken, uitgedroogd inderdaad, dus nu aan het infuus en ook iets tegen de misselijkheid. Ik moet hier wachten tot ze wat is opgeknapt en dan mogen we weer naar huis. Pffff...
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220419992
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 10:52 schreef flipsen het volgende:
Net even snel de verpleegster gesproken, uitgedroogd inderdaad, dus nu aan het infuus en ook iets tegen de misselijkheid. Ik moet hier wachten tot ze wat is opgeknapt en dan mogen we weer naar huis. Pffff...
Hopelijk gaat het alleen maar beter en heeft zij geen downtime!

Hoe is de gezondheidszorg daar?
pi_220420024
Sterkte Flipsen en Mariela O+
Spoilers!
pi_220420070
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 10:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sterkte Flipsen en Mariela O+
Hoe is het in huize Lucky :*
pi_220420079
Voorspoedig herstel voor Mariela en Sterkte voor flipsen! 💐
pi_220420116
Sterkte Flipsen :*

Net thuis van mondhygiënist en controle bij de tandarts, weer goed gekeurd *O*
  dinsdag 24 maart 2026 @ 11:08:04 #31
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220420144
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 10:53 schreef Blues het volgende:

[..]
Hopelijk gaat het alleen maar beter en heeft zij geen downtime!

Hoe is de gezondheidszorg daar?
:D

Gezondheidszorg is prima, mits je een particuliere verzekering hebt (hebben we) EN in een grote stad woont met priveklinieken. En dat hebben we niet :P Zelf voor gekozen, dus het is wat het is. Nu in het openbare ziekenhuis van ons dorp, wat voor Argentijnse begrippen prima is gelukkig. Maar een Nederlander wil er niet dood gevonden worden denk ik... nah, deze valt echt mee, ik heb véél erger gezien.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220420235
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 10:59 schreef Blues het volgende:

[..]
Hoe is het in huize Lucky :*
Medium. Kom er nog op terug.
Spoilers!
pi_220420237
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 11:04 schreef Sarabi het volgende:
Sterkte Flipsen :*

Net thuis van mondhygiënist en controle bij de tandarts, weer goed gekeurd *O*
Mooi zo *G*

Ik ga na de vakantie in mei naar onze nieuwe tandarts (oude met pensioen) met een afgebroken tandje die er nu al 2 wk zit en nog wat andere kleine dingetjes.
Maar er moet ook een (dure) intake komen enz enz enz. Daar zie ik erg tegenop, wij hadden zo'n lekkere no nonsens tandarts die alles zelf deed... ik mis m!
pi_220420240
Oh wat een schrik @flipsen sterkte voor jullie beiden
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator dinsdag 24 maart 2026 @ 11:31:14 #35
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220420288
Intake bij tandarts? Dat ziet ie toch bij de eerste controle?

De mijne heeft de pensioengerechtigde leeftijd ook al bereikt maar vind het werk gewoon mooi. Zolang hij het nog kan, gaat ie door. Als hij stopt ga ik wel naar Duitsland, dan zijn de controles en vullingen zoals ik het begrijp.

Kreeg gisteren brief binnen van Duitse zorgverzekeraar dat ik ingeschreven sta daar. En dat ik er alleen in Duitsland gebruik van kan maken, alle andere landen gaan via Nederlandse verzekering.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator dinsdag 24 maart 2026 @ 11:31:59 #36
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220420303
Sterkte @flipsen hoe gaat het inmiddels?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220420354
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 11:31 schreef derLudolf het volgende:
Intake bij tandarts? Dat ziet ie toch bij de eerste controle?

Helaas is de mijne gewoon gestopt en mijn dossier overgedragen op mijn verzoek aan de tandarts hier vlakbij in het dorp.

Ik las dit op hun site. (pffffffff ik wil gewoon check, tandje doen of plan maken, wat tandsteen verwijderen en 2 ooit 'gemaakte' tanden die geen snijtanden zijn wat schoonmaken en wegwezen, ik heb geen tandartsverzekering omdat ik verder nooit wat heb en eens in het jaar/anderhalf jaar ging)

quote:
Het eerste bezoek duur ongeveer een half uur. In dat half uur wordt er veel gedaan. Om niets te vergeten werkt de tandarts met een checklist:

Kennismaking met de tandarts en zonodig ook de preventie-assistente of mondhygiënist
Doornemen van uw persoonlijke gegevens
Bespreken van uw medische en tandheelkundige historie
Het maken van röntgenfoto’s wanneer deze ouder zijn dan gemiddeld 2 jaar. Bij kinderen worden vanaf ca. 6 jaar foto’s gemaakt
Opstellen van een zorgplan
mondonderzoek
gaatjescheck
tandvleescheck
knars/klemcheck
overbelastingcheck
slijtagecheck
keelcheck
Plan van aanpak bespreken met begroting van de kosten (indien het de verwachting is dat de kosten meer dan EUR 250,- bedragen). De begroting wordt meegegeven of nagestuurd.
Eventueel vervolg afspra(a)k(en) maken.

De kosten van de intake zijn afhankelijk van de verrichtingen, welke noodzakelijk zijn op dat moment (wel of geen foto’s e.d.). De tarieven zijn vastgesteld door de Nederlandse Zorgautoriteit:

Aanvullend diagnostisch onderzoek, algemeen:

- Consult ten behoeve van een intake (C001): EUR 50,54

- Maken en/of beoordelen van foto's, kleine röntgenfoto (X10): EUR 18,62

Uitgebreid onderzoek:

- Kaakoverzichtsfoto (X21): EUR 79,79

- Aanvullend medische anamnese na (schriftelijke) routinevragen (C010): EUR 25,27

pi_220420364
Hier de mazzel dat de tandarts zijn praktijk heeft verkocht aan een eenpitter. Dus alles is hetzelfde gebleven behalve de tandarts en de assistente (echtgenote van). Maar locatie is hetzelfde. Op een gegeven moment komt er wel een aanpassing want zijn vrouw heeft in de buurt ook een eigen praktijk en die twee gaan ze samenvoegen op deze locatie (gelukkig, andere locatie is steile berg op fietsen)
We have far more in common than that which devides us..
pi_220420402
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 11:31 schreef derLudolf het volgende:
Intake bij tandarts? Dat ziet ie toch bij de eerste controle?

Ja, dat inderdaad. Als je recente foto's en aantekeningen in het dossier hebt zou dat toch genoeg moeten zijn.

Onze oude tandarts had na het stoppen van de praktijk onze gegevens verkocht aan een grotere praktijk. Daar wilden ze gelijk dure foto's maken en toen ik een klein beetje reageerde op een harde tik tegen mijn kies, moest er direct een wortelkanaalbehandeling in. Ik heb bedankt. De kies is nog in prima staat, nu 15 jaar later.
Spoilers!
  dinsdag 24 maart 2026 @ 11:39:07 #40
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220420439
Ben nu in de zaal met spoedgevallen, altijd interessant. Ze is weer bij en heeft weer praatjes. Nog even wachten tot het infuus leeg is en dan mogen we naar huis. Lekker slapen :O En volgende keer trek ik wel eerder aan de bel, had haar vannacht meerdere malen gevraagd of ik haar naar het ziekenhuis moest brengen, maar dat wilde ze niet (ze had ook wel een punt, je wil hier niet ziek zijn in het ziekenhuis en moeten wachten bij Urgencias tot ze eindelijk eens komen kijken bij je. Nu hadden ze wat meer haast zeg maar :)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220420451
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 11:37 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja, dat inderdaad. Als je recente foto's en aantekeningen in het dossier hebt zou dat toch genoeg moeten zijn.

Onze oude tandarts had na het stoppen van de praktijk onze gegevens verkocht aan een grotere praktijk. Daar wilden ze gelijk dure foto's maken en toen ik een klein beetje reageerde op een harde tik tegen mijn kies, moest er direct een wortelkanaalbehandeling in. Ik heb bedankt. De kies is nog in prima staat, nu 15 jaar later.
Ik ga ook voor de onzin liggen die ik bij die intake las *)
pi_220420613
quote:
80s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 11:39 schreef flipsen het volgende:
Ben nu in de zaal met spoedgevallen, altijd interessant. Ze is weer bij en heeft weer praatjes. Nog even wachten tot het infuus leeg is en dan mogen we naar huis. Lekker slapen :O En volgende keer trek ik wel eerder aan de bel, had haar vannacht meerdere malen gevraagd of ik haar naar het ziekenhuis moest brengen, maar dat wilde ze niet (ze had ook wel een punt, je wil hier niet ziek zijn in het ziekenhuis en moeten wachten bij Urgencias tot ze eindelijk eens komen kijken bij je. Nu hadden ze wat meer haast zeg maar :)
Goed zo. Klinkt al wel beter. Sic.
pi_220420620
Wat Blues noemt, doet de mondhygiëniste 2 x jaar.
En 1 x jaar kijkt de tandarts.
Niet verzekerd, wèl aftrekbaar.
pi_220420653
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 11:49 schreef AnneX het volgende:
Wat Blues noemt, doet de mondhygiëniste 2 x jaar.
En 1 x jaar kijkt de tandarts.
Niet verzekerd, wèl aftrekbaar.
Ja omdat onze oude een zelfklusser was met slechts 1 assistente deed hij alles zelf en ben ik al 22 jaar niet naar een mondhyg geweest. Ik vind dat vreselijk weet ik nog uit mijn tijd in Utrecht waarin dat enorm opkwam en ik het toen al onzin vond.

:+
pi_220420666
Ik zou mezelf eens moeten trakteren op een bezoekje aan de mondhygiënist. Ik heb wat plekjes op mijn tanden die er niet zo mooi uitzien maar ik bezuinig het altijd weg.

J geeft zo'n 1000 euro per jaar aan de mondhygiënist uit. Die heeft parodontitis.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 24-03-2026 17:39:59 ]
Spoilers!
pi_220420682
Ik ga 2x per jaar naar de mondhygiënist omdat ik veel last heb van tandsteen. En 1x per jaar komt de tandarts dan even binnen wandelen om de controle te doen.
Ze maken wel elke 2 jaar foto's, weet niet of dat standaard of geldklopperij is.
Maar ach verder wel tevreden met ze.
  dinsdag 24 maart 2026 @ 12:07:20 #47
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220420715
Zo, weer thuis, nu eerst even bijslapen ^O^
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220420795
quote:
80s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 11:39 schreef flipsen het volgende:
Ben nu in de zaal met spoedgevallen, altijd interessant. Ze is weer bij en heeft weer praatjes. Nog even wachten tot het infuus leeg is en dan mogen we naar huis. Lekker slapen :O En volgende keer trek ik wel eerder aan de bel, had haar vannacht meerdere malen gevraagd of ik haar naar het ziekenhuis moest brengen, maar dat wilde ze niet (ze had ook wel een punt, je wil hier niet ziek zijn in het ziekenhuis en moeten wachten bij Urgencias tot ze eindelijk eens komen kijken bij je. Nu hadden ze wat meer haast zeg maar :)
Maar Flip, geef jij je geliefde nooit iets te drinken dan?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220420807
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 11:55 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja omdat onze oude een zelfklusser was met slechts 1 assistente deed hij alles zelf en ben ik al 22 jaar niet naar een mondhyg geweest. Ik vind dat vreselijk weet ik nog uit mijn tijd in Utrecht waarin dat enorm opkwam en ik het toen al onzin vond.

:+
:Y voor mezelf ook. Maar ik zie aan kind wel hoe een andere mond het echt wel nodig kan hebben. Zelfs toen wij hem nog poetsten had dat kind na een half jaar al gewoon tandsteen en gedoe.

Het is nu verzekerd dus ik heb het weer eens geprobeerd. Lijkt me wel wat voor eens in de 5 à 10 jaar, meer zie ik niet zitten.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator dinsdag 24 maart 2026 @ 12:28:19 #50
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220420808
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 11:37 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja, dat inderdaad. Als je recente foto's en aantekeningen in het dossier hebt zou dat toch genoeg moeten zijn.

Onze oude tandarts had na het stoppen van de praktijk onze gegevens verkocht aan een grotere praktijk. Daar wilden ze gelijk dure foto's maken en toen ik een klein beetje reageerde op een harde tik tegen mijn kies, moest er direct een wortelkanaalbehandeling in. Ik heb bedankt. De kies is nog in prima staat, nu 15 jaar later.
Als mijn tandarts het 34 jaar zonder foto's kan, kan een nieuwe dat ook. Geldklopperij.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator dinsdag 24 maart 2026 @ 12:29:25 #51
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220420815
Wat doet een mondhygiënist dan, daar kom ik nooit.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220420817
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 12:28 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:Y voor mezelf ook. Maar ik zie aan kind wel hoe een andere mond het echt wel nodig kan hebben. Zelfs toen wij hem nog poetsten had dat kind na een half jaar al gewoon tandsteen en gedoe.
Ik krijg ook snel tandsteen. Terwijl ik prima poetst en echt niet debiel veel snoep.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220420820
Sterkte voor flipsen en mevrouw flipsen!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220420850
Zo, ik was met de peuter in de Ikea. Hij heeft breath holding spells; als hij hard moet huilen, kan hij soms flauw vallen. Dat wordt steeds minder dus ik ben er wat minder op bedacht. We wandelden door de winkels en hij moest ergens om huilen en *floep* zonder dat ik het aan zag komen, kiept hij om. Tegen de benen van een mevrouw. Dus terwijl ik probeer de situatie in te schatten en hem wil optillen, bied ik direct mijn verontschuldigingen aan en leg kort uit dat hij is flauwgevallen. En wat doet deze nare dame? Die schudt haar benen los uit zijn greep, kijkt op hem neer alsof hij iets vies is en stiefelt verder :r

Gelukkig is niet iedereen gedragsgestoord want er kwamen twee anderen direct vragen of ze iets konden doen en een mevrouw kwam heel lief na een paar minuten nog terug om een karretje te halen.

Je zult maar zo zuur en asociaal in het leven staan zeg. Treurig.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220420866
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 12:29 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik krijg ook snel tandsteen. Terwijl ik prima poetst en echt niet debiel veel snoep.
Ik ook, niet elke mond/lichaam is hetzelfde.

En waarom de tandarts dat niet zelf doet, geen idee. Mondhygiënist en tandarts is bij ons dezelfde praktijk dus het maakt mij sowieso niet uit wie wat doet :+
pi_220420879
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 12:37 schreef Clubsoda het volgende:
Zo, ik was met de peuter in de Ikea. Hij heeft breath holding spells; als hij hard moet huilen, kan hij soms flauw vallen. Dat wordt steeds minder dus ik ben er wat minder op bedacht. We wandelden door de winkels en hij moest ergens om huilen en *floep* zonder dat ik het aan zag komen, kiept hij om. Tegen de benen van een mevrouw. Dus terwijl ik probeer de situatie in te schatten en hem wil optillen, bied ik direct mijn verontschuldigingen aan en leg kort uit dat hij is flauwgevallen. En wat doet deze nare dame? Die schudt haar benen los uit zijn greep, kijkt op hem neer alsof hij iets vies is en stiefelt verder :r

Gelukkig is niet iedereen gedragsgestoord want er kwamen twee anderen direct vragen of ze iets konden doen en een mevrouw kwam heel lief na een paar minuten nog terug om een karretje te halen.

Je zult maar zo zuur en asociaal in het leven staan zeg. Treurig.
Wat een vreemde en nare reactie -O-

Hoe gaat het nu met peuter?
pi_220420982
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 12:28 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Als mijn tandarts het 34 jaar zonder foto's kan, kan een nieuwe dat ook. Geldklopperij.
Niet perse. Ik bleek een volledig rotte kies te hebben (verouderde vulling). Ik had dat graag eerder geweten want dan was het misschien geen kroon geworden.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220420985
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 11:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zou mezelf eens moeten trakteren op een bezoekje aan de mondhygiënist. Ik heb wat plekjes op mijn tanden die er niet zo mooi uitzien maar ik bezuinig het altijd weg.

J geeft zo'n 1000 euro per maand aan de mondhygiënist uit. Die heeft parodontitis.
Jeetje. Wat ellendig -O-
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220421001
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 12:42 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Wat een vreemde en nare reactie -O-

Hoe gaat het nu met peuter?
Gaat weer goed hoor. Het flauwvallen is even akelig (het duurt altijd even voordat hij bijkomt en dat blijft spannend) maar vooral daarna is lastig want hij voelt zich akelig, is helemaal zweterig en klam en blijft jengelen. Heel gemakkelijk in de Ikea, konden nog meer mensen hun kinderhaat op ons botvieren :6

Ik begrijp er.ook echt niets van. Zelfs als je volkomen ongemakkelijk wordt van medische dingen, dan sein je toch even een medewerker in als je toch doorsjokt. :?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220421002
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 12:55 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Niet perse. Ik bleek een volledig rotte kies te hebben (verouderde vulling). Ik had dat graag eerder geweten want dan was het misschien geen kroon geworden.
Per se }:|


Stomme IKEAvrouw }:|
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220421015
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 12:58 schreef Clubsoda het volgende:
Heel gemakkelijk in de Ikea, konden nog meer mensen hun kinderhaat op ons botvieren :6

Ik begrijp er.ook echt niets van. Zelfs als je volkomen ongemakkelijk wordt van medische dingen, dan sein je toch even een medewerker in als je toch doorsjokt. :?
WIE DENK JE WEL DAT JE BENT DAT JE OP EEN DOORDEWEEKSE DAG MET EEN :r KIND :r IN DE IKEA LOOPT? GA LEKKER OP ZATERDAG MET DE REST VAN JOUW SOORT }:| }:| }:| :r :r :r :{ :{


Zoiets?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220421022
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 13:00 schreef Vanyel het volgende:

[..]
WIE DENK JE WEL DAT JE BENT DAT JE OP EEN DOORDEWEEKSE DAG MET EEN :r KIND :r IN DE IKEA LOOPT? GA LEKKER OP ZATERDAG MET DE REST VAN JOUW SOORT }:| }:| }:| :r :r :r :{ :{


Zoiets?
En waarom maakt je kind geluid en neemt hij ruimte in in de openbaarheid??! Zoiets denk ik.

Er waren veel ouders met peuters trouwens. En dit olijke boomerpaar *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220421025
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 12:58 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Per se }:|


Stomme IKEAvrouw }:|
Sorry :@
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220421026
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 13:01 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
En waarom maakt je kind geluid en neemt hij ruimte in in de openbaarheid??! Zoiets denk ik.

Er waren veel ouders met peuters trouwens. En dit olijke boomerpaar *O*
Ja richt dat eens fatsoenlijk af ja :{
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220421031
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 12:37 schreef Clubsoda het volgende:
Zo, ik was met de peuter in de Ikea. Hij heeft breath holding spells; als hij hard moet huilen, kan hij soms flauw vallen. Dat wordt steeds minder dus ik ben er wat minder op bedacht. We wandelden door de winkels en hij moest ergens om huilen en *floep* zonder dat ik het aan zag komen, kiept hij om. Tegen de benen van een mevrouw. Dus terwijl ik probeer de situatie in te schatten en hem wil optillen, bied ik direct mijn verontschuldigingen aan en leg kort uit dat hij is flauwgevallen. En wat doet deze nare dame? Die schudt haar benen los uit zijn greep, kijkt op hem neer alsof hij iets vies is en stiefelt verder :r

Gelukkig is niet iedereen gedragsgestoord want er kwamen twee anderen direct vragen of ze iets konden doen en een mevrouw kwam heel lief na een paar minuten nog terug om een karretje te halen.

Je zult maar zo zuur en asociaal in het leven staan zeg. Treurig.
Wat een feeb zeg
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220421055
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 12:55 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Jeetje. Wat ellendig -O-
Hij heeft nergens last van gelukkig. Zijn mondgeur is ook al een paar jaar verdwenen :r Alleen in de portemonnee doet het pijn.

Het is wel bijzonder hoe veel gebitten kunnen verschillen. Ik heb tientallen vullingen, een paar kronen en een brug na een stuk of 10 wortelkanaalbehandelingen. Hij heeft 1 vulling en parodontitis. We hebben wel gemeen dat we een hoop geld kwijt zijn aan de tandartsbranche.
Spoilers!
pi_220421059
Wat een egoistisch mens in Ikea zeg :r
Spoilers!
  Moderator dinsdag 24 maart 2026 @ 13:12:14 #68
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220421082
Huilend kind in de Ikea. Dat is nou hel op de fiets
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator dinsdag 24 maart 2026 @ 13:15:19 #69
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220421099
Dus ook sterkte voor CS, heb je al een kutdag omdat je naar de Ikea moet, heb je dat er ook nog bij.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220421120
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 12:28 schreef Vanyel het volgende:

:Y voor mezelf ook. Maar ik zie aan kind wel hoe een andere mond het echt wel nodig kan hebben. Zelfs toen wij hem nog poetsten had dat kind na een half jaar al gewoon tandsteen en gedoe.

Het is nu verzekerd dus ik heb het weer eens geprobeerd. Lijkt me wel wat voor eens in de 5 à 10 jaar, meer zie ik niet zitten.
Tandsteen, leerde ik, heeft met de samenstelling van je speeksel te maken. Sommige mensen hebben bijna niks en anderen wel veel :)
(zus is tandartsassistente geweest tot haar 74e :D dus ik leerde ook wel veel van haar).

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 24-03-2026 13:23:51 ]
pi_220421126
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 12:37 schreef Clubsoda het volgende:
Zo, ik was met de peuter in de Ikea. Hij heeft breath holding spells; als hij hard moet huilen, kan hij soms flauw vallen. Dat wordt steeds minder dus ik ben er wat minder op bedacht. We wandelden door de winkels en hij moest ergens om huilen en *floep* zonder dat ik het aan zag komen, kiept hij om. Tegen de benen van een mevrouw. Dus terwijl ik probeer de situatie in te schatten en hem wil optillen, bied ik direct mijn verontschuldigingen aan en leg kort uit dat hij is flauwgevallen. En wat doet deze nare dame? Die schudt haar benen los uit zijn greep, kijkt op hem neer alsof hij iets vies is en stiefelt verder :r

Gelukkig is niet iedereen gedragsgestoord want er kwamen twee anderen direct vragen of ze iets konden doen en een mevrouw kwam heel lief na een paar minuten nog terug om een karretje te halen.

Je zult maar zo zuur en asociaal in het leven staan zeg. Treurig.
Ja.
:(
pi_220421148
Intussen heb ik de gehele achterpui (noem je dat zo?) van de tuinkamer gedaan. Al het houtwerk, 2 deuren een groot raam van binnen en van buiten *)

En dat direct na het gymmen *G*
Ook onder het 'dakje' van de ventilatieroosters......... ik geloof niet dat iemand daar ooit was geweest aan de buitenkant _O-

Nu ff zitten voor rug (niet voor conditie O+ ) en dan op fiets wat fruit kopen.

Het stormt hier :o

[ Bericht 9% gewijzigd door Blues op 24-03-2026 13:31:44 ]
pi_220421264
Vóor 10 uur naar ha praktijk gebeld. De assistente overlegt met arts.
Tel.lijn gesloten van 10 - 10:40 uur en van 12 - 13:30 uur.
Nog niet teruggebeld. *O*

De fietspaden in het volgende dorp:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed zo Blues. Heb je meer van die klussen in de planning?
Achterpui is juist.

En wat een nare reactie in de IKEA.
Is kint weer ok? @Clubsoda
pi_220421302
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 13:18 schreef Blues het volgende:

[..]
Ze hebben these days trouwens ook tulpen bij het AvL. Echt bakken vol O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 24 maart 2026 @ 13:51:25 #75
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220421375
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 11:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zou mezelf eens moeten trakteren op een bezoekje aan de mondhygiënist. Ik heb wat plekjes op mijn tanden die er niet zo mooi uitzien maar ik bezuinig het altijd weg.

J geeft zo'n 1000 euro per maand aan de mondhygiënist uit. Die heeft parodontitis.
Daar moet je mee stoppen. Ik had ook parodontitis en mijn mondhyg zei gewoon "mijn werk heeft geen zin zo. Veel te veel bloedingen." Die heeft me doorverwezen naar een parodontoloog (soort turbo-mondhyg *) ) en daar ben ik 3-4 jaar onder behandeling geweest om alles GOED schoongemaakt te krijgen. Ook met flapoperaties waarbij ze dus je tandvlees los snijden om eronder schoon te kunnen maken. En nu is het weer okee en ben ik weer welkom bij mijn eigen mondhyg ^O^

Les van Fles: Laat je doorverwijzen naar een parodontoloog.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220421481
Wat een rare vrouw bij de Ikea, je helpt dan toch even? En als het eng is zeg je iets bemoedigends.

Bbrrrr parodontitis wel een geluk dat hij er geen pijn aan heeft, dat hoor je wel anders.

Fijn dat jullie weer thuis zijn @flipsen Toch maar vaker wat drinken opdringen.

Heb een raar probleem, heb twee hangmanden voor planten buiten. De plastic beschermlaag blijkt poreus te zijn en bij het water geven worden mijn voeten wel nat, maar de planten/aarde niet. Nu maar een oplossing bedenken
We have far more in common than that which devides us..
pi_220421518
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 13:37 schreef AnneX het volgende:
Vóor 10 uur naar ha praktijk gebeld. De assistente overlegt met arts.
Tel.lijn gesloten van 10 - 10:40 uur en van 12 - 13:30 uur.
Nog niet teruggebeld. *O*

De fietspaden in het volgende dorp:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed zo Blues. Heb je meer van die klussen in de planning?
Achterpui is juist.

Ik zag het op fb O+ H. toch?

Gaat het niet goed met je? Hopelijk teruggebeld?

Qua klussen heb ik het (groene :P ) voorbalkonnetje en het 'bord' aan binnenkant van balkonschotje (al die termen _O- ) nog bij de keuken en die deur. Dan nog wat deuren met glas her en der.
Verder niet heel veel grotere poetsklussen, vind het wel fijn om zelf te doen, hoofd schakelt vanzelf uit dan :D
pi_220421523
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 13:41 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ze hebben these days trouwens ook tulpen bij het AvL. Echt bakken vol O+
O+ maar ook meh, controle?
pi_220421621
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 14:16 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik zag het op fb O+ H. toch?

Gaat het niet goed met je? Hopelijk teruggebeld?

Qua klussen heb ik het (groene :P ) voorbalkonnetje en het 'bord' aan binnenkant van balkonschotje (al die termen _O- ) nog bij de keuken en die deur. Dan nog wat deuren met glas her en der.
Verder niet heel veel grotere poetsklussen, vind het wel fijn om zelf te doen, hoofd schakelt vanzelf uit dan :D
Inderdaad. De foto is uit het lokale sufferdje. Zó veel info.

Selluf gebeld.”oh, ben je nog niet gebeld? ik ben je niet vergeten”…
Niet voor mij. Ondanks dat gaan beiden goed.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grote poetsklussen en ook kleine hebben wel wat.
En na klaren van de klus: benen hoog en iets lekkers. w/
pi_220421660
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 14:31 schreef AnneX het volgende:

[..]
Inderdaad. De foto is uit het lokale sufferdje. Zó veel info.

Selluf gebeld.”oh, ben je nog niet gebeld? ik ben je niet vergeten”…
Niet voor mij. Ondanks dat gaan beiden goed.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grote poetsklussen en ook kleine hebben wel wat.
En na klaren van de klus: benen hoog en iets lekkers. w/
Komt voor.
Metastasen poppen helaas op na jaren, ook na de term: u bent 'schoon'. Vonden mijn oncologen altijd een levensgevaarlijke uitspraak en deden dat dan ook nooit.
PTO heb je ook nog: Primaire tumor onbekend. Terwijl je dan dus wel metastasen hebt.
  Moderator dinsdag 24 maart 2026 @ 14:49:03 #81
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220421722
Is zo'n primaire tumor nog aanwezig dan of kan het zien dat een lichaam dat zelf heeft opgeruimd?

Ik denk bij een PTO aan iets anders, power take off, of aftakas in Nederlands. De meestal gele as (als beschermkappen niet gesneuveld zijn) die je tussen trekker en werktuigen ziet.


Oncoloog van m'n ma was ook erg voorzichtig met termen als "schoon" :Y
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220421894
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 14:17 schreef Blues het volgende:

[..]
O+ maar ook meh, controle?
Ja dat en kijken of er toch nog een iets moet hersteld en dat moet dus misschien zie ik ze nog bloeien ook binnenkort.
Wat een geluk weer :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220421908
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 14:39 schreef Blues het volgende:

[..]
Komt voor.
Metastasen poppen helaas op na jaren, ook na de term: u bent 'schoon'. Vonden mijn oncologen altijd een levensgevaarlijke uitspraak en deden dat dan ook nooit.
PTO heb je ook nog: Primaire tumor onbekend. Terwijl je dan dus wel metastasen hebt.
Kunnen ze dan die eerste niet vinden? Automatisch opgelost oid?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220421919
Ik heb geen idee wat voor termen ze bij mij gebruikt hebben eigenlijk. Er zat geen kanker meer in het verwijderde deel. Dat heb ik wel onthouden, maar de precieze formulering is volledig uit mijn hoofd verdwenen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220421922
Kwartet
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220421936
Ik herinner me bij een oom van me dat de botmetastasen zover gevorderd waren dat het geen zin had te zoeken naar de primaire tumor. Hoewel de oorsprong zich, op basis van zijn rookgedrag, eigenlijk ook wel liet raden :{
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220421950
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 15:04 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ja dat en kijken of er toch nog een iets moet hersteld en dat moet dus misschien zie ik ze nog bloeien ook binnenkort.
Wat een geluk weer :D
-O- uitslag controle wel goed?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220421961
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 15:09 schreef Clubsoda het volgende:
Ik herinner me bij een oom van me dat de botmetastasen zover gevorderd waren dat het geen zin had te zoeken naar de primaire tumor. Hoewel de oorsprong zich, op basis van zijn rookgedrag, eigenlijk ook wel liet raden :{
Ja je weet het nooit he. Ik heb ook smerig veel gerookt, toch leek er met mijn longen niet zo veel mis (toen nog, maar dat hou ik graag zo).
Gelukkig heb ik ook nogal veel gedronken, daarvan schijnt de relatie met borstkanker oncomfortabel sterk te zijn :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Vanyel op 24-03-2026 15:30:04 ]
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220421975
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 15:10 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
-O- uitslag controle wel goed?
Ja hoor. Er is bij mij niet zoveel te controleren he, dus ik hecht er niet heel veel waarde aan.
Als er iets mis is merk ik dat waarschijnlijk wel aan hoe ik me voel was de boodschap toen ik klaar was met behandeling. En dan is de kans groot dat de kans erg klein wordt, was de rest van de boodschap.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220422006
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 15:13 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ja hoor. Er is bij mij niet zoveel te controleren he, dus ik hecht er niet heel veel waarde aan.
Als er iets mis is merk ik dat waarschijnlijk wel aan hoe ik me voel was de boodschap toen ik klaar was met behandeling. En dan is de kans groot dat de kans erg klein wordt, was de rest van de boodschap.
VETO
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220422012
Ja, kom ik hier mopperen over de dingen des levens, hebben jullie het over Echte Dingen Des Levens. Lekker weer mensen ;(
Spoilers!
  dinsdag 24 maart 2026 @ 15:21:04 #92
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220422018
* flipsen let altijd goed op dat vrouwlief voldoende drinkt, maar vannacht ging ieder slokje er net zo hard weer uit :X

Anyway, voelt zich heel wat beter, maar nog veel :O en :Z
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220422131
Vrouwlief flink in de watten leggen @flipsen Ze zal nu vast ook zelf rekening gaan houden dat ze toch iets meer vocht moet krijgen. Een (waterige) soep ook bij lunch?

Kom maar met het gemopper @Lucky_Strike

Hier echt geen balkonzitweer. Heb de sloffen voor binnen al weer aangetrokken

[ Bericht 11% gewijzigd door Kaatje1 op 24-03-2026 15:36:24 ]
We have far more in common than that which devides us..
pi_220422137
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 15:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja, kom ik hier mopperen over de dingen des levens, hebben jullie het over Echte Dingen Des Levens. Lekker weer mensen ;(
Maar liefje, niets zo fijn als je in de Echte Dingen zit, als horen hoe zwaaaar het leven van een ander is.
Do tell :Y
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220422156
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 15:31 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Maar liefje, niets zo fijn als je in de Echte Dingen zit, als horen hoe zwaaaar het leven van een ander is.
Do tell :Y
:( 4 dagen niet gekakt :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220422194
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 15:34 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
:( 4 dagen niet gekakt :(
Dik?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220422223
Wat rot dat er toch nog iets hersteld moet @Vanyel, en eens met de veto van DP!!

Ik ben ook een tandsteen-persoon. Mijn controles komen neer op liggen, mond open, wordt twee minuten in gekeken en met een 'alles prima, spalkje zit nog goed vast, wel tandsteen. Heb je al afspraak staan bij mondhygiënist? Ja? Top, nou tot over een jaar maar weer dan' mag ik binnen vijf minuten de kamer weer verlaten. Dit jaar zal bij de voor mij gunstigste verzekering ook tandarts erin, dus ik ga dit jaar maar eens twee keer naar de mondhygiënist ipv één keer.

SPOILER: niet quoten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220422235
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 15:41 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dik?
Vol.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220422237
Nou, een cliënt van VWN is zijn pasjeshouder kwijtgeraakt in de bus in Utrecht. Het is gevonden, heeft een registratienummer gekregen en het is doorgezet naar een organisatie die de gevonden voorwerpen beheert en verstuurt, iLost.

ILost heeft client een factuur gestuurd, die is betaald, dat is bevestigd, ze zouden het opsturen met DHL. Dat was op de 13e. Op die dag is er een aanmelding gedaan bij DHL maar sindsdien is het pakketje niet aan DHL overgedragen. DHL zegt dat ik contact op moet nemen met iLost voor een onderzoek, die zeggen dat ik met U-OV contact op moet nemen, die verwijzen me naar iLost en die weer naar U-OV.

:(
Spoilers!
pi_220422248
Wauw @Lucky_Strike wat een gedoe :(
pi_220422252
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 15:47 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat rot dat er toch nog iets hersteld moet @:Vanyel, en eens met de veto van DP!!

Ik ben ook een tandsteen-persoon. Mijn controles komen neer op liggen, mond open, wordt twee minuten in gekeken en met een 'alles prima, spalkje zit nog goed vast, wel tandsteen. Heb je al afspraak staan bij mondhygiënist? Ja? Top, nou tot over een jaar maar weer dan' mag ik binnen vijf minuten de kamer weer verlaten. Dit jaar zal bij de voor mij gunstigste verzekering ook tandarts erin, dus ik ga dit jaar maar eens twee keer naar de mondhygiënist ipv één keer.


Solliciteren kan altijd! En misschien kun je daar ook doen wat je nu doet? Of zit dat niet in het takenpakket?

[ Bericht 29% gewijzigd door Clubsoda op 24-03-2026 16:49:05 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220422260
Wat ik steeds vergeet te vragen @vlindertje89
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220422263
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 15:12 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ja je weet het nooit he. Ik heb ook smerig veel gerookt, toch leek er met mijn longen niet zo veel mis (toen nog, maar dat hou ik graag zo).
Gelukkig heb ik ook nogal veel gedronken, daarvan schijnt de relatie met borstkanker oncomfortabel sterk te zijn :')
Ja, nou, dit was echt decennia kettingzagen, je kon het ook heel duidelijk zien. Dat is bij jou niet :N

Je andere bericht is inderdaad een veto waard.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator dinsdag 24 maart 2026 @ 15:57:42 #104
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220422273
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 15:34 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
:( 4 dagen niet gekakt :(
Net gepoept op het werk _O_
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220422291
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 14:39 schreef Blues het volgende:

[..]
Komt voor.
Metastasen poppen helaas op na jaren, ook na de term: u bent 'schoon'. Vonden mijn oncologen altijd een levensgevaarlijke uitspraak en deden dat dan ook nooit.
PTO heb je ook nog: Primaire tumor onbekend. Terwijl je dan dus wel metastasen hebt.
Dank je voor antwoord. “Schoon” weet ik is een schijn uitspraak.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 24 maart 2026 @ 16:01:19 #106
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220422302
quote:
4s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Daar moet je mee stoppen. Ik had ook parodontitis en mijn mondhyg zei gewoon "mijn werk heeft geen zin zo. Veel te veel bloedingen." Die heeft me doorverwezen naar een parodontoloog (soort turbo-mondhyg *) ) en daar ben ik 3-4 jaar onder behandeling geweest om alles GOED schoongemaakt te krijgen. Ook met flapoperaties waarbij ze dus je tandvlees los snijden om eronder schoon te kunnen maken. En nu is het weer okee en ben ik weer welkom bij mijn eigen mondhyg ^O^

Les van Fles: Laat je doorverwijzen naar een parodontoloog.
oh ja nog even @Lucky_Strike taggen :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220422315
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 15:55 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ja, nou, dit was echt decennia kettingzagen, je kon het ook heel duidelijk zien. Dat is bij jou niet :N

Je andere bericht is inderdaad een veto waard.
Je blijft bezig :D

En tnx, je begrijpt dat ik hier lees dat ik er goed/jong/niet doorrookt uitzie ^O^
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220422342
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 15:53 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Solliciteren kan altijd! En misschien kun je daar ook doen wat je nu doet? Of zit dat niet in het takenpakket?
Wil je quote nog leeghalen in je quote? :)
En ja ze doen dat er in principe wel, ik weet alleen niet of de manier waarop ze begeleiden hetzelfde is, en vooral of je er daardoor meer klinisch inhoudelijke kennis voor moet hebben dan ik heb of niet. En het is andere afdeling, jongere doelgroep, dus ook wel ander soort stage inhoudelijk (mijn oude afdeling daar is het, wat ook extra maakt dat ik het gevoel heb dat ik wel zeker moet weten dat ik wil als ze mij zouden willen ofzo?).

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 15:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat ik steeds vergeet te vragen @:vlindertje89
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220422438
Duidelijk (voorzover ik de organisaties en hun werkwijze begrijp 😉 ik vind het maar veel gedoe)
We have far more in common than that which devides us..
pi_220422443
Onrustig zeg vlindertje. Dat 1-2-3 uni gedoe.

En Vanyel’s bericht is mij niet helemaal duidelijk. U spreekt in raadselen mevrouw. Voor mij dan.

DP als je verstopt bent…je bent op ATL en je eet gezond dan denk ik.
Vezels? Water Drinken? Zegt zij van 2 x dag.
  dinsdag 24 maart 2026 @ 16:27:29 #111
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220422502
ik geef het op met al die werkgevers :P

ik ging net mn echtscheidings akte opvragen.. dan klik je dus op ECHTSCHEIDINGS akte, en dan moet je een overlijdens datum invullen.. ehh.. systeem ?!?!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220422527
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 16:17 schreef AnneX het volgende:
En Vanyel’s bericht is mij niet helemaal duidelijk. U spreekt in raadselen mevrouw. Voor mij dan.

Als mijn kanker terugkomt is de kans groot dat het een vrij rap aflopende zaak is.

De kans dat ie terugkomt is gelukkig een stuk kleiner.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220422539
Edit: ik was zelf scheel :+
pi_220422540
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 16:32 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Als mijn kanker terugkomt is de kans groot dat het een vrij rap aflopende zaak is.

De kans dat ie terugkomt is gelukkig een stuk kleiner.
Duidelijk-er.
pi_220422550
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 16:35 schreef vlindertje89 het volgende:
Edit: ik was zelf scheel :+
}:|
Lege meldingen }:|
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220422568
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 16:35 schreef vlindertje89 het volgende:
Edit: ik was zelf scheel :+
Ja zeg…toen ging ík weer twijfelen. *)
pi_220422575
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 16:37 schreef Vanyel het volgende:

[..]
}:|
Lege meldingen }:|
Haha ik verbeterde je omdat ik groter las ipv kleiner. En toen zag ik dat er kleiner stond :+
pi_220422628
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 16:03 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Je blijft bezig :D

En tnx, je begrijpt dat ik hier lees dat ik er goed/jong/niet doorrookt uitzie ^O^
Ik ga ook maar gewoon stoppen met me excuseren :')

En dat was precies de boodschap ^O^
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220422669
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 16:06 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Wil je quote nog leeghalen in je quote? :)
En ja ze doen dat er in principe wel, ik weet alleen niet of de manier waarop ze begeleiden hetzelfde is, en vooral of je er daardoor meer klinisch inhoudelijke kennis voor moet hebben dan ik heb of niet. En het is andere afdeling, jongere doelgroep, dus ook wel ander soort stage inhoudelijk (mijn oude afdeling daar is het, wat ook extra maakt dat ik het gevoel heb dat ik wel zeker moet weten dat ik wil als ze mij zouden willen ofzo?).
[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja, niet quoten zei je :') sorry.

Ik vind dat je op een bepaald moment best oriënterend kunt solliciteren. Maar ik snap ook wel dat het niet zo voelt.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 24 maart 2026 @ 17:35:26 #120
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220422950
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
oh ja nog even @:lucky_strike taggen :P
Ja, had het wel gelezen. Hier ben ik.

J is wel eens bij een parodontoloog geweest en kwam thuis met een offerte van 2500 euro. De route via de mondhygiënist leek hem beter. Zij is hier ook gespecialiseerd in geloof ik. Ze gaat ook lekker onder het tandvlees enzo. Inmiddels is de grote ellende weg en is het alleen nog 4 keer per jaar onderhoud. Ik probeer wel om hem te laten vragen om dat naar 3 keer te doen maar hij is zo dol op M de mondhygiënist dat ik volgens mij nog een keer ingeruild word voor haar :D
Spoilers!
  Moderator dinsdag 24 maart 2026 @ 17:36:07 #121
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220422954
Kun je met je opleiding wil iets buiten de academische wereld @vlindertje89 waar geen bezuinigingen plaats vinden?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 24 maart 2026 @ 17:39:31 #122
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220422964
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 17:35 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja, had het wel gelezen. Hier ben ik.

J is wel eens bij een parodontoloog geweest en kwam thuis met een offerte van 2500 euro. De route via de mondhygiënist leek hem beter. Zij is hier ook gespecialiseerd in geloof ik. Ze gaat ook lekker onder het tandvlees enzo. Inmiddels is de grote ellende weg en is het alleen nog 4 keer per jaar onderhoud. Ik probeer wel om hem te laten vragen om dat naar 3 keer te doen maar hij is zo dol op M de mondhygiënist dat ik volgens mij nog een keer ingeruild word voor haar :D
:W Halloooooo :P

Nee omdat ik las 1000 euro per maand :X Dat is gewoon uitmelkerij :o
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 24 maart 2026 @ 17:40:25 #123
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220422970
Oh. Per jaar dus _O-
Spoilers!
  dinsdag 24 maart 2026 @ 17:48:20 #124
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220423005
Een vriend van me heeft net zijn gezinshereniging toegewezen gekregen O+ Maar goed ook want zijn vrouw is zwanger.
Spoilers!
  dinsdag 24 maart 2026 @ 17:54:22 #125
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220423050
@sigme, ik denk steeds aan je de laatste tijd. Laatst in Disneyland wegens de hele sauzencollectie aan Amora die op tafel stond, toen ik zuurkool maakte en ik vond ook nog Amora in de aanbieding en met kortingssticker.

Maar deze week extra omdat ik aan Families Like Ours ben begonnen en jij dat hebt aangeraden. Wat een indringende en mooie serie. Ik vind het een naar onderwerp maar ben blij om het te zien :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 24-03-2026 21:15:59 ]
Spoilers!
pi_220423092
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 16:58 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Oh ja, niet quoten zei je :') sorry.

Ik vind dat je op een bepaald moment best oriënterend kunt solliciteren. Maar ik snap ook wel dat het niet zo voelt.
Ja, ik ga het ook maar wel gewoon doen. Gesprekken zijn pas over tijdje, er komt mogelijk ook iets aan bij andere hoorde ik, en hopelijk kan dat gelijktijdig lopen, en zo ja dan kan ik daar natuurlijk ook open over zijn. Wat dat betreft kan het kennen ook juist in mijn voordeel zijn dat ze dan iets meer van je kunnen hebben/accepteren dan als niet.
pi_220423252
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 17:36 schreef derLudolf het volgende:
Kun je met je opleiding wil iets buiten de academische wereld @:vlindertje89 waar geen bezuinigingen plaats vinden?
Dat weet ik niet zo goed. Ik heb na mn PhD dat wel geprobeerd maar van de 28 sollicitaties buiten academie maar 1 keer op gesprek uitgenodigd. Toen voornamelijk op beleidsmedewerker functies gesolliciteerd bij gemeenten en ministeries, en een management traineeship. Maar was ook wel andere tijd, destijds waren er dan 50-100 sollicitanten op een vacature, dus dan snap ik ook dat je eerder gaat voor iemand die al veel ervaring heeft in wat je vraagt. Dus vind moeilijk om realistisch in te schatten. In het klinische veld is nu geen optie, dan zou ik eerst een aantal vakken van moeten volgen (tenzij de vakken geven ook telt voor de benodigde verklaring..) en een klinische stage voor moeten lopen. Dus dat zou eventueel op langere termijn kunnen, maar niet direct. Naast dat ik ook niet zo goed weet of ik het zou willen, en zo ja wat dan, want ik heb echt heel weinig beeld van wat er dan mogelijk zou kunnen passen en is.
pi_220423328
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
:W Halloooooo :P

Nee omdat ik las 1000 euro per maand :X Dat is gewoon uitmelkerij :o
Dat las ik ook _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_220423335
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 17:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Een vriend van me heeft net zijn gezinshereniging toegewezen gekregen O+ Maar goed ook want zijn vrouw is zwanger.
He wat geweldig! Waar kan ze het visum ophalen? Hopelijk niet in Beirut of Teheran.
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 24 maart 2026 @ 18:55:47 #130
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220423407
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 18:49 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
He wat geweldig! Waar kan ze het visum ophalen? Hopelijk niet in Beirut of Teheran.
Beirut inderdaad. Ik wilde vragen of dat problematisch is maar euh, oorlog dus.
Spoilers!
pi_220423439
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 18:55 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Beirut inderdaad. Ik wilde vragen of dat problematisch is maar euh, oorlog dus.
Ja da’s heel problematisch -O- waar zit ze momenteel? In Libanon zeker? GH is gelukkig voor 1-12-25 aangevraagd dus kan VWN helpen, anders had hij het zelf moeten uitzoeken met IND.
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 24 maart 2026 @ 19:13:14 #132
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220423504
Mijn padel-trainer in Mar del Plata was naar Libanon verhuisd om daar les te gaan geven. Blij dat hij net op tijd toch maar terug naar Argentinië is gegaan. Bueno, ik ga maar eens aan het werk, is er een beetje bij ingeschoten. Aan de andere kant, vrije dag hier vandaag. Ivm 50 jaar na de staatsgreep. Zelfs de Chinese supermarktjes waren dicht, dat heb ik nog nooit meegemaakt :D Gelukkig kon ik bij een kiosk nog een paar bouillonblokjes scoren, maar kipfilet en groente, dat wordt morgen pas vrees ik.

@vlindertje89 Wat heb je eigenlijk gestudeerd/PhD? Ben ik wel nieuwsgierig na, ik heb werkelijk waar géén idee :D En als je dat te privé vindt, dan hoef je uiteraard niet te antwoorden, maar vroeg het me af.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  dinsdag 24 maart 2026 @ 19:25:30 #133
63722 z80
I fink you freaky
pi_220423570
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 15:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou, een cliënt van VWN is zijn pasjeshouder kwijtgeraakt in de bus in Utrecht. Het is gevonden, heeft een registratienummer gekregen en het is doorgezet naar een organisatie die de gevonden voorwerpen beheert en verstuurt, iLost.

ILost heeft client een factuur gestuurd, die is betaald, dat is bevestigd, ze zouden het opsturen met DHL. Dat was op de 13e. Op die dag is er een aanmelding gedaan bij DHL maar sindsdien is het pakketje niet aan DHL overgedragen. DHL zegt dat ik contact op moet nemen met iLost voor een onderzoek, die zeggen dat ik met U-OV contact op moet nemen, die verwijzen me naar iLost en die weer naar U-OV.

:(
Dreigen met het doen van aangifte tegen ILost wegens oplichting.
Wel geld vangen maar niet leveren.
DHL kan niets, deze heeft niets ontvangen. U-OV heeft de zaak volgens hun regels afgehandeld en de pasjes aan ILost overhandigt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_220423823
quote:
80s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 19:13 schreef flipsen het volgende:
Mijn padel-trainer in Mar del Plata was naar Libanon verhuisd om daar les te gaan geven. Blij dat hij net op tijd toch maar terug naar Argentinië is gegaan. Bueno, ik ga maar eens aan het werk, is er een beetje bij ingeschoten. Aan de andere kant, vrije dag hier vandaag. Ivm 50 jaar na de staatsgreep. Zelfs de Chinese supermarktjes waren dicht, dat heb ik nog nooit meegemaakt :D Gelukkig kon ik bij een kiosk nog een paar bouillonblokjes scoren, maar kipfilet en groente, dat wordt morgen pas vrees ik.

@:vlindertje89 Wat heb je eigenlijk gestudeerd/PhD? Ben ik wel nieuwsgierig na, ik heb werkelijk waar géén idee :D En als je dat te privé vindt, dan hoef je uiteraard niet te antwoorden, maar vroeg het me af.
De beste studie die er is *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220423946
Absoluut *O*
  dinsdag 24 maart 2026 @ 20:06:29 #136
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220423965
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 19:25 schreef z80 het volgende:

[..]
Dreigen met het doen van aangifte tegen ILost wegens oplichting.
Wel geld vangen maar niet leveren.
DHL kan niets, deze heeft niets ontvangen. U-OV heeft de zaak volgens hun regels afgehandeld en de pasjes aan ILost overhandigt.
Ik weet dat DHL niets kan. Iemand van U-OV is nu wat dieper aan het graven, althans dat zei ze. Ben benieuwd hoe het afloopt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 19:01 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ja da’s heel problematisch -O- waar zit ze momenteel? In Libanon zeker? GH is gelukkig voor 1-12-25 aangevraagd dus kan VWN helpen, anders had hij het zelf moeten uitzoeken met IND.
Ze zit in Syrie bij zijn familie. Ik hoop dat dit niet al te dramatisch verloopt. Hij is nogal opstandig, weigert ook Nederlandse les te doen tot zijn GH is goedgekeurd. Doet wel de rest van zijn inburgering, heeft in het AZC gewerkt, etc.
Spoilers!
pi_220424190
Lastig dit. Nl ambassade is er niet in Syrië, Syriërs komen Turkije echt niet in, dan zal ze naar Amman moeten (prijzig en hele lange wachttijd. Ik weet even niet of Erbil open is (afhankelijk waar ze zit is dat ook een optie) hij zal zich echt even bij “asiel” van VWN moeten melden met dit probleem.
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 24 maart 2026 @ 20:43:19 #138
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220424218
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 20:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Lastig dit. Nl ambassade is er niet in Syrië, Syriërs komen Turkije echt niet in, dan zal ze naar Amman moeten (prijzig en hele lange wachttijd. Ik weet even niet of Erbil open is (afhankelijk waar ze zit is dat ook een optie) hij zal zich echt even bij “asiel” van VWN moeten melden met dit probleem.
Ja, lastig inderdaad. Ik ga morgen bij mijn teamleider navragen naar wie ik hem ook alweer moet sturen. Ik heb echt totaal geen verstand van gezinshereniging.
Spoilers!
pi_220424297
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 20:43 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja, lastig inderdaad. Ik ga morgen bij mijn teamleider navragen naar wie ik hem ook alweer moet sturen. Ik heb echt totaal geen verstand van gezinshereniging.
Ik ook niet veel, maar omdat ik in dezelfde ruimte zit en de brieven verwerk weet ik dat ze binnen 3 maanden zich zou moeten melden bij een ambassade om visum te halen. Is ze alleen of ook nog meer kinderen?
Ik zie dat de ambassade momenteel beperkt open is. Hij moet echt zo snel mogelijk aan het werk want je weet niet hoe dit verder gaat
We have far more in common than that which devides us..
pi_220424349
Ik moet even mijn ei kwijt hoor. Kwoot maar niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 24 maart 2026 @ 21:14:51 #141
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220424368
Sjezus Sigme. Wat naar ;(
Spoilers!
pi_220424383
Sigme ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220424418
Ach sigme ;( :*
  dinsdag 24 maart 2026 @ 21:36:03 #144
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220424439
Bwuh @sigme
Woont ze in de buurt? Kan je haar toevallig tegenkomen?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220424554
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 21:36 schreef Barreltje het volgende:
Bwuh @:sigme
Woont ze in de buurt? Kan je haar toevallig tegenkomen?
Ja. Ik weet ook niet wat ik dan moet. Of zal.

Nou ja, eerst maar eens een nachtje slapen. Afgelopen nacht lag ik er wakker van.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 24 maart 2026 @ 22:06:09 #146
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220424582
Wat naar @sigme

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220424585
@sigme -O- wat een vervelende situatie.
  dinsdag 24 maart 2026 @ 22:07:01 #148
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220424590
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 19:52 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
De beste studie die er is *O*
Toerisme? :P
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220424595
*vangt ei van sigme voorzichtig. En doet een 😘 terug.

Meestal is het andersom als ik zo hoor van een bekende. Hele fb groepen daarover.
pi_220424603
Repetitie was vanavond met de fanfare. De enige.
Veertig mensen in het koor en >40 in het orkest.
Oh Fortuna o.a. 🎶 Het klonk vet en gaaf.
pi_220424613
Ach @sigme wat naar -O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220424726
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 21:09 schreef sigme het volgende:
Ik moet even mijn ei kwijt hoor.


Meh :*
pi_220424741
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 22:06 schreef flipsen het volgende:
Wat naar @:sigme

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je wel zeggen ja :{
Ik weet niet beter in onze fam. vanaf mn 4e ongeveer.
Zo k**t ingrijpend voor alles in je verdere leven.

En mn nichten maar het ideaalbeeld zien: leek hun zo gezellig zo'n groot gezin, eigen zaak enz enz
:% Dat was de buitenkant ja.
pi_220424845
Haha…een nichtje wilde wel met mij van moeder ruilen.
Nou, ik ook wel.😎

#puber
pi_220424853
En code geel morgen…

Maartse buien, die bedui’en dat…😇
  dinsdag 24 maart 2026 @ 23:30:40 #156
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220424876
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 23:18 schreef AnneX het volgende:
En code geel morgen…

Maartse buien, die bedui’en dat…😇
...dat de herfst zijn intrede doet hier :'(
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')