Kennelijk, er zaten in ieder geval niet alleen maar ouwetjes. Oh wacht... daar hoor ik zelf intussen ook bij natuurlijkquote:
UniekiehonTquote:Op maandag 23 maart 2026 19:57 schreef uniekhoorn het volgende:
.Maar nee
En ik weet niet meer hoe ik imgur plaatjes kan
https://imgur.com/hsQZjOo
quote:Op maandag 23 maart 2026 19:57 schreef uniekhoorn het volgende:
.Maar nee
En ik weet niet meer hoe ik imgur plaatjes kan
https://imgur.com/hsQZjOo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op maandag 23 maart 2026 20:46 schreef Barreltje het volgende:
Chef heeft gister te horen gekregen dat ie een mooitje PuP krijgt voor zn verjaardag..
dus nu is ie de hele dag blij dat ie een PuP krijgt. blij ei
Wat leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt pup gebracht of wordt ie gehaald![]()
Gebracht!quote:Op maandag 23 maart 2026 20:49 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat leuk!
Wordt pup gebracht of wordt ie gehaald
Zwartje & Bruintjequote:Op maandag 23 maart 2026 20:59 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Die van @:Barreltje (en/of chef) links, die van mij (en liefste) rechts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.chef maakt al allerlei plannen , en ik vermoed zo dat het ook een beetje een emotional support animal word in de komende periode. het geeft hem redenen om er uit te komen etc..Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op maandag 23 maart 2026 21:42 schreef Barreltje het volgende:
om niet in allerlei woke vallen te trappen wordt zwartje hier op Fok! PuPOh wat een leuk verjaardagskadoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.chef maakt al allerlei plannen , en ik vermoed zo dat het ook een beetje een emotional support animal word in de komende periode. het geeft hem redenen om er uit te komen etc..![]()
Helemaal op zijn plek. De PuP.
[ Bericht 5% gewijzigd door AnneX op 24-03-2026 05:40:12 ]
Hopelijk gaat het alleen maar beter en heeft zij geen downtime!quote:Op dinsdag 24 maart 2026 10:52 schreef flipsen het volgende:
Net even snel de verpleegster gesproken, uitgedroogd inderdaad, dus nu aan het infuus en ook iets tegen de misselijkheid. Ik moet hier wachten tot ze wat is opgeknapt en dan mogen we weer naar huis. Pffff...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |