abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220424613
Ach @sigme wat naar -O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220424726
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 21:09 schreef sigme het volgende:
Ik moet even mijn ei kwijt hoor.


Meh :*
pi_220424741
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 22:06 schreef flipsen het volgende:
Wat naar @:sigme

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je wel zeggen ja :{
Ik weet niet beter in onze fam. vanaf mn 4e ongeveer.
Zo k**t ingrijpend voor alles in je verdere leven.

En mn nichten maar het ideaalbeeld zien: leek hun zo gezellig zo'n groot gezin, eigen zaak enz enz
:% Dat was de buitenkant ja.
pi_220424845
Haha…een nichtje wilde wel met mij van moeder ruilen.
Nou, ik ook wel.😎

#puber
pi_220424853
En code geel morgen…

Maartse buien, die bedui’en dat…😇
  dinsdag 24 maart 2026 @ 23:30:40 #156
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220424876
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 23:18 schreef AnneX het volgende:
En code geel morgen…

Maartse buien, die bedui’en dat…😇
...dat de herfst zijn intrede doet hier :'(
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220424887
Het stormt hier aan de kust O+

Morgen naar het wolwinkeltje voor een nieuw haakproject O+
pi_220424904
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 19:52 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
De beste studie die er is *O*
Heus leuk, maar werd op een gegeven moment ook wel saai vond ik.

Als ik toen had bedacht dat je iets superleuks ook kon doen als werk had ik seksuologie gedaan.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220424908
Sigme -O-
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220425020
Poeh…windkracht 6 is knap onrustig buiten. 😳
pi_220425117
Wind gedraaid en afgenomen.
* slapen gaat
:z
pi_220425224
Goedemorgen! Ik sliep heel behoorlijk :). Wel tweemaal er een klein uurtje uit voor de pups, maar dat is prima.
Nu stormt het hier. Bij jullie ook nog?

Lentefoto van een paar dagen geleden, de bloeiende rode sleedoorn. Ik vind dat ik dat nooit zo mooi op de foto krijg als dat ik het in het echt zie.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220425326
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 23:44 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Heus leuk, maar werd op een gegeven moment ook wel saai vond ik.

Als ik toen had bedacht dat je iets superleuks ook kon doen als werk had ik seksuologie gedaan.
Ja, nou, die studie op zichzelf was wat magertjes natuurlijk, maar het wel het eerste stapje in de tofste baan die ik kan verzinnen O+

Wat naar, sigme :{
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220425329
quote:
80s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 22:07 schreef flipsen het volgende:

[..]
Toerisme? :P
Exact! :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220425382
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 02:00 schreef AnneX het volgende:
Poeh…windkracht 6 is knap onrustig buiten. 😳
Hier waait het ook
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220425399
Hier ook flink wind en ik reed de donkere lucht en regenboog tegemoet op weg naar werk. Goede keuze om de auto te pakken dus. Goedemorgen.

@sigme :*

[ Bericht 0% gewijzigd door Tuindier op 25-03-2026 08:00:00 ]
pi_220425453
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 07:20 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ja, nou, die studie op zichzelf was wat magertjes natuurlijk, maar het wel het eerste stapje in de tofste baan die ik kan verzinnen O+
Ja dat was het voor mij ook (op seksuoloog etc na), maar dat had denk ik minder met de inhoud van de studie te maken en meer met dat het een studie was.

Ach en ws had ik iets klinisch ook hartstikke tof gevonden. Daar had ik op mijn 19e alleen nog niet het geduld voor.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220425543
Waar hebben jullie het (weer) over?

Licht briesje en zonnetje hier :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220425561
Oh ik vond de studie zelf ook echt uitermate interessant. Ik heb ook nog allemaal extra vakken (oke, eentje binnen eigen studie, ook twee bij biomedische wetenschappen en eentje bij pedagogische wetenschappen) en extracurriculair onderzoek gedaan gewoon omdat ik het leuk vond :D . Ik had 3.5 jaar aan punten in 3 jaar gedaan, maar had me prima nog een jaar kunnen vermaken (ik weet ook niet waarom ik dat niet gedaan heb ;( ). Als ik nu dat zou kunnen kiezen dan zou ik ook nog klinische vakken, ontwikkelings en misschien ook wat a&o erbij gedaan hebben. En misschien wat van onderwijskunde ook. Gewoon alle richtingen dus eigenlijk, want sociale en cognitieve heb ik destijds al gedaan ;). Als het niet zo godvergeten duur was om alsnog dingen te doen nu dan zou ik het misschien wel doen, maar instellingscollegegeld is wel een ding..

Hier ook geen storm *O*

[ Bericht 3% gewijzigd door vlindertje89 op 25-03-2026 08:28:12 ]
pi_220425620
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 08:16 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh ik vond de studie zelf ook echt uitermate interessant. Ik heb ook nog allemaal extra vakken (oke, eentje binnen eigen studie, ook twee bij biomedische wetenschappen en eentje bij pedagogische wetenschappen) en extracurriculair onderzoek gedaan gewoon omdat ik het leuk vond :D . Ik had 3.5 jaar aan punten in 3 jaar gedaan, maar had me prima nog een jaar kunnen vermaken (ik weet ook niet waarom ik dat niet gedaan heb ;( ). Als ik nu dat zou kunnen kiezen dan zou ik ook nog klinische vakken, ontwikkelings en misschien ook wat a&o erbij gedaan hebben. En misschien wat van onderwijskunde ook. Gewoon alle richtingen dus eigenlijk, want sociale en cognitieve heb ik destijds al gedaan ;). Als het niet zo godvergeten duur was om alsnog dingen te doen nu dan zou ik het misschien wel doen, maar instellingscollegegeld is wel een ding..

Hier ook geen storm *O*
Ik denk (weet eigenlijk wel zeker) dat de studie heel veel leuker is geworden sinds de bachelor/masterstructuur.

Ik heb echt wel veel gehad aan alle neuro-vakken en ook die zware statistiek heeft me wel wat gebracht. Maar ik geloof niet dat ik me heel breed georiënteerd zou hebben want ik ben nogal specifiek geïnteresseerd. Ik vond de gz-opleiding ook veel te breed, heb dat echt alleen maar gedaan omdat ik verder wilde, maar dat was me ook te klinisch eigenlijk :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220425623
Hier regent het als een dolle :6
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 25 maart 2026 @ 08:37:15 #172
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220425635
Hier regent het en dat komt de ingezaaide tuin heel goed uit ^O^
Spoilers!
pi_220425644
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 08:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier regent het en dat komt de ingezaaide tuin heel goed uit ^O^
Positieve instelling *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 25 maart 2026 @ 08:43:09 #174
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220425655
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 08:39 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Positieve instelling *O*
Het spoeien is echt een bitch in onze situatie dus dit is echt heel prettig.

Morgen mopper ik wel op de regen want dan gaan we naar de Efteling. Maar dat zien we dan wel weer.
Spoilers!
pi_220425671
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 08:16 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh ik vond de studie zelf ook echt uitermate interessant. Ik heb ook nog allemaal extra vakken (oke, eentje binnen eigen studie, ook twee bij biomedische wetenschappen en eentje bij pedagogische wetenschappen) en extracurriculair onderzoek gedaan gewoon omdat ik het leuk vond :D .
Ja ook heus, maar ook soort van eenzijdig dus ik heb er een kopstudie van een andere richting bij gedaan. Toch weten te rekken tot 8 jaar, met maar punten voor 6? jaar oid omdat ik alle keuzevakken bij de ander invulde en het afstudeeronderzoek met relatief kleine aanpassingen voor beide kon inzetten.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220425673
Goedemorgen.
Fijn dat je hebt kunnen slapen @sigme :*

Ik moest door de regen fietsen. Mijn regenjas en regenbroek hebben een paar lekken :X
Nu heb ik een natte rechterschouder en een nat bovenbeen. Ach ja.
pi_220425686
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 08:34 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik denk (weet eigenlijk wel zeker) dat de studie heel veel leuker is geworden sinds de bachelor/masterstructuur.
Ja daar zat ik ruim voor. Toen ik afstudeerde mocht ik wel kiezen welke titel ik wilde voeren (geen), ze staan er allebei op.
quote:
Ik heb echt wel veel gehad aan alle neuro-vakken en ook die zware statistiek heeft me wel wat gebracht.
Dat is van na de bama toch? Zwaardere statistiek heb ik echt bij de andere studie moeten zoeken.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220425904
Mogge!

Toen ik om 6.30 wakker werd omdat Elin eten wilde was het heerlijk zonnig, ik ben weer terug naar bed gegaan en nu is het een sombere natte toestand buiten.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220426003
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 08:50 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ja daar zat ik ruim voor. Toen ik afstudeerde mocht ik wel kiezen welke titel ik wilde voeren (geen), ze staan er allebei op.
[..]
Dat is van na de bama toch? Zwaardere statistiek heb ik echt bij de andere studie moeten zoeken.
Nee hoor. M&S 3, variant neuro/bio. Het gemiddelde was een 4,5 :+ is ook het enige vak geweest wat ik ooit heb moeten herkansen (en toen het jaar erna heb moeten herhalen omdat toch echt te moeilijk was om te doen zonder de colleges te volgen). Maar toegegeven, echt moeilijke analyses met Mplus deed ik pas in mijn PhD.

Ik ben ook (nog net) doctoraal afgestudeerd. Die titel voer ik ook niet :+

[ Bericht 10% gewijzigd door Clubsoda op 25-03-2026 09:44:13 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 25 maart 2026 @ 10:09:38 #180
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220426353
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 09:32 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Nee hoor. M&S 3, variant neuro/bio. Het gemiddelde was een 4,5 :+ is ook het enige vak geweest wat ik ooit heb moeten herkansen (en toen het jaar erna heb moeten herhalen omdat toch echt te moeilijk was om te doen zonder de colleges te volgen). Maar toegegeven, echt moeilijke analyses met Mplus deed ik pas in mijn PhD.

Ik ben ook (nog net) doctoraal afgestudeerd. Die titel voer ik ook niet :+
Mijn vader had de titel S.G.M.V. op zijn visitekaartje :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')