abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220425673
Goedemorgen.
Fijn dat je hebt kunnen slapen @sigme :*

Ik moest door de regen fietsen. Mijn regenjas en regenbroek hebben een paar lekken :X
Nu heb ik een natte rechterschouder en een nat bovenbeen. Ach ja.
pi_220425686
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 08:34 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik denk (weet eigenlijk wel zeker) dat de studie heel veel leuker is geworden sinds de bachelor/masterstructuur.
Ja daar zat ik ruim voor. Toen ik afstudeerde mocht ik wel kiezen welke titel ik wilde voeren (geen), ze staan er allebei op.
quote:
Ik heb echt wel veel gehad aan alle neuro-vakken en ook die zware statistiek heeft me wel wat gebracht.
Dat is van na de bama toch? Zwaardere statistiek heb ik echt bij de andere studie moeten zoeken.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220425904
Mogge!

Toen ik om 6.30 wakker werd omdat Elin eten wilde was het heerlijk zonnig, ik ben weer terug naar bed gegaan en nu is het een sombere natte toestand buiten.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220426003
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 08:50 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ja daar zat ik ruim voor. Toen ik afstudeerde mocht ik wel kiezen welke titel ik wilde voeren (geen), ze staan er allebei op.
[..]
Dat is van na de bama toch? Zwaardere statistiek heb ik echt bij de andere studie moeten zoeken.
Nee hoor. M&S 3, variant neuro/bio. Het gemiddelde was een 4,5 :+ is ook het enige vak geweest wat ik ooit heb moeten herkansen (en toen het jaar erna heb moeten herhalen omdat toch echt te moeilijk was om te doen zonder de colleges te volgen). Maar toegegeven, echt moeilijke analyses met Mplus deed ik pas in mijn PhD.

Ik ben ook (nog net) doctoraal afgestudeerd. Die titel voer ik ook niet :+

[ Bericht 10% gewijzigd door Clubsoda op 25-03-2026 09:44:13 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 25 maart 2026 @ 10:09:38 #180
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220426353
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 09:32 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Nee hoor. M&S 3, variant neuro/bio. Het gemiddelde was een 4,5 :+ is ook het enige vak geweest wat ik ooit heb moeten herkansen (en toen het jaar erna heb moeten herhalen omdat toch echt te moeilijk was om te doen zonder de colleges te volgen). Maar toegegeven, echt moeilijke analyses met Mplus deed ik pas in mijn PhD.

Ik ben ook (nog net) doctoraal afgestudeerd. Die titel voer ik ook niet :+
Mijn vader had de titel S.G.M.V. op zijn visitekaartje :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220426383
Ik ben inderdaad van de bachelor/master, na jullie. Wel M&S 1, 2 en 3 gedaan (bij mij was 3 'context cognitieve', het 'hoofd'studiepad dat ik deed was cognitieve en neurobiologische). Respectievelijk een 9, 9 en 9.5 voor gehaald *) ik vond het erg leuk, statistiek. Ging daarbij over het algemeen ook wel braaf naar de colleges, en we hadden verplichte werkgroepen ook. Inmiddels vind ik statistiek minder leuk :P

Inmiddels heeft het hier ook geregend. Nu rustig op de bank wat administratieve shit wegwerken voor over een uurtje de volgens haarzelf vijfjarige weer hier is (in werkelijkheid wordt ze over drie maanden drie :') )
pi_220426596
quote:
80s.gif Op woensdag 25 maart 2026 10:09 schreef flipsen het volgende:

[..]
Mijn vader had de titel S.G.M.V. op zijn visitekaartje :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwam je vader uit Den Haag?
Is je vrouw hersteld?
“Na iedere plas een glas”Blues ©
pi_220426597
Foutje
pi_220426623
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 09:32 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Nee hoor. M&S 3, variant neuro/bio. Het gemiddelde was een 4,5 :+ is ook het enige vak geweest wat ik ooit heb moeten herkansen
:o
Ik vergat regelmatig tentamens, of wilde er 4 doen maar kwam maar aan 2 of 3 toe. Bepaald geen modelstudent. Met als topper :r filosofie van de sociale wetenschappen :r

Dat deden we uiteindelijk met heel veel mensen uit heel veel jaren in een bezemklas die iedereen haalde :D


Ik geloof niet dat onze M&S een context hadden. Voelde vooral als basis, basis en nog wat basis.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220426685
quote:
80s.gif Op woensdag 25 maart 2026 10:09 schreef flipsen het volgende:

[..]
Mijn vader had de titel S.G.M.V. op zijn visitekaartje :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn vader zei "doctorandus betekent niets anders dan 'hij die nog doctor moet worden' dus daar hoef je niet mee te lopen pochen, dus schrijf maar niet op" :+ dat zegt ook iets over mijn opvoeding, denk ik :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Clubsoda op 25-03-2026 11:26:17 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220426700
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 11:07 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:o
Ik vergat regelmatig tentamens, of wilde er 4 doen maar kwam maar aan 2 of 3 toe. Bepaald geen modelstudent. Met als topper :r filosofie van de sociale wetenschappen :r

Dat deden we uiteindelijk met heel veel mensen uit heel veel jaren in een bezemklas die iedereen haalde :D


Ik geloof niet dat onze M&S een context hadden. Voelde vooral als basis, basis en nog wat basis.
Ik heb ook nooit onvoldoendes gestaan op de middelbare school. Maar zulke strebercijfers als @vlindertje89 haalde ik dan weer niet :D

Ik vond 500 pagina's over multivariate statistiek wel echt een beetje de basis ontstijgen. Maar ik weet niet wat jouw basis is :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220427036
quote:
Toch zegt u: het is code oranje. Het KNMI zegt in zo’n geval: blijf binnen, ga niet de weg op. Wat moeten de lezers doen bij een code oranje van DNB?

‘Ze moeten vooral niet binnenblijven. Het voorjaar komt eraan, en binnenblijven is slecht voor de economie. Voor een operationele schok, de elektriciteit valt uit bijvoorbeeld, zeggen wij: zorg dat je 70 euro cash per volwassene en 30 euro per kind in huis hebt. Zodat je voor 72 uur boodschappen kunt doen.
(komt uit een interview met de president van DNB, Olaf Sleijpen.

Wat ik me steeds afvraag bij het 'cash' in huis hebben wat je overal hoort, als de electra uitvalt kan je toch ook geen boodschappen meer doen? De kassa's doen het dan toch ook niet meer?
Of ben ik nou gek :P
  Moderator woensdag 25 maart 2026 @ 12:00:01 #188
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220427068
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 11:53 schreef Blues het volgende:

[..]
(komt uit een interview met de president van DNB, Olaf Sleijpen.

Wat ik me steeds afvraag bij het 'cash' in huis hebben wat je overal hoort, als de electra uitvalt kan je toch ook geen boodschappen meer doen? De kassa's doen het dan toch ook niet meer?
Of ben ik nou gek :P
Nee, maar als dat maar lang genoeg duurt willen eigenaren daarvan ook graag geld hebben. Dus wordt het handmatig opgeteld. Of kunnen ze een kassa extern van stroom voorzien.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220427198
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 11:53 schreef Blues het volgende:

[..]
(komt uit een interview met de president van DNB, Olaf Sleijpen.

Wat ik me steeds afvraag bij het 'cash' in huis hebben wat je overal hoort, als de electra uitvalt kan je toch ook geen boodschappen meer doen? De kassa's doen het dan toch ook niet meer?
Of ben ik nou gek :P
Hoofdrekenen. 😉

En er waren ooit mechanische kassa’s met een belletje. 😇
En een hendeltje aan de zijkant.

Gister de noodradio weer eens opgeladen op het zonnecelletje. w/
Zet het wel in de agenda voor maandelijkse update.
pi_220427790
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 11:24 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik heb ook nooit onvoldoendes gestaan op de middelbare school. Maar zulke strebercijfers als @:Vlindertje89 haalde ik dan weer niet :D
Ik ben geslaagd met een 4 op mijn eindlijst. De docent en ik lagen elkaar niet zo dus ik had zijn vak al 2 jaar niet gevolgd :X
quote:
Ik vond 500 pagina's over multivariate statistiek wel echt een beetje de basis ontstijgen. Maar ik weet niet wat jouw basis is :+
Kan me niet voorstellen dat dat er bij mij in zat :N
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220427944
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 13:53 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik ben geslaagd met een 4 op mijn eindlijst. De docent en ik lagen elkaar niet zo dus ik had zijn vak al 2 jaar niet gevolgd :X
[..]
Kan me niet voorstellen dat dat er bij mij in zat :N
Als je niet het studiepakd neuro/bio deed, dan niet denk ik nee. De andere studiepaden hadden een beduidend eenvoudiger vak (met een hoger slagingspercentage ook :+ )

[ Bericht 0% gewijzigd door Clubsoda op 25-03-2026 14:24:34 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220427948
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 11:07 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:o
Ik vergat regelmatig tentamens, of wilde er 4 doen maar kwam maar aan 2 of 3 toe. Bepaald geen modelstudent. Met als topper :r filosofie van de sociale wetenschappen :r

Dat deden we uiteindelijk met heel veel mensen uit heel veel jaren in een bezemklas die iedereen haalde :D

Ik geloof niet dat onze M&S een context hadden. Voelde vooral als basis, basis en nog wat basis.
Wij hadden de aangepaste variant Antieke filosofie. Door een docent die volgens mij echt psychopatisch was. Hij gebruikte alleen boeken die hij zelf had geschreven en kregen dus ook alleen daar vragen over. Hij zei dingen als: "Als je een oog in stukje snijdt, krijg je allemaal stukjes oog en geen nieuwe oogjes" en "Iedereen heeft toch wel eens poten bij dieren uitgetrokken?" en die blik erbij in zijn ogen... Rillll :@.

Ik heb ook nog nachtmerries over de definitie van de ziel van Aristoteles. Die moesten we niet alleen uit ons hoofd kennen, maar ook begrijpen :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  Moderator woensdag 25 maart 2026 @ 14:06:13 #193
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220427952
De uitslag is nog geen week bekend. Gaat lekker in Hoogeveen
https://www.rtvdrenthe.nl(...)d-door-interne-ruzie

Het hele idee van voorkeurstemmen is toch dat men juist wil dat die personen het voor het zeggen krijgen...
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 25 maart 2026 @ 14:28:43 #194
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220428067
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 11:02 schreef AnneX het volgende:
Kwam je vader uit Den Haag?
Is je vrouw hersteld?
Nee :?
Weer redelijk op de been, nog wel zwakjes en daar kan ze niet mee omgaan :P
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220428073
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 14:06 schreef derLudolf het volgende:
De uitslag is nog geen week bekend. Gaat lekker in Hoogeveen
https://www.rtvdrenthe.nl(...)d-door-interne-ruzie

Het hele idee van voorkeurstemmen is toch dat men juist wil dat die personen het voor het zeggen krijgen...
In Den Helder loopt t ook al niet soepel
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 25 maart 2026 @ 17:12:42 #196
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220429570
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 14:06 schreef derLudolf het volgende:
De uitslag is nog geen week bekend. Gaat lekker in Hoogeveen
https://www.rtvdrenthe.nl(...)d-door-interne-ruzie

Het hele idee van voorkeurstemmen is toch dat men juist wil dat die personen het voor het zeggen krijgen...
_O-

Spoilers!
  woensdag 25 maart 2026 @ 17:15:08 #197
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220429583
Ik had een interessante dag. Eerst twee afwijzingen op sollicitaties, daarna was ik er bij toen mijn vriend Mohammad een huis toegewezen kreeg en daarna ontving ik een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.

Ik ga trouwens namens VWN mee met het eerste woningbezoek van Mohammad O+
Spoilers!
  woensdag 25 maart 2026 @ 17:17:48 #198
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220429604
En I was today years old toen ik er achter kwam dat alle verschillende schrijfwijzen van Mohammad, Mohammed, Mohamad, Mohamed in het Arabisch niet bestaan. Hoe het in ons alfabet wordt geschreven wordt door een IND medewerker besloten.
Spoilers!
  woensdag 25 maart 2026 @ 17:22:28 #199
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220429656
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 17:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
En I was today years old toen ik er achter kwam dat alle verschillende schrijfwijzen van Mohammad, Mohammed, Mohamad, Mohamed in het Arabisch niet bestaan. Hoe het in ons alfabet wordt geschreven wordt door een IND medewerker besloten.
GC / Dingen die je pas jaaaaaaaren later begrepen hebt! Deel 111
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220429718
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 14:05 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Wij hadden de aangepaste variant Antieke filosofie. Door een docent die volgens mij echt psychopatisch was. Hij gebruikte alleen boeken die hij zelf had geschreven en kregen dus ook alleen daar vragen over. Hij zei dingen als: "Als je een oog in stukje snijdt, krijg je allemaal stukjes oog en geen nieuwe oogjes" en "Iedereen heeft toch wel eens poten bij dieren uitgetrokken?" en die blik erbij in zijn ogen... Rillll :@.
Wtf :o

quote:
Ik heb ook nog nachtmerries over de definitie van de ziel van Aristoteles. Die moesten we niet alleen uit ons hoofd kennen, maar ook begrijpen :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben blij dat ik het niet heb hoeven leren. Snap er nu al geen donder van.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')