abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220422237
Nou, een cliënt van VWN is zijn pasjeshouder kwijtgeraakt in de bus in Utrecht. Het is gevonden, heeft een registratienummer gekregen en het is doorgezet naar een organisatie die de gevonden voorwerpen beheert en verstuurt, iLost.

ILost heeft client een factuur gestuurd, die is betaald, dat is bevestigd, ze zouden het opsturen met DHL. Dat was op de 13e. Op die dag is er een aanmelding gedaan bij DHL maar sindsdien is het pakketje niet aan DHL overgedragen. DHL zegt dat ik contact op moet nemen met iLost voor een onderzoek, die zeggen dat ik met U-OV contact op moet nemen, die verwijzen me naar iLost en die weer naar U-OV.

:(
Spoilers!
pi_220422248
Wauw @Lucky_Strike wat een gedoe :(
pi_220422252
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 15:47 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat rot dat er toch nog iets hersteld moet @:Vanyel, en eens met de veto van DP!!

Ik ben ook een tandsteen-persoon. Mijn controles komen neer op liggen, mond open, wordt twee minuten in gekeken en met een 'alles prima, spalkje zit nog goed vast, wel tandsteen. Heb je al afspraak staan bij mondhygiënist? Ja? Top, nou tot over een jaar maar weer dan' mag ik binnen vijf minuten de kamer weer verlaten. Dit jaar zal bij de voor mij gunstigste verzekering ook tandarts erin, dus ik ga dit jaar maar eens twee keer naar de mondhygiënist ipv één keer.


Solliciteren kan altijd! En misschien kun je daar ook doen wat je nu doet? Of zit dat niet in het takenpakket?

[ Bericht 29% gewijzigd door Clubsoda op 24-03-2026 16:49:05 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220422260
Wat ik steeds vergeet te vragen @vlindertje89
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220422263
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 15:12 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ja je weet het nooit he. Ik heb ook smerig veel gerookt, toch leek er met mijn longen niet zo veel mis (toen nog, maar dat hou ik graag zo).
Gelukkig heb ik ook nogal veel gedronken, daarvan schijnt de relatie met borstkanker oncomfortabel sterk te zijn :')
Ja, nou, dit was echt decennia kettingzagen, je kon het ook heel duidelijk zien. Dat is bij jou niet :N

Je andere bericht is inderdaad een veto waard.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator dinsdag 24 maart 2026 @ 15:57:42 #104
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220422273
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 15:34 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
:( 4 dagen niet gekakt :(
Net gepoept op het werk _O_
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220422291
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 14:39 schreef Blues het volgende:

[..]
Komt voor.
Metastasen poppen helaas op na jaren, ook na de term: u bent 'schoon'. Vonden mijn oncologen altijd een levensgevaarlijke uitspraak en deden dat dan ook nooit.
PTO heb je ook nog: Primaire tumor onbekend. Terwijl je dan dus wel metastasen hebt.
Dank je voor antwoord. “Schoon” weet ik is een schijn uitspraak.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 24 maart 2026 @ 16:01:19 #106
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220422302
quote:
4s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Daar moet je mee stoppen. Ik had ook parodontitis en mijn mondhyg zei gewoon "mijn werk heeft geen zin zo. Veel te veel bloedingen." Die heeft me doorverwezen naar een parodontoloog (soort turbo-mondhyg *) ) en daar ben ik 3-4 jaar onder behandeling geweest om alles GOED schoongemaakt te krijgen. Ook met flapoperaties waarbij ze dus je tandvlees los snijden om eronder schoon te kunnen maken. En nu is het weer okee en ben ik weer welkom bij mijn eigen mondhyg ^O^

Les van Fles: Laat je doorverwijzen naar een parodontoloog.
oh ja nog even @Lucky_Strike taggen :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220422315
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 15:55 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ja, nou, dit was echt decennia kettingzagen, je kon het ook heel duidelijk zien. Dat is bij jou niet :N

Je andere bericht is inderdaad een veto waard.
Je blijft bezig :D

En tnx, je begrijpt dat ik hier lees dat ik er goed/jong/niet doorrookt uitzie ^O^
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220422342
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 15:53 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Solliciteren kan altijd! En misschien kun je daar ook doen wat je nu doet? Of zit dat niet in het takenpakket?
Wil je quote nog leeghalen in je quote? :)
En ja ze doen dat er in principe wel, ik weet alleen niet of de manier waarop ze begeleiden hetzelfde is, en vooral of je er daardoor meer klinisch inhoudelijke kennis voor moet hebben dan ik heb of niet. En het is andere afdeling, jongere doelgroep, dus ook wel ander soort stage inhoudelijk (mijn oude afdeling daar is het, wat ook extra maakt dat ik het gevoel heb dat ik wel zeker moet weten dat ik wil als ze mij zouden willen ofzo?).

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 15:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat ik steeds vergeet te vragen @:vlindertje89
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220422438
Duidelijk (voorzover ik de organisaties en hun werkwijze begrijp 😉 ik vind het maar veel gedoe)
We have far more in common than that which devides us..
pi_220422443
Onrustig zeg vlindertje. Dat 1-2-3 uni gedoe.

En Vanyel’s bericht is mij niet helemaal duidelijk. U spreekt in raadselen mevrouw. Voor mij dan.

DP als je verstopt bent…je bent op ATL en je eet gezond dan denk ik.
Vezels? Water Drinken? Zegt zij van 2 x dag.
  dinsdag 24 maart 2026 @ 16:27:29 #111
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220422502
ik geef het op met al die werkgevers :P

ik ging net mn echtscheidings akte opvragen.. dan klik je dus op ECHTSCHEIDINGS akte, en dan moet je een overlijdens datum invullen.. ehh.. systeem ?!?!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220422527
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 16:17 schreef AnneX het volgende:
En Vanyel’s bericht is mij niet helemaal duidelijk. U spreekt in raadselen mevrouw. Voor mij dan.

Als mijn kanker terugkomt is de kans groot dat het een vrij rap aflopende zaak is.

De kans dat ie terugkomt is gelukkig een stuk kleiner.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220422539
Edit: ik was zelf scheel :+
pi_220422540
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 16:32 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Als mijn kanker terugkomt is de kans groot dat het een vrij rap aflopende zaak is.

De kans dat ie terugkomt is gelukkig een stuk kleiner.
Duidelijk-er.
pi_220422550
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 16:35 schreef vlindertje89 het volgende:
Edit: ik was zelf scheel :+
}:|
Lege meldingen }:|
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220422568
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 16:35 schreef vlindertje89 het volgende:
Edit: ik was zelf scheel :+
Ja zeg…toen ging ík weer twijfelen. *)
pi_220422575
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 16:37 schreef Vanyel het volgende:

[..]
}:|
Lege meldingen }:|
Haha ik verbeterde je omdat ik groter las ipv kleiner. En toen zag ik dat er kleiner stond :+
pi_220422628
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 16:03 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Je blijft bezig :D

En tnx, je begrijpt dat ik hier lees dat ik er goed/jong/niet doorrookt uitzie ^O^
Ik ga ook maar gewoon stoppen met me excuseren :')

En dat was precies de boodschap ^O^
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220422669
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 16:06 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Wil je quote nog leeghalen in je quote? :)
En ja ze doen dat er in principe wel, ik weet alleen niet of de manier waarop ze begeleiden hetzelfde is, en vooral of je er daardoor meer klinisch inhoudelijke kennis voor moet hebben dan ik heb of niet. En het is andere afdeling, jongere doelgroep, dus ook wel ander soort stage inhoudelijk (mijn oude afdeling daar is het, wat ook extra maakt dat ik het gevoel heb dat ik wel zeker moet weten dat ik wil als ze mij zouden willen ofzo?).
[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja, niet quoten zei je :') sorry.

Ik vind dat je op een bepaald moment best oriënterend kunt solliciteren. Maar ik snap ook wel dat het niet zo voelt.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 24 maart 2026 @ 17:35:26 #120
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220422950
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
oh ja nog even @:lucky_strike taggen :P
Ja, had het wel gelezen. Hier ben ik.

J is wel eens bij een parodontoloog geweest en kwam thuis met een offerte van 2500 euro. De route via de mondhygiënist leek hem beter. Zij is hier ook gespecialiseerd in geloof ik. Ze gaat ook lekker onder het tandvlees enzo. Inmiddels is de grote ellende weg en is het alleen nog 4 keer per jaar onderhoud. Ik probeer wel om hem te laten vragen om dat naar 3 keer te doen maar hij is zo dol op M de mondhygiënist dat ik volgens mij nog een keer ingeruild word voor haar :D
Spoilers!
  Moderator dinsdag 24 maart 2026 @ 17:36:07 #121
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220422954
Kun je met je opleiding wil iets buiten de academische wereld @vlindertje89 waar geen bezuinigingen plaats vinden?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 24 maart 2026 @ 17:39:31 #122
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220422964
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 17:35 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja, had het wel gelezen. Hier ben ik.

J is wel eens bij een parodontoloog geweest en kwam thuis met een offerte van 2500 euro. De route via de mondhygiënist leek hem beter. Zij is hier ook gespecialiseerd in geloof ik. Ze gaat ook lekker onder het tandvlees enzo. Inmiddels is de grote ellende weg en is het alleen nog 4 keer per jaar onderhoud. Ik probeer wel om hem te laten vragen om dat naar 3 keer te doen maar hij is zo dol op M de mondhygiënist dat ik volgens mij nog een keer ingeruild word voor haar :D
:W Halloooooo :P

Nee omdat ik las 1000 euro per maand :X Dat is gewoon uitmelkerij :o
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 24 maart 2026 @ 17:40:25 #123
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220422970
Oh. Per jaar dus _O-
Spoilers!
  dinsdag 24 maart 2026 @ 17:48:20 #124
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220423005
Een vriend van me heeft net zijn gezinshereniging toegewezen gekregen O+ Maar goed ook want zijn vrouw is zwanger.
Spoilers!
  dinsdag 24 maart 2026 @ 17:54:22 #125
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220423050
@sigme, ik denk steeds aan je de laatste tijd. Laatst in Disneyland wegens de hele sauzencollectie aan Amora die op tafel stond, toen ik zuurkool maakte en ik vond ook nog Amora in de aanbieding en met kortingssticker.

Maar deze week extra omdat ik aan Families Like Ours ben begonnen en jij dat hebt aangeraden. Wat een indringende en mooie serie. Ik vind het een naar onderwerp maar ben blij om het te zien :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 24-03-2026 21:15:59 ]
Spoilers!
pi_220423092
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 16:58 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Oh ja, niet quoten zei je :') sorry.

Ik vind dat je op een bepaald moment best oriënterend kunt solliciteren. Maar ik snap ook wel dat het niet zo voelt.
Ja, ik ga het ook maar wel gewoon doen. Gesprekken zijn pas over tijdje, er komt mogelijk ook iets aan bij andere hoorde ik, en hopelijk kan dat gelijktijdig lopen, en zo ja dan kan ik daar natuurlijk ook open over zijn. Wat dat betreft kan het kennen ook juist in mijn voordeel zijn dat ze dan iets meer van je kunnen hebben/accepteren dan als niet.
pi_220423252
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 17:36 schreef derLudolf het volgende:
Kun je met je opleiding wil iets buiten de academische wereld @:vlindertje89 waar geen bezuinigingen plaats vinden?
Dat weet ik niet zo goed. Ik heb na mn PhD dat wel geprobeerd maar van de 28 sollicitaties buiten academie maar 1 keer op gesprek uitgenodigd. Toen voornamelijk op beleidsmedewerker functies gesolliciteerd bij gemeenten en ministeries, en een management traineeship. Maar was ook wel andere tijd, destijds waren er dan 50-100 sollicitanten op een vacature, dus dan snap ik ook dat je eerder gaat voor iemand die al veel ervaring heeft in wat je vraagt. Dus vind moeilijk om realistisch in te schatten. In het klinische veld is nu geen optie, dan zou ik eerst een aantal vakken van moeten volgen (tenzij de vakken geven ook telt voor de benodigde verklaring..) en een klinische stage voor moeten lopen. Dus dat zou eventueel op langere termijn kunnen, maar niet direct. Naast dat ik ook niet zo goed weet of ik het zou willen, en zo ja wat dan, want ik heb echt heel weinig beeld van wat er dan mogelijk zou kunnen passen en is.
pi_220423328
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
:W Halloooooo :P

Nee omdat ik las 1000 euro per maand :X Dat is gewoon uitmelkerij :o
Dat las ik ook _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_220423335
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 17:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Een vriend van me heeft net zijn gezinshereniging toegewezen gekregen O+ Maar goed ook want zijn vrouw is zwanger.
He wat geweldig! Waar kan ze het visum ophalen? Hopelijk niet in Beirut of Teheran.
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 24 maart 2026 @ 18:55:47 #130
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220423407
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 18:49 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
He wat geweldig! Waar kan ze het visum ophalen? Hopelijk niet in Beirut of Teheran.
Beirut inderdaad. Ik wilde vragen of dat problematisch is maar euh, oorlog dus.
Spoilers!
pi_220423439
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 18:55 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Beirut inderdaad. Ik wilde vragen of dat problematisch is maar euh, oorlog dus.
Ja da’s heel problematisch -O- waar zit ze momenteel? In Libanon zeker? GH is gelukkig voor 1-12-25 aangevraagd dus kan VWN helpen, anders had hij het zelf moeten uitzoeken met IND.
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 24 maart 2026 @ 19:13:14 #132
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220423504
Mijn padel-trainer in Mar del Plata was naar Libanon verhuisd om daar les te gaan geven. Blij dat hij net op tijd toch maar terug naar Argentinië is gegaan. Bueno, ik ga maar eens aan het werk, is er een beetje bij ingeschoten. Aan de andere kant, vrije dag hier vandaag. Ivm 50 jaar na de staatsgreep. Zelfs de Chinese supermarktjes waren dicht, dat heb ik nog nooit meegemaakt :D Gelukkig kon ik bij een kiosk nog een paar bouillonblokjes scoren, maar kipfilet en groente, dat wordt morgen pas vrees ik.

@vlindertje89 Wat heb je eigenlijk gestudeerd/PhD? Ben ik wel nieuwsgierig na, ik heb werkelijk waar géén idee :D En als je dat te privé vindt, dan hoef je uiteraard niet te antwoorden, maar vroeg het me af.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  dinsdag 24 maart 2026 @ 19:25:30 #133
63722 z80
I fink you freaky
pi_220423570
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 15:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou, een cliënt van VWN is zijn pasjeshouder kwijtgeraakt in de bus in Utrecht. Het is gevonden, heeft een registratienummer gekregen en het is doorgezet naar een organisatie die de gevonden voorwerpen beheert en verstuurt, iLost.

ILost heeft client een factuur gestuurd, die is betaald, dat is bevestigd, ze zouden het opsturen met DHL. Dat was op de 13e. Op die dag is er een aanmelding gedaan bij DHL maar sindsdien is het pakketje niet aan DHL overgedragen. DHL zegt dat ik contact op moet nemen met iLost voor een onderzoek, die zeggen dat ik met U-OV contact op moet nemen, die verwijzen me naar iLost en die weer naar U-OV.

:(
Dreigen met het doen van aangifte tegen ILost wegens oplichting.
Wel geld vangen maar niet leveren.
DHL kan niets, deze heeft niets ontvangen. U-OV heeft de zaak volgens hun regels afgehandeld en de pasjes aan ILost overhandigt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_220423823
quote:
80s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 19:13 schreef flipsen het volgende:
Mijn padel-trainer in Mar del Plata was naar Libanon verhuisd om daar les te gaan geven. Blij dat hij net op tijd toch maar terug naar Argentinië is gegaan. Bueno, ik ga maar eens aan het werk, is er een beetje bij ingeschoten. Aan de andere kant, vrije dag hier vandaag. Ivm 50 jaar na de staatsgreep. Zelfs de Chinese supermarktjes waren dicht, dat heb ik nog nooit meegemaakt :D Gelukkig kon ik bij een kiosk nog een paar bouillonblokjes scoren, maar kipfilet en groente, dat wordt morgen pas vrees ik.

@:vlindertje89 Wat heb je eigenlijk gestudeerd/PhD? Ben ik wel nieuwsgierig na, ik heb werkelijk waar géén idee :D En als je dat te privé vindt, dan hoef je uiteraard niet te antwoorden, maar vroeg het me af.
De beste studie die er is *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220423946
Absoluut *O*
  dinsdag 24 maart 2026 @ 20:06:29 #136
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220423965
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 19:25 schreef z80 het volgende:

[..]
Dreigen met het doen van aangifte tegen ILost wegens oplichting.
Wel geld vangen maar niet leveren.
DHL kan niets, deze heeft niets ontvangen. U-OV heeft de zaak volgens hun regels afgehandeld en de pasjes aan ILost overhandigt.
Ik weet dat DHL niets kan. Iemand van U-OV is nu wat dieper aan het graven, althans dat zei ze. Ben benieuwd hoe het afloopt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 19:01 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ja da’s heel problematisch -O- waar zit ze momenteel? In Libanon zeker? GH is gelukkig voor 1-12-25 aangevraagd dus kan VWN helpen, anders had hij het zelf moeten uitzoeken met IND.
Ze zit in Syrie bij zijn familie. Ik hoop dat dit niet al te dramatisch verloopt. Hij is nogal opstandig, weigert ook Nederlandse les te doen tot zijn GH is goedgekeurd. Doet wel de rest van zijn inburgering, heeft in het AZC gewerkt, etc.
Spoilers!
pi_220424190
Lastig dit. Nl ambassade is er niet in Syrië, Syriërs komen Turkije echt niet in, dan zal ze naar Amman moeten (prijzig en hele lange wachttijd. Ik weet even niet of Erbil open is (afhankelijk waar ze zit is dat ook een optie) hij zal zich echt even bij “asiel” van VWN moeten melden met dit probleem.
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 24 maart 2026 @ 20:43:19 #138
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220424218
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 20:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Lastig dit. Nl ambassade is er niet in Syrië, Syriërs komen Turkije echt niet in, dan zal ze naar Amman moeten (prijzig en hele lange wachttijd. Ik weet even niet of Erbil open is (afhankelijk waar ze zit is dat ook een optie) hij zal zich echt even bij “asiel” van VWN moeten melden met dit probleem.
Ja, lastig inderdaad. Ik ga morgen bij mijn teamleider navragen naar wie ik hem ook alweer moet sturen. Ik heb echt totaal geen verstand van gezinshereniging.
Spoilers!
pi_220424297
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 20:43 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja, lastig inderdaad. Ik ga morgen bij mijn teamleider navragen naar wie ik hem ook alweer moet sturen. Ik heb echt totaal geen verstand van gezinshereniging.
Ik ook niet veel, maar omdat ik in dezelfde ruimte zit en de brieven verwerk weet ik dat ze binnen 3 maanden zich zou moeten melden bij een ambassade om visum te halen. Is ze alleen of ook nog meer kinderen?
Ik zie dat de ambassade momenteel beperkt open is. Hij moet echt zo snel mogelijk aan het werk want je weet niet hoe dit verder gaat
We have far more in common than that which devides us..
pi_220424349
Ik moet even mijn ei kwijt hoor. Kwoot maar niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 24 maart 2026 @ 21:14:51 #141
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220424368
Sjezus Sigme. Wat naar ;(
Spoilers!
pi_220424383
Sigme ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220424418
Ach sigme ;( :*
  dinsdag 24 maart 2026 @ 21:36:03 #144
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220424439
Bwuh @sigme
Woont ze in de buurt? Kan je haar toevallig tegenkomen?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220424554
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 21:36 schreef Barreltje het volgende:
Bwuh @:sigme
Woont ze in de buurt? Kan je haar toevallig tegenkomen?
Ja. Ik weet ook niet wat ik dan moet. Of zal.

Nou ja, eerst maar eens een nachtje slapen. Afgelopen nacht lag ik er wakker van.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 24 maart 2026 @ 22:06:09 #146
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220424582
Wat naar @sigme

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220424585
@sigme -O- wat een vervelende situatie.
  dinsdag 24 maart 2026 @ 22:07:01 #148
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220424590
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 19:52 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
De beste studie die er is *O*
Toerisme? :P
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220424595
*vangt ei van sigme voorzichtig. En doet een 😘 terug.

Meestal is het andersom als ik zo hoor van een bekende. Hele fb groepen daarover.
pi_220424603
Repetitie was vanavond met de fanfare. De enige.
Veertig mensen in het koor en >40 in het orkest.
Oh Fortuna o.a. 🎶 Het klonk vet en gaaf.
pi_220424613
Ach @sigme wat naar -O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220424726
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 21:09 schreef sigme het volgende:
Ik moet even mijn ei kwijt hoor.


Meh :*
pi_220424741
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 22:06 schreef flipsen het volgende:
Wat naar @:sigme

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je wel zeggen ja :{
Ik weet niet beter in onze fam. vanaf mn 4e ongeveer.
Zo k**t ingrijpend voor alles in je verdere leven.

En mn nichten maar het ideaalbeeld zien: leek hun zo gezellig zo'n groot gezin, eigen zaak enz enz
:% Dat was de buitenkant ja.
pi_220424845
Haha…een nichtje wilde wel met mij van moeder ruilen.
Nou, ik ook wel.😎

#puber
pi_220424853
En code geel morgen…

Maartse buien, die bedui’en dat…😇
  dinsdag 24 maart 2026 @ 23:30:40 #156
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220424876
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 23:18 schreef AnneX het volgende:
En code geel morgen…

Maartse buien, die bedui’en dat…😇
...dat de herfst zijn intrede doet hier :'(
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220424887
Het stormt hier aan de kust O+

Morgen naar het wolwinkeltje voor een nieuw haakproject O+
pi_220424904
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 19:52 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
De beste studie die er is *O*
Heus leuk, maar werd op een gegeven moment ook wel saai vond ik.

Als ik toen had bedacht dat je iets superleuks ook kon doen als werk had ik seksuologie gedaan.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220424908
Sigme -O-
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220425020
Poeh…windkracht 6 is knap onrustig buiten. 😳
pi_220425117
Wind gedraaid en afgenomen.
* slapen gaat
:z
pi_220425224
Goedemorgen! Ik sliep heel behoorlijk :). Wel tweemaal er een klein uurtje uit voor de pups, maar dat is prima.
Nu stormt het hier. Bij jullie ook nog?

Lentefoto van een paar dagen geleden, de bloeiende rode sleedoorn. Ik vind dat ik dat nooit zo mooi op de foto krijg als dat ik het in het echt zie.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220425326
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 23:44 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Heus leuk, maar werd op een gegeven moment ook wel saai vond ik.

Als ik toen had bedacht dat je iets superleuks ook kon doen als werk had ik seksuologie gedaan.
Ja, nou, die studie op zichzelf was wat magertjes natuurlijk, maar het wel het eerste stapje in de tofste baan die ik kan verzinnen O+

Wat naar, sigme :{
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220425329
quote:
80s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 22:07 schreef flipsen het volgende:

[..]
Toerisme? :P
Exact! :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220425382
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 02:00 schreef AnneX het volgende:
Poeh…windkracht 6 is knap onrustig buiten. 😳
Hier waait het ook
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220425399
Hier ook flink wind en ik reed de donkere lucht en regenboog tegemoet op weg naar werk. Goede keuze om de auto te pakken dus. Goedemorgen.

@sigme :*

[ Bericht 0% gewijzigd door Tuindier op 25-03-2026 08:00:00 ]
pi_220425453
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 07:20 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ja, nou, die studie op zichzelf was wat magertjes natuurlijk, maar het wel het eerste stapje in de tofste baan die ik kan verzinnen O+
Ja dat was het voor mij ook (op seksuoloog etc na), maar dat had denk ik minder met de inhoud van de studie te maken en meer met dat het een studie was.

Ach en ws had ik iets klinisch ook hartstikke tof gevonden. Daar had ik op mijn 19e alleen nog niet het geduld voor.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220425543
Waar hebben jullie het (weer) over?

Licht briesje en zonnetje hier :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220425561
Oh ik vond de studie zelf ook echt uitermate interessant. Ik heb ook nog allemaal extra vakken (oke, eentje binnen eigen studie, ook twee bij biomedische wetenschappen en eentje bij pedagogische wetenschappen) en extracurriculair onderzoek gedaan gewoon omdat ik het leuk vond :D . Ik had 3.5 jaar aan punten in 3 jaar gedaan, maar had me prima nog een jaar kunnen vermaken (ik weet ook niet waarom ik dat niet gedaan heb ;( ). Als ik nu dat zou kunnen kiezen dan zou ik ook nog klinische vakken, ontwikkelings en misschien ook wat a&o erbij gedaan hebben. En misschien wat van onderwijskunde ook. Gewoon alle richtingen dus eigenlijk, want sociale en cognitieve heb ik destijds al gedaan ;). Als het niet zo godvergeten duur was om alsnog dingen te doen nu dan zou ik het misschien wel doen, maar instellingscollegegeld is wel een ding..

Hier ook geen storm *O*

[ Bericht 3% gewijzigd door vlindertje89 op 25-03-2026 08:28:12 ]
pi_220425620
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 08:16 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh ik vond de studie zelf ook echt uitermate interessant. Ik heb ook nog allemaal extra vakken (oke, eentje binnen eigen studie, ook twee bij biomedische wetenschappen en eentje bij pedagogische wetenschappen) en extracurriculair onderzoek gedaan gewoon omdat ik het leuk vond :D . Ik had 3.5 jaar aan punten in 3 jaar gedaan, maar had me prima nog een jaar kunnen vermaken (ik weet ook niet waarom ik dat niet gedaan heb ;( ). Als ik nu dat zou kunnen kiezen dan zou ik ook nog klinische vakken, ontwikkelings en misschien ook wat a&o erbij gedaan hebben. En misschien wat van onderwijskunde ook. Gewoon alle richtingen dus eigenlijk, want sociale en cognitieve heb ik destijds al gedaan ;). Als het niet zo godvergeten duur was om alsnog dingen te doen nu dan zou ik het misschien wel doen, maar instellingscollegegeld is wel een ding..

Hier ook geen storm *O*
Ik denk (weet eigenlijk wel zeker) dat de studie heel veel leuker is geworden sinds de bachelor/masterstructuur.

Ik heb echt wel veel gehad aan alle neuro-vakken en ook die zware statistiek heeft me wel wat gebracht. Maar ik geloof niet dat ik me heel breed georiënteerd zou hebben want ik ben nogal specifiek geïnteresseerd. Ik vond de gz-opleiding ook veel te breed, heb dat echt alleen maar gedaan omdat ik verder wilde, maar dat was me ook te klinisch eigenlijk :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220425623
Hier regent het als een dolle :6
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 25 maart 2026 @ 08:37:15 #172
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220425635
Hier regent het en dat komt de ingezaaide tuin heel goed uit ^O^
Spoilers!
pi_220425644
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 08:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier regent het en dat komt de ingezaaide tuin heel goed uit ^O^
Positieve instelling *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 25 maart 2026 @ 08:43:09 #174
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220425655
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 08:39 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Positieve instelling *O*
Het spoeien is echt een bitch in onze situatie dus dit is echt heel prettig.

Morgen mopper ik wel op de regen want dan gaan we naar de Efteling. Maar dat zien we dan wel weer.
Spoilers!
pi_220425671
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 08:16 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh ik vond de studie zelf ook echt uitermate interessant. Ik heb ook nog allemaal extra vakken (oke, eentje binnen eigen studie, ook twee bij biomedische wetenschappen en eentje bij pedagogische wetenschappen) en extracurriculair onderzoek gedaan gewoon omdat ik het leuk vond :D .
Ja ook heus, maar ook soort van eenzijdig dus ik heb er een kopstudie van een andere richting bij gedaan. Toch weten te rekken tot 8 jaar, met maar punten voor 6? jaar oid omdat ik alle keuzevakken bij de ander invulde en het afstudeeronderzoek met relatief kleine aanpassingen voor beide kon inzetten.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220425673
Goedemorgen.
Fijn dat je hebt kunnen slapen @sigme :*

Ik moest door de regen fietsen. Mijn regenjas en regenbroek hebben een paar lekken :X
Nu heb ik een natte rechterschouder en een nat bovenbeen. Ach ja.
pi_220425686
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 08:34 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik denk (weet eigenlijk wel zeker) dat de studie heel veel leuker is geworden sinds de bachelor/masterstructuur.
Ja daar zat ik ruim voor. Toen ik afstudeerde mocht ik wel kiezen welke titel ik wilde voeren (geen), ze staan er allebei op.
quote:
Ik heb echt wel veel gehad aan alle neuro-vakken en ook die zware statistiek heeft me wel wat gebracht.
Dat is van na de bama toch? Zwaardere statistiek heb ik echt bij de andere studie moeten zoeken.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220425904
Mogge!

Toen ik om 6.30 wakker werd omdat Elin eten wilde was het heerlijk zonnig, ik ben weer terug naar bed gegaan en nu is het een sombere natte toestand buiten.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220426003
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 08:50 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ja daar zat ik ruim voor. Toen ik afstudeerde mocht ik wel kiezen welke titel ik wilde voeren (geen), ze staan er allebei op.
[..]
Dat is van na de bama toch? Zwaardere statistiek heb ik echt bij de andere studie moeten zoeken.
Nee hoor. M&S 3, variant neuro/bio. Het gemiddelde was een 4,5 :+ is ook het enige vak geweest wat ik ooit heb moeten herkansen (en toen het jaar erna heb moeten herhalen omdat toch echt te moeilijk was om te doen zonder de colleges te volgen). Maar toegegeven, echt moeilijke analyses met Mplus deed ik pas in mijn PhD.

Ik ben ook (nog net) doctoraal afgestudeerd. Die titel voer ik ook niet :+

[ Bericht 10% gewijzigd door Clubsoda op 25-03-2026 09:44:13 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 25 maart 2026 @ 10:09:38 #180
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220426353
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 09:32 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Nee hoor. M&S 3, variant neuro/bio. Het gemiddelde was een 4,5 :+ is ook het enige vak geweest wat ik ooit heb moeten herkansen (en toen het jaar erna heb moeten herhalen omdat toch echt te moeilijk was om te doen zonder de colleges te volgen). Maar toegegeven, echt moeilijke analyses met Mplus deed ik pas in mijn PhD.

Ik ben ook (nog net) doctoraal afgestudeerd. Die titel voer ik ook niet :+
Mijn vader had de titel S.G.M.V. op zijn visitekaartje :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220426383
Ik ben inderdaad van de bachelor/master, na jullie. Wel M&S 1, 2 en 3 gedaan (bij mij was 3 'context cognitieve', het 'hoofd'studiepad dat ik deed was cognitieve en neurobiologische). Respectievelijk een 9, 9 en 9.5 voor gehaald *) ik vond het erg leuk, statistiek. Ging daarbij over het algemeen ook wel braaf naar de colleges, en we hadden verplichte werkgroepen ook. Inmiddels vind ik statistiek minder leuk :P

Inmiddels heeft het hier ook geregend. Nu rustig op de bank wat administratieve shit wegwerken voor over een uurtje de volgens haarzelf vijfjarige weer hier is (in werkelijkheid wordt ze over drie maanden drie :') )
pi_220426596
quote:
80s.gif Op woensdag 25 maart 2026 10:09 schreef flipsen het volgende:

[..]
Mijn vader had de titel S.G.M.V. op zijn visitekaartje :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwam je vader uit Den Haag?
Is je vrouw hersteld?
“Na iedere plas een glas”Blues ©
pi_220426597
Foutje
pi_220426623
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 09:32 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Nee hoor. M&S 3, variant neuro/bio. Het gemiddelde was een 4,5 :+ is ook het enige vak geweest wat ik ooit heb moeten herkansen
:o
Ik vergat regelmatig tentamens, of wilde er 4 doen maar kwam maar aan 2 of 3 toe. Bepaald geen modelstudent. Met als topper :r filosofie van de sociale wetenschappen :r

Dat deden we uiteindelijk met heel veel mensen uit heel veel jaren in een bezemklas die iedereen haalde :D


Ik geloof niet dat onze M&S een context hadden. Voelde vooral als basis, basis en nog wat basis.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220426685
quote:
80s.gif Op woensdag 25 maart 2026 10:09 schreef flipsen het volgende:

[..]
Mijn vader had de titel S.G.M.V. op zijn visitekaartje :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn vader zei "doctorandus betekent niets anders dan 'hij die nog doctor moet worden' dus daar hoef je niet mee te lopen pochen, dus schrijf maar niet op" :+ dat zegt ook iets over mijn opvoeding, denk ik :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Clubsoda op 25-03-2026 11:26:17 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220426700
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 11:07 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:o
Ik vergat regelmatig tentamens, of wilde er 4 doen maar kwam maar aan 2 of 3 toe. Bepaald geen modelstudent. Met als topper :r filosofie van de sociale wetenschappen :r

Dat deden we uiteindelijk met heel veel mensen uit heel veel jaren in een bezemklas die iedereen haalde :D


Ik geloof niet dat onze M&S een context hadden. Voelde vooral als basis, basis en nog wat basis.
Ik heb ook nooit onvoldoendes gestaan op de middelbare school. Maar zulke strebercijfers als @vlindertje89 haalde ik dan weer niet :D

Ik vond 500 pagina's over multivariate statistiek wel echt een beetje de basis ontstijgen. Maar ik weet niet wat jouw basis is :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220427036
quote:
Toch zegt u: het is code oranje. Het KNMI zegt in zo’n geval: blijf binnen, ga niet de weg op. Wat moeten de lezers doen bij een code oranje van DNB?

‘Ze moeten vooral niet binnenblijven. Het voorjaar komt eraan, en binnenblijven is slecht voor de economie. Voor een operationele schok, de elektriciteit valt uit bijvoorbeeld, zeggen wij: zorg dat je 70 euro cash per volwassene en 30 euro per kind in huis hebt. Zodat je voor 72 uur boodschappen kunt doen.
(komt uit een interview met de president van DNB, Olaf Sleijpen.

Wat ik me steeds afvraag bij het 'cash' in huis hebben wat je overal hoort, als de electra uitvalt kan je toch ook geen boodschappen meer doen? De kassa's doen het dan toch ook niet meer?
Of ben ik nou gek :P
  Moderator woensdag 25 maart 2026 @ 12:00:01 #188
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220427068
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 11:53 schreef Blues het volgende:

[..]
(komt uit een interview met de president van DNB, Olaf Sleijpen.

Wat ik me steeds afvraag bij het 'cash' in huis hebben wat je overal hoort, als de electra uitvalt kan je toch ook geen boodschappen meer doen? De kassa's doen het dan toch ook niet meer?
Of ben ik nou gek :P
Nee, maar als dat maar lang genoeg duurt willen eigenaren daarvan ook graag geld hebben. Dus wordt het handmatig opgeteld. Of kunnen ze een kassa extern van stroom voorzien.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220427198
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 11:53 schreef Blues het volgende:

[..]
(komt uit een interview met de president van DNB, Olaf Sleijpen.

Wat ik me steeds afvraag bij het 'cash' in huis hebben wat je overal hoort, als de electra uitvalt kan je toch ook geen boodschappen meer doen? De kassa's doen het dan toch ook niet meer?
Of ben ik nou gek :P
Hoofdrekenen. 😉

En er waren ooit mechanische kassa’s met een belletje. 😇
En een hendeltje aan de zijkant.

Gister de noodradio weer eens opgeladen op het zonnecelletje. w/
Zet het wel in de agenda voor maandelijkse update.
pi_220427790
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 11:24 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik heb ook nooit onvoldoendes gestaan op de middelbare school. Maar zulke strebercijfers als @:Vlindertje89 haalde ik dan weer niet :D
Ik ben geslaagd met een 4 op mijn eindlijst. De docent en ik lagen elkaar niet zo dus ik had zijn vak al 2 jaar niet gevolgd :X
quote:
Ik vond 500 pagina's over multivariate statistiek wel echt een beetje de basis ontstijgen. Maar ik weet niet wat jouw basis is :+
Kan me niet voorstellen dat dat er bij mij in zat :N
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220427944
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 13:53 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik ben geslaagd met een 4 op mijn eindlijst. De docent en ik lagen elkaar niet zo dus ik had zijn vak al 2 jaar niet gevolgd :X
[..]
Kan me niet voorstellen dat dat er bij mij in zat :N
Als je niet het studiepakd neuro/bio deed, dan niet denk ik nee. De andere studiepaden hadden een beduidend eenvoudiger vak (met een hoger slagingspercentage ook :+ )

[ Bericht 0% gewijzigd door Clubsoda op 25-03-2026 14:24:34 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220427948
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 11:07 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:o
Ik vergat regelmatig tentamens, of wilde er 4 doen maar kwam maar aan 2 of 3 toe. Bepaald geen modelstudent. Met als topper :r filosofie van de sociale wetenschappen :r

Dat deden we uiteindelijk met heel veel mensen uit heel veel jaren in een bezemklas die iedereen haalde :D

Ik geloof niet dat onze M&S een context hadden. Voelde vooral als basis, basis en nog wat basis.
Wij hadden de aangepaste variant Antieke filosofie. Door een docent die volgens mij echt psychopatisch was. Hij gebruikte alleen boeken die hij zelf had geschreven en kregen dus ook alleen daar vragen over. Hij zei dingen als: "Als je een oog in stukje snijdt, krijg je allemaal stukjes oog en geen nieuwe oogjes" en "Iedereen heeft toch wel eens poten bij dieren uitgetrokken?" en die blik erbij in zijn ogen... Rillll :@.

Ik heb ook nog nachtmerries over de definitie van de ziel van Aristoteles. Die moesten we niet alleen uit ons hoofd kennen, maar ook begrijpen :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  Moderator woensdag 25 maart 2026 @ 14:06:13 #193
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220427952
De uitslag is nog geen week bekend. Gaat lekker in Hoogeveen
https://www.rtvdrenthe.nl(...)d-door-interne-ruzie

Het hele idee van voorkeurstemmen is toch dat men juist wil dat die personen het voor het zeggen krijgen...
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 25 maart 2026 @ 14:28:43 #194
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220428067
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 11:02 schreef AnneX het volgende:
Kwam je vader uit Den Haag?
Is je vrouw hersteld?
Nee :?
Weer redelijk op de been, nog wel zwakjes en daar kan ze niet mee omgaan :P
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220428073
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 14:06 schreef derLudolf het volgende:
De uitslag is nog geen week bekend. Gaat lekker in Hoogeveen
https://www.rtvdrenthe.nl(...)d-door-interne-ruzie

Het hele idee van voorkeurstemmen is toch dat men juist wil dat die personen het voor het zeggen krijgen...
In Den Helder loopt t ook al niet soepel
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 25 maart 2026 @ 17:12:42 #196
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220429570
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 14:06 schreef derLudolf het volgende:
De uitslag is nog geen week bekend. Gaat lekker in Hoogeveen
https://www.rtvdrenthe.nl(...)d-door-interne-ruzie

Het hele idee van voorkeurstemmen is toch dat men juist wil dat die personen het voor het zeggen krijgen...
_O-

Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')