quote:Op woensdag 25 maart 2026 10:09 schreef flipsen het volgende:
[..]
Mijn vader had de titel S.G.M.V. op zijn visitekaartjeKwam je vader uit Den Haag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is je vrouw hersteld?
“Na iedere plas een glas”Blues ©
quote:Op woensdag 25 maart 2026 09:32 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nee hoor. M&S 3, variant neuro/bio. Het gemiddelde was een 4,5is ook het enige vak geweest wat ik ooit heb moeten herkansen
quote:Op woensdag 25 maart 2026 10:09 schreef flipsen het volgende:
[..]
Mijn vader had de titel S.G.M.V. op zijn visitekaartjeMijn vader zei "doctorandus betekent niets anders dan 'hij die nog doctor moet worden' dus daar hoef je niet mee te lopen pochen, dus schrijf maar niet op"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat zegt ook iets over mijn opvoeding, denk ik
[ Bericht 0% gewijzigd door Clubsoda op 25-03-2026 11:26:17 ]I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
Ik heb ook nooit onvoldoendes gestaan op de middelbare school. Maar zulke strebercijfers als @vlindertje89 haalde ik dan weer nietquote:Op woensdag 25 maart 2026 11:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vergat regelmatig tentamens, of wilde er 4 doen maar kwam maar aan 2 of 3 toe. Bepaald geen modelstudent. Met als topperfilosofie van de sociale wetenschappen
Dat deden we uiteindelijk met heel veel mensen uit heel veel jaren in een bezemklas die iedereen haalde
Ik geloof niet dat onze M&S een context hadden. Voelde vooral als basis, basis en nog wat basis.
(komt uit een interview met de president van DNB, Olaf Sleijpen.quote:Toch zegt u: het is code oranje. Het KNMI zegt in zo’n geval: blijf binnen, ga niet de weg op. Wat moeten de lezers doen bij een code oranje van DNB?
‘Ze moeten vooral niet binnenblijven. Het voorjaar komt eraan, en binnenblijven is slecht voor de economie. Voor een operationele schok, de elektriciteit valt uit bijvoorbeeld, zeggen wij: zorg dat je 70 euro cash per volwassene en 30 euro per kind in huis hebt. Zodat je voor 72 uur boodschappen kunt doen.
Nee, maar als dat maar lang genoeg duurt willen eigenaren daarvan ook graag geld hebben. Dus wordt het handmatig opgeteld. Of kunnen ze een kassa extern van stroom voorzien.quote:Op woensdag 25 maart 2026 11:53 schreef Blues het volgende:
[..]
(komt uit een interview met de president van DNB, Olaf Sleijpen.
Wat ik me steeds afvraag bij het 'cash' in huis hebben wat je overal hoort, als de electra uitvalt kan je toch ook geen boodschappen meer doen? De kassa's doen het dan toch ook niet meer?
Of ben ik nou gek
Hoofdrekenen. 😉quote:Op woensdag 25 maart 2026 11:53 schreef Blues het volgende:
[..]
(komt uit een interview met de president van DNB, Olaf Sleijpen.
Wat ik me steeds afvraag bij het 'cash' in huis hebben wat je overal hoort, als de electra uitvalt kan je toch ook geen boodschappen meer doen? De kassa's doen het dan toch ook niet meer?
Of ben ik nou gek
Ik ben geslaagd met een 4 op mijn eindlijst. De docent en ik lagen elkaar niet zo dus ik had zijn vak al 2 jaar niet gevolgdquote:Op woensdag 25 maart 2026 11:24 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit onvoldoendes gestaan op de middelbare school. Maar zulke strebercijfers als @:Vlindertje89 haalde ik dan weer niet![]()
Kan me niet voorstellen dat dat er bij mij in zatquote:Ik vond 500 pagina's over multivariate statistiek wel echt een beetje de basis ontstijgen. Maar ik weet niet wat jouw basis is
Als je niet het studiepakd neuro/bio deed, dan niet denk ik nee. De andere studiepaden hadden een beduidend eenvoudiger vak (met een hoger slagingspercentage ookquote:Op woensdag 25 maart 2026 13:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ben geslaagd met een 4 op mijn eindlijst. De docent en ik lagen elkaar niet zo dus ik had zijn vak al 2 jaar niet gevolgd
[..]
Kan me niet voorstellen dat dat er bij mij in zat
Wij hadden de aangepaste variant Antieke filosofie. Door een docent die volgens mij echt psychopatisch was. Hij gebruikte alleen boeken die hij zelf had geschreven en kregen dus ook alleen daar vragen over. Hij zei dingen als: "Als je een oog in stukje snijdt, krijg je allemaal stukjes oog en geen nieuwe oogjes" en "Iedereen heeft toch wel eens poten bij dieren uitgetrokken?" en die blik erbij in zijn ogen... Rillllquote:Op woensdag 25 maart 2026 11:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vergat regelmatig tentamens, of wilde er 4 doen maar kwam maar aan 2 of 3 toe. Bepaald geen modelstudent. Met als topperfilosofie van de sociale wetenschappen
Dat deden we uiteindelijk met heel veel mensen uit heel veel jaren in een bezemklas die iedereen haalde
Ik geloof niet dat onze M&S een context hadden. Voelde vooral als basis, basis en nog wat basis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op woensdag 25 maart 2026 11:02 schreef AnneX het volgende:
Kwam je vader uit Den Haag?
Is je vrouw hersteld?
In Den Helder loopt t ook al niet soepelquote:Op woensdag 25 maart 2026 14:06 schreef derLudolf het volgende:
De uitslag is nog geen week bekend. Gaat lekker in Hoogeveen
https://www.rtvdrenthe.nl(...)d-door-interne-ruzie
Het hele idee van voorkeurstemmen is toch dat men juist wil dat die personen het voor het zeggen krijgen...
quote:Op woensdag 25 maart 2026 14:06 schreef derLudolf het volgende:
De uitslag is nog geen week bekend. Gaat lekker in Hoogeveen
https://www.rtvdrenthe.nl(...)d-door-interne-ruzie
Het hele idee van voorkeurstemmen is toch dat men juist wil dat die personen het voor het zeggen krijgen...
GC / Dingen die je pas jaaaaaaaren later begrepen hebt! Deel 111quote:Op woensdag 25 maart 2026 17:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
En I was today years old toen ik er achter kwam dat alle verschillende schrijfwijzen van Mohammad, Mohammed, Mohamad, Mohamed in het Arabisch niet bestaan. Hoe het in ons alfabet wordt geschreven wordt door een IND medewerker besloten.
Wtfquote:Op woensdag 25 maart 2026 14:05 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wij hadden de aangepaste variant Antieke filosofie. Door een docent die volgens mij echt psychopatisch was. Hij gebruikte alleen boeken die hij zelf had geschreven en kregen dus ook alleen daar vragen over. Hij zei dingen als: "Als je een oog in stukje snijdt, krijg je allemaal stukjes oog en geen nieuwe oogjes" en "Iedereen heeft toch wel eens poten bij dieren uitgetrokken?" en die blik erbij in zijn ogen... Rillll.
quote:Ik heb ook nog nachtmerries over de definitie van de ziel van Aristoteles. Die moesten we niet alleen uit ons hoofd kennen, maar ook begrijpen
Ik ben blij dat ik het niet heb hoeven leren. Snap er nu al geen donder van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Ja nee. Geen zin in racistische opmerkingen. Zou er wel goed passenquote:Op woensdag 25 maart 2026 17:22 schreef flipsen het volgende:
[..]
GC / Dingen die je pas jaaaaaaaren later begrepen hebt! Deel 111
Ja dat.quote:Op woensdag 25 maart 2026 17:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wtf
[..]
Ik ben blij dat ik het niet heb hoeven leren. Snap er nu al geen donder van.
quote:Op woensdag 25 maart 2026 14:05 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wij hadden de aangepaste variant Antieke filosofie. Door een docent die volgens mij echt psychopatisch was. Hij gebruikte alleen boeken die hij zelf had geschreven en kregen dus ook alleen daar vragen over. Hij zei dingen als: "Als je een oog in stukje snijdt, krijg je allemaal stukjes oog en geen nieuwe oogjes" en "Iedereen heeft toch wel eens poten bij dieren uitgetrokken?" en die blik erbij in zijn ogen... Rillll.
Ik heb ook nog nachtmerries over de definitie van de ziel van Aristoteles. Die moesten we niet alleen uit ons hoofd kennen, maar ook begrijpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat ie daarmee wegkwam![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2026 17:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had een interessante dag. Eerst twee afwijzingen op sollicitaties, daarna was ik er bij toen mijn vriend Mohammad een huis toegewezen kreeg en daarna ontving ik een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.
Ik ga trouwens namens VWN mee met het eerste woningbezoek van Mohammad
Ik denk dat dat ap heel lang bestaat. Mijn beide kinderen hebben bijbelse namen maar niet de schrijfwijze zoals gangbaar in Europa, omdat verschillende landen de namen uit het Hebreeuws op een andere manier in h3t Latijnse schrift hebben omgezet.quote:Op woensdag 25 maart 2026 17:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
En I was today years old toen ik er achter kwam dat alle verschillende schrijfwijzen van Mohammad, Mohammed, Mohamad, Mohamed in het Arabisch niet bestaan. Hoe het in ons alfabet wordt geschreven wordt door een IND medewerker besloten.
Dan vergeet je nog Muhammad Mu/Mo hanad/hannad/hanne/hanedquote:Op woensdag 25 maart 2026 17:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
En I was today years old toen ik er achter kwam dat alle verschillende schrijfwijzen van Mohammad, Mohammed, Mohamad, Mohamed in het Arabisch niet bestaan. Hoe het in ons alfabet wordt geschreven wordt door een IND medewerker besloten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |